Nah, ook geen clans etc voor mij meer. Geen tijd voor maar ook geen zin meer in

komt over het algemeen toch altijd wat meer bij kijken als je een beetje goed team voor elkaar wilt krijgen, hoop trainen, hoop tijd in steken. En idd wat Bokkie ook al zegt; het oude gevoel komt toch niet weer terug.
Oh wat was dat toen vet, 1 van de eerste versies van tfc nog gespeeld. Had HL uit de bieb geleend en met die key heb ik dus ook al die jaren online gespeeld. Weet niet hoe het kan maar 99% van de tijd was dat ding nooit in gebruik. Met de jaren nog wel 2 keys extra gekregen voor mocht m'n biebkey een keer in gebruik zijn, maar over het algemeen was dat nooit nodig

Eigenlijk ook best wel triest dat ik nooit betaald heb voor HL1 heheh. Heb geloof ik Steam ook op die key geregistreerd

Naja voor HL2 wel betaald natuurlijk
Maar zoals toen die eerste jaren, dat was echt geweldig en dat zal je idd niet weer zo ervaren, maar het lijkt me wel lachen om als het spel toch redelijk fanatiek te gaan spelen mits het een beetje lekker speelt. Ikzelf speel nu regelmatig CS maar ik heb daar gewoon niet die controle over die ik toen met TFC had, dus dat gaat na een half uur meestal wel redelijk vervelen, zijn uitzonderingen natuurlijk. Maar TFC dat kon je echt de hele middag en avond achter elkaar spelen, tenminste dat had ik dan
Sniperdots die echt achter je crosshair aanvlogen (laggy

) wel Well en dan had ik nog de mazzel dat chello mijn woonplaats als testgebied had uitgekozen dus we hadden al heel snel kabel
Vervlogen tijden