Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:11:
[...]

maak er een bookmark van, werkt prima bij mijn nokia
Ik had hier zelf nog geeneens aan gedacht :P
Thanks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 17:31
Ginz schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:20:
[...]

Pushmail op Nokia's werkt middels MfE (Mail for Exchange), een te downloaden programma, wat apart geïnstalleerd moet worden op elke E/N-serie Nokia.

Daar kan je gewoon instellen of je de gegevens (mail, contacts en agenda) wilt pullen of pushen. Pullen gaat met een minimale frequentie van 15min. En push gaat natuurlijk realtime.
Let er wel op dat er nog een bug in de huidige MFE zit mbt de always-on. (dus échte direct push). Zelf heb ik dit ook ondervonden en ik heb hem nu op 15 minuten staan en dat werkt wél goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpolen schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:50:
[...]

Let er wel op dat er nog een bug in de huidige MFE zit mbt de always-on. (dus échte direct push). Zelf heb ik dit ook ondervonden en ik heb hem nu op 15 minuten staan en dat werkt wél goed.
je kunt instellen "altijd aan" binnen piektijd. Die 15 geldt alleen buiten de ingestelde piektijden. Als ik binnen piektijd altijd aan instel en ik krijg mail op de exchangeserver ontvangt mijn mobiel deze op hetzelfde moment, zit geen 2 sec tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpolen
  • Laatst online: 13-09 17:31
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:31:
[...]

je kunt instellen "altijd aan" binnen piektijd. Die 15 geldt alleen buiten de ingestelde piektijden. Als ik binnen piektijd altijd aan instel en ik krijg mail op de exchangeserver ontvangt mijn mobiel deze op hetzelfde moment, zit geen 2 sec tussen
Dat klopt, maar het werkt niet 100% (staat ook in de release notes van MFE 2.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip voor de vdf-abbonee:

Bij Nokia kreeg ik gisteren te zien:
"Latest available software for Nokia E90, product code 0554499
Version: 07.40.1.2
Compare numbers
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements."

Zelf wacht ik nog even... niet iedereen is gelukkig met die update naar 7.40.
Ik begin er alleen aan als de vdf-software me echt begint te hinderen.

Ondanks veel zoekwerk heb ik op de volgende vragen geen antwoord kunnen vinden:
Hoe zet ik de lichtsterkte van het binnenscherm weer lager?
(Edit: gewoon blijven drukken op combi Chr+zonnetje.... :D )
Hoe krijg ik die opstarttune van Nokia verwijderd, of tenminste zachter
(Edit: Waarschuwingstonen op "uit" zetten.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

7.40 is echt wel een vooruitgang. Wat betreft je schermverlichting: chr + het zonnetje linksboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de instelling om een bevestigingssignaal te krijgen onmiddellijk na verzenden van een sms (dus beep ter bevestiging dat bericht afgeleverd is)
TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf het programma SEVEN (www.seven.com) als push email op mijn E90. Grandioos programma, nu nog is beta versie maar wel gratis. Is supersnel met aangeven van een bericht en gemakkelijk in te stellen op hotmail, gmail, yahoo, aol mail en je eigen mail server. Het heeft eventueel ook meer mailsevers te kiezen alleen heb ik dat niet geprobeerd omdat ik dat niet nodig heb.

• fransgams
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:25:
Heb sinds gister ook de E90 i.c.m. Vodafone abbo. Werk lekker, mooi apparaat. Ik heb een simlock vrij toestel trouwens. Ben overgstapt van de Tytn II.
In dit topic las ik een aantal zaken m.b.t. de E90.

MSN Messenger werkt bij mij. Heb hem via Nokia.com gedownload.
Gaaf dat het jou lukte! Kun je exacter aangeven waar je die MSN versie vandaan haalde? Mij lukte het nog niet en op de Nokia site vind ik via de pc geen MSN versie, en via de E90 zelf vind ik alleen een 'sports tracker' en nog zoiets onbenulligs bij te downloaden applicaties.

Eind december kreeg ik van Vodafone klantenservice nog de mail "Het is inderdaad gebleken dat MSN Messenger en Live Messenger op sommige toestellen niet werkt. Samen met Microsoft zoeken we nu naar een oplossing voor dit probleem. Meer info volgt."

[ Voor 16% gewijzigd door fransgams op 22-02-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Sports tracker is rete nuttig!! Als je vaak traint en hetzelfde rondje rijdt kun je precies zien waar je aan moet werken enz... Het is een gadget maar wel erg gaaf.

MSN werkt maar een maandje, daarna mag je betalen.. dus niet te snel juichen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransgams
tijmeng schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:20:
Sports tracker is rete nuttig!! Als je vaak traint en hetzelfde rondje rijdt kun je precies zien waar je aan moet werken enz... Het is een gadget maar wel erg gaaf.

MSN werkt maar een maandje, daarna mag je betalen.. dus niet te snel juichen
ah okee... ik had die Sports Tracker verder niet bekeken, nam aan dat het iets was voor voetbaluitslagen ;-)

als ik die MSN aan de praat zou krijgen, als is het voor 'n maand of zelfs een dag, dan weet ik in elk geval dat het *kan*, heb ik minder de neiging er aan te knutselen... maar hij doet het gewoon *niet* helaas, meldt dat naam/wachtwoord combi niet klopt bijvoorbeeld terwijl die wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
fransgams schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:40:
[...]

ah okee... ik had die Sports Tracker verder niet bekeken, nam aan dat het iets was voor voetbaluitslagen ;-)

als ik die MSN aan de praat zou krijgen, als is het voor 'n maand of zelfs een dag, dan weet ik in elk geval dat het *kan*, heb ik minder de neiging er aan te knutselen... maar hij doet het gewoon *niet* helaas, meldt dat naam/wachtwoord combi niet klopt bijvoorbeeld terwijl die wel klopt.
Wil je persé MSN Messenger? Ik gebruik namelijk Slick, wat er ten eerste erg goed uitziet en daarnaast werkt het ook gewoon super :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ik had even een vraagje,

ik zag dat er mensen waren die ook met Blue&me aan het stoeien waren,

Mijn langverwachte Fiat500 met blue&me komt binnenkort,
dus daarom was ik in me vriendin der fiat Bravo even gaat klooien ermee,
moet zeggen dat het allenmaal lekker sync met me mobiel, en kan dan keurig bellen

Alleen weet iemand hoe ik nou me smsjes erin krijg? en hoe ik me contacten erin krijg
ik heb dat "download" programmatje van nokia erin staan, alleen als ik die opstart blijft hij maar staan op "verwerken" en de auto blijft staan op 0 contacten gevonden

iemand hier ervaring mee
of weet iemand ergens een duidelijke handleiding of iets

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Zijn er meer mensen die een slecht verlicht toetsenboord hebben?
Als ik de verlichting aanzet heb ik maar één stand en die is ronduit slecht.
Klopt het dat de verlichting maar een stand heeft en dus niet is te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las vandaag verschillende oude sites ('04-'06) waarop werd uitgelegd hoe je de combinatie Freetype + True Type Fonts op je mobiel (System/Fonts) kon installeren. Ik vraag me nu twee dingen af:

- Is dit nog steeds mogelijk (of alweer volledig antiek)
- Als dit nog steeds kan, wie weet dan hoe ik dit kan uitvoeren?

Ik wil dit graag weten, omdat ik met Office-programma's mijn altijd gebruikte font wil behouden. Nu worden Word-documenten op de E90 geopend met andere fonts (en opgeslagen).

Iemand die het wel heeft weten op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Donstil schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:05:
ik had even een vraagje,
Hewel Donstil ik hoop van harte dat JIJ de oplossing kan brengen om de contacten van de E90 naar de Blue&Me over te zetten. Mijn 159TI is amper 3 maanden oud en omdat ik er op stond dat mijn E90-contacten moesten in de B&M zitten heb ik mijn TI al een week in de garage moeten achterlaten waar men van alles heeft uitgeprobeerd, tot zelfs de volledige B&M-box vervangen. GEEN RESULTAAT. Zowel bij Nokia als bij Group FIAT is men nu op zoek...
Van zodra contacten overzetten wordt de Bluetooth verbroken en moet ik zelfs opnieuw pairen.
Nog een probleem heb ik met (meerdere geteste) memorysticks, als contact wagen afgelegen heeft vind de Blue&Me meestal de mediaplayer niet terug (foutmelding 'geen media aanwezig), ik haal de memorystick er dan even uit en opnieuw in en dan lukt het meestal, ook niet altijd...
Jij vraagt dus om hulp maar ik kan die hulp ook best gebruiken...

MANY TNX voor eventuele oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven

nou me 500tje gaat week 11 pas in productie dus daar op testen zal nog wel even duren,
op de bravo van me vriendin kreeg ik het niet aan de praat.

Syncen gaat perfect, bellen ook keurig
maar zodra de contacten overmoeten ga ik in de fout, hij blijft staan op 0 contacten ontvangen, en me telefoon loopt hopeloos vast.

Zodra ik dit heb uitgevonden dan ga ik het hier absoluut posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=29657913,noline]Donstil schreef op zondag 24 februari 2008 @
maar zodra de contacten overmoeten ga ik in de fout, hij blijft staan op 0 contacten ontvangen, en me telefoon loopt hopeloos vast.
DAT BEDOELDE IK NET.

Zodra ik dit heb uitgevonden dan ga ik het hier absoluut posten IK KIJK ER AL NAAR UIT!
Mocht je een oplossing weten dan zou u mij een allergrootste plezier doen me een pm te zenden voor het geval ik het hier zou missen. Als ik iets te weten kom doe ik hetzelfde voor u.

En zeggen dat ik mijn vorige 2 communicators opzij gelegd heb en speciaal een nieuwe E90 kocht, bijna hoofdzakelijk om met B&M te werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ik geloof erin dat het gaat werken,

ik heb ook nog wel een 6310i ergens, anders zet ik me nummers daar in, sync ik hem met B&M

dan de sim weer in de E90 en syncen zonder nummer overzetten, en je moet keurig vanuit je B&M kunnen bellen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=29644887,noline]MSN werkt maar een maandje, daarna mag je betalen.. dus niet te snel juichen
oh? Ik gebruik MSN al sinds november en heb nog nooit hoeven te betalen?

Weet iemand of er html/php edit programma is voor de nokia e90? FTP programma heb ik al, moet alleen nog iets hebben waardoor ik de html/php bestanden kan bewerken :) Renamen naar andere ext. werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Donstil schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:45:
ik geloof erin dat het gaat werken,

We leven in blijde verwachtingen.

1. Hoe zet je de luidspreker aan bij opnemen van de telefoon, als communicator dichtgeklapt blijft ?

2. Hoe voeg je aan een contact een stem toe (naam uitspreken) zodat je contact kan bellen via spraakoproep, zonder zijn nummer te vormen (voice dialing). .

Dank voor eventuele hulp.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Linkernavigatie toets, luidspreker activeren. Eerste keer nokia zeker?
2. weet al die toetsen zo niet uit me hoofd, maar geloof dat je gewoon kan zeggen bij contact persoon, voice toevoegen,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:22:
1. Linkernavigatie toets, luidspreker activeren. Eerste keer nokia zeker?
2. weet al die toetsen zo niet uit me hoofd, maar geloof dat je gewoon kan zeggen bij contact persoon, voice toevoegen,,
Ik schaam me dood, lukt niet hoor. Op rechtercursor drukken kan ik geen geluid keuze 'luidspreker aan' of iets dergelijks vinden.
Bij contacten krijg ik er ook geen stem aangekoppeld...

:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn er mensen die weten hoe ik GPRS uit kan zetten bij GPS gebruik ?

Als ik met dit ding navigee(icm R66) dan is het in het buitenland,
maar daar heb ik geen data bundel, en het is me opgevallen dat hij connectie gaat maken via gprs/umts en dan wat data binnen haald,

Nu lijkt dat niet erg, maar met de kosten in het buitenland, en bv 10x navigeren zit je al snel op een paar euro.

Ik heb "positie bepaling via netwerk" al uitgezet, dus hij staat nu alleen op
Intern GPS en Asistend GSP

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 13-09 10:52
Ook a-gps uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bedankt, ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met de bluethoot carkitt (clarion),ik kan bellen en opnemen,maar de laatstgekozen nummers,en telfoonboek zijn leeg.
Met de Iphone ging het wel,dus het ligt niet aan de carkitt want die kan het.Ook heb ik op de site van nokia een tool afgehaald,maar helaas zonder resultaat.

Voor de rest een supertoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:11:
[...]

Ik schaam me dood, lukt niet hoor. Op rechtercursor drukken kan ik geen geluid keuze 'luidspreker aan' of iets dergelijks vinden.
Bij contacten krijg ik er ook geen stem aangekoppeld...

:$
Wie heeft het over rechtercursor dan ? Ik zei linker navigatietoets, dat is die blauwe knop die op de voorkant van het toestel aan de linkerkant zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:26:...Als ik met dit ding navigee(icm R66) dan is het in het buitenland...
Donstil, jij gebruikt Route 66. Is dat de Mobile7 of de nieuwe Mobile8 versie? En hoe is je ervaring met navigeren met R66? Ben er erg benieuwd naar, want wil R66 mobile 8 Europa gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje over de Nokia E90 :)
Werken hier op een bedrijf met telefoonlijnen enz. Dit loopt via een ander bedrijf die lijnen. Soms word er aan gewerkt en zijn ze niet beschikbaar dit zetten hun in hun rss. We kunnen op de nokia wel via de browser de rss bekijken, maar wat wij zouden willen is dat als er iets bij komt dat het automatisch word binnen gehaald in de email op de nokia. Dat je telkens als er iets bij komt een email binnen krijgt met het bericht.

Weet iemand hier iets voor? dat rss-feeds in de mailbak binnenkomen op de Nokia E90

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over MSN messenger,

deze kan je installeren via je toestel zelf, bij Menu "downloaden" -> "internenet" -> "WinLive" -> "Mail and IM"

Dan heb je de officiele MSN van microsoft, welke ook de avatars download van je contacten, je kan er zelfs bestanden mee naar mensen sturen. Oftewel het lijkt er op dat heen groot deel van de API geimplementeerd is.

Nu weet ik het niet meer helemaal zeker, maar volgens mij stond er tijdens de installatie, dat het programma voorlopig gratis blijft, maar dat wanneer je ervoor zou moeten gaan betalen, je in iedergeval 30dagen van te voren gewaarschuwd werd.... Dus niet dat het maar 30 dagen gratis is.

Over navigatie,
volgens mij is het al eens in dit topic genoemd, maar ik ben erg te spreken over nav4all.
Dit is gratis navigatie, maar wel met gesproken begeleiding, erg uitgebreid, heeft alleen een dataverbinding nodig, maar werkt zelfs over Orange World, en het gebruikt alleen opnieuw de dataverbinding als je afwijkt van de route. Het downloaden van de route is maar enkele kbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de e90 besteld en krijg em 18 maart as. kan iemand mij vertellen of ik dan verzekerd ben van de nieuwste versie? heb em via een verlenging van kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:02:
ik heb de e90 besteld en krijg em 18 maart as. kan iemand mij vertellen of ik dan verzekerd ben van de nieuwste versie? heb em via een verlenging van kpn
en anders update je gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:02:
ik heb die van mij sinds begin december en volgens de nokia update site is het nog steeds die firmware..... voor de rest kan er toch niet echt iets anders aan het toestel zijn ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

barrymel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:20:
[...]

ik heb die van mij sinds begin december en volgens de nokia update site is het nog steeds die firmware..... voor de rest kan er toch niet echt iets anders aan het toestel zijn ?
dat kan dus wel:

http://symbianworld.wordp...-with-good-built-quality/

-geen microfoon probleem
-geen ruis in speaker
-geen krakende behuizing
-PLAT KEYBOARD, dus het scherm blijft schoon

er zijn iets van 4 E90 versies, met elk hun gebreken. Ik heb de oude nog, maar ik ben er happy mee. Wat vette vingers op het scherm via de toetsjes boeien me niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:12:
[...]

Donstil, jij gebruikt Route 66. Is dat de Mobile7 of de nieuwe Mobile8 versie? En hoe is je ervaring met navigeren met R66? Ben er erg benieuwd naar, want wil R66 mobile 8 Europa gaan bestellen.
op dit moment gebruik ik mobile7 met de EU map
tijmeng schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:12:
[...]

dat kan dus wel:

-geen microfoon probleem
-geen ruis in speaker
-geen krakende behuizing

er zijn iets van 4 E90 versies, met elk hun gebreken. Ik heb de oude nog, maar ik ben er happy mee. Wat vette vingers op het scherm via de toetsjes boeien me niet zo
Nou ik heb een E90 van direct na de leverings stop (ergens oktober ofz)
en heeft alleen het keyboard probleem, je ziet de plekken maar hij maakt GEEN krassen

Microfoon, ruis en krakende behuizing heb ik allenmaal niet
en zo zijn er meer mensen die ik ken die alleen het toetsenbord probleem (probleem is het eigenlijk niet) hebben,

En ben er ook super tevreden over,

Ik ben de afgelopen week wat dagen in hannover geweest (rara waarvoor)
en had daar keurig me E90 mee naartoe,
maar het viel me op dat hij daar helemaal geen GPS singnaal kreeg.
Zowel met Route66, Nokia Sporttracer en googlemaps
Met Nokia sports tracker staat er dan Satellites 0/5 en soms weer 0/12
dit schommeld enorm,
Lijkt wel of hij de sat's wel ziet, maar er geen connectie mee krijgt ofzo (wat niet zou kunnen bij GPS toch ?)

Ook hier in nederland krijg ik inmiddels geen GPS singnaal meer,
Iemand enig idee wat ik kan doen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 11-03-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmeng schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:12:
[...]

dat kan dus wel:

-geen microfoon probleem
-geen ruis in speaker
-geen krakende behuizing

Is er een manier om te zien of het een nieuwe of oud model is? (dan heb ik het dus niet echt over het feit dat of het een plat toetsebord is ofzo, maar bijvoorbeeld aan een serienummer ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:22
Donstil schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:07:

Zowel met Route66, Nokia Sporttracer en googlemaps
Met Nokia sports tracker staat er dan Satellites 0/5 en soms weer 0/12
dit schommeld enorm,
Lijkt wel of hij de sat's wel ziet, maar er geen connectie mee krijgt ofzo (wat niet zou kunnen bij GPS toch ?)

Ook hier in nederland krijg ik inmiddels geen GPS singnaal meer,
Iemand enig idee wat ik kan doen ?
Soms heb ik met mijn GPS muis ook wel eens een gare dag waarbij hij de gehele dag weigert verbinding te maken met een satteliet maar ze wel als aanwezig ziet (Krijgt geen fix)
Ik zou zeggen, probeer het morgen nog eens ;)

Om toch maar eens beginnen met het bij te houden van dit topic aangezien ik binnenkort ook de e90 binnen krijg 8) can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Donstil:
Bij mijn E90 GPS-connectie in Hannover geen probleem hoor. Gidste ons van de slaaplocatie naar die Messe en omgekeerd.
(Zeer betreurigenswaardig dat men daar op 2 Nokia-standen niet te woord kon staan met mijn Blue&Me-E90- probleem! - Zelfs niemand uit dat opgestelde technisch labo...)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Donstil schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:00:
Viel me trouwens op dat het "poets" doekje enorm slecht werkt, zodra je hiermee over je scherm gaat zit deze direct vol stof, en ben je minuten bezig hem schoon te krijgen haha.
Heb nu een week een rode E90, maar kan me niet voorstellen dat dat leren lapje wat er bij geleverd is bedoeld is om schoon te maken. Waar het wel voor is? Ik heb geen idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er ms iemand of het op een of andere manier nog mogelijk is dat de gsm ook de leeftijd zegt als hij je een alert geeft voor een verjaardag,ik weet dat mijn oude nokia's dat zelfs konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:29:
Weet er ms iemand of het op een of andere manier nog mogelijk is dat de gsm ook de leeftijd zegt als hij je een alert geeft voor een verjaardag,ik weet dat mijn oude nokia's dat zelfs konden.
Nee dat kan niet. Ik zet altijd het geboortejaar achter de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer maar je oplossing is wel handig.

Weet er ms ook iemand hoe ik filmpjes op widescreen krijg op de E90?
IK heb films in AVI bestanden en zou deze graag op de E90 hebben voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizl schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:43:
[...]

Heb nu een week een rode E90, maar kan me niet voorstellen dat dat leren lapje wat er bij geleverd is bedoeld is om schoon te maken. Waar het wel voor is? Ik heb geen idee :?
misschien om tussen je toetsebord en scherm te doen om geen vlekken te krijgen?

k zeg maar wat, heb de mijne nog niet binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:51:
Jammer maar je oplossing is wel handig.

Weet er ms ook iemand hoe ik filmpjes op widescreen krijg op de E90?
IK heb films in AVI bestanden en zou deze graag op de E90 hebben voor onderweg.
t staat eerder in deze thread.... SUPER encoder ofzo... google anders ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:17:

@Donstil:
Bij mijn E90 GPS-connectie in Hannover geen probleem hoor. Gidste ons van de slaaplocatie naar die Messe en omgekeerd.
(Zeer betreurigenswaardig dat men daar op 2 Nokia-standen niet te woord kon staan met mijn Blue&Me-E90- probleem! - Zelfs niemand uit dat opgestelde technisch labo...)
Mijn 500 (met oa blue&me) is verschoven naar week 14 (productie) dus krijg hem helaas later
, maar daarna ga ik het helemaal uitpluizen,

waar heb je nu nog problemen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je je interne camera aanzet? om jezelf te kunnen zien zeg maar :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:03:
weet iemand hoe je je interne camera aanzet? om jezelf te kunnen zien zeg maar :?
http://www.my-symbian.com...topic.php?t=35676&start=0

Ik wil em ook dorie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CameraFX werkt perfect, thx!

Iemand nog een idee hoe mn toetsebordverlichting aan kan blijven? moet em nou elke keer zelf aanklikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E90: Message Reader feature :

Voor de gene die dit nog niet wisten :

http://www.youtube.com/watch?v=cj5bxVgcTDs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 00:10:
[...]

CameraFX werkt perfect, thx!

Iemand nog een idee hoe mn toetsebordverlichting aan kan blijven? moet em nou elke keer zelf aanklikken..
niemand..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Donstil:
"...waar heb je nu nog problemen mee ?
[/quote]"

Nog steeds hét onopgeloste probleem dat ik geen telefoonboek uit de E90 naar de Bleu&Me krijg.
Dus binnenkort rijd jij met zo'n supergezellige 50 !! Whoaw, proficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffles
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 10:00
Weet iemand hoe ik met de #-toets het profiel stil kan activeren c.q. deze functie weer activeren? Na een firmware-update werkte deze functie niet meer en het is toch wel erg handig.

Groeten,
Waffles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:35:
@Donstil:
"...waar heb je nu nog problemen mee ?
[/quote]"

Nog steeds hét onopgeloste probleem dat ik geen telefoonboek uit de E90 naar de Bleu&Me krijg.
Dus binnenkort rijd jij met zo'n supergezellige 50 !! Whoaw, proficiat.
Haha ja bedankt, beetje de hype gevolgd ben ik bang :P

Heb je de beschikking over een mobiel met BT als 2de gsm ?
want ik ga namelijk eerst met de E90 aan de slag,

maar mocht dat niet lukken dan was ik vanplan me Contacten in me 6310i te syncen en dan naar Blauw&mij uploaden, en dan sim weer in E90

moet lukken op papier lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs de e90 aangeschaft en ben er zeer tevreden mee, hiervoor had ik de 400 euro duurdere x7500 van HTC (met windows mobile) en alhoewel het internet browsen natuurlijk prettiger is op een groter scherm is de Nokia weer sterker op tal van andere punten waaronder bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:04:
Ik heb onlangs de e90 aangeschaft en ben er zeer tevreden mee, hiervoor had ik de 400 euro duurdere x7500 van HTC (met windows mobile) en alhoewel het internet browsen natuurlijk prettiger is op een groter scherm is de Nokia weer sterker op tal van andere punten waaronder bellen.
Het scherm is misschien groter maar de schermresolutie van de nokia e90 is groter dan die van de x7500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
de X7500 is trouwens geen 400euro duurder

scheeld maar 110euro bij de PDAshop

779 E90 en 889 voor de X7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Hij is binnen! :) Wat een telefoon, ongekend :P

Kiekjes worden pas na ongeveer 10 cm goed gefocust, dichter bij en dan wordt het een wazige rommel (viel me op :P altijd wat te zeuren..)
Ding is al wel 4 keer gecrasht, nouja gelukkig start ie ook snel weer op :)
Verder is het een geweldig ding, kunt er alles mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Moning2 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:26:
Hij is binnen! :) Wat een telefoon, ongekend :P

Kiekjes worden pas na ongeveer 10 cm goed gefocust, dichter bij en dan wordt het een wazige rommel (viel me op :P altijd wat te zeuren..)
Ding is al wel 4 keer gecrasht, nouja gelukkig start ie ook snel weer op :)
Verder is het een geweldig ding, kunt er alles mee 8)
Eerst scherpstellen en dan doordrukken scheeld tijd, en dan maak je nog eens aardige foto's ook

Vastlopen ?? dat heb ik pas een paar keer gehad, maar met veel oudere software versie's
probeer hem eens te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Donstil schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:
[...]

Eerst scherpstellen en dan doordrukken scheeld tijd, en dan maak je nog eens aardige foto's ook

Vastlopen ?? dat heb ik pas een paar keer gehad, maar met veel oudere software versie's
probeer hem eens te updaten
Ja dat werkt goed bij een afstand van 10cm en groter. Alleen maakt ie soms geen foto, ook al druk ik door, is even door hebben hoe dat werkt denk ik zo.. :P

Ik heb reeds naar een update gezocht maar heb de nieuwste versie al (07.40.1.2), deze stond er reeds op toen ik em kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh dat is raar

heb totaal geen problemen met de camera en ook niet met de software,

Gebruikersfout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Donstil schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:29:
Ooh dat is raar

heb totaal geen problemen met de camera en ook niet met de software,

Gebruikersfout ?
Nee, hardwarebeperking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Moning2 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Ja dat werkt goed bij een afstand van 10cm en groter. Alleen maakt ie soms geen foto, ook al druk ik door, is even door hebben hoe dat werkt denk ik zo.. :P

Ik heb reeds naar een update gezocht maar heb de nieuwste versie al (07.40.1.2), deze stond er reeds op toen ik em kreeg :)
probeer de camere is op macro te zetten (onder de A) dan kan ik nog een stukje dichterbij focussen dan op de auto mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
cuberob schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:28:
[...]

probeer de camere is op macro te zetten (onder de A) dan kan ik nog een stukje dichterbij focussen dan op de auto mode
Geprobeerd, maar dan krijgt ie nog steeds geen juiste focus op erg kleine afstand en dan wordt het reticle rood. Terwijl de camera probeert te focussen komt er wel kort een (vrijwel) juiste focusstand langs, maar deze zet ie em niet op vast.
Probeer zelf eens tekst vanaf 5 cm te focussen en fotograferen.
Niet dat ik het een probleem vind, valt me gewoon op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
ja oke daar heb ik idd ook last van 5cm gaat niet lukken. maar merk wel duidelijk dat de macro modus nog een beetje helpt dus dacht zeg het even ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een klein maandje de E90,

Ik had hiervoor de SE P990 en daarvoor een blauwe maandag de Orange SPV M3000 (SPV Wizard) maar in tegenstelling tot die vorige 2 toestellen heb ik op de E90 ook geen last van vastlopers. Ik had bijna de moed verloren, maar het kan dus toch!

Ben weer echt tevreden over mijn telefoon, net als in de tijd van mijn SE P800 en P900 welke ook perfect werkte.

Uiteraard zijn er bij mij ook wel dingen die ik mis, maar alles werkt tenminste.

Min punten die ik kan noemen:
-touchscreen zou soms echt handig zijn, ookal kom je met de cursor er ook uiteindelijk wel.
-een led-lampje welke kan knipperen ingeval van gemiste oproepen/nieuwe berichten.

Nou was het eerste bekend bij de aankoop en de 2e kom je tijdens het gebruik gewoon achter, maar als dit de grootste gemissen zijn...

Verder zouden er misschien nog software matig wat dingetjes verbeterd kunnen worden, waarbij ik het handig zou vinden als je je telefoon via de uitknop niet zo snel uit kan zetten :*) Nou is knop daar natuurlijk voor bedoelt, maar omdat er ook allemaal handige snelkoppelingen inzitten zoals toetsenblokkeren en stil/algemeen profiel activeren, welke ook werken als je niet op je standby-scherm zit gebruik ik dit best vaak, maar kies ik per ongeluk wel eens afsluiten. Een extra waarschuwing of je de telefoon echt uit wilt zetten vind ik opzich wel op zijn plaats, want eigenlijk wil ik hem nooit uitzetten.

Verder zou het leuk zijn als je de kopie-verzonden-mail-map kon opgeven, maar handmatig met de computer van de inbox naar de verzonden items map verplaatsen vind ik niet heel erg.

Laatste puntje van kritiek is dat symbian zo ontoegankelijk is om voor te programmeren. Iets wat met Windows mobile en .Net wel goed voor elkaar is, gelukkig komt binnenkort ook Android uit, daar kijk ik erg naar uit. Dan kan iedereen gemakkelijk programmaatjes schijven, die bijv. de scherm verlichting aan laten als die in de oplader staat en het nog voor 23:59 is...

Maar kortom vind ik dat Nokia het goed voor elkaar heeft met de E90. Hij kan echt bijna alles, van internetten/emailen tot navigeren en loopt niet vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik snap het laatste niet helemaal

waarom moet je scher verlichting branden als hij in de lader staat en het voor 2359 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tijd moet je uiteraard zelf kunnen instellen, maar ik vind het handig om gelijk te kunnen zien of ik gemiste oproepen / nieuwe berichten heb. Iets wat ik voorheen dus kon zien dmv een knipperend led-je.

Aangezien de displays tegenwoordig niet meer af te lezen zijn zonder backlight en mijn telefoon veelal in de cradle staat zou ik het handig vinden dat het backligt gewoon aan blijft staan als die in de cradle staat en ik nog wakker ben... Daarna mag die uit

Met een toegankelijke api, een fatsoenlijke programmeertaal (daaronder valt in mijn ogen C++ niet voor zo'n simpele applicatie) en open of in ieder geval gratis compilers zonder sign-process aan het eind van de rit zouden hierbij zeker een handje helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:07:
Die tijd moet je uiteraard zelf kunnen instellen, maar ik vind het handig om gelijk te kunnen zien of ik gemiste oproepen / nieuwe berichten heb. Iets wat ik voorheen dus kon zien dmv een knipperend led-je.

Aangezien de displays tegenwoordig niet meer af te lezen zijn zonder backlight en mijn telefoon veelal in de cradle staat zou ik het handig vinden dat het backligt gewoon aan blijft staan als die in de cradle staat en ik nog wakker ben... Daarna mag die uit

Met een toegankelijke api, een fatsoenlijke programmeertaal (daaronder valt in mijn ogen C++ niet voor zo'n simpele applicatie) en open of in ieder geval gratis compilers zonder sign-process aan het eind van de rit zouden hierbij zeker een handje helpen...
S60Spoton? :)
http://www.outbank.de/index.php?id=29&L=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben helemaal tevreden met mijn lieve lieve e90 maarrrrr....

sindskort geeft realplayer een melding als ik een youtube filmpje open "Kan geen verbindin maken met server. Ongeldig url adres" . Dit had ik voorheen niet en soms doen youtube filmpjes het wel.

Ik heb de nieuwste firmware en internet opzich werk perfect... helpppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:58:
[...]

Haha ja bedankt, beetje de hype gevolgd ben ik bang :P

Heb je de beschikking over een mobiel met BT als 2de gsm ?
want ik ga namelijk eerst met de E90 aan de slag,

maar mocht dat niet lukken dan was ik vanplan me Contacten in me 6310i te syncen en dan naar Blauw&mij uploaden, en dan sim weer in E90

moet lukken op papier lijkt me
misschien dat blue n me t wel doet als je in het bluetoothmenu op je e90 externe simmodus aanzet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:52:
ik ben helemaal tevreden met mijn lieve lieve e90 maarrrrr....

sindskort geeft realplayer een melding als ik een youtube filmpje open "Kan geen verbindin maken met server. Ongeldig url adres" . Dit had ik voorheen niet en soms doen youtube filmpjes het wel.

Ik heb de nieuwste firmware en internet opzich werk perfect... helpppp
Ik heb even voor je gekeken, maar bij mij werkt het prima.

Even de proxy van orange tv in real-player uitgezet en over mijn wlan verbinding gemaakt, gaat zonder problemen. Dus aan youtube ligt het niet, heb je misschien proxy instellingen in je real-player staan die er niet horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:56:
[...]

Ik heb even voor je gekeken, maar bij mij werkt het prima.

Even de proxy van orange tv in real-player uitgezet en over mijn wlan verbinding gemaakt, gaat zonder problemen. Dus aan youtube ligt het niet, heb je misschien proxy instellingen in je real-player staan die er niet horen...
vet vaag.. ik heb net dus mn proxy uitgezet en via wlan weer geprobeerd.. maar weer dezelfde boodschap :S

iemand nog iedeeen? internet voor de rest gaat prima.. heb kpn met internet totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:38:
[...]

vet vaag.. ik heb net dus mn proxy uitgezet en via wlan weer geprobeerd.. maar weer dezelfde boodschap :S

iemand nog iedeeen? internet voor de rest gaat prima.. heb kpn met internet totaal
nou lijkt ie t opeens weer te doen :s echt vaag... niet dus..

iemand anders hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvdlaak
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-10-2008
Sinds 3 weken gebruik ik de Viewty. Ik ben er redelijk tevreden over. Nu heb ik een vraag:
Ik heb een 2Gb kaartje gekocht, maar deze blijft leeg... Ik heb het kaartje als primaire geheugenopslag aangewezen, maar als ik een foto of video maak worden deze niet op het kaartje opgeslagen, maar op het algemene handsetgeheugen :(
Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze gegevens voortaan op het kaartje worden vastgelegd?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
corvdlaak schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:54:
Sinds 3 weken gebruik ik de Viewty. Ik ben er redelijk tevreden over. Nu heb ik een vraag:
Ik heb een 2Gb kaartje gekocht, maar deze blijft leeg... Ik heb het kaartje als primaire geheugenopslag aangewezen, maar als ik een foto of video maak worden deze niet op het kaartje opgeslagen, maar op het algemene handsetgeheugen :(
Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze gegevens voortaan op het kaartje worden vastgelegd?
Bedankt alvast.
Als primair geheugenopslag ingesteld? Waar doe je dat? :/
Je moet voor elke applicatie instellen waar die zijn gegevens opslaat, indien van toepassing en dit is meestal standaard op het telefoongeheugen

Hebben we het hier over een andere mobiel? Hier alleen vragen e.d. over de Nokia E90..

[ Voor 6% gewijzigd door Moning2 op 25-03-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
corvdlaak schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:54:
Bedankt alvast.
ik zou het persoonlijk even in het LG viewty topic proberen in plaats van het E90 topic, maar dat is maar een idee hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo299
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-07 14:11
Wie kan mij helpen, ik heb een Nokia E90. Ik wil graag gewoon normaal de flash filmpjes online kunnen bekijken. Hij blokkeert ze nu op de een of andere manier of wil ze niet laden, wie heeft daar een progje voor of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Elmo299 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:47:
Wie kan mij helpen, ik heb een Nokia E90. Ik wil graag gewoon normaal de flash filmpjes online kunnen bekijken. Hij blokkeert ze nu op de een of andere manier of wil ze niet laden, wie heeft daar een progje voor of oplossing?
Dat kan niet, je kan wel iets als emtube of mobitubia gebruiken maar flash filmpjes is (nu nog) niet mogelijk met de webbrowser.

Maar ik ben wel blij dat ik eindelijk mijn E90 stabiel op zn pootjes heb gekregen :P niet meer dat gewiebel tijdens het typen! heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmo299
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-07 14:11
Moning2 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:26:
[...]

Dat kan niet, je kan wel iets als emtube of mobitubia gebruiken maar flash filmpjes is (nu nog) niet mogelijk met de webbrowser.

Maar ik ben wel blij dat ik eindelijk mijn E90 stabiel op zn pootjes heb gekregen :P niet meer dat gewiebel tijdens het typen! heerlijk
Ik lees net dat de nieuwe update voor de N95 V.21 het wel kan, misschien dan toch ook snel voor de E90 Whoehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransgams
xs2ddup schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:48:
[...]
Wil je persé MSN Messenger? Ik gebruik namelijk Slick, wat er ten eerste erg goed uitziet en daarnaast werkt het ook gewoon super :*)
Dank voor je tip, ik ga ernaar kijken!

Een poosje geleden stuurde ik een mail aan Vodafone om te vragen hoe het vandaag zit met MSN en het antwoord dat ik vandaag kreeg is:

Op dit moment is het helaas nog steeds niet bekend wanneer de oplossing
m.b.t. het funtioneren van MSN Messenger en Live Messenger geboden kan
worden.
Onze ecxuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via
telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3.

Maar nu is het gekke: nadat ik die vraag had gesteld en een eerst niets hoorde, heb ik het gewoon weer eens geprobeerd en het blijkt nu zonder dat ik iets moest aanpassen prima te werken!

Lijkt er vanuit mijn positie bekeken op dat iemand bij Vodafone het probleem (tijdelijk?) heeft opgelost zonder dit bij de klantendienst te melden. Hopelijk sturen ze er niet alsnog iemand op af om van alles te 'verbeteren' waardoor het opnieuw stopt met functioneren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:53:
[...]

misschien dat blue n me t wel doet als je in het bluetoothmenu op je e90 externe simmodus aanzet..
dat ga ik proberen zodra me blu en me auto er is.

bedank voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunter1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10-2023
Weet er iemand hoe ik in mijn E90 adresboek op alle velden kan zoeken bij het opzoeken van een contactpersoon ? Blijkbaar lukt dit nu enkel op naam en voornaam.
Bij mijn vorige toestel, een 9300i, kon ik op alle velden zoeken. Een groot gemak wanneer je een stuk van het adres of van het telnr weet.

Ik gebruik de E90 nu ongeveer een maand. Prachtig toestel !
Ik vind wel dat het operation system van de 9300i (S80 dus), op het gebied van de agenda en het adresboek een stuk gebruiksvriendelijker was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
HellHunter1 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:24:
Weet er iemand hoe ik in mijn E90 adresboek op alle velden kan zoeken bij het opzoeken van een contactpersoon ? Blijkbaar lukt dit nu enkel op naam en voornaam.
Bij mijn vorige toestel, een 9300i, kon ik op alle velden zoeken. Een groot gemak wanneer je een stuk van het adres of van het telnr weet.

Ik gebruik de E90 nu ongeveer een maand. Prachtig toestel !
Ik vind wel dat het operation system van de 9300i (S80 dus), op het gebied van de agenda en het adresboek een stuk gebruiksvriendelijker was...
Daar heb je weer een extra programma voor nodig, Alon contactguide bijvoorbeeld: http://www.alonsoftware.c.../contactguide_s60_pro.htm

Het is me opgevallen dat de E90 het niet zo heeft met een slecht signaal.. ding is reeds 7 keer uit zichzelf gereset op 1 dag hier in Westerland (valt het signaal vaak weg).

[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 30-03-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
*Blaast nieuw leven in*

Ben er gisteravond achter gekomen dat de E90 het niet zo heeft met luid geluid opnemen...
Heb 2 video's gemaakt van een concert en een beetje bass klinkt als een stevige windstoot.. beetje jammer :/
Had dit probleem bij mijn N80 alleen als ik deze vrijwel tegen de speaker aanhield. Dit concert was daarentegen ook weer wat luider dan voorgaande concerten maar dat kan dan ook weer mijn illusie zijn ;)

Ben ze nu aan het uploaden naar youtube, kunnen jullie meegenieten ;)

Hoort hier:
http://www.youtube.com/watch?v=xqI-3WEFVyg

Volgende week naar The Rifles :) doe ik dan wel een stuk plakband op de microfoon :P

[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Er is een update uit voor de E90!!!

O.a. is er Flash Lite 3 toegevoegd dus Youtube enz.. werkt nu in de browser. De E90 schijnt stabieler te zijn en een hoop kleine bugs zijn opgelost.

Mn E90 was al prima stabiel maar ik ga m toch maar even updaten vanavond.

meer info

http://www.allaboutsymbia...ril_Fool_Nokia_E90_v2.php

[ Voor 15% gewijzigd door tijmeng op 03-04-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
tijmeng schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:57:
Er is een update uit voor de E90!!!

O.a. is er Flash Lite 3 toegevoegd dus Youtube enz.. werkt nu in de browser. De E90 schijnt stabieler te zijn en een hoop kleine bugs zijn opgelost.

Mn E90 was al prima stabiel maar ik ga m toch maar even updaten vanavond.

meer info

http://www.allaboutsymbia...ril_Fool_Nokia_E90_v2.php
Nou zeg..
Eerst staat ie er wel bij, maak ik backups en dergelijke is er opeens geen nieuwere firmware meer :?

[ Voor 8% gewijzigd door Moning2 op 03-04-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh nieuwe firmware??Dan ga ik straks eens installen.

Maar een belangrijke vraag.

Weet er iemand waar ik een screenprotector kan kopen voor de E90?de E65 had standaard uit de doos een heel goede protector met zo een chromé hoekje.Ik denk dat deze van Nokia zelf was.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 10:11
Volgens mij is de firmware terug geroepen door Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meent ge het?

Ik zal straks eens kijken,wat mij wel opvalt is dat als nik gsm als wekker instel ik deze smorgens bijna niet het zwijgen kan opleggen (vermoedelijk door het toetsenblok),hopelijk kunnen ze dit ook eens oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:29:
Meent ge het?

Ik zal straks eens kijken,wat mij wel opvalt is dat als nik gsm als wekker instel ik deze smorgens bijna niet het zwijgen kan opleggen (vermoedelijk door het toetsenblok),hopelijk kunnen ze dit ook eens oplossen.
Druk op de linker of rechter soft toets en hij is stil ;) andere toetsen en er gebeurt niks. Moet je wel wakker worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rechter en hij stelt het 5min uit

ik gebruik het elke ochtend (helaas :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Is het al mogelijk om HTML emails te lezen zonder dat hij je browser opent, dus dat je je html email in je email programma van Nokia ziet. Iets wat profimail wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och gij,da zou te gek zijn,soft toetsen da zijn die net naast de 4 puntsknop?Nou alleen nog een goede screenprotector vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 22:41:
Och gij,da zou te gek zijn,soft toetsen da zijn die net naast de 4 puntsknop?Nou alleen nog een goede screenprotector vinden.
Met de linker hou je em stil tot het volgende alarm :)
Softtoetsen zijn de blauwe toetsen naast de vierpuntsdruktoets (zo noemt nokia et toch? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het deze morgen dus nog eens mogen ondervinden,ik krijg hem dus echt niet stil.ofwel ben ik in mijn comatoestand echt niet in staat de juiste knop te gebruiken maar dat zou mij straf lijken :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 14:50:
heb het deze morgen dus nog eens mogen ondervinden,ik krijg hem dus echt niet stil.ofwel ben ik in mijn comatoestand echt niet in staat de juiste knop te gebruiken maar dat zou mij straf lijken :s.
Ik neem aan dat je alarm niet 24/7 doorgaat? Dus hoe krijg je em uiteindelijk uit? Er staat zelfs stop en stil/snooze op je scherm..
Tijd voor een klokradio met een grote snooze knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik probeer dan het toetsenblok te deblokeren,en uiteindelijk stopt hij wel met loeien,het zou maar erg zijn als hij 24/7 stond lawaai te maken,de meeste mensen kijken nu al raar als je zo een brik uit je zakken haalt :p.Ze moesten eens weten wat een zalig toestel dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het juist nog eens getest,als het alarm afgaat blijft het toetsenblok geblokeerd,wat dus ervoor zorgt dat ik met de softtoetsen het alarm dus niet kan uitzetten.
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste