[MMORPG]Lord of the Rings Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.699 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05

Freelance

(..)

US servers zijn down.. Ze komen met een update uit vanavond. Dus waarschijnlijk binnenkort ook op de servers in europa.

Releasenotes:

http://beta.lotro.com/showthread.php?t=27665

edit:

en voor diegene die geen toegang tot het forum hebben:
Releasenotes

[ Voor 24% gewijzigd door Freelance op 07-03-2007 16:45 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 10:14
Tussen EU en US serverpatches zat de vorige keer echt erg veel tijd tussen. Denk dat wij dus nog wel even op een update moeten wachten. Hoewel de eerste note mij al zeer goed aan staat: Lutes for all! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stef.NL schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:53:
Tussen EU en US serverpatches zat de vorige keer echt erg veel tijd tussen. Denk dat wij dus nog wel even op een update moeten wachten. Hoewel de eerste note mij al zeer goed aan staat: Lutes for all! :)
gek genoeg was ik al blij dat alen misntreels het maar konden :P dat hielt het ee nbeetje terug hehe.

wel beejte jammer om te zien dat minstreel stuk midner word. de range is terug gebracht en skills hebben 5 min cooldown gekregen, waarvan 1 30 min

@vraag hoe zit dat met treats? die kan je gewoon leren en dan maar 1x gebruiken of zo?

preorder is allemala niet zo duur bestel gewoon:

€44.99 The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™
€7.99 The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™ Online Pre-order Bonus Pack
______+
€54,98
€8 off any version of the full retail pack in our eshop als je bonus pack neemt
____________-

€46,98

wat nou 150 euro

voor de echte noobs/fans:
€224.99 The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™ Special Edition

http://www.codemasters.nl/eshop/listings.php?genre=RPG

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, je moet dr iig nog gametime bij gaan kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forum dood?

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/2767/screenshot00117an0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/7295/screenshot00120rj4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Level 21 al? Jullie buffelen ook flink door zie ik. Ik heb eventjes een LOTRO-dipje. Daarom ben ik niet zoveel online en heb ook niet zoveel te vertellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister ook de beta key. Wat is deze game vet zeg! Heb nu een lvl 6 defender.

Hoe zit het eigenlijk met minen? Ik heb nog nergens vines gezien. Heb ik ook geen mining pic nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:51:
Heb sinds gister ook de beta key. Wat is deze game vet zeg! Heb nu een lvl 6 defender.

Hoe zit het eigenlijk met minen? Ik heb nog nergens vines gezien. Heb ik ook geen mining pic nodig?
je moet eerst een profession nemen, dan een mining pick kopen en dan je tracker aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:36:
[...]

je moet eerst een profession nemen, dan een mining pick kopen en dan je tracker aanzetten.
De mining pic heb ik nog niet gevonden. Heb wel de tracker enzo.

Ohja. Is het weekend, kom ik de server niet op :D Das ff flink balen. Wow tijd is ook expired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:39:
[...]
De mining pic heb ik nog niet gevonden. Heb wel de tracker enzo.

Ohja. Is het weekend, kom ik de server niet op :D Das ff flink balen. Wow tijd is ook expired.
kijk eens bij de provisioner :)

Als je alles zou lezen trouwens, dan had je dit wel geweten. Dus voortaan niet meer alles wegklikken en gewoon het verhaal volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:26:
[...]

kijk eens bij de provisioner :)

Als je alles zou lezen trouwens, dan had je dit wel geweten. Dus voortaan niet meer alles wegklikken en gewoon het verhaal volgen ;)
Naja ik had het daar niet gevonden.. Heb wel dat hamertje om te smelten.

Het is trouwens ook een beta. Beetje sund om nu al het verhaal te gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fretzie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10 14:33
Hmm, vind de beta tot nu toe erg fijn.
Maar wil best eens wat questen met mensen.

Dus als jullie nog een member willen:
IGN=Azrandir
Level 10 momenteel. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik ben zelf inmiddel lvl25 Champoin, en ik zit al helemaal in de game. Echt lord of the rings sfeertje en met mijn 8800 kaartje ziet het er geweldig uit. Jammer alleen van dat stutter probleem, want dat is wel irritant....helemaal in Bree en soortgelijke steden (lijdt soms tot crash).
De epic quests zijn tof om te spelen maar daar zitten toch nog altijd bugs in waardoor je niet verder kan :| , beetje vreemd voor een game die al snel uitkomt. Misschien maar goed ook want dan heb ik straks nog iets om naar uit te kijken ;) .

Voor mensen die van Lord of the rings houden en van mmmorgs is dit echt een vette game... en voor mij, de maandelijkse bijdrage zeker waard (of lifetime abo).

[ Voor 3% gewijzigd door cadamink op 10-03-2007 19:44 ]

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
argh dit game ziet er echt wel cool uit :o

alleen is het weer kl*te van die maandelijks betalingen :(
<= denkt dat hij het bij GW zal houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:32

Dhrax

Prog Lord

eSCe schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:53:
Ik vind dat echt weer z`on waardeloos argument om de game niet te gaan spelen door de "maandelijkse kosten" 8)7

Mensen op school vragen mij wel eens of ik wel goed wijs ben door 12 euro per maand voor WoW te betalen ... waar ik vervolgens op antwoord dat ik het abnormaal vind dat ze 50 euro per week uitgeven aan uitgaan en drank.

Get over it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja als je een mmorpg hebt die het geld ook waar kan maken heb ik het er best voor over, ondertusen heb ik geleerd dat elk gravity game dit niet kan, nu maar kijkne of deze game dat wel kan, al vrees ik dat lotro wel heel duur ga worden als ze het per middle earth onderdeel/submap, als update gaan uitbrengen net als die laaste update van wow )ff naam kwijt)

Jammer dat de clan niet zo actief is, voor mensen die hulp nodig hebben of gewoo nde clan willen joinen ook ik en panic zijn nu officers en kunnen mensen in de clan inviten.

ingame is dat Xevox of Panic add maar in friends

btw. het lopen word wel flink irritant je maakt maar geen kilometers ook :S geeft wel dat onderzoek gevoel van lord of the rings met name omdat ook de kaart zich pas tekend op plekken waar je geweest ben maar toch het is wel soms te lang lopen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen. Over een tijdsperiode van meerdere jaren verwacht ik dat ze drie grote uitbreidingen gaan doen Mirkwood(Demsterwold), Rohan en Gondor/Mordor. Als het over meerdere jaren wordt uitbesteedt is het wel te doen en als de kwaliteit hoog blijft/hoger wordt, ga ik het zeker doen.

Gisteravond was trouwens leuk. Met een vrij grote groep mensen een muziekevent gehouden, de instrumenten komen hier zeker mooi van pas. Een echt leuke en orginele toevoeging aan een game.
Ik heb er ook een filmpje van gemaakt. Bekijk die hier: http://www.youtube.com/watch?v=e3CyfRlR4ac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belfrink schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 22:22:
[...]
Mensen op school vragen mij wel eens of ik wel goed wijs ben door 12 euro per maand voor WoW te betalen ... waar ik vervolgens op antwoord dat ik het abnormaal vind dat ze 50 euro per week uitgeven aan uitgaan en drank.
Ik vind dat je hiermee helemaal gelijk hebt. _/-\o_

Mooi gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ben vanavond ook weer van de partij, weekend beetje te druk gehad, op de goeie manier dan ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21

Heb je van GW tot nu toe alle uitbreidingen gekocht?
Reken daar maar eens van uit hoeveel je daarvoor per maand kwijt bent geweest.
Denk dat je redelijk rond hetzelfde bedrag komt te zitten. Ikzelf heb van GW namelijk alle CE uitbreidingen aangeschaft, dit komt neer op ongeveer hetzelfde bedrag per maand als dat je voor een MMORPG betaald maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Laatst online: 02:23
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 01:55:
[...]

Jammer dat de clan niet zo actief is, voor mensen die hulp nodig hebben of gewoo nde clan willen joinen ook ik en panic zijn nu officers en kunnen mensen in de clan inviten.

ingame is dat Xevox of Panic add maar in friends
Gedaan :) Zou wel leuk zijn om met een aantal mensen te questen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu persoonlijk zelf beetje minder actief door men examens. Log nu maar af en toe in tussen het studeren maar daarna sta ik dr weer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:12:
[...]

Gedaan :) Zou wel leuk zijn om met een aantal mensen te questen.
we zoeken nog een team om met elkaar de epic quest verder te doen ik en panic zijn atm bij chapter 11 (die is vrij kut)

qua random quest hebben we lone lands het eerste deel afgerond (dat eerste huisje, ff naam kwijt) en in breeland hebben we ook vrijwel alels gedaan (ik dan, panic nog niet geloof ik) op de barrow downs quest na.

Ik zal vanaaf na 7 wel ingame zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 20:44

Stronkie

Where wind is Trouble

ik snap de mensen niet hoor.. zijn maar druk aan het questen... Ik ben gewoon rond aan het kijken af en toe een leuke quest.. de storyline quests laat ik links liggen.. ik wil namelijk wel wat nieuws hebben voor als het spel echt uit komt... Ik heb geen zin alles nog een keer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 01-10 17:43
Dit spel lijkt me echt heel tof. ben een fanatieke WoW speler geweest, mnaar ging me toch na een jaar vervelen ;). Nu het hele genre van LOTR erg geweldig te hebben gevonden, ben ik erg benieuwd naar deze game ( is het waardige opvolger van WoW ? )

Is er misschien een mogelijkheid dat ik aan een beta account/key kan komen van iemand. of is het gewoon wachten totdat ze weer op de site staan waar hun samen mee werken ? en dus dikke pech !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dit weet? :

Als ge dat pre-order pack koopt, moet ge daarna dan nog alleen de gewone standaardversie kopen wanneer die in de winkel verschijnt? Heb namelijk op een site de standaardversie van dit spel gewonnen :9 , dus vraag ik mij af of het dan genoeg is om alleen nog het pre-orderpack (rond de €3 dacht ik) en eventueel nog het lifetime-abonnement te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Vecodo schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:56:
Dit spel lijkt me echt heel tof. ben een fanatieke WoW speler geweest, mnaar ging me toch na een jaar vervelen ;). Nu het hele genre van LOTR erg geweldig te hebben gevonden, ben ik erg benieuwd naar deze game ( is het waardige opvolger van WoW ? )

Is er misschien een mogelijkheid dat ik aan een beta account/key kan komen van iemand. of is het gewoon wachten totdat ze weer op de site staan waar hun samen mee werken ? en dus dikke pech !
op http://computerandvideogames.com/ hadden ze er net toevallig een beschikbaar, er staat niks over op de website, dus misschien zijn ze nog steeds wel beschikbaar. Ik ben nu aan het installeren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
sackie schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:16:
[...]

op http://computerandvideogames.com/ hadden ze er net toevallig een beschikbaar, er staat niks over op de website, dus misschien zijn ze nog steeds wel beschikbaar. Ik ben nu aan het installeren :D.
je bedoeld via hier : http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=156802 ?
daar heb ik een uur geleden nog gekeken :(

En als ik nu kijk :
Step 2 - Get your exclusive BETA key

You will need a valid BETA key to play Lord of The Rings Online.

Sorry, all keys have now been allocated. Please check back for
more BETA key allocations next week.

[ Voor 21% gewijzigd door Vecodo op 14-03-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:05:
Is er iemand die dit weet? :

Als ge dat pre-order pack koopt, moet ge daarna dan nog alleen de gewone standaardversie kopen wanneer die in de winkel verschijnt? Heb namelijk op een site de standaardversie van dit spel gewonnen :9 , dus vraag ik mij af of het dan genoeg is om alleen nog het pre-orderpack (rond de €3 dacht ik) en eventueel nog het lifetime-abonnement te kopen.
Je hebt een pre-order nodig om de lifetime te bestellen.
en in principe hoef je niet het volledige spel te kopen als je een pre-order koopt, maar koop hem dan ergens waar hij niet te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmm, ik heb vandaag een beta key aangevraagd. Ga vanavond eens kijken of dit wat is.
Heb hiervoor 2 jaar WoW gespeelt.. maar het is nu echt klaar met WoW.

Waar kan je dit spel het beste mee vergelijken? en hoe is de gameplay?

* heb het hele forum doorgekeken ;-) *

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
SpoTs schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:25:
Hmm, ik heb vandaag een beta key aangevraagd. Ga vanavond eens kijken of dit wat is.
Heb hiervoor 2 jaar WoW gespeelt.. maar het is nu echt klaar met WoW.

Waar kan je dit spel het beste mee vergelijken? en hoe is de gameplay?

* heb het hele forum doorgekeken ;-) *
Beta key aanvragen ? hoe heb je dit precies gedaan dan..
Ik wil er ook 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik kreeg een mailtje van gamespy en via dat heb ik een key geregeld. Heb nu account aangemaakt. Nu even wachten tot vanvaond :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
SpoTs schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:26:
Ik kreeg een mailtje van gamespy en via dat heb ik een key geregeld. Heb nu account aangemaakt. Nu even wachten tot vanvaond :P
Gvd.. iedereen kan der in behalve ik ;)
Nogmaals als iemand nog een plek/manier weet voor zo'n betakey. Please let me know :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zal eens even kijken of ik een key voor je kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Geweldig.. heb er nu dus 1 :)

offtopic:
Weer eens in eeuwen dat ik Fileplanet heb bezocht, wat een klote site blijft dat zeg !

[ Voor 18% gewijzigd door Vecodo op 15-03-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Offtopic: dat wel.. maar je kan er wel een hoop krijgen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heeft iemand een linkje waar je die client kan downloaden?
Ik ben geen Fileplanet Subscriber en vind het zonde om mijn key nu weg te gooien... O+

Heb al een mirror gevonden op Gamershell, kijken of dat wat is... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 15-03-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nou heb het spel gister geinstalleerd en gespeelt! ziet er leuk uit.. kheb maar 10 minuten kunnenspelen.. maar ga toch wel even verder kijken ziet er intressant uit! heb huntertje gestart. maar wil toch even kijken of er ook melee classes zijn met wat meer damage skills. maar kwa omschrijving kom ik er niet echt uit bij de classes. kan iemand mij even wat informatie geven over "Dps" classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
GJ-tje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:39:
Heeft iemand een linkje waar je die client kan downloaden?
Ik ben geen Fileplanet Subscriber en vind het zonde om mijn key nu weg te gooien... O+

Heb al een mirror gevonden op Gamershell, kijken of dat wat is... ;)
Er is wel een torrent op de site van turbine: http://lotrodl.turbine.co...t/lotro-installer.torrent

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31

Bloodclot

Jawier!

SpoTs schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:10:
Nou heb het spel gister geinstalleerd en gespeelt! ziet er leuk uit.. kheb maar 10 minuten kunnenspelen.. maar ga toch wel even verder kijken ziet er intressant uit! heb huntertje gestart. maar wil toch even kijken of er ook melee classes zijn met wat meer damage skills. maar kwa omschrijving kom ik er niet echt uit bij de classes. kan iemand mij even wat informatie geven over "Dps" classes?
hunter en champs zijn de dps classes in het spel.

Als hunter uit melee blijft is het de beste dps dealer.
champ heeft meest constante dps.

Guardian is de aggro holderclass
Captain is een meleeclass met veel groupspells zoals morale(hp)/shouts meleespeedshouts etc.
Minstrel is de main healer
Buglar is de debuffer in de groep. haalt defence omlaag voor meer kans op conjunctions. en verlaagd de armor van de target.
Loremaster heeft zoals iedere char wel wat dps maar heeft ook Crowd control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
krijg je als hunter ook nog iets als een pet ofzo die aggro van je af houd? dus dat je kan blijven schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die torrent hierboven is volgens mij voor de Amerikaanse versie, denk niet dat ge daarmee op de Europese servers komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb zojuist eens fftjes gespeeld of het wat is, maar het is niet echt iets voor mij.
Komt teveel over als een matige kopie van WoW. Besturing is opzich goed, maar verder speelt het gewoon niet fijn. WoW en ROSE gaven wel direct dit gevoel en LOTRO niet.
Dus geen LOTRO voor mij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:38
Als ik me inschrijf bij dat beta formulier, heb ik alle ingevult, dan krijg ik vervolgens een scherm waar ik een security code moet invullen, en daarna moet ik opeens een fileplanet abbonnement kiezen. Als ik dan onder aan op no thanks klik, word ik geredirect naar de fileplanet homepage en er zit geen key in mn inbox. Duurt dit ff of komt het omdat ik FireFox gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Bloodclot schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:15:
[...]

hunter en champs zijn de dps classes in het spel.

Als hunter uit melee blijft is het de beste dps dealer.
champ heeft meest constante dps.

Guardian is de aggro holderclass
Captain is een meleeclass met veel groupspells zoals morale(hp)/shouts meleespeedshouts etc.
Minstrel is de main healer
Buglar is de debuffer in de groep. haalt defence omlaag voor meer kans op conjunctions. en verlaagd de armor van de target.
Loremaster heeft zoals iedere char wel wat dps maar heeft ook Crowd control.
Hoe werkt die conjunctions? Heb al een paar keer gehad dat in een fellowship een conjunction begon, maar kon er niet echt iets mee.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Keine ahnung Veegee

Conjunctions worden vrij willekeurig een keer getriggerd (in een fellowship) en dan kun je kiezen uit 4 verschillende opties. De optie die het meest is gekozen, wordt uitgevoerd (of als het te lang duurt cancelt de conjunction). Je hebt vier opties: rood=grote damage in een keer, oranje=damage over een bepaalde tijd, groen=een healingactie, blauw=weenie? gebruik(te) ik nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Stef.NL schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:52:
Keine ahnung Veegee

Conjunctions worden vrij willekeurig een keer getriggerd (in een fellowship) en dan kun je kiezen uit 4 verschillende opties. De optie die het meest is gekozen, wordt uitgevoerd (of als het te lang duurt cancelt de conjunction). Je hebt vier opties: rood=grote damage in een keer, oranje=damage over een bepaalde tijd, groen=een healingactie, blauw=weenie? gebruik(te) ik nooit :P
Hier stond een heel topic over op het beta forum toen.
Het is niet echt willekeurig wanneer een conjunction geactiveerd word volgens mij moet iedereen hetzelfde monster aanvallen en je hebt meer kans als het monster in een speciale 'state' is door een attack. Dan kan het als het goed is ook alleen bij signature monsters.
Dan heb je verschillende conjunctions typen waar 1 iemand rood doet en 2 iemanden geel bv. Hier zijn heelveel verschillende combo's in.
Het is mij al een paar keer gelukt om conjunction te doen, ziet er best wel grappig (/stoer) uit (ik doe dan meestal die rode).

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
  • Laatst online: 03-07 12:42
Nou ik heb dus een beta key.
Heb me vrolijk geregistreerd op https://cogaccounts.codemasters.com/account-homepage.php
Er staat dus dat ik "subscripted to" LOTRO Beta ben. status is Open.
Wil ik inloggen in de client. krijg ik de melding dat de username en password niet goed zijn.
Dus kan ik de inlognaam van codemasters niet gebruiken ?

edit: Heb dus de US client gedownloade en moet de EU hebben... Shit.. :P

[ Voor 10% gewijzigd door NLAnaconda op 19-03-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Het is al vaak gevraagd, maar toch:

Als ik dit spel op tijd wil hebben moet ik dus de pre-order (van 5euro ofzo), evenals de volledige versie kopen. Wanneer kan ik dan die lifetime account aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

die pre order zul je binnen 30 dagen moeten inwisselen.. van het moment dat je je preorder key invoert en kunt spelen tot de release date.. Koop je de preorder voor de release dan kun je tot max 10 dagen voor de release al spelen.. Na de officiele release kun je niet meer spelen met je preorder key. Je zult dan het spel moeten kopen.. Je houd alle karakters en items die je had..

Ow je kunt dus max 30 april begin mei de lifetime inwisselen...

Mocht je de collectors item kopen dan maakt het niet uit wanneer je hem inwisseld.. Daar zit de liftetime membership al bij in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Okay, dus gewoon de pre-order en de complete game bestellen. Dan kan ik op tijd gaan spelen en upgraden naar de lifetime account.

Is er al iets bekend over het registreren? Gaat dat op dezelfde waardeloze manier als bij WoW dat je perse een CC of een GC nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Stef.NL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:07:
[...]

@ Bleet,

Dat is ook een beetje wat ik vrees, dat het gewoon tegenvalt. [b]LOTR staat in veel gevallen gelijk aan zeer hoge kwaliteit (boeken, films, misschien de huidige LOTR-games uitgezonderd){/b}, maar Turbine is maar een relatief klein bedrijfje en om mij aan een MMORPG te zetten, wil ik toch echt een topspel waar je je op iedere hoek wel over iets kan verwonderen. Maar goed, ik wacht af totdat ik het zelf kan testen.
Misschien een beetje laat maar ik wil er toch even op reageren. LOTR staat absoluut niet gelijk (in geen enkel geval) aan hoge kwaliteit. Ja, de films en de boeken zijn van hoge kwaliteit, maar dit staat in verband met de schrijver en de regisseur.
Verder geeft het dus geen enkele garantie voor de spellen. Ik heb liever een nieuwe branche waarbij men goede schrijvers inzet om het verhaal te verzinnen. Dat merk je toch wel bij de spellen waar die moeite voor genomen wordt...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vrijdag worden die pre-orders toch verstuurd?
Staat tenminste op de site van DB

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een e-mail gekregen van Dynabite.
De pre-order pack krijg ik vandaag binnen!
Yeey!!
Ik vraag me alleen af of ik met deze pack mee mag doen in de beta.
En of mijn Character behouden blijft tot release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lachen..
Lifetime Member op een Codemaster game ? :PP
Geloof niet at ze ook maar iets hebben wat een beetje loopt.
Maarja zal dit CM ding ook eens probeeren.
Net gestop met RF online (yep ook weer een CM flop)
Hebben na 1 jaar alle servers maar gestopt omdat er te wijnig mensen speelden hebben nu alles maar op 1 server gestopt US en EU dus nu zitten met 100 man op een server lols. EOL RF Online.

Vroeger heel vroeger toen CM nog spellen uitbracht voor de PS1 jah toen was het een naam.
Nu rommelen ze maar wat aan om geld te verdienen.
Agja we zien het wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 05:38:
Net een e-mail gekregen van Dynabite.
De pre-order pack krijg ik vandaag binnen!
Yeey!!
Ik vraag me alleen af of ik met deze pack mee mag doen in de beta.
En of mijn Character behouden blijft tot release..
Nee

beta houd op volgende week en alle karakters worden verwijderd.. Vanaf 10 dagen voor de release kun je met de preorder spelen en deze karakters zullen wel blijven bestaan

ben gelijk naar dynabyte gegaan en heb er twee gehaald..

je kunt alleen de codes nog nergens invullen en bovendien kan het spel niet installeren bij beide dvd's niet... read error lol/. en het kaartje met je extra bonus item is leeg en zorgt er voor dat ik die ook niet kan gebruiken Hmmzzzz

[ Voor 23% gewijzigd door Stronkie op 21-03-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een goede tip voor een snelle link voor de beta download, via fileplanet krijg ik telkens een corrupt bestand via de freepublic server uk(ging wel snel) , gamershell gaat erg traag en een andere link die ik vond ging ook traag en dat bestand was weer nog groter(5gig) dan de 3.2 gig van fileplanet , terwijl gamershell weer een bestand aanbied van 2.7 gig , hoe kunnen die verschillen zo groot zijn eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:30:
Heeft iemand misschien een goede tip voor een snelle link voor de beta download, via fileplanet krijg ik telkens een corrupt bestand via de freepublic server uk(ging wel snel) , gamershell gaat erg traag en een andere link die ik vond ging ook traag en dat bestand was weer nog groter(5gig) dan de 3.2 gig van fileplanet , terwijl gamershell weer een bestand aanbied van 2.7 gig , hoe kunnen die verschillen zo groot zijn eigenlijk?
http://www.computerandvideogames.com/lotro/step1.php?

[ Voor 83% gewijzigd door NLAnaconda op 21-03-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Probeer ook eens je versie van WinRAR/Winzip naar de nieuweste te brengen, dat is waarschijnlijk de reden dat de bestanden corrupt zijn, hij leest ze op een of andere manier niet goed in de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok heb nu met een lijst met data

vanaf 10 april kun je je gegevens van je preorder pakket invoeren. Hierbij maak je je account zo dat je vanaf de 14 tot de 24ste kunt spelen (zonder het spel te hebben). Je krijgt dan al je ingame Item als bonus en je kunt je LifeTimeMembership inlossen....

Vanaf 24 april kan iedereen die het spel gekocht heeft het spel spelen.
Standaard versie heeft 30 dagen gratis spelen
Special Edition heeft 45 dagen gratis spelen (met de nodige extra's)
Collectors Edition heeft al de lifetime membership in zich.....

Tot 20 Mei 2007 kun je je lifetimemembership inwisselen.. Hierna verdwijnt de aanbieding..

Nogmaals om je LifeTime ding te activeren heb je het spel dus NIET nodig.. PreOrder kit volstaat.

Edit: Waarom nog moeite doen voor het binnenhalen van de beta.. Eind volgende week is de beta afgelopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stronkie op 22-03-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb ook een mailtje gekregen van Dimplus dat ik mn pre-order op kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:21:
Ok heb nu met een lijst met data

vanaf 10 april kun je je gegevens van je preorder pakket invoeren. Hierbij maak je je account zo dat je vanaf de 14 tot de 24ste kunt spelen (zonder het spel te hebben). Je krijgt dan al je ingame Item als bonus en je kunt je LifeTimeMembership inlossen....

Vanaf 24 april kan iedereen die het spel gekocht heeft het spel spelen.
Standaard versie heeft 10 dagen gratis spelen
Special Edition heeft 49 dagen gratis spelen (met de nodige extra's)
Collectors Edition heeft al de lifetime membership in zich.....

Tot 20 Mei 2007 kun je je lifetimemembership inwisselen.. Hierna verdwijnt de aanbieding..

Nogmaals om je LifeTime ding te activeren heb je het spel dus NIET nodig.. PreOrder kit volstaat.

Edit: Waarom nog moeite doen voor het binnenhalen van de beta.. Eind volgende week is de beta afgelopen.
Vanwaar haal je dat de gewone versie 10 dagen spelen heeft en de special edition 49 dagen ?

De gewone versie heeft 30 dagen spelen en de special edition heeft 45 dagen => http://www.lotro-europe.com/options.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jeps. bigga typo.. Aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb mn pre-order via Dynabyte binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
Hey ik heb een probleem, misschien dat jullie het weten.

Ik zit dus samen met mijn neefje in de beta. Nou wouden we dus samen wat van die wezentjes af gaan slachten. Probleem is dat we elkaar niet kunnen zien. :S
We staan precies op dezelfde plek, maar ik zie hem niet en hij mij niet.
Zelfde server. Ik kan wel chatten met hem. IM is ook geen probleem. We zitten zelfs bij elkaar in een fellowship, dus heb die balkjes van hem in mijn linkerbovenhoek staan. Maar we kunnen erlkaar niet ziet...
Iemand een idee of is dit een bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLAnaconda schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:08:

Ik zit dus samen met mijn neefje in de beta. Nou wouden we dus samen wat van die wezentjes af gaan slachten. Probleem is dat we elkaar niet kunnen zien. :S
Zelfde server. Ik kan wel chatten met hem. IM is ook geen probleem. We zitten zelfs bij elkaar in een fellowship, dus heb die balkjes van hem in mijn linkerbovenhoek staan. Maar we kunnen erlkaar niet ziet...
IK denk dat het eerste gedeelte van deze game zoals vele andere MMORPG,s begint met een singleplayer gedeelte en vervolgens naar de MP overloopt , als je dus nog in het begin bent(wat ik niet uit je vraag duidelijk kon maken) je elkaar dus niet kan zien , is dat het misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

NLAnaconda schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:08:

Zie je hem ook niet als je opnieuw inlogt?
Ik zat gister opeens niet meer in een Kinship, na een relog werkte het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Over de kinship gesproken. Ik denk dat wegens gebrek aan enthousiasme/aanwezigheid/activiteit de kinship in de retail maar beter kunnen opdoeken :p

Ikzelf zat de laatste 3 weken trouwens wel in een LOTRO dip. Meeste wat ik heb gedaan is beetje auctions en muziekje maken, dat heeft mij ook aan het twijfelen gebracht of ik retail ga kopen, maar ik wacht sowieso tot 1 juni (examens + MMORPG = crap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Van het weekend ook maar LOTRO geprobeerd, kon redelijk makkelijk aan een beta key komen.

Na 2 jaar wow gespeelt te hebben was het wel even wennen. Vooral het begin is compleet anders dan ik verwacht had. Zo begin je solo in een instance en doe je een questje alvorens je de wijde wereld in kan.

Deze wijde wereld bleek achteraf ook een soort instance te zijn waarin je kan levelen naar lvl5 om vervolgens via een andere instance naar de echte wereld kan. Echter was deze lvl1-lvl5-instance bijzonder laggy en dat gaf een slechte indruk.
Toch vol gehouden en ben nu een lvl6 dwarf hunter en een lvl6 elf lore-master, ik zal de lore-master verder gaan levelen denk ik.

Ik moet zeggen dat door dit spel te spelen is mij wel duidelijk geworden dat wow gewoon brilliant in elkaar zit. Zolang 90% van de mmorpg spelers in wow blijven hangen zal geen enkel nieuw mmorpg een eerlijke kans maken ben ik bang. Toch ga ik LOTRO (of vanguard) proberen en hoop ik dat ik wow voorgoed achter me kan laten.

Wish me luck!

Trouwens, vanaf welk lvl krijg je eigenlijk een mount? ik zag namelijk een lvl13 al op een mount dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Ik las dat veel mensen geen goede mirror konden vinden voor het spel, de bestanden zijn sindskort ook te downloaden vanaf het studentennetwerk van de uni van Twente.

Zie de volgende links,

ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/v1.11/
http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/v1.11/

Je hoeft je hiervoor tenminste niet te registreren en het is natuurlijk hartstikke snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:08
pluisman schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:59:
Van het weekend ook maar LOTRO geprobeerd, kon redelijk makkelijk aan een beta key komen.

Na 2 jaar wow gespeelt te hebben was het wel even wennen. Vooral het begin is compleet anders dan ik verwacht had. Zo begin je solo in een instance en doe je een questje alvorens je de wijde wereld in kan.

Deze wijde wereld bleek achteraf ook een soort instance te zijn waarin je kan levelen naar lvl5 om vervolgens via een andere instance naar de echte wereld kan. Echter was deze lvl1-lvl5-instance bijzonder laggy en dat gaf een slechte indruk.
Toch vol gehouden en ben nu een lvl6 dwarf hunter en een lvl6 elf lore-master, ik zal de lore-master verder gaan levelen denk ik.

Ik moet zeggen dat door dit spel te spelen is mij wel duidelijk geworden dat wow gewoon brilliant in elkaar zit. Zolang 90% van de mmorpg spelers in wow blijven hangen zal geen enkel nieuw mmorpg een eerlijke kans maken ben ik bang. Toch ga ik LOTRO (of vanguard) proberen en hoop ik dat ik wow voorgoed achter me kan laten.

Wish me luck!

Trouwens, vanaf welk lvl krijg je eigenlijk een mount? ik zag namelijk een lvl13 al op een mount dacht ik.
Gast, even serieus, kom gewoon eens terug naar WoW! Beetje je guild in de steek laten, tsk tsk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Qoriox schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:30:
[...]

Gast, even serieus, kom gewoon eens terug naar WoW! Beetje je guild in de steek laten, tsk tsk >:)
Ik ga een periode LOTRO proberen denk ik, 3/4 maanden vanaf release. Wie weet kom ik daarna wel terug naar wow en de buurt onveilig maken met een nieuwe lock ofzo. Jij had toch ook LOTRO geprobeerd Qoriox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:08
pluisman schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:08:
[...]

Ik ga een periode LOTRO proberen denk ik, 3/4 maanden vanaf release. Wie weet kom ik daarna wel terug naar wow en de buurt onveilig maken met een nieuwe lock ofzo. Jij had toch ook LOTRO geprobeerd Qoriox?
Mja, wie weet. Wel een hell of a job om tot 70 te lvlen :P

Inderdaad, ik heb ook een tijdje de beta gespeeld. Wat mij eigenlijk het meest tegenstaat in LOTRO, is dat het a: een bijna rechtstreekse kopie is van WoW ( qua game mechanics ) alleen dan niet goed uitgevoerd ( lag, interface die niet aan te passen is etc.) en b: dat je niet voor een "kant" kan kiezen. Een van de dingen die WoW leuk maakt, is dat je het gevoel hebt met een groep mensen "tegen" (al is dat niet helemaal waar, er is een wapenstilstand) een andere groep te vechten(PVP) Het saamhorigheids gevoel is erg aanwezig en dat miste ik enorm in LOTRO. Je loopt daar wat rond, en je quest wat. Erg "Carebear" zoals we zeggen in Azeroth :P

Maar, ik heb alleen de beta gespeeld, misschien wordt het wel beter. Overigens is de vergelijking tussen WoW en LOTRO niet helemaal eerlijk. LOTRO spreekt een heel ander segment gamers aan, die het prachtig vinden om in een dynamische LOTR omgeving rond te lopen. En dat is natuurlijk een van de sterke punten van LOTRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 14:24
Wat mij opvalt is dat er zo ontzettend weinig nederlanders te vinden zijn in LOTRO. Bij elk online spel zijn we altijd in grote getale aanwezig, maar dit spel lijkt wel aan ons land voorbij te gaan. Wel stikt het er van de fransen en duitsers. Ook aan dit topic te zien lijkt het erg onpopulair aangezien er nog steeds maar 1 deel van is. Het is dan misschien nog wel beta, maar meestal maakt dat voor de populariteit niks uit.

Ik vind het een erg tof spel en heb hiervoor lang andere mmo's gespeeld als SWG/WoW/EQ2. Maar sinds WoW alleen maar raiden bleek op het eind (niet mijn ding) en Star Wars Galaxies... nou ja laten we daar maar over ophouden :P en everquest 2 kosten worden vanaf april weer met 5 dollar verhoogd, leek het mij tijd voor iets nieuws ;) . Vooral het feit dat er nog zoveel toegevoegd moet en gaat worden aan de LOTRO wereld lijkt me dat de levensduur van dit spel wel behoorlijk hoog zal liggen, maar tijd zal het leren. Ik heb iig de CE besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

eh dude nederlanders genoeg.. Mijn naam is stronkie online... En idd ik word niet goed van dat duiste gezwalk in OCC... Worden ze nog boos als je je ze niet begrijpt ook nog.. Rare jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb 16 en 17 april vrij, lekker spelen vanaf de 14e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten, gelukkig kan ik het laatste weekend van de paasvakantie het spel al spelen. Kan niet wachten !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ik heb dit spel ook effies gespeelt.. maar ik vind er echt geen hol aan... :S
* Mijn mening *

Het oogt nep, combat is treurig.

Questgebieden zijn jammer.. helaas had er veel zin in om te spelen.. maar vind het erg tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nou snap ik het ff niet meer...

A.s. vrijdag gaat de open beta beginnen voor pre-order klanten als ik het goed begrepen heb. Nou heb ik dus gepre-ordered, en zo'n mooi doosje in mijn bezit met wat codes erin.

Hoe weet Turbine nu straks dat ik zo'n pre-order klant ben? De codes die in het doosje zitten kan ik namelijk nergens activeren. Bij Turbine zelf krijg ik de melding dat de code niet geldig is, bij Codemasters krijg ik de melding dat pre-order klanten de key vanag 14 april kunnen activeren (dat gedeelte begrijp ik dan tenminste nog).

Ziet Turbine de deelnemers van de closed beta (waar ik ook in zat) soms automatisch als pre-order klanten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

jacklam schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:42:
Nou snap ik het ff niet meer...

A.s. vrijdag gaat de open beta beginnen voor pre-order klanten als ik het goed begrepen heb. Nou heb ik dus gepre-ordered, en zo'n mooi doosje in mijn bezit met wat codes erin.

Hoe weet Turbine nu straks dat ik zo'n pre-order klant ben? De codes die in het doosje zitten kan ik namelijk nergens activeren. Bij Turbine zelf krijg ik de melding dat de code niet geldig is, bij Codemasters krijg ik de melding dat pre-order klanten de key vanag 14 april kunnen activeren (dat gedeelte begrijp ik dan tenminste nog).

Ziet Turbine de deelnemers van de closed beta (waar ik ook in zat) soms automatisch als pre-order klanten ofzo?
De open Beta geldt alleen in Amerika
In Europa kan je vanaf 14 April spelen, als je de pre-order hebt tenminste :P
De codes kan je vanaf 10uur 's morgens 14April activeren

[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 28-03-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

voor diegene die het nog even willen proberen voordat je het misschien gaat kopen:
http://www.gamespot.com/b...he-rings-online/index.php.

Gratis spelen van de 6de tot de 24ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freelance schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:53:
voor diegene die het nog even willen proberen voordat je het misschien gaat kopen:
http://www.gamespot.com/b...he-rings-online/index.php.

Gratis spelen van de 6de tot de 24ste
Is dit bij jou gelukt ? Want bij mij lukt die Turbine registratie niet, bij mijn maat trouwens ook niet dus het ligt niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog ergens beta-keys te verkrijgen voor Europese spelers?

Dat van hierboven komt doordat je niet iemand uit de US,Canada of Nieuw Zeeland bent.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:09:

Dat van hierboven komt doordat je niet iemand uit de US,Canada of Nieuw Zeeland bent.
Dat wil ik ook wel eens weten. Ik wil het wel eerst uitproberen, voordat ik ga nadenken over een lifetime ding.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Als je niet meer in de beta kunt komen, kun je iig even 10 dagen proberen, kost je alleen een paar euro. Gewoon even naar de winkel en een pre-order pack kopen, dan kun je van 14 tot en met 23 april spelen. Die preorder pack heb je toch ook nodig om de lifetime membership te kunnen krijgen, heb je die niet, dan heb je pech vanaf 24 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand 1.12 ergens staan !? of een mirror ofzo....

LOTRO verplicht je nu als het ware om de patch te kopen/ downloaden van Fileplanet.
En je MOET registreren bij Fileplanet met een betaalde account :(

[EDIT] oops... iets te vroeg beoordeeld, zie zojuist dat het wel mogelijk is om gratis te downloaden.
Alleen ff in de rij staan van 30 minuten :( achjah... het moet maar..!
Bij WoW ben je niet anders gewend dan wachten in de queues en downloaden van patches.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:44:
Heeft iemand 1.12 ergens staan !? of een mirror ofzo....

LOTRO verplicht je nu als het ware om de patch te kopen/ downloaden van Fileplanet.
En je MOET registreren bij Fileplanet met een betaalde account :(

[EDIT] oops... iets te vroeg beoordeeld, zie zojuist dat het wel mogelijk is om gratis te downloaden.
Alleen ff in de rij staan van 30 minuten :( achjah... het moet maar..!
Bij WoW ben je niet anders gewend dan wachten in de queues en downloaden van patches.
Versie 1.12 staat ook op http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/lotro/beta/latest/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Uhm, je krijgt wanneer je de launcher start 3 opties voor de 1.12 patch, als je gewoon continue doet download hij de update gewoon via de launcher zoals altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 17-09 17:05
Misschien al voorbij gekomen, je kan nog gratis spelen op de us server. Bij Gamespy kan je een key ophalen, geldig tot 24 april

http://www.gamespot.com/b...he-rings-online/index.php

Registreren op https://myaccount.turbine.com/index.php

En de client kan je via de eerdere genoemde torrent binnenhalen

[ Voor 4% gewijzigd door Suepahfly op 29-03-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Suepahfly schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:32:
Misschien al voorbij gekomen, je kan nog gratis spelen op de us server. Bij Gamespy kan je een key ophalen, geldig tot 24 april

http://www.gamespot.com/b...he-rings-online/index.php

Registreren op https://myaccount.turbine.com/index.php

En de client kan je via de eerdere genoemde torrent binnenhalen
Is niet voor Europa. Dus vraag ik me af of het wel werkt...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik vind het echt te erg op WoW lijken hoor ... nog niet gespeeld maar als ik zo alles zie ... Als je al ruim 2 jaar WoW speelt ben ik bang dat je als je de omgeving gezien hebt het ook snel zat bent ..

Crafting is echt 1 op 1 gecopieerd lijkt wel ...

Of kan iemand dit echt ontkrachten ...

WoW loopt gewoon erg voor op de MMO's lijkt wel. Enige waar ik echt benieuwd naar ben is Chornicles of Spellborn vanwege het unieke combat systeem ... Dat lijkt me tenminste echt iets totaal anders.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

lol ales is veranderd.. heel bree is anders ingedeeld.. kan nu niets meer vinden.. maarja het blijft een leuk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:47:
[...]

Is dit bij jou gelukt ? Want bij mij lukt die Turbine registratie niet, bij mijn maat trouwens ook niet dus het ligt niet aan mij.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:09:

Een handige tweaker moet dat wel kunnen omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die patch moet ik ook nog downlaoden, 800mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Laatst online: 17-09 17:05
Balachmar schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:25:
[...]

Is niet voor Europa. Dus vraag ik me af of het wel werkt...
Beetje late reply, het werkt :)
De beta is open vanaf 6 april , voor de gene die pre orderen (of zoals ik via Gamespy een key hebben) kunnen vanaf gisteren spelen.

Mijn client wou de afgelopen dagen niet connecten en vandaag wel, alleen duurt het updaten erg lang :(

[edit]
Het ziet er naar uit dat ik te snel ben geweest, na inloggen geeft ie aan dat alle servers 'closed' zijn. Dan maar wachten tot 6 april en hopen dat het dan wel werkt

[ Voor 16% gewijzigd door Suepahfly op 31-03-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze beta werkt goed, spelen tot 8 april:

http://www.onlinewelten.com/content.php?inc=lotro.lotro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Eh, ik heb eventjes mee mogen doen met de stress-test, kan ik dan dezelfde client blijven gebruiken voor de gratis uitprobeer versie en de volle versie?

Heb LOTR qua news bijgehouden en heb sterk de indruk dat er doorgaans veel is gewijzigd.
IGN.com was er zeer over te spreken en noemt het DE concurrent voor WoW.

EQ2 heb ik al ruim een half jaar achter me gelaten maar hoop dat deze LOTR veel te bieden zal hebben.
Het type gameplay begint wel heel ouderwets te worden.

Iemand al gekeken naar Age Of Conan: Hyborian Adventures? Combat lijkt me veel beter gedaan en Xbox360 bezitters zoals mij hebben daar ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Wie gaat speciaal voor dit spel naar de "Elf Fantasy Fair" @ Kasteel de Haar hier in Nederland?? :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:43:
Wie gaat speciaal voor dit spel naar de "Elf Fantasy Fair" @ Kasteel de Haar hier in Nederland?? :+
Waarom zou je daar heen gaan terwijl je ook thuis d.m.v de preorder pack kan spelen?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.