Servers zijn op dit moment al open!!!
Ok ik ben op snowbourne... Mijn naam is stronkie.. find me
Ik ben er ook al op 
ign: Pomgoin op snowbourne
ign: Pomgoin op snowbourne
Shuttle st20g5
Verwijderd
Waar staat die bonuscode bij preorder pakket ik kan hem niet vinden
,weet iemand dat ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 21:11 ]
Verwijderd
Maakt toch niet uit al die landen servers.
Over maandje of 6 trappen ze alles op 2 of 3 international servers.
Hebben ze altijd gedan CM en zullen ze nu weer doen.
Over maandje of 6 trappen ze alles op 2 of 3 international servers.
Hebben ze altijd gedan CM en zullen ze nu weer doen.
Ik heb de 3e april bij Bol.com de standaard versie besteld voor 44 euro, echter nog niets ontvangen.
Ik ben bang dat ik het spel of de key niet op tijd ontvang.
Kan ik misschien beter de bestelling annuleren en het gewoon morgen in de winkel kopen als het er ligt?
Kan ik misschien beter de bestelling annuleren en het gewoon morgen in de winkel kopen als het er ligt?
Heb jij al een key dan?Stronkie schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:04:
Ok ik ben op snowbourne... Mijn naam is stronkie.. find me
Verwijderd
Die code zit in het pre-order pack hé. Ik zit ook al op snowbourn, ingame name: Frostbite.
Lvl 8 Dwarf Guardian, Snowbourne, ing: Blockbuster
Wie zet er een kinship op?
Wie zet er een kinship op?
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
k heb een kinsship.. ben lvl 9 minstrel.. elf vrouw 
Heb Frostbite al gezien
en mee gespeeld
Heb Frostbite al gezien
Zoh dat was ff leuk 
Shire is trouwens erg mooi, heb wat minder tijd besteed aan lvl'en en veel gebieden zitten exploreren.. echt supermooi allemaal
Shire is trouwens erg mooi, heb wat minder tijd besteed aan lvl'en en veel gebieden zitten exploreren.. echt supermooi allemaal
Heb gister ook gespeeld
Heb een lvl10 Captain nu
Heb een lvl10 Captain nu
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
morgen ? de retail komt de 24ste ? dus via bol krijg je hem echt niet voor morgenrazoon schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:29:
Ik heb de 3e april bij Bol.com de standaard versie besteld voor 44 euro, echter nog niets ontvangen.
Ik heb dus vorige week bij Duynabyte al de preorder pack besteld en ook een mail gehad dat hij zsm verzonden zou worden. vandaag nog steeds niet binnen en ook geen antwoord op mijn mails waar hij blijft. tevens zie ik hem niet meer op de site van dynabyte staan.
daar gaat gvd mijn lifetime subscription. kan ik hiervoor ergens een claim indienen? of is hij wellicht ergens anders nog te krijgen??
Een balende LOTRO fan
daar gaat gvd mijn lifetime subscription. kan ik hiervoor ergens een claim indienen? of is hij wellicht ergens anders nog te krijgen??
Een balende LOTRO fan
Je hebt nog tot de 23e de tijd om je pre-order code te registreren om gebruik te kunnen maken van de founders optie (dus lifetime bijvoorbeeld). Dus zolang je hem maar hebt voor die tijd.
dat weet ik, maar gezien de shop survey reacties op dynabyte en gezien het feit dat hij niet meer op de website staat ben ik bang dat het niet gaat lukkenmarcrenzo schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:04:
Je hebt nog tot de 23e de tijd om je pre-order code te registreren om gebruik te kunnen maken van de founders optie (dus lifetime bijvoorbeeld). Dus zolang je hem maar hebt voor die tijd.
daarnaast heb ik hem met creditcard betaald en is het geld al afgeschreven, dus dan gaan we die molen weer in voor de paar euro
Als je vandaag nog online wil met een preorder key (als je diet dus niet hebt) dan moet je het preorder pakket via de Codemasters Eshop aanschaffen, krijg je de key binnen een paar uur toegemailed.
Zelfde probleem hier, op 8 april besteld, tijdens pasen, en de eerstvolgende werkdag een email terug dat de order goed is ontvangen en z.s.m. verzonden word. Nog niks ontvangen, ook op een email die ik donderdag heb verstuurt geen reactie... Straks maar even bellen hoe het zit.janus_freggel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:13:
Ik heb dus vorige week bij Duynabyte al de preorder pack besteld en ook een mail gehad dat hij zsm verzonden zou worden. vandaag nog steeds niet binnen en ook geen antwoord op mijn mails waar hij blijft. tevens zie ik hem niet meer op de site van dynabyte staan.
Een balende LOTRO fan
je kan alleen maar tijdens kantooruren bellen, dus maandag pas...
ik heb de order per mail geanuleerd (koop op afstand) en hem bij codem aangeschaft.
Waarschijnlijk krijg je hem via dynabyte toch niet meer, omdat hij van de site af is, het zou netjes zijn als je daar bericht van krijgt, maarja gezien de shop survey hier op tweakers kijk ik daar niet van op.
maar ligt het aan mij of is de site van codemasters om een accout voor lotro aan te maken zo traag dat je daar time-outs krijgt?
ik heb de order per mail geanuleerd (koop op afstand) en hem bij codem aangeschaft.
Waarschijnlijk krijg je hem via dynabyte toch niet meer, omdat hij van de site af is, het zou netjes zijn als je daar bericht van krijgt, maarja gezien de shop survey hier op tweakers kijk ik daar niet van op.
maar ligt het aan mij of is de site van codemasters om een accout voor lotro aan te maken zo traag dat je daar time-outs krijgt?
Ik snap er helemaal niets meer van, zat op gamespot.com te surfen en las dat er een open beta was. Ik dus een account geregistreerd en de client gedownload, alle updates erop gegooid en zit nu op versie 1.12.
Ik denk yeey! ik kan spelen, maar nou kom ik die server niet op. Zit al in een aantal fora te lezen maar schijnbaar ben ik de enige met dit probleem. Wat moet ik hier nou mee doen?
Had al gezien dat de europese beta al afgelopen was, dus schijnbaar heb ik me opgegeven voor de US beta, misschien veroorzaakt dat het probleem?
Ik wil graag op de Europese servers spelen, maar is dat op dit moment nog beta? Wordt m'n char weer verwijderd bij release? En kan ik op dit moment nog zo'n pre-order key krijgen? Kan vandaag nog betalen met CC als dat nodig mocht zijn. Zou het waarderen als iemand me zou kunnen helpen met uitleg.
Ik denk yeey! ik kan spelen, maar nou kom ik die server niet op. Zit al in een aantal fora te lezen maar schijnbaar ben ik de enige met dit probleem. Wat moet ik hier nou mee doen?
Had al gezien dat de europese beta al afgelopen was, dus schijnbaar heb ik me opgegeven voor de US beta, misschien veroorzaakt dat het probleem?
Ik wil graag op de Europese servers spelen, maar is dat op dit moment nog beta? Wordt m'n char weer verwijderd bij release? En kan ik op dit moment nog zo'n pre-order key krijgen? Kan vandaag nog betalen met CC als dat nodig mocht zijn. Zou het waarderen als iemand me zou kunnen helpen met uitleg.
Europa heeft geen beta meer, er is op dit moment een 10 dagen early release bezig, je kunt daar alleen op als je zo'n preorder pakket hebt. Deze kun je nu nog online kopen voor een paar euro bij de eshop van codemasters.nl . Denk eraan dat je de pre-order versie neemt, niet de retail. Overigens kun je niet online op de europese servers met een US client, dus die zul je opnieuw moeten downloaden.
En je char wordt niet meer gedelete.
[ Voor 4% gewijzigd door marcrenzo op 14-04-2007 15:00 ]
Dank, zal even zo pre-orderpack bestellen.marcrenzo schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:59:
Europa heeft geen beta meer, er is op dit moment een 10 dagen early release bezig, je kunt daar alleen op als je zo'n preorder pakket hebt. Deze kun je nu nog online kopen voor een paar euro bij de eshop van codemasters.nl . Denk eraan dat je de pre-order versie neemt, niet de retail. Overigens kun je niet online op de europese servers met een US client, dus die zul je opnieuw moeten downloaden.
* dit is misschien wel het slechtste systeem dat ik sinds tijden heb gezien, iemand goede download link voor de huidige client?
[ Voor 9% gewijzigd door buzz op 14-04-2007 15:14 ]
Hoe slecht? Ik vind dit een supersysteem.. Pre-order mensen krijgen eerder toegang + het spel gewoon downloaden en niet op zo'n DVD'tje hoeven te wachten.
Je kunt ook gewoon voor de retail gaan, mag je alleen pas op de 24ste spelen.
bedoelde meer het cog systeem, pre-order toegang vind ik een hele goeie, maar is niet echt origineel heXof schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:29:
Hoe slecht? Ik vind dit een supersysteem.. Pre-order mensen krijgen eerder toegang + het spel gewoon downloaden en niet op zo'n DVD'tje hoeven te wachten.
Bah, niet aangedacht. Maar goed, is er ook nog een andere web-shop waar je de pre-order kit kan bestellen, gelijk kan betalen mbv. bijv. ideal (heb geen beschikking over een CC) en dan ook nog asap de code in je mail krijgt?janus_freggel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:19:
je kan alleen maar tijdens kantooruren bellen, dus maandag pas...
Had je hem niet in de winkel kunnen kopen?
Ik heb hem tijd geleden al besteld, kreeg netjes telefoontje dat ik hem op kon halen in de winkel, Dynabyte dus
Wel leuk, ben nu lvl15 Captain, net ff wat fellowship quests gedaan in Barrows
Ik heb hem tijd geleden al besteld, kreeg netjes telefoontje dat ik hem op kon halen in de winkel, Dynabyte dus
Snap het al na wat leeswerk 
Damn nu patch aan het downloaden 800 Mb
Damn nu patch aan het downloaden 800 Mb
[ Voor 83% gewijzigd door Justin2000 op 14-04-2007 20:34 ]
fout als je de founders key hebt dan maakt het niet uit of je je voor de 23ste geregistreed hebtmarcrenzo schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:04:
neee dat hebben ze veranderd, zodra je de game key hebt dan kun je de founders key invoeren .. ongeacht wanneer je het spel hebt
Tja had gekund natuurlijk, maar waarom zou ik. ik heb door de week geen tijd om naar de winkel te gaan en op zaterdag heb ik er geen zin in. ik bestel alles via internet...Cthulhu schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:00:
Had je hem niet in de winkel kunnen kopen?
maargoed ik heb bij dynabyte geanuleerd, dat kan door de koop op afstand wet, hoe het met de betaling zit die ik via cc gedaan heb zie ik wel, het gaat toch maar om 7 euris, dus daar maak ik me niet druk om, vind het eigenlijk altijd wel leuk om de strijd aan te gaan als het toch niet om veel geld gaat.
heb hem gewoon op de codemasters site gekocht, kost daar meer dan 2x zoveel als bij dyna, maar heb wel de founders key en daar gaat het mij om.
Ze hebben het ondertussen wel een paar keer veranderd jaStronkie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:48:
neee dat hebben ze veranderd, zodra je de game key hebt dan kun je de founders key invoeren .. ongeacht wanneer je het spel hebt
We’d also like to announce, that with this new improved system there is no longer ANY time limit on when you can redeem your offer. As long as you have your Founder code available to you and a full retail key, you’ll be able to redeem the offer.
As I quoted before
...
paar dingen
- Lag lag en nog eens lag....
- Heb al mijn settings terug moeten zetten om het nog enigzins speelbaar te maken.
- Nog enkele irritante bugs (veel general erros. of NPC's die onzin zeggen (string tabel not found))
- Ben al 10* stuck geweest....
+ punten
- Sfeer
- Mensen online.. Veel gelachen .. Ge speeld. Geleveld..
- Grafisch op vol schitterend... Helaas zo niet speelbaar. (zie niet echt het verschil met de Hi Res Pack)
- Iedereen zelfde ingame extra Item... Zo is ie niet zo speciaal meer.
Tevens vind iedereen maar dat ze zo geweldig zijn dat ze de servers eerder opengegooid hebben... Trust me .. Doen ze express...
Ten eerste de Codemaster Account Signups... Eerder begonnen. Dit is alleen maar gedaan zodat de Diehards al hun client geupdated hebben voor de launch en de Inlognaam hebben.. (stel je eens voor dat IEDEREEN dit pas de 14e had kunnen doen.. MAJOR LAG en totaal niet speelbaar). Niet iedereen wist dit dus.. Dus langszaam een select groepje mensen dat steeds groter werd klaar voor het spel....
Ten tweede servers open al gisteren... Zelfde verhaal.. Zodoende hebben ze een major disaster afgewend van vandaag.. Nu waren al een heeel zooi mensen al voorbij de starters gebieden en zo hebben ze de lag een beetje tegen kunnen werken..... Ze hebben er ook helemaal geen anounchement van gemaakt.. pas vandaag kwam het "grote" nieuws dat de preorder online was....
Nee niet goed van hun.... en wat aardig.. Taktisch heel slim aangepakt.....
Verder het feit dat iedereen nu de founder key pas hoeft in te voeren met de Game Client key als men het spel pas heeft.. En geen tijdslimiet.. Prachtig aardig.... Neeeee slim.. Nu hebben ze als eerste de echte diehards te pakken en nu zullen ze dus ook preorder packs verkopen na de 24 ste.. Nu de founder key een ongelimiteerde tijds waarde heeft...
Ach.. Ik blijf het spel wel spelen.. Kan niet wachten tot ik weer verder gaaa...
Heb alleen meer mensen nodig in de kinsship.. Minder dan 6 mensen word ie verwijderd...
Dus meld je ingame naam. enof zoek me op... Stronkie is de naam
paar dingen
- Lag lag en nog eens lag....
- Heb al mijn settings terug moeten zetten om het nog enigzins speelbaar te maken.
- Nog enkele irritante bugs (veel general erros. of NPC's die onzin zeggen (string tabel not found))
- Ben al 10* stuck geweest....
+ punten
- Sfeer
- Mensen online.. Veel gelachen .. Ge speeld. Geleveld..
- Grafisch op vol schitterend... Helaas zo niet speelbaar. (zie niet echt het verschil met de Hi Res Pack)
- Iedereen zelfde ingame extra Item... Zo is ie niet zo speciaal meer.
Tevens vind iedereen maar dat ze zo geweldig zijn dat ze de servers eerder opengegooid hebben... Trust me .. Doen ze express...
Ten eerste de Codemaster Account Signups... Eerder begonnen. Dit is alleen maar gedaan zodat de Diehards al hun client geupdated hebben voor de launch en de Inlognaam hebben.. (stel je eens voor dat IEDEREEN dit pas de 14e had kunnen doen.. MAJOR LAG en totaal niet speelbaar). Niet iedereen wist dit dus.. Dus langszaam een select groepje mensen dat steeds groter werd klaar voor het spel....
Ten tweede servers open al gisteren... Zelfde verhaal.. Zodoende hebben ze een major disaster afgewend van vandaag.. Nu waren al een heeel zooi mensen al voorbij de starters gebieden en zo hebben ze de lag een beetje tegen kunnen werken..... Ze hebben er ook helemaal geen anounchement van gemaakt.. pas vandaag kwam het "grote" nieuws dat de preorder online was....
Nee niet goed van hun.... en wat aardig.. Taktisch heel slim aangepakt.....
Verder het feit dat iedereen nu de founder key pas hoeft in te voeren met de Game Client key als men het spel pas heeft.. En geen tijdslimiet.. Prachtig aardig.... Neeeee slim.. Nu hebben ze als eerste de echte diehards te pakken en nu zullen ze dus ook preorder packs verkopen na de 24 ste.. Nu de founder key een ongelimiteerde tijds waarde heeft...
Ach.. Ik blijf het spel wel spelen.. Kan niet wachten tot ik weer verder gaaa...
Heb alleen meer mensen nodig in de kinsship.. Minder dan 6 mensen word ie verwijderd...
Ik heb totaal geen last van lag.. ik zit contant rond de 30ms ping en een loss van 0,1%
Vind ik erg netjes voor een mmorpg, daarbij heb ik alles op Ultra high staan + AA etc. op hoogste setting en dit draait perfect. Grote bugs ben ik ook niet tegengekomen.. enige die ik zo herinner is als je iemand PM'ed die offline is krijg je te zien dat je zelf offline bent
Alleen crashed het speel 1x in de 3 uur.. maar ik denk dat ik dit eerder naar Vista + Nvidia kan schuiven. Dus ik ga niet mee in je minpunten
Over de servers een dag eerder online geef ik je helemaal gelijk, blijft natuurlijk lullig voor de mensen die een nick wilde hebben deze dus nu al bezet blijkt te zijn.
Vind het iig echt een superspel.. het ontdekken en niet weten wat je te wachten staat etc. is wat ik miste in WoW (vorig jaar zomer mee gestopt), dus ben erg blij met LOTRO
btw @ founderskey.. preorder pack mag niet meer verkocht worden na 24 april, dus ik zie het probleem niet?
Vind ik erg netjes voor een mmorpg, daarbij heb ik alles op Ultra high staan + AA etc. op hoogste setting en dit draait perfect. Grote bugs ben ik ook niet tegengekomen.. enige die ik zo herinner is als je iemand PM'ed die offline is krijg je te zien dat je zelf offline bent
Alleen crashed het speel 1x in de 3 uur.. maar ik denk dat ik dit eerder naar Vista + Nvidia kan schuiven. Dus ik ga niet mee in je minpunten
Over de servers een dag eerder online geef ik je helemaal gelijk, blijft natuurlijk lullig voor de mensen die een nick wilde hebben deze dus nu al bezet blijkt te zijn.
Vind het iig echt een superspel.. het ontdekken en niet weten wat je te wachten staat etc. is wat ik miste in WoW (vorig jaar zomer mee gestopt), dus ben erg blij met LOTRO
btw @ founderskey.. preorder pack mag niet meer verkocht worden na 24 april, dus ik zie het probleem niet?
ik ga vandaag mijn character aanmaken en wil je best opzoeken, maar laat wel even weten op welke server je zit.Stronkie schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:15:
heel verhaal...
Wrathor - Man Guardian Lvl8- Snowbourn
Serpico - Man Captain Lvl1- Snowbourn
Leuk spel, kan niet anders zeggen.
Mijn eerste ZOMG! moment was net buiten Combe, toen ik zag hoe groot het gebied (Bree-Land) is. Volgens mij makkelijk 3x zo groot als de barrens in wow......
Serpico - Man Captain Lvl1- Snowbourn
Leuk spel, kan niet anders zeggen.
Mijn eerste ZOMG! moment was net buiten Combe, toen ik zag hoe groot het gebied (Bree-Land) is. Volgens mij makkelijk 3x zo groot als de barrens in wow......
Voor Stronkie; add mij in kinship aub;
Tapazuki, lvl 7 female hobbit guardian (en over een half uurtje géén lvl 7 meer ;P )
Er komen meer chars als ik het gamesysteem wat meer doorgrond heb.
Tapazuki, lvl 7 female hobbit guardian (en over een half uurtje géén lvl 7 meer ;P )
Er komen meer chars als ik het gamesysteem wat meer doorgrond heb.
Luchtkoeling zuigt...
Verwijderd
ik heb het spel net binnen, ben even aan het experimenteren met de verschillenden classes, zodra ik mijn definitieve char heb dan noem ik em wel
misschien een idee om elkaars xfire namen uit te wisselen?
misschien een idee om elkaars xfire namen uit te wisselen?
Verwijderd
Yep dit ligt aan Vista dat ie eens om de zoveel tijd crasht, dat heb ik ook (ik draai vista business) en is ook een gekend probleem op de US forums. Maar Turbine zou dit in de beta in de US opgelost hebben met een patch, dus laat ze dat in EU ook maar snel doenXof schreef op zondag 15 april 2007 @ 03:12:
Ik heb totaal geen last van lag.. ik zit contant rond de 30ms ping en een loss van 0,1%
Verwijderd
ik heb de volgende vraag:
2 weken geleden heb ik de pre order pack gekocht bij mediamarkt. hier zat de intall cd bij en de activatiecode
ik neem aan dat ik daarnaast ook nog een gewoon abbo moet afsluiten voor het spel zodat ik de subscription key ontvang die ik op de codemasters site moet invullen?
waar kan ik deze key kopen?
2 weken geleden heb ik de pre order pack gekocht bij mediamarkt. hier zat de intall cd bij en de activatiecode
ik neem aan dat ik daarnaast ook nog een gewoon abbo moet afsluiten voor het spel zodat ik de subscription key ontvang die ik op de codemasters site moet invullen?
waar kan ik deze key kopen?
Is gewoon een retail key, kun je dus overal kopen 
@Master S: Heb net even forum gelezen het is gelukkig idd een bekend probleem
@Master S: Heb net even forum gelezen het is gelukkig idd een bekend probleem
ik zat tot vorige week op de US open beta, daar liep alles op high en dat ging helemaal vloeiend, daardoor heb ik ook besloten om een preorder te doen en het spel ook meteen te kopen bij Bol.com
Nu heb ik de prerelease geinstalleerd van Codemasters, laatste updates erop gezet en nu speelt het zelfs op medium voor geen meter.
aan mijn systeem configuratie is niets gewijzigd. waar kan dit aan liggen?
Ik heb al een defrag gedaan en alle drivers gecheckt, maar zonder resultaat.
Het enige verschil zijn dus de servers waar ik nu op speel en de codemasters installatie ipv turbine.
De servers kan het volgens mij niet echt aan liggen, want zelfs de tussenfilmpjes stotteren.
Er draaien geen achtergrond applicaties
zelfs geprobeerd met mijn AV uit.
Systeem:
X2 4200@4600
2GB PC3200
2x250GB HD (geen raid)
MSI GeForce 6800 Unlocked, 128MB AGP
Vista Ultimate
Nu heb ik de prerelease geinstalleerd van Codemasters, laatste updates erop gezet en nu speelt het zelfs op medium voor geen meter.
aan mijn systeem configuratie is niets gewijzigd. waar kan dit aan liggen?
Ik heb al een defrag gedaan en alle drivers gecheckt, maar zonder resultaat.
Het enige verschil zijn dus de servers waar ik nu op speel en de codemasters installatie ipv turbine.
De servers kan het volgens mij niet echt aan liggen, want zelfs de tussenfilmpjes stotteren.
Er draaien geen achtergrond applicaties
zelfs geprobeerd met mijn AV uit.
Systeem:
X2 4200@4600
2GB PC3200
2x250GB HD (geen raid)
MSI GeForce 6800 Unlocked, 128MB AGP
Vista Ultimate
Verwijderd
Ik moet nog even kijken op welke settings ik maximaal kan spelen.. soms nogal lastig met die lag..
maar mijn char : IGN Elenion - Man Captain - Snowbourn
Degene die een got kinship maakt count me in!
maar mijn char : IGN Elenion - Man Captain - Snowbourn
Degene die een got kinship maakt count me in!
je bent er al bij..
Ik zit dus ook op Snowbourn
Heb al een zooi epics gedaan met jullie
Ik zit dus ook op Snowbourn
Heb al een zooi epics gedaan met jullie
ik zit ook op snowbourn mijn IGN Jodian, Elf Female Lore master.
Ben Beldo op Laurelin, level 13 Minstrel nu. Heb alle postbezorg quests volbracht EN BEN HET HELEMAAL ZAT.
De hele tijd dat praat met X, dan met Y, breng dit van A, dan naar B heb je op een gegeven moment wel gehad. Vind die titels wel leuk die je dan krijgt!
Die pre-order cloak heb ik overigens vervangen door de mailman cloak hehe, dus dat gratis pre-order gaat ongeveer 10-12 levels mee uiteindelijk.
De hele tijd dat praat met X, dan met Y, breng dit van A, dan naar B heb je op een gegeven moment wel gehad. Vind die titels wel leuk die je dan krijgt!
Die pre-order cloak heb ik overigens vervangen door de mailman cloak hehe, dus dat gratis pre-order gaat ongeveer 10-12 levels mee uiteindelijk.
Dit dus.
Weinig informatie over de endgame in de TS, nou is het wel een nieuw spel etc.. maar is het WoW (pve achtig) of meer pvp achtig ?
Idd had rond lvl 10 ook een andere cloakFunkyTrip schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:38:
Ben Beldo op Laurelin, level 13 Minstrel nu. Heb alle postbezorg quests volbracht EN BEN HET HELEMAAL ZAT.
En die postbezorg quests hoef je natuurlijk niet te doen
[ Voor 0% gewijzigd door Xof op 16-04-2007 08:22 . Reden: Had net zo goed een edit kunnen doen op mijn vorige post eigenlijk :X ]
nee die zijn helemaal niet nodig
Gisteren beweerde een paar mensen op /ooc dat er geen level cap van 15 zit tijdens prerelease, klopt dat?
Zaterdagochtend kwam net op tijd mijn nieuwe geheugen binnen. Ik heb nu 2 gig i.p.v. 1 gig, wat een verschil maakt dat uit. Als ik op medium tot high speelde werd er heel snel gebruik gemaakt van de swapfile en dat was lanzaaaaaaaaaam. Nu draait het echt lekker.
Zaterdagochtend kwam net op tijd mijn nieuwe geheugen binnen. Ik heb nu 2 gig i.p.v. 1 gig, wat een verschil maakt dat uit. Als ik op medium tot high speelde werd er heel snel gebruik gemaakt van de swapfile en dat was lanzaaaaaaaaaam. Nu draait het echt lekker.
Shuttle st20g5
Dat klopt, want ik ben level 19 op het moment. Alleen US heeft een level cap.
Zit geen cap op
Ben een lvl20 Captain nu
Ben een lvl20 Captain nu
LOL? 
Water pakken naar het vuur lopen.. in het vuur gaan staan en klaar.. vind het knap dat je dat niet haalt.
Of is het een andere quest?
Water pakken naar het vuur lopen.. in het vuur gaan staan en klaar.. vind het knap dat je dat niet haalt.
[ Voor 12% gewijzigd door Xof op 16-04-2007 19:09 ]
IGn Yow, lvl 8 Dwarf guardian,
ben nog opzoek naar nieuwe Kinship voor wat gezelligheid
pls add me
Ow ja server: snowb.
ben nog opzoek naar nieuwe Kinship voor wat gezelligheid
Ow ja server: snowb.
[ Voor 9% gewijzigd door Justin2000 op 16-04-2007 19:45 ]
Verwijderd
LOL nee hele andere quest maar inmiddels al gehaald zit in Bree nuXof schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:09:
LOL?
Ned kenship lijkt me leuk jah zitten zoveel engelse op add me maar Nosferatu loremaster
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 21:57 ]
ik denk dat jullie mij voorlopig niet gaan zien in LOTRO, dit spel hikt de pan uit 
ik heb onwijze last van stotteren in het spel, het gekke is dat ik dit alleen heb bij de EU client.
Bij de US client kon ik alle op high zetten en liep het goed.
Bij de EU client stotterd hij zelfs nog op low....
en dat met dezelfde configuratie en na het proberen van alle tweaks die ze op de officiele forums geven.
mijn systeem:
AMD athlon 62 X2 4200 @4600
2GB Dual CHannel PC3200
2x 250 GD HD
MSI 6800 @ Ultra 128MB AGP
ik heb onwijze last van stotteren in het spel, het gekke is dat ik dit alleen heb bij de EU client.
Bij de US client kon ik alle op high zetten en liep het goed.
Bij de EU client stotterd hij zelfs nog op low....
en dat met dezelfde configuratie en na het proberen van alle tweaks die ze op de officiele forums geven.
mijn systeem:
AMD athlon 62 X2 4200 @4600
2GB Dual CHannel PC3200
2x 250 GD HD
MSI 6800 @ Ultra 128MB AGP
Vandaag netjes een email terug gehad van dynabyte met de vraag om het rekening nummer waarop ze het geld van de bestelling terug kunnen storten (daar zijn ze dan weer wel snel mee...). Vervolgens om 17:30 bestelling geplaatst bij dimensionplus, en om 17:50 een email dat de betaling goed is ontvangen, en dat de bestelling via tnt post is verstuurtBlack Eagle schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 15:51:
[...]Bah, niet aangedacht. Maar goed, is er ook nog een andere web-shop waar je de pre-order kit kan bestellen, gelijk kan betalen mbv. bijv. ideal (heb geen beschikking over een CC) en dan ook nog asap de code in je mail krijgt?
hmm ik heb nog helemaal niets gehoord...Black Eagle schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:53:
[...]
Vandaag netjes een email terug gehad van dynabyte met de vraag om het rekening nummer waarop ze het geld van de bestelling terug kunnen storten (daar zijn ze dan weer wel snel mee...). Vervolgens om 17:30 bestelling geplaatst bij dimensionplus, en om 17:50 een email dat de betaling goed is ontvangen, en dat de bestelling via tnt post is verstuurt.
lvl22 nu, vind een Captain wel een leuke character, gistereb ff samen met een lv22Champion wat quests gedaan in North Downs, was wel leuk
Denk dat ik vanavond ga switchen van Minstrel naar Champion. Als ik zo de forums lees is de Minstrel op het eind toch wel een echte healbot met relatief nogal lage dps. Ik wil wel graag een beetje kunnen farmen als dat nodig is.
Laurelin zit vol met hunters en eigenlijk ook Minstrels (waarschijnlijk omdat het een RP server is), maar champions valt eigenlijk wel mee. Kortom, ik ga een Champion maken. Wel effe al mijn geld enzo opzenden hehe, geeft toch een klein sprongetje bij de start.
Wat ik trouwens gelezen heb op de US forums is dat repaircosts waarschijnlijk herzien worden en er komt een macro systeem voor muziek. Op zich vind ik dat laatste wel jammer, want dan kan elke nOOb op een knop drukken en felicitaties krijgen omdat ie zo goed muziek maakt. Maar volgens een developer zijn de noten die te voorschijn komen bij macro-play iets anders dan bij live play. Dus dan kun je de 'goeie' muzikanten van de playbackers onderscheiden...
Laurelin zit vol met hunters en eigenlijk ook Minstrels (waarschijnlijk omdat het een RP server is), maar champions valt eigenlijk wel mee. Kortom, ik ga een Champion maken. Wel effe al mijn geld enzo opzenden hehe, geeft toch een klein sprongetje bij de start.
Wat ik trouwens gelezen heb op de US forums is dat repaircosts waarschijnlijk herzien worden en er komt een macro systeem voor muziek. Op zich vind ik dat laatste wel jammer, want dan kan elke nOOb op een knop drukken en felicitaties krijgen omdat ie zo goed muziek maakt. Maar volgens een developer zijn de noten die te voorschijn komen bij macro-play iets anders dan bij live play. Dus dan kun je de 'goeie' muzikanten van de playbackers onderscheiden...
[ Voor 31% gewijzigd door FunkyTrip op 17-04-2007 14:48 ]
Dit dus.
Verwijderd
Ik snap er echt helemaal geen kut meer van. Was net bij de Bartsmit. Daar liggen doosjes van LOTR Online voor 2,95. Via internet kan je blijkbaar ook een pre-order kopen en daar kost ie 7,95....
Even voor de duidelijkheid. Als ik nu zo'n pre-order doosje haal. Dan kan ik direct gamen of .....
En als je dan die pre-order hebt gehaald , dan moet je daarna op de 24ste de complete game nog kopen lijkt me....?
En als ik hem via die eshop van codemasters bestel , moet ik dan wachten tot ze me die doos toesturen of krijg ik direct een link waar ik kan downloaden?
Ik niet snap nie
Even voor de duidelijkheid. Als ik nu zo'n pre-order doosje haal. Dan kan ik direct gamen of .....
En als je dan die pre-order hebt gehaald , dan moet je daarna op de 24ste de complete game nog kopen lijkt me....?
En als ik hem via die eshop van codemasters bestel , moet ik dan wachten tot ze me die doos toesturen of krijg ik direct een link waar ik kan downloaden?
Ik niet snap nie
De client is gewoon te downloaden ja, je hebt de DVD dus helemaal niet nodig.
Bij Codemasters kost die dan wel 7 euro, maar die korting krijg je dan wel weer bij de retail. En ja je hebt de retail natuurlijk nodig.. een spel kost nu eenmaal ong. 40 euro.
Preorder = gamen tot de 24ste
Bij Codemasters kost die dan wel 7 euro, maar die korting krijg je dan wel weer bij de retail. En ja je hebt de retail natuurlijk nodig.. een spel kost nu eenmaal ong. 40 euro.
Preorder = gamen tot de 24ste
In dat doosje zit trouwens ook een dvd met een versie, als die installeerd hoef je alleen nog maar een patch binnen te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:20:
Ik snap er echt helemaal geen kut meer van. Was net bij de Bartsmit. Daar liggen doosjes van LOTR Online voor 2,95. Via internet kan je blijkbaar ook een pre-order kopen en daar kost ie 7,95....
Ik niet snap nie
Shuttle st20g5
Yep, dacht net effe een uurtje te kunnen spelen
Verwijderd
ik vind het echt een cool spel, zit nu bij een nederlandse guild en het is echt gezellig. Alleen mijn levelen gaat niet zo goed, dus hoe level je het snelst, door quests of door gewoon te knokken? En zo quests, dan normale of EPIC quests?
Dan even iets anders, ik heb nu een Heavy Armor gesmeed, maar weet iemand of je die een andere kleur kunt geven? Want het moet mogelijk zijn om verf te maken, want ik heb wat van die Copper Salts en daarmee kun je dye maken. Kun je daarmee armor verven? En welke Craft moet je daarvoor hebben?
Als laatste, ik heb wat van die Amethist enzo wat kun je daarmee?
Echt toppie spel gewoon. Maar moet je nu nog de retail versie kopen en daarnaast nog je founder key activeren waamee je een half jaar voor 50 euri kunt krijgen?
Dan even iets anders, ik heb nu een Heavy Armor gesmeed, maar weet iemand of je die een andere kleur kunt geven? Want het moet mogelijk zijn om verf te maken, want ik heb wat van die Copper Salts en daarmee kun je dye maken. Kun je daarmee armor verven? En welke Craft moet je daarvoor hebben?
Als laatste, ik heb wat van die Amethist enzo wat kun je daarmee?
Echt toppie spel gewoon. Maar moet je nu nog de retail versie kopen en daarnaast nog je founder key activeren waamee je een half jaar voor 50 euri kunt krijgen?
Aangezien de servers down zijn kan ik net zo goed even wat vragen beantwoorden.
Met dit spel level je het snelste met questen, het is tenslotte geen koreaanse MMO, questen geven je ook nog eens goede gear.
Een Scholar kan dye voor je maken en daar kun je inderdaad je armor mee verven.
Amethist en andere edelstenen kunnen door een jeweler gebruikt worden om jewelen van te maken.
Check anders deze wiki eens: lotro-wiki
Met dit spel level je het snelste met questen, het is tenslotte geen koreaanse MMO, questen geven je ook nog eens goede gear.
Amethist en andere edelstenen kunnen door een jeweler gebruikt worden om jewelen van te maken.
Shuttle st20g5
Verwijderd
Ik vind het ook en super tof spel alleen van dat craften snap ik geen reet van.
En de server waar ik op speel is bijna geen ned te zien,welke server zit jij dan Me Ton ?
En de server waar ik op speel is bijna geen ned te zien,welke server zit jij dan Me Ton ?
mijn beste...
Europese servers
Engels
ga bij een nederlandse kinsship
Het word niet echt op prijs gesteld dat je geen engels spreekt op die servers
Europese servers
Engels
ga bij een nederlandse kinsship
Het word niet echt op prijs gesteld dat je geen engels spreekt op die servers
Verwijderd
Ahh thx man, dat van die Scholar wist ik niet, en dat vind ik echt fijn om te weten. Het duurt nog ff voordat ik mijn Armor kan dragen, dus kan ik em al een beetje fashionisenKnowuse schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:26:
Aangezien de servers down zijn kan ik net zo goed even wat vragen beantwoorden.
[EN]Snowbourn, maar je 'ziet' nederlanders natuurlijk niet. Alleen als ze al in een Kinship zitten dat 'Dutch' of iets dergelijks in de naam heeft. Ik praat overal engels, ook om te recruiten, behalve in het Kinship channel. Als je een kinship zoekt, roep dan gewoon 'Seeking Dutch Kinship' ofzo en dan kom je er welVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:59:
Ik vind het ook en super tof spel alleen van dat craften snap ik geen reet van.
dus jij bent degene die met onze kinsship loopt te vangen naar Gotters en Nederlanders
Jammer dat de servers down zijn
Ik ben Scholar, is wel rete moeilijk om te lvlen, heb vanmiddag Tier1 gehaald, nog 4 te gaan volgens mij
Ik ben Scholar, is wel rete moeilijk om te lvlen, heb vanmiddag Tier1 gehaald, nog 4 te gaan volgens mij

Haha tot zover onze extra 10 dagen
Het zijn er dus 9 
Boeit me verder geen reet, maar ik wilde vanavond toch wel graag spelen...
Dit dus.
Wat betekend de naam van het kinship trouwens?Stronkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:25:
dus jij bent degene die met onze kinsship loopt te vangen naar Gotters en Nederlanders
Shuttle st20g5
Blijft nog steeds 10 hoorFunkyTrip schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:54:
Haha tot zover onze extra 10 dagenHet zijn er dus 9
Servers waren een dag eerder open + je moet pas een retail key hebben op de 25ste.. kom ik zelfs op meer dan 10 dagen.
Verwijderd
maar met die founder pakketten zit het dus zo :
- 6 maanden voor ong. 50 euro WEL retail game kopen : 100 euro
- levenslang spelen GEEN retail game kopen : 150 euro
dan wordt die Lifetime jongen best aantrekkelijk
Een vriend van mij kent de boeken van binnen en buiten.. Hij heeft de naam gekozen.. Het is een raid group... van de slechten.. De preciese uitleg ga ik nog vragen
...
Maarja we hebben nog meer mensen nodig.. en ja ben nog maar 19 (denk ik )
FoutVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:14:
maar met die founder pakketten zit het dus zo :
je hebt de retail nodig om je account te kunnen spelen en te activeren voor het spel.. Dus alleen een founderkey heb je niet genoeg aan
Verwijderd
Ik ben 16, so what. In ieder geval, hoe heet het GoT kinship?Stronkie schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:14:
Een vriend van mij kent de boeken van binnen en buiten.. Hij heeft de naam gekozen.. Het is een raid group... van de slechten.. De preciese uitleg ga ik nog vragen...
Geen idee kan niet kijken nu :0
Alleen als je de pre-order hebt, kun je de lifetime abbo of die 6 maanden kopen
Welke je ook kiest, je moet de retail versie nog kopen, zonder die pre-order heb je die aanbiedingen niet
Welke je ook kiest, je moet de retail versie nog kopen, zonder die pre-order heb je die aanbiedingen niet
aha, vikingsVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:58:
GoT kinship --> Variags of Khand
Shuttle st20g5
Ja dat waren ze
..
Ik zal morgen proberen meer officers te kweken.. Zodat we meer mensen online kunnen krijgen.. Tevens... Het valt jullie op dat we meestal met een bepaald groepje altijd samen werken.. Dit moet natuurlijk uitgebreid worden..... We hebben een TS.. Zodra de MOTD werkt zetten we de info erin...
Voor mensen die er in willen (misschien iets voor de topicstarter) Mail me.
stronkie.bf2c [at] hotmail.com
of IM mij (stronkie) of Iolas (Kinship Leader) effe
Deze naam van onze kinship is als volgt:
Variags of Khand
The Variags were from Khand, and they first appeared in the north-west of Middle-earth in 1944 of the Third Age, fighting alongside the Wainriders. They were also present during the battle of the Pelennor Fields, over a thousand years later. Little was known about them.
In the real world, Variags is another name for the Varangians, a Viking people who had contact with Russia and Constantinople, described in one Byzantine chronicle as "axe-wielding barbarians". Thus some readers think that the Variags (whose physical features are not described, although axes are mentioned in reference to the tribes of the east) must look Nordic. Games Workshop, however, interprets Variags as similar to Mongols, but with chariots and Sashimonos, in its popular The Lord of the Rings Strategy Battle Game.
PS we gaan morgen verder met de Epic Quest.. We zijn nu bezig dat we voor de tweede keer Strider moeten praten.. (dat is na het doden van de vliegende beesten in het hobbit town gedeelte van Buckland
Ik zal morgen proberen meer officers te kweken.. Zodat we meer mensen online kunnen krijgen.. Tevens... Het valt jullie op dat we meestal met een bepaald groepje altijd samen werken.. Dit moet natuurlijk uitgebreid worden..... We hebben een TS.. Zodra de MOTD werkt zetten we de info erin...
Voor mensen die er in willen (misschien iets voor de topicstarter) Mail me.
stronkie.bf2c [at] hotmail.com
of IM mij (stronkie) of Iolas (Kinship Leader) effe
Deze naam van onze kinship is als volgt:
Variags of Khand
The Variags were from Khand, and they first appeared in the north-west of Middle-earth in 1944 of the Third Age, fighting alongside the Wainriders. They were also present during the battle of the Pelennor Fields, over a thousand years later. Little was known about them.
In the real world, Variags is another name for the Varangians, a Viking people who had contact with Russia and Constantinople, described in one Byzantine chronicle as "axe-wielding barbarians". Thus some readers think that the Variags (whose physical features are not described, although axes are mentioned in reference to the tribes of the east) must look Nordic. Games Workshop, however, interprets Variags as similar to Mongols, but with chariots and Sashimonos, in its popular The Lord of the Rings Strategy Battle Game.
PS we gaan morgen verder met de Epic Quest.. We zijn nu bezig dat we voor de tweede keer Strider moeten praten.. (dat is na het doden van de vliegende beesten in het hobbit town gedeelte van Buckland
[ Voor 9% gewijzigd door Stronkie op 18-04-2007 03:41 ]
Zit ondertussen ook in de kinship, spel bevalt goed, enige wat me irriteert is dat op dit moment de servers down zijn, net nu ik even wilde spelen. Kon gisteravond niet en kan vanavond ook niet
/klaagfunctie aan/
Erg leuk.
Hele weekend weg, kon dus niet spelen.
Daarna in de nacht, wil dus overdag enkele keren spelen, wat denk je;
- eerste maal kreeg ik een beriggie dat binnen 10 minuten er onderhoud aan de servers zou worden gepleegd.
- weer later proberen te spelen, binnen 5 minuten zou er worden ge-onderhoud (heerlijk woord) en sindsdien ligt de bende plat.
- zometeen doet hij het weer, maar ik moet zometeen weer naar mijn werk en ben dan pas morgenavond terug.
Gaat echt lekker zo.
Gelukkig zat ik in de closed beta, anders had ik nog geen idee over het hoe en wat van dit spel.
/klaagfunctie uit/
Erg leuk.
Hele weekend weg, kon dus niet spelen.
Daarna in de nacht, wil dus overdag enkele keren spelen, wat denk je;
- eerste maal kreeg ik een beriggie dat binnen 10 minuten er onderhoud aan de servers zou worden gepleegd.
- weer later proberen te spelen, binnen 5 minuten zou er worden ge-onderhoud (heerlijk woord) en sindsdien ligt de bende plat.
- zometeen doet hij het weer, maar ik moet zometeen weer naar mijn werk en ben dan pas morgenavond terug.
Gaat echt lekker zo.
Gelukkig zat ik in de closed beta, anders had ik nog geen idee over het hoe en wat van dit spel.
/klaagfunctie uit/
[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 18-04-2007 09:17 ]
Ik ben net klaar om af te reizen naar Bree, zal er eens de vaart in zetten.Stronkie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 03:36:
....
Hier is trouwens de rede waarom lotro eruit lag.
Hi all,
I'll admit that I had to skip a couple of pages of this thread else I would never finish it!
However, I did just want to post a more detailed update for those of you that aren't on the IRC channel getting the live updates there...
First of all, please allow me to apologise on behalf of all the team for this extended downtime. During today's maintenance window we spotted something a little fishy and decided to monitor the glitch. Around one hour later we noted that a handful of people were booted out of the game. Upon investigation we found that there were issues with the SAN which is essentially where the database writes to/is stored. (Forgive me if I get some of this wrong, it's quite techy )
So, in order to prevent horrendous problems further down the line (such as rollbacks and corrupt databases) we decided to do the sensible thing and bring the servers down for investigation and resolution. Unfortunately it's proving to be an evil blighter and is taking much longer than we had anticipated. We've got NetOps on it, we've got on-site engineers on it at the data centre and everyone else who looks like they could help.
We will do everything in our power to get the problem resolved as fast as we can and in the meantime thank you for your patience and humour throughout this evening.
For live updates, I'm in the IRC channel setup by Davman until late, details as follows:
irc.streamirc.com
#LOTRORadio
Thanks all,
Ja ik weet het.. Ben druk aan het posten daar ... Duurt nog tot 1 uur vanmiddag voordat de servers weer online zijn
nou lekker is dat, betaal je € 3.50 om 10 dagen te kunnen spelen, zijn het er maar 9Stronkie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:29:
Ja ik weet het.. Ben druk aan het posten daar ... Duurt nog tot 1 uur vanmiddag voordat de servers weer online zijn
En dat de servers pas om 13:00 online komen is mooi klote, dan moet ik net beginnen met werken..
Over die epic quest, dan zal ik vanavond maar weer ff een fellowship zoeken om morgen met jullie mee te kunnen doen.
Oh ja, ik ben dringend opzoek naar treated rowan, heb ter ruil ongeveer 75/100 light hides, iemand geinteresseerd?.. /tell Blockbuster
edit:
oh ja nog een probleempje, gister tijden het spelen leek het wel of dat mijn toetsenbord instelling verkeerd stond ingame. In windows was het namelijk goed ingesteld. Iemand anders dit probleem ook gehad? Dus dat /, = was?
[ Voor 14% gewijzigd door Freelance op 18-04-2007 10:03 ]
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
ja dan heb je ctrl+shift en alt een keer gebruikt
Dit topic is gesloten.