BMW_M3 wijzigde dit bericht 04-03-2007 01:24 (106%)
Life is a player who plays the play
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
[Nieuw Topic]Xbox360 Gamertag <- GTA4
Ik denk dat ik GTA2 meer heb gespeeld dan de 3D games. Prachtig stukje nostalgie. Vooral met die verschillende gebieden en gangs. Maar ik ben benieuwd wat ze van IV gaan makenquote:Wekko306 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:59:
GTA2 heb ik anders nooit echt super gevonden. De stad kon me amper boeien eigenlijk.
TommyGun wijzigde dit bericht 11-03-2007 22:25 (20%)
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Dat is ook wat zo leuk was aan GTA2, echt weer een heel andere sfeer dan de andere games en die gangs waren idd toppie. Maar ook het soort wijken en gebieden in de drie steden waren echt zeer sfeervol.quote:TommyGun schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:23:Prachtig stukje nostalgie. Vooral met die verschillende gebieden en gangs. Maar ik ben benieuwd wat ze van IV gaan makenHopelijk weer helemaal anders dan SA...
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Je bedoeld Euphoriaquote:Jejking schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:11:
Look at my opmerking, ik vind toch écht die physics tegenwoordig gewéldig. Ik zou niet meer zonder kunnen! Nu hopen dat R* mijn opmerking gelezen heeft, misschien kunnen ze de Source-engine huren?
www.wehaterobots.com
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏★━┓
Zou idd een nieuwe dimensie toevoegen. Wat ook kick zou zijn is dat ze GTA eens in Japan doen laten afspelen, dus dat je allemaal clans hebt waar je lid van kan zijn.quote:Seth_Chaos schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:33:
Het lijkt me tof als je nu zelf eens zou kunnen kiezen bij welke groepering je gaat.
-afrikaans ghetto tuig
-portoricaans ghetto tuig
-italiaanse maffia tuig
-iers maffia tuig
-yakuza tuig
-LAPD
Of zelf een groepering samenstellen.
Dit omdat San Andreas me totaal niet aansprak. Ik kan mezelf totaal niet indentificeren met de characters in het spel, wat mijn betrokkenheid en speel ervaring niet ten goede komt.
Nog acht dagen mannetje, beetje geduldquote:minipolopikoler schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:18:
Elke keer als ik hier een post zie hoop ik dat de trailer uitgelekt is en hier een link staat
Welcome to Vice City. Welcome to the 1980's
En dan natuurlijk 15 extension packs uitbrengen, een game-variant voor op de GSM, op elke handheldconsole een game-variant, en daarna met GTA:V , dat dan exact hetzelfde spel wordt, alle extension packs onbruikbaar maken.quote:TwyLight schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:02:
Ik hoop dat er gewoon een volledig customizable character komt.
Dat je gewoon alles kan bepalen, van man of vrouw tot de dikte van de onderlip.
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Ik mag hopen van nietquote:Walkman schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:51:
Interessant gerucht (met de nadruk op gerucht):
http://www.vgcharts.org/news/news.php?id=195
Liever Microsoft dan EA. En dan nog, er is een kans dat Rockstar Take 2 & Co laat vallen, en zelf alles gaat doen voor de volgende delen.quote:
TommyGun wijzigde dit bericht 21-03-2007 16:06 (19%)
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Idd, een GTA in een Aziatisch land lijkt me best leuk, en weer eens wat anders. Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat voor nieuwe dingen ze in GTA4 gaan stoppen. Elke GTA kwam er wel iets nieuws bij (al was het soms niet veel, en soms niet leuk), ik ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen. Het lijkt me super als je zelf bijvoorbeeld ook nieuwe bendeleden kan recruiteren (geef ze een opdracht, als het ze lukt horen ze bij je bende) of dat je de politie kan infiltreren waardoor de politie minder goed kan reageren oidquote:TwyLight schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:21:
Ja, dat zou erg vet zijn.
Dat het zich in China of Korea afspeelt en dat je bij verschillende mafia organisaties kan.
Of dat je gewoon kan kiezen dat je bij de Police wil horen
Xbox360 Gamertag <- GTA4
www.wehaterobots.com
NOOIT EN TE NIMMER!!quote:TwyLight schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:21:
Ja, dat zou erg vet zijn.
Dat het zich in China of Korea afspeelt en dat je bij verschillende mafia organisaties kan.
Of dat je gewoon kan kiezen dat je bij de Police wil horen
A fronte praecipitium, a tergo lupi. Spes mihi unica.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea