Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hallo mede eve pilots.

Toch maar even een account hier aangemaakt na lang mee lezen.
Wat voor alliance members komen hierzo allemaal? Zelf zit ik bij -LV- wat is hier verder te vinden?

Wie weet tot in space

ondertitel? wa'sdat?

argh, heerlijk om je ego mee te strelen :

http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=406128

^^

Helaas niet heel veel mee gedaan aan deze wars ivm rl. Maaruh, ik mag trots op mijn corp wezen ^^

outbreak 4tw ..

ok, who's next? :P

traktor scratch!

Tsja, om antwoord te geven waarom er (althans, dit geld voor mij in ieder geval) hier niet zoveel gepost word... Ik heb niet zo gek veel te melden op Eve gebied. Tis leuk dat er bijvoorbeeld een Titan is gebouwd door ascn, maar ik ken die lui niet. Hetzelfde geld voor BoB, ze zitten gewoon in een ander deel van de galaxy. Dus ja...

Okee, ik zit sinds kort bij mijn eerste corp, na een aantal maanden lekker gesolo'd te hebben. Ik moet zeggen: wat een verbetering!! Het solo'en was best leuk, beetje missies vliegen, beetje geld verdienen. Maar het groepsaspect (waar het natuurlijk eigenlijk in draait in een mmorpg) is geweldig!!

Is net nieuw

Iedere alliantie heeft een eigen forum om op te kunnen posten, op een publiek forum willen dingen nog wel eens uitlopen op verhitte discussies over blobs, hax, stabs en wie nou precies wie ge-pwnd heeft. De posts over de BoB-ASCN oorlog op EVE-online bijvoorveeld.

Mijn alliantie (Goonswarm) heeft het posten op de Alliance forums op EVE-Online ten strengste verboden. Volkomen terecht.

And to think they once said that computers would take away jobs.

quote:
StarLite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:57:
De GSW is best tof:

ASCN besloot TPAR aan te vallen, het ging alleen niet helemaal volgens plan volgens mij

BoB Killboard:
Friday 06 October 2006
[73 battleships destroyed] [0 battleships lost]
8)7 8)7
Ze hebben 2 of 3 ceptors gekilled van ons

Leuk dat ze nu daar ook aan het vechten zijn, dat is het 1e gebied waar ik langere tijd in 0.0 heb gezeten. Was altijd een leuk gebied om te zitten :)

En over die kills, ik vraag me toch af wanneer er eens een kill-board komt door CCP zelf bijgehouden die echt alle kills laat zien. Ik geloof best dat jullie dit gevecht hebben gewonnen, maar om een echt totaalbeeld te krijgen zijn al die private killboards niet echt goed (heel veel mensen 'vergeten' hun eigen losses te melden. Ik heb zelf een tijdje op de killboards van 2 alliances gekunt die met elkaar in gevecht waren en volgens beide killboards waren ze zelf ruim aan het winnen :P )

quote:
redwing schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:10:
[...]
Leuk dat ze nu daar ook aan het vechten zijn, dat is het 1e gebied waar ik langere tijd in 0.0 heb gezeten. Was altijd een leuk gebied om te zitten :)

En over die kills, ik vraag me toch af wanneer er eens een kill-board komt door CCP zelf bijgehouden die echt alle kills laat zien. Ik geloof best dat jullie dit gevecht hebben gewonnen, maar om een echt totaalbeeld te krijgen zijn al die private killboards niet echt goed (heel veel mensen 'vergeten' hun eigen losses te melden. Ik heb zelf een tijdje op de killboards van 2 alliances gekunt die met elkaar in gevecht waren en volgens beide killboards waren ze zelf ruim aan het winnen :P )
Inderdaad zou een officieel CCP killboard wel cool zijn, alleen krijg je dan mensen die puur om hoog op de killboard te komen noobs gaan ganken en das ook niet echt de bedoeling :o

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

zoals dus op het moment bij onze corp gebeurd.
war is over en nu vervelen we ons dood.
dus hebben ze allemaal voor long range getraind en hangen ze 24/7 bij alle gates
niet fun in mijn ogen ik ben meer van het hunter type.
gister nog in mijn alleenzame brutix 2 caracals af geschoten moest ze van 50 km bereiken :P zat op 10% hull maar dat is altijd gezellig.
vooral de smack talk afterwards is leuk.

Shunt wijzigde dit bericht 09-10-2006 12:51 (3%)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

quote:
StarLite schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Inderdaad zou een officieel CCP killboard wel cool zijn, alleen krijg je dan mensen die puur om hoog op de killboard te komen noobs gaan ganken en das ook niet echt de bedoeling :o

Tja, da's wel het nadeel maar aan de andere kant gebeurt er nu al hetzelfde in de verschillende killboards dus denk dat het niet zo heel veel zou veranderen.

quote:
Shunt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:45:
zoals dus op het moment bij onze corp gebeurd.
war is over en nu vervelen we ons dood.
dus hebben ze allemaal voor long range getraind en hangen ze 24/7 bij alle gates
niet fun in mijn ogen ik ben meer van het hunter type.
gister nog in mijn alleenzame brutix 2 caracals af geschoten moest ze van 50 km bereiken :P zat op 10% hull maar dat is altijd gezellig.
vooral de smack talk afterwards is leuk.
Kan me ook niet echt de lol voorstellen van dat long range gate-campen. Geen risico en af en toe een beetje knallen kan toch niet leuk zijn...

Geweldig spel!! _/-\o_
Alleen ik zit nu met een probleem-->Condor gekocht +wapens en mijn oude schip gecrasht maar nu heb ik geen geld meer en ook geen ammo/miner..Zit er in het spel een bank waar je een lening kan afsluiten?

-Mike- wijzigde dit bericht 09-10-2006 20:16 (16%)

Iedere tactic heeft een counter tactic, zo is eve opgebouwd.
Mensen die 24/7 een gate campen zijn makkelijk te ganken, denk aan een covert ops?
En wat close range support en je hebt ze down in no time.

ijzerlijm: mogen jullie niet posten op Eve o forum dat is sinds kort dan want er is wat afgepost door jullie.

Bob en ASCN is uber man heerlijk zon lekker flame war dat epeen enzo das echt eve.
Sommige mensen nemen het veel te serieus das echt jammer.

Is net nieuw

quote:
Burner23 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:33:
Mensen die 24/7 een gate campen zijn makkelijk te ganken, denk aan een covert ops?

De slimme zitten alleen bij een gate waar de andere gates 50 AU of zo weg zijn, hebben ze tijd zat om bij een flinke toename van local weg te wezen.

quote:

ijzerlijm: mogen jullie niet posten op Eve o forum dat is sinds kort dan want er is wat afgepost door jullie.

Sinds de BoB invasie twee maanden geleden heb ik eigenlijk niemand iets zien posten in de Alliance forums, alleen af en toe een director. De nieuwe regels m.b.t. alt-postings helpen een hoop, daarvoor bleef iedereen gewoon met alts doorgaan.

Overige forums kunnen natuurlijk wel, het zou lullig zijn als je niet in het Sell forum kan posten.

Ja gs is wat minder aanwezig, maarja jullie zijn ook wel druk voor RA.
Ik hoop je zeer spoedig te zien, want jullie zijn oorlog aan het voorbereiden dus.

Gate camp kan je ook van de inbound gate pakken..
En dan nog als je een covert hebt met sensor dampners of een falcon dat is ie fuckt en heeft ie geen kans..

quote:
B1gk1ller schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:16:
Geweldig spel!! _/-\o_
Alleen ik zit nu met een probleem-->Condor gekocht +wapens en mijn oude schip gecrasht maar nu heb ik geen geld meer en ook geen ammo/miner..Zit er in het spel een bank waar je een lening kan afsluiten?
Als het goed is krijg je automatisch een heel basic scheepje met miner en geweertje erop. Dus minen kan altijd :)

Eve-online:[MailFan]

quote:
MailMan schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:08:
[...]

Als het goed is krijg je automatisch een heel basic scheepje met miner en geweertje erop. Dus minen kan altijd :)
Of je ingame naam hier posten, dat wil ook vaak helpen :+

quote:
MailMan schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:08:
[...]

Ja die kreeg ik ook... maar die heb ik destroyed nadat ik mijn condor heb gehaald.
Ingame name:Rovekamp lijkt me leuk om met wat tweakers te praten :)

quote:
B1gk1ller schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:40:
[...]

Ja die kreeg ik ook... maar die heb ik destroyed nadat ik mijn condor heb gehaald.
Ingame name:Rovekamp lijkt me leuk om met wat tweakers te praten :)
Volgensmij krijg je altijd een nieuwe. Maar wil je best een beetje op weg helpen :)

Eve-online:[MailFan]

Acties: [view]

Door: archetta DPC-Crew Woordvoerder
De nieuwe krijg je als een schip van je kapot gaat, niet als je hem zelf trashed :)
quote:
Bob en ASCN is uber man heerlijk zon lekker flame war dat epeen enzo das echt eve.

Sommigen zitten er zo diep in dat ze eigenlijk te verslaafd zijn en hun echte leven er onder gaat lijden.
Ken in m'n naaste omgeving al een paar mensen die in echte diepe shit hierdoor zijn geraakt. Niet alleen Eve maar ook WoW.

En die oorlog in't zuiden? Vind de houding van ASCN wel grappig. Ze krijgen heel veel op hun donder en gaan gewoon lekker door. Dat ze 10 POS bij de vijand neerzetten zonder wapens is of gewoon dom of een manier om wat bij te leren of puur om te jennen. En BoB laat zich oh zo makkelijk jennen. Tenminste die groep die e-peen op een forum belangrijk vinden. Ken ook zat BoB die wel normaal zijn.
Wat dat betreft vind ik Outbreak een veel sympathiekere club. Die zijn gewoon lekker bezig en ze mekkeren niet.

btw Burner23 is ook je eve char?

EVE is a way of life

quote:
Wat dat betreft vind ik Outbreak een veel sympathiekere club. Die zijn gewoon lekker bezig en ze mekkeren niet

Het is maar goed dat jij onze forumposts niet gelezen hebt toen de GM's een station dat wij overgenomen hadden van RISE teruggaven (gewoon floep in DT) omdat wij het station volgens de GM's niet zouden overgenomen kunnen hebben.

Zal daarom ook maar ff verhaaltje beschrijven, Corp met station zit in RISE, Corp verlaat RISE omdat wij RISE helemaal afmaken, station is dus neutraal, RISE gaat het overnemen omdat ze het graag terug willen. Wij zien dit, maken de RISE fleet af en nemen het station zelf in terwijl RISE nog steeds sovereingty heeft. Enige wat RISE hoeft te doen is er in walsen met een vloot, ons afmaken, station overnemen en ze zijn veilig, maar dat kunnen ze blijkbaar niet dus doen GM's het werk :(

ik wil geen signature! :(

quote:

lol burner hier ook al actief ? (btweeduizend hiero :P)
ik ben eindelijk lowsec gegaan een beetje aan het trainen met sprayed (ook nederlander)
pvp skills kweeken en ops mee doen. volgende week verhuis ik naar een stuk 0.0 daar gaan we lekker moorden en wat grotere ops uit voeren. :*)
gister mijn eerste grotere war mee gemaakt 20 vs 20 ofzo tegen een volgens mij een aantal ali gasten ik kwam toevallig dat system in en zag een hoop nutrals + een hoop blauwe plusjes dus ik maar eens vragen of er iets was waar ik op kon schieten :D.
aangezien ik niet in die war zat heb ik alleen geschoten wat er op mij schoot en laten dat nu net 3 ceptors zijn geweest en 3 cruisers die btw half af geknalt werden door de gate omdat ik niet in war was met ze :P heb een hoop fan mail gekregen :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Ik hoorde gisteren trouwens van een medespeler, dat waarschijnlijk de Titan omgelegd is???? Wat hiervan waar is weet ik niet, maar volgens hem deden er de geruchten de ronde in Ships channel.

In dat geval hebben ze maar heel kort echt kunnen genieten van hun schip. Wel leuk dat ze nu zo gigantisch veel ISk kwijt zijn :P

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

quote:
Snowy112 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:58:
Ik hoorde gisteren trouwens van een medespeler, dat waarschijnlijk de Titan omgelegd is???? Wat hiervan waar is weet ik niet, maar volgens hem deden er de geruchten de ronde in Ships channel.

In dat geval hebben ze maar heel kort echt kunnen genieten van hun schip. Wel leuk dat ze nu zo gigantisch veel ISk kwijt zijn :P
Iemand heeft een fake killmail op de ascn KB gepost [iets wat op de ascn kb regelmatig gebeurd van wat ik hoor]. Blijkbaar iemand binnen ascn met een vreemd gevoel voor humor :)

StarLite wijzigde dit bericht 10-10-2006 12:05 (8%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Als iemand echt die Titan zou hebben laten ploffen dan zou daar ongetwijfeld een grote forum thread met screenshots en fraps voor zijn gemaakt. Je pwnd geen titan om het aan niemand te vertellen.

Ik vond het al zo sterk. En tevens verbaasde het mij dat er op EvE-online.com niks over te lezen viel.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Is net nieuw

quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:47:
[...]

Het is maar goed dat jij onze forumposts niet gelezen hebt toen de GM's een station dat wij overgenomen hadden van RISE teruggaven (gewoon floep in DT) omdat wij het station volgens de GM's niet zouden overgenomen kunnen hebben.

Zal daarom ook maar ff verhaaltje beschrijven, Corp met station zit in RISE, Corp verlaat RISE omdat wij RISE helemaal afmaken, station is dus neutraal, RISE gaat het overnemen omdat ze het graag terug willen. Wij zien dit, maken de RISE fleet af en nemen het station zelf in terwijl RISE nog steeds sovereingty heeft. Enige wat RISE hoeft te doen is er in walsen met een vloot, ons afmaken, station overnemen en ze zijn veilig, maar dat kunnen ze blijkbaar niet dus doen GM's het werk :(
Dat station in 9-4 is vervloekt of zo, toen Goonswarm/RISE/D2 bezig waren daar moest er elke keer als het van eigenaar wisselde een GM bij komen omdat de schilden op 1% bleven steken.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws