Zin in een leuke en uitdagende baan? Solliciteer via mij bij Sogeti en verdien een leuk bedrag cash!
Ervaring werken bij Sogeti
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 juni 2007
wat wordt precies bedoelt met een intake gesprek?quote:JC schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:49:
Pak is in principe voor de volle twee maanden i.v.m .een mogelijk intakegesprek. Stropdas kan na de introdagen wel in de auto blijven, zolang die maar binnen 'handbereik' is. Tenminste, zo was het twee jaar geleden
Even over Amerika:
- Wat is nodig voor de duane? ID-kaart is niet genoeg dus ik neem aan een paspoort of is er ook een Visum nodig?
- Ben je verzekerd via Sogeti of dien je de verzekering (reis en dergelijke) zelf af te sluiten?
Asus A8JN-4P010M (C2D T5500, 2GB 667MHz RAM, 120GB 5400RPM, 128MB + 128MB GeForce7300, WinXP MCE)
Sogeti heeft een reisverzekering voor iedereen. Je moet natuurlijk wel WA verzekerd zijn en je moet even checken of je zorgverzekering ook voorziet in verblijf in het buitenland.
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
Zin in een leuke en uitdagende baan? Solliciteer via mij bij Sogeti en verdien een leuk bedrag cash!
Reg. datum: 24 juli 2007
lezen, lezen, lezen...
ik heb na wat contact met sogeti begrepen dat er mensen van de novemberlichting naar ohio zullen gaan. Sluit natuurlijk niet uit dat er véél mensen in de novemberlichting zitten en dat er daarom twee groepen komen waarvan 1 dus later zal gaan.. dat verklaart een hoop. Zoals ik het heb begrepen ga ík in elk geval in november.
@zwikkel: jij zult ook wel in november gaan denk ik (SC)
Reg. datum: 17 augustus 2000
Vanuit onze groep zijn we met 12 personen naar New York geweest. Dat was een flinke rit; vrijdagmiddag vertrokken uit Athens, midden in de nacht in het hotel in Newark aangekomen. Zaterdag de hele dag in New York geweest, zondag overdag reden we terug. Het was een enorme trip, maar het absoluut waard. De Ohio-ervaring beperkt zich niet alleen tot Athens.quote:real_stu schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:33:
maar jij bent al naar America geweest he? zijn new York en Washington goed te bereiken vanuit Ohio?
Ik wil daar iig zeer zeker heen!!
Als je meer info wilt, stuur me maar een PM of snor me op via Einstein.
Morgen maar een borrel doen in hotel Vianen? Zou zeggen rond een uur of 10 ergens in de lobby ofzo
Asus A8JN-4P010M (C2D T5500, 2GB 667MHz RAM, 120GB 5400RPM, 128MB + 128MB GeForce7300, WinXP MCE)
Ik ben over Chicago gevlogen, dat was 9 uur vliegen, daarna nog een uurtje met een binnenlandse vlucht.quote:real_stu schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:00:
[...]
hoelang is het vliegen? daar ben ik benieuwd naar.
Goed te doen
En New York: Wij gaan lekker vliegen. Columbus is goed bereikbaar en vandaar is het maar een 2 uur vliegen, zo hebben we 2 hele dagen in NY
Fatalharry wijzigde dit bericht 30-10-2007 13:31 (19%)
Reg. datum: 12 juni 2007
Dat vind ik een super plan !!quote:Tango Tiger schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:43:
@real_stu
Morgen maar een borrel doen in hotel Vianen? Zou zeggen rond een uur of 10 ergens in de lobby ofzo
@Fatalharry
Als ik naar NY ga, dan ook met het vliegtuig!
real_stu wijzigde dit bericht 30-10-2007 14:50 (11%)
Stuur me even je 06 ofzo. Is morgen wel praktisch om wat af te spreken;)quote:
Ik werk er nu twee jaar met veel plezier. Van de vijf werkgevers die ik nu heb gehad vind ik dit de beste. Met name de cultuur spreekt me erg aan -> sociaal, motiverend/positief, groei en ontwikkeling (opleidingen!) en een feest op z'n tijd om de successen te vieren! Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een nieuwe werkgever of twijfelen over een gesprek/aanbod: stel je vragen en probeer het!
Stuur me anders even een mail op real_stu@hotmail.comquote:Tango Tiger schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
[...]
Stuur me even je 06 ofzo. Is morgen wel praktisch om wat af te spreken;)
WHWWLMXP
But I'm Not A Soldier
Ik kan je een of andere manier geen dm sturen, dus je moet me maar even mailen (real_stu@hotmail.com)quote:Tango Tiger schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:24:
[...]
Stuur me even je 06 ofzo. Is morgen wel praktisch om wat af te spreken;)
Reg. datum: 26 oktober 2007
ben ik weer.
Kan iemand mij de bandbreedte in euro's van de hogere schalen P7-p10 doorgeven.
Ben benieuwd waar we over spreken.
please mail: janjansen390@hotmail.com
Thanx
Heb je al antwoorden in ¤'s gekregen? Lijkt me not-done.quote:jan390 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:59:
Hoi hoi,
ben ik weer.
Kan iemand mij de bandbreedte in euro's van de hogere schalen P7-p10 doorgeven.
Ben benieuwd waar we over spreken.
please mail: janjansen390@hotmail.com
Thanx
Waarom zit je er eigenlijk zo naar te vissen? Als je wilt weten wat Sogeti je kan bieden, stuur je CV op en ga op gesprek. Weet je meteen precies waar je aan toe bent.
Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.
Hehe, netjes!quote:Rekel_83 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:28:
jongens.. al die dingen staan op einstein en in dit forum, maar vooral dat eerste..
lezen, lezen, lezen...![]()
ik heb na wat contact met sogeti begrepen dat er mensen van de novemberlichting naar ohio zullen gaan. Sluit natuurlijk niet uit dat er véél mensen in de novemberlichting zitten en dat er daarom twee groepen komen waarvan 1 dus later zal gaan.. dat verklaart een hoop. Zoals ik het heb begrepen ga ík in elk geval in november.
@zwikkel: jij zult ook wel in november gaan denk ik (SC)
Enige wat ik wel matig vind, is het feit dat ik nog geen toegangscodes van Einstein heb mogen ontvangen, en ook op mijn mail wordt niet gereageerd... Ga zo maar eens bellen...
Windhoos jaja
Wel vind ik het erg lastig te bepalen welke divisie mijn ding zal zijn. Op basis van de beschrijvingen op de site lijken DSE en A&BS erg leuk. Content Engineering spreekt mij aan (doe de Master Content & Knowledge Engineering), en het lijkt mij erg leuk bedrijven te helpen hun content en kennis beter te beheren. Nu gebeurt dat volgens mij in beide divisies wel (bij DSE vooral het CMS deel). Weet iemand waarin deze divisies verschillen? En is het makkelijk om wanneer je er eenmaal zit een beter beeld te krijgen van de divisies en eventueel te switchen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
6 november is er een open dag van Sogeti in een aantal Sogeti-kantoren door heel Nederland. Een aanrader?
JC wijzigde dit bericht 31-10-2007 14:36 (12%)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last
Dit topic is gesloten.