Misschien wel, ik crop hem nog wel een keer.@RBH: Lekkere kleurtjes, maar om de een of andere reden niet super. Wellicht dat de rest van de plant wat afleid?
Edit: Beter?

[ Voor 22% gewijzigd door RBH op 12-03-2007 19:14 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien wel, ik crop hem nog wel een keer.@RBH: Lekkere kleurtjes, maar om de een of andere reden niet super. Wellicht dat de rest van de plant wat afleid?
[ Voor 22% gewijzigd door RBH op 12-03-2007 19:14 ]
Leuk, het is dat je zegt dat het een koekje is. Ik dacht aan sneeuw.Anoniem: 204251 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:56:
Deze foto is van mijn neefje die wel erg geintresseerd was in een klein stukje koek
[afbeelding]
foto is gesoft met een beetje usm op de details, verder contrast/helderheid aangepast en omgezet naar zwart/wit..
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Lekkere plaat, eentje waarbij je met HDR techniek helemaal een superplaat had kunnen maken. Doordat je dan het detail in het eiland ook nog tevoorschijn had kunnen halen.Trubo schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:41:
Afgelopen zomervakantie in Spanje.
This footer is intentionally left blank
Beetje centraal onderwerp. En jammer dat de achtergrond ook wat bruinig is, waardoor er niet echt een lekker contrast in zit.Aikon schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:22:
@Trubo: Zou wat v/d bovenkant afhalen en misschien wat v/d onderkant. Verder erg mooie foto
[afbeelding]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq