[MMORPG]Lord of the Rings Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.625 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:17
Nou de server namen zijn binnen:
Denk dat ik op Snowbourn te vinden ben.

European Server Names and Configurations!

We're delighted to finally announce the Early Access launch day line up of servers! Now you can choose your server and coordinate with your friends and Kinship members to make sure you're all together come Early Access.

English Language-preferred/International Servers

Laurelin [RP] - Role-playing Server.
Meaning - One of the two trees the Valar planted atop a high hill, which cast a golden light over the realm.

Snowbourn – Normal Server
Meaning - A river of Rohan that flows from the foot Starkhorn in the northern White Mountains, down Harrowdale and past the courts of Edoras, continuing across the plains of Rohan to meet the River Entwash.

German Language-preferred Servers

Belegaer [RP] - Role-playing Server
Meaning - The Great Sea, a mighty ocean that lies between Middle-earth in the east and Aman in the west

Morthond – Normal Server
Meaning - The second of the Seven Rivers of Gondor, the Morthond flowed from underneath the White Mountains winding south through the lands of Gondor.

French Language-preferred Servers

Estel [RP] - Role-playing Server
Meaning - Estel is the Sindarin word for Hope or Trust. Aragorn's mother Gilraen gave him this name when as a child she took him to Rivendell.

Sirannon – Normal Server
Meaning - A river of Eriador, also known as the "Gate Stream" flowed past the gates of Moria. It was later dammed closing off the Doors of Durin from neighbouring lands.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Dat klinkt goed, die Duitsers zijn zo hardnekkig als het op taal aankomt dus het is wel mooi dat we ook in deze game voor een Engelstalige server kunnen kiezen.

Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:31

Stronkie

Where wind is Trouble

k de game orgineel geinstalleerd gelijk al alle updates gezogen.. Alles klaar voor de 14 :)

PS lag het aan mij of kreeg je een klein poppetje bij de preorder pack???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 20:33
Ik had er iig niet 1 in mijn doosje. Ik krijg hem echter wel bij mijn collectors edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

wanneer gaat het spel nou eigenlijk lopen. bol.com geeft aan dat het origineel per 22e er is. dus 10 dagen eerder zou zijn de 12e. maar ik heb de pre order niet. weet dus niet of het spel voor de preorders al loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

14 april om 9 uur in de ochtend gaan de preorder signups open..
Vanaf dan kun je dus tot 24 april spelen met je preorder kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:14
Nou ik heb het nu even gespeeld en ben er zeer positief over. Ondanks dat de FPS teller maar 25 fps aangeeft (crappy X600 XT ¬¬), lijkt het alsof ik 50 of meer fps haal =O
Loopt zeer lekker dus.

Het enigste minpunt is, en daar erger ik me dan wel erg aan, is dat schrikwekkend veel usernames al ingebruik zijn (spelen er nú al zóveel?) en dat je maar een char name van maar één woord mag, niet meer... bv. ik noem maar wat: Dagnir Glaurunga gaat niet.. en je kan ook geen cijfers en bijzondere tekens. Dat laatste is wel positief, want iets als ***peter1235** staat heel amateuristisch vind ik..

[ Voor 88% gewijzigd door Evano op 06-04-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 13:22
Knowuse schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:47:
Nou de server namen zijn binnen:
Denk dat ik op Snowbourn te vinden ben.

Snowbourn – Normal Server
Meaning - A river of Rohan that flows from the foot Starkhorn in the northern White Mountains, down Harrowdale and past the courts of Edoras, continuing across the plains of Rohan to meet the River Entwash.
ik denk dat ik dat ook maar doe, ga iig niet tussen de duitsers zitten.
En ik vraag me ook af wat ik me moet voorstellen bij een pure Role Playing Server??
blacktarantulaX schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:29:
Nou ik heb het nu even gespeeld en ben er zeer positief over. Ondanks dat de FPS teller maar 25 fps aangeeft (crappy X600 XT ¬¬), lijkt het alsof ik 50 of meer fps haal =O
Loopt zeer lekker dus.

Het enigste minpunt is, en daar erger ik me dan wel erg aan, is dat schrikwekkend veel usernames al ingebruik zijn (spelen er nú al zóveel?) en dat je maar een char name van maar één woord mag, niet meer... bv. ik noem maar wat: Dagnir Glaurunga gaat niet.. en je kan ook geen cijfers en bijzondere tekens. Dat laatste is wel positief, want iets als ***peter1235** staat heel amateuristisch vind ik..
Mag ik vragen op welke server je speelt? Ik meen me te herrineren dat de servers de 14de met een schone lei beginnen. Dus als je er vroeg bij bent moet je je beoogde username denk ik wel kunnen bemachtigen.

Of bedoel je de registratie bij cog.com?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 12:54

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Stronkie schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:53:
14 april om 9 uur in de ochtend gaan de preorder signups open..
Vanaf dan kun je dus tot 24 april spelen met je preorder kit
Nou dat weet ik zo net nog niet, want je kunt namelijk al vanaf de 12de je founder key registreren.
Kijk ma http://www.lotro-europe.com/founder.php.
blacktarantulaX schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:29:
Loopt zeer lekker dus.

Je kunt wel achternamen op een of andere manier, want je kunt namelijk in de UI options dacht ik, ervoor kiezen om het weer te geven of niet.

[ Voor 18% gewijzigd door ErikRedbeard op 06-04-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:58

Xanathorn

Mmorpg addict

Je kunt bij de notary in bijvoorbeeld Bree voor 10 silver of zoiets een achternaam kopen :). Deze kun je vinden als je de scholar's walk neemt (de trap door Bree heen), die gast staat naast de reflecting pool.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

* Anoniem: 86561 speelt USA versie

Best leuk spelletje weer, had verwacht dat ik wel gebanned zou worden vanwege NL IP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh oh wat speelt het prachtig op mijn videokaart :D

Heb even wat screenshotjes gemaakt, echt mooi gemaakt

http://s149.photobucket.com/albums/s58/GrumbleBur/

Afbeeldingslocatie: http://i149.photobucket.com/albums/s58/GrumbleBur/ScreenShot00015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Anoniem: 86561 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 21:54:
Oh oh wat speelt het prachtig op mijn videokaart :D

Heb even wat screenshotjes gemaakt, echt mooi gemaakt

http://s149.photobucket.com/albums/s58/GrumbleBur/

[afbeelding]
Draai jij nu op Very High (textures) of op High? Ik weet namelijk dat alleen in de Pre-Order nog maar Very High quality zit en ik dat nu zelf heb draaien. Maar ik kan op de reso screenshots dat niet zo snel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem op high gezet, hij kan nog wel op very high maar dan wordt het ietsjes slomer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ErikRedbeard schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:15:
[...]

Nou dat weet ik zo net nog niet, want je kunt namelijk al vanaf de 12de je founder key registreren.
Kijk ma http://www.lotro-europe.com/founder.php.

[...]

Je kunt wel achternamen op een of andere manier, want je kunt namelijk in de UI options dacht ik, ervoor kiezen om het weer te geven of niet.
quote van de codemaster sign up new subscription page

LOTRO Pre-orders
LOTRO Pre-order key activation starts 14th April, at 08.00 GMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Landroval anyone? Zoek nog wat mensen om mee te questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99973

Ziet er goed uit Tsukasa! 8)

Ik heb zelf na enig gedoe de beta weten te downloaden (raar trouwens dat er geen officiele servers zijn voor Europa, komt niet erg professioneel over) via ftp://lotro-vip.arcor-online.net/LOTRO112/ . Ik krijg echter constant de oproep m'n spel te upgraden van versie 0.00 naar 1.12, alleen... dat werkt niet: http://i16.tinypic.com/3z9ijqw.jpg

Heeft er iemand een oplossing hiervoor, of een betere download locatie? Ik zou het toch eigenlijk wel even willen proberen nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209927

Anoniem: 99973 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:49:
Ziet er goed uit Tsukasa! 8)

Ik heb zelf na enig gedoe de beta weten te downloaden (raar trouwens dat er geen officiele servers zijn voor Europa, komt niet erg professioneel over) via ftp://lotro-vip.arcor-online.net/LOTRO112/ . Ik krijg echter constant de oproep m'n spel te upgraden van versie 0.00 naar 1.12, alleen... dat werkt niet: http://i16.tinypic.com/3z9ijqw.jpg

Heeft er iemand een oplossing hiervoor, of een betere download locatie? Ik zou het toch eigenlijk wel even willen proberen nog. :)
Eum ik zou het niet meer downloaden, de beta stopt morgen 8 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122724

Hoe zit dat nu met die lifetime-subscription? Als ik nu dat pre-order pack koop, kan ik dan in één keer ook die 150 euro betalen en dan is het in orde of hoe gaat dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Klopt het dat de characters van beta players die niet betalen (dus de mensen die niet via een pre-order spelen) worden verwijderd?

In dat geval ga ik niet hard lvlen, dat zou zonde zijn als het toch wordt verwijderd..
Maar ik ga deze game hoogstwaarschijnlijk verder spelen na de release, zo te vreden ben ik erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ook maar eens geprobeerd. Na 2 jaar WoW vergelijk je onwillekeurig toch... dus mijn eerste indruk versus WoW:

Karakter customability is veel beter dan WoW. Je kunt veel meer aanpassen. Graphics zijn uiteraard mooier & realistischer, maar mist toch wel de sfeer van WoW. Juist omdat ze realistischer zijn voelt het rondrennen en bewegen een beetje jerkerig soms.
Voor de rest hebben ze uiteraard goed gekeken bij Wow (die immers het beste van bestaande MMORPGs had overgenomen). Quests, userinterface enzo is vrijwel gelijk. Helaas is Wow toch een stuk smoother qua GUI. Chatboxen zijn beter te customizen, cooldowns in LOTR zijn soms moeilijk te zien. Vechten lijkt me ook vrijwel hetzelfde.

Ben begonnen als female Elf hunter, maar in het startgebied lopen alleen maar female elves en vnl hunters rond, dus ik ga maar gauw wat anders proberen :D

Tot dusver blijf ik bij WoW. De eerste feeling van een MMORPG moet goed zijn. Bij Wow had ik dat (na ervaring met Horizons & SWG). Bij LOTR heb ik dat nog niet. Het komt allemaal net wat grover en minder smooth over. Maar graphics en character creation zijn echt toppie !

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 07-04-2007 22:33 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

blacktarantulaX schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:02:
Klopt het dat de characters van beta players die niet betalen (dus de mensen die niet via een pre-order spelen) worden verwijderd?

In dat geval ga ik niet hard lvlen, dat zou zonde zijn als het toch wordt verwijderd..
Maar ik ga deze game hoogstwaarschijnlijk verder spelen na de release, zo te vreden ben ik erover!
Volgensmij snap je het niet helemaal.

Beta eindigt 8 april en alle chars (dan ook echt alle) worden verwijderd.
Diegene die dan een Pre-Order hebben kunnen op 14 april weer gaan beginnen met hun nieuwe char. Maar als je dus die Pre-Order niet hebt kan je pas 24 april beginnen.

Das eigenlijk kort het hele verhaal.
FunkyTrip schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:33:
Ook maar eens geprobeerd. Na 2 jaar WoW vergelijk je onwillekeurig toch... dus mijn eerste indruk versus WoW:

Karakter customability is veel beter dan WoW. Je kunt veel meer aanpassen. Graphics zijn uiteraard mooier & realistischer, maar mist toch wel de sfeer van WoW. Juist omdat ze realistischer zijn voelt het rondrennen en bewegen een beetje jerkerig soms.
Voor de rest hebben ze uiteraard goed gekeken bij Wow (die immers het beste van bestaande MMORPGs had overgenomen). Quests, userinterface enzo is vrijwel gelijk. Helaas is Wow toch een stuk smoother qua GUI. Chatboxen zijn beter te customizen, cooldowns in LOTR zijn soms moeilijk te zien. Vechten lijkt me ook vrijwel hetzelfde.

Ben begonnen als female Elf hunter, maar in het startgebied lopen alleen maar female elves en vnl hunters rond, dus ik ga maar gauw wat anders proberen :D

Tot dusver blijf ik bij WoW. De eerste feeling van een MMORPG moet goed zijn. Bij Wow had ik dat (na ervaring met Horizons & SWG). Bij LOTR heb ik dat nog niet. Het komt allemaal net wat grover en minder smooth over. Maar graphics en character creation zijn echt toppie !
Je punt over de GUI vind ik zelf niet correct.

Dit spel is net beginnend. En de interface dingen in WoW zijn er geleidelijk aan ingestopt, in het begin kon je namelijk bijna niks aanpassen. Je had geeneens meer bars waar je skills in kon zetten dan diegene die nu als standaard onderaan wordt weergegeven enzo.

Als veel LOTRO spelers dat willen hebben en er ook voor zorgen dat Codemasters/Turbine dit te weten komen dan zal het er vast wel in komen. Zo is dat bij WoW ook gegaan.

[ Voor 53% gewijzigd door ErikRedbeard op 07-04-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Is de EU beta client ook te gebruiken voor de preorder? Heb geen zin om weer een client te gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-07 19:14

Chakotay

Lick here to continue

Xof schreef op zondag 08 april 2007 @ 02:01:
Is de EU beta client ook te gebruiken voor de preorder? Heb geen zin om weer een client te gaan downloaden.
Andersom niet in ieder geval... Ik had hier eerst de pre-order DVD geinstalleerd en daarmee de beta geprobeerd te spelen, no go. Al is het puur ergens een serverlijst-instelling, je zou toch denken dat dat ook zonder complete extra install aan te passen zou moeten zijn.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Anoniem: 122724 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:00:
Hoe zit dat nu met die lifetime-subscription? Als ik nu dat pre-order pack koop, kan ik dan in één keer ook die 150 euro betalen en dan is het in orde of hoe gaat dat nu?
die moet je voor de 23ste april betaald hebben.
blacktarantulaX schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:02:

ALLE beta karakters worden verwijderd.. Alleen de karakters die vanaf de 14e gemaakt worden met de 10 dage voor release preorder mensen , worden behouden
Xof schreef op zondag 08 april 2007 @ 02:01:
Bij de preorder kit zit een install dvd.. en deze kun je niet gebruiken met de beta (die vandaag ten einde loopt) Bovendien heb ik gisteren en vandaag allemaal al weer updates naar binnen gezogen en krijg ik weer gewoon mijn login scherm met password met de nieuwe gameclient

[ Voor 20% gewijzigd door Stronkie op 08-04-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hmmz ben benieuwd hoe play.com dat gaat oplossen, ik heb daar de retail besteld waar de pre-order bij in zit. Er stond als opmerking bij dat de pre-order key gemailed zou worden. Dus ik neem aan dat ik de client dan ergens vandaan zou moeten kunnen halen.
Order Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar now and get Early Access to the game from 14th April 2007, 10 Days before anyone else! Once you've placed your order you will be sent an email confirming this fantastic offer and other Early Access goodies! Your Instructions and Early Access key will be sent by e-mail to you just ahead of 14th April so be sure to check your inbox! This offer closes on 12th April 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja de client kun je gewoon weer van de bekende plaatsen downloaden.. Tegen die tijd zullen de links voor de clients wel weer op het LOTR forum / Site vermeld staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-07 01:05
SpoTs schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:01:
ik heb dit spel ook effies gespeelt.. maar ik vind er echt geen hol aan... :S
* Mijn mening *

Het oogt nep, combat is treurig.

Questgebieden zijn jammer.. helaas had er veel zin in om te spelen.. maar vind het erg tegenvallen
Ik deel je mening. Na alles wat ik zo gelezen had en gezien, dacht ik bruut spel. Maar ingame voelt alles zo gaar aan.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 20:55

razoon

"Keep on keeping on"

Kan ik die pre-order DVD pas installeren/gebruiken op 14 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 30-06 15:47
Ik kan sinds eergisteren de open beta spelen welke op de 24ste afloopt. Ik speel overigens op de Amerikaanse servers.

Ook even wat screenshots gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

razoon schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:58:
Kan ik die pre-order DVD pas installeren/gebruiken op 14 april?
nee kun je nu al instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

[quote]Suepahfly schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:50:
Ik kan sinds eergisteren de open beta spelen welke op de 24ste afloopt. Ik speel overigens op de Amerikaanse servers.

Mag ik vragen wat je ping is (latency) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Stronkie schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:40:
[...]

nee kun je nu al instaleren
Kan ik eigenlijk gewoon de Beta versie spelen na de 14e? Zit daar die high resolution pack al in?

Of moet ik toch alle Beta deleten en vanaf die CD opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:25
razoon schreef op maandag 09 april 2007 @ 09:16:

Hoe kun je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

razoon schreef op maandag 09 april 2007 @ 09:16:

Heb ook een tijdje gespeeld, geen lag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Nou, hier de eerste screens van mij:

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/5447/screenshot00001pa9.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/3585/screenshot00003wk7.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/7615/screenshot00007sy5.th.jpg

Dat was gemiddelde graphics kwaliteit, dit is alles op het allerhoogst:

Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/7662/screenshot00012bt5.th.jpg

Echt een wonder dat mijn crappy X600 XT dat nog kan trekken met 7 FPS ofzo =/ =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

In LOTRO kun je dat indd niet zien. Wat je wel kunt doen is een Command Promt openen (Start->run : cmd ) en dan netstat -a in typen en kijken welke connection established is. Op die connectie een ping doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

razoon schreef op maandag 09 april 2007 @ 09:37:
[...]

Kan ik eigenlijk gewoon de Beta versie spelen na de 14e? Zit daar die high resolution pack al in?

Of moet ik toch alle Beta deleten en vanaf die CD opnieuw installeren?
Nee de europese beta is sinds de 8ste afgelopen.. De open beta in de US stopt de 12e...

En ja je hebt dan een andere client nodig (als je de europese beta gespeeld hebt). De US beta die nu nog draait heeft de Hi res dingen er al in.. En als het goed is word die beta (geupdated) zodra het spel uit is.. Mensen met de e uropese client Beta.. Zullen de game opnieuw moeten installeren.. Vergeet niet eerst de beta te deinstalleren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-06 22:01

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik heb een key voor de US World Tour (de open beta dus) en de client (download ging 6MB/sec!). Oude client (closed EU beta) geuninstalled, US client geinstalled, alleen hij wilt nu niet connecten.
Zijn de servers down, of mag ik er niet op omdat ik geen amerikaans IP heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Laatst online: 13:22
jjwa schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:40:
Ik heb een key voor de US World Tour (de open beta dus) en de client (download ging 6MB/sec!). Oude client (closed EU beta) geuninstalled, US client geinstalled, alleen hij wilt nu niet connecten.
Zijn de servers down, of mag ik er niet op omdat ik geen amerikaans IP heb?
dat niet amerikaanse ip moet geen probleem zijn. Ik heb namelijk ook 4 weken beta gespeeld op de US servers. En daarbij heb ik nooit problemen gehad. Mochten ze dat nu wel hebben dan kun je natuurlijk altijd iets met proxy's proberen ;)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Freelance schreef op maandag 09 april 2007 @ 16:43:
[...]

dat niet amerikaanse ip moet geen probleem zijn. Ik heb namelijk ook 4 weken beta gespeeld op de US servers. En daarbij heb ik nooit problemen gehad. Mochten ze dat nu wel hebben dan kun je natuurlijk altijd iets met proxy's proberen ;)
Scheduled Downtime: Monday, April 9 8:00AM - 1:00PM EDT
Apr 09, 2007 10:05 EST The LOTRO game servers are down today from 8:00AM - 1:00PM EDT to patch the game. Patch notes can be found here!
Als ik me niet vergis in het omrekenen zijn alle servers gewoon down tot 18:00 nederlandse tijd dus. Probleem gevonden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Hmm, 't is hier bij mij 18:03 en hij doet het nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

19:00 zomertijd meerekenen mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Tijdzone dit, zomertijd dat, hij is online! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ErikRedbeard schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:35:
Je punt over de GUI vind ik zelf niet correct.

Dit spel is net beginnend. En de interface dingen in WoW zijn er geleidelijk aan ingestopt, in het begin kon je namelijk bijna niks aanpassen. Je had geeneens meer bars waar je skills in kon zetten dan diegene die nu als standaard onderaan wordt weergegeven enzo.
Dat lijkt me een beetje onzin. Net beginnende autofabrikanten maken toch ook geen auto zonder stuurbekrachtiging en automatische ramen? Ze hebben kunnen afkijken hoe het moet bij WoW. Ze hebben gezien dat vrijwel iedereen in WoW mods maakt die character portraits,targets en de map kunnen moven, font types kan aanpassen en bars movable maken. En wat doen ze? Ze gaan een stap terug in de tijd met fontgrootte 100. De naampjes boven de npc's en spelers zijn echt in een slecht fonttype en allemaal hetzelfde. Iedereen heeft ellenlange titels die je niet kunt uitzetten volgens mij. Buffs zijn minieme vierkantjes onder je portrait. Moet je met je muis overheen om te kijken wat het is.

Echt een flinke stap terug. En ik zie geen macro systeem in LOTR, ik zie mezelf echt niet wekenlang in de default GUI spelen, zo onhandig. Was blij dat met de script engine in WoW de spelers zelf zo snel een betere GUI konden ontwerpen.

Aan de andere kant. Er zijn echt superveel quests overal en de omgeving is prachtig, vooral het water! Ben nu een level 6 minstrel. Zit er over te twijfelen om het spel te kopen. Aan de ene kant ben ik bang dat het toch een beetje gaat floppen vanwege het aantal bugs (tijdens de hobbit intro instance kon ik al weer opnieuw beginnen omdat een mannetje door een dichte deur heenliep en ik 'm moest volgen 8)7 ).

Ik ga de forums nog maar eens goed lezen. Wel jammer dat het op Tweakers niet echt storm loopt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 14:57
ik heb hem gepreorderd en meteen ook maar het spel zelf besteld. zit alleen nog te twijfelen of ik een lifetime abo neem. is wel € 150. ik denk dat het een half jaar wordt...

Overigens speel ik nog steeds de beta op de us servers, deze loopt tot 24/4. vanaf vrijdag ben ik op de europese servers aanwezig.
Ik denk dat ik een loremaster ga aanmaken, bevalt me wel goed in de beta.

Het enige echte grote nadeel van deze game is dat je alleen maar aan de goede kant in Middle Earth kan spelen. waarom kan ik geen nazgul oid maken?
Het spel gaat dus 1 kant op en qua RPG is dit niet echt goed. het is veel leuker om met een groepje tegen een ander groepje te PvPen en dan niet elf tegen elf....

[ Voor 29% gewijzigd door janus_freggel op 10-04-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:54
Je kan zeker wel je ping zien.

Ik had een pingrate van 90-120ms en droprate van 0.4%
Zal vanavond een screenshot maken.

Even beter in je options kijken ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

janus_freggel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:27:
ik heb hem gepreorderd en meteen ook maar het spel zelf besteld. zit alleen nog te twijfelen of ik een lifetime abo neem. is wel € 150. ik denk dat het een half jaar wordt...

Overigens speel ik nog steeds de beta op de us servers, deze loopt tot 24/4. vanaf vrijdag ben ik op de europese servers aanwezig.

Het enige echte grote nadeel van deze game is dat je alleen maar aan de goede kant in Middle Earth kan spelen. waarom kan ik geen nazgul oid maken?
Het spel gaat dus 1 kant op en qua RPG is dit niet echt goed. het is veel leuker om met een groepje tegen een ander groepje te PvPen en dan niet elf tegen elf....
Een Nazgul kunnen maken zou belachelijk wezen. Zowel qua verhaal als qua sterkte.
Ik denk niet dat je erg hard hebt gezocht naar info over PvP... Elf tegen elf PvP zal er echt niet in zitten, hebben ze ook al verteld in de meeste interviews e.d.. En ook al kan je niet volledig 'the other side' spelen, er is wel Monster Play:
http://www.lotro.com/article/313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

Wat ik ook een groot nadeel vind is dat de knoppen in je actionbars niet duidelijk zijn, de tekeningen zijn onduidelijk en ook de cooldowns zijn zeer slecht te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

janus_freggel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:27:

haha heb jij uberhaupt iets gelezen ? je kunt ook de bad-guys spelen, in pvp. Zoek maar eens op Monsterplay. Vandaag eventjes gespeeld en volgens mij is dat best een leuk systeem :) je kunt 3 soorten orc spelen, spider en nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 14:57
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 01:36:
[...]

haha heb jij uberhaupt iets gelezen ? je kunt ook de bad-guys spelen, in pvp. Zoek maar eens op Monsterplay. Vandaag eventjes gespeeld en volgens mij is dat best een leuk systeem :) je kunt 3 soorten orc spelen, spider en nog iets.
ik denk dat ik het verkeerd uitleg. wat ik bedoel is, je kan niet (zoals gebruikelijk in rpg) iets spelen als undeath, necromancer, orc, etc. en dan niet alleen in pvp, maar gewoon de hele game op die manier, waardoor je meer roleplaying krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

FunkyTrip schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:47:
Ze hebben kunnen afkijken hoe het moet bij WoW. Ze hebben gezien dat vrijwel iedereen in WoW mods maakt die character portraits,targets en de map kunnen moven, font types kan aanpassen en bars movable maken. En wat doen ze? Ze gaan een stap terug in de tijd met fontgrootte 100. De naampjes boven de npc's en spelers zijn echt in een slecht fonttype en allemaal hetzelfde. Iedereen heeft ellenlange titels die je niet kunt uitzetten volgens mij. Buffs zijn minieme vierkantjes onder je portrait. Moet je met je muis overheen om te kijken wat het is.

Echt een flinke stap terug. En ik zie geen macro systeem in LOTR, ik zie mezelf echt niet wekenlang in de default GUI spelen, zo onhandig. Was blij dat met de script engine in WoW de spelers zelf zo snel een betere GUI konden ontwerpen.
Mee eens ja. Het is een basic interface. Toch wel een minpunt imo. Terwijl ik juist zo kick op hoe configurable het is (met addons) in WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:54
Sorry hoor, maar word het vergelijken met WoW een beetje zat.
Ik weet niet maar met CTRL + \ kun je je Interface aanpassen en alles Moven.

Er zijn genoeg MMO's die op elkaar lijken en WoW was echt niet de eerste!

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkstylo schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:28:

Ach veel mensen hebben nooit iets anders gespeeld dan wow en vergelijken iedere mmorpg daarmee.
Wat men niet weet is dat er in LOTRO ook behoorlijk veel elementen zitten die uit Everquest, Ultima Online en Dark Age of Camelot komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

janus_freggel schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:15:
[...]

ik denk dat ik het verkeerd uitleg. wat ik bedoel is, je kan niet (zoals gebruikelijk in rpg) iets spelen als undeath, necromancer, orc, etc. en dan niet alleen in pvp, maar gewoon de hele game op die manier, waardoor je meer roleplaying krijgt.
misschien omdat het niet loont om bad guy te spelen.. De boeken zijn geschreven uit het goede perspectief.. Een beetje belachelijk om daar dan een evenredige bad guy verhaallijn bij te bedenken.... Het past gewoon niet in de LOTR wereld.... Zal wat moois zijn .Je moet voorkomen dat die ring in het vuur gegooid word.. lolz :) met alle questen daarom heen...

Nee het monsterplay is een goed principe... mensen spelen dit spel niet om de bad guy te spelen maar om het gevoel van de LOTR te spelen..... Karakters als goede hebben meer diepgang.. Kan geen 1 karakter bedenken in de bad guy die is zou willen spelen als lvl 1 tot up.... Kan ook niet , leent het verhaal zich ook niet voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Darkstylo schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:28:

Tuurlijk wordt er vergeleken met WoW. Dat is de nieuwe standaard immers. En de GUI van LOTR is een stuk minder dan die van WoW en dat is een slechte zaak.

Dat neemt verder niet weg dat ik ernstig overweeg LOTR aan te schaffen en WoW te laten voor wat het is. Lekker wat nieuws proberen. En dan na een half jaartje overstappen op Warhammer online ofzo. Dat eeuwenlange gegrind en geraid in WoW ben ik nu wel zat.

Denk trouwens wel dat veel WoW spelers de overstap naar LOTR niet durven maken omdat ze daarmee al hun 'investeringen' in hun WoW karakters teniet doen. Als ik LOTR ga spelen, heb ik voor niets 3500 gold bij elkaar gegrind en factions op exalted enzo....

Maar dat is met elk MMORPG zo. Je moet het durven loslaten. Toen de nieuwe WoW servers uitkwamen hoopte ik dat we met de guild op een nieuwe server zouden starten om lekker dat frisse gevoel weer meemaken. Maar nee hoor. Ze hadden teveel tijd in hun char gestoken en wilden dat niet kwijtraken.

In ieder geval ga ik de overstap wagen denk ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 17:58

On_E

Housemusic

Ik wacht wel op Age of Conan of Warhammer Online.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ik zit nu ook op US te spelen en moet zeggen het is heerlijk om alleen engels te spreken lol.
De latency is om en nabij 120ms. Dat valt reuze mee dus. Ik speel US-Wow en daar heb ik 300 ms ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Beta gespeeld tot lev5 en daarna heel snel eraf geknikkerd. Heb hiervoor WoW gespeeld, LOTRO pakte me gewoon niet. Het was langzaam en alles behalve actievol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 16:40

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, dat idee heb ik ook. Ook ex-WoW. Denk dat ik dat nog heel vaak ga zeggen. Bij de meeste andere MMORPGs haak ik al af bij de screenshots, maar dit ziet er tenminste nog redelijk uit. Heb het er nog niet afgegooid. Ben nu level 8 geloof ik.

De deeds vind ik wel een interessant concept, maar er zit niet genoeg uitdaging in het vechten met monsters. Tegen 1 monster van 't zelfde level kun je bijna onmogelijk verliezen, tegen 2 monsters van 't zelfde level (tegelijk dus) kun je bijna onmogelijk winnen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op donderdag 12 april 2007 @ 02:41:
Ja, dat idee heb ik ook. Ook ex-WoW. Denk dat ik dat nog heel vaak ga zeggen. Bij de meeste andere MMORPGs haak ik al af bij de screenshots, maar dit ziet er tenminste nog redelijk uit. Heb het er nog niet afgegooid. Ben nu level 8 geloof ik.

De deeds vind ik wel een interessant concept, maar er zit niet genoeg uitdaging in het vechten met monsters. Tegen 1 monster van 't zelfde level kun je bijna onmogelijk verliezen, tegen 2 monsters van 't zelfde level (tegelijk dus) kun je bijna onmogelijk winnen.
Hangt heel erg af van je class (vooral low level, high level weet ik niet) speel voorde grap eens een guardian op low level. Ik kon er 3 tegelijk aan van zelfde level. terwijl ik met mijn burglar dat ook niet moest proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Normaal gesproken speel ik alleen mmorpgs op US servers, maar ik neig nu meer naar de euroservers i.v.m timezones.
Vaak gebeuren er overdag dingen die de moeite waard zijn en dan lig ik dus mooi te slapen.
maar toch blijft het verleidelijk...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 12-04-2007 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:03:
Normaal gesproken speel ik alleen mmorpgs op US servers, maar ik neig nu meer naar de euroservers i.v.m timezones.
Vaak gebeuren er overdag dingen die de moeite waard zijn en dan lig ik dus mooi te slapen.
maar toch blijft het verleidelijk...
beste vind ik nog het ffxi systeem, alle servers voor iedereen. dus amerika, europa en japan. Dan kan je altijd mensen vinden om dingen te doen. Jammer dat dat er een beetje uit lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:06:
[...]

beste vind ik nog het ffxi systeem, alle servers voor iedereen. dus amerika, europa en japan. Dan kan je altijd mensen vinden om dingen te doen. Jammer dat dat er een beetje uit lijkt te zijn.
Geld speelt een enorme grote rol daarin.
De ontwikkelaar zal richting het publiek altijd beweren dat het gaat om de beste game ervaring (lage ping) maar eigenlijk gaat het om het verkopen van licenties aan bedrijven die al de infrastructuur hebben liggen.
Blizzard heeft dan wel zijn eigen europese divisie en kan op die manier de kwaliteit handhaven maar er zijn ook ontwikkelaars zoals die van Ragnarok Online (Gravity) die verder niet meer omkijken nadat de licentie betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Wordt het Got kinship de 14de weer nieuw leven in geblazen?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-07 13:09
Wat mij betreft niet, het liep niet echt storm en bij mij is de interesse voor het spel vrij hard achteruit gelopen de laatste anderhalve maand (misschien was dat ook terug te zien in het schaarse aantal posts wat ik hier nog plaatste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Lees ik het nu fout of vergelijkt iederen de (vroege) beta van LotR met de allerlaatste versie van WoW?
Hoe was de interface/gameplay van de allereerste WoW? Heb het nog nooit gespeeld maar durf te zeggen dat dat ook veel slechter was dan nu, gezien de ontwikkelingen van spellen tegenwoordig.
Heb vaker meegekeken over de schouder van een WoW speler maar vind de graphics persoonlijk diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 15:23
het idee achter wow is dat je toch nog iets van een fantasie idee krijg.
het wannabe realistische van dit plaatje bijv spreek mij persoonlijk helemaal niet aan.
beetje starwars stijl ofzo
Afbeeldingslocatie: http://temp.cyberbunnies.com/lotro/thumb/ScreenShot00005.jpg

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

oK SIGNUPS zijn open..
Ik ben founder en kan spelen vanaf de 14e..

edit nu al :)

De uiterlijke code voor founder kun je pas nu ingeven als je de game hebt..

dus nu geld ook niet meer tot max 23ste dat je de founder code moet invoeren :)

Welcome Lord of the Rings Online Founder!

Codemasters Online Gaming are pleased to announce that we’ve now improved and simplified the way in which users can redeem their Founder Offer by implementing the whole system into our Player Account system located at http://www.codemasters.com/cog/ .

Upon entering your retail box product code on or after April 24th 2007, full instructions will be provided on how to redeem either your Founder's lifetime subscription or 6-month package.

We’d also like to announce, that with this new improved system there is no longer ANY time limit on when you can redeem your offer. As long as you have your Founder code available to you and a full retail key, you’ll be able to redeem the offer.

Thank you – we’ll see you in Middle-earth!

The LOTRO Europe Team

http://www.lotro-europe.com

[ Voor 86% gewijzigd door Stronkie op 12-04-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:52:
oK SIGNUPS zijn open..
Ik ben founder en kan spelen vanaf de 14e..

edit nu al :)

De uiterlijke code voor founder kun je pas nu ingeven als je de game hebt..

dus nu geld ook niet meer tot max 23ste dat je de founder code moet invoeren :)

Welcome Lord of the Rings Online Founder!

Codemasters Online Gaming are pleased to announce that we’ve now improved and simplified the way in which users can redeem their Founder Offer by implementing the whole system into our Player Account system located at http://www.codemasters.com/cog/ .

Upon entering your retail box product code on or after April 24th 2007, full instructions will be provided on how to redeem either your Founder's lifetime subscription or 6-month package.

We’d also like to announce, that with this new improved system there is no longer ANY time limit on when you can redeem your offer. As long as you have your Founder code available to you and a full retail key, you’ll be able to redeem the offer.

Thank you – we’ll see you in Middle-earth!

The LOTRO Europe Team

http://www.lotro-europe.com
Ok leg eens uit als je wilt.
Ik heb een cog account en een preorder kit maar wat kan ik op dit moment doen dan?
Want de preorder key activeren kan pas vanaf de 14e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee je kunt het nu al activeren

http://www.codemasters.com/cog/

voeg je preorder key er bij.. Dan krijg je op je codemaster account je preoder subscription... Je kunt dan tot de 24ste spelen

De founders key kun je pas invoeren als je de orginele game hebt.. Tijdens het invoeren van de orginele key zal de site om je founders key vragen als je die hebt... De maximale tijdsduur is ook komen te vervallen.. Zolang je de founders key hebt kun je nu altijd je foundership activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan alleen kiezen voor LOTRO als subscription en heb zowel de founder key als de 10 dagen trial key geprobeerd die in het preorder pack zaten maar tot nu toe geen succes.
Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:14
Anoniem: 127568 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:39:
Ik kan alleen kiezen voor LOTRO als subscription en heb zowel de founder key als de 10 dagen trial key geprobeerd die in het preorder pack zaten maar tot nu toe geen succes.
Zie ik iets over het hoofd?
Je moet LOTRO pakken en dan de key in hoofdletters en met streepjes invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat stom van mij :D
Bedankt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

maartend schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:08:
[...]

Je moet LOTRO pakken en dan de key in hoofdletters en met streepjes invoeren
In "Enter bonus item code?"

oh ik heb het gevonden lol.

[ Voor 6% gewijzigd door razoon op 12-04-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kun je dan de bonus item code invoeren?
Ik vind dat cog systeem wel erg onduidelijk... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mijn level 7 minstrel :)
Kon nog net de mooie regenboog meepakken!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/lotr/1.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hoop dat ik morgen wel een mailtje van play.com krijg met daarin de preorder key.. Het zou mij toegemailed worden volgens de beschrijving op de site. :)

En dan moet ik ook nog ergens de client vandaan zien te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215853

Duurt het downloaden van de updates met het TurbineLauncher programma bij jullie ook zo vreeselijk lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Anoniem: 127568 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:04:
Waar kun je dan de bonus item code invoeren?
Ik vind dat cog systeem wel erg onduidelijk... |:(
Hmmzz de bonus Item code is voor latere bonussen.. De extra ingame Item krijg je vanzelf door de ingevoerde code van de preorder kit..

Nogmaals de Founders code kun je pas gebruiken als je het spel zelf ook hebt..
Anoniem: 215853 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 01:06:
Duurt het downloaden van de updates met het TurbineLauncher programma bij jullie ook zo vreeselijk lang?
Ja de ganze preorder mensen zijn de client aan het downloaden en dan ook nog eens de updates.. Lijkt me logisch dat het langzaam is...

Ik hoop dat iedereen morgen alles binnen heeft.. Scheelt weer op zaterdag wat lag :)

[ Voor 33% gewijzigd door Stronkie op 13-04-2007 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215853

Stronkie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 01:16:

Ja de ganze preorder mensen zijn de client aan het downloaden en dan ook nog eens de updates.. Lijkt me logisch dat het langzaam is...

Ik hoop dat iedereen morgen alles binnen heeft.. Scheelt weer op zaterdag wat lag :)
Goed punt ;)
Ik heb ze iig binnen dus van mij heb je geen last meer...
Nu maar wachten tot ze zaterdag de servers opengooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja heel slimme zet om nu al de subscriptions open te gooien en de client te patchen.. Maar neem van mij aan.. Ik denk dat we voor zaterdag 9 uur am nog wel een keer zullen moeten patchen.. :)

Der is trouwens een hevige discussie aan de gang of er wel of niet een international server moet komen waar zowel US/EU mensen op kunnen spelen.. Schijnt moeilijk te gaan daar de US en EU andere maatschappijen hebben die de servers beheren... Bovendien ben ik wel bij van geen Internationale servers.. Ik werd nl gek van dat duits en frans gelul.....

Word het ook niet tijd om gelijk as zaterdag Deel 2 van LOTR in het leven te roepen met alle info die er nu is.. De TS is wel erg karig.. (ben geen held in layouts... wou het anders wel doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Ik vind het vreemd dat ze naast een engelse ook weer een duitse server hebben geopend. Alsof de verhouding engles: duits 1:1 is. En dan is het nog maar de vraag of wel alle duitsers op duitse servers zullen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-06-2024

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Nou mijn client is er klaar voor ;) Alle updates tot nu toe binnen, dat scheelt straks weer. (Hoewel ik ook denk dat er nog wel wat updates zullen komen tussendoor)

Maarreh... op welke server gaan we nou spelen met z'n allen? Ze hebben er gisteren nog 2 extra internationale servers bij geopend namelijk.
Als we een GoT kinship willen oprichten is het wel makkelijk als we allemaal op dezelfde server zitten :)

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ik ga op snowbourn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ga zowiezo op de RP server zitten. Mijn ervaring met WoW is dat het publiek net iets ouder is en da's wel prettig als je zelf ook 30+ bent. Bovendien is het gehalte casual spelers meestal ook wat hoger.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jeps maar de events zullen ook op de normale servers zijn.. Dus dat maakt het leuker. Wacht ik maak een poll voor het.

Bij deze:

Poll: Op welke Server ga jij LOTR spelen
[EN] Evernight
[De-RP]Belegaer
[EN] Snowbourn
[FR-RP] Estel
[FR] Sirannon
[EN-RP] Laurelin
[DE] Morthond
[De] Maiar
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=185297&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Toch maar ook voor de EN-RP server gekozen

[ Voor 81% gewijzigd door Stronkie op 13-04-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snow is inderdaad aantrekkelijk omdat die server niet helemaal bovenaan in de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

FunkyTrip schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:52:
Ik ga zowiezo op de RP server zitten. Mijn ervaring met WoW is dat het publiek net iets ouder is en da's wel prettig als je zelf ook 30+ bent. Bovendien is het gehalte casual spelers meestal ook wat hoger.
Deze stelling gaat niet helemaal op.. Ik denk dat gewoon een lijstje gemaakt word :). Mensen kiezen toch vrijwel de eerste in de lijst... Door de huidige spelers word er niet zo snel naar RP/ Normal gekeken. Denk ik
razoon schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:53:
Ik vind het vreemd dat ze naast een engelse ook weer een duitse server hebben geopend. Alsof de verhouding engles: duits 1:1 is. En dan is het nog maar de vraag of wel alle duitsers op duitse servers zullen spelen.
is niet zo vreemd.. Gek genoeg waren het de duitsers die de beta het meeste gespeeld hebben... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Stronkie op 13-04-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Ik heb ook een paar dagen beta gespeeld, maar nu zie ik dat er in servers verschil in normaal en RP is. Wat is het verschil tussen deze servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xof schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:53:
Hoop dat ik morgen wel een mailtje van play.com krijg met daarin de preorder key.. Het zou mij toegemailed worden volgens de beschrijving op de site. :)

En dan moet ik ook nog ergens de client vandaan zien te halen.
Ik heb ook bij Play.com besteld. Tot op heden niets ontvangen van ze. Op de site is ook nergens een e-mail adress te vinden, en info@play.com is een mailbox die niet bekeken wordt. Ik heb nu een mail naar terms@play,com gesuurd (dit was het enige mail adress welke ik op de site kon vinden). Zodra ik hierover antwoord heb zal ik het hier evenmelden.

EDIT: Op terms@play.com krijg ik eerst een ticketnummer, en daarna de melding dat de box unattended is.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 120596 op 13-04-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Quote:

[RP] What is a Role-playing server? How is it different to a normal server?

You may have seen the tag "[RP]" in front of certain servers' names. This indicates that that particular server is a designated Role-playing (RP) server.
On role-playing servers, people take the immersion a step further and act out their characters in game, as if they were that character. It's a little bit like improvisational theatre as each player will react to events in-game spontaneously.

Some people take the role-playing out of the game onto their fansites, blogs and Wikis too making the experience more encompassing. That being said, there is a boundary and [most] role-players understand where RP stops and real life begins

The rules on the RP servers are slightly more involved in that they not only include all of the rules that apply to "normal servers" but they also have some additional ones that help to keep the RP experience "protected". Rules include keeping out of character (OOC) chat in the provided channel, using names that adhere to the guidelines and maintaining a positive atmosphere for role-playing.

So when making your server choice, make sure you understand which servers are for role-playing and which aren't so that you choose the server that is right for you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je wel.... Ik ga me even in een hoekje zitten schamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik hoop alleen dat ze niet daar zo uptight zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Stronkie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:03:

[...]

is niet zo vreemd.. Gek genoeg waren het de duitsers die de beta het meeste gespeeld hebben... :)
Er werd op een gegeven ogenblik alleen nog naar duits gepraat in beta. 8)7 Alleen daarom is al het goed dat ze een eigen server krijgen.
Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:59:
Snow is inderdaad aantrekkelijk omdat die server niet helemaal bovenaan in de lijst staat.
Ik zat aan Evernight te denken omdat ie misschien wat rustiger is, omdat ie zo laat is aangekondigd.
Maar als iemand een GOT kinship op 1 van de normale servers opzet, ga ik daar op spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Knowuse op 13-04-2007 12:10 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 20:33
Knowuse schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:05:
Ik zat aan Evernight te denken omdat ie misschien wat rustiger is, omdat ie zo laat is aangekondigd.
Maar als iemand een GOT kinship op 1 van de normale servers opzet, ga ik daar op spelen.
Heb gelezen dat de voltallige spaanse community zich daar op gaat vestigen, en ik weet hoe die het leuk vinden om in hun eigen taal te blijven chatten in sommige games, maar misschien is dat hier anders. Het beinvloed mijn serverkeuze in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Jep me tooo. Toch maar voor Snowbourn... Ik heb een paar dingen gelezen over RP servers... en ze zijn echt uptight.. Freaken totaal als je wat zegt in het verkeerde kanaal.. Nou nee.. Hoeft voor mij niet.... Laat mij maar een normal server pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ja gewoon lkkr op Snowbourne. Lkkr een kinship opzetten en dan ma maf doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-06 22:59
Hoe zit dat als je nu al bestelt, kan je dan met de gedownloade beta verder
spelen en verder alleen per maand een bedrag betalen of moet je 't spel zelf
ook nog aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

supern0va schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:41:
Hoe zit dat als je nu al bestelt, kan je dan met de gedownloade beta verder
spelen en verder alleen per maand een bedrag betalen of moet je 't spel zelf
ook nog aanschaffen?
Je moet het spel natuurlijk zelf ook nog gewoon aanschaffen, de beta client kun je weggooien. Is een andere client voor (waar nu bijv. wel de Ultra High grafische instelling) inzit.

Voor de mensen die bij play.com hebben besteld, ze gaan rond 17:00 GMT de keys versturen :)

Edit: key ontvangen :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.