Dat kan ik wel degelijk want ik heb beide delen van Battle for Middle-earth al tig keer uitgespeeld en nu oefen ik met mijn caln met deze games
Ik hou niet van MMORPG games. In principe moet een game op mijn manier geconfigureerd zijn en dat betekend dat onze clan ook inbreng heeft, maar wij spelen niet zo als het uit de fabriek komt en dat moet on-line dus wel. Je zit dus opgescheept met de settings van de makers. Wat nu als je het er niet mee eens bent? Hoe natuurlijk is het dat je een fortress binnen 10 seconden kan mollen? Laten we er 5 minuten werk mee hebben en dat staat heel je leger te rammen op die fortress.
Is het natuurlijk dat iemand zijn vijand zo kan uitschakelen? Geloof maar dat je met mijn settings je tanden opeen moet zetten, maar dan heb je ook wat!
Ik ben gewoon ontzettend teleurgesteld dat er geen normale opvolger komt. Draait het dan alleen maar om dat klotegeld? We hebben (onze clan) met zijn alle ieder een eigen kopie aangeschaft van 3 games. Dat maakt meer dan 1000 euro voor 3 games. Mag je dan lol hebben?
Ieder zijn eigen lol, maar wij doen het beter. Die engine wordt nog niet voor de helft benut en kan nog veel meer. Benut het dan ook. Wil je een strijd? Dan krijg je die ook.
Aan de ene kant zijn games te makkelijk en ze zijn te kaal. Dat is denk ik gedaan om het op meerdere machines goed te laten lopen en je mag rustig weten dat ik binnen enkele dxagen een Radeon X1950XTX ga kopen voor games van voorgaande jaren. Met een X850XTPE is het al amper meer te trekken, zo gek ben ik met settings, maar de hele clan geniet ervan.
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 18-04-2007 17:15
]