Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicEert uw forum en uw modder!
Whiskey of whisky? #whisky natuurlijk!
neque enim specie famaue mouetur nec iam furtiuum Dido meditatur amorem
Tada.quote:
Meer info.quote:Cross processing is a term which describes the procedure of deliberately processing photographic film in a wrong chemical solution.
Voorbeelden
Empresa Brasileira de Aeronutica S.A.
Toch best vrij veel werk om te maken als ik dat zo eens zie.. (Paar tutorials gevonden voor o.a. photoshop)
Maar het levert wel mooie effecten.
Empresa Brasileira de Aeronutica S.A.
Graag.quote:Derek S. schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:22:
Oh, dat valt mee hoor, ik had vroeger een X-Processing action voor Photoshop. Ik zal eens voor je kijken of ik 'em nog kan vinden voor je als je wilt.
quote:107mb schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:56:
afgelopen vrijdag geschoten:
sluitertijd 15 sec
diafragma: F5
iso 100
[afbeelding]
Ze zien er beide ruig uit herenquote:Exigence schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:02:
[afbeelding]
Let wel: niet heel veel tijd aan besteed.
// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Opmerkingen?
You can either agree with me or be wrong! __ www.worldwebworx.com
Some people are like slinky's
utterly useless, but still great fun if one of them takes a tumble down the stairs...
1 bericht per dag is genoeg voor iedereen.
De traan kwam door de wind (heb m dus niet zitten knijpen

Ik vind hem zelf wel wat hebben, alleen had hij wat scherper gemogen. Maar hoor graag wat jullie er van vinden.
Reg. datum: 03 maart 2004
Ik weet niet of het al was gevonden, maar ik kreeg van iemand deze site : http://www.thelightsrightstudio.com/TLRCrossProcessing.htmquote:
Moet je maar eens kijken, daar kan je ook een action downloaden.
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
Reg. datum: 04 november 2002
* De Thumbs zijn klikbaar!
1ste thumb is mijn 1ste bewerking
2de thumb is mijn 2 de bewerking ben benieuwd welke jullie beter vinden.
(1ste moet ik nog even recht trekken beetje last van distortion)
Canon Stuff
quote:mithras schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:51:
Meer foto's op http://juriansluiman.nl/g...drama-expressieavond.html
Misschien dat de foto weer onscherp is of lijkt. De grote versie is hier te vinden. Graag ook commentaar als de grote scherp is of dat de conversie de onscherpte heeft veroorzaakt.
Portfolio | Your ecological footprint looks even bigger in melting snow
@BIG_G: Ruimte voor verbetering, zoals Rudedadude al zegt.
@marlieke: Ik zou hem graag iets scherper zien, al weet ik niet zeker of dat echt mooier zou zijn. Ik vind het een *erg* sfeervolle plaat.
@Macsylver: De foto's vind ik zeker iets hebben, maar de kaders (zoals je ze hier post) vind ik *vreselijk*. En op je site krijg ik de foto's niet in 1 keer op mijn scherm, wat ook een beetje jammer is. Bovendien zijn de doorgelinkte foto's anders dan de thumbnails; vierkant vs rechthoekig. De kleurenversie is in thumbnail aardig, maar in het groot overheersen de uitgebeten wolken, en dat is jammer. De z/w is te distorted, lijkt wat onscherp, en kan nog wel iets meer contrast gebruiken. Kortom: Besteed iets meer aandacht aan je presentatie
@mithras: De compositie en het moment vind ik best wel leuk, maar de scherptediepte lijkt wat te klein (de voorste knul is wat onscherp?) Ook verder lijkt hij ietjes bewogen, maar da's niet zo storend. Kortom: ruimte voor verbetering, maar je bent op de goede weg
Dannr wijzigde dit bericht 23-01-2007 10:30 (12%)
Mooi licht idd maar de reflectie op de borden is iets wat me gelijk opvalt. Dit is iets te erg.quote:107mb schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:56:
afgelopen vrijdag geschoten:
sluitertijd 15 sec
diafragma: F5
iso 100
[afbeelding]
ik vind met name de actie en dynamiek die in deze foto zit erg mooi!
de twee auto's die links afslaan en de auto die invoegt, allemaal met richtingaanwijzer!
C&C welkom!
Mijn photoshop skills zijn niet van die aard dat ik weet hoe maar misschien iemand anders wel...
Exif zegt: 49mmquote:Dannr schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:28:
@.wouter.: De crossprocessing doet het wel, die is mooi, maar het lijkt net of hij met een wide-angle gemaakt is... De kop is wat onnatuurlijk uitgerekt imho.
Misschien gewoon een brede kop
Ik zie er trouwens zelf niks raars aan ofzo
If the children don't grow up, our bodies get bigger but our hearts get torn up.
Last.fm profiel - Foto's @ Flickr

C&C Zeer welkom
Fuji Finepix S9500 / 1GB Extreme III CF / Hama Star 63 / Raynox DCR-250
@marlieke: Ik zou hem graag iets scherper zien, al weet ik niet zeker of dat echt mooier zou zijn. Ik vind het een *erg* sfeervolle plaat./quote]
dank je wel! Ik ben er ook nog niet overuit.
Iemand tips?
Hij is overigens geschoten met een HP photosmart 850, ISO=100, Av=3.4
Kip has spoken...
opzich een mooie foto, maar de boom staat voor een rechthoekig gebouwtje die je net half ziet, dat stoort me best wel eigenlijk. Het contrast dat je op de voorgrond hebt vind ik wel erg mooi door de warme kleuren van de (ondergaande?) zonquote:denaamisArjan schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:21:
Wat vinden jullie van deze? Ik vind het een mooie foto alleen is de achtergrond een beetje vaal.
[afbeelding]
recente case || gear
ik vind de boom links wat krap gesneden, maar als je je camera meer naar links had bewogen zou de boom overblijven als enige onderwerp, en daar is ie ook niet echt interessant genoeg voor. Ik weet niet of je helemaal uitgezoomd was bij deze foto?quote:denaamisArjan schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:21:
Wat vinden jullie van deze? Ik vind het een mooie foto alleen is de achtergrond een beetje vaal.
[afbeelding]
(Voor de kenners, het is idd het noorderstrand in scheveningen
celeron 133 @ 135, ati rage pro 4 mb, 1,04 gig maxtor hd, 4 mb ram, quadspeed samsung cd player, soundblaster pro, 9" 8 bit vga monitor, windows 3.11 home edition, externe 33k modem (getweakt naar 36 k)
Reg. datum: 30 maart 2004
K10d, pentax 16-45, op 45mm, F/5.6, 1/750sec, iso100 ... 23-1-2007 16:35

het belangrijkste wat ik gedaan heb is bij de .DNG-->.PSD omzetting, ik heb de kleurtemperatuur drastisch omhoog gegooit (32000K), en het contrast omhoog gegooit, en daarna een mooie belichting gepakt. daarna nog een minimale hoeveelheid USM.
http://www.flickr.com/photos/ferdivanlangen/
immortalsean wijzigde dit bericht 31-01-2007 18:04 (12%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.