Het voelt wel sneller iig. Ook kan je via de <-- Back toets uit je blader toets komen. (via Enter)
quote:Zerveza schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:47:
[...]
media box op je werk... relaxed, misschien gek maar wij "werken" op het werk... dat houdt meestal niet in spelen met de media box.
Misschien maakt dat deel uit van mijn werk?
Het zappen gaat aanzienlijk sneller.quote:Interessanter, dat zappen, gaat dat nu echt sneller? ik zie geen verschil.
quote:sylvesterrr schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:04:
[...]
Misschien maakt dat deel uit van mijn werk?.
nice
quote:sylvesterrr schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:04:
[...]
Het zappen gaat aanzienlijk sneller.
dan moet ik nog eens checken of firmware wel ge-update is.. (niet vanaf me werk, maar vanavond thuis)
Nog wat, die ethernet aansluiting achter op mijn thomson, is er al iemand die daarmee aan het spelen geslagen is? kan ik muziek gaan streamen? en internet? en films? en what ever?
Gister viel me iets raars op:
NLD 1,2,3 leken "uit het verband getrokken", kan het niet uitleggen maar het lijkt iets op dat ze in een soort zoom-mode stonden. Logo viel links uit beeld en de gezichten waren te groot.
Alle andere zenders waren prima.
Iemand anders dat ook ? (thomson)
Thomson loopt b.v. ook vast als je deze op radio-mode hebt staan en da niet de knop Menu, maar de knop UPC gebruikt om terug te switchen. Ik kan dan alleen de stroom eraf halen.
NLD 1,2,3 leken "uit het verband getrokken", kan het niet uitleggen maar het lijkt iets op dat ze in een soort zoom-mode stonden. Logo viel links uit beeld en de gezichten waren te groot.
Thomson loopt b.v. ook vast als je deze op radio-mode hebt staan en da niet de knop Menu, maar de knop UPC gebruikt om terug te switchen. Ik kan dan alleen de stroom eraf halen.
Kom ook op onze COD4/BHD servers spelen ! @NL
Je kan ook via het kanaal "997" bij de radio komen, hoef je niet helemaal via menu. 
Cause you HATE yourself. And you HATE this world. And you HATE the fact. That you HATE every moment!
Reg. datum: 27 februari 2005
Reg. datum: 27 februari 2005
Ben er sinds gister achtergekomen dat ik een Pace heb.
Deze liep altijd al hele tijd vast en altijd zwart beeld. Ik ga hem maar terugsturen want die box is gewoon troep :
.
Deze liep altijd al hele tijd vast en altijd zwart beeld. Ik ga hem maar terugsturen want die box is gewoon troep :
Reg. datum: 02 november 2001
Reg. datum: 02 november 2001
quote:Dennahz schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:36:
Je kan ook via het kanaal "997" bij de radio komen, hoef je niet helemaal via menu.
IDit werkt bij mij niet (zilveren Thompson")...
Dan zegt 'ie gewoon "geen zender beschikbaar" en gaat doodleuk naar 998 (Digital Demo)
Reg. datum: 09 januari 2006
Reg. datum: 09 januari 2006
Enkele weken gelden kreeg ik ook een brief van UPC over de mediabox. Gisteren is de box dan eindelijk aan gekomen. Mijn moeder had um bijna niet aangenomen, maar bedacht dat ik er misschein wel even mee wilde spelen.
De box die ik ontvangen heb ik een pace 621. Aan de achterzijde zit ook een ethernet aansluiting, maar die is van het ingebouwde docsis modem. Heb ff in de software gekeken via het menu, maar het modem is niet geactiveerd.
De eerste ervaringen zijn niet echt super. Het beeld wat ik heb ik wel beter als mijn analoge signaal, maar het beeld valt regelmatig weg. Tevens vind ik het raar dat wanneer de box aan staat er geen lampje brand zodat je kunt zien dat ie aanstaat. Alleen in de standby brand er een rood lampje.
De meeste 'extra' zenders heb ik echter ook al op mijn schotel en die heeft toch iets beter beeld. Echter de extra discovery kanalen mis ik op mijn schotel. Verder zou ik graag een knop willen hebben waarmee ik een lijstje met kanalen krijg en dan kan zappen ipv alleen maar +/- en direkte nummers. Nu moet ik steeds tig kanalen afzappen tot ik bij de juiste ben.
Ik ga um nog enkele weken testen en dan gaat ie lekker terug. Ik ga niet betalen voor beeld dat steeds uitvalt
De box die ik ontvangen heb ik een pace 621. Aan de achterzijde zit ook een ethernet aansluiting, maar die is van het ingebouwde docsis modem. Heb ff in de software gekeken via het menu, maar het modem is niet geactiveerd.
De eerste ervaringen zijn niet echt super. Het beeld wat ik heb ik wel beter als mijn analoge signaal, maar het beeld valt regelmatig weg. Tevens vind ik het raar dat wanneer de box aan staat er geen lampje brand zodat je kunt zien dat ie aanstaat. Alleen in de standby brand er een rood lampje.
De meeste 'extra' zenders heb ik echter ook al op mijn schotel en die heeft toch iets beter beeld. Echter de extra discovery kanalen mis ik op mijn schotel. Verder zou ik graag een knop willen hebben waarmee ik een lijstje met kanalen krijg en dan kan zappen ipv alleen maar +/- en direkte nummers. Nu moet ik steeds tig kanalen afzappen tot ik bij de juiste ben.
Ik ga um nog enkele weken testen en dan gaat ie lekker terug. Ik ga niet betalen voor beeld dat steeds uitvalt
Bovendien zitten die extra Discovery's niet in het standaard pakket 
Lekker handig die favorites. Gewoon alle kanalen invoeren die hebt dan kan je lekker zappen zonder dat ik al die betaalde kanalen langs moet. Zappen gaat nu ook een stuk sneller, top allemaal! 
Maar ik snap niet hoe ik een reminder kan aanmaken. Kan iemand dit uitleggen?
Maar ik snap niet hoe ik een reminder kan aanmaken. Kan iemand dit uitleggen?
Ga naar de TV Guide en lees wat er staat 
In het zenderoverzicht kun je op een programma gaan staan en op OK drukken, er komt dan een klokje bij te staan. Ga je met rood een hele zender bekijken dan kun je ook daar per programma aangeven of je een reminder wilt krijgen. In instellingen in het hoofdmenu kun je verder nog opgeven hoe ver van tevoren de reminders moeten komen. Dit heeft overigens geen invloed op al ingestelde reminders heb ik gemerkt.
In het zenderoverzicht kun je op een programma gaan staan en op OK drukken, er komt dan een klokje bij te staan. Ga je met rood een hele zender bekijken dan kun je ook daar per programma aangeven of je een reminder wilt krijgen. In instellingen in het hoofdmenu kun je verder nog opgeven hoe ver van tevoren de reminders moeten komen. Dit heeft overigens geen invloed op al ingestelde reminders heb ik gemerkt.
//
Reg. datum: 04 november 2004
Reg. datum: 04 november 2004
quote:KillerAce_NL schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:18:
Gister viel me iets raars op:
Ik had hetzelfde probleem met de pace icm met een 4:3 tv. oplossing: zet de mediabox bij tv-instellingen ipv 4:3 op scherrm (plat), dan past 1,2 en 3 er wel op.
suc6
Idd.. ik heb hem bij m'n 4:3 TV ook op 'plat' staan.. NL123 zijn niet echt goed afgestemd op de Pan en Scan die de Mediabox in 4:3 mode doet (itt. bijvoorbeeld BBC3, die houdt er wel rekening mee).
Weet iemand hoe ik de TXT in breedbeeld op mijn scherm kan weergeven ?
Reg. datum: 30 augustus 2000
Weet iemand toevallig de instelcode voor mijn Otic 27" LCD TV op de UPC afstandsbediening? UPC klantenservice kan me niet verder helpen dan de "instelcode zoekfunctie" te gebruiken, maar na een kwartier lang op "channel up" klikken krijg je zware vingers 
Door op de afstandsbediening van je TV op teletekst te drukken terwijl je Digitaal aan het kijken bent. Ook kun je je TV instellen op de UPC afstandsbediening, dan werkt het knopje wel.quote:Albert020 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:01:
Weet iemand hoe ik de TXT in breedbeeld op mijn scherm kan weergeven ?
Ik zag ook dat er nu een ander bericht staat bij een zender waar je geen abo op hebt. Door op groen te drukken kun je een abonnement op een zender nemen. Maar is dat alleen voor die ene zender of voor het hele pakket waar die zender in zit?
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Hoe stel ik mijn TV dan op UPC afstandsbedieningquote:MadRacer schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:22:
[...]
Door op de afstandsbediening van je TV op teletekst te drukken terwijl je Digitaal aan het kijken bent. Ook kun je je TV instellen op de UPC afstandsbediening, dan werkt het knopje wel.
Zie "Gebruiksaanwijzing" van je UPC Mediabox vanaf pagina 9.quote:Albert020 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:36:
[...]
Hoe stel ik mijn TV dan op UPC afstandsbediening
Gelukt, bedanktquote:MadRacer schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:49:
[...]
Zie "Gebruiksaanwijzing" van je UPC Mediabox vanaf pagina 9.
Hangt er natuurlijk vanaf of de zender in een pakket zit of solo besteld moet worden. Het verschilt van tien(tallen) zenders in Extra channel pack voor EUR 2/maand extra tot ranzige bedragen richting EUR 20 voor PCNE en TVBS enzoquote:Juggernaut schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:34:
Ik zag ook dat er nu een ander bericht staat bij een zender waar je geen abo op hebt. Door op groen te drukken kun je een abonnement op een zender nemen. Maar is dat alleen voor die ene zender of voor het hele pakket waar die zender in zit?
Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)
quote:Juggernaut schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:34:
Het hele pakket waar die zender in zit.
@dion_b: grmbl
tx, zal eens kijken.quote:aegir2002 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:22:
[...]
Ik had hetzelfde probleem met de pace icm met een 4:3 tv. oplossing: zet de mediabox bij tv-instellingen ipv 4:3 op scherrm (plat), dan past 1,2 en 3 er wel op.
suc6
Als ik de mediabox op plat zet dan zijn de breedbeeld uitzendingen wel in breedbeeld. Maar ik krijg dan een vreemd soort vriemel streepje rechts boven (net onder de zwarte balk). Als ik de mediabox op breedbeeld zet dan krijg ik dit niet. De TV veranderd dan automatisch naar breedbeeld.quote:aegir2002 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:22:
[...]
suc6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 68 69 70 last
Dit topic is gesloten.