[CiP]Tombraider

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 28.249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 181809 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:38:
[...]

Wat!? Hoe kom je ooit aan zoveel kaartjes? Maak er wat leuks van een kunstwerk oid :P
Ach, je krijgt wel eens wat in handen gedrukt (en dat gaat dan per kilo, niet per stuk). Ik zat al te denken hoe ik die dingen mijn 2e tombraider case zou kunnen verwerken, maar nog niet echt een goed idee daarvoor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
luxaflex is horizontaal en lammellen zijn verticaal :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 20-07-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22

Zeror

Ik Henk 'm!

Terw_Dan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:37:
[...]

Hangen er 300. (12 lang, 25 rijen).
Erge is dat ik nog 300 simmetjes heb en neit weet wat ermee te doen :P
Ik zie naast je huidige simmgordijn nog een leeg raam. HINT :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:07
als je nog ram over hebt, dat nog werkt, je mag er altijd een paar naar mij toesturen (ik kan er nog wel gebruiken in m'n oude compo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:52:
[...]

Ik zie naast je huidige simmgordijn nog een leeg raam. HINT :P
Dat gaat niet goed denk ik, daarbij kom ik dan met 300 simmetjes nog eens flink tekort.
Daarbij heb ik al een gordijn en wil ik wat nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
verlijm je simmetjes tot een CD rek of soort opberg kistje (met deksel en schanieren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113482

touchdomex schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:02:
[...]

Ik heb het vermoeden ook dat hij gewoon weg is. Hij komt denk ik ook niet meer terug. Maar er zijn gelukkig waardige opvolgers _/-\o_
Dat kunnen jullie dus wel vergeten.
Ediejo geeft echt niet op.
Heeft alleen geen zin in al dat gezeik.
Maar heeft nu wel een eigen forum http://www.ediejo.dnrhosting.nl/forum/index.php

Ediejo stopt echt niet door gezeur van anderen.
Op zijn eigen forum lopen alle topics gewoon door en zelfs meer....

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 113482 op 22-07-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Omdat de weegschaal niet meer van slag af is heb ik de kast op de weegschaal gezet. Ding weegt 15.2KG. Nog redelijk wat als je bedenkt dat hij van piepschuim is gebouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-04 18:05
Dat gordijn blijft een hoge :9~ factor hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
piepschuim? je hebt een heel klein beetje piepschuim gebruikt, en voor de rest alles rechtop gezet door massa's gips... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:01:
piepschuim? je hebt een heel klein beetje piepschuim gebruikt, en voor de rest alles rechtop gezet door massa's gips... 8)7
Nee, dat valt behoorlijk mee. alle stukken die je ziet zijn piepschuim, hierover zit een dun laagje gips. Op sommige plekken is dat iets meer (zoals de berg bovenop), maar verder is het gewoon piepschuim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
en onderin zo'n hele laag gips dachtik dat je zei :p, naja, het gewicht zit ergens in he (trek er mss 5kg af van alle hardware dat erin zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:11:
en onderin zo'n hele laag gips dachtik dat je zei :p, naja, het gewicht zit ergens in he (trek er mss 5kg af van alle hardware dat erin zit)
Tja, het zijn natuurlijk wel dunne laagjes, maar het is natuurlijk wel een heleboel bij elkaar. Ik had eigenlijk alle onderdelen eens los moeten wegen, maar goed, daar denk je niet echt aan (boeit ook weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik vind het helemaal niet zo zwaar voor zo'n midi-tower. 15 is redelijk hoor. Een goede sterke midi-tower is met hardware ook zo 15 kilo. Laat staan de volle Stackers van 30 :X Heb je netjes gedaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
het grootste gewicht van hardware is denkik je voeding, je hd, je mobo en je drives (dan heb je het ook allemaal gehad), heb je geen oud mobo ofzo op overschot liggen? kan je altijd eens wegen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:37:
het grootste gewicht van hardware is denkik je voeding, je hd, je mobo en je drives (dan heb je het ook allemaal gehad), heb je geen oud mobo ofzo op overschot liggen? kan je altijd eens wegen he
Vreemd genoeg heb ik hier geen enkel mobo liggen ;)

Ik denk dat het gevoelsmatig ook gewoon zwaar is omdat je het ding ook niet fatsoenlijk vast kunt pakken zoals bij een gewone toren het geval is.
Daar moet ik met m'n 2e Tombraider mod wel even rekening mee gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22

Khaine

Python liefhebber

Terw_Dan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:39:
[...]

Vreemd genoeg heb ik hier geen enkel mobo liggen ;)

Ik denk dat het gevoelsmatig ook gewoon zwaar is omdat je het ding ook niet fatsoenlijk vast kunt pakken zoals bij een gewone toren het geval is.
Daar moet ik met m'n 2e Tombraider mod wel even rekening mee gaan houden.
Heb je eigenlijk al concrete plannen voor TR-mod 2 ? Gaandeweg deze mod had je ook al een hoop plannen die je niet kon uitvoeren, dus ik was benieuwd of je daar een lijst van had ofzo ? Dan kunnen we alvast genieten van een sneak-preview ?

Btw , had je deze populariteit en aandacht verwacht toen je voor het eerst het idee kreeg om een lara in een PC te bouwen ? Ik denk zelf van niet :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Khaine666 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:45:
[...]

Heb je eigenlijk al concrete plannen voor TR-mod 2 ? Gaandeweg deze mod had je ook al een hoop plannen die je niet kon uitvoeren, dus ik was benieuwd of je daar een lijst van had ofzo ? Dan kunnen we alvast genieten van een sneak-preview ?

Btw , had je deze populariteit en aandacht verwacht toen je voor het eerst het idee kreeg om een lara in een PC te bouwen ? Ik denk zelf van niet :D
Er zijn concrete plannen (voor zover ze concreet te noemen zijn als ze in je hoofd zitten) voor een tweede tombraider mod.
De hardware heb ik er al voor
Athlon MP 2600+
2GB ram
Gigabyte GA7DPXDW-P (jawel, ook in deze mod komt hij naar voren, maar nu laat ik hem wel heel)
GF 7800GS,
360GB hdd ruimte
DVD brander
Pioneer slot in dvd speler (die kan ik wat leuker wegwerken in de case denk ik). Anders wordt het weer enkel de fikker.
Verder een USB kaartje en geluidskaartje en eveneens een zalman 400W voeding.

Dit is mijn werkbak, maar met die 7800GS erin is hij sneller als die A64 die ik heb, dus kan die ook wel modden en meenemen naar lans.

Dit weekend is Terw_LAN III dus ben ik het hele weekend al bezig, maar daarna wil ik gaan kijken of ik wat oude kasten kan vinden om te gaan gebruiken als frame.

Er komt 1 eyecatcher in te zitten, wat dat wordt houdt ik nog even voor mezelf, maar verklap al wel een paar andere dingen.

- hij wordt iets groter dan deze, zodat ik meer verschillende dingen in de kast kan gaan verwerken.
- de hardware komt iets minder in de behuizing te zitten (hardware wordt makkelijker bereikbaar, maar wel volledig weggewerkt, zodat je niet ziet dat het om een pc gaat in eerste instantie.
- er gaat meer met licht gewerkt worden, ik wil met fakkeltjes gaan werken die verschillende stukjes van de case verlichten.
- hij wordt aan 1 kant zo gemaakt dat hij daar makkelijk te tillen is, maakt niet uit als het er dan iets minder uitziet.
- hij gaat een beetje een mytisch thema krijgen, al weet ik nog niet wat, ik denk dat dat goed te combineren is met Tombraider.
- er gaat een hang/touwbrug inkomen

Verder moet ik nog op zoek naar een goede actionfigure hiervoor, ik heb er wel een paar staan, maar wil liever een wat kleinere, omdat ik anders de kast erg groot moet maken wil ik hem een beetje in proportie houden.
En verdere ideeen komen wel als ik aan het bouwen ben. Ik ga dit topic dan gewoon nog eens doorspitten voor geopperde ideeen en kijken hoe ik ze kan verwerken in mijn mod. Daarnaast is het een kwestie van gewoon veel zoeken op internet naar leuke ideeen die binnen het thema passen en gewoon lekker knutselen om te zien wat ervan terecht komt. Leuke van deze mod(s) is dat er geen vaststaand plan is, ik niets ontwerp voor ik begin en gewoon kijk wat ik wil gaan maken en hoe ik het ga maken. imho is dat de beste manier om een mod zo creatief mogelijk te maken omdat je dan altijd ideeen die je later nog opdoet erin kunt verwerken zonder dat je een complete redesign hoeft te doen (je hebt immers geen echt ontwerp).

en ik had nooit gedacht dat deze mod zo populair zou zijn, maar iedereen die hem ziet (zeker in het echt) vind hem helemaal te gek. Het leuke is ook dat velen er niet direct een computer uithalen, dus in dat opzicht is mijn case helemaal geslaagd.

Als ik met de 2e verder ga dan komt er uiteraard weer een nieuwe CiP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik snap alleen de 7800 GS niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Wat valt daar niet aan te snappen?
Het is de snelste AGP kaart die ooit is uitgebracht, hij werkt in dit systeem (leuk, gezien de MPX niet echt happig lijkt op de nieuwere AGP kaarten) en hij heeft me niets gekost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Laatst online: 23-11-2024
Terw_Dan schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:25:
[...]

Wat valt daar niet aan te snappen?
Het is de snelste AGP kaart die ooit is uitgebracht, hij werkt in dit systeem (leuk, gezien de MPX niet echt happig lijkt op de nieuwere AGP kaarten) en hij heeft me niets gekost :P
Aha, gratis, ik snapte al niet waarom je nog AGP gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
gabiballetje schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:27:
[...]

Aha, gratis, ik snapte al niet waarom je nog AGP gebruikt...
Nou, ook al is het platform al weer een aantal jaartjes oud, kwa performance voldoet dit ding nog steeds beter dan een single cpu systeem. Dus ook zonder de 7800GS (maar met de 5700XT die ik hiervoor had) was het een geweldig snelle bak, alleen nu is de 3d performance ook nog eens lekker goed.
Voor mij genoeg reden om het upgraden van mijn main rig nog een jaartje of 2 uit te stellen :)

dus dan kan ik er makkelijk een leuke mod voor gaan maken, verdient dit geval eigenljik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-03 10:07

sniek

Got root?

Ik ben zooooooooo benieuwd of die troep op je MOBO gaat smelten en of er geen condensators gaan rotten! ;) Verder,.... MOOI MAN!

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
sniek schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:47:
Ik ben zooooooooo benieuwd of die troep op je MOBO gaat smelten en of er geen condensators gaan rotten! ;) Verder,.... MOOI MAN!
Dit weekend heeft het ding een mooie test doorstaan op Terw_LAN III, waarbij hij lekker lang aan heeft gestaan en best intensief is gebruikt.
Afgezien van het afbreken van een van de leeuwtjes aan de voorkant en het wegwaaien van 3 blaadjes heeft het ding zich perfect gedragen. Ik ben dus ook totaal niet bang voor problemen met het mobo of wat dan ook. Maar goed, het is dan ook een Gigabytebord, dus iets anders had ik niet echt verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC heeft de kast gezien op de Terw_LAN.

1 smilie: _o_

Echt, dude, je hebt een prachtig staaltje werk afgeleverd! d:)b Een klein doch serieus nadeel vind ik echt nog wel dat je de hele kast moet slopen, mocht je hardware willen (moeten) vervangen :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
BalusC schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:14:
* BalusC heeft de kast gezien op de Terw_LAN.

1 smilie: _o_

Echt, dude, je hebt een prachtig staaltje werk afgeleverd! d:)b Een klein doch serieus nadeel vind ik echt nog wel dat je de hele kast moet slopen, mocht je hardware willen (moeten) vervangen :X :P
Het is ook hopen dat er niets stuk gaat, maar ik moet zeggen (en zoals je ook hebt kunnen zien) dat die bak prima werk geleverd heeft afgelopen weekend, ook al is de kast een beetje beschadigt geraakt.
Maar om te voorkomen dat ik met hetzelfde probleem zit met de volgende mod ben ik bezig om een draaibaar mobopaneel te maken. Op deze manier kan ik iig het mobo en alle hardware die daarop geprikt zit eruit halen. Ook de voeding zal niet meer zo extreem gemod worden, zodat die ook vervangbaar blijft.
Maar goed, daarvoor komt wel een nieuwe CiP als ik daar wat fotos voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:05

DefLite

Why so serious?

Echt een super vette mod :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
als je mobo hierin kapot is zou ik hem niet vernielen maar direct een nieuwe maken
deze kan je nog esthetisch goed gebruiken, het zou zonde zijn moest je hem volledig verkl*ten he
maak er dan een broertje van, een andere tempel oid vanuit haar films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:35:
als je mobo hierin kapot is zou ik hem niet vernielen maar direct een nieuwe maken
deze kan je nog esthetisch goed gebruiken, het zou zonde zijn moest je hem volledig verkl*ten he
maak er dan een broertje van, een andere tempel oid vanuit haar films
Ik zat te denken, wat ik kan doen als het mobo het begeeft is de hele achterkant eruit halen. Die is namelijk niet echt boeiend (1 plaat) en weer makkelijk te herstellen. Dat zal wel gaan betekenen dat ik ook door de moboplaat van de kast zelf (metalen ding dus) heen zal moeten, maar als dat een beetje goed gaat moet het toch lukken om zo het mobo eruit te halen en de kaarten. Ik ga het alleen niet proberen tot er echt iets stuk gaat.

Bij mijn nieuwe mod gaat het iig anders aangepakt worden zoals al eerder gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
dan ga je de hele moboplaat er ook moeten uitslopen
geheid dat het dan misgaat he, ik zou hem toch houden als decoratie dan, en ene niuwe make :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:16:
dan ga je de hele moboplaat er ook moeten uitslopen
geheid dat het dan misgaat he, ik zou hem toch houden als decoratie dan, en ene niuwe make :)
Dat gaat relatief makkelijk denk ik. Maar ach, ligt er natuurlijk ook aan wanneer het ding het begeeft. Als het ding over 3 jaar stuk is (en echt niet meer te vervangen is) dan gaat hij ergens neergezet worden als pronkstuk zonder dat hij hoeft te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103365

ech ik heb nog nooit een tread volledig gelezen langer dan 3 pagina's maar dit is echt sowieso de moeite waard om alles volledig te lezen.. ik heb wel een vraagje, wat zijn de tempraturen van je cpu en je hdd's etc?

loopt het niet allemaal een beetje te warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 103365 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:09:
ech ik heb nog nooit een tread volledig gelezen langer dan 3 pagina's maar dit is echt sowieso de moeite waard om alles volledig te lezen.. ik heb wel een vraagje, wat zijn de tempraturen van je cpu en je hdd's etc?

loopt het niet allemaal een beetje te warm?
de cpu temp zit nu op 39C, heel erg acceptabel vind ik. Hdd temp kan ik zo niet uitlezen, maar gezien er een fan direct op het ding staat te blazen denk ik niet dat die echt warm zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 01-08-2006 08:17 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
he ediejo, weer terug? welkom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Ediejo schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:16:
Ik zeg 2 dingen. Nice Job, Nice Case. _/-\o_
Dank je, ik ga me ook zeker nog even inschrijven voor de casemod compo op jouw forum, lijkt me ook wel leuk om aan mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:12
ik zeg ook maar een ding....

ODE AAN JOU!

als ik nou eens wat handiger was, had ik zeker ook zoeits willen maken.

echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
m.lammers schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:59:
ik zeg ook maar een ding....

ODE AAN JOU!

als ik nou eens wat handiger was, had ik zeker ook zoeits willen maken.

echt super!
Je wilt niet weten hoe ongelovelijk klunsig ik kan zijn hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hmm...
* Ultraman heeft de mod ook nog aangeraakt op de Terw_LAN.

Ik ben erg benieuwd naar de 2de versie :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
cybersteef schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:23:
Hmm...
* TERW_DAN heeft de mod ook nog aangeraakt op de Terw_LAN.

Ik ben erg benieuwd naar de 2de versie :)
heb je hem AANGERAAKT! :( dus daarom was hij dus kapot ;) >:)

j/k natuurlijk (en een fijne verjaardag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 16:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb deze avond eens de tijd genomen om het hele topic te lezen en ik heb echt bijna de hele tijd met open momd zitten te kijken! Damn wat een mod!
Niets dan respect voor alle creativiteit die hierin zit! _O_

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
update - TVkaart

En geheel onverwacht toch nog een update voor deze mod. Ik kwam namelijk op het idee om een TVkaart in te bouwen. Nu dacht idereen dat het niet echt mogelijk was om deze bak te upgraden. Maar het kan wel :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/81269f46fe8a793dbea8a53a80dbf99f/full.jpg
De zijkant voordat ik ging knutselen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a8d6d6d4ae22f4d393cedbc020a119e8/full.jpg
De zijkant opengesloopt zodat ik bij de PCI kaarten kon

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c8be95754a42624fcfe800299b8199e4/full.jpg
vakkundig de zijkant weer dichtgemaakt, gaat bijna net zo makkelijk als schroeven

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/55a018d4585cae101c1a324a5a45813c/full.jpg
En na het weer geschilderd te hebben. zo goed als nieuw :)

Volgende upgrade wordt de cpu vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181231

Is er wat veranderd dan :+ Je ziet er helemaal niets van, goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 181231 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:52:
Is er wat veranderd dan :+ Je ziet er helemaal niets van, goed werk!
Ghehehe, dat was ook precies de bedoeling :P er zijn wel wat kleine veranderingen (iets andere kleur verf en mos dat beetje anders zit) maar je kunt gelukkig niet zien dat ik heb hele zijpaneel eruit gesneden heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:22

Khaine

Python liefhebber

Behalve dat je het netjes heb weggewerkt, ben ik nu toch wel schieuwnierig geworden, waarom je een TV-kaart in deze mod hebt geplaatst ? Je had de mod er ook grandioos mee kunnen verzieken nml !

Al met al een schitterende afwerking weer!

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Khaine666 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:34:
Behalve dat je het netjes heb weggewerkt, ben ik nu toch wel schieuwnierig geworden, waarom je een TV-kaart in deze mod hebt geplaatst ? Je had de mod er ook grandioos mee kunnen verzieken nml !

Al met al een schitterende afwerking weer!
Nou, het systeem waar ik eigenlijk TV op wilde kijken was nogal overbodig, dus heb ik deze bak er maar voor gepakt.

Zeker omdat dit systeem straks een X2 erin krijgt en daarmee ook mijn Athlon MP 2600+ gaat vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175909

Als je nog dergelijke mods in gedachten hebt, doe je er misschien goed aan een en ander via de bodem bereikbaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 175909 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:03:
Als je nog dergelijke mods in gedachten hebt, doe je er misschien goed aan een en ander via de bodem bereikbaar te houden.
Voor de 2e Tombraider mod is het zo dat het hele moederbord uitschuifbaar wordt en de hdds eruit te kantelen zijn. Enige waar ik dan minder makkelijk bij kan zijn de opticals en wat bekabeling, maar waarschijnlijk zal dat systeem ook wat meer worden geupgrade dan dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-04 18:06
Leuk joh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 11:42

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Echt weer een update van het gepantenteerde © Terw_Dan niveau!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

XplodingForce schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:03:
Echt weer een update van het gepantenteerde © Terw_Dan niveau!
IDD :D
Gewoon slopen die handel :Y)
En later wel weer zien of het nog netjes in elkaar komt.. wat het altijd doet ook _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

IDD :D
Gewoon slopen die handel :Y)
En later wel weer zien of het nog netjes in elkaar komt.. wat het altijd doet ook _O_
Precies, gewoon slopen het is altijd wel te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176518

Any progress? :)

offtopic:
is het gelukt met die MSI K7T Turbo uit V&A trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 176518 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:57:
Any progress? :)

offtopic:
is het gelukt met die MSI K7T Turbo uit V&A trouwens? :P
Op deze mod geen progress, behalve dat de netwerkkaart en cardreader niet goed werken. Dus ik ga er waarsch nog eea aan sleutelen, maar aan de mod zelf gaat niets veranderen.

zie [CiP] Tombraider Falls voor mijn 2e TR casemod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
En zoals te verwachten was ging er natuurljik weer wat stuk, namelijk de netwerkkaart. De verbinding viel om de 5 minuten voor een paar sec weg en dat wordt dus heel snel heel vervelend. Dus de zijkant moest er weer uit.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3209c56dae3e0a3ad0cf81afbc175794/full.jpg
deze zijkant dus... het probleem alleen, zoals te zien de zijkant was een beetje gammel :P. Met als gevolg dat de zijkant doormidden brak tussen de fan en de USB/firewire dongle.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0920aa500078ebed49b493f0a9cb1c94/full.jpg

De kast ligt hier nu op z'n zijkant, zodat alle kaarten eruit konden en ik de netwerkkaart kon vervangen. Daarbij was dit een mooie gelegenheid om de kast een keertje uit te zuigen (het was nogal stoffig binnenin).

Ik moest natuurlijk wel dat lelijke gat weer vullen, maar de plaatjes met piepschuim waren op... dus dan gaan we maar creatief plakken :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9b722103f38ae4a9a0c387e6ec79e11e/full.jpg
Wat losse stukjes aan elkaar met wat lijm ertussen en het wordt een mooi zijpaneeltje.

beetje gips erover en je ziet er niets meer van:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66d13811d5e3d3d43d35f122112979e8/full.jpg

Zoals hier ook al te zien is zitten er nu geen USB/Firewire poorten meer aan de zijkant. Dit heb ik gedaan omdat dat een nogal zwak stuk was van mijn kast, zelfs voordat dit stuk opgengemaakt was was het al gammel en kon je maar 1 USB en 1 Firewire poort gebruiken omdat er teveel gips voorzat en het makkelijk afbrak.

Ik had gelukkig nog een firewire dongle liggen, dus die is verhuisd naar de achterkant van de kast, boven de videokaart. De USB poorten zijn wel iets verplaatst, maar niet heel veel. Wat ik namelijk heb gedaan is een sleufje in de bovenkant gedremeld en hier de USB poorten ingeplakt met dit als eindresultaat.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/24e2e4eb2bff7b07c2e2ea7cc7168db5/full.jpg

De USB poorten vallen nauwelijks op tussen het groene mos, maar zijn prima bruikbaar en het is heel wat steviger dan wat het eerst was, dus nu kan ik weer gewoon 9 USB poorten gebruiken :)

En wonder boven wonder doet de cardreader het ook weer, ding was tijden dood, maar is ineens weer tot leven gekomen.

En zo ziet de kast er nu uit... zoek de verschillen zou ik zeggen, je zou er niet veel moeten zien.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/daff5c904b72084fe7c7ebcf887a484e/full.jpg

Als laatste heb ik gelijk de bak maar geupgrade. Van een AMD 64 X2 3800+ ben ik naar een AMD 64 4000+ gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196655

mooi je ziet nix van dat daar een gat was!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wursel2000
  • Laatst online: 27-01-2024
helemaal mijn stijl niet, maar toch mooi gemaakt :)
origineel is hij wel!

kan je niet een soort luik maken om toch nog aan je hardware te kunnen? lijkt mij niet zo praktisch om iedere keer een stuk van je zijkant uit te zagen, vb in de onderkant, dan zie je er toch niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
wursel2000 schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:37:
origineel is hij wel!

kan je niet een soort luik maken om toch nog aan je hardware te kunnen? lijkt mij niet zo praktisch om iedere keer een stuk van je zijkant uit te zagen, vb in de onderkant, dan zie je er toch niets van...
Nee, dat is niet te doen, dit omdat de onderkant vand e kast op eenzelfde manier eruit ziet als de rest :P.
De reden dat ik met de 2e mod dus iets tactischer aan de slag ben gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167619

wursel2000 schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:37:
origineel is hij wel!
niet jouw stijl
wie wil die kast nou niet op zun bureau hebben staan :?

hij blijft cool terw_dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Feli Terw_Dan! Lijkt me erg leuk om je een keer te ontmoeten. Zie je in Rijswijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
TEAMIKKE schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:15:
Feli Terw_Dan! Lijkt me erg leuk om je een keer te ontmoeten. Zie je in Rijswijk!
Ja tnx. jij natuurlijk ook feli.

Enige waar ik nu mee zit is hoe ik het ding ga vervoeren :P Ik heb hem vooralsnog enkel voor Terw_LAN III vervoerd... en dat was van mijn kamer naar de tuin.
Ach, ik ga wel wat bedenken. Ik heb nog piepschuim platen staan, denk dat ik daar wel wat van knutsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-04 12:11
Gefeliciteerd,
ik zit meer meet de afstand dan het heel blijven. Maar het gaat wel goed komen :).

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Anoniem: 167619 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:42:
wie wil die kast nou niet op zun bureau hebben staan :?
Ik, want hij past niet in mn interieur :+

Wat niet wegneemt dat het een hele vette case is :)
Hulde aan Terw_dan _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door B1tneuker op 08-12-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

bouw ff een kist net zoals ediejo. :) en dan schuim aan de kanten en karretje :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

*O* Als verwacht mag ik ook Terw feliciteren met een finaleplaats op TBCL!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167619

B1tneuker schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:00:
[...]

Ik, want hij past niet in mn interieur :+

Wat niet wegneemt dat het een hele vette case is :)
Hulde aan Terw_dan _/-\o_
naja :/
om zo'n kast moet je natuurlijk het interieur heen bouwen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
mydogisgone schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:09:
bouw ff een kist net zoals ediejo. :) en dan schuim aan de kanten en karretje :)
Ik kan waarschijnlijk wel aan een mooie stevige kist komen om het ding in te zetten, maar dat gaat vast goed komen.
Anoniem: 167619 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:30:
[...]

Precies.
Of je gaat in de jungle wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Anoniem: 167619 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:30:
Sponsor jij dat dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Ziet er nog steeds geweldig uit!

Leuk dat je zo ff de zijkant eruit "sloopt" en dan er weer inzet. Je ziet echt t verschil niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Strikertje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:38:
Ziet er nog steeds geweldig uit!

Leuk dat je zo ff de zijkant eruit "sloopt" en dan er weer inzet. Je ziet echt t verschil niet!
Ja, dat is prima te doen. Ok. Het kan beter en zeker makkelijker, maar de bedoeling is dat mijn systeem nu niet meer opengehaald wordt en ik het gewoon kan blijven doen met de hardware die er nu inzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Lijkt me ook net zo best...

Zou zo zonde zijn als je iets molt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 134214 schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:12:
Lijkt me ook net zo best...

Zou zo zonde zijn als je iets molt :|
Gelukkig is hij nog wel een beetje stevig hoor :)
Jammer dat je niet op regroup bent, anders had ik je het wel kunnen laten zien. Maar ga er vanuit dat het ding stevig genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Woei, gisteren derde prijs gewonnen op tBCL met deze casemod (of eigenlijk constructie).

De case is weliswaar niet heelhuids thuisgekomen, maar niets wat een lijmpistool, een pot houtlijm en wat verf niet op kan lossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22

Zeror

Ik Henk 'm!

Flikker wat hardware in elkaar, gooi er wat lijm en piepschuim bijelkaar. Laagje verf erop en klaar is Tomb Raider mod :Y)

:+

Edit: gefeliciteerd :P

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 18-12-2006 10:51 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Van harte maestro!

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Terw_Dan nog feli hé gozer :D ! Je straalde het uit in Rijswijk :+ :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:46:
Flikker wat hardware in elkaar, gooi er wat lijm en piepschuim bijelkaar. Laagje verf erop en klaar is Tomb Raider mod :Y)

:+

Edit: gefeliciteerd :P
Dat is het idd in een notendop :P Maar het is toch echt wel meer werk ;)
Notna schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:53:
Terw_Dan nog feli hé gozer :D ! Je straalde het uit in Rijswijk :+ :P
Thanks allemaal, ik ben er ook erg blij mee, zeker omdat ik deze kast nooit heb gemaakt om mee te doen met een casemodcompo ofzo en dan is zo'n weekend toch wel heel erg leuk :)

[ Voor 41% gewijzigd door TERW_DAN op 18-12-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

echt heel knap gemaakt terw_dan!!!
alleen zou ik zo snel zo'n tombe niet op m'n kamer zetten, het neemt ook zo veel ruimte in! zeg nou zelf: je kan dit niet practies noemen.... niet dat ik het niet super knap vind. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
blaguy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:50:
echt heel knap gemaakt terw_dan!!!
alleen zou ik zo snel zo'n tombe niet op m'n kamer zetten, het neemt ook zo veel ruimte in! zeg nou zelf: je kan dit niet practies noemen.... niet dat ik het niet super knap vind. _/-\o_
de ruimte valt best mee hoor. Hij is ietsjes breder dan een gemiddelde miditower en ook iets hoger.

Hoewel ik op TBCL ook al heb gehoord dat hij er in het echt kleiner uitziet dan op de fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
je moet het toch maar doen, zoiets maken...
toen ik in het begin dit las dacht ik ook van dit gaat zeer snel kapot gaan, maar het blijkt toch nog stevig ineen te zitten... Nice going terw en proficiat
zou je niet eensmee moeten doen met je ram gordijn en mobo muur? spijtig dat je dat niet op een lan kan tentoonstellen :p

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:57:
je moet het toch maar doen, zoiets maken...
toen ik in het begin dit las dacht ik ook van dit gaat zeer snel kapot gaan, maar het blijkt toch nog stevig ineen te zitten... Nice going terw en proficiat
Nou, het is niet echt heel erg stevig, maar het grote voordeel is dat het makkelijk te repareren is en met een beetje verf is het zo weer prima (zonder dat je echt ziet dat het gerepareerd is, ook al is het weer heel anders).
zou je niet eensmee moeten doen met je ram gordijn en mobo muur? spijtig dat je dat niet op een lan kan tentoonstellen :p
Waarom denk je dat ik lans bij mij thuis houd ;)

• Tarkin
lol
moesten ze niet zo puntig zijn die mobo's zou je er allang al een mobovloer van gemaakt hebben ook jij ^^

• TERW_DAN
  • Niet online
Fr!st! schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:24:
lol
moesten ze niet zo puntig zijn die mobo's zou je er allang al een mobovloer van gemaakt hebben ook jij ^^
Dat idee was er.... maar kreeg de onderdelen er niet goed genoeg van zo'n plank af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Woei.
Blijkbaar doe ik toch iets goed, gezien jullie ook vonden dat ik de mooiste casemod had van 2006. Dank allen voor de stemmen _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02

Bestla

M/M -> V/F

Terw_Dan schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:35:
[...]

Dat idee was er.... maar kreeg de onderdelen er niet goed genoeg van zo'n plank af :P
Mobo's op de vloer en dan een dikke laag (5 a 6 cm) transparant plastic er over uitgieten.

Kost wat , maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-04 08:43
en als je gaat verhuizen? :p
Héél veel chemicaliën zeker? :p

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Terw_Dan schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:35:
[...]

Als er een wil is, is er een weg hehe.
Toen ik dat van dat moederbordvloer zag en dat het te puntig/niet compleet leeg te krijgen was, dacht ik eraan dat je het eigenlijk de planken te "etaleren". Ik dacht eraan dat je dan de planken op de vloer plaatst en dan een verhoging gebruikt zodat je er geen last van hebt en dan gebruik je plexi oid als "tweede" vloer, zodat je nog naar die borden kan kijken eventueel zelfs plaatsen op de chronologische volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Lees dit topic een beetje door, en damn wat een belachelijk mooie cm!!
Wat me een beetje opvalt is het niet kunnen verplaatsen ervan. Zou het niet gewoon een simpele oplossing zijn om aan de boven kant een hendel vast te lassen waarmee je hem op kan tillen en verplaatsen? Beetje handig iemand erbij, en je hebt een van de mooiste kasten die er bestaan.

Nogmaals respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 104562 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:05:
Lees dit topic een beetje door, en damn wat een belachelijk mooie cm!!
Wat me een beetje opvalt is het niet kunnen verplaatsen ervan. Zou het niet gewoon een simpele oplossing zijn om aan de boven kant een hendel vast te lassen waarmee je hem op kan tillen en verplaatsen? Beetje handig iemand erbij, en je hebt een van de mooiste kasten die er bestaan.

Nogmaals respect!
Lassen op gips gaat niet echt heel makkelijk ;)

verder is het zo dat hij best op te tillen is. Aan de achterkant heb ik 1 slot boven de videokaart open gehouden (dus geen afdekplaatje) en op die manier is hij van achteren op te tillen. Verder kun je precies achter Lara de kast oppakken onder de DVD speler (gezien daar het stalenframe inzit is het stevig zat).

Echt heel makkelijk lukt het niet, maar het is wel mogelijk het ding te verplaatsen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:43

nFo

Mooie mod geworden. d:)b
Het mobo spuiten lijkt mij wel een leuk idee. :P
Met UV verf.
Alleen jammer dat het bord stuk ging.
Ik probeer het eerst maar is op een elcheapo mainboard.

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 01-01-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
nFo schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:59:
Mooie mod geworden. d:)b
Het mobo spuiten lijkt mij wel een leuk idee. :P
Met UV verf.
Alleen jammer dat het bord stuk ging.
Ik probeer het eerst maar is op een elcheapo mainboard.
Ik had het ook eerst geprobeerd op een Abit BE6 (oud slot 1 ding). Dat werkte prima (bord doet het nu nog). Maar die Gigabyte heeft het helaas begeven. Maar ach, er zit nu een 939tje in, werkt ook goed als gamebakkie, dus ik zeur niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Terw_Dan schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:42:
[...]

Lassen op gips gaat niet echt heel makkelijk ;)

verder is het zo dat hij best op te tillen is. Aan de achterkant heb ik 1 slot boven de videokaart open gehouden (dus geen afdekplaatje) en op die manier is hij van achteren op te tillen. Verder kun je precies achter Lara de kast oppakken onder de DVD speler (gezien daar het stalenframe inzit is het stevig zat).

Echt heel makkelijk lukt het niet, maar het is wel mogelijk het ding te verplaatsen als het nodig is.
Verrek, helemaal door heen gekeken dat het van gips is.
Desalniettemin, ik blijf dit eigenlijk wel de gaafste en best uitgewerkte kast vinden die ik in lange tijd heb gezien. Toen ik op de eerste pagina begon had ik nooit verwacht hoe het er uiteindelijk uit zou komen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Terw_Dan schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:02:
[...]

Ik had het ook eerst geprobeerd op een Abit BE6 (oud slot 1 ding). Dat werkte prima (bord doet het nu nog). Maar die Gigabyte heeft het helaas begeven. Maar ach, er zit nu een 939tje in, werkt ook goed als gamebakkie, dus ik zeur niet :)
Okay, die Abit werkt nog. :)
Ik heb denk ik geschikte verf gevonden: http://www.motip.com/?page=23&id=598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
De verf was het probleem niet. Hij had em gesloopt door foute jumperinstellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
TEAMIKKE schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:48:
De verf was het probleem niet. Hij had em gesloopt door foute jumperinstellingen ;)
nou, dat was de eerste knal idd (jumpers op de fanheaders laten zitten).

bord is uiteindelijk doodgegaan door een doorgebrand socket (misschien overhitting in de VRM ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Terw_Dan schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:45:
[...]

nou, dat was de eerste knal idd (jumpers op de fanheaders laten zitten).

bord is uiteindelijk doodgegaan door een doorgebrand socket (misschien overhitting in de VRM ofzo).
Ik heb nog wel een paar dode borden liggen. ( Asus P5P800, P5WD2-E )
Wil eerst weten of het wel mooi wordt.
Het is toch wel linke soep. O-)

Zal eerst de "normale" mods wel doen.
waterkoeling, ccfl uv lampen, nog wat disco verlichting, gekleurde fans, kabels sleeven ect.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste