Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juni 2001

quote:

Zover ik zie niet, maar ik krijg heel veel mailtjes en ik weet niet of je, je nickname hebt vermeld.
Waar gaat het over?

Reg. datum: 13 januari 2004

dat ik een refund aangevraagd heb 1 week geleden maar nog steeds niks gehoort had van logitech.

en jij zei mail je case nummer maar dat heb ik gedaan met verhaaltje erbij.

naar plopjesprobleem@xs4all.nl

heb hem nog maar eens verstuurd.

in het onderwerp staat jorisw86

jorisw86 wijzigde dit bericht 18-06-2006 12:25 (15%)

a.k.a. Martijn

Even voor het overzicht, ik neem aan dat (bijna) iedereen zal gaan voor optie 1, wat inhoud dat ze gaan wachten op de volledig goede versie (als die komt) over x aantal maanden?
Ik kies er iig wel voor, maar ik begrijp dat mocht er uiteindelijk geen nieuwe versie komen, mijn enige optie: geld terug is? Ik heb voornamelijk weinig vertrouwen in de nieuwe versie die ongeveer nu verspreid wordt....ik weet zeker dat ik (amongst others) die plopjes zo mogelijk alleen maar erger zal krijgen (tov hoe ik het nu heb). Maar iedereen gaat voor de limited edition?...[flauw].die gepimpte versie met lichtbalken in de sub? ]/flauw]

"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)

Reg. datum: 25 april 2005

hallo iedereen!
ik heb een z-5500 gekregen omdat ik geslaagd ben:D...:( en er komt een brom uit de subwoofer en een ruis uit de sattelieten...
Ik heb een xtreme music kaart van creative, en nu wil ik de set digitaal(coax) aansluiten op deze kaart, maar wat voor kabel heb ik dan nodig? kan ik deze gewoon in de winkel kopen?
en is het trouwens wel mogelijk om de set digitaal aan te sluiten op deze kaart?
ik heb trouwens geen plopjes:D:D

bedankt voor t antwoord

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Wat juigt iedereen snel wanneer ze de set net hebben en geen plopjes ondervinden. BIj mijn X-530 kwamen de plopjes ook iets later (en werden steeds erger). In het begin had ik ook geen last van radio ontvangst. Soms lees ik hier op GoT reacties van mensen die de Z-5500 nog geen dag in huis hebben en dan al conclusies trekken.
Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:40:
Bij mijn X-530 kwamen de plopjes ook iets later (en werden steeds erger). In het begin had ik ook geen last van radio ontvangst.

Idem hier.

offtopic:
@Bor: heb denk ik een goede vervanging gevonden voor mijn X-530, zie dit topic (en beeld in zonder X-530): 5.1 set + bijkomende versterker op PC? :D

Aaribaaaaaa
Reg. datum: 05 juni 2001

Zoals ik het nu bekijk en optie 1 kies, krijg ik over een week de geoptimaliseerde set, en wacht dan op de handbuild (limited) set mits deze door de certificeringen heenkomt.

Mocht dit certificeren mislukken en er dus geen handbuild set komt, dan kan ik alsnog kiezen tussen de geoptimaliseerde set te houden of restitutie van het aankoop bedag ?

Kan iemand me dit bevestigen ?

C2Q Q6700 / 4GB DDR2 / 2.87 TB / 8800GT / Samsung T260HD" TFT / X-Fi Fatal1ty titanium / Logitech ZS-5500

quote:
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:52:
Mocht dit certificeren mislukken en er dus geen handbuild set komt, dan kan ik alsnog kiezen tussen de geoptimaliseerde set te houden of restitutie van het aankoop bedag ?
Kan iemand me dit bevestigen ?

Dat kan ik bevestigen.

Overigens is het geen limited versie meer die er komt (als hij door de keuring komt). Het wordt een volledig productie exemplaar.

Reg. datum: 20 februari 2004

Maar er staat toch op punt 2, (bij mij dan) dat als je voor de aangepaste versie kiest je niet meer in aanmerking komt voor de limited versie:

"U kunt nog steeds kiezen voor een geoptimaliseerde speakerset die binnen de komende paar weken leverbaar is. Alle klanten die een dergelijke eenheid reeds hebben ontvangen, hebben een vermindering van het plopgeluid bemerkt, hoewel nog niet voor iedereen bevredigend. Als u deze optie kiest, komt u niet in aanmerking voor een andere vervanging, mochten de prototypen ontwikkeld en gecertificeerd worden;"

Reg. datum: 20 februari 2004

oeps, das dus nmiet de bedoeling al die strepen, foutje moet dus zijn dit"

"U kunt nog steeds kiezen voor een geoptimaliseerde speakerset die binnen de komende paar weken leverbaar is. Alle klanten die een dergelijke eenheid reeds hebben ontvangen, hebben een vermindering van het plopgeluid bemerkt, hoewel nog niet voor iedereen bevredigend. Als u deze optie kiest, komt u niet in aanmerking voor een andere vervanging, mochten de prototypen ontwikkeld en gecertificeerd worden;"

~*World of Shit*~
Reg. datum: 10 oktober 2005

@TM: Dus de meel die je doorgestuurd hebt gekregen van R.C. is door B.G. bevestigd?

Ik heb nog steeds niks gehoord van Logitech en mijn broer heeft ook nog geen meel mogen ontvangen. Nu wordt ik toch niet overgeslagen,.. toch!? :/

Mvdlaak wijzigde dit bericht 19-06-2006 14:57 (51%)

What passing bells, for these who die as cattle...

Was het maar zo'n feest.
Reg. datum: 06 juli 2003

Ik heb tot nu toe afgewacht wat betreft contact opnemen met Logitech. Ik had zoiets van eerst eens kijken hoe die nieuwe setjes zijn. Is het verstandig dat ik zo langzamerhand mij eens kenbaar ga maken aan Logitech, nu er zicht is op nieuwe revisies? Of kan ik net zo goed blijven wachten tot de setjes er echt zijn met het contact opnemen met Logitech Customer Support...
Reg. datum: 15 augustus 2004

als je je set wilt omruilen worden dan al je boxen + woofer + pod omgeruilt ?

quote:
hellrazor schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:25:
als je je set wilt omruilen worden dan al je boxen + woofer + pod omgeruilt ?
Ja, je krijgt een complete set. Welke onderdelen je omruild is afhankelijk wat je zelf wilt. Je kunt er dus voor kiezen de boxen te laten hangen.

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

Ik hem maar voor optie 1 gekozen (hand made set) en wachten dus daarop. Mijn R616 vertoont in ieder geval de brom niet meer en ook al hem ik nu wel last van plopjes (die ik voorheen met mijn oude set niet had), wacht ik gewoon maar. Ik neem aan dat Logitech het nu wel lukt met de adviezen van o.a. RC. En anders alsnog een refund.

Darth Malak wijzigde dit bericht 20-06-2006 10:09 (65%)

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

'weg' ermee
Reg. datum: 20 juni 2006

Hoi,

Iemand had mijn vorige account gehacked en was daarom geblokkeerd of zo ?
Ik kies ook voor de handgemaakte set ik ben erug benieuwd hoelang het duurt :-)

Groetjes
LW

Pentium IV 3,0GHz 1GB DDR2
Reg. datum: 16 december 2003

Ik heb ook maar eens een 2e mail gestuurd naar logitech want volgens mij is het de 1e keer niet helemaal goed gegaan. Volgens de automatische mail moet ik vandaag bericht krijgen. Even afwachten dus want het wordt eigenlijk steeds ergens met mn X530 set.... ;(

abcor2003 wijzigde dit bericht 21-06-2006 11:19 (1%)
Reden: typo

Jump it or leave it!!

Pentium IV 3,0GHz 1GB DDR2
Reg. datum: 16 december 2003

Diot is het antwoord wat ik gekregen heb:
quote:

Geachte heer Moonen,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u een X-530 heeft welke last heeft van 'ploppen', brommen en radio ontvangst.

Om er zeker van te zijn dat het een probleem van de set is, en niet komt van een aangesloten invoer apparaat, zal u het volgende moeten testen:
- Koppel de speakerset los van elke vorm van invoer. (computer, dvd-speler, etc...)
- Zet de speakerset aan.
- Schakel het apparaat wat stoort op de speakerset een aantal keren aan en uit en controleer of u nu ook een 'plop' hoort.
- Probeer dit tevens op verschillende wandcontactdozen.

Wanneer u met de genoemde test geen last heeft van 'ploppen' of andere storingen, dan is het geen probleem van de speakerset maar van een aangesloten apparaat. Wanneer de problemen met de test in alle gevallen wel aanwezig zijn, dan is het enige wat we kunnen doen het aankoopbedrag van de set vergoeden. Een oplossing voor het probleem in de vorm van een andere set is er niet. Het is bekend dat dergelijke problemen in sommige situaties zich voor kunnen doen. Het verzoek voor teruggave van het aankoop bedrag zal worden doorgestuurd naar ons hoofdkantoor. Binnen 3 weken na het terug betalen van het aankoopbedrag zal de speakerset worden afgehaald per courier. (hier ontvangt u dan de instructies voor) Dit uiteraard op de kosten van Logitech. Graag heb ik de volgende gegvens nog om het verzoek door te kunnen sturen:
- Serienummer van de set. (deze kan u vinden op een witte sticker onderop de subwoofer en wordt vaak aangeduid met S/N of PID)
- Kan de vervolg correspondentie vanuit het hoofdkantoor per e-mail in het Engels plaatsvinden?
- Uw volledige adresgegevens.
- Uw telefoonnummer. (waar u overdag bereikbaar bent)

Met vriendelijke groet,

H.W.
Logitech Europe SA
Customer Support

Nu is mijn vraag, is er een alternatief voor de x-530 in dezelfde prijsklasse?

Jump it or leave it!!

De N00b.
Reg. datum: 21 november 2003

Is het denken jullie ook mogelijk om de set te laten omruilen voor een andere set zoals bijvoorbeeld de Logitech® Z-5450 Digital 5.1 (met of zonder draadloze rear-speakers)?

I cna tpye 300 worsd pre minute

pinkproject.nl

quote:
N00bDaan schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:42:
Is het denken jullie ook mogelijk om de set te laten omruilen voor een andere set zoals bijvoorbeeld de Logitech® Z-5450 Digital 5.1 (met of zonder draadloze rear-speakers)?

Is dit een strikvraag?
Aan het begin van dit draadje staat je antwoord:
Vatt in "Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL..."

en als dat te moeilijk is:

Grample in "Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL..."
:)

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

quote:
N00bDaan schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:42:

Lees het topic even door. Staat allemaal vermeld.
Edit: Je bent me voor ;)

tm030614 wijzigde dit bericht 21-06-2006 13:52 (4%)

quote:
abcor2003 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:16:
Diot is het antwoord wat ik gekregen heb:
Nu is mijn vraag, is er een alternatief voor de x-530 in dezelfde prijsklasse?
Zie de kleine letters van de topic start.

Reg. datum: 19 november 2005

Gisteren mijn Creative Gigaworks s750 aangekregen, onmiddelijk geinstalleerd en de logitech terug in de doos. Vandaag DHL gebeld.

Geen geplop, geen gebrom, meer detail in het geluid (2 weg), 7.1, .... ZALIG. En ze gaan super hard !!!

Ik wens iedereen nog veel succes ermee. Alle lof aan de mensen die er zo veel tijd in steken. Het is alleen jammer dat er nog steeds niets concreet is opgelost. En dan maar lachen met die Belg met zijn Test aankoop. Volgens mij hadden jullie al lang verdere stappen moeten ondernemen. Enfin. Ik blijf het topic volgen.

Groenten

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

quote:
FlipTrip schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:16:
Gisteren mijn Creative Gigaworks s750 aangekregen, onmiddelijk geinstalleerd en de logitech terug in de doos. Vandaag DHL gebeld.

Geen geplop, geen gebrom, meer detail in het geluid (2 weg), 7.1, .... ZALIG. En ze gaan super hard !!!

Ik wens iedereen nog veel succes ermee. Alle lof aan de mensen die er zo veel tijd in steken. Het is alleen jammer dat er nog steeds niets concreet is opgelost. En dan maar lachen met die Belg met zijn Test aankoop. Volgens mij hadden jullie al lang verdere stappen moeten ondernemen. Enfin. Ik blijf het topic volgen.

Groenten
Fijn dat je er blij mee bent! :) Veel succes. Overigens komt de Z-5500 in bijna alle reviews met de s750 er beter uit. 2-weg is niet zaligmakend en de reviews en ervaringen spreken voor zich. Maar plopvrij geluid is een must.

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Darth Malak schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:34:
[...]

Fijn dat je er blij mee bent! :) Veel succes. Overigens komt de Z-5500 in bijna alle reviews met de s750 er beter uit. 2-weg is niet zaligmakend en de reviews en ervaringen spreken voor zich. Maar plopvrij geluid is een must.

Ik heb zelf erg weinig goede reviews gevonden waarin beide worden vergeleken. Wel hoor ik veel mensen die zijn overgestapt op de S750 zeggen dat de geluidskwaliteit beter is. Natuurlijk is dit redelijk subjectief.

2 weg is inderdaad niet zalig makend maar het heeft wel meer potentie indien goed uitgevoerd.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 21-06-2006 15:55 (8%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: