Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 september 2005

quote:
Lighteye schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:44:
Ik snap het niet, is het nou echt zo dat mensen die nog geen console hebben speciaal eentje zullen gaan kopen voor 1 bepaalde game?

Ja, ik ben er een. Heb de ps2 gekocht voor GTA San andreas.
Ik was ook van plan een ps3 te gaan kopen voor de nieuwe GTA...

Reg. datum: 27 januari 2005

in seconden maarliefst :+

Ik rem NIET voor admins...

quote:
:Y). Kan hij ook in minuten, uren, dagen, weken, maanden en jaren :P.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Dure hobby....:\

Ga gewoon naar Google, tik Countdown maker of Countdown creater in en je kan zelf een countdown-tellertje aanmaken in de gewenste grootheden

Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sparkle Geforce 8800GT 512MB
Peugeot 308 fan?

Reg. datum: 12 februari 2004

Had gehoopt dat ze die console deals hadden opgegeven, maar helaas. Niet voor de PC rechtsreeks. Schande!

war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength

quote:
--Christiaan-- schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:07:
[...]

:Y). Kan hij ook in minuten, uren, dagen, weken, maanden en jaren :P.
Ja hoor... Dit staat alleen veel leuker. Kan hem trouwens ook in milliseconde doen. edit: dat laaste is niet gelukt...

masser120 wijzigde dit bericht 14-05-2006 18:03 (6%)

Gadgetfetisjist

quote:
snake903 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:34:
maarja, nu ben ik 17, tege dan 19, zal ik dan nog spelen?
Nee, ik denk het niet. Zodra je 18 bent word je grijs en als je 19 bent moet je eens na gaan denken over je uitvaart. Dude, ik ken genoeg twintigers en zelfs dertigers die het nog geweldig vinden :D

Reg. datum: 04 januari 2001

quote:
Lighteye schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:44:
Ze zullen wel min of meer verplicht worden om een online mogelijkheid erin te doen, xbox live enzo. Was het btw bij de voorgaande versies ook niet zo dat men zei dat er geen pc release zou komen? :z

GTA3 heb ik nog gekocht, maar de rest niet meer uit protest dat de consoles het eerder hadden...
Ik snap het niet, is het nou echt zo dat mensen die nog geen console hebben speciaal eentje zullen gaan kopen voor 1 bepaalde game?
Yup, ik heb een PS2 gekocht voor GTA:SA. Maar voor GTA4 wacht ik gewoon op de PC-versie, want ik laat waarschijnlijk de X360 en PS3 links liggen (lees: ik koop een Wii of helemaal niks) :)
Erg cool :) Jammer dat het nog zo lang duurt though, ondanks dat ze nu wel genoeg tijd hebben om iets te maken dat ons weer een aantal maanden zoet zal houden :d

3 fristie

quote:

Dat is echt precies wat ik ook vind;

- fotorealisme lijkt mij echt afbreuk doen aan de gameplay en stijl van de gta serie

- en achteraf gezien was san andreas ook iets te groot, soms was je gewoon langer bezig om ergens te komen dan met de missie zelf, helemaal irritant als je een missie de 1ste keer niet haalt en weer dat hele pokke end daarheen moet >:)

- vice city is nog altijd mijn favoriet: de setting, stijl, muziek echt geweldig, en de grootte van de spelwereld was naar mijn idee ook goed in balans.

Zelf heb ik nog de orginele gta london een behoorlijke tijd gespeeld nadat ik gta1 wel zat was, op zich heeft die periode ook iets, zeker in london > de austin powers stijl :D

Maar na gta maatstaven lijkt mij london alleen wel vrij beknopt als spelwereld, wat me dan top lijkt is dat je het vliegtuig kunt pakken en bijv in amsterdam kunt spelen om de opkomst van de drugsstad nr 1 van de wereld mee te maken :P .

Pendaco wijzigde dit bericht 14-05-2006 18:34 (28%)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Discothéque! Boom cha!

Mwoah ik vond SA niet echt te groot eigenlijk wel lekker.

Ik vond alleen de hele setting (gansta style) 10x niks.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

MJ KING OF POP
Reg. datum: 20 augustus 2002

Hmm kijken wat dit word :) , San Andres vond ik niks t.o.v. GTAIII , missies waren te ingewikkeld, alles was doorelkaar, te grote stad etc etc.

Ik hoop dat deze ''nomraal'' is.

| GA-965P-DQ6 TE KOOP!! | - | Intel Core 2 Duo E6300@ 2,744 Ghz | - | 2x 1024 MB DDR2 784 | - | XFX 7800GT Extreme 485-1300

@pendaco

zon vliegmissie lijkt me nog best grappig, in GTA SA zit ook zo'n missie dat je naar liberty city vliegt naar die ene bistro. Eigenlijk hadden ze als easter egg heel LC er in moeten stoppen, dat zou cool geweest zijn ofzo (en aanzienlijk meer ruimte en werk gekost hebben :P )

Er is trouwens een ding wat ik me nog steeds afvraag; en dat is waarom GTA 3 niet GTA liberty city heet, aangezien VC en SA niet 4 en 5 heten. Deze 3 steden komen immers allemaal uit de oude GTA, horen dus bij elkaar, terwijl de naamgeving een verschil tussen 3 en VC/SA aangeeft.

Betekent dit dat GTA 4 een directe opvolger op 3 gaat worden? In de laatste stad van GTA 3 zijn twee tunnelingangen, met een under construction bordje daaraan. Dit ziet er ongeveer hetzelfde uit als de bordjes tussen de overige steden als die nog niet unlocked zijn. wat ik me dan ook afvraag/heel erg hoop is of hier een nieuw verhaal aan vast geknoopt wordt. Die tunnels zitten daar vast voor een reden lijkt mij zo.

@schnumi
idd, heel die gangsta subcultuur blaat vond ik ook nogal een bummer vergeleken met mafia en echte gangsters uit vice en GTA3

_Robin wijzigde dit bericht 14-05-2006 18:39 (8%)

Gadgetfetisjist

quote:
_Robin schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:04:
Als ik lees dat het doel is om een fotorealistische stad te maken vind ik dat zelf jammer. Ik vind de huidige stijl van de textures en de omgeving een leuke kruising tussen realisme en fictie. Het uiterlijk past bij de uitstraling van het spel, en draagt bij aan de GTA sfeer. Totaal realisme doet dit niet ben ik bang.
Ik herken precies wat je bedoelt. Ik vond Vice City in bepaalde opzichten al TE scherp/realistisch vergeleken met de originele GTA3. In het oudste GTA3 deel zat een bepaald sfeertje dat ik in Vice City een beetje miste.

gta vice had nogal veel kleurtjes vergeleken met gta3 :P Die was veel somberder en grauwer...

3 fristie

quote:
_Robin schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:36:
Er is trouwens een ding wat ik me nog steeds afvraag; en dat is waarom GTA 3 niet GTA liberty city heet, aangezien VC en SA niet 4 en 5 heten. Deze 3 steden komen immers allemaal uit de oude GTA, horen dus bij elkaar, terwijl de naamgeving een verschil tussen 3 en VC/SA aangeeft.

Ja dat is idd wat apart miss omdat het anders te verwarrend zou zijn, of miss wisten ze vantevoren al dat ze nog een liberty stories gingen uitbrengen maar dat lijkt me sterk aangezien die handhelds er toen nog niet eens waren :+

quote:
Betekent dit dat GTA 4 een directe opvolger op 3 gaat worden? In de laatste stad van GTA 3 zijn twee tunnelingangen, met een under construction bordje daaraan. Dit ziet er ongeveer hetzelfde uit als de bordjes tussen de overige steden als die nog niet unlocked zijn. wat ik me dan ook afvraag/heel erg hoop is of hier een nieuw verhaal aan vast geknoopt wordt. Die tunnels zitten daar vast voor een reden lijkt mij zo.

Zou miss wel kunnen ja maar het zou niet erg consistent zijn met de eerder uitgebrachte games, london zou logischerwijs gta4 moeten worden.

Ik hoopte vroeger tijdens gta3 al dat die tunnels een link waren tussen gta 3 en de opvolger daarvan, uiteindelijk bleek dat ook totaal niet te kloppen :+
Maar ik heb me idd altijd afgevraagd waarom die tunnels daar waren.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Afternaft

Ik kijk er nú al naar uit! * Jejking vindt zijn diepvries er nu trouwens wel héél aantrekkelijk uitzien 8)7

Aan de andere kant... ze zeggen: gameplay boven graphics. Als blijkt dat Rockstar de graphics wéér zo slecht op orde heeft dan houd ook ik het voor gezien. Ik wil niet nog eens me kapot ergeren aan al die blockbusterarmpjes :+

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Kleinere steden? Ben je gek? Een van de grote charmes aan de hele GTA serie vind ik juist het feit dat je verdwaald kan raken in een grote metropool. Oké, toegegeven, in deel 1 en 2 van de serie was dit deels te wijten aan de repetiviteit van de omgevingen. Maar desalniettemin was het toch een spelwereld waarin je je dagen, zoniet weken kon vermaken.
Ik kan deels inkomen in het argument dat de ‘lange’ missies van San Andreas tot irritaties kunnen leiden als je deze keer op keer moet overdoen. De fout ligt dan bij diegene verantwoordelijk voor het designen van de missies, niet aan de grootte van de spelwereld. Allicht kan een beter doordacht save systeem hier uitkomst bieden.
Zelf hoop ik dan ook in een nog grotere en realistische wereld voor deeltje vier in deze prachtige reeks. Graag zie ik ook meer indoor ‘levels’ voor de nieuwe telg, maar ik vertrouw erop dat dit wel goed komt.

de stad moet net zo groot worden, maar nu heb je veel nutteloze dingen.

3 vond ik kwa grootte precies goed. Daar heb ik me ook weken kunnen vermaken. Bij san andreas had ik dit niet. Te grote afstanden maakten dit niet boeiend. Daarnaast vond ik in SA de repetie pas echt hoog. Neem nou die countrysite.. Een totaal onboeiend stuk land met een aantal bijna identieke dorpjes waar eigenlijk niet zo veel boeiends plaatsvind, en dat dan allemaal op ongelofelijk grote afstand van elkaar. Als dat de manier is om een grote "stad" te maken dan vind ik dat niet zo geslaagd

'r you wicked ??
Reg. datum: 23 oktober 2002

quote:
_Robin schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:59:
3 vond ik kwa grootte precies goed. Daar heb ik me ook weken kunnen vermaken. Bij san andreas had ik dit niet. Te grote afstanden maakten dit niet boeiend. Daarnaast vond ik in SA de repetie pas echt hoog. Neem nou die countrysite.. Een totaal onboeiend stuk land met een aantal bijna identieke dorpjes waar eigenlijk niet zo veel boeiends plaatsvind, en dat dan allemaal op ongelofelijk grote afstand van elkaar. Als dat de manier is om een grote "stad" te maken dan vind ik dat niet zo geslaagd

Liberty City is gewoon een enorm vette stad, dat komt vooral door de vele hoogte verschillen waardoor je vaak om moet rijden waardoor de indruk wordt gemaakt dat de stad groot is. Qua oppervlakte stelt Liberty City ivm San Andreas geen klap voor. Maar wat mij vooral ergerde in San Andreas was dat de auto's zo enorm driften, ze reden gewoon totaal anders als in GTA III / Vice City en idd de gangster style.

Mja october 2007, duurt mij nog te lang dus ik ga nog niet eens over GTA IV denken :z

Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3

komt liberty city stories niet ook op de PS2?
*googled*

yep, 6 juni. Weet iemand of dit dan ook een excacte kopie wordt van het spel voor de psp, of dat de kwaliteit ook beter wordt en extra dingen worden toegevoegd? Binnenkort komt ook GTA Vice City Stories, en ik neem aan daarna ook eenzelfde actie bij SA. Allicht komen deze ook op de ps2 uit en wordt dit gebruikt als opvuller van het gat tussen SA en 4...

Fulltime #whatpulsert

Oeh, dat is fijn!

Dit lijkt mij fijn:

• Betere graphics, vind ik juist wel mooi. Liever een goeie gameplay, maar dit zou mooi meegenomen zijn
  • Betere sfeer, ik heb het wel gehad met de homies en de brothas from otha mothas (VC was optimaal)
  • Betere render engine, die van SA is nog net niks*
*: Nu is het zo, dat de afstand waarop een bepaalde kwaliteit textures wordt ingeladen, vast staat per vervoersmiddel (zo lijkt het bij mij tenminste). Als je nu een beetje hard gaat met je auto, kom je na een tijdje knipperende textures tegen op de gebouwen, best wel een afknapper. Of wanneer de gedetailleerde texture op bep. gebouwen niet geladen wordt, dan ga je er vlak langs, blijkt dat de echte texture net iets groter is, zit je der vol tegen aan (met bijv. je wieken).
Hoeblablahoeblabla

lol, ik had ook die PS2 gekocht omdat GTA daar eerder op uitkwam. Zodra ik uitgespeeld was, had ik m'n PS2 weer verkocht :Y). Dat zal nu waarschijnlijk weer gebeuren, ff tijdelijk een console kopen :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws