Hoofdcategorieën
Topicacties

Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 september 2003

quote:
sphere schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 02:18:Daarnaast, neem bijv. de Seasonics, het 600W model is efficicenter dan het 330W model. Is het met het oog op efficientie dan beter de 600W te kopen? De voeding an sich vebruikt natuurlijk ook stroom, wellicht dat de 600W versie daarom juist weer minder aantrekkelijk is :?
Volgens mij is de efficientie van een voeding afhankelijk van de belasting. Bij lage en hoge belastingen is de efficientie relatief op z'n laagst, en bij middelmatige belastingen op z'n hoogst.

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
sphere schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 02:18:
Ik heb op internet (google efficient psu) en dankzij dit topic een aardig inzicht gekregen in efficientie van verschillende PSU's, maar is er ook ergens een overzicht van efficientie van PSU's in categorieen, bijv. tot 300/400/500/600 W en welke in die klasse dan het meest efficient is?

Daarnaast, neem bijv. de Seasonics, het 600W model is efficicenter dan het 330W model. Is het met het oog op efficientie dan beter de 600W te kopen? De voeding an sich vebruikt natuurlijk ook stroom, wellicht dat de 600W versie daarom juist weer minder aantrekkelijk is :?

Binnen elke klasse zo is misschien wel wat te specifiek. Verder vindt je op Silentpcreview veel reviews van voedingen waar men ook diep op de efficientie ingaat.
Ga ook hier eens zien: http://www.80plus.org/
Seasonic voeding zijn efficient en de Antec Neo reeks wordt geprezen voor zijn efficientie.

Kies je model zodanig dat hij sowieso de max belasting aankan die je pc ooit kan vragen (best met nog een kleine marge). Dit is de beste keus op gebied van efficientie. Een voeding werkt het efficientst wanneer hij rond de 80-90% belast wordt. De belasting (procentueel) van een 600W voeding is doorgaans lager dus die gaat doorgaans niet op zijn efficientst werkpunt zitten. Lagere voedingen wel.

Reg. datum: 09 juni 2005

300 watt is voor de gemiddelde gebruiker zat

600 is als je n borg collective aan het bouwen bent >:)

Reg. datum: 16 juli 2006

Hallo

Heeft iemand hier toevallig ervaring met een ASUS a8s-x moederbord en met een antec (true power 380 watt)

Heb dit moederbord pas en me systeem doet soms vreemd. Elke spel sluit binnen enkele minuten af
en bij sommige spellen krijg ik een fatal error.

Nu zijn de zaak waar ik dit moederbord gekocht heb dat het het moerderbord in combinatie met de voeding kan zijn. Kan ook zijn dat het moederbord stuk/slecht is.

moederbord wordt dan ook omgeruilt voor een nieuwe wel het zelfde type.
mischien heb ik dus pech dat er een nieuwe voeding in moet.

Kan iemand dit bevestigen (uit eigenervaring of bronnen)

ps: Kan het zelf helaas niet met een andere voeding testen (die heb ik niet)

Reg. datum: 27 november 2001

Ik weet dat er problemen zijn met sommige asus moederborden en antec voedingen; maar dat zou volgens sommige mensen voorbij moeten zijn, al zeggen andere weer van niet.
Vooral de antec neohe 550 watt zou er last van hebben of hebben gehad i.c.m. asus.
Je kunt kijken of er een bios update is voor je moederbord want dat word geadviseerd door antec zelf.
Helpt dit niet, dan kun je contact opnemen met antec voor een andere oplossing ( andere voeding?)

jenk wijzigde dit bericht 01-08-2006 22:23 (28%)

Reg. datum: 07 juni 2004

Mijn huidige specs:

MSI K8n Neo2 s939 nForc3 Ultra
2x512MB Corsair XMS HSP PC3200
AMD Athlon64 3500+ Northwood 2.2GHz (89W TDP)
Asus V9999GT/TD Geforce 6800GT met 128MB 700MHz DDR-geheugen
2x DiamondMax 9+ 80GB harde schijven
Asus E616 DVD-lezer
NEC ND3500AG DVD-RW
floppy
Akasa fan controller + 3x80mm fans
CPU koeler is een Zalmen CNPS7000Cu
VGA koeler is een Zalman VF700Cu
USB: Logitech Quickcam Pro 5000
Basisstation draadloos Logitech toetsenbord + muis
Belkin Bluetooth adapter
overige USB-apparaten die geen stroom pakken, behalve de occasionele USB-stick.

Al dit draait momenteel op een Antec Truepower 400W met als ratings:
DC Output+5V+12V+3.3V-5V-12V+5V SB
Max38A18A28A0.5A0,8A2.0A
Min1.5A0.8A0.5A0A0A0A

+5V, +3.3V, +12V combined output: 380W
+5V, +3.3V combined output: 240W

Nu ga ik hierin een AMD Athlon64 X2 4600+ 2.4GHz in plaatsen, alsook een oude 20GB-harde schijf voor een Linux-partitie. Gaat die voeding dit nog trekken? Ik zit een beetje in met die lage 12V-rating. Nochtans heeft de 12V nooit onder de ongeveer 11.95 geweest. Misschien occasioneel eens 11.85 wanneer ik overklokte. Ik veronderstel dat ik niet veel headroom meer zal hebben om over te klokken? Ik zou graag overklokken, maar zou er geen nieuwe voeding voor kopen. Ik koop enkel een nieuwe voeding als mijn huidige het niet meer zou trekken op standaard settings.

Wat doe ik allemaal? Surfen, coden, gamen, fotobewerking, films bekijken (HD), documenten bewerken, videobewerking, geluidsbewerking, etc... Je kunt het je bijna niet inbeelden of ik doe het met mijn pc, en vaak veel tegelijk.

Dus ja, hoofdvraag is eigenlijk: Gaat mijn huidige voeding het nog trekken bij de uitbreiding naar de nieuwe hardware?
Debian abuser

Ik heb nog maar weer wat reviews gelezen. Wat ik nog niet weet, is of het nou fijn is met bijv. zo'n Seasonic voeding om een gat bovenin je kast te maken voor de koeling? De kast staat niet in het zicht, dus voor het decorum hoef ik het niet te laten ;)

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

Hoor je de seasonic voeding aan de bovenkant van je kast niet zo te monteren dat de fan aan de onderkant zit?
De fan aan de bovenkant lijkt me een beetje nutteloos of hij moet b.v. onderin bij een stacker behuizing gemonteerd worden.

jenk wijzigde dit bericht 02-08-2006 20:15 (8%)

Reg. datum: 30 augustus 2002

Ik ben zelf op zoek naar een winkel die de Seasonic S12-430 verkoopt met revisie A3. Irritant is dat de meeste winkels niet weten welke revisie hun leverancier heeft.

Het verschil in revisie:
http://forums.silentpcreview.com/viewtopic.php?t=32390
quote:
rev.A1 - Yate Loon fan, adaptor from 20-24 ATX connector
rev.A2 - ADDA fan, 20+4 ATX connector
rev.A2 "improved" - same with A2, but with an PCI-E adaptor
rev.A3 - sleeved cables, PCI-E cable, longer cables. Here is described.

Meer info:
May, 4, 2006 http://www.seasonic.com.tw/new/twevent20060505.htm

Verder is ook de Intel ATX12V standaard van deze voeding veranderd van 2.0 naar 2.2 in de rev.A3.
(De revisie staat vermeld op de voeding zelf achter het serienummer en misschien ook op de verpakking. Deze zou dan “Rev.A3” moeten zijn.)

Iemand een idee welke winkels Rev.A3 verkopen?

Reg. datum: 16 maart 2006

Wat voor voeding raden jullie mij aan?

specs:
Mobo: MSI K8N NEO2-fx
proc: AMD64 x2 4400+
vid: Asus x850xt pe
geheugen: Kingston 3 x 512mb

ik dacht zelf aan een OCZ ModStream 520w

'Atta way, baby!
Reg. datum: 23 november 2000

quote:
Cyb schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:06:
Ik ben zelf op zoek naar een winkel die de Seasonic S12-430 verkoopt met revisie A3. Irritant is dat de meeste winkels niet weten welke revisie hun leverancier heeft.

Het verschil in revisie:
http://forums.silentpcreview.com/viewtopic.php?t=32390

[...]

Meer info:
May, 4, 2006 http://www.seasonic.com.tw/new/twevent20060505.htm

Verder is ook de Intel ATX12V standaard van deze voeding veranderd van 2.0 naar 2.2 in de rev.A3.
(De revisie staat vermeld op de voeding zelf achter het serienummer en misschien ook op de verpakking. Deze zou dan “Rev.A3” moeten zijn.)

Iemand een idee welke winkels Rev.A3 verkopen?

Toevallig net Azerty en Salland gemail hierover:

quote: Salland

Geachte heer,

Wij leveren de versie met de gesleevde kabels, alleen heeft mijn leverancier deze niet op voorraad dus kan ik geen levertijd geven.

Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik die graag.

Met vriendelijke groet,

Patrick Bouwhuis
Product manager

Salland Automatisering
quote: Azerty

Goedemorgen,

We verkopen nog de "oude" versie, de nieuwe komt misschien de volgende zending van de leverancier.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Medewerker: Vincent B.

Azerty Hardware

specs: Core 2 Duo E6600 | Asus P5B Deluxe | 2x 1GB Kingston PC6400 DDR2, CL5 | GeForce 7600 GT (passief)

quote:
DyStiC schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:38:
[...]
Toevallig net Azerty en Salland gemail hierover:
[...]

Ah, Salland verkoopt ze dus, maar heeft ze nog niet op voorraad.

PCDrome:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

De nieuwe revisies zijn bij ons nog niet leverbaar. Ik kan u ook niet zeggen wanneer wij de nieuwe revisie krijgen.

Met vriendelijke groet,

P. Wennmacher
Pcdrome
XPansion:
quote:
Hallo,

Ik heb contact gehad met de leverancier hierover. Deze voeding is van Rev. 2 heb ik van de leverancier begrepen.

Met vriendelijke groet,

Xpansion
http://www.xpansion.nl
info@xpansion.nl
Bij deze laatste is het alleen niet helemaal duidelijk of het gaat om de Intel PSU guideline Rev2.0 of om de Seasonic Rev, maar in beide gevallen is het een oude versie. (Tenzij ze misschien Rev. 2.x bedoelen.)

'Atta way, baby!
Reg. datum: 23 november 2000

Ja was ook van plan een Seasonic te bestellen.
Zie nu echter op de site van Salland dat ze twee versies hebben staan, namelijk:
Seasonic Voeding S12-500
Seasonic Voeding S12-500 EPS
Wat zou het verschil zijn tussen deze twee? op de site van Seasonic zelf is er alleen een S12-500 bekend.

specs: Core 2 Duo E6600 | Asus P5B Deluxe | 2x 1GB Kingston PC6400 DDR2, CL5 | GeForce 7600 GT (passief)

quote:
DyStiC schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:29:
Ja was ook van plan een Seasonic te bestellen.
Zie nu echter op de site van Salland dat ze twee versies hebben staan, namelijk:
Seasonic Voeding S12-500
Seasonic Voeding S12-500 EPS
Wat zou het verschil zijn tussen deze twee? op de site van Seasonic zelf is er alleen een S12-500 bekend.

EPS staat voor Entry-level Power Supply. Volgens mij een extra standaard waaraan de voeding voldoet.

Dit staat ook in http://www.seasonic.com/pdf/datasheet/01PC/S12.pdf
quote:
Complies with the newest ATX12V & EPS12V
Misschien dat EPS pas sinds Rev.A3 aanwezig is en Salland ook nog Rev.A2 heeft, en daarom er apart EPS achter zet.

Reg. datum: 03 augustus 2006

Hallo allemaal,

Ik heb onderstaande specs in mijn computer waarvan op dit moment de voeding het begeven heeft.
Kan iemand mij advies geven welke voeding ik kan kopen. ik was nl. op zoek naar dezelfde van dit merk ook vanwege de kabeltjes die er aan hangen maar vind alleen maar andere modellen met hogere wattages.

Voeding is van: FSP Group en is model: FSP250-60PNA (PF)
Alvast bedankt voor jullie antwoord

nVIDIA NV31-P141 GeForce FX 5600 128 MB DDR + TV-Out (RCA) grafische kaart
Palomar Springdale PE (MS6763 Ver 1.0) µATX moederbord
Intel Pentium 4 3.0 GHz
Sony DW-U10A-10 DVD+RW / DVD-RW / CDRW Multidrive
Flash-geheugenkaartstation FMD7501NNF3 (Gebroken wit)
HLDS GDR-8161B dvd-station

Reg. datum: 07 juni 2004

quote:
needless to say schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:25:
Mijn huidige specs:

MSI K8n Neo2 s939 nForc3 Ultra
2x512MB Corsair XMS HSP PC3200
AMD Athlon64 3500+ Northwood 2.2GHz (89W TDP)
Asus V9999GT/TD Geforce 6800GT met 128MB 700MHz DDR-geheugen
2x DiamondMax 9+ 80GB harde schijven
Asus E616 DVD-lezer
NEC ND3500AG DVD-RW
floppy
Akasa fan controller + 3x80mm fans
CPU koeler is een Zalmen CNPS7000Cu
VGA koeler is een Zalman VF700Cu
USB: Logitech Quickcam Pro 5000
Basisstation draadloos Logitech toetsenbord + muis
Belkin Bluetooth adapter
overige USB-apparaten die geen stroom pakken, behalve de occasionele USB-stick.

Al dit draait momenteel op een Antec Truepower 400W met als ratings:
DC Output+5V+12V+3.3V-5V-12V+5V SB
Max38A18A28A0.5A0,8A2.0A
Min1.5A0.8A0.5A0A0A0A

+5V, +3.3V, +12V combined output: 380W
+5V, +3.3V combined output: 240W

Nu ga ik hierin een AMD Athlon64 X2 4600+ 2.4GHz in plaatsen, alsook een oude 20GB-harde schijf voor een Linux-partitie. Gaat die voeding dit nog trekken? Ik zit een beetje in met die lage 12V-rating. Nochtans heeft de 12V nooit onder de ongeveer 11.95 geweest. Misschien occasioneel eens 11.85 wanneer ik overklokte. Ik veronderstel dat ik niet veel headroom meer zal hebben om over te klokken? Ik zou graag overklokken, maar zou er geen nieuwe voeding voor kopen. Ik koop enkel een nieuwe voeding als mijn huidige het niet meer zou trekken op standaard settings.

Wat doe ik allemaal? Surfen, coden, gamen, fotobewerking, films bekijken (HD), documenten bewerken, videobewerking, geluidsbewerking, etc... Je kunt het je bijna niet inbeelden of ik doe het met mijn pc, en vaak veel tegelijk.

Dus ja, hoofdvraag is eigenlijk: Gaat mijn huidige voeding het nog trekken bij de uitbreiding naar de nieuwe hardware?

nog niemand die hier een sluitend antwoord op heeft?

Ach ja, ondertussen dan toch reeds naar wat andere voedingen gaan kijken...
Zo kan ik
voor ¤ 69.00 een Antec TruePower 2.0 430W vinden, en
voor ¤ 67.00 een Antec SmartPower 450W.

Is de TruePower zoveel beter als de SmartPower? En maakt het veel uit in stilte?
Zou 1 van deze 2 voedingen veel uitmaken op mijn configuratie tov mijn huidige voeding? Zou ik voldoende headroom hebben om te kunnen overklokken? (bvb. CPU naar 2.6 of 2.8 GHz , en proberen wat extra uit mijn videokaart te halen)

nieuws: Corsair introduceert pc-voedingen
quote:
putri_ayu schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:27:
Hallo allemaal,

Ik heb onderstaande specs in mijn computer waarvan op dit moment de voeding het begeven heeft.
Kan iemand mij advies geven welke voeding ik kan kopen. ik was nl. op zoek naar dezelfde van dit merk ook vanwege de kabeltjes die er aan hangen maar vind alleen maar andere modellen met hogere wattages.

Voeding is van: FSP Group en is model: FSP250-60PNA (PF)
Alvast bedankt voor jullie antwoord

nVIDIA NV31-P141 GeForce FX 5600 128 MB DDR + TV-Out (RCA) grafische kaart
Palomar Springdale PE (MS6763 Ver 1.0) µATX moederbord
Intel Pentium 4 3.0 GHz
Sony DW-U10A-10 DVD+RW / DVD-RW / CDRW Multidrive
Flash-geheugenkaartstation FMD7501NNF3 (Gebroken wit)
HLDS GDR-8161B dvd-station
Waarom mag het geen hogere vermogen voeding zijn? Wat bedoel je net met kabeltjes die eraan hangen?
quote:
needless to say schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:41:
nog niemand die hier een sluitend antwoord op heeft?

Ach ja, ondertussen dan toch reeds naar wat andere voedingen gaan kijken...
Zo kan ik
voor ¤ 69.00 een Antec TruePower 2.0 430W vinden, en
voor ¤ 67.00 een Antec SmartPower 450W.

Is de TruePower zoveel beter als de SmartPower? En maakt het veel uit in stilte?
Zou 1 van deze 2 voedingen veel uitmaken op mijn configuratie tov mijn huidige voeding? Zou ik voldoende headroom hebben om te kunnen overklokken? (bvb. CPU naar 2.6 of 2.8 GHz , en proberen wat extra uit mijn videokaart te halen)
Ik zou het gewoon proberen met je huidige voeding. Voor de keuze tussen die 2 die je aanhaalt: kijken op welk gebied ze verschillen, en wat hun 12V rating is. Daarop kan je je keuze baseren.

disco stu wijzigde dit bericht 04-08-2006 00:05 (108%)

Reg. datum: 03 augustus 2006

quote:
disco stu schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:02:
nieuws: Corsair introduceert pc-voedingen

[...]

Waarom mag het geen hogere vermogen voeding zijn? Wat bedoel je net met kabeltjes die eraan hangen?

[...]

Ik zou het gewoon proberen met je huidige voeding. Voor de keuze tussen die 2 die je aanhaalt: kijken op welk gebied ze verschillen, en wat hun 12V rating is. Daarop kan je je keuze baseren.
Met 'kabeltjes die er aan hangen' bedoel ik dat ik op dit moment wel een reserve voeding heb die het wel doet maar die dus totaal andere kabeltjes heeft dan degene die stuk is, dus vandaar dat ik opzoek ben naar hetzelfde model, wat ik dus nergens vind. Er zijn dus wel hogere wattages van dat model maar kan ik die dan dus wel gebruiken? Zo ja, dan weet ik voldoende.

Welke kabels (dus connectoren?) en hoeveel ervan heb je dan nodig? Ik ben er zeker van dat er nog genoeg voedingen zijn met mnstens alle kabels die jij wilt.
en nu hoop ik dat ik je goed begrijp: je wil dus een minimum aantal molexen, sata-power, floppy-power etc?

Reg. datum: 09 mei 2005

Ik was opzoek naar een nieuwe zware voeding, maar zit nu te twijfelen tussen meerdere modellen:

http://www.antec.com/images/160/NeoHe_q_sli.jpg
  • Modulaire voeding.
  • 2x 80mm fans.
  • 3 12V lijnen. (meeste vermogen over de 12V van deze voedingen)
http://www.coolermaster.com/product_common_images/2a943a84a53682f736e514dfcea014a1.jpg
  • 120mm fan
  • 3 12V lijnen
http://www.tagan.com/gfx/easycon_series/easycon_rear.jpg
  • Modulaire voeding
  • 120mm fan
  • Minste vermogen
http://www.seasonicusa.com/images/s12.jpg
  • 120mm fan
  • Goede reacties in dit topic

Ik heb al meerdere reviews gelezen, maar kan niet besluiten, wat nu de beste keuze is. De voedingen zijn stuk voor stuk allemaal topvoedingen. Heeft iemand goed advies? En als je nog een goede (gelijkwaardige) voeding kent: advies is welkom!

"Say 'NO!' to Sweex" | "Met een hamer past alles!" | The answer to all questions... GOOGLE!
TweakerMaps

Reg. datum: 10 december 2003

Seasonic als je gaat overclocken.
Antec voor normaal stevig gebruik.

Goede voedingen die tevens erg zuinig met energie omgaan in vergelijking met andere voedingen.

http://www.tweakers.net/gallery/131188/sys 3dmarks2001:25000+ # 3dmark2003:10500+ # 3dmark2005:4500+ # pifast:38+sec http://specs.tweak.to/10270

Reg. datum: 02 augustus 2004

Ik heb zelf zitten twijfelen tussen de Seasonic 600W en de Be Quiet Dark Power PRO 600W.
Heb veel tests gelezen en ze lijken niet veel voor elkaar onder te doen. De BQT heeft bijvoorbeeld als extra feature dat de fan na afsluiten nog even blijft draaien om de laatste warme lucht te verwijderen.

Uiteindelijk heb ik besloten om voor geen van tweeën te gaan, daar ik bij toeval op een review stootte van een geheel nieuwe voeding.
De Corsair 620W!

Nog niet leverbaar, althans ik heb 'm nog nergens gezien, maar ik ga wel op deze wachten...
Zou qua afmetingen ook in de P180 moeten passen. Voor mij erg belangrijk. :P

Links:
http://www.seasonicusa.com/s12.htm
http://www.be-quiet.de/en.../darkpowerpro_600_eng.pdf
http://www.corsair.com/corsair/HX_power_supply.html

Seasonic komt ook met een nieuwe serie uit (september) ; namelijk de M12 serie.
Ziet er zeer goed uit.

linkje:
http://hardwarelogic.com/...ICLE/1249/2006-07-27.html

Reg. datum: 02 januari 2006

hallo allemaal,
ik hoop dat het topic ook voor deze vraag is bestemd en dat jullie mij kunnen helpen. Door de aankomende aanschaf van een nieuwe pc ben ik op zoek naar een voeding die daar bij past. Hier heb ik een aantal eisen aan gesteld waar jullie mij misschien beter op kunnen assisteren dan ik zelf kan. Ik heb al veel rondgekeken en kom er niet goed uit. Ik wil mijn pc namelijk zo stil en koel mogelijk. Ook wil ik gaan overklokken.
Wat is zoek is:
1. een voeding tot max 150 euro (wanneer hij veel beter is mag hij ook wat duurder zijn Max 180 euro)
2. Hij moet echt heel stil zijn (mag dus fanless eventueel of niet meer dan 15db als dat kan?)
3. Hij moet minimaal 500 Watt hebben
4. Hij mag niet TE warm worden (wat Te warm is laat ik aan de experts over :P)
5. Hij moet minimaal 4 SATA aansluitingen hebben (of 2 en de mogelijkheid om uit te breiden)
6. Hij moet minimaal 2 IDE aansluitingen hebben.
7. Hij moet geschikt zijn voor de volgende samenstelling:
1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2, CL4 (OCZ, OCZ2P8002GK) ¤ 215,-
Asus P5W DH Deluxe, 975X (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394a) 199,70
Club3D Geforce 7900 GTX 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) CGNX-X792 ¤ 429,-
Intel Core 2 Duo E6600 (S775, 2,4GHz, 1066MHz FSB, 4MB Boxed) ¤ 306,96
Western Digital Raptor WD740ADFD, 73GB (10000rpm, SATA, 16MB) ¤ 158,62
Seagate Barracuda 7200.10, 320GB (7200rpm, SATA II, 16MB) ¤ 91,68
Thermaltake Armor VA8003BWS (ATX, Geen PSU, Zwart, 25cm Fan) ¤ 162,-

Als jullie op of aanmerkingen, suggesties of wat dan ook hebben, dan hoor ik dat heel graag. Ik had zelf deze ,Tagan TG500-U25, 500W (ATX, EPS12V 2.9) ¤ 119,90, al uitgezocht maar hier ben ik niet helemaal zeker en tevreden over.
Reg. datum: 15 januari 2002

Binnenkort wil ik mijn videokaart gaan upgraden naar een 7600GT. Het punt is alleen dat ik niet zeker ben of mn huidige voeding dit gaat houden;

De specs:

Pentium D 920 @3.0GHZ
2x 1GB DDRII
Seagate 250GB SATA-I
Asus 7600GT
Asrock 775Twins-HDTV
Creative Audigy SE
DVD-Rom speler
CD-RW brander
Floppydrive
3 casefans

Mn voeding op het moment is de Huntkey LW6400LH 400W. Gaat dat lukken met de nieuwe videokaart erbij? Wat schatten jullie?

GA-P35C-DS3R Rev. 2.0 F11 | E6750 @ Arctic Freezer Pro | 4GB MDT PC6400 | Gigabyte HD3870 | Audigy ZS | Coolermaster Realpower 450W | Seagate 7200.10 250GB | 2x Seagate 7200.10 250GB Raid0 | Vista X64 Ultimate

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: