Everybody lies
IDDXplodingForce schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:03:
Echt weer een update van het gepantenteerde © Terw_Dan niveau!
Gewoon slopen die handel
En later wel weer zien of het nog netjes in elkaar komt.. wat het altijd doet ook
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Precies, gewoon slopen het is altijd wel te makenSpike_wolf schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:13:
[...]
IDD
Gewoon slopen die handel
En later wel weer zien of het nog netjes in elkaar komt.. wat het altijd doet ook
EB cardetailing tot aan uw huis
Op deze mod geen progress, behalve dat de netwerkkaart en cardreader niet goed werken. Dus ik ga er waarsch nog eea aan sleutelen, maar aan de mod zelf gaat niets veranderen.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:57:
Any progress?
offtopic:
is het gelukt met die MSI K7T Turbo uit V&A trouwens?
zie [CiP] Tombraider Falls voor mijn 2e TR casemod.

deze zijkant dus... het probleem alleen, zoals te zien de zijkant was een beetje gammel

De kast ligt hier nu op z'n zijkant, zodat alle kaarten eruit konden en ik de netwerkkaart kon vervangen. Daarbij was dit een mooie gelegenheid om de kast een keertje uit te zuigen (het was nogal stoffig binnenin).
Ik moest natuurlijk wel dat lelijke gat weer vullen, maar de plaatjes met piepschuim waren op... dus dan gaan we maar creatief plakken

Wat losse stukjes aan elkaar met wat lijm ertussen en het wordt een mooi zijpaneeltje.
beetje gips erover en je ziet er niets meer van:

Zoals hier ook al te zien is zitten er nu geen USB/Firewire poorten meer aan de zijkant. Dit heb ik gedaan omdat dat een nogal zwak stuk was van mijn kast, zelfs voordat dit stuk opgengemaakt was was het al gammel en kon je maar 1 USB en 1 Firewire poort gebruiken omdat er teveel gips voorzat en het makkelijk afbrak.
Ik had gelukkig nog een firewire dongle liggen, dus die is verhuisd naar de achterkant van de kast, boven de videokaart. De USB poorten zijn wel iets verplaatst, maar niet heel veel. Wat ik namelijk heb gedaan is een sleufje in de bovenkant gedremeld en hier de USB poorten ingeplakt met dit als eindresultaat.

De USB poorten vallen nauwelijks op tussen het groene mos, maar zijn prima bruikbaar en het is heel wat steviger dan wat het eerst was, dus nu kan ik weer gewoon 9 USB poorten gebruiken
En wonder boven wonder doet de cardreader het ook weer, ding was tijden dood, maar is ineens weer tot leven gekomen.
En zo ziet de kast er nu uit... zoek de verschillen zou ik zeggen, je zou er niet veel moeten zien.

Als laatste heb ik gelijk de bak maar geupgrade. Van een AMD 64 X2 3800+ ben ik naar een AMD 64 4000+ gegaan
origineel is hij wel!
kan je niet een soort luik maken om toch nog aan je hardware te kunnen? lijkt mij niet zo praktisch om iedere keer een stuk van je zijkant uit te zagen, vb in de onderkant, dan zie je er toch niets van...
Nee, dat is niet te doen, dit omdat de onderkant vand e kast op eenzelfde manier eruit ziet als de restwursel2000 schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:37:
helemaal mijn stijl niet, maar toch mooi gemaakt
origineel is hij wel!
kan je niet een soort luik maken om toch nog aan je hardware te kunnen? lijkt mij niet zo praktisch om iedere keer een stuk van je zijkant uit te zagen, vb in de onderkant, dan zie je er toch niets van...
De reden dat ik met de 2e mod dus iets tactischer aan de slag ben gegaan
Verwijderd
niet jouw stijlwursel2000 schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:37:
helemaal mijn stijl niet, maar toch mooi gemaakt
origineel is hij wel!
wie wil die kast nou niet op zun bureau hebben staan
hij blijft cool terw_dan
Ja tnx. jij natuurlijk ook feli.TEAMIKKE schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:15:
Feli Terw_Dan! Lijkt me erg leuk om je een keer te ontmoeten. Zie je in Rijswijk!
Enige waar ik nu mee zit is hoe ik het ding ga vervoeren
Ach, ik ga wel wat bedenken. Ik heb nog piepschuim platen staan, denk dat ik daar wel wat van knutsel
ik zit meer meet de afstand dan het heel blijven. Maar het gaat wel goed komen
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Ik, want hij past niet in mn interieurVerwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:42:
wie wil die kast nou niet op zun bureau hebben staan
Wat niet wegneemt dat het een hele vette case is
Hulde aan Terw_dan
[ Voor 6% gewijzigd door B1tneuker op 08-12-2006 18:01 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd
najaB1tneuker schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:00:
[...]
Ik, want hij past niet in mn interieur![]()
Wat niet wegneemt dat het een hele vette case is
Hulde aan Terw_dan

om zo'n kast moet je natuurlijk het interieur heen bouwen

Ik kan waarschijnlijk wel aan een mooie stevige kist komen om het ding in te zetten, maar dat gaat vast goed komen.mydogisgone schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:09:
bouw ff een kist net zoals ediejo.en dan schuim aan de kanten en karretje
Precies.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:30:
[...]
naja![]()
Of je gaat in de jungle wonen
Sponsor jij dat dan?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:30:
naja![]()
Leuk dat je zo ff de zijkant eruit "sloopt" en dan er weer inzet. Je ziet echt t verschil niet!
Ja, dat is prima te doen. Ok. Het kan beter en zeker makkelijker, maar de bedoeling is dat mijn systeem nu niet meer opengehaald wordt en ik het gewoon kan blijven doen met de hardware die er nu inzitStrikertje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 21:38:
Ziet er nog steeds geweldig uit!
Leuk dat je zo ff de zijkant eruit "sloopt" en dan er weer inzet. Je ziet echt t verschil niet!
Gelukkig is hij nog wel een beetje stevig hoorVerwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:12:
Lijkt me ook net zo best...
Zou zo zonde zijn als je iets molt
Jammer dat je niet op regroup bent, anders had ik je het wel kunnen laten zien. Maar ga er vanuit dat het ding stevig genoeg is
De case is weliswaar niet heelhuids thuisgekomen, maar niets wat een lijmpistool, een pot houtlijm en wat verf niet op kan lossen
Edit: gefeliciteerd
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 18-12-2006 10:51 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Dat is het idd in een notendopRakkerzero schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:46:
Flikker wat hardware in elkaar, gooi er wat lijm en piepschuim bijelkaar. Laagje verf erop en klaar is Tomb Raider mod![]()
Edit: gefeliciteerd
Notna schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:53:
Terw_Dan nog feli hé gozer! Je straalde het uit in Rijswijk
![]()
Thanks allemaal, ik ben er ook erg blij mee, zeker omdat ik deze kast nooit heb gemaakt om mee te doen met een casemodcompo ofzo en dan is zo'n weekend toch wel heel erg leukhankleppe schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:50:
Van harte maestro!
[ Voor 41% gewijzigd door TERW_DAN op 18-12-2006 10:56 ]
alleen zou ik zo snel zo'n tombe niet op m'n kamer zetten, het neemt ook zo veel ruimte in! zeg nou zelf: je kan dit niet practies noemen.... niet dat ik het niet super knap vind.
de ruimte valt best mee hoor. Hij is ietsjes breder dan een gemiddelde miditower en ook iets hoger.blaguy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:50:
echt heel knap gemaakt terw_dan!!!
alleen zou ik zo snel zo'n tombe niet op m'n kamer zetten, het neemt ook zo veel ruimte in! zeg nou zelf: je kan dit niet practies noemen.... niet dat ik het niet super knap vind.
Hoewel ik op TBCL ook al heb gehoord dat hij er in het echt kleiner uitziet dan op de fotos.
toen ik in het begin dit las dacht ik ook van dit gaat zeer snel kapot gaan, maar het blijkt toch nog stevig ineen te zitten... Nice going terw en proficiat
zou je niet eensmee moeten doen met je ram gordijn en mobo muur? spijtig dat je dat niet op een lan kan tentoonstellen
Nou, het is niet echt heel erg stevig, maar het grote voordeel is dat het makkelijk te repareren is en met een beetje verf is het zo weer prima (zonder dat je echt ziet dat het gerepareerd is, ook al is het weer heel anders).Fr!st! schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:57:
je moet het toch maar doen, zoiets maken...
toen ik in het begin dit las dacht ik ook van dit gaat zeer snel kapot gaan, maar het blijkt toch nog stevig ineen te zitten... Nice going terw en proficiat
Waarom denk je dat ik lans bij mij thuis houdzou je niet eensmee moeten doen met je ram gordijn en mobo muur? spijtig dat je dat niet op een lan kan tentoonstellen
moesten ze niet zo puntig zijn die mobo's zou je er allang al een mobovloer van gemaakt hebben ook jij ^^
Dat idee was er.... maar kreeg de onderdelen er niet goed genoeg van zo'n plank afFr!st! schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:24:
lol
moesten ze niet zo puntig zijn die mobo's zou je er allang al een mobovloer van gemaakt hebben ook jij ^^
Blijkbaar doe ik toch iets goed, gezien jullie ook vonden dat ik de mooiste casemod had van 2006. Dank allen voor de stemmen
Mobo's op de vloer en dan een dikke laag (5 a 6 cm) transparant plastic er over uitgieten.Terw_Dan schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:35:
[...]
Dat idee was er.... maar kreeg de onderdelen er niet goed genoeg van zo'n plank af
Kost wat , maar dan heb je ook wat.
Héél veel chemicaliën zeker?
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Als er een wil is, is er een weg hehe.Terw_Dan schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:35:
[...]
Dat idee was er.... maar kreeg de onderdelen er niet goed genoeg van zo'n plank af
Toen ik dat van dat moederbordvloer zag en dat het te puntig/niet compleet leeg te krijgen was, dacht ik eraan dat je het eigenlijk de planken te "etaleren". Ik dacht eraan dat je dan de planken op de vloer plaatst en dan een verhoging gebruikt zodat je er geen last van hebt en dan gebruik je plexi oid als "tweede" vloer, zodat je nog naar die borden kan kijken eventueel zelfs plaatsen op de chronologische volgorde.
Verwijderd
Wat me een beetje opvalt is het niet kunnen verplaatsen ervan. Zou het niet gewoon een simpele oplossing zijn om aan de boven kant een hendel vast te lassen waarmee je hem op kan tillen en verplaatsen? Beetje handig iemand erbij, en je hebt een van de mooiste kasten die er bestaan.
Nogmaals respect!
Lassen op gips gaat niet echt heel makkelijkVerwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:05:
Lees dit topic een beetje door, en damn wat een belachelijk mooie cm!!
Wat me een beetje opvalt is het niet kunnen verplaatsen ervan. Zou het niet gewoon een simpele oplossing zijn om aan de boven kant een hendel vast te lassen waarmee je hem op kan tillen en verplaatsen? Beetje handig iemand erbij, en je hebt een van de mooiste kasten die er bestaan.
Nogmaals respect!
verder is het zo dat hij best op te tillen is. Aan de achterkant heb ik 1 slot boven de videokaart open gehouden (dus geen afdekplaatje) en op die manier is hij van achteren op te tillen. Verder kun je precies achter Lara de kast oppakken onder de DVD speler (gezien daar het stalenframe inzit is het stevig zat).
Echt heel makkelijk lukt het niet, maar het is wel mogelijk het ding te verplaatsen als het nodig is.
Het mobo spuiten lijkt mij wel een leuk idee.
Met UV verf.
Alleen jammer dat het bord stuk ging.
Ik probeer het eerst maar is op een elcheapo mainboard.
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 01-01-2007 23:04 ]
Ik had het ook eerst geprobeerd op een Abit BE6 (oud slot 1 ding). Dat werkte prima (bord doet het nu nog). Maar die Gigabyte heeft het helaas begeven. Maar ach, er zit nu een 939tje in, werkt ook goed als gamebakkie, dus ik zeur nietnFo schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:59:
Mooie mod geworden.
Het mobo spuiten lijkt mij wel een leuk idee.![]()
Met UV verf.
Alleen jammer dat het bord stuk ging.
Ik probeer het eerst maar is op een elcheapo mainboard.
Verwijderd
Verrek, helemaal door heen gekeken dat het van gips is.Terw_Dan schreef op maandag 01 januari 2007 @ 22:42:
[...]
Lassen op gips gaat niet echt heel makkelijk
verder is het zo dat hij best op te tillen is. Aan de achterkant heb ik 1 slot boven de videokaart open gehouden (dus geen afdekplaatje) en op die manier is hij van achteren op te tillen. Verder kun je precies achter Lara de kast oppakken onder de DVD speler (gezien daar het stalenframe inzit is het stevig zat).
Echt heel makkelijk lukt het niet, maar het is wel mogelijk het ding te verplaatsen als het nodig is.
Desalniettemin, ik blijf dit eigenlijk wel de gaafste en best uitgewerkte kast vinden die ik in lange tijd heb gezien. Toen ik op de eerste pagina begon had ik nooit verwacht hoe het er uiteindelijk uit zou komen te zien.
Okay, die Abit werkt nog.Terw_Dan schreef op maandag 01 januari 2007 @ 23:02:
[...]
Ik had het ook eerst geprobeerd op een Abit BE6 (oud slot 1 ding). Dat werkte prima (bord doet het nu nog). Maar die Gigabyte heeft het helaas begeven. Maar ach, er zit nu een 939tje in, werkt ook goed als gamebakkie, dus ik zeur niet
Ik heb denk ik geschikte verf gevonden: http://www.motip.com/?page=23&id=598
nou, dat was de eerste knal idd (jumpers op de fanheaders laten zitten).TEAMIKKE schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 09:48:
De verf was het probleem niet. Hij had em gesloopt door foute jumperinstellingen
bord is uiteindelijk doodgegaan door een doorgebrand socket (misschien overhitting in de VRM ofzo).
Ik heb nog wel een paar dode borden liggen. ( Asus P5P800, P5WD2-E )Terw_Dan schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 11:45:
[...]
nou, dat was de eerste knal idd (jumpers op de fanheaders laten zitten).
bord is uiteindelijk doodgegaan door een doorgebrand socket (misschien overhitting in de VRM ofzo).
Wil eerst weten of het wel mooi wordt.
Het is toch wel linke soep.

Zal eerst de "normale" mods wel doen.
waterkoeling, ccfl uv lampen, nog wat disco verlichting, gekleurde fans, kabels sleeven ect.
Tja, ik ga denk ik niet snel nog een keer een mobo verven, brengt toch iets teveel risico met zich mee.nFo schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:54:
[...]
Ik heb nog wel een paar dode borden liggen. ( Asus P5P800, P5WD2-E )
Wil eerst weten of het wel mooi wordt.
Het is toch wel linke soep.![]()
Zal eerst de "normale" mods wel doen.
waterkoeling, ccfl uv lampen, nog wat disco verlichting, gekleurde fans, kabels sleeven ect.
Daarom werk ik de dnigen gewoon zo weg dat je ze niet meer goed ziet, net zoals deze mod en zoals ik ook in de volgende ga doen.
Maak anders eens een fototje van je buit? Endat mensen em als indrukwekkend beschouwen is natuurlijk volkomen terecht
Heb je overigens ook een linkje naar de site met compo? Even zien wie je achter je hebt gelaten
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Everybody lies
Jepabaart schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:18:
Wa's die linker? Een tank voor waterkoeling die gaat draaien? Nog nooit eerder gezien
4 uv led's, en aan de onderkant een molentje zeg maar die de 2 UV reactive punten laat ronddraaien door de waterflow.
Nogmaals gefeli, nu ik toch al een reply typ
[ Voor 14% gewijzigd door _ferry_ op 22-04-2007 21:23 ]
Chill, kun je dat eens laten zien in een van je komende casemods, TerwDan?_ferry_ schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:22:
[...]
JepGemaakt door tribaloverkill, echt een freak die de meest bizarre reservoirs maakt
4 uv led's, en aan de onderkant een molentje zeg maar die de 2 UV reactive punten laat ronddraaien door de waterflow.
Nogmaals gefeli, nu ik toch al een reply typ
Het is idd een heel apart resevoir. Ik moet nog even kijken hoe ik hem kan gaan gebruiken (de bedoeling is dat ik hem gewoon als troffee kan neerzetten, ik kan hem toch niet in 't echt gebruiken).abaart schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:18:
Wa's die linker? Een tank voor waterkoeling die gaat draaien? Nog nooit eerder gezien
Maar dat ding gaat idd draaien, hij is echt megagoed gemaakt.
Oh, jammer. Het leek me wel een leuk gezichtTerw_Dan schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:28:
[...]
Het is idd een heel apart resevoir. Ik moet nog even kijken hoe ik hem kan gaan gebruiken (de bedoeling is dat ik hem gewoon als troffee kan neerzetten, ik kan hem toch niet in 't echt gebruiken).
Maar dat ding gaat idd draaien, hij is echt megagoed gemaakt.
Is er ook ergens een plek waar we wat foto's kunnen zien?(van het NKCM dan he
zag het ja, gefixed inmiddelsVerwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:31:
Gefeliciteerd!..
Check je sig...staat een foutje in!
Nederlands Kampioenschap Casemodden 2007abaart schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:34:
[...]
Oh, jammer. Het leek me wel een leuk gezicht
Is er ook ergens een plek waar we wat foto's kunnen zien?(van het NKCM dan he)
ik denk dat ze hier komen te staan.
Dat uiteraard, maar ik hoop je toch al op tBCL 2007 te zien, want ook daar heb ik best wel zin in moet ik zeggenEdiejo schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:20:
Van mijn kant ook nog een keer van harte gefeliciteerd. Op naar het nkcm 2008
En dit is gelijk m'n 39.000e post
Die MSI tas is bestemd voor de notebook, de Gigabyte tas was ook leeg, maar wel een ideale tas om wat klein grij in te doen....Ruud... schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:41:
Wat zat er trouwens allemaal in de goodie bags die je hebt gekregen?
http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata
C:\>_

hierbij ook, gefeliciteerd, ik verschiet er wel van dat je eerste bent om eerlijk te zijn, maar toch:)
Dank voor de felicitaties. Ik ben er echt heel erg blij mee en zo'n grote prijzenpot had ik nooit verwacht, maar natuurlijk zijn de 2 troffees het geweldigst van allemaal.
@Afterlife
De aanschaf van die 2 spotjes is idd een van de betere die ik heb gedaan
@Floriske
Jammer dat je er niet bij was deze keer... aan de andere kant, nu kon je me niet verslaan met jouw ubercreatie
Verwijderd
Dat moet ook wel zwaar wegen met al dat zand etc.
Gaaf man.
Het Athlon 64 bordje dat er nu inzit doet het prima, ook al zit hij volledig ingebouwd in een piepschuimen ding (maar goed, dat is natuurlijk Gigabyte kwaliteit)..Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:26:
Teerring! Wat een caseKan gewoon niet geloven dat je mobo dit overleefd heeft (of...?)
Dat moet ook wel zwaar wegen met al dat zand etc.
Gaaf man.
De kast weegt nu alles bij elkaar zo'n 16KG. Dat valt natuurlijk heel erg mee, maar gezien de kast onhandelbaar is (je kunt hem nergens goed vastpakken) is het ding toch vrij zwaar om te versjouwen.

en bij de weg nog gefeliciteerd met je 1e prijs op het nkcm
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
allereerst dankLemmy18 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:51:
misschien wel veel te laat, maar echt een vette mod, kzou namelijk omdenduur nog zelf zin krijgen om te beginnen modden, maar dan verklaart m'n moeder me totaal geken nog een grotere pc freak
en bij de weg nog gefeliciteerd met je 1e prijs op het nkcm
En tja, dat mensen je gek vinden moet je gewoon mee (leren) leven en weinig van aantrekken. Doe ik ook en dat gaat prima.
dit weekend weer een prijs gewonnen met dit ding
Wel grappig, de meeste mensen vinden hem in het echt namelijk een stuk kleiner dan op de foto's, hoewel ik er echt niet aan moet denken dat dit ding nog groter is.jantje.vlaam schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:59:
Ik heb op X-Life beide mods gezien en met name de Tomb Raider mod was een stuk groter dan ik gedacht had. Op naar de volgende CiP!
Omdat de DVDRW brak begon te doen van dit systeem was het noodzakelijk om een externe eS-ATA dongle in te duwen. Dit om te zorgen dat ik altijd mijn DVDspelertje extern kon aansluiten. Een gamebak is niet echt lekker bruikbaar zonder DVD speler (of mogelijkheid er tijdelijk eentje aan te hangen).
Verder was het zo dat er al wat dingetjes gesloopt waren om bij het geheugen te komen, zodat ik dat kon uitlenen op een lanparty.

En om de kast open te maken werd het slopen

En nadat alle hardware eruit was gehaald (zelfs de hdd is eruit gekomen

Het kleurverschil komt doordat de verf nog nat is, maar het is nagenoeg dezelfde kleur als de rest van de kast, mocht het kleurverschil te groot blijven, dan kan het altijd nog aangepast worden.
En hier gaat het ding de rest van z'n leven slijten

Aan hardware zit er nu nog een mobo, een voeding, een brakke DVDRW en een cardreader in. Het moederbord doet het nog prima (nogal logisch gezien het een Gigabyte is) maar dat ga ik er niet meer uithalen.
We zien hier in CM altijd hoe mods gebouwd worden, maar eigenlijk nooit hoe ze eindigen. Vandaar deze aller-aller-allerlaatste update
Verwijderd
ben je niet bang dat je dat ding eraf gaat rammen ofzo?
en waarom geheugen uitlenen
Roest In Peace beste dvdrw, dat je trouwe dienst ons nog een paar jaar heeft blijgemaakt!
Leuk stekje wel daar bij die muur. nu hopen dat ie niet op je bed valt
Get Airflow, save the world.
Precies, de reden dat ik hem ook niet weg zal doen, maar gewoon een mooi plekje geef op de kast. Het is en blijft een casemod
Dat ding staat dermate hoog dat hij er echt niet zomaar afgeduwd wordt. En soms willen mensen nog wel eens geheugen tekort komen. Dan is het een kwestie van even wat uitlenen. Als je daarmee iemand kan helpen, waarom niet?Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:18:
gewoonweg vakmanschap
ben je niet bang dat je dat ding eraf gaat rammen ofzo?
en waarom geheugen uitlenen?
Vallen zal hij niet doen, en op m'n bed is helemaal onmogelijk (gezien die tegen de andere mobomuur aangezet isdiedazz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 00:32:
Leuk stekje wel daar bij die muur. nu hopen dat ie niet op je bed valtAlhoewel wakker worden langs Lara ook niet verkeerd is maargoed.. wij blaten verder in het volgende tombraider topic ;-)

Maar groot gelijk Terw_Dan. En dan is jouw kast nog relatief klein. Mijn TKC staat nu op zolder
Het is helemaal niet druk hoor, valt best mee.TEAMIKKE schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:52:
Hoezo druk![]()
Maar groot gelijk Terw_Dan. En dan is jouw kast nog relatief klein. Mijn TKC staat nu op zolder
En de kast is gelukkig nog vrij klein, de nieuwe mod is stukken groter (al is de hardware op de opticals daar stukken makkelijker te vervangen en bereikbaar, dus bestaat er altijd nog de mogelijkheid om het spul uit te breiden.
Ik denk dat hij eerder de muur bedoeltKroga schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:09:
Niet druk? Hij is zeker wel druk, maar dat hoort ook wel bij het thema
Waarom help je jezelf niet door er een soort van luikje te maken zodat de boel niet telkens hoeft te slopen als je er iets in/uit wilt halen?Terw_Dan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:39:
Dat ding staat dermate hoog dat hij er echt niet zomaar afgeduwd wordt. En soms willen mensen nog wel eens geheugen tekort komen. Dan is het een kwestie van even wat uitlenen. Als je daarmee iemand kan helpen, waarom niet?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat is dus ook exact wat ik ga doen bij de opvolger van deze casemodRakkerzero schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:10:
[...]
Waarom help je jezelf niet door er een soort van luikje te maken zodat de boel niet telkens hoeft te slopen als je er iets in/uit wilt halen?
Het moederbord komt achter een wegklapbaar gedeelte te zitten, de schijven kan ik er straks gewoon uitschuiven. Wilde de ellende besparen die ik met dit ding heb meegamaakt als het aankomt op upgradablity.
Echt cool gemaakt allemaal en heb echt respect voor je geduld en lef (bij het spuiten v/d HW enzo).
Veel geluk met je huidige kunstwerk!!