Gathering of Tweakers

Quicksearch
Jeej, vanaf morgenmiddag liggen er 2 Mocca op mij te wachten :D

ACSP, ACTC & ACSA certified

Reg. datum: 20 oktober 2004

Nice :9~

Allebei voor jou? Of verkoop je er één door aan een/je vriend/in? :)

Zou je wat pics kunnen maken van de toestellen?

quote:
NiekyG schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:13:
En als ie er toch 2 heeft, dan graag met de ene E90 foto's maken van de andere E90.
2 Vliegen in 1 klap! :P

quote:
NiekyG schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:13:
Nice :9~

Allebei voor jou? Of verkoop je er één door aan een/je vriend/in? :)

De slutse gaat uiteraard met de ene werken, die vond die rooie ook maar niks (heb haar toch nog maar even langs gestuurd vanmiddag).
quote:
Beuzelarij schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:19:
[...]

En als ie er toch 2 heeft, dan graag met de ene E90 foto's maken van de andere E90.
2 Vliegen in 1 klap! :P
Goed idee :+

Nu met oud gsm-icon :)

Op dit moment ben ik in het bezit van een Nokia E61. De grootste ergernissen die ik met dit toestel heb, zijn de traagheid en het feit dat VOIP niet werkt als de server zich niet in hetzelfde netwerk bevindt. Ik heb inmiddels gelezen dat de E90 lekker vlot werkt, maar kan ik vanuit elk netwerk (wifi) mijn VOIP-server benaderen om goedkope gesprekken te voeren?

MacBook Pro 2.4 GHz Core 2 Duo (4 MB cache), 4 GB DDR2, 320 GB HDD @ 7200 RPM

Anonymous functional

Man! Wat was dit toestel snel uitverkocht bij pdashop.nl! Kreeg vanochtend een mailtje, kijk vanmiddag, al te laat!

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Google addict
Reg. datum: 03 november 2001

quote:
XKB schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:36:
Man! Wat was dit toestel snel uitverkocht bij pdashop.nl! Kreeg vanochtend een mailtje, kijk vanmiddag, al te laat!
Heb je zoveel haast dan dat je dit toestel moet hebben? Ik wacht nog wel even een maandje of twee als het kan. Dan weet ik echt hoe de user ervaringen zijn en zijn de grootste bugs er wel uit.

Nikon D60 || 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX || Sony Vaio FE11M || Nokia E51 || Sony Bravia 40W4000 || Playstation 3

quote:
tjetta schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:35:
Op dit moment ben ik in het bezit van een Nokia E61. De grootste ergernissen die ik met dit toestel heb, zijn de traagheid en het feit dat VOIP niet werkt als de server zich niet in hetzelfde netwerk bevindt. Ik heb inmiddels gelezen dat de E90 lekker vlot werkt, maar kan ik vanuit elk netwerk (wifi) mijn VOIP-server benaderen om goedkope gesprekken te voeren?
De term 'traag' is natuurlijk subjectief.
Ik heb ook een E61. En traag kan ik hem niet vinden.

Ook de VoIP problemen deel ik niet. Ik kan VoIP gebruiken via VoIP buster en IPB. Beiden via zowel Wifi (thuis en kantoor) en via UMTS. Waarbij in beide gevallen de server niet in hetzelfde netwerk is.

Welke firmware gebruik je?

Willy-boy wijzigde dit bericht 24-07-2007 23:57 (3%)

quote:
Nitrohoss schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:
Zit er nu trouwens wel of geen faxfunctionaliteit op?

Dat vond ik altijd fijn aan de 9210(i) en 9500
wacht op E90i, iets zegt mij dat hij is onderweg en hij faxfunctionaliteit zal hebben.

quote:
psycho_NIX schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:58:
[...]

wacht op E90i, iets zegt mij dat hij is onderweg en hij faxfunctionaliteit zal hebben.
wacht dan op de 95i, iets zegt mij dat die in 2014 komt..... en die heeft TV en 25 MP-camera met driedimensionele afstandbediening :z

quote:
john-hendriks schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:11:
[...]

wacht dan op de 95i, iets zegt mij dat die in 2014 komt..... en die heeft TV en 25 MP-camera met driedimensionele afstandbediening :z
nja... die driedimensionele afstandsbediening is voor het jaar daarop hoor! 8)7 8)7

PC: Dell XPS 710: E6700+4GRam+ 2x320gig Raid0 + 2x 500gig + 8800GTX + XFI 3D audio card + MS Vista Ultimate + Dell 22inch TFT monitor + Lacie Home server + Nokia E90 + HTPC Acer Aspire L5100 + almost Pana PDP TH-42PX85E :)

quote:
kenniani schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Enkele vragen voor de mensen die hem al hebben:

Werken alle apps die op de N95 draaien ook op de E90. Werken ze ook op het grote scherm en hoe ziet het eruit.

Hebben jullie route66/TomTom al getest. Hoe ziet dat eruit.

Kan je ook een video oproep maken met een dichte klep.(de andere kant hoeft mij niet te zien)

Hoe zit het met het gewicht is hij zwaar of kan het ermee door.

Wat zijn de echte verschillen(software matig) ten opzichte van de N95
Jammer dat normale vragen niet beantwoord worden, maar alleen gepraat wordt over wat mensen denken, voelen & ruiken.

quote:
Ballebek schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:28:
Ga ik hem net ophalen, hebben ze een rode klaarliggen maar die mot ik niet :P
Beetje geluk later vanmiddag nog een mocca!
Mocht je een rode kunnen krijgen dan wil ik die GRAAG ruilen voor een MOCCA.

Net afgehaald maar hebben ze per abuis een MOCCA voor mij klaargelegd ipv een door mij bestelde RODE...grrrr

Ik wil echt geen MOCCA...

Overigens zit het toestel er heel mooi uit, maar je ik wil PERSE een RODE dus laat hem netjes ingepakt zodat ik hen ka ruilen tegen RODE.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Reg. datum: 26 oktober 2005

Ik hoor iedereen stoer reageren dat ze de Nokia E90 al in bezit hebben, maar ik zie maar 2 posts met daarin een gebruikerservaring of foto's.

Dus wat minder opscheppen, en wat meer foto's en gebruikerservaringen.

quote:
Paige schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:15:
Ik hoor iedereen stoer reageren dat ze de Nokia E90 al in bezit hebben, maar ik zie maar 2 posts met daarin een gebruikerservaring of foto's.

Het is veel leuker om eens te kijken op youtube...
http://www.youtube.com/re...0&search=Search&v=

PC: Dell XPS 710: E6700+4GRam+ 2x320gig Raid0 + 2x 500gig + 8800GTX + XFI 3D audio card + MS Vista Ultimate + Dell 22inch TFT monitor + Lacie Home server + Nokia E90 + HTPC Acer Aspire L5100 + almost Pana PDP TH-42PX85E :)

quote:
Paige schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:15:

wat moet ik zeggen: bevalt tot nu toe uitstekend. Het enige minpuntje tot nu toe is dat de verlichting op het qwerty-toetsenbord wel heel erg zuinig is afgesteld. Ben nog aan het zoeken om dat op te krikken. De toetsen voelen wel erg degelijk aan, alleen de multifunctionele navigatietoets is even wennen.

Om dat nog een "minpuntje" aan te geven (maar dan een estetisch punt): bij de 9300(i) en de 9500 kon je het buitenscherm en het binnenscherm een aparte achtergrond mee geven, maar nu moet je plaatjes zoeken die in beide schermen passen, en dat valt niet altijd mee

Ik heb sinds 2 dagen een E90 die ik voor mijn werk gebruik. Daarvoor had ik een E61i (die heb ik dus niet heel lang gehad). Prive heb ik een N95 (en had daarvoor een E65). De E90 bevalt mij uitstekend. Hij is wat groot en zwaar, zeker in verhouding met de E61i maar wel een stuk sneller (alhoewel de E61i ook niet langzaam is). Internetten gaat uitstekend en snel zonder memory-problemen zowel via WLAN als UMTS (HSDPA).

Tot nu toe is de enige niet-Nokia applicatie die ik erop heb staan Intellisync. Werkt op zich prima op 1 ding na; bij gebruik op het grote scherm zijn de labels bij de knoppen rechts (op het scherm) omgedraaid.

Toestel zit verder heel degelijk in elkaar (een paar klasses beter dan de N95). Toetsenbord is prima maar verlichting van het toetsenbord is matig (maar er valt wel goed mee te werken).

Plaatjes:

http://www.baselmans.nl/gsmcollectie.jpg

chrisje123 wijzigde dit bericht 25-07-2007 20:22 (7%)

Bedankt :)

Ik had nog wel een vraag, kan de telefoon in je broekzak ? Uitgaande van een normale broek, geen strakke broek dus want dat gaat zowiezo niet passen denk ik :9

Hoe zit het met het camera knopje dan? Ik had gelezen dat deze erg slecht was, maar hier heb ik er verder nog niemand over gehoort dus ik neem aan dat het wel meevalt?

quote:
Paige schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:28:

Ik had nog wel een vraag, kan de telefoon in je broekzak ? Uitgaande van een normale broek, geen strakke broek dus want dat gaat zowiezo niet passen denk ik :9

Hoe zit het met het camera knopje dan? Ik had gelezen dat deze erg slecht was, maar hier heb ik er verder nog niemand over gehoort dus ik neem aan dat het wel meevalt?
Past prima in mijn collectie G-Star broeken :)

Zoals eerder vermeld door onze vriend in Italië: Cameraknopje geen problemen, een Kodak camera van 50 euro voelt hetzelfde aan.

quote:
Ballebek schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:14:
[...]

Zoals eerder vermeld door onze vriend in Italië: Cameraknopje geen problemen, een Kodak camera van 50 euro voelt hetzelfde aan.
heb ook geen problemen met de camera-knop.

quote:
Ballebek schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:14:
[...]

Ideaal :D

Verder geen negatieve dingen?

quote:
Paige schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:32:
[...]

Ideaal :D

Verder geen negatieve dingen?
tot nu toe geen: slechts 1 maal een vastloper (sinds maandagmorgen toestel niet meer uitgehad), en dat was op een moment dat er een stuk of 8 applicaties en internet openstond. Valt dus niet tegen.

quote:
Paige schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:28:

Past wel in je broekzak maar zit niet echt lekker (bv met autorijden). Een E61i is wat dat betreft wat prettiger (ook wel redelijk groot maar veel dunner). Cameraknopje is niet echt een probleem, wat gevoelloos maar werkt zonder problemen. Dat je de camera niet kunt activeren via dit knopje vind ik wel een nadeel.

Verder kwam ik erachter dat de E90 A-GPS heeft dus snelle fix. N95 heeft dat inmiddels ook met nieuwste firmware.

quote:
chrisje123 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:49:
[...]

Past wel in je broekzak maar zit niet echt lekker (bv met autorijden). Een E61i is wat dat betreft wat prettiger (ook wel redelijk groot maar veel dunner). Cameraknopje is niet echt een probleem, wat gevoelloos maar werkt zonder problemen. Dat je de camera niet kunt activeren via dit knopje vind ik wel een nadeel.

Verder kwam ik erachter dat de E90 A-GPS heeft dus snelle fix. N95 heeft dat inmiddels ook met nieuwste firmware.
het niet kunnen activeren van de camera via een knop vind ik juist een voordeel: al die foto's van mijn binnenzak voegt na verloop van tijd niet veel meer toe .... ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws