Ik had hier zelf nog geeneens aan gedachtVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:11:
[...]
maak er een bookmark van, werkt prima bij mijn nokia
Thanks!
Ik had hier zelf nog geeneens aan gedachtVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:11:
[...]
maak er een bookmark van, werkt prima bij mijn nokia
Let er wel op dat er nog een bug in de huidige MFE zit mbt de always-on. (dus échte direct push). Zelf heb ik dit ook ondervonden en ik heb hem nu op 15 minuten staan en dat werkt wél goed.Ginz schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:20:
[...]
Pushmail op Nokia's werkt middels MfE (Mail for Exchange), een te downloaden programma, wat apart geïnstalleerd moet worden op elke E/N-serie Nokia.
Daar kan je gewoon instellen of je de gegevens (mail, contacts en agenda) wilt pullen of pushen. Pullen gaat met een minimale frequentie van 15min. En push gaat natuurlijk realtime.
Verwijderd
je kunt instellen "altijd aan" binnen piektijd. Die 15 geldt alleen buiten de ingestelde piektijden. Als ik binnen piektijd altijd aan instel en ik krijg mail op de exchangeserver ontvangt mijn mobiel deze op hetzelfde moment, zit geen 2 sec tussenvanpolen schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:50:
[...]
Let er wel op dat er nog een bug in de huidige MFE zit mbt de always-on. (dus échte direct push). Zelf heb ik dit ook ondervonden en ik heb hem nu op 15 minuten staan en dat werkt wél goed.
Dat klopt, maar het werkt niet 100% (staat ook in de release notes van MFE 2.3)Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:31:
[...]
je kunt instellen "altijd aan" binnen piektijd. Die 15 geldt alleen buiten de ingestelde piektijden. Als ik binnen piektijd altijd aan instel en ik krijg mail op de exchangeserver ontvangt mijn mobiel deze op hetzelfde moment, zit geen 2 sec tussen
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 18:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Gaaf dat het jou lukte! Kun je exacter aangeven waar je die MSN versie vandaan haalde? Mij lukte het nog niet en op de Nokia site vind ik via de pc geen MSN versie, en via de E90 zelf vind ik alleen een 'sports tracker' en nog zoiets onbenulligs bij te downloaden applicaties.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:25:
Heb sinds gister ook de E90 i.c.m. Vodafone abbo. Werk lekker, mooi apparaat. Ik heb een simlock vrij toestel trouwens. Ben overgstapt van de Tytn II.
In dit topic las ik een aantal zaken m.b.t. de E90.
MSN Messenger werkt bij mij. Heb hem via Nokia.com gedownload.
[ Voor 16% gewijzigd door fransgams op 22-02-2008 00:12 ]
ah okee... ik had die Sports Tracker verder niet bekeken, nam aan dat het iets was voor voetbaluitslagen ;-)tijmeng schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:20:
Sports tracker is rete nuttig!! Als je vaak traint en hetzelfde rondje rijdt kun je precies zien waar je aan moet werken enz... Het is een gadget maar wel erg gaaf.
MSN werkt maar een maandje, daarna mag je betalen.. dus niet te snel juichen
Wil je persé MSN Messenger? Ik gebruik namelijk Slick, wat er ten eerste erg goed uitziet en daarnaast werkt het ook gewoon superfransgams schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:40:
[...]
ah okee... ik had die Sports Tracker verder niet bekeken, nam aan dat het iets was voor voetbaluitslagen ;-)
als ik die MSN aan de praat zou krijgen, als is het voor 'n maand of zelfs een dag, dan weet ik in elk geval dat het *kan*, heb ik minder de neiging er aan te knutselen... maar hij doet het gewoon *niet* helaas, meldt dat naam/wachtwoord combi niet klopt bijvoorbeeld terwijl die wel klopt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mocht je een oplossing weten dan zou u mij een allergrootste plezier doen me een pm te zenden voor het geval ik het hier zou missen. Als ik iets te weten kom doe ik hetzelfde voor u.[b][message=29657913,noline]Donstil schreef op zondag 24 februari 2008 @
maar zodra de contacten overmoeten ga ik in de fout, hij blijft staan op 0 contacten ontvangen, en me telefoon loopt hopeloos vast.
DAT BEDOELDE IK NET.
Zodra ik dit heb uitgevonden dan ga ik het hier absoluut posten IK KIJK ER AL NAAR UIT!
Verwijderd
oh? Ik gebruik MSN al sinds november en heb nog nooit hoeven te betalen?[b][message=29644887,noline]MSN werkt maar een maandje, daarna mag je betalen.. dus niet te snel juichen
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 22:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik schaam me dood, lukt niet hoor. Op rechtercursor drukken kan ik geen geluid keuze 'luidspreker aan' of iets dergelijks vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:22:
1. Linkernavigatie toets, luidspreker activeren. Eerste keer nokia zeker?
2. weet al die toetsen zo niet uit me hoofd, maar geloof dat je gewoon kan zeggen bij contact persoon, voice toevoegen,,
bedankt, ga ik proberenphilippevk schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:06:
Ook a-gps uitzetten
Verwijderd
Verwijderd
Wie heeft het over rechtercursor dan ? Ik zei linker navigatietoets, dat is die blauwe knop die op de voorkant van het toestel aan de linkerkant zit.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:11:
[...]
Ik schaam me dood, lukt niet hoor. Op rechtercursor drukken kan ik geen geluid keuze 'luidspreker aan' of iets dergelijks vinden.
Bij contacten krijg ik er ook geen stem aangekoppeld...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 16:08 ]
Verwijderd
Donstil, jij gebruikt Route 66. Is dat de Mobile7 of de nieuwe Mobile8 versie? En hoe is je ervaring met navigeren met R66? Ben er erg benieuwd naar, want wil R66 mobile 8 Europa gaan bestellen.Donstil schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:26:...Als ik met dit ding navigee(icm R66) dan is het in het buitenland...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
en anders update je gewoonVerwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:02:
ik heb de e90 besteld en krijg em 18 maart as. kan iemand mij vertellen of ik dan verzekerd ben van de nieuwste versie? heb em via een verlenging van kpn
ik heb die van mij sinds begin december en volgens de nokia update site is het nog steeds die firmware..... voor de rest kan er toch niet echt iets anders aan het toestel zijn ?Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:02:
ik heb de e90 besteld en krijg em 18 maart as. kan iemand mij vertellen of ik dan verzekerd ben van de nieuwste versie? heb em via een verlenging van kpn
BarryMel
dat kan dus wel:barrymel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:20:
[...]
ik heb die van mij sinds begin december en volgens de nokia update site is het nog steeds die firmware..... voor de rest kan er toch niet echt iets anders aan het toestel zijn ?
op dit moment gebruik ik mobile7 met de EU mapVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:12:
[...]
Donstil, jij gebruikt Route 66. Is dat de Mobile7 of de nieuwe Mobile8 versie? En hoe is je ervaring met navigeren met R66? Ben er erg benieuwd naar, want wil R66 mobile 8 Europa gaan bestellen.
Nou ik heb een E90 van direct na de leverings stop (ergens oktober ofz)tijmeng schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:12:
[...]
dat kan dus wel:
http://symbianworld.wordp...-with-good-built-quality/
-geen microfoon probleem
-geen ruis in speaker
-geen krakende behuizing
-PLAT KEYBOARD, dus het scherm blijft schoon
er zijn iets van 4 E90 versies, met elk hun gebreken. Ik heb de oude nog, maar ik ben er happy mee. Wat vette vingers op het scherm via de toetsjes boeien me niet zo
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 11-03-2008 00:09 ]
Verwijderd
Is er een manier om te zien of het een nieuwe of oud model is? (dan heb ik het dus niet echt over het feit dat of het een plat toetsebord is ofzo, maar bijvoorbeeld aan een serienummer ?)tijmeng schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:12:
[...]
dat kan dus wel:
http://symbianworld.wordp...-with-good-built-quality/
-geen microfoon probleem
-geen ruis in speaker
-geen krakende behuizing
-PLAT KEYBOARD, dus het scherm blijft schoon
er zijn iets van 4 E90 versies, met elk hun gebreken. Ik heb de oude nog, maar ik ben er happy mee. Wat vette vingers op het scherm via de toetsjes boeien me niet zo
Soms heb ik met mijn GPS muis ook wel eens een gare dag waarbij hij de gehele dag weigert verbinding te maken met een satteliet maar ze wel als aanwezig ziet (Krijgt geen fix)Donstil schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:07:
Ik ben de afgelopen week wat dagen in hannover geweest (rara waarvoor)
en had daar keurig me E90 mee naartoe,
maar het viel me op dat hij daar helemaal geen GPS singnaal kreeg.
Zowel met Route66, Nokia Sporttracer en googlemaps
Met Nokia sports tracker staat er dan Satellites 0/5 en soms weer 0/12
dit schommeld enorm,
Lijkt wel of hij de sat's wel ziet, maar er geen connectie mee krijgt ofzo (wat niet zou kunnen bij GPS toch ?)
Ook hier in nederland krijg ik inmiddels geen GPS singnaal meer,
Iemand enig idee wat ik kan doen ?
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 22:20 ]
Heb nu een week een rode E90, maar kan me niet voorstellen dat dat leren lapje wat er bij geleverd is bedoeld is om schoon te maken. Waar het wel voor is? Ik heb geen ideeDonstil schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:00:
Viel me trouwens op dat het "poets" doekje enorm slecht werkt, zodra je hiermee over je scherm gaat zit deze direct vol stof, en ben je minuten bezig hem schoon te krijgen haha.
Verwijderd
Nee dat kan niet. Ik zet altijd het geboortejaar achter de naam.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:29:
Weet er ms iemand of het op een of andere manier nog mogelijk is dat de gsm ook de leeftijd zegt als hij je een alert geeft voor een verjaardag,ik weet dat mijn oude nokia's dat zelfs konden.
Verwijderd
Verwijderd
misschien om tussen je toetsebord en scherm te doen om geen vlekken te krijgen?wizl schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:43:
[...]
Heb nu een week een rode E90, maar kan me niet voorstellen dat dat leren lapje wat er bij geleverd is bedoeld is om schoon te maken. Waar het wel voor is? Ik heb geen idee
t staat eerder in deze thread.... SUPER encoder ofzo... google anders ffVerwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:51:
Jammer maar je oplossing is wel handig.
Weet er ms ook iemand hoe ik filmpjes op widescreen krijg op de E90?
IK heb films in AVI bestanden en zou deze graag op de E90 hebben voor onderweg.
Mijn 500 (met oa blue&me) is verschoven naar week 14 (productie) dus krijg hem helaas laterVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:17:
Ik ben de afgelopen week wat dagen in hannover geweest (rara waarvoor)
en had daar keurig me E90 mee naartoe,
maar het viel me op dat hij daar helemaal geen GPS singnaal kreeg.
@Donstil:
Bij mijn E90 GPS-connectie in Hannover geen probleem hoor. Gidste ons van de slaaplocatie naar die Messe en omgekeerd.
(Zeer betreurigenswaardig dat men daar op 2 Nokia-standen niet te woord kon staan met mijn Blue&Me-E90- probleem! - Zelfs niemand uit dat opgestelde technisch labo...)
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 21:04 ]
http://www.my-symbian.com...topic.php?t=35676&start=0Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:03:
weet iemand hoe je je interne camera aanzet? om jezelf te kunnen zien zeg maar
Verwijderd
CameraFX werkt perfect, thx!Moning2 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:55:
[...]
http://www.my-symbian.com...topic.php?t=35676&start=0
Ik wil em ook dorie
Verwijderd
Verwijderd
niemand..?Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:10:
[...]
CameraFX werkt perfect, thx!
Iemand nog een idee hoe mn toetsebordverlichting aan kan blijven? moet em nou elke keer zelf aanklikken..
Verwijderd
Haha ja bedankt, beetje de hype gevolgd ben ik bangVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:35:
@Donstil:
"...waar heb je nu nog problemen mee ?
[/quote]"
Nog steeds hét onopgeloste probleem dat ik geen telefoonboek uit de E90 naar de Bleu&Me krijg.
Dus binnenkort rijd jij met zo'n supergezellige 50 !! Whoaw, proficiat.
Verwijderd
Verwijderd
Het scherm is misschien groter maar de schermresolutie van de nokia e90 is groter dan die van de x7500.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:04:
Ik heb onlangs de e90 aangeschaft en ben er zeer tevreden mee, hiervoor had ik de 400 euro duurdere x7500 van HTC (met windows mobile) en alhoewel het internet browsen natuurlijk prettiger is op een groter scherm is de Nokia weer sterker op tal van andere punten waaronder bellen.
Eerst scherpstellen en dan doordrukken scheeld tijd, en dan maak je nog eens aardige foto's ookMoning2 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:26:
Hij is binnen!Wat een telefoon, ongekend
Kiekjes worden pas na ongeveer 10 cm goed gefocust, dichter bij en dan wordt het een wazige rommel (viel me opaltijd wat te zeuren..)
Ding is al wel 4 keer gecrasht, nouja gelukkig start ie ook snel weer op
Verder is het een geweldig ding, kunt er alles mee
Ja dat werkt goed bij een afstand van 10cm en groter. Alleen maakt ie soms geen foto, ook al druk ik door, is even door hebben hoe dat werkt denk ik zo..Donstil schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:
[...]
Eerst scherpstellen en dan doordrukken scheeld tijd, en dan maak je nog eens aardige foto's ook
Vastlopen ?? dat heb ik pas een paar keer gehad, maar met veel oudere software versie's
probeer hem eens te updaten
Nee, hardwarebeperkingDonstil schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:29:
Ooh dat is raar
heb totaal geen problemen met de camera en ook niet met de software,
Gebruikersfout ?
probeer de camere is op macro te zetten (onder de A) dan kan ik nog een stukje dichterbij focussen dan op de auto modeMoning2 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:35:
[...]
Ja dat werkt goed bij een afstand van 10cm en groter. Alleen maakt ie soms geen foto, ook al druk ik door, is even door hebben hoe dat werkt denk ik zo..
Ik heb reeds naar een update gezocht maar heb de nieuwste versie al (07.40.1.2), deze stond er reeds op toen ik em kreeg
Geprobeerd, maar dan krijgt ie nog steeds geen juiste focus op erg kleine afstand en dan wordt het reticle rood. Terwijl de camera probeert te focussen komt er wel kort een (vrijwel) juiste focusstand langs, maar deze zet ie em niet op vast.cuberob schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:28:
[...]
probeer de camere is op macro te zetten (onder de A) dan kan ik nog een stukje dichterbij focussen dan op de auto mode
Verwijderd
Verwijderd
S60Spoton?Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:07:
Die tijd moet je uiteraard zelf kunnen instellen, maar ik vind het handig om gelijk te kunnen zien of ik gemiste oproepen / nieuwe berichten heb. Iets wat ik voorheen dus kon zien dmv een knipperend led-je.
Aangezien de displays tegenwoordig niet meer af te lezen zijn zonder backlight en mijn telefoon veelal in de cradle staat zou ik het handig vinden dat het backligt gewoon aan blijft staan als die in de cradle staat en ik nog wakker ben... Daarna mag die uit
Met een toegankelijke api, een fatsoenlijke programmeertaal (daaronder valt in mijn ogen C++ niet voor zo'n simpele applicatie) en open of in ieder geval gratis compilers zonder sign-process aan het eind van de rit zouden hierbij zeker een handje helpen...
Verwijderd
Verwijderd
misschien dat blue n me t wel doet als je in het bluetoothmenu op je e90 externe simmodus aanzet..Donstil schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:58:
[...]
Haha ja bedankt, beetje de hype gevolgd ben ik bang
Heb je de beschikking over een mobiel met BT als 2de gsm ?
want ik ga namelijk eerst met de E90 aan de slag,
maar mocht dat niet lukken dan was ik vanplan me Contacten in me 6310i te syncen en dan naar Blauw&mij uploaden, en dan sim weer in E90
moet lukken op papier lijkt me
Verwijderd
Ik heb even voor je gekeken, maar bij mij werkt het prima.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:52:
ik ben helemaal tevreden met mijn lieve lieve e90 maarrrrr....
sindskort geeft realplayer een melding als ik een youtube filmpje open "Kan geen verbindin maken met server. Ongeldig url adres" . Dit had ik voorheen niet en soms doen youtube filmpjes het wel.
Ik heb de nieuwste firmware en internet opzich werk perfect... helpppp
Verwijderd
vet vaag.. ik heb net dus mn proxy uitgezet en via wlan weer geprobeerd.. maar weer dezelfde boodschapVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:56:
[...]
Ik heb even voor je gekeken, maar bij mij werkt het prima.
Even de proxy van orange tv in real-player uitgezet en over mijn wlan verbinding gemaakt, gaat zonder problemen. Dus aan youtube ligt het niet, heb je misschien proxy instellingen in je real-player staan die er niet horen...
Verwijderd
nou lijkt ie t opeens weer te doenVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:38:
[...]
vet vaag.. ik heb net dus mn proxy uitgezet en via wlan weer geprobeerd.. maar weer dezelfde boodschap
iemand nog iedeeen? internet voor de rest gaat prima.. heb kpn met internet totaal
Als primair geheugenopslag ingesteld? Waar doe je dat?corvdlaak schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:54:
Sinds 3 weken gebruik ik de Viewty. Ik ben er redelijk tevreden over. Nu heb ik een vraag:
Ik heb een 2Gb kaartje gekocht, maar deze blijft leeg... Ik heb het kaartje als primaire geheugenopslag aangewezen, maar als ik een foto of video maak worden deze niet op het kaartje opgeslagen, maar op het algemene handsetgeheugen
Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze gegevens voortaan op het kaartje worden vastgelegd?
Bedankt alvast.
[ Voor 6% gewijzigd door Moning2 op 25-03-2008 23:04 ]
ik zou het persoonlijk even in het LG viewty topic proberen in plaats van het E90 topic, maar dat is maar een idee hoorcorvdlaak schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:54:
Sinds 3 weken gebruik ik de Viewty. Ik ben er redelijk tevreden over. Nu heb ik een vraag:
Ik heb een 2Gb kaartje gekocht, maar deze blijft leeg... Ik heb het kaartje als primaire geheugenopslag aangewezen, maar als ik een foto of video maak worden deze niet op het kaartje opgeslagen, maar op het algemene handsetgeheugen
Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze gegevens voortaan op het kaartje worden vastgelegd?
Bedankt alvast.
Dat kan niet, je kan wel iets als emtube of mobitubia gebruiken maar flash filmpjes is (nu nog) niet mogelijk met de webbrowser.Elmo299 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:47:
Wie kan mij helpen, ik heb een Nokia E90. Ik wil graag gewoon normaal de flash filmpjes online kunnen bekijken. Hij blokkeert ze nu op de een of andere manier of wil ze niet laden, wie heeft daar een progje voor of oplossing?
Ik lees net dat de nieuwe update voor de N95 V.21 het wel kan, misschien dan toch ook snel voor de E90 WhoehoeMoning2 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:26:
[...]
Dat kan niet, je kan wel iets als emtube of mobitubia gebruiken maar flash filmpjes is (nu nog) niet mogelijk met de webbrowser.
Maar ik ben wel blij dat ik eindelijk mijn E90 stabiel op zn pootjes heb gekregenniet meer dat gewiebel tijdens het typen! heerlijk
Dank voor je tip, ik ga ernaar kijken!xs2ddup schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:48:
[...]
Wil je persé MSN Messenger? Ik gebruik namelijk Slick, wat er ten eerste erg goed uitziet en daarnaast werkt het ook gewoon super
dat ga ik proberen zodra me blu en me auto er is.Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:53:
[...]
misschien dat blue n me t wel doet als je in het bluetoothmenu op je e90 externe simmodus aanzet..
Daar heb je weer een extra programma voor nodig, Alon contactguide bijvoorbeeld: http://www.alonsoftware.c.../contactguide_s60_pro.htmHellHunter1 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:24:
Weet er iemand hoe ik in mijn E90 adresboek op alle velden kan zoeken bij het opzoeken van een contactpersoon ? Blijkbaar lukt dit nu enkel op naam en voornaam.
Bij mijn vorige toestel, een 9300i, kon ik op alle velden zoeken. Een groot gemak wanneer je een stuk van het adres of van het telnr weet.
Ik gebruik de E90 nu ongeveer een maand. Prachtig toestel !
Ik vind wel dat het operation system van de 9300i (S80 dus), op het gebied van de agenda en het adresboek een stuk gebruiksvriendelijker was...
[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 30-03-2008 17:29 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2008 13:58 ]
[ Voor 15% gewijzigd door tijmeng op 03-04-2008 12:59 ]
Nou zeg..tijmeng schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:57:
Er is een update uit voor de E90!!!
O.a. is er Flash Lite 3 toegevoegd dus Youtube enz.. werkt nu in de browser. De E90 schijnt stabieler te zijn en een hoop kleine bugs zijn opgelost.
Mn E90 was al prima stabiel maar ik ga m toch maar even updaten vanavond.
meer info
http://www.allaboutsymbia...ril_Fool_Nokia_E90_v2.php
[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2008 14:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Druk op de linker of rechter soft toets en hij is stilVerwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:29:
Meent ge het?
Ik zal straks eens kijken,wat mij wel opvalt is dat als nik gsm als wekker instel ik deze smorgens bijna niet het zwijgen kan opleggen (vermoedelijk door het toetsenblok),hopelijk kunnen ze dit ook eens oplossen.
Verwijderd
Met de linker hou je em stil tot het volgende alarmVerwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:41:
Och gij,da zou te gek zijn,soft toetsen da zijn die net naast de 4 puntsknop?Nou alleen nog een goede screenprotector vinden.
Verwijderd
Ik neem aan dat je alarm niet 24/7 doorgaat? Dus hoe krijg je em uiteindelijk uit? Er staat zelfs stop en stil/snooze op je scherm..Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:50:
heb het deze morgen dus nog eens mogen ondervinden,ik krijg hem dus echt niet stil.ofwel ben ik in mijn comatoestand echt niet in staat de juiste knop te gebruiken maar dat zou mij straf lijken.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq