Reg. datum: 22 januari 2004
hebben ze zelf gemaakt voor een db drag wedstrijd (niet gewonen)
ding ging er aan geloof ik.
Nikon D70 18-70DX 80-200/2.8 105/2.8macro 50/1.8 SB800 Sc-17
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 26!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Nikon D70 18-70DX 80-200/2.8 105/2.8macro 50/1.8 SB800 Sc-17
Super die speakers!quote:Mr.David schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:58:
Hier dan mijn audio...
Hij is nu (al een tijdje) compleet met center.
Daar heb je punt jah. Maar tot nu staan ze nog niet op hun vast plek. Ik wacht nog steeds op mijn spike's uit duitseland en me center stand zo dat hij liggend kan staan (kan ik weer de drivers een kwart slag draaien...) ik mis namelijk wat center in mijn sweetspot. En dat we nog even op onze hoog pollig tapijt wachten. Maar tot zover gaat het prima.quote:rikkienator schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:23:
mauce, klinken die speakers niet veel beter als je ze uit de hoek zou halen?
-= G P P =-
Ja echt, het is een schitterende ruimte om je luidsprekers te laten " ademen " vrijwel ideaal als je inderdaad de reflecties aangepakt hebt. complimentenquote:Mauce schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:09:
[...]
Daar heb je punt jah. Maar tot nu staan ze nog niet op hun vast plek. Ik wacht nog steeds op mijn spike's uit duitseland en me center stand zo dat hij liggend kan staan
The bigger the miracle the smaller the audience
Ik denk dat je het audio meubel bedoelt:quote:TheFlyingV schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:58:
@Mr.David, mag ik vragen hoe jij dat meubel zo strak wit hebt gekregen? Erg mooi!
@ flying Vquote:Mr.David schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:14:
[...]
Ik denk dat je het audio meubel bedoelt:
-MDF platen van 22mm op elkaat gelijmd
-Gratis laten zagen (bouwmarkt)
-Meten is weten!
-Schroefgaten opvullen
-Schuren, schuren en nog eens schuren (zie eerste foto)
De kunst is dat je geen overgangen in de verschillende onderdelen meer kan voelen, daarna gewoon grondverfje en je kleurtje erover. Het lijkt dan of het gewoon 1 massief meubel is.
Fatalfelix wijzigde dit bericht 28-01-2007 20:06 (4%)
We Can't Get Enough
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
Schitterend die CM's ik heb de voorgangers nog :quote:Mr.David schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:58:
Hier dan mijn audio...
Hij is nu (al een tijdje) compleet met center.

Ik zoek ook de rears, alleen in duitsland staan nog 2 paar, verder niet aan de komen, maple en rosenut BTWquote:Gitaarwerk schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:40:
zerker weer mooi afgewwerkt idd
jammer dat ik die oude lijn bijna nergens meer kan vinden. Ik wil nog eens die rears. Alhowel ik nu de tannoys gebruik. De center heb ik wel...en de sub heb ik nog niet echt vele nodig gehad..misscien om mijn ma een kamer verder eruit te blazen
Die is inderdaad huge, maar de woofer kan altijd groterquote:GaMeOvEr schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 02:15:
Vind je dat groot? Heel groot? In vergelijk met een Logitech Sub misschien ja.
Ik bedoel, hij is niet klein, maar om hem nou "huge" te noemen. Maakt mij voor de rest niet uit hoor, als je er maar blij mee bent, maar wel de dingen in het perspectief blijven zien.
Ik vind namelijk de mijne "fors" maar zeker niet huge, dat zal het refentiekader zijn.
Hier staat de mijne op:
[afbeelding]
Het is een Nubert AW1500, dual 27cm (long throw) drivers. 85Cm hoog, 32,5 breed, 53 diep. Kilo of 55.(Die speakers ernaast zijn 1.44 meter en het is een 40" LCD, ff voor het perspectief.
specs

arisjuh wijzigde dit bericht 29-01-2007 13:25 (3%)
Het ziet eruit alsof je daar mensen mee kunt vermoorden met dat ding.quote:arisjuh schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:23:
[...]
Die is inderdaad huge, maar de woofer kan altijd groter
Dit is mijn testopstelling plus een dvd hoesje: [afbeelding]
Er komt binnekort nog een grotere kast want deze is iets te klein.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Belgie en Frannkrijk eens geprobeerd of via een retailer uit Engeland zelf?quote:rikkienator schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:30:
[...]
Ik zoek ook de rears, alleen in duitsland staan nog 2 paar, verder niet aan de komen, maple en rosenut BTW
-= G P P =-
Dat vind ik echt 1 van de mooiste speakers.quote:
heb dislexie, sorry
Die cm1 speakers zijn echt heel erg goed voor de prijs, enorm veel power (gecontroleerde, licht warme bass zoals gewend van B&W) en behhorlijk laid back dus daar moet je we'll van houden. Ze hebben daarnaast een heel erg laag rendement (en laag rendement) en hebben behoorlijk stabiele aansturing dus nodig.quote:MarkoZ371 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:31:
[...]
Dat vind ik echt 1 van de mooiste speakers.
Jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn.
Zou je me mischien kunnen zeggen hoe aleen de cm1 klinken zonder de andere. Mischien dat ik die over een tijdje wil gaan kopen als fronts.
jorg
Zo... knappe bios/huiskamer, mooie opstelling.quote:rikkienator schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:23:
[...]
Schitterend die CM's ik heb de voorgangers nog :
[afbeelding]
Je zal zeker geen spijt krijgen van de CM1. Toen ik ze voor het eerst hoorde dacht ik dat de CM7 aanstonden (die stonden ernaast). Ongeloofelijk wat een 'vol' geluid er uit zulke kleine speakers komt. Je moet ze gewoon een keertje luisteren.quote:MarkoZ371 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:31:
[...]
Dat vind ik echt 1 van de mooiste speakers.
Jammer dat ze zo ontiegelijk duur zijn.
Zou je me mischien kunnen zeggen hoe aleen de cm1 klinken zonder de andere. Mischien dat ik die over een tijdje wil gaan kopen als fronts.
Ik ben juist van een grote woofer (15") naar 2 kleinere gegaan, maar wel met effectief grotere maat oppervlakte, voor een snellere respons.quote:arisjuh schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:23:
[...]
Die is inderdaad huge, maar de woofer kan altijd groter
Dit is mijn testopstelling plus een dvd hoesje: [afbeelding]
Er komt binnekort nog een grotere kast want deze is iets te klein.
Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!
Dat heb ik nou nooit gesnapt... De snelste woofer die ik heb gehoord, en het meeste wegviel in de muziek en totaal geen druk gaf totdat het aan hem gevraagd werd was een 18" PA woofer. Ik snap dus niet echt waarom mensen denken dat het traag klinkt of iets in die richting. Die twee woofers (want het waren er twee) hebben een BL van 31,7, dus genoeg power om de "zware" conus van 0,3 kilo in beweging te brengen, en ze waren gefilterd met een 2e orde laagdoorlaat op 18 Hz zodat ze in de gesloten kasten perfect vlak waren tot 20 Hz (van achteraan gekeken).quote:GaMeOvEr schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:32:
[...]
Ik ben juist van een grote woofer (15") naar 2 kleinere gegaan, maar wel met effectief grotere maat oppervlakte, voor een snellere respons.(muziek)
Seers wijzigde dit bericht 29-01-2007 20:08 (11%)
Fotoalbum | Systeemspecs | Milieu, de nieuwste religie!
Ik ben dan wel niet diegene, maar heb ze persoonlijk ook. Ik stuur ze momenteel aan met een Marantz SR5600, doet het prima, alleen de fronts lusten ze niet. Ik stuurde de fronts eerst apart aan met een doorgelinkte AVM amp..dat was best aardig, helaas was het preampje te oud en denk dat er wel wat betere resultaten te krijgen zijn met die opstelling als alles wat meer meewerkte (aangezien mijn eind nu beetje het word aan een kant dus heb em niet meer aangehad).quote:Mr.David schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:25:
[...]
Zo... knappe bios/huiskamer, mooie opstelling.![]()
Mag ik vragen waarmee je de CM's aanstuurd?
[...]
Pioneer VSX 2011Squote:Mr.David schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:25:
[...]
Zo... knappe bios/huiskamer, mooie opstelling.![]()
Mag ik vragen waarmee je de CM's aanstuurd?

rikkienator wijzigde dit bericht 29-01-2007 23:03 (1%)
Reden: typo
Ik heb gister een Rel Stadium III mogen horen, een 10 inch driver en een 200W amp erin, nou dat klinkt strak en ongehoord knallend hard, echt werkelijk waar niet te geloven. dat ding gaat vanaf 12 Hz, ik dacht : "nou nog harder en mn oren gaan bloeden" Ik wilde dolgraag een SVS maar nu echt niet meer.quote:GaMeOvEr schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:16:
Verhaal over Subwoofers
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 26!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona