Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
heb me de afgeloepn 20 maanden met rose beziggehouden en dat was ik toch wel ff beu dus wou wat anders proberen, speel nu af en toe is op lotro accoutn va neen kennis en nu was me vraag aa njullie of iemand me kan helpen aan een eigne beta account of is de eerst voglende kans pas weer bij die 100000 code uitgave.
Dus iemand nog eentje liggen diei k over kan nemen
4th
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 15:41 ]
Ik heb nog wel een accountje voor je aangezien ik het toch niet gebruik
Heeft geen signature.
Verwijderd
je bent een schatdommerick schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:07:
He evo, oude roser
Ik heb nog wel een accountje voor je aangezien ik het toch niet gebruikVoor meer info dm maar
btw welk spel speel jij nu
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 16:30 ]
Wil je joinen, stuur dan een /tell naar Syrian of Fingion.
Je kunt ook mailen naar the_bash81 [at] hotmail.com (MSN kan/mag ook)
Het zou leuk zijn als we een beetje meer members krijgen. Tot nu toe zitten er 4 GOT'ers in het kinship. Laat dus wat van je horen!!!
[ Voor 46% gewijzigd door The_Bash op 24-02-2007 11:11 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Maar denk wel dat dit best een bekend spelletje wordt
Ondanks dat ik het spel nog niet gespeeld heb, toch maar besteld. Als ik de ervaringen hier zo lees, dat je je schijnbaar echt waant in de wereld van lotr, dan is dat voor mij genoeg.
Maar toch zou ik het wel van te voren willen proberen, heb me al een aantal keer ingeschreven voor de beta maar jammer genoeg niks van gehoord.
Dus ik ga me nu maar schaamteloos verlagen om te bedelen om een account die iemand over heeft?
BVD
(...)
Verwijderd
en hij is beter als wow alleen al omdat er niet zoveel noobies zijn en het spel nog niet zo bekend is. hoe bekender een spel word hoe minder zin ik heb om het te spelen, mmorpg wise dan
ey mesnen hoe werken die craft type quests? ik kan nergens die drops vinden en bij npc zijn ze ook niet te koop waar moet ik ze vandaan halen:
1 van de quests?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 16:38 ]
Iets anders nu, de kinship heeft inmiddels al 10 leden
[ Voor 9% gewijzigd door Stef.NL op 25-02-2007 18:56 ]
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Je snapt meer van het craften als je het zelf gaat uitproberen.Stef.NL schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:55:
Toen ik naar Bree ging, heb ik dan ook al die quests mooi gecanceld.
Gewoon de juiste ingredients en craften maar.
Yay... dat gaat de goede kant opIets anders nu, de kinship heeft inmiddels al 10 leden
Is ook wel leuk als er steeds meer members komen... samen questen is altijd leuker zoals ik gisteren en vandaag al heb ondervonden.
Als je een beetje door de proloog heen bent waan je je idd in de LOTR wereld. Erg leuk allemaal. Vind echter wel dat er nog veel werk te verzetten is voor de devs. Ik heb veel last van memory leaks en andere performance issues. Het craften mogen ze ook wel duidelijker uitleggen.
Van mijn kant nog even 2 screens:

Klikbaar: Thorins Hall (geboortegrond van onze dwarves (en ja, ik ben een elf))

Klikbaar: Een elf op een paard
(Ik heb inderdaad een nieuwe videokaart nodig.
[ Voor 38% gewijzigd door The_Bash op 25-02-2007 19:46 ]
edit: moest er ff bij zetten dat het de pc van joyke aka arwensdream is
[ Voor 30% gewijzigd door 4th op 26-02-2007 14:11 ]
Verwijderd
dan heb je ook daadwekelijk iets om naar te kijken als je al die kilometers af moet leggen4th schreef op zondag 25 februari 2007 @ 22:19:
heb het gister op een 8800 gtx met 2gb ram gezien, alles op highest etc.. omg zo mooi!!
Daar had ik wel iets van gelezen, of moet je dan perse het spel pre-orderen?
Ik heb zelf namelijk weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313
Vanaf een bepaald punt wel, maar ik dacht niet dat dit nu al was. Staat trouwens ook erg duidelijk op de LotRO site (ergens dus)cadamink schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:45:
Weten jullie of je je character (zit zelf inmiddels op lvl 20) vanuit de beta mee kan nemen als het spel straks uit is?
Daar had ik wel iets van gelezen, of moet je dan perse het spel pre-orderen?
Ik heb zelf namelijk weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen
Ik wil ook wel lid worden, had gisteren nog geprobeerd een tell te doen, maar ik was een beetje laat.Stef.NL schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:55:
Crafting quests vond ik indertijd ook vrij vaag. Volgens mij moet je aan anderen vragen of ze die dignen voor jou willen maken, maar ik had toen nog niet zo'n uitgebreide kring met bekende, dus ben er nooit aan toe gekomen. Toen ik naar Bree ging, heb ik dan ook al die quests mooi gecanceld.
Welke tijden zijn de meeste mensen van het kinship trouwens online?
mijn ign is Pomgel
Shuttle st20g5
ben hier systematisch bezig met opruimen thuis dus gisteravond heb ik even de 700gb+ aan partities liggen defraggenKnowuse schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:27:
[...]
Ik wil ook wel lid worden, had gisteren nog geprobeerd een tell te doen, maar ik was een beetje laat.
Welke tijden zijn de meeste mensen van het kinship trouwens online?
mijn ign is Pomgel
normaal ben ik tussen 7 en 12 wel online
Verwijderd
Nog meer mensen last van dit probleem?
Verwijderd
Tegelijk met dit 4.8gb via usenet aan het downloaden die is op 35% en lotr update op 4%...
Iemand een mirror waar de patch in zijn geheel gedownload kan worden?
Verwijderd
duurt gewoon veel te lang.
ik denk dat ze beter ergens een patch hadden kunnen plaatsen!!
voorderest heeft de game al een goeie indruk op mij gemaakt!
Verwijderd
Ik kan alleen dit vinden over de patch:
Those of you experiencing a memory leak in the client should find it's been fixed now!
Grouping at lower levels has been made easier! Players can now "Swiftly" travel between West Bree, Michel Delving, Celondim, and Thorin's Halls without having to discover those locations.
Many changes to common/uncommon/rare weapons: Many of the better looking weapons are now only seen as uncommon or rares. This means there is a high probability that your weapon may look and be named differently.
A thrush told us that finding supplies for crafting was difficult. This thrush also told us that there are some folks out there willing to help would-be crafters with collection of the materials needed to craft. Four pair of such individuals have been found throughout the world:
In Overhill, a pair of friendly Hobbits are willing to collect hides.
In Combe, a pair of lumberjacks offer their services.
In Duillond, a pair of librarians will do some research for you.
At the Silver Deep Mine, you'll find the Dwarfs are willing to delve into the earth to recover ore.
Ook heb ik nog geen mirror voor de patch gevonden iemand anders wel zoiets gevonden?
Staat ws de optie uit dat je van forummasters PM ontvangt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:50:
Ik kan zelf niet op het beta forum. Kan dat password niet vinden of heb het nooit gekregen.
Aanzetten en even posten naar een forummaster
Dit is goed nieuws. Ik had erg veel last van een memory leak. Ik heb gelijk weer zin om te gaan spelenVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:50:
Ik kan zelf niet op het beta forum. Kan dat password niet vinden of heb het nooit gekregen.
Ik kan alleen dit vinden over de patch:
Those of you experiencing a memory leak in the client should find it's been fixed now!
Eerst maar kijken of die update een beetje snel binnenkomt.
[ Voor 51% gewijzigd door The_Bash op 27-02-2007 22:27 ]
Geen mirrors, denk dat ze willen kijken hoeveel serverload hij aankan voor een acceptabele snelheid (en om te kijken hoever ons geduld reikt
Weet iemand trouwens of de loader de vooruitgang opslaat als je het afsluit? Ik zit nu namelijk op 68% en zou best naai zijn als ik straks de pc uitzet en morgen weer overnieuw moet beginnen.
Verwijderd
Ik zit nog maar op 11% na 5 uur downloaden... gaat echt heel traag.. Heb even een piek gehad van 50-60kb/s maar nu weer rond de 2-4kb/s..
Wat wel raar is dat er staat 11%(617/4132) Hopelijk komen er na die 4132 files niet nog een hele reeks..
Ik durf mijn pc niet uit te zetten heb ook geen zin om dit morgen weer te doen als zal de server dan sneller zijn.
Patch Note zijn hier te vinden
http://forums.jeuxonline.info/showthread.php?t=765352
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 21:35 ]
Ga daar maar niet vanuit. Het lijkt mij het beste om de PC vannacht aan te laten staan. Ik zit zelf nog maar op 4%Stef.NL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:28:
Weet iemand trouwens of de loader de vooruitgang opslaat als je het afsluit? Ik zit nu namelijk op 68% en zou best naai zijn als ik straks de pc uitzet en morgen weer overnieuw moet beginnen.

Verwijderd
Dus ik stop en start opnieuw op om te kijken of hij wel verder download waar hij gebleven was.
Niet dus, maar...ik download nu wel met 200kb/s.
Dus misschien kunnen sommigen die al bezig waren beter opnieuw beginnen.
Diegene die je al binnen hebt gehaald, zijn er vanaf gehaald.
Je gaat dus verder waar je gebleven bent. Voor de mensen die nog bezig zijn: Turbine heeft een aantal servers toegevoegd, heb je een lage downloadsnelheid? Herstart de launcher en je zal een stuk hoger zitten. Ik zit op het moment rond de 150-200 kB/sec
Verwijderd
ik zal die update list is gaan zoeken morgen of heeft iemand hier een linkje naar vaste plaats waar dat vermeld staat.
btw zijn er nog elven hier die in ereo liun ronddalen rond lvl 10 - 15
Verwijderd
Wat ik wel weet is dat ik nog steeds 510 bestanden moet downloaden en de serverspeed is niet omhoog te krijgen.. Zelfs na launcher restart blijft hij rond de 1-2 kb/s hangen..
Ik hang trouwens ergens rond Lone Lands en ben een lvl 17 elf loremaster maar op dit tempo schiet het lvlen niet op.
Lid nummer 10 that was meStef.NL schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:55:
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 08:39 ]
Ja, ikke zwerf nog rond ereo liun, ben al wel L16, maar moet nog een paar epic quests doen.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:50:
4gb update damn, dat durde ff en ik kom ingame en verwachte einegleijk gleijk al wel iets te zien maar niet dus.
ik zal die update list is gaan zoeken morgen of heeft iemand hier een linkje naar vaste plaats waar dat vermeld staat.
btw zijn er nog elven hier die in ereo liun ronddalen rond lvl 10 - 15
Shuttle st20g5
Verwijderd
Ik heb de pre-order en de originele besteld maar kan ik deze nog gebruiken?
Heb weinig zin om overnieuw te beginnen
Verwijderd
Dit heb ik iig bij Lineage II en volgens mij ook bij WOW gezien.
Verwijderd
ga van de week wat screenshots maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 12:14 ]
Verwijderd
Ik heb nog wel een US betakey liggen, als iemand interesse heeft, moet die maar even mailen.
*wacht nog steeds op mailtje*
[ Voor 3% gewijzigd door Stef.NL op 28-02-2007 17:04 ]
check je mailStef.NL schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:02:
Ik heb nog wel een US betakey liggen, als iemand interesse heeft, moet die maar even mailen.
nu wel denk ik, lettertje vergeten..

[ Voor 48% gewijzigd door Freelance op 01-03-2007 18:38 ]
(...)
Verwijderd
Ik ga nu trainen, en als alles goed gaat is hij klaar wanneer ik terugkom
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
edit: update was om 19.05 eindelijk klaar. maar is wel heel mooi geworden nu
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 20:06 ]
http://www.lotro-europe.com/arena51.php
Er staat dat het account alleen geldig is in het weekend van 17-18 februari echter heb ik het account vorige week, en een voor iemand anders begin deze week, aangemaakt.
Inloggen werkt prima, spelen uiteraard ook.
Dus zolang het werkt kan je die pagina gebruiken.
had hem hier de nacht van tevoren laten draaien, ging rond de 60-100 kb/s dus wel redelijk, (moest hem wel tegelijk op comp en laptop doen, zelfde speed op beiden)Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:33:
hier al hele middag aan het updaten, nog steeds niet klaar. hopelijk vanavond nog voor ik naar bed ga.
edit: update was om 19.05 eindelijk klaar. maar is wel heel mooi geworden nu
Verwijderd
Na een tijdje ROSE te spelen samen met EVO, 4th en Joyke die hier ook aanwezig zijn ben ik naar deze game gekomen :-). Men char is n woman hunter van lvl 15. Ik zag ook dat jullie een kinship hebben, enige kans dat men huntertje daarin kan toevallig ?
Voor iedereen die onze kinship wil joinen (op het moment van dit schrijven hebben we 12 members). zet hier je in-game naam en lvl neer. Dan invite ik of Fingion je!Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:13:
Dag iedereen hier, ben nieuw hier ^^
Na een tijdje ROSE te spelen samen met EVO, 4th en Joyke die hier ook aanwezig zijn ben ik naar deze game gekomen :-). Men char is n woman hunter van lvl 15. Ik zag ook dat jullie een kinship hebben, enige kans dat men huntertje daarin kan toevallig ?
Verwijderd
zodra de foto progs zijn geinstalleerd komt er een sceenshot van me char online. moet nog wat instaleren op deze nieuwe goede pc
yo panic, hoest dermee? ook maar gekapt met rose of alleen ff snel testen?Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:13:
Dag iedereen hier, ben nieuw hier ^^
vermaak me hier wel, maar zie wel dat je samen met groep moet spelen hier, te lang questen gaat ook vervelen, iig de n00bquests van hobbits en elves tot nu toe, doe alleen maar quests maar ze zijn allang grijs en leveren iets van 50 xp op terwijl ik 10k nodig heb voor volgend lvl
Verwijderd
ik doe nog wat noobquests van rond men lvl, maar degenen die te laag liggen laat ik selectief vallen. Is wel leuk samen met een groep plekken gaan verkennen enzo, dungeons ingaan en dergelijke. Nouja, ik zie jullie wel ingame denk ik ^^
Verwijderd
Ik neem aan van niet, maar ik zit te twijfelen of ik dan verder zal spelen want ik weet niet of ik mijn character houd ja of nee (ik heb overigens wel de pre order en officiele versie besteld.
Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen of je character meegenomen word nu of alleen bij de pre order?
Die info is allemaal eerder te vinden hier en op de site van Codemasters LotROVerwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 07:59:
Weet iemand van jullie of de Beta die nu te spelen is, hetzelfde is als de pre-order (eind maart)?
Ik neem aan van niet, maar ik zit te twijfelen of ik dan verder zal spelen want ik weet niet of ik mijn character houd ja of nee (ik heb overigens wel de pre order en officiele versie besteld.
Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen of je character meegenomen word nu of alleen bij de pre order?
Je wordt nog een keer gereset, maar je krijgt welk een headstart van ik dacht 10 dagen.
[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 02-03-2007 08:10 ]
Verwijderd
Hmmz tja dan heeft het ook weinig zin om verder te gaan..
Ik denk, ik deel hem ff met jullie
Special Edition
Deze editie zit vol met extra exclusieve bonusmaterialen en goodies en wordt daarom dus een absolute "must-have" voor alle LOTRO-fans!
Collectors' Edition
De tweede speciale editie, de zogenaamde Collector's Edition, wordt in een extreem gelimiteerde oplage uitgebracht. Er zullen maar 500 exemplaren van gemaakt worden voor de hele Benelux! Deze krijgen allemaal hun eigen unieke nummer en zitten in een prachtige verpakking van leer, hout en koper. Deze exemplaren bevatten bovendien unieke extra's en een levenslang abonnement op Lord of the Rings Online: Shadow of Angmar.
Pre-order Pack
Als extra bij deze speciale edities van de games, zullen we ook een pre-order pakket aanbieden. Deze is een maand voor de releasedatum beschikbaar.
Waar kan ik ze kopen?
Na het lezen van dit alles zul je vast wel willen weten waar je deze versies kunt kopen! We hebben een speciale pagina op de website gelanceerd die een lijst bijhoudt van alle winkels die de game verkopen. Bezoek www.lotro-europe.com/wheretobuy voor alle details.
Lord of the rings online premiere op de Elf Fantasy fair
Wie 20 t/m 22 april de Elf Fantasy Fair bezoekt rond Kasteel de Haar bij Utrecht, loopt tienduizenden mensen tegen het lijf die zich verkleed hebben als orc, elf, trol, maar ook als vampier, engel of demon. Je verkleden als je avatar, of als character uit een game, film is dé favoriete bezigheid van vele bezoekers van dit grootste fantasy festival van Europa.
In het sprookjesachtige park rond het kasteel zijn er bijzonder veel activiteiten: een slavenmarkt waar je je huiself of orc kunt kopen en verkopen; een romeinse arena waar een veldslag van een paar honderd Romeinen tegen Carthagers wordt opgevoerd; middeleeuwse kampementen met ridders uit verschillende Europese landen; een kostuumwedstrijd op een echte catwalk; twee muziekpodia met Keltische en middeleeuwse muziekgroepen; filmacteurs uit Harry Potter, Lord of the Rings, en de Hulk; fantasy schrijvers en –kunstenaars; lezingen over Romeinse religies, hekserij, elfenrijk en heraldiek; Hongaarse gladiatoren en strijdwagens; verhalenvertellers, jongleurs en vuurspuwers; allerlei speldemonstraties en natuurlijk de live premiere van Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar! Er zal een grote LOTRO stand aanwezig zijn op de fair en er zullen allerlei acties rondom de game plaatsvinden.
Meer info en tickets zijn te vinden en te bestellen op www.elffantasy.eu
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
imo....update duuuuuurt veels te lang.
Sorry, maar als je al hebt ingelogd op de game en je character opstart krijg je te zien dat de pre-orders 10 dagen headstart krijgen en dat de characters uit die headstart kunnen wroden meegenomen. Duidelijker kan het toch echt niet zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:41:
Klopt, maar nergens staat het echt duidelijk aangegeven vind ik.
Hmmz tja dan heeft het ook weinig zin om verder te gaan..
rond de 2-5 uur ongeveer...razoon schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:35:
Hoe lang duurt dat updaten ongeveer? Iemand die dit weet?
imo....update duuuuuurt veels te lang.
Ook fijn als je dan kijkt bij Collectors Edition. UK local stores en verder nergens online te verkrijgen. Ben wel benieuwd wat dat grapje zal kosten als je ziet wat daar in zitRakkerzero schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:48:
Vannacht is mijn mailbox gevuld met onderstaand mailtje:
[...]
Ik denk, ik deel hem ff met jullie
Edit: Ik las net ergens anders het bericht dat vanaf vanavond 18.00 op CVG weer 10.000 keys voor de beta worden weggeven. Dus als je er nog steeds geen hebt, is het nu wel erg makkelijk om er een te krijgen.Lifetime subscription to the game included – you will never have to pay a monthly subscription!
Wax-sealed letter from Jeff Anderson, CEO of Turbine
Lord of the Rings Online leather wristband, impressed in Elvish
There will be one 24-carat gold ring hidden in one of the Collectors' Edition boxes – the finder of the ring will in an all-expenses paid trip to Turbine in USA! (Terms and conditions apply).
(en nog wat andere dingen)
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=159146
[ Voor 52% gewijzigd door Stef.NL op 02-03-2007 13:48 ]
249 euro (of was het nu 259?).Stef.NL schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:34:
[...]
Ook fijn als je dan kijkt bij Collectors Edition. UK local stores en verder nergens online te verkrijgen. Ben wel benieuwd wat dat grapje zal kosten als je ziet wat daar in zit
[...]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
hoeveel goedkoper ben je dan uit met een SE en een Lifetime?Cthulhu schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:59:
Hou het wel bij de SE, die heb ik al besteld, samen met de pre-order
Zal toch ook maar ong 30 euro zijn toch?
edit: @hieronder, nope, zit het spel nog niet bij. die moet je apart kopen
[ Voor 17% gewijzigd door 4th op 02-03-2007 20:13 ]
Verwijderd
Ik zie alleen de main bar.
Ik heb 'always show bar 1', bar 2 etc., maar ik zie ze alleen als ik een skill wil verslepen.
Verwijderd
Verwijderd
als er nog plek is in de clan laat maar horen in game heb nu wel degelijk lvl vind ik van mezelf, ign xevox, lvl 15, minstreel arscrafter
hehe welkom panic , toch eingelijk weer lid kunne nworden daar vanuit het butienlandVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:24:
IGN: Panic
Lvl: 15
Woman Hunter zoals voorheen gezegd
van die 150 euro is een sorot van pre order lokertje , maar ik neme aan dat het spel net als wow gewoon normaal ook in de winkel komt te liggen maar zonder al die extra van die pre-order dan en natuurlijk voor normale game prijsVerwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:19:
En die €150, kunt ge dat dan ook gewoon in de winkel betalen of moet dat online gebeuren???
in dat pakket zit het spel, lifetiem membership en 10 dagne extra spelen voordat het spel publiekelijk open gaat, en dan nog iets van een leuk game item of zo
ingame loadscreen:

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 02:56 ]
Voor die 150 euro heb je enkel de lifetime. Je moet het spel er nog los bijkopen en wel de pre-order.
Ik heb hem met de normale versie besteld, want die aanbieding zit dus bij de pre-order. Je moet ook de beslissing nemen voor 24 april.
Voor als je nog steeds de update te lang vindt duren, kan je vanaf gisteren van Fileplanet de client inclusief update downloaden. Link: http://www.fileplanet.com...Rings-Online-Beta-Client-[European-Only]-1.11.
Ik betwijfel of je sneller bent, maar goed
Ik heb 'always show bar 1', bar 2 etc., maar ik zie ze alleen als ik een skill wil verslepen.
Ik behoor ze nu toch blijvend te zien dacht ik?
En:
Werken de qucikbar shortcut keys bij iemand? (Ctrl-bar1, alt-bar2, shift-bar3, etc)
Bij mij gebeurd er dus niets als ik Ctrl, Alt of Shift indruk.
Verwijderd
Mischien kennen een paar mij nog van rose ben al een tijd geleden met rose gestopt en daarna heb ik WoW gespeeld. Maar nu heb ik allemaal dingen over LORTO gehoord en ik vraag me af
is het nog mogenlijk om met Beta mee te doen?
alvast bedankt
Zir0x
Verwijderd
Zir0x en anderen. 10.000 betakeys zijn vanaf nu beschikbaar op CVG -> http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=159178
@ Ghostboy,
Zover ik weet niet
Verwijderd
als het goed is heb ik nu een key moet alleen nog aktiveren
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 14:04 ]
Die bar 2, 3etc zie je alleen maar als je er een spell op plaatstrazoon schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:29:
Iemand die dit weet?:
Ik behoor ze nu toch blijvend te zien dacht ik?
En:
Werken de qucikbar shortcut keys bij iemand? (Ctrl-bar1, alt-bar2, shift-bar3, etc)
Bij mij gebeurd er dus niets als ik Ctrl, Alt of Shift indruk.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Denk het ook niet.. Het is maar een beta heaVerwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:52:
Al 107 delen voor World of Warcraft, dat gaat dit spel waarschijnlijk nooit halen.
Ben ook blij als het niet zó groot wordt als WoW inclusief gedragsgestoorden en lui die er niets van snappen en het alleen doen omdat hun vriendjes het ook doen.
Kun je mij toevoegen, heb jullie al een paar keer geprobeerd een tell te sturen maar dat werkte niet echt.The_Bash schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:00:
[...]
Voor iedereen die onze kinship wil joinen (op het moment van dit schrijven hebben we 12 members). zet hier je in-game naam en lvl neer. Dan invite ik of Fingion je!
ign: Pomgel
Level 17 Elf Hunter
Shuttle st20g5
Verwijderd
idd de grootste reden waarom de mesnen die geen wow spelen het niet spelen is omdat iedereen het al speelt, ik vind de commnuty die nu over de eerste lorto server dwaalt een perfecte groep je komt wel oeral mesne ntegen maar je lopt elkaar amperin de weg bij spawnsStef.NL schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:01:
Och, gezien WoW zo'n 2 jaar eerder uitkwam, is er inderdaad sprake van enige achterstand
Ben ook blij als het niet zó groot wordt als WoW inclusief gedragsgestoorden en lui die er niets van snappen en het alleen doen omdat hun vriendjes het ook doen.
ik moet trowuens wel zegge ndat ik het grinden mis dat ik altijdi n rose had waarje gewoon gezzelig met een party kan grinden en slashen, natuurlijk kan dat hier ook wel maja de mobs geven nou niet echt denderende exp
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 03:31 ]
Zoals het er nu naar uitziet kan je veel doen met enkel questen, maar op den duur komt het er toch op neer dat je moet gaan grinden. Ikzelf grind ook liever dan dat ik quest.
Heeft geen signature.
heb liever een beetje wisseling hiertussen, maar vooral de quests met fellowship, als je van begins af aan met groepje afspreekt niet te ver uit elkaar te lvlle is het zeer leuk lijkt medommerick schreef op maandag 05 maart 2007 @ 08:31:
Dont worry evo dat grinden komt wel
Zoals het er nu naar uitziet kan je veel doen met enkel questen, maar op den duur komt het er toch op neer dat je moet gaan grinden. Ikzelf grind ook liever dan dat ik quest.
Ik denk laat ik ook maar eens een key regelen via deze site, maar helaas alle keys zijn al uitgedeeldStef.NL schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:50:
Quickbar shortcuts werken bij mij wel gewoon goed.
Zir0x en anderen. 10.000 betakeys zijn vanaf nu beschikbaar op CVG -> http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=159178

Niet dat ik veel tijd zal hebben om LOTRO te kunnen spelen, maar wil het wel ff proberen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heb dan eindelijk afgelopen weekend mijn nieuwe PC gekregen. Zie sig.
Dus ook de zwaardere spellen zijn geen probleem meer. En in het kader van de veranderingen ook maar de LOTRO beta gedownload.
Moet me nog even verder inlezen, en de besturing is weer net wat anders dan Rose.
Maar het ziet er niet onaardig uit
Maar hoe snel gaat het levelen ongeveer? Ben nu niet verder dan lvl 2 gekomen. Geen idee hoe ik dan verder statpoints en skills moet indelen (maar das meer omdat ik me niet ingelezen heb)
En vraagje 2 vanaf welk lvl begint het goed gezellig te worden?
Oja, zit op server eeuhm (de tweede in het scherm)
www.onbereikbaar.nl
Ben ook een GW speler, maar schaf voor dit toch echt de lifetime aanZephyer schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:20:
Zijn er nog mooie ingame pics die men kan / wilt posten ..![]()
* Zephyer is GW speler.. maar houdt 100% van LOTR ..
Ik betwijfel op dit moment of ik echter LOTR wil kopen en maandelijk een vergoeding wil geven om online te spelen.
Maar dat is even iets persoonlijks..
Hey, kijk eens wie we daar hebbenAmafi schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:52:
Hey hoop bekenden hier
Dus ook de zwaardere spellen zijn geen probleem meer. En in het kader van de veranderingen ook maar de LOTRO beta gedownload.
Moet me nog even verder inlezen, en de besturing is weer net wat anders dan Rose.
Maar hoe snel gaat het levelen ongeveer? Ben nu niet verder dan lvl 2 gekomen. Geen idee hoe ik dan verder statpoints en skills moet indelen (maar das meer omdat ik me niet ingelezen heb)
lvllen ging redelijk snel, na 2 wkn ofzo zaten er mensen op lvl 40, met laatste patch is lvlle moeilijker gemaakt, meer xp nodig etc. Ik weet niet welke server welke in jouw scherm is maar ik zit iig, samen met de rest denk ik, Niet op Stybba of hoe die ook heet, weet alleen niet de naam van de server waar we wel op zitten
bijna identiek systeem btw aan joyke's alleen ze heeft 8800 gtx derin, zo'n mooie omgeving als ik daar ff op speel
Tja, ik ben dus ook een GW speler... En die lifetime is best interessant. 150 euro voor de rest van de levensduur van het product. Maar ik zie nergens een garantie van hoe lang het product mee gaat. Dus dat vind ik toch wel een beetje eng. Daar komt bij, dat ik toch eigenlijk wel erg tevreden ben met GW. Vooral het makkelijk switchen van type character vind ik toch best fijn eigenlijk. Maar tegelijk mis ik ook wel kleine dingetjes die ik ontdekt had bij WoW toen ik die 10 uur gespeeld had.maartend schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:27:
[...]
Ben ook een GW speler, maar schaf voor dit toch echt de lifetime aan
Maar het grinden waar sommige mensen over klagen dat dat niet kan, vind ik dus vervelend. Ik speel +- 6 uur per week. En ik vraag me af, of dat genoeg is voor een spel als dit.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Overigens zal deze MMO niet zomaar sluiten, de meeste MMO's (hoe succesvol ook) gaan toch wel zo'n 3 jaar mee. En aangezien dit een best grote franchise achter zich heeft gaan ze dit niet zomaar laten vallen (ze zullen eerder, net als Star Wars Galaxies, de hele game omgooien om te kijken of dat helpt, al zal dat ook waarschijnlijk de eerste zoveel jaar niet gebeuren).
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Nog 1 maalBalachmar schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:48:
Maar over expansies lees ik niets op de website. En waarom moet je nog betalen voor expansies als je al een abonnement betaald? Ik dacht of per deel (GW) of abo (WoW)...
die 150 piek is enkel een lifetime abonnement. Omdat het een abo is moet je dus het spel en alle uitbreidingen zelf kopen. Daar heeft her en der veel info over gestaan.
En bij WoW is er toch ook nog voor Burning Crussade moeten worden betaald! En daarnaast nog je abo.
Verwijderd
ik weet niet of mijn vraag hier op zn plaats is, maar ik probeer het toch maar even. Ik heb de laatste patch gedownload. na het invullen van mn wachtwoord en het selecteren van de wereld waar ik in begin kom ik in een zwart scherm, met cursortje. dan gebeurt er niets meer. heeft iemand een tip wat ik kan doen om de boel gefixt te krijgen?
Verwijderd
Stop dan met dat rare gebeuren dat men WOW noemt robRakkerzero schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:37:
[...]
Ik denk laat ik ook maar eens een key regelen via deze site, maar helaas alle keys zijn al uitgedeeld![]()
Niet dat ik veel tijd zal hebben om LOTRO te kunnen spelen, maar wil het wel ff proberen
ey amafi long time.Amafi schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:52:
Hey hoop bekenden hier
ff om 4th bij te staan in zijn verhaal wij zitten op de server northmour/nortmore iets in de richting mja en lvlen is questen he ik weet niet hoe snel het voor andere rassen ging met quest maar met me elf inclusief het rond prutsen en tig x verdwalen ben ik toch nog naar een week lvl 16 geworden, je moet het gewoon ff doorkrijgen
1st tip is, is dat de top van je minimap altijd Noord is
na mijn wete klinkt het alsof je grafische kaart moeite heeft de boel weer te geven. Kom je wel in character select nog? dan moet je is proberen even naar opties te gaan en de kwaliteit zo laag mogelijk te zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:24:
dag allemaal,
ik weet niet of mijn vraag hier op zn plaats is, maar ik probeer het toch maar even. Ik heb de laatste patch gedownload. na het invullen van mn wachtwoord en het selecteren van de wereld waar ik in begin kom ik in een zwart scherm, met cursortje. dan gebeurt er niets meer. heeft iemand een tip wat ik kan doen om de boel gefixt te krijgen?
en als je al zwart scherm krijg naar 1 van de twee servers gekozen te hebben dan licht het aan je geheugen die te laag is.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 12:23 ]
Het is geen raar gebeuren, het is een verslavingVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:09:
[...]
Stop dan met dat rare gebeuren dat men WOW noemt rob
Ik heb overigens nog steeds geen key

Dit topic is gesloten.