Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Reageer Nieuw Topic
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Huh hier niks nieuws.

2.02.101 13/12/2007

Iemand een G11/G15 pootje polssteun JPAC-interface te koop? PM Me plz!

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
MsG schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:06:
Huh hier niks nieuws.

2.02.101 13/12/2007
Ja die bedoel ik. Die software had ik nog helemaal niet gezien...

Ik hoop dat er binnenkort een mooi script komt voor CoD4

Livin loud!

Idd, dat zou wel fijn zijn ja. :)

Trouwens, is er met de 1e generatie nog wat te doen tegen een mega stoffig toetsenbord ondanks dat ik hem elke keer afneem met een droge doek? En dan vooral de zwarte stukken rond en bij het beeldscherm...

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Vrij weinig denk ik. Mijn eerste G15 was ook een ontzettende stofaantrekker. Was overigens ook de versie met de verfissues. M'n tweede is juist veel ongevoeliger voor stof :)

Livin loud!

Ok, nja verf problemen valt wel mee gelukkig.
Dan maar het toetsenbord gewoon wat vaker schoonmaken.

Forumzwerver

Bij mij blijft er ook veel viezigheid op zitten op het zilveren gedeelte. En inderdaad, het ding wordt megastoffig :P

NederCam.nl

quote:
KzmZ schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:31:
Hey! Nieuwe drivers zag ik net!

Met COD4 profile support... Zou er dan binnenkort ook een COD4 LCD optie komen?
CoD4 profile support is er al een tijdje, maar dat houdt niets anders in dan dat ie automatisch naar je "CoD4" profiel kan schakelen als je CoD4 opstart.
Was er maar echte CoD4 support, vanuit Infinity Ward zelf.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Livin loud!

quote:
MsG schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:19:
Bij mij blijft er ook veel viezigheid op zitten op het zilveren gedeelte. En inderdaad, het ding wordt megastoffig :P
Ok, dan ben ik dus niet de enigste. :P

Trouwens wat me net opvalt, de toetsaanslag klinkt vrij hard, nieuwe toetsenbord van pap klinkt veel meer gedempt, dit is echt van tik tik tik?

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Joopieboy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:06:
[...]

Ok, dan ben ik dus niet de enigste. :P

Trouwens wat me net opvalt, de toetsaanslag klinkt vrij hard, nieuwe toetsenbord van pap klinkt veel meer gedempt, dit is echt van tik tik tik?
Wederom herkenbaar. Dit had ik ook bij de eerste versie, en bij m'n tweede weer minder. Je hoort em inderdaad best hard tikken, de toetsaanslag voelt ook wat "hol". Bij m'n vervangende exemplaar voelt het wat "steviger" aan en klinkt het ook minder hard.

Forumzwerver

Hebben jullie ook dat het ledlicht niet altijd goed valt? Zo is bij page up en down het pijltje niet echt verlicht en bij prt screen de R niet echt, bij Numlock het 1tje gedeeltelijk, bij capslock de c en de l minder en de A voor de helft.

Hier tikt ie ook wel hard, maar vind ik niet erg.

Reg. datum: 08 november 2007

Hard tikken doet hij hier ook wel. Zeker als ik full speed blind typ.. De R en die 1 heb ik inderdaad ook... Denk dat iedereen dat wel heeft.
Community, Identity, Stability
Reg. datum: 09 juli 2003

Wat is hard?
Vergeleken met de klassieke IBM Model M valt het wel mee, maar vergeleken met van de laptop toetsenborden is het uiteraard hard.

Overigens voor Linux gebruikers, alle functies in de Windows driver (en meer) werken ook onder Linux (LCD, macro's, media keys etc.).
G15tools heeft alles wat je nodig hebt.

Orgy-porgy, Ford and fun, Kiss the girls and make them One. Boys at 0ne with girls at peace; Orgy-porgy gives release. | Jazzradio open-dir!

Boe! Schrik!!!:S
Reg. datum: 04 januari 2004

Hallo,

Ik heb even gebeld met een aantal mensen die ik bij logitech ken, er werd door verbonden met de 'G15' expert, en inderdaad heb ik slecht nieuws.

Vermoedelijk zal er nooit een support komen op call of duty, zoals nakebod ookal aangaf kan hij automatich schakelen tussen call of duty en iets anders, dit is enkel voor je G toetsen, deze worden dan direct geactiveerd.

Waarom word er dan geen ondersteuning gegeven? Infinity Ward heeft nooit een output geschreven voor call of duty, zoals bv bij wow is dat wel gedaan.

Ook heb ik een soort andwoord op het probleem met de verlichting in het toetsenbord,

Omdat de G15 toetsen vanuit in het toetsenbord worden opgelicht kan er inderdaad een fout zijn met de verlichting, de makkelijkste voorstelling is vrij simpel, neem een PVC buis (z'n grijze) van ongeveer 25cm lang, monteer hier onder een zaklamp en maak aan de boven kant een letter, zet dit neer en ga er net zo scheef voor zitten als met je G15.

Voor eventuele vragen kan je me gerust vragen, als ik er niet uit kom kan ik even bellen:)

Intel Core2Duo E6750, 2gb DDR2 geheugen, +1tb HDD. Nokia 6110 Navigator. Apple iPod Touch 8gb + Bose In Ear. HTC Touch + 1gb MicroSD, Canon EOS350D + 4gb CF Ultra II, Soliger BlueLine UV Filter + Kata DC433 TAS

Forumzwerver

Dat met dat licht had ik ook wel door hoor :P, maar als ze een groter bereik hadden gedaan van het schijnen, of dichter op de toets zelf, hadden ze dit voorkomen.

Die G15tools klinkt wel tof, zodat je de G toetsen echt als toetsen kan gebruiken. Maar helaas is dit voor Linux, is er ook iets voor Windhoos?

Livin loud!

Licht word hier ook niet helemaal netjes verdeelt over de toetsen helaas. Maar ik stoor me er niet zo erg aan eerlijk is eerlijk, ben blij dat het toetsenbord verlicht is want als ik op een computer werk die dat niet heeft dan mis ik het toch wel. :P

Hardstyle Movements

Ik heb het volgende probleem, en denk dat het aan het toetsenbord ligt.
Ik heb de G15v1, en soms als ik gewoon aan het computeren ben, dan blijft er een key hangen,
Ik heb het idee dat het 1 van de pijltjes toesten is, en dan wel de <-- (linker)

Alles wat ik open, de cursor blijft naar links gaan.
Probleem is opgelost na het opnieuw opstarten van de pc.

Andere usb poort, heb ik al geprobeerd.
En nee, ik houd die toets niet ingedrukt.

Iemand nog tips, of iemand die hetzelfde heeft gehad?

Hardstyle Movements

Forumzwerver

Misschien wat radicaal en risky, maar eens alle toetsen los halen en wat kijken naar viezigheid? of goed schoonmaken? of even openschroeven?

Hardstyle Movements

quote:
MsG schreef op zondag 13 januari 2008 @ 02:39:
Misschien wat radicaal en risky, maar eens alle toetsen los halen en wat kijken naar viezigheid? of goed schoonmaken? of even openschroeven?
Ik heb hem net 2 maand, waarvan hij 1 maand in de doos heeft gelegen met verhuizen.
En het probleem speelt slecht sporadisch op...

Hardstyle Movements

Forumzwerver

Garantie claimen? :) Nu kan het nog.

Reg. datum: 08 november 2007

ook al op meerdere pc's geprobeerd? Denk anders dat je inderdaad beter de garantie kan gebruiken.. Ik had een soort gelijk iets op mijn vaders notebook. Als ik daarop werkte en ik typte bijvoorbeeld een bericht als dit dan wilde hij opeens uit het niets een regel daarboven verdergaan zonder dat ik iets deed. Zorgde voor veel frustratie en heb er nog geen oplossing voor...
Hardstyle Movements

Ja garantie claimen, zou kunnen.
Maar door die butt procedure daar, zit ik dan een tijd zonder toetsenbord.

Wat ik ook niet echt handig vind.

Usb drivers opnieuw installeren heeft ook geen nut.
Meerdere pc's ga ik eens proberen :)

Hardstyle Movements

Forumzwerver

:) tja je kan toch een ander keyboard gebruiken. De G15 lijkt me ook niet onmisbaar in zn features. Koop voor 3 euro een replacement keyboardje voor die paar weken :). Of wacht totdat het echt erg wordt. Kan je niet alleen de betreffende jammende toets er niet even uit wippen? Wil geloof ik best makkelijk

Hardstyle Movements

Maar dat is het nou juist, hij zit niet vast ;)

Hardstyle Movements

Livin loud!

Daarnet tijdens hitman blood money aardig zitten footeren op de esc toets, hij pakte hem echt bijna niet... :X
Net onder windows al zitten kloten met de extra toetsen omdat ie ze af en toe niet pakte edg.
Echt wazig.... :?

Hardstyle Movements

Lol, ik heb inmiddels ook ontdekt dat het niet mijn G15v1 is, maar mijn Logitech G5.
Heb hem nu aangesloten op 1 van de usb poorten van de G15 zodat ik hem snel kan afkoppelen als hij weer zo'n fenomeen heeft.

Andere usb poorten had ik geprobeerd, maar geen enkel resultaat.

Hardstyle Movements

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: