Reg. datum: 01 januari 2006
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Nieuw TopicReg. datum: 01 januari 2006
Reg. datum: 27 oktober 2004
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i
Reg. datum: 15 december 2002
Een bug die er nog steeds in zit is echter dat het 'play-stop' knopje op de zijkant het soms gewoon niet doet (terwijl het altijd werkt ongeacht toetsenblokkering): als ik via de headset muziek luister en deze eruit trek vraagt hij of je verder wil spelen via de speakers (ongeacht of de toetsenblokkering aan staat of niet) als ik dan ja kies werkt het play-stop knopje niet meer en lijkt het geblokkeerd tot dat ik de toetsenblok er helemaal af haal.
Klopt , maar er staat aan het begin van de topic dat er nieuwe bij zijn gekomen , maar ja maakt niks uit was alleen benieuwd welke het dan eventeelquote:Ultimatexx schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:28:
Ik heb van orgen dus even vergeleken met de tel van me kameraad, maar ik heb geen nieuwe kaders. Zijn nog precies hetzelfde als die van de oude firmware.
oke laat maar, blijkbaar zat een stekkertje ofzo niet goed, want ik luister nog eens en alle bas is weer terug. Grappig dat je blijkbaar je headset kan aansluiten zodanig dat alles doorkomt behalve de bas
Nomad wijzigde dit bericht 09-10-2006 18:22 (29%)
Reg. datum: 09 mei 2005
Had ik laatst bij de HPM-70 ook. Gewoon het stekkertje iets bewegen en dan komt het volledige geluid terugquote:nomad85 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:20:
ik heb de hmp-70 oordopjes bij mijn K800i, maar de muziek is nu volledig vern**kt. De bas is bij mij volledig weg, iemand anders die dit ook heeft? En ja mijn equaliser staat goed. Die stond altijd op normaal en dan was er al meer dan genoeg bas, nu staat hij op bas en klinkt het nog super schel.
oke laat maar, blijkbaar zat een stekkertje ofzo niet goed, want ik luister nog eens en alle bas is weer terug. Grappig dat je blijkbaar je headset kan aansluiten zodanig dat alles doorkomt behalve de bas...maar het is nu weer goed dus, ik weer blij
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Reg. datum: 18 september 2006
quote:crazone schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:52:
toch nog eens vragen ..heeft iemand het geluid van de hpm70 dopjes in een w800 weleens vergeleken met dezelfde dopjes in de k800 ..is het geluid nou zachter? of ben ik gek aan t worden
Ik kan nog steeds m'n oren eraf knallen met de hpm-70 en de K800
Vergeleken met de K750 (zonder mega-bass) is het na de update vergelijkbaar hard
Het valt me net op dat je de EQ stand linksboven in de musicplayer kan zien, of dit voor de update ook was weet ik ff niet ....
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 09 mei 2005
Wat die eq betreft, die stond er voorheen ookquote:Speedy-Andre schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:16:
[...]
Ik kan nog steeds m'n oren eraf knallen met de hpm-70 en de K800![]()
Vergeleken met de K750 (zonder mega-bass) is het na de update vergelijkbaar hard![]()
Het valt me net op dat je de EQ stand linksboven in de musicplayer kan zien, of dit voor de update ook was weet ik ff niet ....
Ramonio wijzigde dit bericht 09-10-2006 21:20 (0%)
Reden: te laat :P
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Ze hebben het over compressed geluid en veelal erg zacht, maar met mijn unbranded K800 van Kpn heb ik daar geen last van.
Ik heb alle mp3's van m'n K750 overgepompt naar de K800 en ik had (als audiofiel
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 15 december 2005
Ook heb ik bij het maken van de foto's dat hij de foto maakt, een fractievan een sec zwart beeld geeft met daarin "bezig met opslaan" en dan de foto laat zien, met daarin nog steeds de zin bezig met opslaan.
De foto's worden wel beter opgeslagen... werkt allemaal wat sneller, vind alleen wel dat de update een beetje tegenvalt voor dat ze bij (dacht) estato zeiden dat het zo'n grote update zou zijn.
maar misschien moet ik nog dingen ontdekken. of misschien zie ik het wel niet omdat ik al erg tevreden ben, het enige wat ik wel wil hebben is, dat hij bij de gesprekslijst de tijden neerzet van hoelang je gebeld hebt... dat mis ik wel een beetje.
UPDATE: Heb net even wat foto's bekeken, hebben meer mensen hier het idee dat de kwaliteit van de foto's achteruit gaat bij het gebruik van best picture... heb het idee dat het allemaal wat waziger wordt.
juzzwuzzz wijzigde dit bericht 09-10-2006 23:17 (9%)
quote:Speedy-Andre schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:43:
Toen ik in het begin op Esato las over de K800 was ik wel een beetje bang dat het geluid tegen zou vallen, kennelijk verschilt dit nogal per serie want ik heb er echt geen moeite mee, hij kan zelfs TE hard (zodat het geluid vervormt).
Ze hebben het over compressed geluid en veelal erg zacht, maar met mijn unbranded K800 van Kpn heb ik daar geen last van.
Ik heb alle mp3's van m'n K750 overgepompt naar de K800 en ik had (als audiofiel) zeker verschil gehoord als er compressie of andere ongein in zou zitten
wat houd nou dat branded en unbranded in dan ? ik heb de mijne in juli van hi/kpn online besteld
en ik hoor toch echt duidelijk verschil ..compressed is het zeker wel
hoe zie ik of de mijne branded of unbranded is ??
{AthlonXP 2400+, 1024 MB, GF FX5700le 256MB, WinXP SP2 NL} {HTC Touch Diamond / BlackBerry Curve 8310 / Pearl 8100} {Sony PS3} {Nikon Coolpix P5000} {Ford Sierra 2.0i DOHC GHIA-uitvoering 1992}
heb je hem via je updateservice geinstalleerd of via je PC?quote:Borix schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:08:
[...]
nou, bij mij werkt hij nog niet. en bij de t-mobile klant hierboven ook niet...
Tierelier
Ja, werkt prima ...quote:freddyathlon schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:53:
Werkt de update ook bij het Vodafone branded exemplaar? Zit namelijk software van Vodafone op.
Reg. datum: 14 september 2006
Volg al een tijdje dit forum omdat ik steeds twijfelde welke foon te gaan kopen, maar heb nu besloten deze te gaan kopen.
Mijn vraag ik wil een simlock vrije foon, maar is deze dan gelijk geupdate of moet je dat dan nog steeds zelf doen, en waar in Amsterdam of omgeving is een goed adres. Zag staan dat je niet mag vragen waar iets te kopen, maar ik kan alleen maar winkels vinden waar je online kan kopen en ik wil hem liever in een winkel kopen waar ze simlock vrije foons hebben die niet branded zijn met t-mobile of vodafoon, dus hoop dat ik hiermee niet de regels overtreed.
alvast bedankt Fer
ferdutch wijzigde dit bericht 10-10-2006 10:22 (31%)
Reg. datum: 27 oktober 2004
Ik denk dat er nog de oude firmware op zit omdat de nieuwe lichting nog niet verzonden is, denk ik. Bij primafoon kun unbranded kopen als ik het hebquote:ferdutch schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:08:
Hallo,
Volg al een tijdje dit forum omdat ik steeds twijfelde welke foon te gaan kopen, maar heb nu besloten deze te gaan kopen.
Mijn vraag ik wil een simlock vrije foon, maar is deze dan gelijk geupdate of moet je dat dan nog steeds zelf doen, en waar in Amsterdam of omgeving is een goed adres. Zag staan dat je niet mag vragen waar iets te kopen, maar ik kan alleen maar winkels vinden waar je online kan kopen en ik wil hem liever in een winkel kopen waar ze simlock vrije foons hebben die niet branded zijn met t-mobile of vodafoon, dus hoop dat ik hiermee niet de regels overtreed.
alvast bedankt Fer
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i
quote:ferdutch schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:08:
Hallo,
alvast bedankt Fer
Beetje logisch denken:
In bijvoorbeeld een Vodafonewinkel verkopen ze
A ) Voornamelijk gesimlockte Vodafone-branded toestellen
B ) Voornamelijk gesimlockte T-Mobile branded toestellen
C ) Voornamelijk simlockvrije, unbranded toestellen
In een algemene telefoonwinkel (bijv. Belcompany) waar ze zaken voor alle providers doen, verkopen ze
C ) Onder andere simlockvrije, unbranded toestellen
En hoe je moet updaten kun je zelf wel vinden in dit topic, de vraag die je stelt duidt er niet op dat je je goed hebt ingelezen.
Reg. datum: 24 augustus 2005
quote:Rio schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:08:
En hoe je moet updaten kun je zelf wel vinden in dit topic, de vraag die je stelt duidt er niet op dat je je goed hebt ingelezen.
"Hoe" vraagt ie niet, alleen "Of".
Je antwoord duidt er niet op dat je de vraag goed hebt gelezen.
quote:Rio schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:08:
[...]
Beetje logisch denken:
In bijvoorbeeld een Vodafonewinkel verkopen ze
C ) Voornamelijk simlockvrije, unbranded toestellen
In een algemene telefoonwinkel (bijv. Belcompany) waar ze zaken voor alle providers doen, verkopen ze
C ) Onder andere simlockvrije, unbranded toestellen
Mijn excuus als dat zo lijkt heb echt alles gelezen, maar was aan het twijfelen tussen 3 foons en dan is er zoveel info dat ik op een gegeven moment alles door elkaar begon te halen, en ik kan echt nergens terug vinden of deze foon ook al geupdate is als je hem nu koopt. Over mijn vraag waar te kopen, ik had echt niet verwacht dat ze bij vodafone simlockvrije, unbranded toestellen zouden verkopen, dacht dat ze daar alleen vodafone-branded toestellen verkochten, dank je wel voor je info als er nog iets is waar ik op moet letten als ik hem ga kopen laat me dat dan aub weten, nogmaals bedankt.
Groeten Fer
Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
quote:Chris.nl schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:26:
[...]
"Hoe" vraagt ie niet, alleen "Of".
Je antwoord duidt er niet op dat je de vraag goed hebt gelezen.
Ja klopt vroeg niet Hoe maar Of je hem dan nog steeds moet updaten, zou hem het liefst geupdate kopen, ben niet zo ontzettend handig met dit soort dingen, en mischien naief van mij maar dacht dat als je een nieuwe foon kocht de winkel ze dan geupdate zouden verkopen. Waarschijnlijk lukt het me zelf ook wel met alle info die ik hier heb gelezen, maar ben een beetje bang een nieuwe foon gelijk te gaan updaten, omdat ik nog niet eens weet hoe alles werkt zonder de update.
Snap je een beetje wat ik bedoel.
Groeten Fer
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.