Iemand hier iets over gehoord?
Ik betaal het meest maar krijg de minste korting
Strikie wijzigde dit bericht 15-12-2006 11:13 (1%)
Reden: Typo
pc-beneden pc-boven Powered by Canon Ixus 400
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XS4ALL Only
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 111 112 113 114 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Strikie wijzigde dit bericht 15-12-2006 11:13 (1%)
Reden: Typo
pc-beneden pc-boven Powered by Canon Ixus 400
Dat hadden ze wel eventje bij de kleine letters mogen zetten.quote:skabouter schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:59:
Ik had even gebeld aangezien ik dus ook die korting krijg waarover in dit topic gesproken word. Helaas, als je over wilt stappen naar XS4ALL Only ziet XS4ALL dit als een nieuw abonnement en moet je dus gewoon het volle pond gaan betalen.
ik wou graag een wireless modem (Wii he) en vroeg of ik gratis mijn modem kon omruilen, dit kon wel, door het verlengen van mijn huidige contract, met behoud van de korting
Tukk wijzigde dit bericht 15-12-2006 11:21 (3%)
Staat dus gewoon in de FAQ:quote:Tukk schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:13:
[...]
Dat hadden ze wel eventje bij de kleine letters mogen zetten.
Dan toch maar even mailen naar xs4all
quote:18. Worden kortingen die ik heb op mijn huidige ADSL abonnement meegenomen naar het nieuwe XS4ALL Only abonnement?
Nee, voor XS4ALL Only gelden de tarieven zoals genoemd op de specificatie pagina's. Abonnees die er voor kiezen om over te stappen profiteren bij XS4ALL Only van meer snelheid en de mogelijkheid om zonder extra kosten het telefonieabonnement op te zeggen. De extra kosten die XS4ALL hierdoor maakt maken het onmogelijk om bestaande kortingen die in het verleden zijn toegekend mee te nemen.
Zie GraveR in "XS4ALL ONLY"quote:LieveNiels schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:04:
[...]
Hmm, wanneer krijg je die vast klant korting dan, en hoeveel? Ik ben namelijk al bijna 3 jaar klant nu...en als ik Only neem dan ben ik dus ineens weer 'nieuwe klant' bij wijze van spreken?
In dat geval is zo'n upgrade niet echt bepaald handig. Volgens de geruchten komt er binnenkort een algemene ADSL snelheidsverhoging, dus dan zou het aantrekkelijker zijn (qua prijs) om op de algemene snelheidsverhoging te wachten ipv nu al een mbitje down en 512 up erbij te krijgen en mijn aanstaande korting te behouden.
AntecP160*Antec Trueblue 480watt*DFI Ultra-D*Athlon X2 4600+@2,94Ghz*Artic Freezer 64 pro*Kingston 2x1Gb pc3200 valueram*Gainward 7800GS+@584/1430 AGP*Samsung SP2004C 200Gb SATAII*Samsung T166 320Gb
Wanneer had jij je aangemeld dan? Ik de 7e rond 17:20, maar nog niets gehoordquote:Zuluman schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:
ik ben vandaag gebeld door xs4all dat ik binnenkort wordt overgezet op adsl only. mijn kpn lijn wordt dus via hun betaald. ergens in januari krijg ik een brief wanneer ik die kan opzeggen en mijn nummer kan porteren. totdan kan ik de kpn lijn gewoon gebruiken om eventueel te bellen. zo kan ik in de tussentijd voip uitproberen en als het me bevalt de kpn lijn opzeggen.
ben wel mijn korting kwijt maar daartegenover staat dat mijn vaste lijn kosten komen te vervallen. komt bijna op hetzelfde neer. die 9 euro voor die vaste lijn voor de 9 euro korting die ik kreeg.
ik ben nog steeds benieuwd wat er gaat gebeuren in januari. ik was van plan orange family totaal telefonie 20mbit te nemen. maar ik w8 tot januari af. 10 euro korting bij orange een jaar lang en die ipod is leuk maar volgens mij zit er wat achter dat ze je voor 31 december willen abonnenren. dan maar geen ipod en geen 120 euro voordeel. misschien gaat adsl only nar 20mbit. ik weet het niet maar er klopt iets van geen kanten. klinkt raar maar ik heb het gevoel dat er iets broeit.
Feli met het feit dat je de KPN er uit hebtquote:Zuluman schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:
ik weet het niet maar er klopt iets van geen kanten. klinkt raar maar ik heb het gevoel dat er iets broeit.
Tukk wijzigde dit bericht 15-12-2006 18:54 (6%)
Zuluman wijzigde dit bericht 15-12-2006 19:04 (7%)
AntecP160*Antec Trueblue 480watt*DFI Ultra-D*Athlon X2 4600+@2,94Ghz*Artic Freezer 64 pro*Kingston 2x1Gb pc3200 valueram*Gainward 7800GS+@584/1430 AGP*Samsung SP2004C 200Gb SATAII*Samsung T166 320Gb
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Ik heb naast xs4all nog wel een payserver erbij, maar ik download ook wat te veelquote:netblade schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:08:
ik hoef tenminste geen payserverabo aan te schaffen.
Nee ik ben dik tevreden met xs4all, de keren dat ik de helpdesk heb gebeld komt het niet op me over dat ze van een belscript draaien en ze zoeken zelfs dingen uit als ik wat lastige vragen heb. En bellen me daarover terug.
quote:snoeki schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:28:
[...]
Ik heb naast xs4all nog wel een payserver erbij, maar ik download ook wat te veel![]()
En helpdesk is inderdaad super, heb ze bijna nooit nodig, maar ik ben 2 keer perfect geholpen toen het wel even nodig was en dat is bij Planet Internet , UPC en @home echt 100% anders. Ik kan gruwelverhalen vertellen die ik persoonlijk heb meegemaakt, ik zit nu niet voor niks bij xs4all. Maar voor studenten begrijp ik het best dat ze naar een goedkopere provider grijpen. Dat is immers een paar bier meer in de kroeg en ook belangrijk (of zelfs nog belangrijker als je student bent).
AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n
Wij hebben hier ook ISDN1 in combinatie met Lite. De volgende stappen hebben wij voor ogen:quote:Patrick72 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:13:
Ik heb nu ISDN1 met ADSL Lite van XS4ALL. Ik wilde al langer overstappen van ISDN1 naar analoog, maar daarvoor moest je je ADSL eerst opzeggen en na omzetting naar analoog opnieuw aanvragen. Je kon dan weken zonder internet komen te zitten. Hier had ik geen zin in.
Nu lijkt er een alternatief te zijn. Eerst overstappen naar XS4ALL ONLY en daarna je ISDN1 laten omzetten naar analoog (wil mijn telefoonummer nog graag houden en overstappen naar het goedkope Belbudget abonnement). Ik heb dit al bij XS4ALL nagevraagd en zij geven aan dat dit mogelijk is (ADSL is niet meer afhankelijk van je telefoonlijn). Wat ik echter niet begrijp is hoe dit kan werken met mijn huidige ADSL modem (Alcatel Speedtouch 510i v4). Dit is nl. alleen maar geschikt voor een ISDN lijn volgens mij. Toch geeft XS4ALL aan dat ik mijn oude modem kan blijven gebruiken...
Het antwoord:quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een aantal vragen m.b.t. XS4ALL Only abonnementenAlvast bedankt voor de antwoorden.
- Er zijn geen extra kosten verbonden doordat er gebruik wordt gemaakt van de KPN lijn? Ook niet na het eerste jaar? (de “normale” ¤ 8,- p/m kosten die op http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php staan)
- De overige kosten, op http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php , zijn niet van toepassing bij het overstappen na XS4ALL Only?
- Wat gebeurd er als KPN zijn ADSL snelheden verhoogd, worden de XS4ALL Only abonnementen dan ook verhoogd of kan het dan zo zijn dat op een gegeven ogenblik de snelheden van ADSL van KPN hoger worden dan de snelheden van XS4ALL Only?
Met vriendelijke groet,
{...}
quote:Beste mijnheer {...},
Dank voor uw e-mail.
De prijs blijft hetzelfde, alleen als u nu korting heeft raakt u die kwijt, u krijgt met adsl only wel een hogere snelheid.
Wat KPN in de toekomst gaat doen met de snelheid weten wij niet.
Als u hier nog vragen over heeft, vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
##########
1e lijn sales
Xs4all Internet BV
Telefoonnummer: 020-3987654
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 20.00
- Ja, je de huidige duur blijft staanquote:BonBon schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 11:59:
OK, als ik alles goed begrepen heb:
- ik ga geen nieuw jaarcontract aan als ik op Only overstap,
dus mijn huidige contractduur blijft (dit ivm mogelijke verhuis in 2007).
- mijn "langer dan 3 jaar abonneekorting" vervalt
- ik krijg een nieuw IP adres
- mijn KPN telefoonlijn kan ik behouden indien gewenst
Dat mijn korting vervalt kan ik mee leven, want ik ben onlangs van BelBasis naar BelBudget overgestapt.
De winst die ik daaruit haalde wordt weer teniet gedaan omdat ik nu 9 euro meer ga betalen bij XS4ALL.
1. of ze weten het gewoon niet (betwijfel ik)quote:snoeki schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:53:
Ok, het is nu nog steeds dus onduidelijk wat er met de snelheid gaat gebeuren als KPN gaat verhogen. Ik wil daar eerst zekerheid over hebben. De reactie van XS4ALL bevat niet het antwoord. Lekker is dat...
public sealed class Woman : IDisposable
Dat ligt eraan in hoeverre XS4ALL iets te zeggen heeft hierin.quote:Piels schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:40:
Ik verwacht, gezien de reputatie van XS4ALL, dat ze hun klanten tevreden willen houden en dus de eventuele snelheidsverhoging, die KPN doorvoert, ook gewoon voor hun XS4ALL Only klanten doorvoeren.
Maar ja, zeker weten doe ik niets
GraveR wijzigde dit bericht 19-12-2006 17:16 (12%)
En nog wat opmerkingen die je op die site zie...quote:Geachte heer/mevrouw,
U staat genoteerd op de voorinschrijvingslijst om over te stappen naar XS4ALL
Only.
U kunt nu uw definitieve aanvraag indienen om naar XS4ALL Only over te stappen
op https://oms2.xs4all.nl/migratie
U logt in met uw loginnaam en wachtwoord.
Nadat u uw aanvraag hebt ingediend, duurt het ongeveer 30 dagen voordat de
overstap voltooid is.
Hebt u problemen met inloggen of een andere vraag? Neemt u dan contact op met
de afdeling Sales, 020-3987654. Een overzicht van veelgestelde vragen vindt u
op: http://www.xs4all.nl/xs4allonly/faq.php
Met vriendelijke groet,
XS4ALL Internet B.V.
Afdeling Sales
Ik heb hem trouwens even bevestigd.quote:* De opleveringstermijn is 30 dagen vanaf het moment van aanvraag.
* U kunt pas overstappen naar XS4ALL als u langer dan een jaar ADSL bij XS4ALL afneemt
* Gaat u binnenkort verhuizen, dan raden wij u aan te wachten met overstappen. Verhuizen met XS4ALL Only is nu nog niet mogelijk.
* Na de overstap krijgt u een ander IP-adres. Dit is van belang voor abonnees die gebruik maken van specifieke diensten, zoals een VPN (Virtual Private Network), hostnaam en een eigen mailserver.
* We vragen u tijdens deze aanvraag akkoord te gaan met aanvullende voorwaarden voor XS4ALL Only
Na bevestigen wel...quote:GraveR schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:50:
Eeuj. Kreeg zojuist een email met de mogelijkheid tot overstap.
Info voor de mensen die niet op een ADSL2+-centrale zitten en nu Fast: Je verbinding wordt 'gedowngrade' naar Basic; zelfde snelheid, lager bedrag.
Edit:Is deze overstap te zien in in de normale orderstatus?

Graham wijzigde dit bericht 19-12-2006 18:42 (15%)
Reden: bevestigd/orderstatus
Lama, wordt hier boven al behandeldquote:Graham schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:34:
Kreeg net dit e-mailtje van xs4all
[...]
En nog wat opmerkingen die je op die site zie...
[...]
Ik heb hem trouwens even bevestigd.
GraveR wijzigde dit bericht 19-12-2006 18:43 (23%)
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XS4ALL Only
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 111 112 113 114 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus