Zo dit is mijn eerste berichtje uit mijn verse debian testing install
Tot nu toe lijkt t allemaal wel best.
Alleen valt me op dat ik al vrij veel 'rommel' zie die ik in eerste instantie niet verwacht had. Ik had bij debian zoiets voor me van: 'serieuze, zakelijke distro.' En nu zie ik al allemaal spelletjes voorgeinstalleerd, email-clients, multimedia programma's, beeldbewerking etc. Eigenlijk heb ik het idee dat ik zo op het eerste gezicht standaard nog meer zie dan in mijn ubuntu install. Natuurlijk wil ik debian hier niet direct van beschuldigen, het kan ook aan mij liggen. Misschien heb ik wel tijdens de setup wat opties te snel doorgeklikt of misschien komt het wel omdat ik met de testing versie werk. (iemand die mij dit precies kan vertellen?) In ieder geval blijf ik eerst debian even testen, kijken of ik nou echt veel verschil zie t.o.v. Ubuntu.
Zo nu eerst een biertje, dan eens kijken wat er te doen valt aan die blokkerige fonts en dan is mijn dag weer goed!
*edit:
wel heb ik nu al het gevoel dat de nederlandse vertaling in debian een stukje beter is als in ubuntu, das dan vast al 1-0 voor debian

MDtje wijzigde dit bericht 16-01-2007 20:14 (6%)