Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Cthulhu schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:17:
Hoe maak je screens eigenlijk? Met welke knop
Met F11 kun je een screenshot maken, met F12 haal je de interface weg. De afbeeldingen komen in:
"Mijn documenten\The Lord of the Rings Online" als een jpg bestand.

Mooi spel maar alles is wel groot in je scherm. Zoals de teksten (quest en chat panel) maar ook de minimap. Mag voor mij allemaal wel kleiner. Verder ziet het er wel leuk uit. Maar ik mis een beetje de fantasie sfeer.

TheKillingBean wijzigde dit bericht 14-01-2007 22:33 (17%)

Is er misschien iemand die in het weekend meegedaan heeft met de beta maar die het toch niet leuk vindt of die door een andere reden zijn account niet meer gaat gebruiken? Ik zou zeer graag een account willen, als er iemand is die 'm weg wil doen, mail me dan ff (zie profiel).

Don't hate the game, just hate the player.

Calvin's alter ego !

2 dagen lang in proberen te loggen, pas gisternacht lukte het me om 2 chars te createn, en even te spelen, maar ook vandaag kom ik weer niet in :(

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ik kom nu wel voorbij de login alleen Northmoon is waarschijnlijk down.

Fix het nou is codemaster:)

PLAYSTATION 3

MMORPG Addict

quote:
Doominator schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:52:
Ik kom nu wel voorbij de login alleen Northmoon is waarschijnlijk down.

Fix het nou is codemaster:)
Klopt Northmoon is down tot ca. 8 uur onze tijd als ik het goed gelezen heb op de beta fora. Ze zijn bezig wat "verbeteringen" aan te brengen in het queue systeem. Ik ben benieuwd!

Gisteren rond een uur of 6 ingelogd en pas om 12 uur weer uitgelogd. Eerste indruk tot nu: graphics zijn echt _/-\o_ De gameplay is ook vermakelijk tot nu toe.

AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)

Buffy 4 Live

Hey, het spijt me om ook te 'bedelen' om een key.
Maar ik kijk al aardig lang uit naar dit spel, ik heb de client wel al, alleen helaas geen key kunnen bemachtigen, mocht er iemand zo aardig zijn om zijn key af te willen staan aan iemand die heeeeeel graag wil spelen, dan ben ik erg dankbaar. :>
En mensen die gespeelt, vertel eens wat meer over het spel!
Dit spel lijkt me echt erg leuk, ziet er ook erg sfeervol uit.

Hoi :P

ondertitel duh

Same here. Ik zou er een moord voor doen.

Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86

Vraagje heeft iemand al deze muziek ingame gehoord:
http://lotro.turbine.com/index.php?page_id=98&siid=10
(alleen laaste nummer @ login scherm ken ik)

Want wat ik tot nu toe ingame heb gehoord is echt te depresief.
Staat dat al wat over op het beta forum? Kan er niet op:P

Doominator wijzigde dit bericht 15-01-2007 20:30 (25%)

PLAYSTATION 3

Carpe Noctem

Kan de hele dag al niet inloggen, ze hebben de server vanmorgen offline gehaald
Zit nu ook in een Kinship, redelijk veel members, 82
Veel daarvan zitten ook in de Beta

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Kingship is toch soort guild? Weet iemand al meer hoe die headset werkt ingame?

En is er al meer info vanuit het beta forum over de server?
Zit al half uur naar castle screen te kijken.

Doominator wijzigde dit bericht 15-01-2007 22:16 (14%)

PLAYSTATION 3

Carpe Noctem

Kinship is guild, klopt
Kijk ook alweer 20 minuten naar de Castle screen :X

Carpe Noctem

Mss komt er om 22.30 een update, dan is die Satine weer terug op het forum

Al mensen die het gelukt zijn vandaag inteloggen?

PLAYSTATION 3

Carpe Noctem

Server onderhoud
Is verlengd met een uur, dus ff wachten tot 14.00

Hi everyone,

Today scheduled maintenance requires one further hour of downtime in order to complete.

Apologies for the delay.

edit - elke dinsdag hebben ze onderhoud aan de servers, volgens mij tussen 10 en 13.00 uur

Cthulhu wijzigde dit bericht 16-01-2007 13:11 (18%)

Hm ok, rond die tijd verwacht ik ook tbc binnen tekrijgen dus lotr moet maar ff wachten :P

PLAYSTATION 3

Calvin's alter ego !

Kon er 2 uur geleden eindelijk in, ff lekker lopen lvl'en.
Tis wel een 110% kopie van wow (incl load-lag), maargoed het speelt prima.
Heb een lvl 6 hobbit minstrel (heet Marius) en ben opzich ook wel opzoek naar een leuke Kinship/party

Carpe Noctem

Heb ook een Minstrel, lvl12 Elf Minstrel, heb ook een lvl10 Human Captain
Ik zit in een kinship, Circle of Trust, hebben 80+leden, ruim60 zitten er ook in de Beta, wel leuk

Nu, met wat hulp van hier, doet hij het eindelijk ook op deze PC en ik heb het spel vrij uitgebreid kunnen testen nu. Op Very High grafische opties ziet er best goed uit, hoewel het nog vrij blokkerig/wowachtig aandoet, met uitzondering van het water, dat er klasse uitziet. De introductiemissies zijn heel leuk gedaan. Daarna is het trouwens wel een grote ellende qua lag. In die gebieden (beginlvls) zit zo'n beetje iedereen. Dus ik neem aan dat als je eenmaal in level vordert, je ook wat minder lag zal hebben/het wat rustiger zal zijn.

Stef.NL wijzigde dit bericht 17-01-2007 14:38 (5%)

Calvin's alter ego !

Ik kan trouwens nergens info vinden over het crafting systeem. Iemand nog nuttige info?

quote:
HyperMan schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:00:
Ik kan trouwens nergens info vinden over het crafting systeem. Iemand nog nuttige info?
Er stond eerst in het beta forum van LOTRo een topic hierover maar die kan ik zo snel niet meer vinden.
Misschien als je daar wat zoekt dat je hem vindt.

niemand die zijn beta-account weg wil doen (evt. tegen klein vergoedinkje ;)) ? ;(

ps. wanneer is de officiele release nu want in de beginpost staat eerste kwartaal 2007 maar op de trailers wordt herfst 2007 genoemd?

Hi-Sintar wijzigde dit bericht 17-01-2007 23:33 (3%)

Don't hate the game, just hate the player.

Carpe Noctem

Release date is Spring2007, denk maart/april, maar maken ze deze maand bekend

Ik houd mijn account lekker voor mezelf :p

Ik zag gisteren toevallig op een releaselijstje van Atoll Soft Lord of the Rings Online als releasedate 1 maart 2007 hebben, maar ik denk dat dit meer een gokje van ze was. Ik verwacht hem wel zo rond maart/april.

Drizzt

quote:
Stef.NL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:08:
Dat valt nog best tegen. Dungeons & Dragons Online is door CM uitgegeven en is nu niet echt een succes te noemen, zeker geen succes tegenover wat het vroeger was. Daarnaast is het ook de uitgever van het wanproduct Archlord.

Oh, ik kreeg me net trouwens toch een leuk mailtje :p :)
DDO is geen slechte game, alleen had het nooit de naam MMO mogen dragen voor een Guild Wars kloon. Het concept en de wereld is er goed, de gameplay en graphics zijn ook erg goed, alleen mist DDO diepgang wat in de pen&paper game natuurlijk er belangrijk is.

Archlord is ... LOTRO goede game, potentie is hoog maar laat wat steekjes vallen hier en daar, questing is exact als in WoW en de graphics, gameplay en ui hebben nog heel wat tweaks nodig voor de daadwerkelijke release.

Tot nu toe, winnen WHO en Vanguard voor mij nog grond terwijl LOTRO een heel stuk verliest, eerlijk gezegd speel ik nog een MMO uit 1999/2000, Dark Age of Camelot en blijf er dik tevreden over.

WAR IS COMING!

Carpe Noctem

DAoC is uit 2001, of 2002, maar dat spel blijft cool ja
Speel het ook al zo'n beetje vanaf het begin, 2002

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws