Ik heb een vaag vermoeden dat terw_dan zijn mod niet gaat verkopen. Imo zou dit net zoiets zijn als geld bieden op de kraamafdeling van een ziekenhuis....Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:49:
supermooie casemod!!
![]()
Bij deze 150,- euro geboden
Dat zou ik idd kunnen doenRakkerzero schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:35:
Heb je al een foto naar Eidos gestuurd?
Misschien willen ze nog wel sponseren.
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:49:
supermooie casemod!!
![]()
Bij deze 150,- euro geboden
6x spuitbus á 6€ = 36€
3x 2.5kg gips á 5 5€ = 15€
8x acrylaatverf potje á ~2,50 = 20€
pot houtlijm = 8,69€
4,5KG zand = 5€
groene blaadjes en zooi = ~10€
tombraider actionfigure = ~25€
Dan zit ik al aan iets van 120€
Dan heb ik het daarna nog niets eens gehad over de lijm uit het lijmpistool waar ik al veel van heb gebruikt, slijpschijfjes e.d. voor de dremel en natuurlijk alle hardware die erin hangt
stiekem is dat ding dus toch nog wat meer gaan kosten dan dat de bedoeling was.
idd ja, hij wordt echt niet verkochtGr0wLiThE schreef op maandag 12 juni 2006 @ 02:03:
[...]
Ik heb een vaag vermoeden dat terw_dan zijn mod niet gaat verkopen. Imo zou dit net zoiets zijn als geld bieden op de kraamafdeling van een ziekenhuis....
Dat je van piepschuim zoiets prijzigs kan maken..
Ja, dat verbaasde me ook, maar goed, zoiets kun je verwachten natuurlijk.Sir_G-nius schreef op maandag 12 juni 2006 @ 07:45:
Dat je van piepschuim zoiets prijzigs kan maken..
Echter, als ik een kast als een CMstacker had gekocht was ik het ook kwijt geweest (en deze kast heft me maar 2€ gekost
Ik moet je wederom complimenteren dan! Ik vind het resultaat van het spuitwerk erg goed naar voor gekomen.
Ben je trouwens niet bang dat spuitwerk op b.v. piepschuim erg snel gaat bladeren? Volgens mij is het namelijk niet de meeste fijne ondergrond om iets op af te werken.
Wat staat er nu allemaal nog op de planning?
Ben je trouwens niet bang dat spuitwerk op b.v. piepschuim erg snel gaat bladeren? Volgens mij is het namelijk niet de meeste fijne ondergrond om iets op af te werken.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Nou, er is bijna geen piepschuim waar geen gips op zit. En bladderen doet het totaal niet, dus dat scheelt al een hele boel.Khaine666 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:40:
Ik moet je wederom complimenteren dan! Ik vind het resultaat van het spuitwerk erg goed naar voor gekomen.
Ik moet alleen nog een beeld maken dat achterin de kast komt te staan en 2 dingen voor op de voorkant. En verder het hele zaakje verder schilderen en volplakken met groenspul
Die kast is ook al niet meer te tillen
Door de vorm is hij redelijk onhandelbaar geworden namelijk en het gewicht is niet iets dat daarbij helpt
en hoe warm word je systeem in dit tropische uiterlijkje?
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:22:
Echt een mooie casemod, op het Nederlandse Tomb Raider forum volgen we je mod al een tijdje![]()
Geen idee, maar koeling gaat geen probleem vormen gezien alle onderdelen die warm worden wel goed gekoeld worden, dus daar ben ik niet bang voor.Cardo schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:55:
en hoe warm word je systeem in dit tropische uiterlijkje?![]()
Misschien een idee om een beschermkist van hout te maken zodat je de case kan vervoeren, net als Ediejo deed voor al zijn cases...Terw_Dan schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:23:
[...]
Die kast is ook al niet meer te tillen
Door de vorm is hij redelijk onhandelbaar geworden namelijk en het gewicht is niet iets dat daarbij helpt
Zoiets wil ik zeker wel doen. Maar ik ga eerst het ding helemaal afmaken. Dan gewoon een kist maken met schuimbrubber erin en dan moet hij wel te vervoeren zijn. Want dit zal toch de kast zijn die mee gaat naar lansGr0wLiThE schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:22:
[...]
Misschien een idee om een beschermkist van hout te maken zodat je de case kan vervoeren, net als Ediejo deed voor al zijn cases...
Verwijderd
Is dat peipschuim niet ontiegelijk slap? Je stoot er iets tegenaan en weg casemod.
Ik vind het trouwens helemaal niks maar das mijn menig maar
Ik vind het trouwens helemaal niks maar das mijn menig maar
het frame van de kast is nog steeds staal he, en er zit ook nog gips overheen, dus ik denk dat het wel redelijk stevig is...
Wow ik vind die mod echt mooi geworden! Je bent echt creatief en lekker volhardend nadat het mobo stierf gewoon vrolijk doorgaan
Wow ik vind die mod echt mooi geworden! Je bent echt creatief en lekker volhardend nadat het mobo stierf gewoon vrolijk doorgaan
Het ding is idd erg stevig geworden, dus wat dat betreft is dat niet echt een probleem of iets waar ik me zorgen om ga maken. voorzichtig zijn moet ik sowieso met het dingWapster schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 18:20:
het frame van de kast is nog steeds staal he, en er zit ook nog gips overheen, dus ik denk dat het wel redelijk stevig is...
Verwijderd
goeie genade..
dit topic viel me zojuist pas op maar wat een super gave mod man
blijf dit zeker nog even volgen voor het eindresultaat
dit topic viel me zojuist pas op maar wat een super gave mod man
blijf dit zeker nog even volgen voor het eindresultaat
update
Ik ben de laatste dagen veel bezig geweest met het aanbrengen van details van de kast. Veel bijzonders valt er niet over te vertellen, dus post ik hier geowon de fotos om een indruk te geven. Ik heb een hele zooi planten op de kast aangebracht, zodat de voeding bijvoorbeeld niet zo heel erg meer opvalt en de cpu fan ook niet meer in het zicht valt.

De voorkant, fancontroller is hier best mooi opgegaan in de voorkant vind ik.

de cpu fan, niet echt veel meer van te zien (zoals het hoort)

en een plantje (dit zijn ooit kabels geweest
)

Alle hoeken en gaatjes hebben nu plantjes eruit steken zodat de zijkant een stuk minder saai is geworden.

En hier de bovenkant waar duidelijk zichtbaar is hoe de voeding niet echt heel erg meer in het zicht valt. Zien blijf je hem doen, maar goed, de lucht moet ergens vandaan gezogen worden.
Ik zal binnenkort bij wat beter licht nog wat close up fotos maken van de USB poorten en de binnenkant, want daar is ook het eea in verandert.
Ik had nog een mooie touwladder in elkaar geknoopt, maar heb nu geen plek meer om die ergens leuk neer te hangen, dus die gaat helaas niet door.
Enige dat ik nu nog zoek is een 2e tijgeer of een ander beest dat nog bovenop de kast kan komen (bij de cardreader) daar ligt nu wat gravel, maar is verder niet echt bijzonder.
Verder wil ik dus nog een beeld achterin zetten en als dat gedaan is dan beschouw ik deze mod als af
Ik ben de laatste dagen veel bezig geweest met het aanbrengen van details van de kast. Veel bijzonders valt er niet over te vertellen, dus post ik hier geowon de fotos om een indruk te geven. Ik heb een hele zooi planten op de kast aangebracht, zodat de voeding bijvoorbeeld niet zo heel erg meer opvalt en de cpu fan ook niet meer in het zicht valt.

De voorkant, fancontroller is hier best mooi opgegaan in de voorkant vind ik.

de cpu fan, niet echt veel meer van te zien (zoals het hoort)

en een plantje (dit zijn ooit kabels geweest

Alle hoeken en gaatjes hebben nu plantjes eruit steken zodat de zijkant een stuk minder saai is geworden.

En hier de bovenkant waar duidelijk zichtbaar is hoe de voeding niet echt heel erg meer in het zicht valt. Zien blijf je hem doen, maar goed, de lucht moet ergens vandaan gezogen worden.
Ik zal binnenkort bij wat beter licht nog wat close up fotos maken van de USB poorten en de binnenkant, want daar is ook het eea in verandert.
Ik had nog een mooie touwladder in elkaar geknoopt, maar heb nu geen plek meer om die ergens leuk neer te hangen, dus die gaat helaas niet door.
Enige dat ik nu nog zoek is een 2e tijgeer of een ander beest dat nog bovenop de kast kan komen (bij de cardreader) daar ligt nu wat gravel, maar is verder niet echt bijzonder.
Verder wil ik dus nog een beeld achterin zetten en als dat gedaan is dan beschouw ik deze mod als af
Erg netjes Terw_dan, zou een rookmachine onder Lara iets zijn?
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Erg netjes gedaan hoor, maarja dat had ik eigenlijk ook niet anders verwacht. Aankomende zaterdag kom ik hem zeker eventjes bekijken voordat we naar de dumpdag tuffen
To be determined...
neuh, daar is gewoonweg niet veel ruimte voor en daarbij ook niet echt iets waarvan ik denk dat het er echt bijpast.hankleppe schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:16:
Erg netjes Terw_dan, zou een rookmachine onder Lara iets zijn?
Wow, erg mooie mod.
Wat allemaal met gips kan doen
Wat allemaal met gips kan doen
Ziet er goed uit... maar loop is de lokale modelbouw winkel binnen, daar kun je vast planten vinden die wat beter in de schaal van het geheel passen...
Oi ! Wat een gave update dan! Ik heb (uiteraard) nog wel wat suggesties:
1. : als dit mijn mod was geweest had ik de voedingsspijlen (dus die waar de lucht langs naar buiten gaat) brons geverfd, en er een raampje omheen gebouwd. Als het ware creeer je dan een "gevangenis-rooster" .
OF
2. : hand wat losse palmbladeren voor de voeding. Als de computer dan niet aanstaat zie je niets, en anders heb je het natuurlijke effect van wuivende bladeren. Volgens mij doet dat ook wel wat leuks ermee.
Om in de TR stijl te blijven kun je bij dat gravel bovenop ipv een 2e tijger ook een aambeeld met artifact (veel goud
) of een obelisk bouwen natuurlijk! Vooral een artifact is heel tomb-raider achtig denk ik zo.
En toch blijf dit 1 van de mooiste mods vinden die hier staan
. Ik heb geloof ik ook nooit zoveel gereageerd!
1. : als dit mijn mod was geweest had ik de voedingsspijlen (dus die waar de lucht langs naar buiten gaat) brons geverfd, en er een raampje omheen gebouwd. Als het ware creeer je dan een "gevangenis-rooster" .
OF
2. : hand wat losse palmbladeren voor de voeding. Als de computer dan niet aanstaat zie je niets, en anders heb je het natuurlijke effect van wuivende bladeren. Volgens mij doet dat ook wel wat leuks ermee.
Om in de TR stijl te blijven kun je bij dat gravel bovenop ipv een 2e tijger ook een aambeeld met artifact (veel goud
En toch blijf dit 1 van de mooiste mods vinden die hier staan
Potverdikkie, deze moet ik echt een keer in het echt bewonderen!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Misschien om van die touwladder een hangbrug te maken en dan zie tekening.Terw_Dan schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:14:
Dan is het 'probleem' dat je voeding in het zicht is ook gelijk opgelost

Lijkt mij wel cool iig
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Prachtige mod ! 
Vooral die planten maken het erg mooi, in het begin vond ik het eigenlijk niet om aan te zien maar nu is het echt mooi aan het worden.
Dat hangbrug idee zou het zeker nog mooier maken al lijkt het mij wel een beetje moeilijk om het goed te krijgen.
Vooral die planten maken het erg mooi, in het begin vond ik het eigenlijk niet om aan te zien maar nu is het echt mooi aan het worden.
Dat hangbrug idee zou het zeker nog mooier maken al lijkt het mij wel een beetje moeilijk om het goed te krijgen.
Verwijderd
Je zou met tandenstokers of sate prikkers misschien die hangbrug kunnen maken (wordt wel een hoop knopenRakkerzero schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:34:
[...]
Misschien om van die touwladder een hangbrug te maken en dan zie tekening.
Dan is het 'probleem' dat je voeding in het zicht is ook gelijk opgelost![]()
[afbeelding]
Lijkt mij wel cool iig
Ik zat meer aan van die houten ijsstokjes waarvan je de ronde uiteindes afbreekt te denken.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:30:
[...]
Je zou met tandenstokers of sate prikkers misschien die hangbrug kunnen maken (wordt wel een hoop knopen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb voor het rooster van de voeding nog wat bladeren gehangen, zo zie je niet echt heel veel meer van het grijze rooster.Khaine666 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:01:
Oi ! Wat een gave update dan! Ik heb (uiteraard) nog wel wat suggesties:
OF
Om in de TR stijl te blijven kun je bij dat gravel bovenop ipv een 2e tijger ook een aambeeld met artifact (veel goud) of een obelisk bouwen natuurlijk! Vooral een artifact is heel tomb-raider achtig denk ik zo.
En toch blijf dit 1 van de mooiste mods vinden die hier staan. Ik heb geloof ik ook nooit zoveel gereageerd!
Ik heb aan zoiets zitten denken. Het probleem wat ik dan alleen heb is dat ik de cardreader niet meer kan gebruiken. Dat is dus ook niet helemaal ideaal.Rakkerzero schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:34:
[...]
Misschien om van die touwladder een hangbrug te maken en dan zie tekening.
Dan is het 'probleem' dat je voeding in het zicht is ook gelijk opgelost![]()
[afbeelding]
Lijkt mij wel cool iig
Nu is het ook leuk omdat het nu echt kleur en detail krijgt ipv alleen de grijze vorm. Daarbij was het ook zo dat op de fotos het niet echt goed te zien was hoe het werd als je het vergelijkt met het echte dingPilatuS schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:39:
Prachtige mod !
Je bent uiteraard van harte welkomDemoniac schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:15:
Potverdikkie, deze moet ik echt een keer in het echt bewonderen!
Morgen zal ik trouwens overdag wat fotos maken, dan hoef ik niet te flitsen waardoor die planten er niet zo fel uitzien (dat zijn ze namelijk niet echt in vergelijking met de rest van de mod, terwijl het op de fotos wel zo lijkt).
Het ziet er echt gruwelijk mooi uit!
Mijn complimenten!
Mijn complimenten!

Verwijderd
Nu nog het MB bewerken met een spuitbus...
[Ernstig] Het is een mooi ontwerp, dat me heel wat meer aanspreekt dan zo'n hi-tech CNC-ding.
Mijn bewondering (en mijn afgunst) is groot...
[Ernstig] Het is een mooi ontwerp, dat me heel wat meer aanspreekt dan zo'n hi-tech CNC-ding.
Ja, dat ga ik dus niet doen
die CNC dingen zijn ook leuk, maar dit is weer totaal iets anders en vind ik persoonlijk ook leuker om te maken dan een window in een standaard zijpaneel. Misschien omdat er meer ruimte is voor fouten (als ik ergens knoei met verf of gips valt dat niet op, schiet je een keertje uit met een dremel op een zijpaneel dan zit je gelijk met een lelijk iets.[Ernstig] Het is een mooi ontwerp, dat me heel wat meer aanspreekt dan zo'n hi-tech CNC-ding.
He-le-maal mijn idee! Ik zou dat ook doen, die een beetje donker lakken, op de grond gooien en ff over de stoeptegels schuren met je voeten, brug maken en daarna ook met de lak over de touwen heen om het wat donkerder (lees: versleten, vaal) te maken en ietswat verstevigen omdat al het hout en touw in/aan elkaar blijft plakken...Rakkerzero schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:45:
Ik zat meer aan van die houten ijsstokjes waarvan je de ronde uiteindes afbreekt te denken.
Edit:
Dan maak je de opening van de hangbrug precies in het midden v/d cardreader, zodat je er alsnog goed bijkan...
Edit 2:
Ook kun je het gedeelte wat je van de voeding ziet verfen met roestkleur. Dan lijkt het roestige tralies, en wil je het helemaal mooi afwerken, haal je die middelste stukjes ook weg... snap je?
[ Voor 25% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 15-06-2006 23:25 ]
Ici kann uw Werbung staan
Ik denk dat ik voor deze mod toch afzie van een brug. Er is simpelweg niet genoeg ruimte om het goed neer te zetten en voor de voeding hangt al heel veel groen, dus daar zie je niet veel meer van.DaViDoViTsCh schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:21:
[...]
He-le-maal mijn idee! Ik zou dat ook doen, die een beetje donker lakken, op de grond gooien en ff over de stoeptegels schuren met je voeten, brug maken en daarna ook met de lak over de touwen heen om het wat donkerder (lees: versleten, vaal) te maken en ietswat verstevigen omdat al het hout en touw in/aan elkaar blijft plakken...
Edit:
Dan maak je de opening van de hangbrug precies in het midden v/d cardreader, zodat je er alsnog goed bijkan...
Edit 2:
Ook kun je het gedeelte wat je van de voeding ziet verfen met roestkleur. Dan lijkt het roestige tralies, en wil je het helemaal mooi afwerken, haal je die middelste stukjes ook weg... snap je?
Damn wat een vette mod..
maar ik hoop dat je plantjes nep zijn? Of moet je ze water geven
Hmm, jammer, dat had het wel een héél eind afgemaakt hoor!Terw_Dan schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:39:
Ik denk dat ik voor deze mod toch afzie van een brug. Er is simpelweg niet genoeg ruimte om het goed neer te zetten en voor de voeding hangt al heel veel groen, dus daar zie je niet veel meer van.
Ici kann uw Werbung staan
Die plantjes zijn uiteraard allemaal nep, behalve het mos, maar dat is dermate gedroogd dat dat echt geen water meer nodig heeft. Het enige dat ik eten hoef te geven is de tijgerHyperioN. schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:46:
Damn wat een vette mod..
Tja, zoals ik het eerst in mijn hoofd had zitten zou het zeker vet zijn, maarja, het past er gewoon niet in.DaViDoViTsCh schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:52:
[...]
Hmm, jammer, dat had het wel een héél eind afgemaakt hoor!Niet dat het zo niet goed is, want damn, het resultaat mag er wezen hoor!
Oh god...toen ik dit topic zag dacht ik bij mezelf: "Jow, die Terw_Dan gaat weer wat in elkaar prutsen". Maar die laatste foto's zijn echt super! Respect, ik doe het je zeker niet na!
update
De laatste update is al weer even geleden, grotendeels te maken met het feit dat ik nog bezig ben geweest met wat klooien met mijn andere pcs waardoor er even wat minder tijd in deze mod is gaan zitten.
Hoe dan ook, de laatste keer was de mod redelijk ver op wat kleine dingetjes na. Een daarvan was de voorkant, daar wilde ik 2 beelden hebben voor de voorkant.

Dit was een beetje waar ik vanuit ging om zoiets na te maken voor de voorkant omdat het toch wel in de stijl van de tempel viel en ik dat wel leuk leek.
Uiteindelijk heb ik van mijn moeder 2 leeuwtjes gekregen die uit een of ander chinees winkeltje uit Manchester kwam. Niet helemaal wat ik zocht, maar wel goed te modden. Die dingen hadden namelijk staarten en dat zie je in geen enkel plaatje terug. Daarnaast hadden ze een rode kleur.
Dus na even gedremeld en geverfd te hebben is dit het resultaat geworden:

Nu alleen nog het beeld achterin en dan is de mod af (op misschien nog wat groen spul plakken na).
De laatste update is al weer even geleden, grotendeels te maken met het feit dat ik nog bezig ben geweest met wat klooien met mijn andere pcs waardoor er even wat minder tijd in deze mod is gaan zitten.
Hoe dan ook, de laatste keer was de mod redelijk ver op wat kleine dingetjes na. Een daarvan was de voorkant, daar wilde ik 2 beelden hebben voor de voorkant.

Dit was een beetje waar ik vanuit ging om zoiets na te maken voor de voorkant omdat het toch wel in de stijl van de tempel viel en ik dat wel leuk leek.
Uiteindelijk heb ik van mijn moeder 2 leeuwtjes gekregen die uit een of ander chinees winkeltje uit Manchester kwam. Niet helemaal wat ik zocht, maar wel goed te modden. Die dingen hadden namelijk staarten en dat zie je in geen enkel plaatje terug. Daarnaast hadden ze een rode kleur.
Dus na even gedremeld en geverfd te hebben is dit het resultaat geworden:

Nu alleen nog het beeld achterin en dan is de mod af (op misschien nog wat groen spul plakken na).
Uiteindelijk heb ik van mijn moeder 2 leeuwtjes gekregen die uit een of ander chinees winkeltje uit Manchester kwamVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:48:
Mooi beeldje man, waar is dat ding van gemaakt?
chinezen zijn altijd goed met plastic
[ Voor 9% gewijzigd door xtrme op 02-07-2006 13:12 ]
Ohnee, het ging om het beeldje op de laatste pic
[/binnenpretje]
Netjes hoor ! Ook leuk dat je er zo ineens op kwam, en ze dan ook gewoon gebruikt
Verwijderd
ziet er weer mooi uit, ook al doet de leeuw me denken aal een staartloze bulldog ofzo
iig lever je prachtig werk af
heb je al getest of de pc nog steeds perfect werkt?
Pc is laatst nog getest en toen werkte het prima. Ik hoop het ding deze week wel af te krijgen zodat ik weer een pc heb waar ik ook op kan gamen. Heb mijn gamebak gisteren namelijk weggegeven aan mijn broertje dus zit ik nu zonderVerwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:22:
ziet er weer mooi uit, ook al doet de leeuw me denken aal een staartloze bulldog ofzo
final update
En ik ben toegekomen aan de laatste update, misschien niet echt een update, maar een final omdat de kast nu helemaal af is
Er zijn nog een paar kleine dingetjes verandert. Zo is er nu een beeld achterin de kast gekomen om het lege gedeelte achterin op te vullen.

Beeld was een lelijke kleur rood en heeft nu een goud/koperkleurige kleur gekregen die ik er wel mooi bij vond staan. Onder het beeld heb ik gewoon een hele berg gips neergelegd (alsof de kast nog niet genoeg woog) en daarop het beeldje gezet. Als de pc nu aanstaat schijnen er 2 leds op dit beeld.

Dit is de achterkant van de DVD speler waar ik 2 USB lampjes heb gemaakt. Deze lampjes schijnen nu door de gaten in de achterkant zo op het beeld. Het is mogelijk om deze ledjes ook uit te zetten door een schakelaartje. Echter zit dat schakelaartje en een beetje dichtgegipst en kan ik er niet echt heel lekker meer bij omdat lara nu in de opening staat, maar ach, het gaat om het idee.
Nu had ik bij de eerste revisie van deze mod een geweldig gepatenteerd Terw_Dan dualpowerbutton systeem TM dat uiteraard niet werkt. De powerbutton die ik nu in gebruik heb is een heel stuk subtieler geworden.
de powerbutton zit nu hier:

mooi he
En zo ziet de kast nu in z'n totaal eruit
clickable
En geloof het of niet, deze bak doet het ook nog

Nu met een mooie verse windows install

En zomaar een closeup van de tijger die bovenop staat.
Wonder boven wonder werken alle onderdelen van deze bak zoals het er nu naar uitziet, zelfs de cardreader die bovenop de voeding zit. Een ander leuk detail is dat de bladeren achterin op en neer bewegen door de luchtverplaatsing van de fans.
Al met al is dit best een leuke mod geworden vind ik zelf, hoewel hij er totaal anders is uitkomen zien als ik in het begin gepland had. Maar goed, dat is het leuke van modden en zeker met spul als piepschuim
Het enige dat ik zwaar overschat heb is het gewicht van het ding
En ik ben toegekomen aan de laatste update, misschien niet echt een update, maar een final omdat de kast nu helemaal af is
Er zijn nog een paar kleine dingetjes verandert. Zo is er nu een beeld achterin de kast gekomen om het lege gedeelte achterin op te vullen.

Beeld was een lelijke kleur rood en heeft nu een goud/koperkleurige kleur gekregen die ik er wel mooi bij vond staan. Onder het beeld heb ik gewoon een hele berg gips neergelegd (alsof de kast nog niet genoeg woog) en daarop het beeldje gezet. Als de pc nu aanstaat schijnen er 2 leds op dit beeld.

Dit is de achterkant van de DVD speler waar ik 2 USB lampjes heb gemaakt. Deze lampjes schijnen nu door de gaten in de achterkant zo op het beeld. Het is mogelijk om deze ledjes ook uit te zetten door een schakelaartje. Echter zit dat schakelaartje en een beetje dichtgegipst en kan ik er niet echt heel lekker meer bij omdat lara nu in de opening staat, maar ach, het gaat om het idee.
Nu had ik bij de eerste revisie van deze mod een geweldig gepatenteerd Terw_Dan dualpowerbutton systeem TM dat uiteraard niet werkt. De powerbutton die ik nu in gebruik heb is een heel stuk subtieler geworden.
de powerbutton zit nu hier:

mooi he
En zo ziet de kast nu in z'n totaal eruit

clickable
En geloof het of niet, deze bak doet het ook nog

Nu met een mooie verse windows install

En zomaar een closeup van de tijger die bovenop staat.
Wonder boven wonder werken alle onderdelen van deze bak zoals het er nu naar uitziet, zelfs de cardreader die bovenop de voeding zit. Een ander leuk detail is dat de bladeren achterin op en neer bewegen door de luchtverplaatsing van de fans.
Al met al is dit best een leuke mod geworden vind ik zelf, hoewel hij er totaal anders is uitkomen zien als ik in het begin gepland had. Maar goed, dat is het leuke van modden en zeker met spul als piepschuim
Het enige dat ik zwaar overschat heb is het gewicht van het ding
Zeer netjes gedaan! Mijn complimenten!
Hoe veel weegt tie dan als ik vragen mag..?
ga je die desktopset nu ook nog modden?
Simplicity is de bom...
precieze gewicht weet ik niet, weegschaal is beetje naar de bagger. Maar hij is naast zwaar ook onhandelbaar geworden, je pakt hem dus niet makkelijk met 2 handen beet (en iets dat je net met 3 vingers vast hebt is al snel heel zwaar).Sir_G-nius schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:00:
Zeer netjes gedaan! Mijn complimenten!![]()
Ontzettend gaaf geworden

ff ander vraagje, waar heb je die poster vandaan die daar achter je tijger closup hangt?
Super gaaf.. heb die zelf oo tijdje gehad, maar dan als Rastorbator ding...
Als echte poster is ie natuurlijk een stuk mooien
Maar echt, nogmaals m'n complimenten over je case...
ff ander vraagje, waar heb je die poster vandaan die daar achter je tijger closup hangt?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
ik denk dat er dan weer een nieuwe casemod komtVerwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:28:
In een woord: VET !!!
Alleen hoe ga je hardware vervangen als het kapot of oud is ?
terw_dan
Die poster heb ik ooit gekregen van iemand uit Engeland. Weet ook niet waar hij precies vandaan komt moet ik je eerlijk zeggen.Spike_wolf schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:14:
Ontzettend gaaf geworden![]()
ff ander vraagje, waar heb je die poster vandaan die daar achter je tijger closup hangt?Super gaaf.. heb die zelf oo tijdje gehad, maar dan als Rastorbator ding...
NietVerwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:28:
In een woord: VET !!!
Alleen hoe ga je hardware vervangen als het kapot of oud is ?
Hoewel de meeste hardare nog wel te vervangen is op het moment dat er iets stuk gaat. Het is namelijk zo dat als ik de zijkanten open snijd ik er wel bijkan (hoewel me het wel veel werk kost het weer netjes dicht te maken).
Het enige dat absoluut niet stuk mag is de DVDRW of de voeding. Want dan blijft er niets van de mod over
En moederbord is ook een beetje een probleem
Het is echt een super mooi mod geworden. Alles is mooi afgewerkt als ik zo zie
offtopic:
Rakkertje heeft ook een Tomb Raider poster hangen in de vorm van het Tomb Raider model Lucy Clarkson
Rakkertje heeft ook een Tomb Raider poster hangen in de vorm van het Tomb Raider model Lucy Clarkson
Uber leet!
maaruh, wat doe je nou als er iets stuk gaat?
Of dat je gaat upgraden
Of dat je gaat upgraden
volgens mij ben je een beetje lara fan, gezien al die posters en collectables
zou je denkenWSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:20:
volgens mij ben je een beetje lara fan, gezien al die posters en collectables
hopen dat er niets stuk gaatStrikertjer schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:12:
Uber leet!
Of dat je gaat upgraden
als je naar z'n vorige mods kijkt en leest wat er staat (dat er dus geen meisjes op z'n kamer komen door die mobo's aan z'n muur en dat ram gordijn) is het mss best dat hij kickt op lara, dan hangt er toch nog een meisje in je kamer 
terw, moest er dan toch een meisje komen, ik denk dat ze de mod wel leuk zou vinden, iig leuker dan je mobo muur en ram gordijn
terw, moest er dan toch een meisje komen, ik denk dat ze de mod wel leuk zou vinden, iig leuker dan je mobo muur en ram gordijn
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik Lara niet echt zie als substituut voor echte meiden. En of deze mod minder afschrikt dan de andere... ach, we zullen wel zien.Fr!st! schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 00:14:
als je naar z'n vorige mods kijkt en leest wat er staat (dat er dus geen meisjes op z'n kamer komen door die mobo's aan z'n muur en dat ram gordijn) is het mss best dat hij kickt op lara, dan hangt er toch nog een meisje in je kamer
Wauw, het resultaat mag er wezen zeg
Echt mooi!
Ik heb wellicht nog een suggestie voor de fangrills, om een beetje in het thema te blijven:
(ik doel vooral op het verknipte en verbogen ijzer)
Verder ben ik jaloers op je ram gordijn en je mobo-muur
Ik heb wellicht nog een suggestie voor de fangrills, om een beetje in het thema te blijven:

Verwijderd
1 ding is duidelijk: dit is geen aanrader voor mensen die om de twee dagen hun PC openen om iets aan de inhoud te wijzigen... 
Verder mag het resultaat gezien worden. Origineel en mooi!
Verder mag het resultaat gezien worden. Origineel en mooi!
Dat ziet er idd nog niet eens zo heel slecht uit, hoewel ik moet zeggen datik nog best tevreden ben over de fanguards zoals ze er nu uitzien (doordat er eea aan planten voorzit vallen ze niet zo heel erg op).Gamo schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:47:
Wauw, het resultaat mag er wezen zegEcht mooi!
[afbeelding] (ik doel vooral op het verknipte en verbogen ijzer)
echt heel praktisch zal het niet zijn. Op zich zal me dat ook gaan tegenvallen, gezien mijn hardwareconfig doorgaans om de paar weken wel weer veranderdeVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 07:01:
1 ding is duidelijk: dit is geen aanrader voor mensen die om de twee dagen hun PC openen om iets aan de inhoud te wijzigen...
Nu nog een foto naar Eidos opsturen 
Misschien kan daar nog iets leuks uit komen.
Dat is ook iets dat ik ga doen, op de tombraider.com website kun je namelijk ook fanart toesturen. Dat is dus ook wat ik ga doen, het wijkt wel behoorlijk af van de fanart die er nu staat (dat zijn allemaal gewoon tekeningen) maar dat past ook wel een beetje bij mij denk ikRakkerzero schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:56:
Nu nog een foto naar Eidos opsturen
Ben wel benieuwd of ik er nog een reactie op krijg en hoe deze is
Ja het is nu officieel: jij spoort niet

Ik kom hem graag es irl bekijken
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
he terw, als een meisje op je kamer komt, neem dan de eerste reactie van haar op en zet ze op het forum, ik wil het dolgraag horen (en ik denk de rest van got ook
). maar het eerste meisje dat niet van je familie is dus (niet je moeder ofzo he
)
De reactie van zijn moeder toen we met Project Florida - A motherboard is reborn bezig waren en de hele vloer vol hadden gelegd met moederborden was ook redelijk priceless, dus zijn moeder kijkt inmiddels nergens meer van op
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
* TERW_DAN mompelt iets met liggen onder een steen enzoAtlas schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:34:
Ja het is nu officieel: jij spoort niet![]()
Ben benieuwd
en uiteraard ben je van harte welkom
Ik hoop dat je geduld hebt, want ik zou zo niet weten waar ik een meid vandaan kan halen dus zal nog wel even duren voordat die langskomtFr!st! schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:12:
he terw, als een meisje op je kamer komt, neem dan de eerste reactie van haar op en zet ze op het forum, ik wil het dolgraag horen (en ik denk de rest van got ook). maar het eerste meisje dat niet van je familie is dus (niet je moeder ofzo he
)
Verwijderd
Ze loopt je kamer binnen, kijkt even rond. Valt ze flauw
, kan je alles met haar doen, natuurlijk breng je dr naar huis

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 00:33 ]
Hmmm, klinkt nog niet eens zo verkeerdVerwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:33:
Ze loopt je kamer binnen, kijkt even rond. Valt ze flauw, kan je alles met haar doen, natuurlijk breng je dr naar huis
![]()
wat was de reactie van je moeder mss terw (in afwachting van dat meisje moeten we toch ook op de hoogte blijven he
)
Nou, bij project florida schrok ze behoorlijk toen de hele vloer vol lag met mobos (60 µatx dingen). Maar ach, verder is ze al behoorlijk gewend, mobomuren worden hier inmiddels normaal gevonden, dus deze casemodvind ze eigenlijk alleen maar heel gaaf gemaakt.Fr!st! schreef op zondag 09 juli 2006 @ 08:21:
wat was de reactie van je moeder mss terw (in afwachting van dat meisje moeten we toch ook op de hoogte blijven he)
Scheelt als ze gewend zijn dat je niet helemaal normaal bent
Hij is geweldig, als je ooit irl tegenkom krijg je een biertje van me
jah, ik heb gisteren m'n vader leren kennis maken met een dremel en soldeerbout
hij vond me ook redelijk gek als ik in voedingen begon te solderen (is zijn probleem naja)
hij vond me ook redelijk gek als ik in voedingen begon te solderen (is zijn probleem naja)
Dat klinkt als een heel mooi aanbod voor een geheelonthouderJCG schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:15:
Hij is geweldig, als je ooit irl tegenkom krijg je een biertje van me
Verwijderd
Misschien nog dit ergens verwerken: http://www.sunbeamtech.com/index-2.html >> Screws >> Theme Thumb Screws
Wanneer gaat deze eigenlijk in de handel?
Wil er wel een paar.
Wanneer gaat deze eigenlijk in de handel?
Wil er wel een paar.
oeh, die zijn op zich wel erg gaaf. Maar goed, er zijn eigenlijk geen schroeven te zien aan deze kast (bij de voednig zitten er een paar die vrijwel helemaal weggewerkt zijn en dan wat aan de onderkant van de kast waar de hdd mee vastzit.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:12:
Misschien nog dit ergens verwerken: http://www.sunbeamtech.com/index-2.html >> Screws >> Theme Thumb Screws
Wanneer gaat deze eigenlijk in de handel?![]()
Wil er wel een paar.
Toen de mod zelf af was zonder dat het geverfd was had ik iets van "leuk bedacht en aardig uitgevoerd, maar echt mooi ziet het er niet uit", voornamelijk doordat het nogal piepschuimerig (
) aandeed. Maar ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben hoe het eruit is komen te zien nadat je het geverfd hebt, ziet er echt brilliant uit

The devil is in the details.
Ik heb mijn vriendin van een LAN-partyTerw_Dan schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:31:
Ik hoop dat je geduld hebt, want ik zou zo niet weten waar ik een meid vandaan kan halen dus zal nog wel even duren voordat die langskomt

En haar PC pwnt die van mij op een aantal punten

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Mooie mod! Erg netjes afgewerkt, mn collega zag niet dat het een pc was tot ik het zei...
Alleen is dat poppetje van Lara veel te schoon, steekt en beetje af tegen de oude vergane stijl van de rest. Misschien dat je daar nog wat aan kan doen, verder is het een erg coole mod! congrats!
Alleen is dat poppetje van Lara veel te schoon, steekt en beetje af tegen de oude vergane stijl van de rest. Misschien dat je daar nog wat aan kan doen, verder is het een erg coole mod! congrats!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Hey Danny, mag ik 'm een keer in het echt zien?Terw_Dan schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:31:
[...]
* TERW_DAN mompelt iets met liggen onder een steen enzo
en uiteraard ben je van harte welkom
[...]
Ik hoop dat je geduld hebt, want ik zou zo niet weten waar ik een meid vandaan kan halen dus zal nog wel even duren voordat die langskomt
* Dark Blue biedt zich aan als 'gezellig-op-bezoek-Tweakster'.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Heb je toch nog een echte vrouw op je kamer 
[/offtopic]

[/offtopic]
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 13-07-2006 02:35 ]
en dit zal er eentje zijn dat niet bang word van de mobo muur, je hebt een date danny
ga ervoor (en vertel het aan de mede tweakertjes dan
)
Natuurlijk mag je hem een keer in 't echt zien, dus ik wil best van je aanbieding gebruik makenDark Blue schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:31:
[...]
Hey Danny, mag ik 'm een keer in het echt zien?
* Dark Blue biedt zich aan als 'gezellig-op-bezoek-Tweakster'.
Mijn god wat geweldig
Prachtig gedaan kerel!
Prachtig gedaan kerel!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik kan nergens plaatjes vinden van je simm raan
Op speciaal verzoekStronkie schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:35:
Ik kan nergens plaatjes vinden van je simm raan

Het is nu wel iets anders, ipv spijkers hangt het ding met ijzerdraadjes vast, spijkertjes raakten te veel los als het weer eens waaide.
Ik heb het vermoeden ook dat hij gewoon weg is. Hij komt denk ik ook niet meer terug. Maar er zijn gelukkig waardige opvolgerst1mmy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:31:
Hier kan Ediejo een puntje aan zuigen!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
na het nkcm is ediejo denkik idd vertrokken (batcase kwamen geen updates meer van etc)
terw, hoeveel reepjes van dat ram geheugen hangen daar aan man
Hangen er 300. (12 lang, 25 rijen).Fr!st! schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:29:
na het nkcm is ediejo denkik idd vertrokken (batcase kwamen geen updates meer van etc)
Erge is dat ik nog 300 simmetjes heb en neit weet wat ermee te doen
Verwijderd
Wat!? Hoe kom je ooit aan zoveel kaartjes? Maak er wat leuks van een kunstwerk oidTerw_Dan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:37:
[...]
Hangen er 300. (12 lang, 25 rijen).
misschien ipv lammellen een luxaflex beplakkenTerw_Dan schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:37:
[...]
Hangen er 300. (12 lang, 25 rijen).
Heeft ie al gedaan jaVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:38:
[...]
Wat!? Hoe kom je ooit aan zoveel kaartjes? Maak er wat leuks van een kunstwerk oid

[ Voor 85% gewijzigd door TEAMIKKE op 20-07-2006 12:44 ]