Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 22:22
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:11:
ik heb het juist nog eens getest,als het alarm afgaat blijft het toetsenblok geblokeerd,wat dus ervoor zorgt dat ik met de softtoetsen het alarm dus niet kan uitzetten.
Dan heb je wel een erg vreemd geval..
Software foutje lijkt me zo of gebruik je een apart programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen ik gebrui niks anders van software,ikvond het ook idd raar,ik heb software 07.40.1.2,maar geloof me het is echt ni simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 22:13:
neen ik gebrui niks anders van software,ikvond het ook idd raar,ik heb software 07.40.1.2,maar geloof me het is echt ni simpel.
Misschien de automatische toetsenblokkering eens uit zetten? Of 'gebruik' je dat veel?
Anders eens een reset of de firmware er opnieuw op want dit klopt niet helemaal..

Of elke ochtend klooien met de knopjes natuurlijk ;) gewoon leren: linker soft toets - * - linker/rechter soft toets ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 05-04-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd,zo gaat het nu dus :p en geloof me da isniet het moment van de dag voor mij,ik zal auto-lock afzetten en hopen dat het bij de volgende fw opgelost is.

Hebben julie eigenlijk ook problemen om een lock te krijgen met de gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Snap echt niet wat je fout doet hoor,

Als hij bij mij op de wekker staat, dan zit de toestblok er ook gewoon op, en werken de twee bovenste toetsen (links wekker uit, en rechts 5minuten uitstel) toch echt wel hoor

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 22:00:
de E65 had standaard uit de doos een heel goede protector met zo een chromé hoekje.Ik denk dat deze van Nokia zelf was.
Iemand een idee??
LOL, dat is geen screenprotector, dat is het gewoon het fabrieksplasticje om te zorgen dat er geen vingers en vegen op het scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awel,dus het doet dienst als protector.En die hangt er nu nog op:d.
Ma je zou die kunnen ook los kunnen kopen,ik weet alleen niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:41:
Awel,dus het doet dienst als protector.En die hangt er nu nog op:d.
Ma je zou die kunnen ook los kunnen kopen,ik weet alleen niet waar.
Op die van mij zat er ook standaard 1 op het buitenste scherm :Y)

Zoekt en gij zult dit vinden: http://www.pdashop.nl/pro...nprotector-nokia-e90.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd bij mij hing die er ook op,maar deze is niet zo goed als die van de E65,omdat er zo een lipje aanhangt om het ervan af te kunnen trekken,deze protector wil ik wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand 200.34.72 geinstalleerd? bij mij vindt nokia suite em niet.. moet nog ff wachten denk..

zo ja wat zijn je ervaringen ermee? hoe doen sites zoals youtube het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 00:16:
heeft iemand 200.34.72 geinstalleerd? bij mij vindt nokia suite em niet.. moet nog ff wachten denk..

zo ja wat zijn je ervaringen ermee? hoe doen sites zoals youtube het?
Deze stond er kort op om daarna weer verwijderd te worden. Nu is het wachten op 200.34.73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bluetooth headset gekocht van plantronics, de 590e maar tijdens het luisteren van muziek hapert ie om ongeveer de paar minuten, nauwlijks irritant, terwijl ik nix anders doe met de telefoon.. weet iemand waar die aan kan liggen? aan de afstand niet want die is geeneens een meter. Op de laptop met ingebouwde bluetooth hapert ie nog veel meer, veel irritanter

terugsturen dat ding? of is dit altijd zo met bluetooth headsets? ik had eigenlijk wel meer verwacht voor 95 eutjes

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2008 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:01:
ik heb een bluetooth headset gekocht van plantronics, de 590e maar tijdens het luisteren van muziek hapert ie om ongeveer de paar minuten, nauwlijks irritant, terwijl ik nix anders doe met de telefoon.. weet iemand waar die aan kan liggen? aan de afstand niet want die is geeneens een meter. Op de laptop met ingebouwde bluetooth hapert ie nog veel meer, veel irritanter

terugsturen dat ding? of is dit altijd zo met bluetooth headsets? ik had eigenlijk wel meer verwacht voor 95 eutjes
Lijkt mij inderdaad een gevalletje terugsturen
Als je het ook hebt met je laptop is er iets mis met het ding of is het dure troep :Y)

Heeft iemand misschien een tip voor opnames van (luide) concerten aangezien het één grote brommende bende wordt als het een beetje luid is en dat is vrij jammer...
Ik ben vorige week achter dit 'probleem' gekomen, heb het vandaag nog eens geprobeerd met de microfoon van de headset, maar dit was ook niks helaas.. Kwestie van die microfoon helemaal isoleren? }:|
Met mijn N80 had ik hier nooit problemen mee... erg jammer :N

Voor degenen die het even aan willen horen: http://www.youtube.com/watch?v=Z63icKvkPgU en vooral: http://www.youtube.com/watch?v=9SQxzGRC6xU
Het lijkt wel een hardcore concert :') maar het is toch echt heel wat anders..

[ Voor 29% gewijzigd door Moning2 op 10-04-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 00:48:
[...]

Lijkt mij inderdaad een gevalletje terugsturen
Als je het ook hebt met je laptop is er iets mis met het ding of is het dure troep :Y)

Heeft iemand misschien een tip voor opnames van (luide) concerten aangezien het één grote brommende bende wordt als het een beetje luid is en dat is vrij jammer...
Ik ben vorige week achter dit 'probleem' gekomen, heb het vandaag nog eens geprobeerd met de microfoon van de headset, maar dit was ook niks helaas.. Kwestie van die microfoon helemaal isoleren? }:|
Met mijn N80 had ik hier nooit problemen mee... erg jammer :N

Voor degenen die het even aan willen horen: http://www.youtube.com/watch?v=Z63icKvkPgU en vooral: http://www.youtube.com/watch?v=9SQxzGRC6xU
Het lijkt wel een hardcore concert :') maar het is toch echt heel wat anders..
hij doet t weer :D een sounddriver update op mn laptop en een herparing op mn telefoon waren voldoende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een screensaver van een nokia 6500 weten te bemachtigen,weet er iemand hoe ik deze nu kan instellen op mijn e90?Want de e90 lijkt het bestand niet te kennen,en ik denk dat ik enkel gif bestanben als animatie kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals ik al op gsmhelpdesk gevraagd heb wat voor extensie heeft de screensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:07:
Die tijd moet je uiteraard zelf kunnen instellen, maar ik vind het handig om gelijk te kunnen zien of ik gemiste oproepen / nieuwe berichten heb. Iets wat ik voorheen dus kon zien dmv een knipperend led-je.

Aangezien de displays tegenwoordig niet meer af te lezen zijn zonder backlight en mijn telefoon veelal in de cradle staat zou ik het handig vinden dat het backligt gewoon aan blijft staan als die in de cradle staat en ik nog wakker ben... Daarna mag die uit

Met een toegankelijke api, een fatsoenlijke programmeertaal (daaronder valt in mijn ogen C++ niet voor zo'n simpele applicatie) en open of in ieder geval gratis compilers zonder sign-process aan het eind van de rit zouden hierbij zeker een handje helpen...
Lights On by Tektronic SRL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.nfl

Ja ik heb een beetje op 2 paarden gegokt :p,alvast merci kokkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

En er is een Firmware Update.. dit keer niet een beta maar een officiele....

Mn foon is weer een stukkie sneller!

-Quickoffice is geupdate
-Flash support in de browser

en nog een lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

tijmeng schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:29:

-Quickoffice is geupdate

en nog een lijstje
Mijn NSU ziet hem nog niet.... Welke productcode gebruik je?

[ Voor 4% gewijzigd door wizl op 14-04-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
tijmeng schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:29:

-Quickoffice is geupdate

en nog een lijstje
ik zie hem ook nog niet hoor,
heb je een belelux toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl

wizl

hmmz

wizl schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:19:
[...]

Mijn NSU ziet hem nog niet.... Welke productcode gebruik je?
Heb het inmiddels geprobeerd met een Hongkong? productcode. Hij begint aan de update, maar op een gegeven moment loopt Nokia Host Layer process of iets wat daarop lijkt vast (Vista 64bit SP1 en Vista 32bit) Toch maar even afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

sucessfully updated ... using Windows Vista Home Premium and the "Windows Host Service Layer" crashes during Update, don't worry, just kill Software Updater in Windows Taskmanager (But don't disconnect your E90!) and try it again. Now NSU should recognize your phone and it will offer you to retry the update. Now it should work, at the beginning it shows an estimated duration of about 15 Minutes, but my E90 was updated within 5 Minutes.

Hope this turnaround helps many curious members who needs an update.
moet lukken, idem met hong kong hiero.. alleen ben nu mn nederlandse taal kwijt. Binnenkort ff overstappen op NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerturtle
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb enkele vragen m.b.t. de nokia E90:

1. Weet iemand of de v2 versie van dit apparaat (met alle toetsen op gelijk nivo zodat geen vlekken op scherm ontstaan wanneer toestel dichtgeklapt is) al in Nederland verkrijgbaar is?

2. Hoe zijn de ervaringen met de GPS chipset (snelheid van verkrijgen van fix)?

3. Ik wil deze graag ook voor de in auto gebruiken met Garmin Mobile XT navigatiesoftware. Heeft iemand ervaring met deze software?

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 15-04-2008 10:18 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
killerturtle schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:31:
Ik heb enkele vragen m.b.t. de nokia E90:

1. Weet iemand of de v2 versie van dit apparaat (met alle toetsen op gelijk nivo zodat geen vlekken op scherm ontstaan wanneer toestel dichtgeklapt is) al in Nederland verkrijgbaar is?

2. Hoe zijn de ervaringen met de GPS chipset (snelheid van verkrijgen van fix)?

3. Ik wil deze graag ook voor de in auto gebruiken met Garmin Mobile XT navigatiesoftware. Heeft iemand ervaring met deze software?
1. Ik weet niet of ik de v2 heb maar ik heb geen last van de defecten welke v1 vertoond, dus ik denk: ja
2. Met assisted GPS heb ik meestal binnen 5 sec. een fix
3. Ik heb er korte ervaring mee, het is erg simpel maar ik vond het er niet uitzien :P dus ik gebruik nu MyGuider beta

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 15-04-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl

wizl

hmmz

Heb nu met de HK productcode ook de nieuwe firmware draaien (in het engels). Vooralsnog geen schokkende dingen opgevallen (positief of negatief) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizl schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:39:
Heb nu met de HK productcode ook de nieuwe firmware draaien (in het engels). Vooralsnog geen schokkende dingen opgevallen (positief of negatief) :)
Hoe doe je dat dan, die productcode veranderen?, en welke code moet het dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met behulp van NSS kun je de productcode (tijdelijk) veranderen en je E90 updaten, zie link:
[url]http://www.gsmhelpdesk.nl...0016e08e2c6d827ef804da14c[/url]

Nokia E90
0533332: Euro 2 mocca
0514979: EMEA 1 - UK red
0533332: EMEA 1 - UK mocca
0544294: EMEA 1 - South Africa mocca
0545983: EMEA 1 - South Africa red
0544295: EMEA 2 - Scandinavian1 mocca
0545986: EMEA 2 - Scandinavian1 red
0545807: EMEA 3 - Scandinavian2 mocca
0545988: EMEA 3 - Scandinavian2 red
0546493: EMEA 4 red
0544297: EMEA 4 mocca
0544351: EMEA 5 - German mocca
0545990: EMEA 5 - German red
0548270: SWAP EMEA 5 - German red
0552044: EMEA 7 - France Native red
0552045: EMEA 7 - France Native mocca
0544356: EMEA 8 - Spain mocca
0544380: EMEA 9 - Turkey mocca
0546526: EMEA 10 - Czech mocca
0550193: EMEA 10 - Czech red
0544383: EMEA 11 - Greece mocca
0546435: EMEA 12 - Hungary mocca
0544384: EMEA 13 - Poland mocca
0545995: EMEA 14 - Russia red
0544388: EMEA 14 - Russia mocca
0544393: EMEA 14 - Ukraine mocca
0545997: EMEA 15 - Italy red
0544403: EMEA 15 - Italy mocca
0545999: EMEA 16 - Arabia1 red
0544406: EMEA 16 - Arabia1 mocca
0544491: Honk kong
0544485: singapore version
0546002: indonesian version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Je link is onjuist en waarom staat mijn productcode er niet bij!
0555562
Google geeft 1 ander persoon met deze product code, ik voel me buitengesloten :'(

Werkt deze hongkong firmware correct met het nederlandse keyboard? Zijn alle tekens juist?

[ Voor 44% gewijzigd door Moning2 op 17-04-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl

wizl

hmmz

Moning2 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:55:
Werkt deze hongkong firmware correct met het nederlandse keyboard? Zijn alle tekens juist?
Bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dan gaat die er mooi even op :) nu even zien hoe ik NSS goed werkende krijg

Vreemd.. de product code is volgens NSS bij mij 0533332

Zo, die staat er op :)

[ Voor 16% gewijzigd door Moning2 op 17-04-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de E90 en ben ten opzichte van de 9500 zeer tevreden. Alles werkt sneller...maar....mn display van mn voorfront is gebarsten. Iemand enig idee waar je zo'n nieuw front kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:40:
Ik heb al een tijdje de E90 en ben ten opzichte van de 9500 zeer tevreden. Alles werkt sneller...maar....mn display van mn voorfront is gebarsten. Iemand enig idee waar je zo'n nieuw front kan halen?
probeer eens bij www.telecomtelecom.nl en zoek op E90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
bij mij zit er een dikke schaafplek op mijn voorste scherm. maar welke van de 2 moet ik van telecom.nl nou hebben. deze: A-Cover Decoration Nokia E90 Set 2pcs Origineel http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=8559
of deze: A-Cover Nokia E90 Mocca Origineel http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=8568

en weet iemand of ze dat er bij een NSP voor je op willen schroeven... wil daarvoor niet mijn garantie verpesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:53:
[...]

misschien dat blue n me t wel doet als je in het bluetoothmenu op je e90 externe simmodus aanzet..
Ook al geprobeerd en nopes...

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 18-04-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Nou de nieuwe firmware is geen scheet stabieler dan de vorige, ik geef een programma dat erop staat maar de schuld.. maarja welke :/
Met handy taskman draaiende kan ik ook geen andere tones meer kiezen, heel apart allemaal..

Zit hier ergens toevallig een magere hein? :P
http://lh3.ggpht.com/moni...AGDyWRESM/19042008182.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Moning2 op 20-04-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Laatst online: 26-03 15:31
0544491 is niet de Hong Kong firmware, aangezien je de taal niet in traditioneel chinees kan veranderen. Het heeft Engels, Filipijns? en Indonesisch.

Weet iemand wel de hong kong firmware? Ik kom telkens weer uit op 0544491, niet vreem eigenlijk, als een iemand het post, dan kopieert de rest diezelfde post, ik bedoel wie zal ze allemaal uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog steeds aan t kloten met de gps.. het duurt heel lang voordat hij eindelijk een fix heeft. ook al staat a-gps aan, ook al sta ik buiten en niet tussen hoge gebouwen ofzo. Het is ook niet de eerst zodat het langer duurt maar dit is elke keer zo.. iemand tips? ik zie ook helemaal niet dat hij verbinding probeert te maken met t netwerk als ik gps opstart, dat moet toch als je a-gps gebruikt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:14:
ik ben nog steeds aan t kloten met de gps.. het duurt heel lang voordat hij eindelijk een fix heeft. ook al staat a-gps aan, ook al sta ik buiten en niet tussen hoge gebouwen ofzo. Het is ook niet de eerst zodat het langer duurt maar dit is elke keer zo.. iemand tips? ik zie ook helemaal niet dat hij verbinding probeert te maken met t netwerk als ik gps opstart, dat moet toch als je a-gps gebruikt of niet?
Die dataverbinding duurt vrij kort. Welk programma gebruik je? Bij mcguider bijvoorbeeld moet je assisted gps kiezen ipv geintegreerde gps ongeacht je gps instellingen van de telefoon zelf als je gebruik wilt maken van agps. Kijk eens in je log of er een dataverbinding is gebruikt en kijk ook even het access point na bij agps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer t steeds met het progje GPS-ggvns in de map GPS (dus een standaard nokia app). Ik heb de log nagekeken en er wordt geen netwerkverbinding gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:07:
[...]

Ook al geprobeerd en nopes...
Ik heb me auto met blue & me vandaag opgehaald.
en al me contacten staan erin.

ik heb het volgende gedaan,

Software versie via Nokia update tool Herplaatst zodat ik weet dat hij schoon is.
Contacten geimporteerd vanaf me PC.
Toen Het 610 carkitprogramma geinstalleerd toen ik in de auto zat,
Dat programma gestart en geconnect met me auto

Toen vroeg die om contacten, heb ik al me contacten geselecteerd en gekozen voor "visitekaartje verzenden"
dan kies je BT en gaat hij zijn gang,

al me contacten staan er nu in,
hoop dat het lukt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:01:
ik probeer t steeds met het progje GPS-ggvns in de map GPS (dus een standaard nokia app). Ik heb de log nagekeken en er wordt geen netwerkverbinding gemaakt
Heb even gekeken en zag dat dat hier ook niet meer gebeurt, volgens mij gebeurt dit eenmaal per week en blijft de data bewaard.
Ik zit hier binnen, 5 meter bij een raam vandaan, en heb binnen 1 minuut een (niet zo accurate(100 meter)) fix.
Het is dan ook mooi weer :) Probeer het eens stilstaand als de lucht strak blauw is op een vrij veld. Met agps zou je dan binnen 10-20 seconden wel een fix moeten hebben... al rijdende (70 km/h) heb ik met bewolkt weer binnen een minuut een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik heb een raar probleem met mijn E90. Ik heb thuis een wifi netwerk (g) via mijn linksys router. De eerste paar keer heb ik dit netwerk op mijn E90 gebruikt, prima, zonder problemen met WPA. Sinds kort geeft hij echter de fout dat de pre-shared key invalid is :?

Iemand een id hoe dit kan? Ik weet zeker dat de WPA key nog steeds klopt... (laptops doen het nl nog wel)

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:17:Met handy taskman draaiende kan ik ook geen andere tones meer kiezen, heel apart allemaal..
Bedoel je dat je geen andere MP3 ringtones voor bv SMS toon kunt gebruiken? Probeer anders dit ff : Menu > Instrumenten > Profielen > Algemeen > Aanpassen > Selecteer een MP3 van je geheugenkaart. Sluit dan alles af.

Ga dan naar menu > Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Tonen > Kies dan de melding die je wilt veranderen.

Heb af en toe het ook wel eens en dan werkt dit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
XKB schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:19:
Ik heb een raar probleem met mijn E90. Ik heb thuis een wifi netwerk (g) via mijn linksys router. De eerste paar keer heb ik dit netwerk op mijn E90 gebruikt, prima, zonder problemen met WPA. Sinds kort geeft hij echter de fout dat de pre-shared key invalid is :?

Iemand een id hoe dit kan? Ik weet zeker dat de WPA key nog steeds klopt... (laptops doen het nl nog wel)
Heb ik ook wel eens gehad (oudere SW versie)
toen was het Connectpunt verwijderen en een nieuwe aanmaken voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:24:
[...]

Ik heb me auto met blue & me vandaag opgehaald. PROFICIAT.
en al me contacten staan erin.

ik heb het volgende gedaan,

Software versie via Nokia update tool Herplaatst zodat ik weet dat hij schoon is. HOE DOE JE DAT ?
Contacten geimporteerd vanaf me PC. MOET IK DAN MIJ E90 VOLLEDIG LEEGMAKEN EN CONTCTEN VIA PC SUITE ER TERUG INLADEN ? BEDOEL JE DAT ?
Toen Het 610 carkitprogramma geinstalleerd toen ik in de auto zat, WAT IS ' 610 carkitprogamma' ? HEB IK DAT OOK NODIG, VERMITS MIJN ALFA FABRIEKSAF MET BLUE & ME GELEVERD WERD (maar bij u toch ook) WAAROM DAT 610 pgm ???
Dat programma gestart en geconnect met me auto

Toen vroeg die om contacten, heb ik al me contacten geselecteerd en gekozen voor "visitekaartje verzenden"
dan kies je BT en gaat hij zijn gang,

al me contacten staan er nu in,
hoop dat het lukt,
DEDZU BEN ENORM JALOERS, MAAR NU IK HET WEET GA IK VERDER ZOEKEN (MET JE HULP) _/-\o_

Patriek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB

XKB

Anonymous functional

He psst.. CAPS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:04:
[...]

Heb even gekeken en zag dat dat hier ook niet meer gebeurt, volgens mij gebeurt dit eenmaal per week en blijft de data bewaard.
Ik zit hier binnen, 5 meter bij een raam vandaan, en heb binnen 1 minuut een (niet zo accurate(100 meter)) fix.
Het is dan ook mooi weer :) Probeer het eens stilstaand als de lucht strak blauw is op een vrij veld. Met agps zou je dan binnen 10-20 seconden wel een fix moeten hebben... al rijdende (70 km/h) heb ik met bewolkt weer binnen een minuut een fix.
dat heb ik welles geprobeerd, en dsan krijgt ie na 5/10 min een fix maar als ik daarna weer een keer een fix wil dan duurt t weer lang. Hij ligt nu naast een raam, hij heeft 4 satelieten gelockt (4 balkjes zijn zwart) mar hij zegt dat ie nog steeds op sateliergegevens wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:21:
[...]

DEDZU BEN ENORM JALOERS, MAAR NU IK HET WEET GA IK VERDER ZOEKEN (MET JE HULP) _/-\o_

Patriek
Nou ik weet niet of dat echt nodig is, (het wissen van je telefoon enz)
maar k heb het gedaan omdat er inmiddels wat rommel geinstalleerd stond voor het testen van de connectie enz,

buiten dat me Blue & Me connectie wel eens niet werkt (hij ziet de telefoon dan gewoon niet)
werken de contacten nu super.

nu me Ipod (93gig muziek) nog aan de blue & me en ik ben echt tevreden

Laat me weten of jeje E90 werkend krijgt, ben wel benieuwd inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe en waar vind ik dat van agps?Want ik krijg dus geen lock met de e90.1 keer is het mij gelukt,waar moet ik op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:33:
[...]

Laat me weten of jeje E90 werkend krijgt, ben wel benieuwd inmiddels
Alles funtioneert behalve dat het me op geen manier lukt mijn contacten naar de B&M over te zetten.
En zeggen dat het bij U wel werkt... Wat doe ik fout ??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist heb ik een E90 besteld. Vervlend is dat websites zoals BBC je automatisch een WAP pagina voorschotelen als ze zien dat je de website met een mobiele telefoon of iets soortgelijks bezoekt. Mijn vraag is of je in de browser dit kan uitzetten? Of moet je dan Opera Mini gebruiken waar je misschien? de browser identificatiestring kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:41:
Zojuist heb ik een E90 besteld. Vervlend is dat websites zoals BBC je automatisch een WAP pagina voorschotelen als ze zien dat je de website met een mobiele telefoon of iets soortgelijks bezoekt. Mijn vraag is of je in de browser dit kan uitzetten? Of moet je dan Opera Mini gebruiken waar je misschien? de browser identificatiestring kan veranderen?
Dit kan meestal wel op de website zelf. Bij BBC kan dat onderaan bij Preferences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:41:
Op veel symbian toestellen heb je 2 wereldbollen

1tje is WEB andere Diensten,
de Diensten browser is voor web

Ik krijg op me E90 eigenlijk nooit wap pagina;s als ik dat niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben volop bezig op zoek om mijn E90 te connecteren via Bluetooth (Via Bluetooths stick in de USBvan de beamer) of Wireless (beamer heeft WLAN Stick via USB) OFFFFFF..... Vandaag zei me iemand waarom niet via de usbconnenctor aan de E90 met speciale kabel naar video aan de beamer. Laatste is dan wel met kabel maar zou niets van software etc nodig hebben. De kerel die me die raad gaf heeft wel een keuze 'NTSC of PAL' in zijn (SAMSUNG) om video op externe bron af te spelen. Zou de E90 ook ergens in een of ander menu zitten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:36:
Ben volop bezig op zoek om mijn E90 te connecteren via Bluetooth (Via Bluetooths stick in de USBvan de beamer) of Wireless (beamer heeft WLAN Stick via USB) OFFFFFF..... Vandaag zei me iemand waarom niet via de usbconnenctor aan de E90 met speciale kabel naar video aan de beamer. Laatste is dan wel met kabel maar zou niets van software etc nodig hebben. De kerel die me die raad gaf heeft wel een keuze 'NTSC of PAL' in zijn (SAMSUNG) om video op externe bron af te spelen. Zou de E90 ook ergens in een of ander menu zitten hebben.
Wil je de post even nakijken en wat betere grammatica toepassen? Het is wel erg onduidelijk allemaal..
Maar wat ik er van begrijp wat je wilt, is dit niet mogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
Vandaag probeerde ik mijn firmware terug te veranderen naar Euro2[die heeft Nederlands volgens mij], product code veranderd met NSS naar 0533332. Dan NSU gebruikt, maar ik krijg nu geen optie meer om de firmware te reinstallen, alleen:
"Your phone already has the latest supported software. No update needed"

Als ik de product code naar Singapore veranderd, krijg ik deze optie wel?

Ik heb daarna de code naar Singapore veranderd, vervolgens de firmware ''gereinstalled''. En dan nog een s veranderd naar 0533332, ten slotte weer NSU geprobeerd, maar nog steeds geen reinstall optie.

Kan iemand dit even testen?[dus gewoon NSU opstarten en kijken of je de mogelijkheid hebt om je firmware te reinstallen?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Kaguya schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:32:
Vandaag probeerde ik mijn firmware terug te veranderen naar Euro2[die heeft Nederlands volgens mij], product code veranderd met NSS naar 0533332. Dan NSU gebruikt, maar ik krijg nu geen optie meer om de firmware te reinstallen, alleen:
"Your phone already has the latest supported software. No update needed"

Als ik de product code naar Singapore veranderd, krijg ik deze optie wel?

Ik heb daarna de code naar Singapore veranderd, vervolgens de firmware ''gereinstalled''. En dan nog een s veranderd naar 0533332, ten slotte weer NSU geprobeerd, maar nog steeds geen reinstall optie.

Kan iemand dit even testen?[dus gewoon NSU opstarten en kijken of je de mogelijkheid hebt om je firmware te reinstallen?]
Ik heb dit ook, dit is (denk ik) omdat de euro versie lager is dan de geïnstalleerde. Dus wordt wachten op de euro v200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellHunter1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10-2023
Gisteren viel mij iets op aan de E90 dat ik daarvoor nog nooit had opgemerkt :
op de front zit blijkbaar een heel klein LEDje. Juist naast de glimmende rand en de cover, ongeveer in het midden van het schermpje aan de rechterkant zit een doorschijnend stukje plastic, 2mm lang en 0.5 mm breed. Volgens mij is het een ledje, maar ik heb het nog nooit zien werken. Iemand enig idee of dit inderdaad een ledje is en waarvoor het dient ? Misschien visueel signaal voor gemiste oproepen ?
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo76
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

pipo76

Pipo

HellHunter1 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 09:06:
Iemand enig idee of dit inderdaad een ledje is en waarvoor het dient ? Misschien visueel signaal voor gemiste oproepen ?
Iemand ?
Da's de lichtsensor tbv automatische helderheid van het buitenscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
Moning2 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 18:04:
[...]

Ik heb dit ook, dit is (denk ik) omdat de euro versie lager is dan de geïnstalleerde. Dus wordt wachten op de euro v200...
Hmm, dat vind ik wel een goede verklaring. Weet iemand[met de Euro firmware] wat de nieuwste versie er van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleem met windows live,vroeger vroeg hij altijd naar een toegangspunt.Nu neemt hij altijd mijn thuisnetwerk,op zich geen probleem als ik thuis ben maar ik wil op verplaatsing ook deze mails kunnen checken.Vroeger was mijn instelling dat hij altijd naar een toegangspunt moest vragen en dan kon ik dus overal alles checken.
Als ik naar de instelliingen van windows mail wil gaan dan krijg ik altijd de volgende melding:
"berichtenfunctie word niet ondersteunt"

Weet iemand hier raad mee?

En verder zijn alle tips voor de gps ook welkom want ik krijg geen lock.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bestands-extenties aan een programma kan koppelen?

Ik wil dat de .dot extentie (van ms word doc-templates) wordt gekoppeld aan quickoffice. Aangezien dit gewoon .doc bestanden zijn, maar klanten soms een dot mailen ipv een doc. Maar ik heb zo een vermoede dat dit standaard niet mogelijk is.

Iemand een idee hoe dit toch te regelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:49:
Weet iemand hoe je bestands-extenties aan een programma kan koppelen?

Ik wil dat de .dot extentie (van ms word doc-templates) wordt gekoppeld aan quickoffice. Aangezien dit gewoon .doc bestanden zijn, maar klanten soms een dot mailen ipv een doc. Maar ik heb zo een vermoede dat dit standaard niet mogelijk is.

Iemand een idee hoe dit toch te regelen is?
Dat hangt van een programma af, sommige wijzen deze standaard toe, bij sommige kun je dit zelf bepalen en bij sommige moet je gewoon een bestand openen.
Die .dot bestanden zul je dus eerst met iets als x-plore moeten verplaatsen naar een toegankelijke map voor quickoffice en dan openen, of indien mogelijk direct vanaf het bericht opslaan op een toegankelijke locatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 02-05-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervelende is dat de dot bestanden in mijn mail staan, en als ik dan naar de bijlage ga is de enige optie "openen" en dan verteld die gelijk dat die er niks mee kan. Ik kan helaas niet eerst opslaan.

Ik zal eens via de computer een .dot bestand op mijn telefoon zetten, kijken wat ik er dan mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik ook probeer.. een gps fix krijgen duurt erg lang bij me, elke keer minstens 10 min. ook bij goed weer, "open veld", a-gps aan etc etc

iemand nog tips? want zo heb ik nix aan die gps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een E90 bestellen maar ik ben een beetje huiverig ivm reviews die ik lees,
het schijnt dat het toetsenbord tegen je scherm komt en deze beschadigt?
De reviews waren van eind 2007 dus misschien is er een nieuwe revisie?
Heeft iemand hier daar last van?

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:01:
Ik wil graag een E90 bestellen maar ik ben een beetje huiverig ivm reviews die ik lees,

groeten!
Leest het topic eens door..

De revisie van de E90 heeft dit probleem niet meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:01:

groeten!
is al lang niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er verder ook nog andere hardware changes?
Bijv je had de 9300 en de 9300i met als extra wifi.

Heeft die revisie nog extra futures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:44:
Zijn er verder ook nog andere hardware changes?
Bijv je had de 9300 en de 9300i met als extra wifi.

Heeft die revisie nog extra futures?
nee, want de e90 was al zo compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl

wizl

hmmz

Die van mij heeft er anders nog gewoon last van, en ik heb hem pas 2 maanden. Waar kun je eenduidig aan zien of het een Mk.II is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizl schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Die van mij heeft er anders nog gewoon last van, en ik heb hem pas 2 maanden. Waar kun je eenduidig aan zien of het een Mk.II is dan?
waar heb je dan last van? Je kunt dat nergens zien welke release je hebt volgens mij, maar voor zover ik weet zijn er dit jaar geen "oude" toestellen meer uitgeleverd. Of je moet een toestel hebben ontvangen wat nog ergens "op de plank" lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB

XKB

Anonymous functional

Mijn toestel van ongeveer 1 maand oud (vodafone branded) heeft nog een klein beetje last van de toetsafdrukken op het binnenscherm. De overige klachten van de eerste versie herken ik niet meer overigens. Die schermafdrukken vang ik op met n screenprotector, en veeg ik er af en toe vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl

wizl

hmmz

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:36:
[...]

waar heb je dan last van? Je kunt dat nergens zien welke release je hebt volgens mij, maar voor zover ik weet zijn er dit jaar geen "oude" toestellen meer uitgeleverd. Of je moet een toestel hebben ontvangen wat nog ergens "op de plank" lag.
Van een afdruk van de toetsen op het scherm....

Link naar het plaatje: http://194.109.165.171/IMG_0562.JPG

Je plaatje was ruim 2MB ; comprimeer het plaatje als je het in het topic wilt tonen.

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 11-05-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizl schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 14:21:
[...]

Van een afdruk van de toetsen op het scherm....

[afbeelding]
lijkt inderdaad een "ouderwets" probleem. Echter, wat ik heb begrepen kan het niet echt kwaad. Het drukt niet door of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de "verbeterde" zwarte E90 is "verkrijgbaar".

http://www.symbian-freak....0_successor_available.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

arrgghh wat een naaistreek van Nokia... Ik ga net zolang klagen bij nokia totdat ik een verbeterde E90 krijg. Kwil nog wel een paar jaar met deze telefoon doen en met de oude versie gaat dat niet lukken (krasjes, ruis enz..) Voor 800€ mag je toch wel een degelijke foon verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:22
Deze is ook te krijgen in Mocca en Red. Hij is al langer op de markt en niet pas net, zoals in de link te lezen is. Ik ben momenteel in Singapore en heb hem hier gekocht: flat keyboard (echt anders dan in Nederland), perfecte geluidskwaliteit, mooie zwart-chrome scharnieren. Toetsenbord is veel prettiger dan het andere exemplaar en, zoals gezegd, totaal vlak dus geen afdrukken op scherm. Overigens wordt hij zeer compleet geleverd met een leren hoesje (gelijk aan Nokia hoesje als bij PDAshop voor 32 euro, maar ik weet niet welke bij de Nederlandse versie geleverd wordt) en inderdaad een 2gb kaartje, wat me ook niet tegenviel (met heel veel software en zelfs 6 maanden proef navigatie van Nokia). Ik weet niet hoe het met anderen is, maar ik heb nu binnen 5 sec een GPS fix. Werd geleverd met versie 7.40 maar ik heb gelijk geuprade naar 200.xxx.

Zeer tevreden...en...ook nog veel goedkoper dan in NL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:22
Trouwens, de "kraakjes" zijn er nog wel: onder de spatiebalk en bij de camera...stoort mij absoluut niet, verder perfecte telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een update werkt Nokia Software Updater opeens niet meer met vista... pff prutsers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sommige sites heb ik onmiddellijk geluid uit de luidspreker, echter weet ik niet hoe bij ik bij veel andere sites muziek kan beluisteren. vb. een van mijn favorieten WWW.FRISKYRADIO.COM weet ik niet hoe die stream te beluisteren (via de luidspreker, niet via hoofdtelefoon) ?
Op mijn pc beluister ik via iTunes maar voor S60 bestaat er geen versie vrees ik.
Iemand die mij kan helpen ?
Dank bij voorbaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisc2
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 18:14
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:42:
na een update werkt Nokia Software Updater opeens niet meer met vista... pff prutsers..
Ik heb exact hetzelfde ... mijn gedachte was ook hetzelfde.. we wachen maar effe...

Kanonnier zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven

Ff instellen als XP SP2 en hij werkt wel, alleen de update is er helaas nog niet

Dat het Helemaal niet werkt op me mac vind ik trouwens erger,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Sorry voor de wat brakke foto's. Mijn Touch Cruise maakt niet echt mooie foto's. Maar het gaat om de versie. Mijn E90 is van 2 maand geleden en zoals hopelijk te zien is, betreft het de vernieuwde versie. Geen vegen van het toetsenbord op het display, hij klinkt perfect. Hij is niet alleen aan het toetsenbord te herkennen, maar ook aan de donker verchroomde scharnieren en ook is de chromen lijst die om het display en het toetsenbord aan de buitenkant zit van donker chroom. Volgens de leverancier(Brightpoint) wordt alleen nog het vernieuwde model geleverd.

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/831/imag0028eu0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/9179/imag0029da1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QUOTE MYSELF....
Op sommige sites heb ik onmiddellijk geluid uit de luidspreker, echter weet ik niet hoe bij ik bij veel andere sites muziek kan beluisteren. vb. een van mijn favorieten WWW.FRISKYRADIO.COM weet ik niet hoe die stream te beluisteren (via de luidspreker, niet via hoofdtelefoon) ?
Op mijn pc beluister ik via iTunes maar voor S60 bestaat er geen versie vrees ik.
Dank bij voorbaat.
[/quote]

ENNE... Kan men naar de radio luisteren ZONDER de hoofdtelefoon, bijvoorbeeld via externe computerluidsprekers ?

Sorry voor THE QUOTE MYSELF ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:48:
QUOTE MYSELF....
Dank bij voorbaat.
[/quote]

ENNE... Kan men naar de radio luisteren ZONDER de hoofdtelefoon, bijvoorbeeld via externe computerluidsprekers ?

Sorry voor THE QUOTE MYSELF ... _/-\o_
Probeer de stream link eens te openen in realplayer, maar dat gaat volgens mij niet lukken, met lcgjukebox denk ik wel.

En voor je tweede vraag: probeer het gewoon eens..

Heeft iemand anders hier ook het probleem dat je geen tonen meer kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Hebben meer mensen problemen met de nieuwe Opera 8.65 browser icm de E90. Hij werkt goed op de N95, maar op de E90 kan ik niet navigeren. Er is bv geen muis en je kan alleen op en neer scrollen maar geen linkjes selecteren. Opera mini werkt wel goed.

[ Voor 20% gewijzigd door black_eye op 16-05-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om te gaan klagen vanwege hele slechte gps fix. bij wie kan ik dit het beste doen? KPN service centre of nokia zelf?

IK HEB DE OPLOSSING :D

bij instrumenten-instellingen-algemeen-positiebepaling-positiebepalingsserver.... stond geen toegangspunt gedefinieerd!!! 8)7 nou heeft ie binnen paar seconden een fix whoehoe

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:52:
ik ben van plan om te gaan klagen vanwege hele slechte gps fix. bij wie kan ik dit het beste doen? KPN service centre of nokia zelf?

bij instrumenten-instellingen-algemeen-positiebepaling-positiebepalingsserver.... stond geen toegangspunt gedefinieerd!!! 8)7 nou heeft ie binnen paar seconden een fix whoehoe
Nog even dit: je telefoonprovider heeft geen aarsch te maken met GPS. Dus altijd gaan zeuren bij Nokia, of de fabrikant van je lokale GPS satelliet.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]manolov85 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:52:

Dit heeft alleen met AGPS te maken. Dat is een hulpmiddel om sneller een GPSfix te krijgen. Je toestel download dan wat data van de Nokia server voor de plaatsbepaling. Maar 10 min zonder AGPS is best lang voor een GPS fix (de 1ste x duurt het sowieso een eewigheid voordat het toestel een fix krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
black_eye schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:57:
Hebben meer mensen problemen met de nieuwe Opera 8.65 browser icm de E90. Hij werkt goed op de N95, maar op de E90 kan ik niet navigeren. Er is bv geen muis en je kan alleen op en neer scrollen maar geen linkjes selecteren. Opera mini werkt wel goed.
is een bekend probleem met de combinatie van nokie e90 met opera. heb dit zelf ook mogen ondervinden... gewoon maar wachten op opera 9 ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Er is nieuwe firmware uit. Ik ben nu aan het upgraden. Hopelijk gaat het goed en werkt flash lite 3 OK.

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/4643/naamloosmy5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
black_eye schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:28:
Er is nieuwe firmware uit. Ik ben nu aan het upgraden. Hopelijk gaat het goed en werkt flash lite 3 OK.

[afbeelding]
Zag het staan in een melding van PC Suite, even naar XP om te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nieuwe firmware ook voor het Nederlands?

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 19-05-2008 17:40 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Ginz schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:34:
Nieuwe firmware ook voor het Nederlands?
Jep, die van mij is ook Nederlands. Voor de rest merk ik niet veel verschil, maar ben nog druk aan het installeren. Youtube.com doet het nu wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E90
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-01-2024

E90

Ik vroeg mij af of de rest hier WinLive kan downloaden en installeren?
Na mijn update kan ik WinLive niet meer installeren maar gelukkig ben ik verder wel tevreden met de kleine verbeteringen in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
Ben de Nokia E90 ook aan het updaten. Wel vervelend dak mijn oude laptop ervoor uit de kast moet halen...

Ik ben benieuwd naar de verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien ook wel goed om te weten is dat de TomTom patch die inmiddels in omloop is ook werkt voor de E90 zodat je dus TomTom kunt gebruiken met de interne GPS van de E90 :)
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste