Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 oktober 2000

Wat gebeurt er als je die definitieve aanmeld link volgt en alles invult zonder eerst 'n e-mail van XS4ALL te hebben gehad?

edit: laat maar.........

"U heeft uw belangstelling voor XS4ALL Only al getoond; u kunt uw bestelling op dit moment nog niet definitief maken. Om klanten die overstappen naar XS4ALL Only goed te kunnen begeleiden, doseren wij het aantal aanvragen per dag. Zodra XS4ALL uw overstap kan realiseren, wordt u per e-mail uitgenodigd om uw feitelijke, definitieve bestelling te plaatsen.

Tot die tijd vragen wij uw geduld."

bron: XS4ALL.

BonBon wijzigde dit bericht 19-12-2006 19:21 (64%)

quote:
Nakebod schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:53:
Wat ik me nog steeds afvraag, kan je ook kiezen voor een nieuw modem?
Je hebt geen nieuw modem nodig, aldus de FAQ, maar mijn modem geeft af en toe vage problemen.
Geen zin eigenlijk om dan ook nog een nieuw modem aan te moeten schaffen.
Dan zou ik dat gewoon melden via e-mail/telefoon. Misschien krijg je dat gewoon een nieuwe (gratis).

Verder heeft dat niets met xs4all-only te maken dus zou ik dat ook niet (ver)melden).
quote:
BonBon schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:55:
Wat gebeurt er als je die definitieve aanmeld link volgt en alles invult zonder eerst 'n e-mail van XS4ALL te hebben gehad?
Geen idee. Zou wachten op de e-mail maar je kunt het natuurlijk proberen. Helemaal aan jou.

Beetje moeilijk te beantwoorden en wel redelijk retorisch ;)

Graham wijzigde dit bericht 19-12-2006 18:57 (26%)

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
BonBon schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:55:
Als je geen voorinschrijving hebt gedaan, krijg je gewoon de melding dat je niet hebt ingeschreven.

Dus het lijkt erop dat als je hem al zou kunnen invullen, ook gewoon kunt invullen.

quote:
Nakebod schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:53:
Wat ik me nog steeds afvraag, kan je ook kiezen voor een nieuw modem?
Je hebt geen nieuw modem nodig, aldus de FAQ, maar mijn modem geeft af en toe vage problemen.
Geen zin eigenlijk om dan ook nog een nieuw modem aan te moeten schaffen.
Nee, je krijgt geen nieuw modem tijdens de overstap en daarna kun je ook geen modem aanvragen.

ALS je de dus een nieuw modem wilt, eerst abo verlengen, daarna XS4ALL Only overstap doen.

Deze info komt van Sales.

GraveR wijzigde dit bericht 19-12-2006 20:39 (0%)
Reden: Typo daar->daarna

Reg. datum: 06 augustus 2001

voor diegene die de mail al gehad hebben, op welke datum hebben jullie je aangemeld?

quote:
snoeki schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:45:
voor diegene die de mail al gehad hebben, op welke datum hebben jullie je aangemeld?
Staat iets terug in de thread, maar ik op 7 december rond 17:20

ik heb diezelfde dag aangemeld alleen een half uurtje later, heb helaas nog nix gehoord van xs4all zijn kant :<

E6750 @ 3800mhz || Gigabyte P35-D4 || 4096mb DDR2-800 @ 950mhz || 2x raptor 74GB raid0 || 2x spinpoint 500gb raid0 || X-FI Gamer Soundcard || Tagan 580w || CM-Stacker 810 || Samsung Syncmaster 226BW || Benq FP93GX || Logitech G5

http://www.thunder.meldersnet.nl/xs4.jpg

Had ook al een brief thuis :)

Thund3r wijzigde dit bericht 22-12-2006 15:29 (24%)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝

quote:
En als je inlogt op het ServiceCenter, dan zul je zien dat daar je nieuwe IP ook al staat.

Indeed :P Het is alsof je tijdelijk een dubbel abonnement hebt :P
quote:
ADSL Basic abonnement: dfh, 82.92.66.x/32
Verbruikstatistieken inzien
Hostnaam x.xs4all.nl. instellen of wijzigen

ADSL Basic abonnement (XS4ALL Only): dfh, 82.95.249.x/32
Hostnaam instellen of wijzigen
Ik ben benieuwd waneer de upgrade wordt uitgevoerd.

quote:
Datafeest schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:55:
Indeed :P Het is alsof je tijdelijk een dubbel abonnement hebt :P

[...]

Ik ben benieuwd waneer de upgrade wordt uitgevoerd.
Het is een migratie, niet zozeer een upgrade. Je wordt namelijk op een andere DSLAM in de centrale gezet.
quote:
82.95.243.x/32
Allemaal in een soortgelijke reeks dus :)

GraveR wijzigde dit bericht 22-12-2006 15:59 (14%)

Aanvraag net ook bevestigd... Gok toch maar gewaagd, aangezien een verhuizing wel ergens 2e helft volgend jaar gaat plaatsvinden, maar dat moet wel lukken lijkt me....

Zitten alleen maar voordelen aan, en als xs4all voip zich goed blijft doorontwikkelen, laat ik in januari/februari ook mijn nummer porteren naar xs4all toe.

"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!

Mr Majestic

offtopic:
- Als je contractsverlenging doet voor 12maanden, behoudt je dan je korting op het abogeld?
- En weet iemand wanneer XS4ALL weer nieuwe modems gaat introduceren? Bij de huidige Thomson wireless modem schijnt nl. de VOIP nummerherkenning niet te werken oid.
- Kun je een wireless modem ook gewoon "niet-wireless" gebruiken? Lijkt me wel toch?
thx :)

Help!!!! wijzigde dit bericht 22-12-2006 22:47 (15%)

quote:
Help!!!! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:34:
offtopic:
- Als je contractsverlenging doet voor 12maanden, behoudt je dan je korting op het abogeld?
- En weet iemand wanneer XS4ALL weer nieuwe modems gaat introduceren? Bij de huidige Thomson wireless modem schijnt nl. de VOIP nummerherkenning niet te werken oid.
- Kun je een wireless modem ook gewoon "niet-wireless" gebruiken?
thx :)
- Nee, staat ook in de FAQ en in deze thread enkele malen reeds genoemd
- Nee, is afhankelijk van KPN. Modems kun je niet meer bestellen als je over bent op XS4ALL Only, nummerweergave werkt niet via de landline via de 716 (is opgelost in de 780), via VoIP heb je wel nummerweergave
- De 716 heeft ook een 4 poorts ethernet switch

Mr Majestic

quote:
GraveR schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:42:
[...]

- Nee, staat ook in de FAQ en in deze thread enkele malen reeds genoemd
- Nee, is afhankelijk van KPN. Modems kun je niet meer bestellen als je over bent op XS4ALL Only, nummerweergave werkt niet via de landline via de 716 (is opgelost in de 780), via VoIP heb je wel nummerweergave
- De 716 heeft ook een 4 poorts ethernet switch
Dank je :). Echter ik wil dus eerst contractsverlenging doen om een nieuwe modem te krijgen en daarna wellicht in de toekomst nog overstappen op XS4ALL only maar daar ben ik nog niet zeker van. Dat je bij de laatste je korting kwijt ben weet ik.
Snap overigens niet waarom XS4all dan niet de 780 is gaan leveren :?
quote:
GraveR schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:42:
[...]
Wat raar dat fouten worden opgelost door een nieuwe modem uit te brengen ipv nieuwe firmware. De reden dat ik nu een SP716 heb is omdat in mijn oude SP510 bepaalde vervelende bugs zaten. Zodra ik VOIP ga gebruiken zou ik eigenlijk weer een nieuwe modem moeten aanschaffen (of gewoon geen nummerweergave)? :X

quote:
Help!!!! schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:50:
[...]

Dank je :). Echter ik wil dus eerst contractsverlenging doen om een nieuwe modem te krijgen en daarna wellicht in de toekomst nog overstappen op XS4ALL only maar daar ben ik nog niet zeker van. Dat je bij de laatste je korting kwijt ben weet ik.
Snap overigens niet waarom XS4all dan niet de 780 is gaan leveren :?
KPN levert de modems uit, niet XS4ALL. En KPN gebruikt op dit moment de 780s voor haar eigen IPB. Zal wel oude voorraad zijn, de nog resterende 716's.
quote:
Datafeest schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 23:53:
[...]

Wat raar dat fouten worden opgelost door een nieuwe modem uit te brengen ipv nieuwe firmware. De reden dat ik nu een SP716 heb is omdat in mijn oude SP510 bepaalde vervelende bugs zaten. Zodra ik VOIP ga gebruiken zou ik eigenlijk weer een nieuwe modem moeten aanschaffen (of gewoon geen nummerweergave)? :X
Dit probleem werd veroorzaakt door een relais in het modem, waardoor de CID niet of verminkt overkomt. Dit valt niet te fixen met een firmware update.

Nogmaals via VoIP zelf heb je wel nummerweergave, de nummerweergave werkt niet als het nummer via de vaste lijn binnenkomt!

quote:
* U kunt pas overstappen naar XS4ALL als u langer dan een jaar ADSL bij XS4ALL afneemt
Extreem vaag:
quote:
Let op: U moet langer dan een jaar abonnee van ADSL van KPN zijn. Voor het verstrijken van uw contractstermijn bij KPN kunt u niet overstappen.
Wat is het dan nu, moet ik langer dan een jaar lid zijn bij XS4ALL, of langer dan 1 jaar ADSL van KPN hebben? Ik heb namelijk al 5 jaar ADSL van KPN maar nog maar 4 maanden XS4ALL!

*zucht* Straks Sales maar weer eens bellen, ik snap er de bieten van

Gegroet!

quote:
Jassy schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:28:
[...]

Extreem vaag:

[...]

Wat is het dan nu, moet ik langer dan een jaar lid zijn bij XS4ALL, of langer dan 1 jaar ADSL van KPN hebben? Ik heb namelijk al 5 jaar ADSL van KPN maar nog maar 4 maanden XS4ALL!

*zucht* Straks Sales maar weer eens bellen, ik snap er de bieten van
Het gaat in dit geval om het KPN-gedeelte. Dat is zoals je zegt al 5 jaar, dus in dit geval zou een overstap geen probleem moeten zijn.

Bovendien kun je gewoon de voorinschrijving/aanvraag doen. Als het toch niet blijkt te kunnen ketst de order zonder nare gevolgen gewoon af.

quote:
GraveR schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:32:
[...]

Het gaat in dit geval om het KPN-gedeelte. Dat is zoals je zegt al 5 jaar, dus in dit geval zou een overstap geen probleem moeten zijn.

Bovendien kun je gewoon de voorinschrijving/aanvraag doen. Als het toch niet blijkt te kunnen ketst de order zonder nare gevolgen gewoon af.
Dat heb ik ook gewoon gedaan, niet geschoten is altijd mis ;)

Ik vind dit wel erg vaag van XS4ALL maar goed :&#039;(

Gegroet!

quote:
Jassy schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:33:
[...]

Dat heb ik ook gewoon gedaan, niet geschoten is altijd mis ;)

Ik vind dit wel erg vaag van XS4ALL maar goed :&#039;(
Mja, hetzelfde had ik met mijn non-ADSL2+-centrale en Fast. Op de site stond dat je dan over zou gaan naar de 20Mbit-variant. In de praktijk krijg je een downgrade naar Basic (en het was niet mogelijk van abo te wisselen ;))

Why so serious?

Moet je echt wachten op mail van XS4ALL of kan je ook gewoon je aanmelden via https://oms2.xs4all.nl/migratie
Reg. datum: 29 november 2000

Zoals je boven aan de pagina kunt lezen in de post, dan blijkt dat je je alleen kan aanmelden nadat je bent uitgenodigd.

:: Silvermoon : Euthalia - 70 Dwarf Priest | Lalitta - 70 Draenei Mage | Phoibe - 70 Night Elf Hunter ::

Mr Majestic

quote:
GraveR schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 10:22:
[...]

KPN levert de modems uit, niet XS4ALL. En KPN gebruikt op dit moment de 780s voor haar eigen IPB. Zal wel oude voorraad zijn, de nog resterende 716's.

[...]

Dit probleem werd veroorzaakt door een relais in het modem, waardoor de CID niet of verminkt overkomt. Dit valt niet te fixen met een firmware update.

Nogmaals via VoIP zelf heb je wel nummerweergave, de nummerweergave werkt niet als het nummer via de vaste lijn binnenkomt!
Dank voor de duidelijke uitleg. :) Hopelijk komt XS4ALL gauw met nieuwe modems.
Leeg
Reg. datum: 06 november 2000

Het lijk mij wel een goed idee om over te stappen, maar ik ben bang dat ik mijn korting op mijn KPN-digitale TV dan kwijt ben.
Die korting kreeg ik omdat ik dat als 3e dienst nam bij KPN (ADSL via KPN, telefoon via KPN en dan de TV via KPN).
Volgens mij was die korting toch iets van 2 a 3 euro per maand :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws