Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] settlers 2 remake!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2005

quote:
ZandBak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:09:
geweldig dit ben de demo nu aan het downloaden dit worden weer nachten door spelen binnenkort vakantie dus :D:D:D:D

nee dus, je kan niet lezen, 90 minuten gametime krijg je maar.

@ Blaataaps, ga me niet op die manier modden, dan wek je de verkeerde indruk, ik ga het ZEKER kopen, durf nou niet te beweren dat dat niet zo is, daar weet ej niets van, ik koop alles... Mijn kast staat (te) vol.
Maar het is nog niet uit, en een 90 min gametime is gewoon uberlame.
Ook typisch dat metn het in het Titan Quest het constant over illegale zoi heeft maar dat het daar wel mag...

gabiballetje wijzigde dit bericht 06-07-2006 12:14 (43%)

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:10:
[...]

nee dus, je kan niet lezen, 90 minuten gametime krijg je maar.
Ach het register is er om in te kloten ;)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Reg. datum: 26 december 2004

Ik vond Settlers III anders ook enorm leuk.

Maar ben enorm blij dat er een remake is van de II. Nu ff de demo aan het binnenhalen (dat word m'n duits effie herfrissen).

Reg. datum: 20 november 2000

quote:
Demonfreak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:46:
Eindelijk binnen, maar nu krijg ik dit bericht weer, als ik het spel probeer op te starten...

*zucht*, altijd ellende...(ja, ik heb em al opnieuw geinstalleerd om te proberen).... :(

[afbeelding]
Om deze dx fout te verhelpen, kan je de dx installer die bij de settlers 2 installers staat (support/directx) runnen. Die zou het moeten verhelpen.

Shift-Del
Reg. datum: 28 augustus 2002

quote:
Tazz@NL schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:56:
Heeft iemand een link voor me die niet via een van de bekende game sites loopt? (die worden hier op het werk geblocked :'(
Ik heb zo pauze en ik ben zo benieuwd dat ik niet kan wachten tot vanavond!!!
Mag ook via de mail natuurlijk!
Arggg iemand??

Q6600, 2x1gig, 1tb, nvidea 8800gt

quote:
Gonadan schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:11:
[...]

Ach het register is er om in te kloten ;)
En waar moet ik dan gaan klote in de registry ? :P

Ajeto!

quote:
Iets geduldiger mag ook wel dacht ik zo... ;) Uit dat stukje van Gamer.nl over de demo:
quote:
Ubisoft heeft een demoversie vrijgegeven van The Settlers II: 10th Anniversary, een 3D-remake van de klassieker The Settlers II, volgens velen de beste game in deze langlopende reeks. Eigenlijk moeten we het hebben over de demo van 'Die Siedler II: 10. Geburtstag', want de demo is volledig in het Duits. Wie het niet kan verkroppen dat de rauwe taal van onze oosterburen enigszins afdoet aan het cutey karakter van de game, kan zich volgende week op de Engelstalige demo storten. Tot die tijd moeten we het met de 200 MB grote Duitse versie doen, die je binnen haalt bij Worthplaying en 3D Gamers.
Aangezien volgende week de Engelstalige demo komt, lijkt het mij ook, dat er ook en Engelse versie van de game komt... :)

Als die uit is ga ik hem zeker kopen! En dat terwijl ik Rise of Legends nog niet eens uitgespeeld heb :9

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

quote:
GJ-tje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:24:
[...]
Iets geduldiger mag ook wel dacht ik zo... ;)Uit dat stukje van Gamer.nl over de demo:
[...]
Aangezien volgende week de Engelstalige demo komt, lijkt het mij ook, dat er ook en Engelse versie van de game komt... :)

Als die uit is ga ik hem zeker kopen! En dat terwijl ik Rise of Legends nog niet eens uitgespeeld heb :9

Die engelse demo is er dus eigenlijk al zoals gesteld...
Ga naar de map Data/Languages en rename 'de' naar 'gb' en andersom, en je hebt gewoon een engelse...
Het enige probleem is dan nog dat het maar een 90 minuten demo is.

Reg. datum: 01 september 2003

Is er hier niemand die handig is met een reg-editor :-P

PS3 // C2D 6850 // HD4890 // 4Gb Reaper X 4-4-3-15 // Abit IX38 Quad GT // 22" X223W // X-FI

quote:
OMD schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:28:
Is er hier niemand die handig is met een reg-editor :-P

Ik heb dus ook geen idee waar ik het met gaan zoeken.
Ik kan wel wat dingen vinden waar wat files staan die met de demo te maken hebben (een uninstall en zo) maar niets waar ik iets kaan aanpassen of zo, ik heb echt geen idee...
Dus ik hoop dat er een briljante geest zijn kennis los laat op dit spel en dat bekend maakt :P

d.y.w.play?

quote:
Zerot schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:12:
[...]

Om deze dx fout te verhelpen, kan je de dx installer die bij de settlers 2 installers staat (support/directx) runnen. Die zou het moeten verhelpen.

staat alleen geen support/directx file :?
wel een support map maar niets over directx.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Ik kan inmiddels wat meer vinden in de register
Zoek maar naar s2tng s2dng en settlers, dan vindt je het meeste wel denk ik zo...
maar ja, wat ik er dan mee moet :?

quote:
chucky666 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:32:
[...]

staat alleen geen support/directx file :?
wel een support map maar niets over directx.
hmm, wat je dan zou kunnen doen is de nieuwste directx van de microsoft site downloaden. Deze error komt namelijk omdat settlers 2 een nieuwere versie van dx gebruikt dan jij op de computer hebt staan(ms is alleen niet zo slim om de versienummers te verhogen :/).

als ik dat verander crashed die toch echt na 50 foutmeldingen

1337

quote:
ZandBak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:46:
als ik dat verander crashed die toch echt na 50 foutmeldingen

Wel vreemd, ik heb al een tijdje dezelfde Dx en geen enkel probleem for whatsoever, kan het niet een driver zijn in combinatie met Dx misschien ?
Is te proberen om de nieuwste drivers te installen.
Anders geen idee.

Ajeto!

quote:
gabiballetje schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:26:
[...]

Die engelse demo is er dus eigenlijk al zoals gesteld...
Ga naar de map Data/Languages en rename 'de' naar 'gb' en andersom, en je hebt gewoon een engelse...
Het enige probleem is dan nog dat het maar een 90 minuten demo is.
Hmmm, oke, ik dacht dat die gb over gigabytes ging O+

* GJ-tje zal volgende keer beter lezen :9

Maar dan ga ik vanaaf die demo eens even downloaden... :9 En kijken of het wat is... :)

Ik ga wel een maniertje zoeken, om die 90 minuten cap er af te halen...
Denk niet dat in het de registry staat... Denk eerder dat die check in het programma zelf is... En dan is het er wat lastiger uit te slopen...

GJtje wijzigde dit bericht 06-07-2006 13:32 (33%)

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

Reg. datum: 18 september 2003

quote:
Zerot schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:12:
[...]

Waar zie jij die installer dan, ik zie em niet ??? :? :?
Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
Demonfreak schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Waar zie jij die installer dan, ik zie em niet ??? :? :?
Ik vermoed dat-ie op de cd van de originele Settlers 2 bedoelt? :?

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

quote:
Mad Marty schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Ik vermoed dat-ie op de cd van de originele Settlers 2 bedoelt? :?
nee, ik bedoel niet de cd. Ik heb de demo bij fileplanet weggeplukt en daar zat in de install directory een support dir met daarin een directx dir. Die dir bevat de dx redist van feb 2006(die dus de _29.dll bevat). Als je deze map er niet bij hebt, dan kun je altijd nog de nieuwste directx van de microsoft site plukken.

java/flex pimp

flex: java has so many sucky web view frameworks that you have to look elsewhere to get a nice frontend for a java web app

Reg. datum: 16 juni 2003

Ah, ok. Ik had de install-directory al weggemikt ;)
Maar inderdaad de nieuwste DirectX even geïnstalleerd en toen liep het allemaal!

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Boe, zegt de koe

Heh, speelt behoorlijk als settlers 2, leuk! Wel nog jammer dat ik hem niet widescreen kan spelen op mijn widescreen, kloppen de muiscoords niet meer wat klikken lastig maakt :P Ook zie ik nog wel wat texture problemen als ik bijv inventory ding open (in hq)...zie namelijk dan de font textures over het beeld vliegen :X
En is het gevoel weer als vanouds? zoals settlers 2 was? (Ik zal hem vanavond thuis wel ff downloaden ;) ) Kan er haast niet op wachten.. ;)

http://www.f1manager.nu / p4 3,2 Ghz, 1Gb DDR, 2*160 GB wd, Asus v9999, Akai AA-A1L, Mission 771e

Reg. datum: 12 juli 2005

Ik heb het originele spel niet gespeeld, maar ik vind dit toch erg leuk om te doen. Die 90 minuten heb je zo volgespeeld!

Die 90 minuten zijn trouwens per spel. Als je dus een nieuw spel begint staat de teller weer op 90. Als je een spel opslaat wordt de tijd ook opgeslagen en als je dus load vanaf die save staat de teller weer waar die stond toen je het opsloeg. Dit betekent dat de gegevens over de tijd in de savegames moet staan. Ik heb echter nog niet kunnen vinden waar de tijd opgeslagen staat in de savegame.

Reg. datum: 06 maart 2006

Dit is helemaal het settlers 2 gevoel, het zoken naar grondstoffen door geologen (grondonderzoekers), mannetjes die tussen de vlaggen spullen verplaatsen, lekker rustig een gemeenschap/stad maken, enz.

Vind het erg vet van ubisoft dat ze het opnieuw hebben uit gebracht wegens het 10 jarig bestaan van sttlers, gefeliciteerd :D.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: