[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 35.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 11:37
Anoniem: 149587 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 08:15:
[...]

Nee dat is niet normaal, ik schat dat je niet alle 4 de schroeven achterin goed heb aangedraaid.

Als dat niet werkt: haal ze er alle 4 uit en doe dan eerst de bovenste rij schroeven erin, en als die goed vastzitten schroef je de onderste rij erin.
Ik krijg hem met geen enkele combinatie van vastdraaien recht. het is niet extreem dat hij naar beneden hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166898

Wie had er hier nou last van tearing op de f71? Zelf zag ik het alleen wanneer ik na een tijdje gamen er een andere game in deed en lichtjes tearing zag in het xboxlive menu (dan zit ik dus met mn neus bovenop het scherm), niet meer na het opstarten vd game en dan niet altijd na het afsluiten vd 2e game naar het xboxlive menu.

Ik heb hier op zitten letten en dit bleef zich zo herhaalbaar voordoen.

Nu niet de bedoeling van de firmware update (alhoewel de tv reparateur het steevast een software update bleef noemen) maar sinds de update geen tearing meer kunnen vernemen. De 1010 update voor het geval, ook niet meer de kleuren switch gelukkig.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 166898 op 19-02-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
blubbers schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:02:
[...]

Ik krijg hem met geen enkele combinatie van vastdraaien recht. het is niet extreem dat hij naar beneden hangt.
anders doe je er een ringetje tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 11:37
Ja ik zal wel zien. Het ergert niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 17maart
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-02-2022
blubbers schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:02:
[...]

Mijn LE40F71B hangt ook een klein beetje naar beneden. Ik denk dat het zo hoort. En zoals ik al eerder in dit forum heb gezegd: hierdoor vangt het scherm veel minder stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:27
Mijn LE40F71B hing ook erg naar beneden. Zo erg dat ik de handleiding van de TV maar onder de voet had gelegd. Gelukkig hangt hij nu aan de muur en heb ik er geen last meer van.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:37
Ik ben mijn afstandbediening kwijt :(, enorm irritant als je veel kleine broertjes hebt. Ik heb de LE27S71. Kan ik nog ergens de afstandbediening nabestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

DarkShadow schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:07:
Ik ben mijn afstandbediening kwijt :(, enorm irritant als je veel kleine broertjes hebt. Ik heb de LE27S71. Kan ik nog ergens de afstandbediening nabestellen?
Ja tuurlijk, als er iets kapot is aan je TV komen zse toch ook niet meteen met een nieuwe TV, dus er zullen ook wel afstandbedieningen te krijgen zijn.
Tip: ga niet zo'n universele afstandbediening kopen, want daar zijn deze TV's te duur en geavanceerd voor (je wilt wel alles tot het volste kunnen bedienen en instellen op je dure televisie)
Tip 2: Zorg dat je een slot op je kamer krijgt, heb ik vroeger ook gedaan, weet hoe irritant broertjes kunnen zijn. Heb je meteen geen last meer dat ze s'ochtends op je bed gaan springen (met soms jouw er nog in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 15:33

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Heb nu dus eindelijk het probleem ook es een keer meegemaakt, met die kleuren op movie mode.

Ik krijg het alleen te zien op PC input en movie mode, TV uit, en mn service menu open zet, dan zijn mn kleuren dus van slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096

een vraagje..

heb de tv le27s71
maar wat zijn de juiste instellingen van het beeld? deze zijn bij mij nog niet goed
veel sneeuw nl hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 23:42

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Vermits hier toch veel mensen zitten met kennis van LCD schermen heb ik een vraagje.
Ik moet in de nieuwe zaak van mijn vriendin een LCD scherm hangen voor promo/info films af te spelen gedurende de openingsuren. Geluid is niet belangrijk. Dus ik dacht aan een soort 'monitor' lcd tv zonder speakers. Heel strak van design met een dunne rand.
De dingen die op beurzen gebruikt worden.
Ik was er zeker van dat samsung zo'n dinge maakt maar vindt ze niet!

Heeft iemand ervaring met zo'n 'monitoren'?
http://www.samsung.com/Pr.../images/2006_AprLarge.pdf
Zo iets maar dan 'afgewerkt'.

[ Voor 9% gewijzigd door multipasser op 19-02-2007 23:33 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-05 10:49

aex351

I am the one

Topicstarter
multipasser schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:30:
Vermits hier toch veel mensen zitten met kennis van LCD schermen heb ik een vraagje.
Ik moet in de nieuwe zaak van mijn vriendin een LCD scherm hangen voor promo/info films af te spelen gedurende de openingsuren. Geluid is niet belangrijk. Dus ik dacht aan een soort 'monitor' lcd tv zonder speakers. Heel strak van design met een dunne rand.

Ik denk niet dat je losse panelen kan kopen. Kijk anders even naar de M/N serie. Deze hebben een redelijk dunne rand en zijn zwart. Afhankelijk van het model kan je het schijne stuk onderaan de scherm eraf slopen. Waardoor je een puur vierkante scherm hebt. M61 bijvoorbeeld.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InflatableMouse schreef op maandag 19 februari 2007 @ 21:17:
Heb nu dus eindelijk het probleem ook es een keer meegemaakt, met die kleuren op movie mode.

Ik krijg het alleen te zien op PC input en movie mode, TV uit, en mn service menu open zet, dan zijn mn kleuren dus van slag.
Wat gebert er dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:00:
een vraagje..

heb de tv le27s71
maar wat zijn de juiste instellingen van het beeld? deze zijn bij mij nog niet goed
veel sneeuw nl hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Dan moet je de kanalen "fijnstemmen" en op Film modus zetten, bij mij kreeg ik dan beeld dat niet te onderscheiden is van digitale tv (wat we hier beneden hebben)
Moet wel zeggen dat ik een LE32R71B heb, maar zou toch wel hetzelfde idee moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
multipasser schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:30:

Ik denk dat jij zogenaamde "Public displays" zoekt.
Ik kan ze niet vinden op de NL site van samsung, maar de link hieronder is van de UK site:

http://www.samsung.com/uk...public_displays/index.htm

Ik ben ze ook nog tegengekomen bij:
http://www.techdepot.nl/A...Code=&Description=Samsung

[ Voor 8% gewijzigd door Mothergoose op 20-02-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:33

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zo monteur is langsgeweest en heeft alles gereset. Kijken of het nu beter is. Ik was dus aldoor al mijn instellingen kwijt en alle kleuren naar de klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
ik heb een vraagje ik heb thuis een Samsung LE26R71B staan met een xbox360 over component. Alleen als ik een spel speel zoals Call of Duty 3 en oblivion dan wil er nog wel eens ghosting ontstaan ik vind dit eigelijk wel vreemd aangezien het scherm 8 ms response tijd heeft iemand die dit ook heeft?

en bij tv kijken via digitenne heb ik er nog geen last van gehad

[ Voor 10% gewijzigd door NeSs op 20-02-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeSs schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:07:
ik heb een vraagje ik heb thuis een Samsung LE26R71B staan met een xbox360 over component. Alleen als ik een spel speel zoals Call of Duty 3 en oblivion dan wil er nog wel eens ghosting ontstaan ik vind dit eigelijk wel vreemd aangezien het scherm 8 ms response tijd heeft iemand die dit ook heeft?

en bij tv kijken via digitenne heb ik er nog geen last van gehad
Ja, dat is een bekend probleem bij de Xbox360.
Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat het niet conventioneel is, maar ook nog gene HDTV, het zit er volgens mij tussenin, en dat zou verholpen worden met de Version 2 van de Xbox360.

In ieder geval dat is wat ik heb opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

:/ :> Doe es kalm hyper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar slaat die off-topic opmerking nu weer op, ga lekker naar het teletubbie forum aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208887

Hey, ik wil binnenkort een nieuwe LCD kopen voor mn Xbox360 vooral en heb hulp nodig voor jullie. Ik wil niet echt een dure LCD maar wil zeker een Samsung en een type die goed en scherp beeld geeft (HD-ready). Ik wil een 32 of 26 inch hebben (weet nog niet zeker welke) Maar kunnen jullie me helpen? moet wel betaalbaar zijn.

Welke raden jullie mij aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

InflatableMouse schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:43:
Hmm klinkt niet echt positief Bwiep.

Is daar dan niks over geroepen op AVforums?
Heb het momenteel beetje druk op werk, dus geen tijd om erin te duiken...

Maar baal er wel beetje van... Iig ga ik hem denk ik gewoon via vga gebruiken en dan maar op de pc wat met de kleurtjes tweaken...

Zonde is dat via de vga ingang er geen beeldverbetering gedaan wordt, want ik vind dat (in tegenstellen tot vele hier) wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:58:
Hey, ik wil binnenkort een nieuwe LCD kopen voor mn Xbox360 vooral en heb hulp nodig voor jullie. Ik wil niet echt een dure LCD maar wil zeker een Samsung en een type die goed en scherp beeld geeft (HD-ready). Ik wil een 32 of 26 inch hebben (weet nog niet zeker welke) Maar kunnen jullie me helpen? moet wel betaalbaar zijn.

Welke raden jullie mij aan ?
Vertel eens wat meer: Budget, afstand tot Tv etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja 26/27 of 32 inch, budget tussen de 500/700 euro, ik werk bij de MediaMarkt dus krijg ik 20% korting, Liefst heb ik een goedkope maar tegelijk ook goed, bijvoorbeeld er is een groot verschil in prijs tussen de Samsung LE32R32 en de Samsung LE32R71 (vind de design van R71 veel mooier) of de 26 inch variant maar wel zelfde type.

• Samsung LE32R71 @ http://www.vergelijk.nl/l...visie/samsung/le_32_r_71/
Heeft een zeer strakke design, de beste imo maar te duur voor me :(
• Samsung LE32R32 @ http://www.vergelijk.nl/l...sie/samsung/le_32_r_32_b/
betaalbaar voor me, best wel mooie design maar weet niet of het goed is

Waarom zit er zo groot prijsverschil? :S Ik wil wel een type die goed en scherp beeld geeft voor de 360, maar ook "goedkoop" is die alles uit de 360 haalt, Ik heb het alleen nodig voor de 360 en later in de toekomst om zenders op HD kwaliteit is bekijken. Mijn kamer is niet zo heel groot 5 meter bij 6 meter ongeveer, 26 inch is voldoende denk ik maar ben heel erg bang dat het dalijk klein valt in de kamer.

Trouwens is het ook mogelijk om je PC speakers aan te sluiten zodat je beter geluid heb?

Andere type Samsung LCD zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:00
Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:32:
Ja 26/27 of 32 inch, budget tussen de 500/700 euro, ik werk bij de MediaMarkt dus krijg ik 20% korting, Liefst heb ik een goedkope maar tegelijk ook goed, bijvoorbeeld er is een groot verschil in prijs tussen de Samsung LE32R32 en de Samsung LE32R71 (vind de design van R71 veel mooier) of de 26 inch variant maar wel zelfde type.

Waarom zit er zo groot prijsverschil? :S Ik wil wel een type die goed en scherp beeld geeft voor de 360, maar ook "goedkoop" is die alles uit de 360 haalt, Ik heb het alleen nodig voor de 360 en later in de toekomst om zenders op HD kwaliteit is bekijken. Mijn kamer is niet zo heel groot 5 meter bij 6 meter ongeveer, 26 inch is voldoende denk ik maar ben heel erg bang dat het dalijk klein valt in de kamer.

Trouwens is het ook mogelijk om je PC speakers aan te sluiten zodat je beter geluid heb?

Als werknemers van Mediamarkt ons raad gaan vragen over welke televisie geschikt is, dan denk ik dat wij goed bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de Le32R71B en de R32 gehad en kan je vertellen = R71 is zoveel malen beter.
Ik raad je aan even wat meer te besteden, geloof me het gaat het echt dubbel en dwars waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:00

Over de speakers, koop liever een surround setje, met optische (Toslink) ingang! Heel mooi bij gaming en films!

Over de grootte van de tv, 26 inch is al gauw te klein hoor. Je raakt er zó snel aan gewend, ik zou n grotere nemen als je bugdet t aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb een LE32S71 icm een xbox het ziet er gewoon mooier uit dan je gewend bent. Een miskoop zal dit instap model dus niet niet. Je hebt hem nu denk ik voor 700 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx voor jullie reacties! Ik denk dat ik wel nog een maandje spaar voor de Samsung LE32R71. Nu gewoon niet genoeg geld voor dat model ;) Btw, Ik wist wel dat deze type beter was, ik zag meteen kleuren verschil en dat is wat me als eerste opviel. Ik wou alleen kijken hoe beter de R71 was dan de R32. :D Dus word het toch de R71 :)
Ferry34 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:48:
[...]

Als werknemers van Mediamarkt ons raad gaan vragen over welke televisie geschikt is, dan denk ik dat wij goed bezig zijn ;)
Ik begrijp je, maar ik ben geen verkoper noch verkoper van de KTV afdeling. Ik sta trouwens bij de Service, die wat moeilijker is en waar je dus alle producten moet kennen in MM en ermee moet omgaan, dus niet specifiek, daar zijn de verkopers voor. ;)

Thnx allemaal!
TrailBlazer schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:54:
ik heb een LE32S71 icm een xbox het ziet er gewoon mooier uit dan je gewend bent. Een miskoop zal dit instap model dus niet niet. Je hebt hem nu denk ik voor 700 euro.
Geeft hij ook nog zo'n strak en scherp beeld als de andere moddellen R71? etc

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 208887 op 21-02-2007 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

[b][message=27539430,noline]aightZz schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 07:53
Geeft hij ook nog zo'n strak en scherp beeld als de andere moddellen R71? etc
tuurlijk zal het beeld wat minder zijn dan de hogere versies daarvoor is het een instapmodel. Vergeet niet het huidige instapmodel was 2 jaar geleden goed voor een top of the line model. Je TV gaat sowieso langer mee dan 2 jaar.
Ik heb bewust de keuze gemaakt om het instapmodel te kiezen omdat de echte HD televisies me nog te duur/nieuw zijn als die goedkoper en betrouwbaarder worden (kijk naar alle problemen met de 40F91) Als die hun kinderziektes kwijt zijn ga ik daar voor en gaat deze naar de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor mij gaat het denk ik de LE40F71 worden! Eerst had ik de Tatung op het oog, maar aangezien de Samsung nu zo veel goedkoper is geworden en ik deze erg mooi beeld vind geven, ga ik nu toch maar voor de Samsung denk ik. Jammer dat hij momenteel zo slecht leverbaar is, zou 'm natuurlijk het liefst gelijk halen (fin. meevaller)!
Direct maar een Samsung HD decoder halen voor Casema, upscalen schijnt een veel beter beeld te geven van de standaard kanalan en dat is toch het voornaamste waar naar gekeken gaat worden. De 46 inch is me iets te prijzig en ook te groot voor de kijkafstand heb ik zo het idee (2.5m).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096

wat is het verschil dan tussen de le 32r71 en de 72 uitvoering?

en ik heb zelf de 27s71 is dit dan een mindere tv in vergelijking met die le32r71? oke mijne is iets kleiner

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 171096 op 21-02-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:54
Anoniem: 171096 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:35:
wat is het verschil dan tussen de le 32r71 en de 72 uitvoering?
Technisch GEEN verschil!!! Qua uiterlijk wel...nl. blauw randje (R71) wordt zilver randje (R72) + de aan/uit knop zit ergens anders

R71
Afbeeldingslocatie: http://www.net-electric.gr/catalog/images/le32r71bx_l.jpg

R72
Afbeeldingslocatie: http://www.mironet.cz/fotoadd/92300112.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door BurkaN op 21-02-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Dan verspringen de kleuren, bij mij werd het beeld heel paars. De enige oplossing is dan de tv uitzetten en weer aan.

maar ik heb er dus geen last van bij het normaal inschakelen van de tv zoals de meesten, allleen als ik em inschakel via het service menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InflatableMouse schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:50:
[...]

Dan verspringen de kleuren, bij mij werd het beeld heel paars. De enige oplossing is dan de tv uitzetten en weer aan.

maar ik heb er dus geen last van bij het normaal inschakelen van de tv zoals de meesten, allleen als ik em inschakel via het service menu.
Raar daar had ik last van bij mijn oude TV (een of andere cheap dingetje die ik voor €100 in 2003 bij de kijkshop heb gekocht) Dat het ook bij zo'n dure TV gebeurt is natuurlijk vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:35:

en ik heb zelf de 27s71 is dit dan een mindere tv in vergelijking met die le32r71? oke mijne is iets kleiner
Ja de LE32R71B is en groter en 1 serie hoger dus duurder en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-05 10:49

aex351

I am the one

Topicstarter
Deel 5 :
[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 5

[ Voor 149% gewijzigd door aex351 op 21-02-2007 20:04 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Moeten we deze niet locken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167137

Ik ben in bezit van een LE27T51B

En ik heb een samsung home cinema setje erbij.

Als ik een dvd / cd afspeel krijg ik geluid over me speakers van de home cinema set.

Maar ik krijg het niet voor elkaar om het tv geluid over de speakers van de cinema set te krijgen. Hoe moet ik het aansluiten om dit voor elkaar te krijgen? Ik heb alles al geprobeerd........

Graag iemand met ervaring !

Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 11:16
En wat heb je dan allemaal geprobeerd?

Ik neem aan dat je TV gewoon een normale tulp-uitgang heeft, en je surroundset een tulp-ingang.
Dan lijkt het me vrij eenvoudig om aan te sluiten.

Overigens is er al een tijdje een nieuw topic: [LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ) Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MODS SLUIT DIT TOPIC NU AUB EENS<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.