Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
fuse schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 01:02:
OMG die kill van die carrier.
Daar een cloaker op planten is gewoon echt ziek.
Die verdient het om gekillt te worden.
Wat een k*tsetup zeg.

Wat is er zo vreemd aan om een cloak op een carrier te planten ? Die Carriers zijn momenteel toch alleen maar handig om op een SS te laten hangen voor zijn bonus en met zijn fighters assigned aan anderen. En als je toch op een SS hangt kun je er net zo goed een cloak op zetten dat ze je niet kunnen proben.

Als setup om in de frontline mee te vechten is zo'n cloak inderdaad niet handig, maar zoals Carriers nu zijn kan ik me goed voorstellen dat je er eentje op zet.

quote:
Deathraven schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:08:
[...]

kk> mjah ik heb zoiets...
Stom dat die xml file niet werkte, ik had m expres nog in een aparte browser instantie geopend... vaag dattie wel werkte dan..o well..

Gisteren avond nog ff snel ingelogd met de gedachte, even een half uurtje checken hoe t ook alweer was ;)
Eerste reactie: YES IK HEB MN MERLIN NOG!! :D geen gare bantam for me ^^.
Wel gare wapens, maargoed :P. Toen werd ik nog door de station tutorial gesleept. die me oplichte voor 600k om een civ. s. shield booster te kopen :X....
Maarja, met 2.5 mil over heb ik iig een buffer om mee te beginnen...
Daarna had ik mn ingame mail eens doorgelezen (waren er focking _veel_). Daarna keek ik op de klok.. (WAT!! 1.5 uur verder!!) lol.. so much for an fast 30 mins ^^.. begint weer goed..:D

Ik heb iig mn training weer lopen. Vanavond maar eens gaan rondvliegen, kijken hoe dat ook alweer ging ;)

Wat is je nick ingame dan ?
of stuur een mail ingame naar mij toe ;)

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Reg. datum: 26 augustus 2004

Hallo,

mijn eerste post hier. Ben net van het WoW virus af ; ben toch wat verveeld door de simpelheid van WoW.

EvE daarintegen is zo complex, dat het echt een uitdaging is. Daarnaast is Space gewoon koel. Nu heb ik de tutorial gedaan, maar heb toch nog wat vragen. Ik hoop dat jullie als mede goters en Eve goeroes mij even op weg kunnen helpen.

1. Klopt het dat iedereen op dezelfde server speelt? ( integenstelling tot WoW)
2. Ik heb de tutorial doorlopen, had een scheepje. Toen wilde iemand me in hun corps hebben. Ik moest even een shuttle kopen, en 20 mins vliegen. In dat station, kan ik mijn orginele scheepje niet meer vinden. Betekend dit dat ik hem kwijt ben?
3. Als ik uitlog, moet ik eerst ergens dokken ?
4. Wat is dat "clone verhaal" en hoe sluit ik een verzekering af?

Alvast bedankt voor de hulp!

Mavado Communicatie - www.mavado.nl

Happy Happy Joy Joy
Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Qoriox schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:24:
Hallo,

mijn eerste post hier. Ben net van het WoW virus af ; ben toch wat verveeld door de simpelheid van WoW.

EvE daarintegen is zo complex, dat het echt een uitdaging is. Daarnaast is Space gewoon koel. Nu heb ik de tutorial gedaan, maar heb toch nog wat vragen. Ik hoop dat jullie als mede goters en Eve goeroes mij even op weg kunnen helpen.

1. Klopt het dat iedereen op dezelfde server speelt? ( integenstelling tot WoW)
Yup.
quote:
2. Ik heb de tutorial doorlopen, had een scheepje. Toen wilde iemand me in hun corps hebben. Ik moest even een shuttle kopen, en 20 mins vliegen. In dat station, kan ik mijn orginele scheepje niet meer vinden. Betekend dit dat ik hem kwijt ben?
Nee, wanneer je in je Assets kijkt (in je balk links) zal je zien dat je schip nog gewoon in het station hangt waar je hem achter gelaten hebt. Maar wanneer een Corp vraagt een shuttle te kopen en hun kant op te komen hebben ze vast wel vervanging voor je toch.
quote:
3. Als ik uitlog, moet ik eerst ergens dokken ?
Hoeft niet perse maar is wel zo verstandig.
quote:
4. Wat is dat "clone verhaal" en hoe sluit ik een verzekering af?

Een clone zorgt ervoor dat wanneer je schip opgeblazen wordt en de vriendelijke pirate besluit dan ook nog je pod op te blazen dat je 'lichaam' weer terecht komt in het station waar je clone zit.

Clones koop je met een bepaald aantal skillpoints, zorg er dus altijd voor dat je huidige clone meer skillpoints heeft dan je zelf op dat moment hebt anders ben je na een podkill niet alleen je schip maar ook nog eens skillpoints kwijt.

o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~

OK, dank voor je antwoorden.

Nog een vraag / stukje hulp.

Ik ga denk ik opnieuw beginnen, zonder de tutorial. Wat zijn nou de eerste stappen die je onderneemt in Eve? Wat doe je nou als eerste als je uit je hangar vliegt? ( of daarvoor al)

quote:
Dennis B. schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:32:
[...]

Wat is je nick ingame dan ?
of stuur een mail ingame naar mij toe ;)
Danthar.. maar wat is jou ig Name dan :D

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

quote:
Qoriox schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:25:
OK, dank voor je antwoorden.

Nog een vraag / stukje hulp.

Ik ga denk ik opnieuw beginnen, zonder de tutorial. Wat zijn nou de eerste stappen die je onderneemt in Eve? Wat doe je nou als eerste als je uit je hangar vliegt? ( of daarvoor al)

1. Je joined het 'Help' channel , of je hebt vrienden die je vragen kunnen beantwoorden (geloof me je hebt meer vragen, als na de beginfase in WoW. EVE is echt complexer in het begin)

2. Je start een missie (klik op een agent in de rechter zijde van het scherm, als je nog in het station zit) , of je begint asteroids te minen voor ore/minerals die je kunt verkopen. Je wilt immers sparen voor een beter/groter/mooier schip ?

3. Zodra je een beetje geld hebt verdient hebt, ga je via de Market skills kopen, en die ga je trainen zodat je meer kunt (meer damage, sneller vliegen, sneller trainen van skills (learning skills), of trainen voor andere schepen zodat je die kunt vliegen)

Ik ga er dus vanuit dat je nog niemand kent in EVE, en dat je geen ISK krijgt aangereikt. Indien je wel vrienden hebt en/of een corporation joined, kunnen ze vast wel een million ISK missen, en/of een beter schip.

Echter het is veel leuker om zelf te sparen (mijn mening) . Succes :)

StarWolf wijzigde dit bericht 07-06-2006 14:49 (17%)

ROFL.. die targetting tutorials zijn leuk.. willen dak op een space station lock en mn wapens activeer.. yeah right.. ik pas wel op :P Kon me nog iets herinneren dat ze dat namelijk niet zo leuk vonden.

quote:
StarWolf schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:46:
[...]

1. Je joined het 'Help' channel , of je hebt vrienden die je vragen kunnen beantwoorden (geloof me je hebt meer vragen, als na de beginfase in WoW. EVE is echt complexer in het begin)

2. Je start een missie (klik op een agent in de rechter zijde van het scherm, als je nog in het station zit) , of je begint asteroids te minen voor ore/minerals die je kunt verkopen. Je wilt immers sparen voor een beter/groter/mooier schip ?

3. Zodra je een beetje geld hebt verdient hebt, ga je via de Market skills kopen, en die ga je trainen zodat je meer kunt (meer damage, sneller vliegen, sneller trainen van skills (learning skills), of trainen voor andere schepen zodat je die kunt vliegen)

Ik ga er dus vanuit dat je nog niemand kent in EVE, en dat je geen ISK krijgt aangereikt. Indien je wel vrienden hebt en/of een corporation joined, kunnen ze vast wel een million ISK missen, en/of een beter schip.

Echter het is veel leuker om zelf te sparen (mijn mening) . Succes :)
Ik ken inderdaad niemand en wil dus zelf gaan sparen. Eigenlijk kan ik dus gelijk naar buiten vliegen en wat gaan minen voor geld?

In princiepe wel. maar ik zou wel de eerste Agent die je toegewezen krijgt gebruiken. Die helpt je namelijk aardig op weg in terms of money en equipment ;) (tenminste als dat na 2 jaar nog zo is :P)

CEO United Alliance

Als er nog nieuwelingen zijn die tegen piraten zijn kunnen ze natuurlijk altijd joinen
We zijn allemaal erg aktief en meer dan veel online :)

channel: united alliance
of zend een mailtje naar ingame caracter: vixit corp
voor een uitnodiging.

Alvast bedankt

VIXIT CORP

Reg. datum: 22 december 2004

Heeft iemand ervaring met het betalen via PayByCash met iDeal (van de rabo/abn/etc), het wordt als optie aangegeven bij paybycash als ik een eve account wil kopen, maar het staat niet tussen de "Payment Options" en paybycash wordt ook nergens genoemd op de site van iDeal. Het lijkt mij een ideaal betaalmiddel, alleen er valt eigenlijk niks over te vinden icm paybycash...

A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT

Als je bij de rabobank zit kun je gewoon online een betaling doen via de gegevens die je via de optie Bank Transfer krijgt. Doe ik ook :) binnen 3 dagen ist geregeld.

Weet iemand hoe het zit met het maximaal aantal drones dat je kunt gebruiken op dit moment ?

Zijn dat, mits het schip geen '+1 drone bonus per skill level' heeft, maximaal 5 drones? ;
omdat de "Advanced Drone Interfacing" skill er nog niet is ?

Ik las op de EVE-Online forums dat iemand met een Pilgrim (Recon ship) met
75 m³ dronebay 5 medium drones en 5 light drones tegelijk gebruikt, maar volgens mij
is dat onmogelijk :?

StarWolf wijzigde dit bericht 08-06-2006 09:11 (11%)

Reg. datum: 23 september 2000

quote:
StarWolf schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:59:
Weet iemand hoe het zit met het maximaal aantal drones dat je kunt gebruiken op dit moment ?

Zijn dat, mits het schip geen '+1 drone bonus per skill level' heeft, maximaal 5 drones? ;
omdat de "Advanced Drone Interfacing" skill er nog niet is ?

Ik las op de EVE-Online forums dat iemand met een Pilgrim (Recon ship) met
75 m³ dronebay 5 medium drones en 5 light drones tegelijk gebruikt, maar volgens mij
is dat onmogelijk :?

Je kan maximaal 5 drones tegelijk gebruiken. Advanced drone interfacing is volgens mij voor carriers, maar nog niet in-game. <-- dat weet ik niet honderd procent.

Een pilgrim kan dus gewoon max 5 drones gebruiken. ;) Je kan wel 5meds en 5 lights meenemen.

je kon vroeger meerder drones gebruiken, dat is nu vermindert nar 5(maar de drones zijn wel sterker geworden).

Waarschijnlijk een oudere thread ?
quote:
WasBak schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:20:
[...]

Je kan maximaal 5 drones tegelijk gebruiken. Advanced drone interfacing is volgens mij voor carriers, maar nog niet in-game. <-- dat weet ik niet honderd procent.

Dit is momenteel zo, je kunt max 5 drones tegelijk in space hebben vliegen. Als de skill uitkomt is ie leuk voor capital ships, maar op andere ships zal ie niet te gebruiken zijn (teveel PG/CPU nodig).

Enige schepen die momenteel meer als 5 drones kunnen gebruiken zijn de speciale schippies die eenmalig als prijs zijn uitgereikt (oftewel schippies die je nooit te zien zult krijgen)

quote:
Elp schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:15:
Heeft iemand ervaring met het betalen via PayByCash met iDeal (van de rabo/abn/etc), het wordt als optie aangegeven bij paybycash als ik een eve account wil kopen, maar het staat niet tussen de "Payment Options" en paybycash wordt ook nergens genoemd op de site van iDeal. Het lijkt mij een ideaal betaalmiddel, alleen er valt eigenlijk niks over te vinden icm paybycash...
staat wel tussen de opties, mits je country flag al op NL staat, nadeel is alleen dat die laatste secured page niet wil laden dus tot nu toe doet het weinig tot niets

Denk ik ff leuk een haulertje te killen in highsec met een BPO erin gaat tie stuk:

Destroyed items:
Nanofiber Internal Structure I
Plastic Wrap (Cargo)
Huginn Blueprint

En weet zeker dat het een BPO is want stonden geen runs bij en kon alle stats checken enzo, 30B misgelopen of dikke money making BPO :(
Fairytale gone bad...

aaah zure shit!

gene die geganked was zal zowiezo niet echt blij geweest zijn :P
wel mooie kill

(wtf is een huginn anyway!?)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

T2 belicose met webbing range bonus en betere resists enzo. Erg leuk bootje tegen kleine schepen met die web bonus :)
Zo'n recon cruiser zegmaar.

Donny343 wijzigde dit bericht 08-06-2006 22:36 (4%)

quote:
Donny schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:14:
Huginn Blueprint

En weet zeker dat het een BPO is want stonden geen runs bij en kon alle stats checken enzo, 30B misgelopen of dikke money making BPO :(
Ik had altijd begrepen dat je wel de stats kunt zien, maar niet of het een BPO/BPC is, runs staat er nl. nooit bij (zo was het een tijdje geleden iig)

Airbus A320

quote:
TepelStreeltje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:23:
aaah zure shit!

gene die geganked was zal zowiezo niet echt blij geweest zijn :P
wel mooie kill

(wtf is een huginn anyway!?)
Een soort knuffel :D.

Indies met BPO ganken in high-sec is lame en een dikke vette exploit.
Mag lijen dat je aan flarden wordt geschoten door Concord.
Of nog liever, ga maar lekker WoW spelen.

quote:
Wat is er zo vreemd aan om een cloak op een carrier te planten ?

Een cloak hebben en toch gekillt worden is gewoon ziek.

Trouwens zijn carriers toch waardeloos en kun je ze beter als veredelde indy gebruiken. Of idd de hele tijd in een SS zitten gecloaked en van je gang maatjes horen wat die fighters allemaal afknallen. (Ook spannend zeg.)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws