Reg. datum: 18 juli 1999
Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 26!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 18 juli 1999
Vandaag bij de vrienden van Hifi en HC winkel de PANASONIC DMP-BD10 Black besteldt. Voor weekend in huis waarschijnlijk

Résolution 1920 x 1080p. Convertisseur vidéo N/A 297 MHz-/ 14 bits. Processeur P4HD (Pixel Precision Progressive Processing for HD). Compatible DVD-Audio & Vidéo, DVD-RAM, DVD±R/±RW, DVD±R(DL), CD, CD-R/RW, MP3, JPEG.
Een jaahhh ik maak weer foto's voor de liefhebbers.
-= G P P =-
NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
Alles waar je maar aan kan denken. Voeding, de tuner zelf, bouwkwaliteit, geluidskwaliteit, s/n ratio etc etc etc.quote:bartvl schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:26:
Zit er daadwerkelijk veel verschil in tuners? En zoja, waar zitten die verschillen dan precies?
Oke, zover was ik eigenlijk wel, theoretisch gezien. Maar ik kan me op een of andere manier niet goed voorstellen hoe het geluid van een 'radio' (om het even zo te noemen) beter kan. Mijn gevoel zegt dat het signaal daar te inferieur toe is.quote:Koeitje schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:35:
[...]
Alles waar je maar aan kan denken. Voeding, de tuner zelf, bouwkwaliteit, geluidskwaliteit, s/n ratio etc etc etc.
Eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit een losse tuner gehoord dus ik mag hier eigenlijk nog geen uitspraken over doen.
NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
Ik heb ook geen idee of dit beter is dan zo'n radio die bijvoorbeeld in een receiver zit. Ik ga het morgen ontdekken.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Zonde van al die kabels die je ziet hangen !!! vind ik echt lelijk..quote:
Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Hetzelfde zou je over CD-spelers kunnen zeggen. De gemiddelde CD is tegenwoordig zo kut opgenomen dat je je zou kunnen afvragen of het geluid van CD-spelers onderling nog wat uitmaaktquote:bartvl schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:45:
Maar ik kan me op een of andere manier niet goed voorstellen hoe het geluid van een 'radio' (om het even zo te noemen) beter kan. Mijn gevoel zegt dat het signaal daar te inferieur toe is.
Kef iQ7, iQ3 en iQ6c. Zal binnenkort fotos maken.quote:Koffie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:44:
[...]
Die info had ik idd ook al gevonden in de manual
Wil toch nog even verder testen om te kijken of er niet een probleem is.
Welke speakers heb je op je 2600 draaien ?
Kun je 'em langsbrengen, of staat 'ie niet meer in Purmerend?quote:JT schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:53:
Is er hier iemand die voor een vriendenprijs mijn Parasound kan reviseren? Potmetertjes doen moeilijk en hij bromt ook wat van zichzelf.
Reg. datum: 06 juni 2004
Wel heel gaaf zo'n speler, en early adopters zijn erg belangrijk, maar is het niet erg vroeg voor de aanschaf van zo'n speler? Bij mij rijzen er meteen een aantal vragen:quote:Mauce schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:22:
De kogel is door de kerk bij ons. Het is Blueray geworden voor mijn vader. Ook met achterliggende gedachten dat de projector over 2jaar toch vervangen gaat worden met 1080p model en dat deze 720p en 1080i slikt. Ik schrok me wel dood zowat toen ik de prijs voor een monstercable 5meter HDMI zag... ik ga er ook verder niet meer op in....
Vandaag bij de vrienden van Hifi en HC winkel de PANASONIC DMP-BD10 Black besteldt. Voor weekend in huis waarschijnlijk.
[afbeelding]
Résolution 1920 x 1080p. Convertisseur vidéo N/A 297 MHz-/ 14 bits. Processeur P4HD (Pixel Precision Progressive Processing for HD). Compatible DVD-Audio & Vidéo, DVD-RAM, DVD±R/±RW, DVD±R(DL), CD, CD-R/RW, MP3, JPEG.
Een jaahhh ik maak weer foto's voor de liefhebbers.
- Is er al voldoende software beschikbaar (met NL subs)?
- Is de strijd tussen HD-DVD en Blu-ray al geslecht?
- waarschijnlijk over twee jaar wordt een 1080p projector aangeschaft... en nu heb je een?
* Wie heeft er tegenwoordig nog NL subs nodig? Engelse subs of geen subs voldenquote:107mb schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:44:
[...]
Wel heel gaaf zo'n speler, en early adopters zijn erg belangrijk, maar is het niet erg vroeg voor de aanschaf van zo'n speler? Bij mij rijzen er meteen een aantal vragen:Maar het blijft gaaf, en ben erg benieuwd naar je ervaringen met de speler!
- waarschijnlijk over twee jaar wordt een 1080p projector aangeschaft... en nu heb je een?
* Nee, en dat zal ook niet gebeuren vermoed ik/
* 720p geloof ik, als ik zijn verhaal goedinterpreteer.
Sorry maar ik wil even graag mijn mening uiten:quote:Koeitje schreef op maandag 05 februari 2007 @ 09:48:
[...]
* Wie heeft er tegenwoordig nog NL subs nodig? Engelse subs of geen subs volden
* Nee, en dat zal ook niet gebeuren vermoed ik/
* 720p geloof ik, als ik zijn verhaal goedinterpreteer.
Ik vind het nogal zonde van je geld om zo'n ding te kopen. Hoeveel kost ie? 1200 euro ofzo? Je kan ook op de PS3 wachten, dan heb je een bluray speler, harddisc en spelcomputer in 1. En natuurlijk zijn er nl subs nodig. Voor sommige mensen inderdaad niet, maar ik persoonlijk vind het een stuk makkelijker kijken (en begrijpen), maar dat is zoals ik al zei persoonlijk. Dus hou het bij jou post ook graag persoonlijk en niet wat iedereen er van zou moeten vinden...
Wanneer bluray inderdaad de normale dvd gaat overheersen gaan meer mensen hem kopen. Hoe meer mensen hem kopen, des te goedkoper hij gaat worden (nooit economie gehad?). Dus als ik hem was zou ik nog even wachten tot dat hij goedkoper word (wat vast geen 10 jaar meer gaat duren) en dan er nog eens overna gaan denken.
hitman333 wijzigde dit bericht 05-02-2007 10:44 (4%)
Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL
Reg. datum: 14 november 2002
Iemand zal de eerste moeten zijn. Zonder de early adapters worden dit soort apparaten nooit betaalbaar voor de consument met een wat minder gevulde bankrekening. Wees blij dat er ook mensen zijn die niet op een paar centen hoeven te kijken en gewoon de dingen kopen die ze hebben willen, ongeacht wat het kost. Zij betalen de route naar massaproductie, zodat wij over een tijdje al dat mooie speelgoed voor een redelijke prijs kunnen kopen.quote:hitman333 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 10:38:
[...]
Hoe meer mensen hem kopen, des te goedkoper hij gaat worden (nooit economie gehad?). Dus als ik hem was zou ik nog even wachten tot dat hij goedkoper word (wat vast geen 10 jaar meer gaat duren) en dan er nog eens overna gaan denken.
Dit is niet geheel waar, want de fabrikant moet de prijs zo verlagen tot dat de massa het gaat kopen. De fabrikant wil ook een bepaalde afzet per jaar hebben die ze alleen maar halen als ze de prijs laten dalen. Ze laten het precies dalen op de prijs dat meer mensen het gaan kopen. En deze bluray speler is al in de massa productie, maar niet veel mensen kopen hem nog. Daarom word hij ook steeds goedkoper....quote:synthdood schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:24:
[...]
Iemand zal de eerste moeten zijn. Zonder de early adapters worden dit soort apparaten nooit betaalbaar voor de consument met een wat minder gevulde bankrekening. Wees blij dat er ook mensen zijn die niet op een paar centen hoeven te kijken en gewoon de dingen kopen die ze hebben willen, ongeacht wat het kost. Zij betalen de route naar massaproductie, zodat wij over een tijdje al dat mooie speelgoed voor een redelijke prijs kunnen kopen.
quote:hitman333 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:35:
want de fabriekkant moet de prijs
pardonquote:
Helemaal gelijk, moet ik nog wegwerken. Eerst aan de praat krijgen en lekker luisteren, dan pas fatsoeneren....quote:Flyduck schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:09:
[...]
Zonde van al die kabels die je ziet hangen !!! vind ik echt lelijk..
Reg. datum: 20 januari 2002
Tja, wat is vroeg, waarom nog steeds DVD's kopen als je HD-DVD's en Blu-Ray's kunt kopen voor iets meer of minderquote:107mb schreef op maandag 05 februari 2007 @ 08:44:
[...]
Wel heel gaaf zo'n speler, en early adopters zijn erg belangrijk, maar is het niet erg vroeg voor de aanschaf van zo'n speler? Bij mij rijzen er meteen een aantal vragen:Maar het blijft gaaf, en ben erg benieuwd naar je ervaringen met de speler!
En daar heb je al een nadeel, regiocodering bij Blu-Ray ik heb een hekel aan subs, leer engels zou ik zeggen
Pain is a sign of weakness leaving the body.
Geen super HiFi systeem maar wel een leuke setup. Onlangs (afgelopen week) m'n kamers compleet gerenoveerd inclusief vele tripjes naar de plaatselijke Ikea en niet zonder resultaat.
Alle fotos zijn klikbaar voor een wat grotere versie. De flits neemt jammergenoeg veel sfeer weg maar als de gordijnen dicht zijn, het buiten donker is en een DVDtje op is het genieten geblazen in mn privé-bioscoop
Apparatuur
- Sony HT-DDW880 6.1 HDMI
- Sony KDL-32V2000
- Xbox 360 (A/V: Optisch/Component)
- Nintendo Wii (A/V: Analoog/Component)
- PC (A/V: Coax/HDMI
Lange tijd op zoek geweest naar een degelijke en betaalbare Home Cinema / HiFi set. En ik ben zééér tevreden met mijn nieuwe Sony set. Voor de prijs (zie link hierboven) is het een van de beste keuzes. Heel weinig informatie, reviews of ervaringen te vinden erover. Een enkel topic op een AVForum waar hij ook de hemel in werd geprezen en tot dusver maakt hij alle verwachtingen waar. Totaal vermogen van 1000 Watt (rms) en dat is goed te horen.
Kabels van de front-speaker setup sneaky weggewerkt omdat er een soort van opslag ruimte achter de muur zat had ik de mogelijkheid er een gat in te boren en de kabels naar beneden via een ander gat weg te werken. Qua ophangbeugels heb ik enkel de plaatselijke bouwmarkt misbruikt en ben voor onder de 10EUR geslaagd middels een aantal schroeven en raamhoeken. (Zie foto hieronder).
De setup staat er pas een dag of 2 dus ben nog druk bezig de kabels wat beter via kabelgoten en binders weg te werken zodat mn TV compleet mobiel wordt zonder problemen.
Al met al ben ik ZEER tevreden!
Fotos
Genoeg gelul, hier komen de fotos! Allemaal klikbaar.
Slot
Ik kan aan een ieder aanraden die op zoek is naar een kwalitatief goede en goedkope Home Cinema set de Sony HT-DDW880 aanraden. Hij heeft enorm veel aansluitingen (2x Optisch, Coax, 2x HDMI In, 1x HDMI Uit, 2x Component In, 2x Component Uit, 4x Analoog In, etc), een luxe design, actieve subwoofer en een enorm vermogen!
Al met al ben ik een geluk man en geniet ik nu in stijl (rode banken~bioscoop) middels een low-budget studenten inkomen van een hele mooie setup.
nudie wijzigde dit bericht 06-02-2007 23:32 (3%)
PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
Ik gok ikea (¤9,95).quote:The Eagle schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:47:
@Nudie: Waar heb je die CD / DVD rekjes vandaan en wat kostten ze? Mijn CD/DVD rekjes beginnen een beetje uit te puilen namelijk
PSN-ID: Mikey5times
PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.