Maar ik bedoelde het eigenlijk meer als optie in de game.
Hoe meer features hoe beter toch
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
[Nieuw Topic]Ben ik met je eens, maar toch lijkt het me er tof als je ook voor de politie kan werken. Dat je bijvoorbeeld missies kan doen voor de politie waarbij je bankovervallers moet pakken oid, maar dat je ook de politie kan saboteren zonder ze het door hebbenquote:Weltschmerz schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:51:
[...]
NOOIT EN TE NIMMER!!
Ik neem aan dat het merendeel van de mensen hier GTA heeft gespeeld vanaf de eerste (en dan bedoel ik niet 3, zoals veel mensen vinden dat dat de eerste is).
GTA moet over dieven blijven gaan, natuurlijk zou je de titel Grand Theft Auto ook kunnen zien als het tegenovergestelde, namelijk dat je dat tegen zou moeten gaan, maar dan zou er gewoon een heel ander/nieuw spel moeten komen.
GTA moet GTA blijven, waarin de politie de 'bad guys' zijn
Xbox360 Gamertag <- GTA4
Ook @ Twylight overigensquote:Wekko306 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:21:
[...]
Ben ik met je eens, maar toch lijkt het me er tof als je ook voor de politie kan werken. Dat je bijvoorbeeld missies kan doen voor de politie waarbij je bankovervallers moet pakken oid, maar dat je ook de politie kan saboteren zonder ze het door hebben![]()
Oftewel jouw bende pleegt ergens een overval en jij gaat er als agent opaf, maar zorgt ervoor dat je bendeleden ontkomen zonder dat de politie doorheeft dat jij zelf ook een bendelid bent. Lijkt me toch best leuk, en blijft toch grappig om te doen denk ik.
A fronte praecipitium, a tergo lupi. Spes mihi unica.
The sims, duhquote:Geqxon schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:25:
[...]
En dan natuurlijk 15 extension packs uitbrengen, een game-variant voor op de GSM, op elke handheldconsole een game-variant, en daarna met GTA:V , dat dan exact hetzelfde spel wordt, alle extension packs onbruikbaar maken.
Kuddo's voor degene die snapt waar ik het nu over heb
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo
Dat is niet leukquote:AlexAlmelo schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:31:
Vanaf GTA3 kun je al voor de politie werken.
Als je een copcar steelt, dan kun je copmissies doen.
Je moet dan een aantal auto's e.d. van de weg drukken.
De mensen hier willen zien dat het als een soort film wordt. Waar je echt intelligent mensen in de weg kunt zitten zonder dat ze het door hebben. Iets wat dus niet echt mogelijk is in een free roam spel denk ik...(vergt op dit moment een BOM van A.I. en ontzettend slimme spelers, of een goed script)quote:AlexAlmelo schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:31:
Vanaf GTA3 kun je al voor de politie werken.
Als je een copcar steelt, dan kun je copmissies doen.
Je moet dan een aantal auto's e.d. van de weg drukken.
A fronte praecipitium, a tergo lupi. Spes mihi unica.
Of een multiplayer optiequote:Weltschmerz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:32:
[...]
De mensen hier willen zien dat het als een soort film wordt. Waar je echt intelligent mensen in de weg kunt zitten zonder dat ze het door hebben. Iets wat dus niet echt mogelijk is in een free roam spel denk ik...(vergt op dit moment een BOM van A.I. en ontzettend slimme spelers, of een goed script)
Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo
Ach, dat had ook zijn charme, zolang deel 4 maar weer wa nieuws brengt. Ik denk daarom dat dat werken voor verschillende gangs en respect van GTA2 wel een leuk thema is voor 4.quote:AlexAlmelo schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:10:
[...]
Of een multiplayer optie
Mijn voorkeur gaat uit naar een mix tussen GTA3 en GTA Vice City.
San Andreas was een topspel, alleen vind ik het homie-gehalte wat hoog.
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
quote:D4V3 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 17:16:
Van mij mag MS take2 kopen, doe Rockstar er ook bij en het feestje gaat beginnen. Microsoft weet wél hoe ze een game moeten maken t.o.v. kloonkoning EA en een samenwerking met take2 / rockstar zou de game alleen maar goed doen.. (en dan met name voor mn 360)
http://planetgrandtheftau...m/fullstory.php?id=118346quote: PlanetGTA.comMicrosoft Talks Take-Two Sale
11:31 PST | Jordan | Print News
One of the tidbits of news yesterday was regarding the possible upcoming sale of Take-Two Interactive Software and that Microsoft might bid. Here is a quote from Microsoft Game Studios corporate vice president Shane Kim:
"We could never launch an acquisition bid at a third party publisher."
So there you have it. Microsoft claims they will not buy the company. Thanks to jelmer for the tip and CNN Money for the quote.
Welcome to Vice City. Welcome to the 1980's
hello_moto wijzigde dit bericht 24-03-2007 14:48 (34%)
Op welk platform speelde je het spel? Ik ben op de Xbox geen merkbare pop-up tegengekomen, in tegenstelling tot in de Xbox en PC versies van GTA3 en Vice City.quote:hello_moto schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:45:
Ik speel de laatste tijd weer een beetje GTA SA, op zich wel een leuke game. Alleen erger ik me echt dood aan de pop-up van bomen als je vliegt. Stel je vliegt, en ineens springt er een boom voor je neer en ontploft je vliegtuig. Dat hoop ik niet meer te zien in GTA IV
.
Rockstar zal dit wel moeten implementeren omdat custom soundtracks op de Xbox 360 voor alle spellen verplicht zijn.quote:Ook zou het me leuk lijken dat je een MP3 speler in de game hebt, die je gewoon op kunt doen als je rondloopt. En dan ook een echt functie om volgend nummer et cetera te doen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
WCG #26 | WP #5
Lisa,The Simpson! | Simpsons Realities Gallery
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Op de PC, als ik bijvoorbeeld van de ene stad naar de andere stad vlieg en ik vlieg tussen een paar bomen door die een aardig stukje uit elkaar staan komt het vaak voor dat er opeens een boom ontstaat en ik dus dood benquote:MetroidPrime schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:00:
[...]
Op welk platform speelde je het spel? Ik ben op de Xbox geen merkbare pop-up tegengekomen, in tegenstelling tot in de Xbox en PC versies van GTA3 en Vice City.
[...]
Rockstar zal dit wel moeten implementeren omdat custom soundtracks op de Xbox 360 voor alle spellen verplicht zijn.
Precies, als je nu met een auto door een groepje gangsters of wat voor personen dan ook dan hoor je ''krčk''quote:• Ragdolls. Heel veel spellen hebben tegenwoordig ragdolls, dus bij GTA mag het er inmiddels ook wel eens in komen. Ik wil dat als ik een ventje aanrijdt, dat 'ie over m'n motorkap heen rolt en vervolgens tegen de voorruit aan knalt. Het ziet er zo triest uit als je in San Andreas en ventje aan rijdt en dat dat ventje vervolgens de ruimte in wordt gelanceerd of gelijk een straatpannekoek wordt.
hello_moto wijzigde dit bericht 24-03-2007 18:15 (8%)
ziet er in elk geval erg westers uit. Ik bedoel; het zal onwaarschijnlijk zijn dat het spel zich nu in tokyo gaat afspelen.quote:minipolopikoler schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:35:
De poster verraad nog niet echt welke kant ze opgaan helaas.
Ik vond die schademodellen juist best goed toen ik ze voor het eerst zag in GTA3. Natururlijk moet het nu beter in de nieuwe generatie games, maar ik vond het niet slechtquote:Paddixx schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:31:
Ik had het laatst weer met een vriend over GTA4...
Dingen die erin moeten komen:
knip
Menesis wijzigde dit bericht 25-03-2007 16:16 (70%)
Mwa. Als een onderdeel van de auto geraakt werd, dan werdt dat onderdeel vervangen door een 3D-model dat beschadigd was. Imho vind ik dat niet een goed schademodel.quote:Menesis schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:16:
[...]
Ik vond die schademodellen juist best goed toen ik ze voor het eerst zag in GTA3. Natururlijk moet het nu beter in de nieuwe generatie games, maar ik vond het niet slecht
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Of zo vaak de Mingun in GTA:VC hebt opgepakt dat die haast nooit opkan en er ook niet meer staat hoeveel je over hebtquote:Mentinal schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:45:
Al dat gebabbel over schademodellen. Het gaat er tog om wie zoveel mogenlijk normale mense neer knalt met een bazooka die niet leeg kan omdat je een +7 trainer op de achtergrond van je bureaublad hebt staan
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Pentium D930 @ 3,53Ghz | Gigabyte GA-8N-SLI | 2x Corsair 1GB DDR2 | 2x 300GB Seagate 7200.9 @ raid0 | 1x 500GB Samsung T166 | 1x 120GB Seagate 7200.7 | Asus N6800GT @ 425/1150 | Scythe Ninja | Dell 2007FP | Logitech MX400 | MS Natural Ergonomic 4000
Komt die niet.quote:-DG- schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:54:
Ben erg benieuwd naar die trailer. GTA blijft toch altijd m'n favoriet.![]()
Ik hoop alleen wel dat die ook meteen voor de pc uit komt.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea