quote:
Met CRT.
quote:
ik zie zelf het nut niet zo, een laptop is gemaakt om stroom te besparen. maar omdat te doen zijn veel dingen dus geschrapt. Ik heb liever een complete PC. Gewoon met alles derop en der aan
Dat is jouw keus, en daar zal ik je ook niet van weerhouden. Als je je maar bewust bent van het feit dat je meer energie verbruikt.
quote:
Ook daaronder kan het handig zijn hoor. stel nou dat er bij ons iemand aan de electriciteit komt knutselen. persoon haalt stroom van de zijn groep af en hij kan veilig werken. De electricien weet lang niet altijd hoor dat je zonnecellen hebt. niks is vervelender dan toch onder spanning werken als je denkt dat het er af is.
Ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat goedgekeurde omvormers binnen 10ms geen energie meer leveren als het net wegvalt. Sterker nog: zelfs als een parameter zoals de netfrequentie of de impedantie buiten ingestelde waarden loopt schakelt de omvormer al uit. Zonder dergelijke maatregelen mag een omvormer niet op het NL net geplaatst worden.
quote:
we hebben het trouwens serieus een keer meegemaakt dat wij nog stroom hadden en de rest van de straat niet, tijdens een stroomuitval.
Dat kan natuurlijk, ook de straat is in 'groepen' onderverdeeld, net als je huis. Jij kunt stroom hebben terwijl de rest dat niet heeft en andersom.
JeroenH wijzigde dit bericht 27-06-2006 13:41 (3%)