Zo ik heb net een half uur met een HR dame gebabbeld en nog wat dingetjes gevraagd. Ik hoef iig niet in te zitten over de tijd dat ik naar Vianen of Diemen zal moeten voor de opleidingen. Ik krijg sowieso een huurauto in die periode of ik kan ervoor kiezen om in een hotel te overnachten. In een hotel slapen is dan misschien niet eens een slecht idee, omdat je haast gegarandeerd in de file gaat komen als je vanuit Lochem naar het westen moet reizen...
Wat betreft leaseauto is een Alfa 147 niet de goedkoopste nee, maar met die andere merken heb ik eigenlijk helemaal niks... Ik zie mezelf niet in een 207, Clio of Corsa rijden... Misschien nog wel een Astra GTC
Ik weet dat jede bijtelling wel weer terugkrijgt, maar dat is dan pas zon 1,5 jaar later he
Dus het drukt dan wel aardig op maandelijkse lasten dan als je gelijk een dure bak neemt...
Maar als je gewoon goed en hard werkt kun je binnen 3 jaar stijgen naar een brutosalaris van 3000 euro. Dus ach dan is het ook wel weer te overzien he
Ik heb overigens deze uitvoering in mn hoofd

Wat betreft leaseauto is een Alfa 147 niet de goedkoopste nee, maar met die andere merken heb ik eigenlijk helemaal niks... Ik zie mezelf niet in een 207, Clio of Corsa rijden... Misschien nog wel een Astra GTC
Ik weet dat jede bijtelling wel weer terugkrijgt, maar dat is dan pas zon 1,5 jaar later he
Maar als je gewoon goed en hard werkt kun je binnen 3 jaar stijgen naar een brutosalaris van 3000 euro. Dus ach dan is het ook wel weer te overzien he
Ik heb overigens deze uitvoering in mn hoofd

[ Voor 26% gewijzigd door Dr. Quipers op 20-09-2006 14:38 ]