Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 november 2000

quote:
MsG schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:34:
En een tweedehands V1 geen optie? Soms staat er iets als je mazzel hebt. Ik had de mijne 3 week oud voor 20,- :).
Als er nou iets is wat ik nooit 2e hands zou kopen, is et wel een keyboard :p wie weet wat die vorige eigenaar allemaal heeft gedaan :X

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ach 3 week oud zo goed als nieuw :). Volgens mij zegt het meer iets over jou dan over de verkoper. Hij zal er vast over heen hebben gekotst, zn reet er mee afgeveegd... :) serious waar gaat het over. desnoods clean je hem met zo'n setje, maar als ik een voor 20 zie 3 week oud of een voor 70-80 nieuw dan maakt mij het echt niet uit.

Vervolgens zit dezelfde persoon wel op openbare computers op school. Of heb je dan handschoenen aan :X :).

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

Reg. datum: 17 november 2000

quote:
MsG schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:17:
Ach 3 week oud zo goed als nieuw :). Volgens mij zegt het meer iets over jou dan over de verkoper. Hij zal er vast over heen hebben gekotst, zn reet er mee afgeveegd... :) serious waar gaat het over. desnoods clean je hem met zo'n setje, maar als ik een voor 20 zie 3 week oud of een voor 70-80 nieuw dan maakt mij het echt niet uit.

Vervolgens zit dezelfde persoon wel op openbare computers op school. Of heb je dan handschoenen aan :X :).
Daar heb ik een laptop voor ;)

Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!

Weet iemand of er een mod is voor de g15 die asus probe 2 op het display laat zien???

Sjimmeh!!

quote:
Joopieboy schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:19:
[...]

3 jaar is de garantie volgens mij. :)

Maar goed je kan het iig proberen, meestal is logitech niet zo moeilijk daarmee.
2 jaar is de garantie. Ik heb het toetsenbord direct gekocht toen het uit kwam en heb 2 maanden geleden gebeld voor garantie (mijn alt knop blijft af en toe hangen.) maar omdat deze net buiten de garantie is gevallen kreeg ik geen support erop.

Ik zie in dit topic best wat posts over de v2 die minder zou zijn, wat zijn precies de minpunten van de v2 ten opzichte van de v1?

Ik vind de v2 namelijk mooier, enig nadeel vind ik is dat het LCD scherm niet inklapbaar is, met verhuizen wel erg makkelijk namelijk.

1337

Forumzwerver

Is de enige reden om een V2 te overwegen dat je Alt toets van de V1 blijft hangen? :)

1: Je haalt hem ff open en maakt hem schoon
2: Fix een alt toets van een kapotte G15, (zijn wel te vinden)
3: Koop een overpriced V2 voor 90 eu :P

Verder minpunten nog maar eens (staat al wel int topic maar goed):
- maar 6 macro toetsen
- geen joghweel maar aparte knoppen voor volume + en -
- "chinese" knoppen (althans in mijn ogen
- lelijker (subjectief)
- duur

Voor de rest weet ik er zo geen.

Sjimmeh!!

6 macro toetsen maken mij niet eens zoveel uit eigenlijk en jogwheel kan ik ook wel mee leven.

Ik vind de oranje er juist strakker en mooier uit zien dan de V1, maar dat is natuurlijk persoonlijk. :-)

Ik moet de Alt toets er natuurlijk nog even uithalen en proberen te fixen, maar ben zelf niet zo handig ermee. :P
Ik wil liever namelijk geen nieuw toetsenbord halen en al helemaal niet 90 euro uitgeven voor een nieuwe G15. Alt knop blijft ook maar af en toe hangen, dus het probleem is (nog) niet zo erg.

Thnx voor het lijstje, had al wel topic(s) doorgelezen, maar wist niet zeker of ik dingen over het hoofd had gezien. :+

1337

Forumzwerver

Alt toets is wel omhoog te wippen. Even voorzichtig en beetje pielen. Evt replacen met de rechter alt (aangezien niermand die gebruikt?)

Sjimmeh!!

Inderdaad, de rechter gebruik ik nooit, ga vanavond even proberen de linker alt te vervangen, thnx!

1337

509 Bandwidth Limit Exceeded

Het lukt me maar niet om m´n toetsenbord te laten flashen met Ray´s plugin of WVS. Alles schijnt goed te staan (bij ray de twee ´hidden´ items allebei op ON) maar hij blijft een en dezelfde kleur.. zie ik iets over het hoofd?

Portfolio: code92.nl

Reg. datum: 26 november 2007

quote:
WeeJeWel schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:25:
Het lukt me maar niet om m´n toetsenbord te laten flashen met Ray´s plugin of WVS. Alles schijnt goed te staan (bij ray de twee ´hidden´ items allebei op ON) maar hij blijft een en dezelfde kleur.. zie ik iets over het hoofd?
heb je V1 of V2 bij mijn V1 werkte het perfecht maar op de V2 niet meer maar is toch maar vervelend !

509 Bandwidth Limit Exceeded

Hmm, ik heb een V2 ja, maar op youtube heb je zat filmpjes waarbij het wél werkt :P

Portfolio: code92.nl

Reg. datum: 17 december 2005

Huhm, heeft iemand een link voor mij naar Ray's Plugin? Ik vind alleen dode links...

Maar echt?

Reg. datum: 08 november 2007

Ik heb mijn g15 hier nu niet aan m'n lappie hangen maar ik heb na wat zoeken met google Deze link gevonden :)

Je moet het dll bestand naar de Winamp plugin map extracten met bijv WinRar.

Suc6 ermee :)

EDIT:
Herrinner me trouwens dat ik enorm veel gezeur gehad heb om het knipperen van de toetsen zelf, en niet alleen de 3 m-toetsen te laten werken. Zal zo even een youtube filmpje opzoeken waarin mij duidelijk werd welke handelingen je ook-al-weer moest uitvoeren om dat werkend te krijgen. Was achteraf simpel maar ik weet het nu niet meer.

Even een Quote van een youtube filmpje van redzion28:
"When you have rays mod downloaded extract the file to your winamp plugins folder. When you open winamp it will have rays mod so when you play music it will show all of the information on the LCD screen.

Press both the control keys at the same time (and hold them) then press softkey 4 and scroll to the very bottom. Turn the last two selections on by pressing they play button on your keyboard. After this your keys should blink to any music you play in winamp."

Misschien was het je al duidelijk maar toch, met dit stukje tekst moet je het makkelijk goed werkend krijgen :)

Wackoz wijzigde dit bericht 08-07-2008 17:07 (73%)

Yokohama, Japan
Reg. datum: 25 april 2000

Ik heb van Logitech een G15 v2 gekregen als vervanging van mijn oude G15 die af en toe disconnecties heeft. Erg vervelend tijdens het spelen van spellen en het gebeurde echt steeds vaker de laatste tijd. Dit gebeurde ook binnen windows, maar dat is minder vervelend aangezien het toetsenbord terugkomt na 10 seconden ofzo.

De G15v2 is duidelijk lichter. Dat was al de eerste indruk toen ik de doos zag en het gewicht kon voelen. Bij het uitpakken viel op dat het eigenlijk maar een klein toetsenbordje is. Niet groter dan menig media keyboard. De vormgeving is ok, al vond ik de blauwe verlichting eigenlijk veel mooier.

In het gebruik vond ik het zachte zwarte plastic fijner dan het harde van nu. Het is een gevoel dat waarschijnlijk wel gaat wennen. De toetsaanslag is daarentegen echt minder dan de oude G15. Ik tik regelmatig ook op andere toetsenborden en de eerste indruk op dit toetsenbord was niet meteen positief. Ik denk dat dit ook wel even wennen is.

Het schermpje is kleiner, maar de resolutie hetzelfde. Mijn plugins werken hier prima op en ik heb geen leesbril nodig, dus nog prima af te lezen. Het aantal G-toetsen is wel een duidelijk minpunt. Onder spellen gebruikte ik het, maar ook onder windows. En in beide gevallen mis ik toch de 18 toetsen bij de oude versie. Switchen tussen M1-M3 is niet zo handig als de mensen van Logitech hebben bedacht. Nu nog even de pootjes van de oude G15 halen en de USB stekker er af knippen. De garantie van Logitech is wat dit betreft echt zeer goed.
Reg. datum: 27 september 2003

Ik wil hem wel ruilen tegen mijn V1 hoor als je niet tevreden ben. Wil graag de oranje versie :-)

ik drink niet, ik zuip

Yokohama, Japan
Reg. datum: 25 april 2000

Ik denk dat ik er wel aan kan wennen. Een ander puntje is dat ik een nieuw toetsenbord ook echt liever nieuw heb. Toetsenborden worden nogal ranzig namelijk ....

Zonet mijn defecte G15v1 uitelkaar geschroefd. Buiten het feit dat hij is vastgezet met heel veel schroeven is het systeem van de verlichting echt mooi. Ik wilde kijken of ik de verlichting van de v2 versie over wilde zetten naar blauwe ledjes. Het kan wel en is niet zo moeilijk, maar kost wel heel veel tijd. Ik denk dat ik wel kan wennen aan de nieuwe kleur. Het toetsenbord is nu trouwens echt kapot aangezien 1 van de FFC kabels niet meer goed is, of beter gezegd: de connector is kapot. Als iemand onderdelen nodig heeft....
Woei, paarse naam!

Mijne begint nu eindelijk kuren te geven, na hele lange tijd trouwe dienst.

De schermverlichting begint nu willekeurig te flikkeren, het scherm zelf werkt nog wel steeds naar behoren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

Forumzwerver

Ik zit nu op een nieuwe PC, en heb ook daar mn G15 aangesloten. Werkt allemaal prima, alleen zodra ik in een spel zit werkt de volume control niet meer. Dit was niet zo op mijn andere PC. Iemand enig idee waar dit hem in zit?

WIN XP PRO SP3, nieuwste LCD software van Logitech en Keyboard profile.

Kwelling

Ik heb al een aantal maanden m'n G15. Deze werkte prima, en nog steeds trouwens.

Maar sinds kort reconnect m'n tobo opeens. Dan gaan alle lichten uit en disconnect hij automatisch, zonder dat ik iets doen. Vervolgens connect hij dan weer en doet hij het weer gewoon, weet iemand wat dit kan zijn?

"It takes disaster to learn a lesson" Rancid

Livin loud!

Mijn g15 1e generatie begint ook gammel te worden, toetsen blijven hangen en beginnen ietwat los te zitten toesten, beginnen wat kaler te worden, beeldscherm zit niet helemaal strak meer vast etc. Omruilen is nog een optie, maar ik twijfel of ik die 2e generatie zo mooi vind. Iemand die high res foto's kan maken en opsturen van de 2e generatie?

Trouwens, hoe "tik" de g15 v2? Harde tikken zoals de v1 die ik heb, of meer gedempt zoals de gewone toetsenborden hebben?

Wel jammer van mijn toetsenbord, mja hij heeft het toch bijna 2 jaar volgehouden en dat is lang bij mij. :P

Joopieboy wijzigde dit bericht 20-07-2008 11:31 (20%)

Reg. datum: 09 september 2005

Heb je 'm ook regelmatig op z'n kop gehouden enzo? Ik heb een G11 sinds maart 2007, en tik daar toch behoorlijk veel op. Op hem één keer open maken, af en toe afnemen en af en toe op z'n kop schudden na doe ik er geen onderhoud aan, en toch heb ik niet het idee dat 'ie ook maar íets slechter presteerd dan toen hij nieuw was.

Nu zal het schelen dat ik waarschijnlijk de tweede revisie oid heb, want toetsen die vaag worden heb ik bijvoorbeeld al geen last van.

Q.E.D.

Livin loud!

Ik denk dat ik idd nog de eerste (slechtere) serie heb, maar op zijn kop houden? :P Dat typt zo last haha. :P
Maar even serieus, ik heb hem gewoon 2 jaar lang op mijn bureau liggen, nooit omgedraaid of wat dan ook. Wel eens (mss 2x gebeurt) uit frustratie een dreun op het bureau en soms het toetsenbord gegeven maar dat is het wel.

Forumzwerver

Ik draai hem ook wel eens om. Je wilt niet weten wat er dan allemaal uit komt :X . Ik heb wel dat sommige toetsen moeilijker indrukken als je ze bij de rand van die toets indrukt. Dit euvel heb je wel vaker bij keyboards. Hoe halen jullie die plakresten weg op dat zilveren gedeelte? Dat heb ik wel erg vaak :r :).

Reg. datum: 09 augustus 2006

plakresten? als je wat vuil bedoelt, doe ik gewoon met een vochtig doekje.. Niet met rare chemicalien :D want dan krijg je rare witte vlekken als bij mij :D
Ik stuur hem niet op voor een nieuwe (logitech zei: ja stuur maar op, dan krigj je een nieuwe) want ik wil die oranje niet.

Intel E6600@3,5 - Asus P5N32-E SLI PLUS - OCZ 2x1GB Platinium 800mhz - MSI 7900 GTO@GTX

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: