[MMORPG]Lord of the Rings Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.630 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
Dekar1 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:31:
[...]

Ik ben in het bezit van Guild Wars Nightfall waarin ik net ben begonnen, deze game vind ik echt leuk om te spelen, kan niet wachten om builds te proberen bij lvl 20 :P

LOTRO heb ik bij een maat van me 2 straten verder gespeelt en heb een lv11 Elf Hunter gemaakt, echt prachtig is dat spel zeg. het enige wat me ergert zijn de controls, iemand die weet of je gewoon je muis kan gebruiken om te lopen, of dat je character altijd met de rug naar het beeld is gericht (Zoals in GW)?
Je kan lopen met je muis door de recht knop ingedrukt te houden en daarna de linker in te drukken (werkt niet echt lekker met mijn draadloze muis).

edit: he, dit is de 1000ste reply, tijd voor een nieuwe topic. En ik zie dat snowbourn weer terug is.
Ze hebben eindelijk ontdekt dat niemand op snowbourn kan inloggen en ze hebben er dus maar weer een mooi rood kruisje voorgezet :(

[ Voor 5% gewijzigd door Knowuse op 27-04-2007 00:54 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Mensen. Jullie zouden onderhand toch wel moeten snappen als MMORPG fans dat er altijd 3 servers zijn!!!!!
  • World Server: Spreekt voor zich
  • NPC Server: Zonder deze een wereld zonder NPCs :) en dus geen mobs etc
  • Login Server: om in te loggen
Vandaar dat het groen is als de world server up is, maar de login server dus nog niet :)

Jullie hebben het allemaal over WoW en GW, maar jullie vergeten een andere groot spel dat door de meeste vergeten wordt en tevens net zo populair is -> Lineage 2.
L2 is op veel fronten sterker als WoW en zeker kwa graphics aangezien L2 gebouwd is op de UnrealEngine 2 ;). Anyway het verschil zit hem in dat het spel niet makkelijk te koop is in de winkel. De reden daarvoor is dat men het spel gewoon kan downloaden via de officiele site. Elke 9 maanden/jaar ofzo komt er een nieuwe chronicle uit waarbij de bestaande wereld wordt uitgebreid met nieuwe gebieden, mobs, items etc. Dan via een updater wordt het spel upgedate. Wel heeft men altijd nog een gamecard nodig zoals bij alle andere MMORPG om te kunnen spelen. Maar L2 is een spel waar het zomaar ineens zal stoppen. WoW heeft nog maar 1 echte uitbreiding gehad... poeh hey wat knap .... voor zon gtoots spel vind ik het juist enorm slecht maar goed. L2 is ondertussen al na een jaar of 4 al bij Chronicle 5 en ze hebben plannen om tot en met Chronicle 16 te gaan. Oftewel daar zit nog een lang leven aan vast. Iets wat men bij GW en WoW niet meer heeft nadat je het hoogste level hebt bereikt.

Anyway LOTRO lijkt me enorm leuk maar wil dus zon pre-order pack kopen van 4 euro, als ze hem morgen nog ergens hebben voor me... Maar heb je daarvoor daarnaast ook nog de hele game nodig?
Oftewel moet ik alsnog om het uit te proberen al is maar voor 10 dagen de volle 55 euro dokken?

[ Voor 37% gewijzigd door Tijgertje84 op 27-04-2007 08:56 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 16:00

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Tijgertje84 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:50:
Jullie hebben het allemaal over WoW en GW, maar jullie vergeten een andere groot spel dat door de meeste vergeten wordt en tevens net zo populair is -> Lineage 2
L2 is meer iets voor de hardcore grinders. Typisch aziatisch spel, dus grinden grinden grinden... daar moet je wel van houden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-07 18:29

Stronkie

Where wind is Trouble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Heb nog een vraag voordat ik een besluit ga maken.
Als je de game koopt heb je dan een key nodig bij het installeren of is het gewoon puur de client net als bij WoW en L2????

Want als dat zo is koop ik die pre-order en download ik de client en ga ik testen. IS het wat dan pas ga ik meteen de SE versie kopen :)
Vind het anders zonde van mijn geld als ik meteen client in de winkel moet halen terwijl het in principe gewoon een clietns is die je kan downloaden net zoals bij WoW en L2 en waarna je gewoon een gamecard kan gebruiken.

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 10:46

Thermometer

Whoop Whoop!

Tijgertje84 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:32:
Heb nog een vraag voordat ik een besluit ga maken.
Als je de game koopt heb je dan een key nodig bij het installeren of is het gewoon puur de client net als bij WoW en L2????

Want als dat zo is koop ik die pre-order en download ik de client en ga ik testen. IS het wat dan pas ga ik meteen de SE versie kopen :)
Vind het anders zonde van mijn geld als ik meteen client in de winkel moet halen terwijl het in principe gewoon een clietns is die je kan downloaden net zoals bij WoW en L2 en waarna je gewoon een gamecard kan gebruiken.
Als je de game installeerd is er geen key required, zoals bij WoW... Je kan gewoon de client downloaden, en dan het pas spelen als je inlogged met een account die je op www.codemasters.com/cog kan aanmaken, je kan natuurlijk de pre-order kopen (waar trouwens ook de game op dvd bij zit) en dan het uitproberen, maar onthou wel dat, je niet meteen kan upgraden met een gamecard, maar echt het spel in de winkel moet kopen, om een lopend abbonement te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik ben nu level 5, waar kan je precies leren fluiten, gewoon bij je class trainer?
Mijn laptop valt trouwens wel soms uit na een tijdje spelen door overhitting :(.. een Zepto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ja dat kan inderdaad bij je class trainer, en daarna moet je nog een instrument kopen en dan kan je via /music gaan spelen. (staat ook allemaal in je manual)

En btw topic gaat al verder in [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.