quote:
Qoriox schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:25:
OK, dank voor je antwoorden.
Nog een vraag / stukje hulp.
Ik ga denk ik opnieuw beginnen, zonder de tutorial. Wat zijn nou de eerste stappen die je onderneemt in Eve? Wat doe je nou als eerste als je uit je hangar vliegt? ( of daarvoor al)
1. Je joined het 'Help' channel , of je hebt vrienden die je vragen kunnen beantwoorden (geloof me je hebt meer vragen, als na de beginfase in WoW. EVE is echt complexer in het begin)
2. Je start een missie (klik op een agent in de rechter zijde van het scherm, als je nog in het station zit) ,
of je begint asteroids te minen voor ore/minerals die je kunt verkopen. Je wilt immers sparen voor een beter/groter/mooier schip ?
3. Zodra je een beetje geld hebt verdient hebt, ga je via de Market skills kopen, en die ga je trainen zodat je meer kunt (meer damage, sneller vliegen, sneller trainen van skills (learning skills), of trainen voor andere schepen zodat je die kunt vliegen)
Ik ga er dus vanuit dat je nog niemand kent in EVE, en dat je geen ISK krijgt aangereikt. Indien je wel vrienden hebt en/of een corporation joined, kunnen ze vast wel een million ISK missen, en/of een beter schip.
Echter het is veel leuker om zelf te sparen (mijn mening) . Succes

StarWolf wijzigde dit bericht 07-06-2006 14:49 (17%)