Reg. datum: 07 oktober 2006
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 oktober 2006
Reg. datum: 10 oktober 2006
wel T2 wapens zijn vandaag een fijt hier na ga ik voor T2 armor spull zodat ik Thorax T2 kan vliegen en daarna ga ik voor ceptor of AFquote:Burner23 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:25:
Fuse ja Burner23 is mijn ingame name.
Ik bedoel het posten op het forum en te serieus nemen, heerlijk gewoon. Gewoon dat hele BoB en ASCN, nu Mcfix en IAC. Wat een genot joh.
Hallo btwee ja ik zit hier ook sinds 3 posts. Dus je maakt eindelijk voor uitgang 0.0 is relaxt hoor, zal je wel bevallen. Zorg dat je AF en Inty vliegt en je zit tot je skills meer toe laten goed.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
quote:ravenger schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:27:
Mja bovendien lijkt het me ubersterk dat een titan kan worden omgelegd door een 15tal BSenAls je een Titan wilt killen heb je denk ik wel meer nodig dan dat. Note dat een Titan fighterdrones kan besturen, en Capital Guns heeft, en immuum is voor EW, en een bigass badass doomsday device heeft die heel erg auw doet. Zo'n ding maakt binnen notime gehakt van een fleet lijkt me.
Een titan heeft geen fighter drones btw
Erebus: 475M3 drone capacity, past moeilijk een fighter in
maar er kunnen 5 heavy drones dus maar max in een titan ? valt me wel een beetje tegen dan
ravenger wijzigde dit bericht 11-10-2006 15:01 (26%)
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Mwah, een titan hoort gewoon een support fleet om zich heen te hebben, wees blij dat ie tenminste nog een beetje ruimte heeftquote:ravenger schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:59:
ow allright, ik dacht dat fighters kleiner warenkzie nu dat ze best groot zijn die fighters, 5000m3.
maar er kunnen 5 heavy drones dus maar max in een titan ? valt me wel een beetje tegen dan
Reg. datum: 10 oktober 2006
Ik heb namelijk een bugged Gang window, gewoon totaal verdwenen/geminimaliseerd en het is niet te fixen met 'Reset windows'. Wil dus even reinstallen maar dan graag met behoud van mn bookmarks.
Eve-online:[MailFan]
quote:Burner23 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:01:
Je kan met een beetje goede setup van inty een bs aan die aan het npcen is dus.
Dan toch wel een slecht gefitte BS. Ik kan je iig garanderen dat je mijn NPC-BS niet neergehaald krijgt met alleen een inty (en mijn NPC-BS die in 0.0 hangt al helemaal niet, die is standaard semi PvP gefit)
Andersom kan ik me wel goed voorstellen dat een inty de meeste NPC BS oneindig vast kan houden omdat ze hem niet kunnen raken
quote:redwing schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:03:
[...]
Dan toch wel een slecht gefitte BS. Ik kan je iig garanderen dat je mijn NPC-BS niet neergehaald krijgt met alleen een inty (en mijn NPC-BS die in 0.0 hangt al helemaal niet, die is standaard semi PvP gefit)
Andersom kan ik me wel goed voorstellen dat een inty de meeste NPC BS oneindig vast kan houden omdat ze hem niet kunnen raken
Ligt aan de BS en fitting.
Als je tegen blood raiders of sansha's NPC't tank je alleen tegen EM/Thermal. Als je dan met een ceptor komt die expl/kin dmg doen, kan je best een NPC-BS neerhalen
Maar het ligt inderdaad helemaal aan de ceptor, de BS en fittings
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Reg. datum: 28 december 2005
Hehe, nou hebben we 3 Exhumer 5 pilots in dat corp.quote:ravenger schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:10:
omg wat heb ik gedaanik heb een hulk gekocht voor mn alt
voor 450 mln, dikke rip-off maar ze zijn atm zelfs niet goedkoper dan 490
en sinds mijn alt exhumers 5 heeft moest ik er toch 1tje hebben
Reg. datum: 31 oktober 2004
quote:ravenger schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:10:
omg wat heb ik gedaanik heb een hulk gekocht voor mn alt
voor 450 mln, dikke rip-off maar ze zijn atm zelfs niet goedkoper dan 490
en sinds mijn alt exhumers 5 heeft moest ik er toch 1tje hebben
Hier in lonetrek zijn ze 550m waar heb je ze dan gekocht? Kan straks ook de Hulk gebruiken en ben al aan het zoeken.
Hoe duur moeten ze dan zijn dan?
Maar een npcing bs die aan het tanken is kan je neer halen in een claw.
Zelf ben ik hard aan het zoeken naar een bs's nog geen geluk.
ravenger minen is de bomb voor isk maken, super snel en makkelijk. Mits je tank hauler en miner hebt zit je gebeiteld anders zal je hulp nodig hebben, of hulk laten tanken.
och gelukjequote:Calamor schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:16:
[...]
Hier in lonetrek zijn ze 550m waar heb je ze dan gekocht? Kan straks ook de Hulk gebruiken en ben al aan het zoeken.
Hoe duur moeten ze dan zijn dan?
quote:StarLite schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:33:
[...]
Ligt aan de BS en fitting.
Als je tegen blood raiders of sansha's NPC't tank je alleen tegen EM/Thermal. Als je dan met een ceptor komt die expl/kin dmg doen, kan je best een NPC-BS neerhalen
Maar het ligt inderdaad helemaal aan de ceptor, de BS en fittings
Ja, ik kijk ook meer naar mijn eigen fittig, maar ik zit dan ook meestal in een Navy Raven die niet speciaal gefit is voor een bep. type NPC's oftewel ik zorg dat ik alles getanked redelijk heb (die 0.0 NPC's zijn toch simpel neer te halen). Daarnaast zorg ik dat ik altijd wat T2 ammo bij heb zodat ik naar betere ammo kan switchen mocht ik een hostile tegenkomen.
Daarnaast heb ben ik ook aardig goed geskilled voor PvP dus dan zul je toch wat meer damage moeten doen dan een inty. Maar kan me inderdaad voorstellen dat als je met je inty de goede damage type doet er BSjes zijn die je kunt neerhalen.
Tis goed voor 2 dingen: NPCen en Missies.
Laatst had ik bijna een Raven pilot te pakken, helaas had ie te weinig rats opzich. En kwam er te snel versterkking anders was ie down.
quote:Burner23 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:15:
Raven is zon beetje het grootste noob ship wat erin eve bestaat op het gebied van pvp.
Laatst had ik bijna een Raven pilot te pakken, helaas had ie te weinig rats opzich. En kwam er te snel versterkking anders was ie down.
wtf jij weet echt NIET waarover je praat LOL.
kom jij maar even 1vs1 met mij spelen in je dominix, of whatever. Je ubertank gaat er gegarandeerd aan ^^. 't is gewoon een makkelijk schip (dat dan weer wel
(javs torps 4tw
traktor scratch!
quote:Burner23 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:15:
Raven is zon beetje het grootste noob ship wat erin eve bestaat op het gebied van pvp.
Je kunt een Raven inderdaad met weinig skills al vliegen, maar met de goede fitting en de goede skills is ie zo'n beetje de beste BS voor kleine groepen (bij echte fleetbattles zit je met de vliegtijd van je torps/cruises). Ik durf te wedden dat je mijn Raven solo niet neerkrijgt tenzij je heel veel ECM bij hebt en heel veel geluk.
Verder zegt dat van jou hierboven natuurlijk niets, een BS die aan het NPC'en is en al rats op zich heeft gebruiken als voorbeeld om te stellen dat een schip slecht is... De meeste schippies die aan het NPC'en zijn en rats op zich hebben zullen verliezen van iemand die specifiek PvP is gefit (afhankelijk van wat voor schippie die dan vliegt natuurlijk)
Dat veel Ravens door noobs worden gevlogen is een ander verhaal, maar dat heeft er weer mee te maken dat ie met weinig skills al relatief goed te vliegen is.
ik zit nu wel in een corp maar dat is met alle amerikanen en die zijn op tijden online wanneer ik slaap
Het is je /EVE/cache/settings folder. In die folder staan ook je bookmarks.quote:MailMan schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:53:
Weet iemand wat de BM folder is?
Ik heb namelijk een bugged Gang window, gewoon totaal verdwenen/geminimaliseerd en het is niet te fixen met 'Reset windows'. Wil dus even reinstallen maar dan graag met behoud van mn bookmarks.
quote:B1gk1ller schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:37:
Is er ook nog een GoT/Nederlands corp die ik kan joinen?![]()
ik zit nu wel in een corp maar dat is met alle amerikanen en die zijn op tijden online wanneer ik slaap
tuurlijk kan je joinen ..maar wat zijn jouw wensen
neem anders contact op met me. (ingame)
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.