flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app
Daarbij was Settlers 1 naar mijn mening toch nog beter maar ok
Ik herrinner me nog Settlers 1 onder DOS, mnet 2 muizen !!! Dat was toen best pittig ! En dan in de vakantie hadden we echt potjes van 62 uur en zo, maar ja, we waren dan ook zo verslaafd dat we niets anders deden (letterlijk) dan eten, dirnken, spelen en slapen.
Dat ga ik dus dunnetjes overdoen kan ik je wel vertellen.
Gelukkig heb ik nog geen enkele bug/crash gehad, mijn enige probleem is die 90 min gametime
En dan de wachttijd tot release...
I cannot wait.
Als er een deluxe versie komt met extra official maps of buildings of whatever etc zou ik het nog kopen ook, zo gek ben ik op dit spel
Reg. datum: 18 juli 2005
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Nepverslaafde, als je echt verslaaf bent heb je ook geen tijd om te eten, drinken of slapenquote:gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:53:
... we waren dan ook zo verslaafd dat we niets anders deden (letterlijk) dan eten, dirnken, spelen en slapen. ...
GamerTag: BurntIcecOld ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ PSN-id: Icec_Old
quote:Cardo schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:00:
kan je niet die 90 min gametime omzeilen ofzo?
En dat is vast niet illigaal, een officiele demo aanpassen zodat de bewust aangebrachte beperking er uit wordt gehaald
Setllers II... Goh. De enige Settlers die ik heb gespeeld denk ik, maar wel helemaal stuk heb gespeeld, maar nooit helemaal uit. Probleem waar ik tegen aan liep was de metalen voor de soldaten en de bezetting aan de randen van je rijk: ik had gewoon niet genoeg soldaatjes om mijn einddoel te bereiken. En al had ik genoeg ijzer, dan was er wel niet genoeg goud, zodat mijn soldaatjes alsnog dood gingen tegen de brute generaals
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert |
Reg. datum: 02 maart 2002
B.v.d.
Mitt3nz wijzigde dit bericht 06-07-2006 19:12 (44%)
Eventjes testen dan maar, kijken of het oude gevoel terugkomt
Ja, bekend probleem. Dat was met de Japanners, die versloegen mij altijd simpelweg omdat mijn soldaatjes niet geupgrade waren.quote:Motrax schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:07:
[...]
Setllers II... Goh. De enige Settlers die ik heb gespeeld denk ik, maar wel helemaal stuk heb gespeeld, maar nooit helemaal uit. Probleem waar ik tegen aan liep was de metalen voor de soldaten en de bezetting aan de randen van je rijk: ik had gewoon niet genoeg soldaatjes om mijn einddoel te bereiken. En al had ik genoeg ijzer, dan was er wel niet genoeg goud, zodat mijn soldaatjes alsnog dood gingen tegen de brute generaals
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Die DX installer enzo heb ik al geprobeerd....
-LA- wijzigde dit bericht 06-07-2006 19:27 (4%)
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
ik weet niet maar bij het uitpakken van de demo kreeg ik dit te zien:quote:Whut?! schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:13:
http://www.gamershell.com/download_14523.shtml

en dat is niet echt bevorderlijk voor mijn vertouwen
Powered by: E6600, GA-P35C-DS3R, Ati 1950XT, 3*samsung T166 400 GB or ASUS M6Va P750
by the way, in case you didn't know...
je kan hem unlimited blijven uninstallen en reinstallen, dus lekker doorgamen met die handel.
Reg. datum: 01 maart 2006
Wat ik al zei, hij draait wel maar muiscoordinaten kloppen dan niet (1440x900). Windowed op 1024x768 gaat het ook primaquote:Apache schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:38:
[...]
Hoezo je kan hem niet widescreen spelen?
Draait hier perfect @ 1920x1200 (16:10), ik kon de resolutie gewoon selecteren in het opties menu.
Ik heb hier hetzelfde probleem, iemand hier al een oplossing voor?quote:-LA- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:25:
Iemand bekend met dit probleem:
[afbeelding]
Die DX installer enzo heb ik al geprobeerd....
Reg. datum: 14 april 2005
Als je echter een snelkoppeling maakt daat het exe bestand en je haalt het woordje 'bin' weg bij de regel 'beginnen bij' (eigenschappen) dan werktie als een trein.
Ik weet niet hoor, maar ik kan gewoon telkens de single-player 90 minuten spelen, zonder un- en herinstallquote:gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:33:
Vage problemen hebben jullie allemaal
by the way, in case you didn't know...
je kan hem unlimited blijven uninstallen en reinstallen, dus lekker doorgamen met die handel.
GamerTag: BurntIcecOld ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ PSN-id: Icec_Old
Na een reinstall nog een keer proberen en toen kon het ook meteen weer.
Waarschijnlijk dus pech gehad met een buggy install of zo...
De reden dat ik dit nu pas meldt ??? Ik zat al weer 90 minuten te spelen
hmm, maar dan nog is het vaag want bij mij kloppen de muiscoordinaten perfect?quote:Koetjeboe schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:50:
[...]
Wat ik al zei, hij draait wel maar muiscoordinaten kloppen dan niet (1440x900). Windowed op 1024x768 gaat het ook prima
flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app
schijt ding
1337
Reg. datum: 23 december 2004
quote:Whut?! schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:13:
http://www.gamershell.com/download_14523.shtml
Die is duits.
Deze http://www.gamershell.com/download_14534.shtml is engels
em het beeld flikkert nogal steeds aan de linkerkant in game bergen bewegen ( aardbeving
1337
enquote:martijnve schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:07:
[...]
Die is duits.
Deze http://www.gamershell.com/download_14534.shtml is engels
quote:ZandBak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:29:
hoe moet ik hem nou in het engels krijg heb alleen maar in het duits
schijt ding
de duitse versie is gewoon engels te maken, zoals al eerder gemeld in dit topic
je moet naar de map waar je de demo installed hebt gaan en dan data/languages en dan zie je 2 mappen.
"de" en "gb". om de duitse demo dan engels te maken moet je de map "gb" naar "de" noemen.
en de map "de" naar "gb". gewoon de namen omwisselen dus
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
quote:GJ-tje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:24:
Aangezien volgende week de Engelstalige demo komt, lijkt het mij ook, dat er ook en Engelse versie van de game komt...
Als die uit is ga ik hem zeker kopen!
GJ-tje bedoelt dat er gezien de aanstaande release van de Engelse demo zeer waarschijnlijk ook een Engelse variant zal volgen van het volledige spel. Hopelijk maar want mijn Duitse kennis is überhaupt sowieso praktisch afwezig.quote:gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:26:
Die engelse demo is er dus eigenlijk al zoals gesteld...
Ga naar de map Data/Languages en rename 'de' naar 'gb' en andersom, en je hebt gewoon een engelse...
Het enige probleem is dan nog dat het maar een 90 minuten demo is.
Power-over-eSATA rules!
specs laptop | specs PDA | vervoeging Engelse werkwoorden in het Nederlands
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last