[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.457 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kapoen schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:37:
[...]

Hehe KP, das lang geleden. Nog tegen gespeeld (en verloren)in mijn eerste jaar dat ik TFC speelde (in '99). -MS- was niet zo goed, nooit van verloren in feite met mijn toenmalige clan (SSK). Ze hadden wel een goeie solly maar dat was meteen ook een clanhoer... insano voor degenen die hem kennen :) Die heeft in ongeveer elke NL en Belgische clan gezeten denk ik.
insano zat volgens mij altijd in 3 clans tegelijk ofz :P, net als Santa, ook zo'n clanhoer, echt die zat altijd op irc en als er clans 1 man tekort hadden namen ze santa ff mee ofzo :D

ben wel benieuwd, ga ze denk ik wel allebei proberen, maar het 'oude' gevoel komt toch nooit meer terug, dus daar moet je gewoon van te voren al niet van uit gaan :) gewoon oude bekende in een nieuw jasje

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Haha die spokje die ken ik nog wel en cleo trouwens ook, zat zelf in -CAT- en had toen als nick Ramsey, Ik was vaak de HW-guy, dat concen kreeg ik maar nooit voor mekaar. Ik had toen ook alleen nog maar een 56k6 verbinding.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy55 op 08-09-2006 13:38 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18

Aapje

Opel-beun
Cleo ken ik idd wel nog ja :P
Zydell schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:48:
Damn, boel bekende namen/clans hier zeg! heb alleen -21- nog niet langs zien komen. Op zich wel logisch dat iedereen elkaar kent want zo groot was de nederlands TFC 'scene' nooit!!
-21- dat is toch met HellMaster aka Maarten| ?
Me collega/maat: BlkRaven, Woodie zijn ook best bekende spelers ;)
[IDK]BlkRaven (Insane Dutch Killers)<-- ik zelf ook nog ingezeten :P
=LM=Woodie

Hooliclan is nog steeds online dacht ik :)
----
Ben vroeger ook vaak genaait door BodyCount spelers :+
Doen ze net alsof ze me willen reqruiten :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:10
Zijn al die 'ouwe TFC zakken' 8) hier eigenlijk van plan om terug voluit FF of TF2 te gaan spelen?

Ik ben zelf van plan om het bij public servers te houden en verder niet meer te gaan
voor clans, competities en het organiseren van tornooien. Die tijd is volledig gedaan voor mij.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-07 15:03
Zomaar curieus, kent iemand hier de [UZI] clan?
Was eerst een engels/zweeds/nederlands/duitse clan, maar op het einde steeds meer engels...
En in wat engels TFC ladders actief volgens mij...

Hopenlijk niet meteen te veel van die TFC junks bij TF2.... dan word het weer zo'n old skool kliek vs new skool kliek gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 20:54
Nah, ook geen clans etc voor mij meer. Geen tijd voor maar ook geen zin meer in :P komt over het algemeen toch altijd wat meer bij kijken als je een beetje goed team voor elkaar wilt krijgen, hoop trainen, hoop tijd in steken. En idd wat Bokkie ook al zegt; het oude gevoel komt toch niet weer terug.

Oh wat was dat toen vet, 1 van de eerste versies van tfc nog gespeeld. Had HL uit de bieb geleend en met die key heb ik dus ook al die jaren online gespeeld. Weet niet hoe het kan maar 99% van de tijd was dat ding nooit in gebruik. Met de jaren nog wel 2 keys extra gekregen voor mocht m'n biebkey een keer in gebruik zijn, maar over het algemeen was dat nooit nodig :P
Eigenlijk ook best wel triest dat ik nooit betaald heb voor HL1 heheh. Heb geloof ik Steam ook op die key geregistreerd :X :P Naja voor HL2 wel betaald natuurlijk :)

Maar zoals toen die eerste jaren, dat was echt geweldig en dat zal je idd niet weer zo ervaren, maar het lijkt me wel lachen om als het spel toch redelijk fanatiek te gaan spelen mits het een beetje lekker speelt. Ikzelf speel nu regelmatig CS maar ik heb daar gewoon niet die controle over die ik toen met TFC had, dus dat gaat na een half uur meestal wel redelijk vervelen, zijn uitzonderingen natuurlijk. Maar TFC dat kon je echt de hele middag en avond achter elkaar spelen, tenminste dat had ik dan :P

Sniperdots die echt achter je crosshair aanvlogen (laggy :P) wel Well en dan had ik nog de mazzel dat chello mijn woonplaats als testgebied had uitgekozen dus we hadden al heel snel kabel :Y)

Vervlogen tijden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
spokje schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:59:
Oh wat was dat toen vet, 1 van de eerste versies van tfc nog gespeeld. Had HL uit de bieb geleend en met die key heb ik dus ook al die jaren online gespeeld. Weet niet hoe het kan maar 99% van de tijd was dat ding nooit in gebruik. Met de jaren nog wel 2 keys extra gekregen voor mocht m'n biebkey een keer in gebruik zijn, maar over het algemeen was dat nooit nodig :P
Eigenlijk ook best wel triest dat ik nooit betaald heb voor HL1 heheh. Heb geloof ik Steam ook op die key geregistreerd :X :P Naja voor HL2 wel betaald natuurlijk :)

Maar zoals toen die eerste jaren, dat was echt geweldig en dat zal je idd niet weer zo ervaren, maar het lijkt me wel lachen om als het spel toch redelijk fanatiek te gaan spelen mits het een beetje lekker speelt. Ikzelf speel nu regelmatig CS maar ik heb daar gewoon niet die controle over die ik toen met TFC had, dus dat gaat na een half uur meestal wel redelijk vervelen, zijn uitzonderingen natuurlijk. Maar TFC dat kon je echt de hele middag en avond achter elkaar spelen, tenminste dat had ik dan :P

Sniperdots die echt achter je crosshair aanvlogen (laggy :P) wel Well en dan had ik nog de mazzel dat chello mijn woonplaats als testgebied had uitgekozen dus we hadden al heel snel kabel :Y)

Vervlogen tijden :'(
Ach ja de goeie ouwe tijd :) Ik had ook het geluk dat Telenet toen net opkwam hier in de regio. Had ik meteen kabel toen ik aan TFC begon ;)

Van de eerste TFC patches herinner ik mij nog altijd de hele sterke conc granaten. 'ff prime...' BOEM, plak met je gezicht tegen de andere kant van de map :D Met de 'concs van toen' kon je moeiteloos in Well van aan je eigen poort zo bovenop de base van het andere team belanden.

Toen zat er ook nog een bug in die map trouwens. Je kon in de flagroom tot in de nok van het dak concen en daar blijven zitten door altijd op 'forward' te duwen. De defense moest toen elke keer een paar rockets naar boven schieten om medics/scouts op te ruimen, anders was je vlag weg 8)

Tot nu toe heb ik geen enkel spel zo lang gespeeld als TFC (5 jaar), maar dat zal waarschijnlijk ook wel nooit meer gebeuren... een mens word oud he *zucht* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Van de eerste TFC patches herinner ik mij nog altijd de hele sterke conc granaten. 'ff prime...' BOEM, plak met je gezicht tegen de andere kant van de map :D Met de 'concs van toen' kon je moeiteloos in Well van aan je eigen poort zo bovenop de base van het andere team belanden.
Als je dat nu niet lukt moetje wel heel slecht kunnen concen :X
Ik klap bij well nmlk altijd tegen de voorgevel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Haha, inderdaad, je haalt makkelijk de andere basis. Maar hij zegt ook "bovenop de basis van het andere team"

Ik weet niet of je de sniperroof bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
De sterkte van de concs waren vroeger idd geweldig. Vooral de concmaps waren toen super. Echt kilometers ver concen als je goed primede :P dat is toen steam ergens geintroduceerd is erg teruggeschroefd helaas, maar toen begon het spel toch al teveel te veranderen...

(geez ik praat als een ouwe lul :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Caboman schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:29:
Haha, inderdaad, je haalt makkelijk de andere basis. Maar hij zegt ook "bovenop de basis van het andere team"

Mja ze waren vroeger idd sterker, maar tegenwoordig kan je nog van de ene kant op de sniperroof springen.
Gewoon vanaf de brug handheld concen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Ah heerlijk, TFC, de moeder van alle soortgelijke spellen. Mission-maps waar je met z'n allen in één team zit en moet samenwerken om het doel te halen. De meest achterlijke concjump-maps, waar op een gegeven moment blijkt dat die ene sprong tóch haalbaar is, als je drie concs gebruikte. Lekker als hunted de laatste nog levende tegenstander met je paraplu uit de weg ruimen. Custom maps vol easter-eggs, crappy ontworpen maar erg vermakelijk. Alle tactische plekken voor sentry guns en dispensers kennen, en tevens je nailgun al gereed hebben als je bij zo'n plek arriveert. Als handige scout lekker een team vol hw-guys zonder moeite verslaan. Vlaggen sneaky door ramen gooien, terwijl je teamgenoten staan te wachten. Als spy door de chaos heen rennen, en verwarring zaaien bij het andere team. Lekker rocket- en nadejumpen ten koste van een hoop health, maar letterlijk voor een hoger doel :)

Ik hoop dat TF2 net zo leuk wordt als TFC toen was. De trailers zien er in ieder geval goed uit. 't Is alleen dat ik nu niet meer alle tijd van de wereld heb om het te spelen. Maar aan de andere kant: toen zat ik nog gewoon op een 56K6 inbellijn.

Als ik alle replies over vervlogen tijden zo lees, ben ik gelukkig niet de enige. Alle klasgenoten etc. van die tijd speelden namelijk Counter-Strike, ik denk omdat dat iets toegangkelijker en realistischer was. Dit had volgens mij wel tot gevolg dat de kwaliteit van de spelers relatief hoog was, wat natuurlijk ook wel z'n voordelen heeft.

Naja anyway ik zal dit spel dus uit nostalgische overwegingen zeker een keertje uit gaan proberen.

Grappige TS, btw!

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Caboman schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:29:

Ja dat bedoel ik dus, en ik weet dat het nu nog altijd mogelijk is, maar toen moest je echt geen moeite doen. Het was gewoon, timen, klik en je zat sowieso bovenop die base :D

De laatste TFC patch (1.0.1.6, daarna werd het officieel TF1.5) had je 2 nieuwe mappen, Badlands en Crossover2, dat was ook nog lachen met die oude sterke concs. Stond je in Badlands in de canyon, gewoon ff primen en hop je zat ook weer boven/in het snipersnest, daar was totaal niks aan.
Of gewoon concje leggen naast jouw snipersnest en zo naar de andere base springen... aaah de tijd van toen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 17:27

SilentSimon

Have you been hopped?

Kapoen schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 07:23:
[...]

Ja dat bedoel ik dus, en ik weet dat het nu nog altijd mogelijk is, maar toen moest je echt geen moeite doen. Het was gewoon, timen, klik en je zat sowieso bovenop die base :D

De laatste TFC patch (1.0.1.6, daarna werd het officieel TF1.5) had je 2 nieuwe mappen, Badlands en Crossover2, dat was ook nog lachen met die oude sterke concs. Stond je in Badlands in de canyon, gewoon ff primen en hop je zat ook weer boven/in het snipersnest, daar was totaal niks aan.
Of gewoon concje leggen naast jouw snipersnest en zo naar de andere base springen... aaah de tijd van toen 8)
En die soms met prachtige mooie shots als sniper uit de lucht vissen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

btw ingame footage van Fortress Forever:
http://forums.fortress-forever.com/showthread.php?t=6247

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

stond een aantal posts hierboven ook al vermeld:
Caboman schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:17:
Over FF, zijn ze die al aan het beta testen? En is er iemand hier een tester?

Edit: Op http://www.fortress-forever.com/ staat een nieuw filmpje, ziet er leuk uit :)
http://www.youtube.com/watch?v=ubjfzQJpe9o
;)

Ik vind het er zelf erg positief uitzien, vooral de gameplay lijkt lekker snel en vloeiend (kan ook aan de video liggen). Als je het filmpje (met bsplayer) op lage snelheid afspeelt kun je een aantal easter eggs vinden; oa de mcdonalds clown die "teamfrotress2, lol!" zegt en dopefish die midden in een gasgrenade verschijnt!

[ Voor 25% gewijzigd door Zydell op 09-09-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Grappig, zijn hier op het werk aan het kijken of de oude KotR site nog up is, komen we dit tegen. Good to see you Zydell, je al veel te lang niet gesproken! Voeg me es toe op MSN, heb nog een hele zooi metalbands voor je dat je moet horen en zie mezelf voorlopig IRC niet opnieuw installeren :p (Dopey0007@hotmail.com)

Nieuw deel, werd tijd! Dat wordt KotR nieuw leven inblazen :p
Groetjes Dopey

heb ik niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-06 12:43
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:27:
ben wel benieuwd, ga ze denk ik wel allebei proberen, maar het 'oude' gevoel komt toch nooit meer terug, dus daar moet je gewoon van te voren al niet van uit gaan :) gewoon oude bekende in een nieuw jasje
Het wordt een echte TFC reünie als ik dit topic zo doorlees :P, dus volgens mij komt het wel goed met het 'oude' gevoel Bok :) Tis trouwens [DFU]MachineZ hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

De website van Fortress Forever is al een paar dagen plat, iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja

ik denk dat er een query error plaats vindt.

sorry... werk/druk/flauwheid-mix ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 13:13
Jazzper schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:45:
ja

ik denk dat er een query error plaats vindt.

sorry... werk/druk/flauwheid-mix ;)
:+
Goed gegokt ..
There seems to have been a problem with the Fortress Forever database.
Please try again by clicking the Refresh button in your web browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, whom you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Dat is i.v.m. upgrade van phpbb naar vBulletin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Als nu eindelijk eens het spel uitkwam.. Zit al zoooooolang te wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:49
Yow, ik heb topic nu ff doorgelezen en lees hier en daar wel wat over concs. Maar ik zelf ben eigenlijk een echte die-hard concer. Zelfs nu nog (Na een pauze van 2 jaar vanwege WoW) ben ik weer bijna alleen maar aan het concen. En daar speel ik TFC voor :P Ik vroeg mij eigenlijk af of dit ook in TF2 nog steeds mogelijk zal zijn.

Het spel ziet er verder echt wel veelbelovend uit en het feit dat die Dustbowl Valley movie gelijk opent met een solly rocket jump ben ik wel genijgd te zeggen dat de makers echt wel rekening hebben gehouden met de nog steeds grote conc community (Die uiteraard veel kleiner is dan de spelers die TF: DM spelen). Iemand die hier misschien een lichtje op kan schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
sn0x0r schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:26:
Yow, ik heb topic nu ff doorgelezen en lees hier en daar wel wat over concs. Maar ik zelf ben eigenlijk een echte die-hard concer. Zelfs nu nog (Na een pauze van 2 jaar vanwege WoW) ben ik weer bijna alleen maar aan het concen. En daar speel ik TFC voor :P Ik vroeg mij eigenlijk af of dit ook in TF2 nog steeds mogelijk zal zijn.

Het spel ziet er verder echt wel veelbelovend uit en het feit dat die Dustbowl Valley movie gelijk opent met een solly rocket jump ben ik wel genijgd te zeggen dat de makers echt wel rekening hebben gehouden met de nog steeds grote conc community (Die uiteraard veel kleiner is dan de spelers die TF: DM spelen). Iemand die hier misschien een lichtje op kan schijnen?
Valve schijnt met Team Fortress 2 een andere koers te gaan varen:
I don't know how many of you have been following up on TF2 but I have to say these "new" developments have got me thinking I'll be a FF gamer souly, as opposed to playing both FF and TF2.

This is a sum up a guy did from an article in a german gaming magazine "PC Action" I don't know how official this information is but it's supposed to be coming from valve directly by interview.

General

* There won't be "normal" grenades anymore. Valve thinks that they unify the different classes too much.

* Unlike in Fortress Forever, teleporters are kept in Team Fortress 2. The ammo dispenser will make a comeback as well.

* There will be a personalized statistics system. For example, you could see an in-game message like "Hey, you've never played your class as well as today - keep it up!"

* Valve thinks that classes in other games are a joke. "Where's the difference between me choosing a M16 or an AK-47 rifle?", asks Robin Walker.

* It would be technically feasible to let owners of a PC, XBOX 360 and PS3 play against each other. Whether this feature makes it into the final game is still uncertain and depends on Sony and Microsoft.

* Valve received very few threatening letters because of TF2's comic design.

* Owners of multicore processors will get additional, undisclosed, graphics details.

Classes

* The Scout can perform a double jump, as known from the Unreal games. That is, he'll be able to jump a second time while in the air.

* The Medic can heal team members from long distances, as long as they are in sight. Furthermore, he can make himself and his patients invulnerable for 10 seconds.

* Every class has a unique close-combat weapon. Even the secondary weapons differ from each other often times. Following is a list of classes with their primary, secondary and close-combat weapons:

* Scout: Shotgun, pistol, baseball bat.
* Soldier: Rocket launcher, shotgun, shovel.
* Pyro: Flamethrower, shotgun, fire axe.
* Demo Man: Sticky bomb slingshot, grenade thrower, broken bottle.
* Heavy Weapons Guy: Machine gun (mini gun), shotgun, fists.
* Engineer: Shotgun, pistol, wrench.
* Medic: Machine pistol, healing ray, bone saw.
* Sniper: Sniper rifle, machine pistol, club.
* Spy: Revolver, cigar case (PDA for switching your disguise), knife.

Maps & Gameplay

* Apart from 2Fort, there'll be a remake of Well.

* There will be completely new maps for the game mode "Territorial Control". It will be randomly decided which area of a map is supposed to be conquered and the team in possession of that area will assume the role of defenders.

* There will be trains rolling through the map Well, which should be avoided by players.

* Capture The Flag becomes Capture The Documents. Instead of capturing a flag, you'll have to capture a briefcase from the opponent's base.
Van Fortress Forever weet ik uit ervaring dat sommige makers echte mafketels/puristen zijn, dus
conc grenades/jumping zal er zeker wel inzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Civilian

De belangrijke persoon die beschermt dient te worden op de maps van het Hunted type. Slaat het vijandige team die vetzak eindelijk de sigaar uit de mond?
Hey een beetje respect voor Winston Churchill ja.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nieuw interview met de makers van TF2:link

Het zal blijkbaar heel anders zijn dan TFC. Geen conc jump meer, double jump voor scout,...
wordt nog interessant denk ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 29-03-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Kapoen schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:59:
Nieuw interview met de makers van TF2:link

Het zal blijkbaar heel anders zijn dan TFC. Geen conc jump meer, double jump voor scout,...
wordt nog interessant denk ik :)
Vind de conc's toch speciaal, dubbel jump heb je in meer games... Minder uniek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
concing eruit... das echt wel een huge setback voor mij. Jammer want ik had toch gehoopt hierin een vernieuwing te krijgen. Naja, de game blijft interessant, Engi is nog altijd zo'n lekkere class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
sn0x0r schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:58:
concing eruit... das echt wel een huge setback voor mij. Jammer want ik had toch gehoopt hierin een vernieuwing te krijgen. Naja, de game blijft interessant, Engi is nog altijd zo'n lekkere class :P
Uit TF2 misschien, maar niet uit FF he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Kapoen schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:13:
[...]

Uit TF2 misschien, maar niet uit FF he ;)
FF vind ik weer te serieus. Ik vind dat speelse cartoony TF2 juist iets hebben. TF speel ik nu alleen om plezier te hebben 's avonds niet om pro te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:18
Ja inderdaad. Alhoewel ik ze beide zal proberen trekt de cartoony sfeer van TF2 mij veel meer. Concing eruit is jammer voor de liefhebbers, maar ik was er nooit goed in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 21:27
Die plaatjes zien er echt gay uit, lijkt wel lony tunes :+
Niet echt mij game op deze style. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Robin4 op 12-04-2007 12:35 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Robin4 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:33:
[...]

Ik wist niet dat de Looney Tunes 'gay' waren, maargoed.

Ik vind het er geweldig uitzien. Team Fortress is geen realistisch spel, dus waarom zou het realistische graphics moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het ook een mooie afwisseling met al die realistische shooters... lekker doorknallen in een mooie opgewekte omgeving.

Als je wat interviews met de makers leest, dan weet je ook waarom ze voor deze stijl gekozen hebben. Zo is het namelijk makkelijker om verschillende klasses van elkaar te onderscheiden. Die setting laat ook toe om meer exotische wapens (zoals de medic z'n Syringe Launcher) in de game te steken wat de gameplay ten goede komt.

Lees dit artikel maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit spel mag van mij wel rond de 15 euro gaan kosten.
5 jaar geleden zat ik hier op te wachten, maar net zoals met stalker, als een game tevaak wordt uitgesteld verlies ik intresse.

Leuk voor de nostalagie maar er las ergens dat er geens conc jump in zitten, tsja als ze er ook nog de skill uit gaan halen...

Eneh ik vindt het er ook gey uitzien.

TFC was het eerste spel wat ik online speelde dus voor good old time sakes zal ik het toch een kansje geven als het ooit uitkomt.

Bunyhop zal eveneens wel niet mogelijk zijn.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als je dingen in het topic ziet waar je het niet mee eens bent, plaats dan een topic report. Er verder op ingaan in het topic zorgt alleen maar voor offtopicheid.

[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:20:
Dit spel mag van mij wel rond de 15 euro gaan kosten.
5 jaar geleden zat ik hier op te wachten, maar net zoals met stalker, als een game tevaak wordt uitgesteld verlies ik intresse.

Leuk voor de nostalagie maar er las ergens dat er geens conc jump in zitten, tsja als ze er ook nog de skill uit gaan halen...

Eneh ik vindt het er ook gey uitzien.

TFC was het eerste spel wat ik online speelde dus voor good old time sakes zal ik het toch een kansje geven als het ooit uitkomt.

Als je het niet cool vind koop je het toch niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:20:
...
Toch vreemd dat vele gamers zo hardnekkig blijven vasthouden aan dat wat ze goed kennen/kunnen. Als je wilt conc jumpen en bunnyhoppen... speel dan toch lekker TFC...
Ik vind het net goed dat ze nieuwe dingen proberen met TF2, ik heb een hekel aan spellen die enkel een grafische update brengen van een oud bestaand concept
-cough- C&C3 -cough-
Hmm... dan toch een koudje opgelopen met dit zomers weertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Robin4 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:33:
[...]
Ohja 13 in een dozijn shooters zijn natuurlijk heel stoer en mannelijk :')

Ik hoop op een beetje TFC sfeer zoals vroeger maar dan beter, fun shooter == geen sjaggo mensen?
Al die ouwe TFC tacs/skillz mogen overbord, lekker vers beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Vandread schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:43:
[...]
Al die ouwe TFC tacs/skillz mogen overbord, lekker vers beginnen :D
Welke?
TF2 past wel goed bij mijn TFC clan, www.bdfc.nl :P
Meer bbq's gehad dan echte wars _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216516

Werving is niet toegestaan op GoT

[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-04-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 117217 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:33:
[...]
Toch vreemd dat vele gamers zo hardnekkig blijven vasthouden aan dat wat ze goed kennen/kunnen. Als je wilt conc jumpen en bunnyhoppen... speel dan toch lekker TFC...
Ik vind het net goed dat ze nieuwe dingen proberen met TF2, ik heb een hekel aan spellen die enkel een grafische update brengen van een oud bestaand concept
-cough- C&C3 -cough-
Hmm... dan toch een koudje opgelopen met dit zomers weertje?
Inderdaad :) Na TFC heb ik nog een tijdje RTCW: Enemy Territory gespeeld en dat spel
had net zo goed Team Fortress 2 kunnen heten imho, met hier en daar wat aanpassingen natuurlijk (meer CTF mapjes waren nodig oa.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga hem denk ik wel kopen
Heb TF echt veel gespeeld, 2Forts was een leuke map, lekker sniperen :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:29

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 12316 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:47:
[...]

Ik wist niet dat de Looney Tunes 'gay' waren, maargoed.
Niet???

;)

Om er nog maar eens een vergelijking in te gooien: the incredibles. Iemand al een idee van system specs? Ik ga binnenkort een nieuwe computer scoren, en "medium" is toch wel een voorwaarde.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

shabbaman, jij speelt toch alleen maar Civ3? ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Binnenkort maar weereens een update over de startpost heen gooien. Weinig (geen?) nieuwe info over TF2 helaas. Al die interviewtjes zijn ook niet zo boeiend: ik wil het spel verdorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:29

Shabbaman

Got love?

Jazzper schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:54:
shabbaman, jij speelt toch alleen maar Civ3? ;)
Nee, dat is het enige spel waar ik goed in ben, ik laat me regelmatig afslachten in battlefield 2 :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 08:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Oeh! :D Dat wordt volgens mij echt een super gaaf spelletje hahah.

Speel al tijden alleen nog wat CS zo nu en dan maar dit ziet er toch wel erg leuk uit om een keer te proberen :P erg hoge funfactor volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skav
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik krijg spontaan flashbacks naar vroeger, toen we nog nachten in dit spel zaten.

Heb TFC altijd beter gevonden dan CS, TFC gaat zo lekker snel.
heb nog in [KotR] en -[AAS]- gezeten, dat waren de mooie tijden.
Toen onder de naam Lantaarnpaal :*)

Voor mijn gevoel komt FF beter over omdat die de originele essentie en graphics van het spel overeind houd, TF2 is een soort van tekenfilm geworden (NOLF) , erg jammer.

Ik wacht met smart op de 2 releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Oomfg :| Als ik dat zo zie krijg ik echt ZIN in TF2. Alhoewel ik het wel een beetje eens ben met Skav over de kiddy factor vind ik het nog steeds wel erg vet om te zien.

De nieuwe additions zijn leuk en ook het behoud van een aantal oude factoren maakt het denk ik echt een uitstekende upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Valve MOET zich wel differentieren met een anders gevisualiseerd capture the flag spel met een dosis humor, anders is het gewoon een 13ineendozijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
mwja, ik neem shooters toch wel altijd serieus. Wat moeilijk zijn gaan met dit spel... :)
Als die gfx zie heb ik ook echt iets van: laat maar. Terwijl tfc het eerste spel was wat ik online speelde.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Nee TFC is realisme ten top gelukkig ;) ..... concjumps... nuf said?
Blauwe en rode pakjes :P het is maar net hoe je ertegenaan kijkt.
CS was wat dat betreft een verademing, gewoon knallen zonder truukedoos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-07 18:48

klomp

Zooi...

Dus omdat de GFX niet top _meer_ zou zijn hoeft het al niet? :P

EDIT: Woeii, 1000 posts (na tig jaren hier te zijn)

[ Voor 30% gewijzigd door klomp op 15-05-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skav
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-01-2023
Vandread schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:12:
Nee TFC is realisme ten top gelukkig ;) ..... concjumps... nuf said?
Blauwe en rode pakjes :P het is maar net hoe je ertegenaan kijkt.
CS was wat dat betreft een verademing, gewoon knallen zonder truukedoos :+
gewoon knallen en wachten totdat elke ronde is gespeeld, dat vindt ik persoonlijk wat minder aan counterstrike. :O TFC is wat dat betreft meer mijn spel. lekker snel, al rennend en knallend >:) proberen die vlag te kapen.
Als je dood bent begin je meteen weer opnieuw, 0,0 verveling !
_/-\o_ _/-\o_ arcade _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ach ben je dood, gewoon lekker dom ouwehoeren joh (ben ik ook erg goed in geworden :+)
of gewoon zo goed zijn dat je niet zo snel dood gaat :P
bij continu respawnen moet je focus peak ook altijd hoog liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Skav schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:07:
[...]

gewoon knallen en wachten totdat elke ronde is gespeeld, dat vindt ik persoonlijk wat minder aan counterstrike. :O TFC is wat dat betreft meer mijn spel. lekker snel, al rennend en knallend >:) proberen die vlag te kapen.
Als je dood bent begin je meteen weer opnieuw, 0,0 verveling !
_/-\o_ _/-\o_ arcade _/-\o_ _/-\o_
Direct respawnen zit er niet meer in in TF2, er komt blijkbaar een timer na dat je gefragged bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:38

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Draait deze game trouwens op DirectX of gewoon oldtime OpenGL? Dit ivm dat ik hem graag wil spelen op de Mac.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21:56

The Zep Man

🏴‍☠️

Falcon schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:17:
Draait deze game trouwens op DirectX of gewoon oldtime OpenGL? Dit ivm dat ik hem graag wil spelen op de Mac.
Hij draait op de...

*tromgeroffel*

Half-Life 2 engine. En deze engine gebruikt alleen Direct3D (dus DirectX).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:38

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

The Zep Man schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:12:
[...]
Hij draait op de...

*tromgeroffel*

Half-Life 2 engine. En deze engine gebruikt alleen Direct3D (dus DirectX).
Jammer.. dan maar bootcampen :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Kapoen schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:12:
[...]

Direct respawnen zit er niet meer in in TF2, er komt blijkbaar een timer na dat je gefragged bent 8)7
Das nog altijd beter dan een 5 minuten niets zitten doen omdat een of andere sjaak van de T's te bang is om de bom te gaan planten en ergens in een hoekje zit te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Moet je op onlydutch spelen daar worden ze na 1 minuut geslayed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nog te lang imho. ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196528

Skav schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:31:
Ik krijg spontaan flashbacks naar vroeger, toen we nog nachten in dit spel zaten.

Heb TFC altijd beter gevonden dan CS, TFC gaat zo lekker snel.
heb nog in [KotR] en -[AAS]- gezeten, dat waren de mooie tijden.
Toen onder de naam Lantaarnpaal :*)

Voor mijn gevoel komt FF beter over omdat die de originele essentie en graphics van het spel overeind houd, TF2 is een soort van tekenfilm geworden (NOLF) , erg jammer.

Ik wacht met smart op de 2 releases.
Bekende namen van vroeger :)

Ik zat in de [-MMC-] clan onder de naam Reyes :)

Toen speelde ik nog met met 56k6 modem 7(8)7 _O-

Dat waren nog eens tijden zeg.........clanbase enzo.....helaas komt die tijd nooit meer terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23530

Komt doordat die neus van je steeds de aan- en uitknop van je PC raakt Albert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196528

Anoniem: 23530 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:17:
Komt doordat die neus van je steeds de aan- en uitknop van je PC raakt Albert
Gast, leef jij ook nog :) *O*

Prachtig weer...maar weer de draad oppakken als TFC2 er is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 21:27

Pubbert

random gestoord

Is er al een releasedatum? Heb de game bij mn 2900 zitten, ik las ergens Q3 2007, maar dat is wel erg ruim genomen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82547

Heb dit spelletje vroeger ook heel veel gespeeld

[FiZ]Tisjes..

lekker ouwe school op xs4all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

TFC ook nog jaren gespeeld idd ook op de xs4all servers, was altijd leuk daaro :)

Had ee paar weken terug nog een TF2 trailer gevonden met een andere soundtrack erachter, het wa een soort britpop/Blur achtige track, geloof ik.
Het was soort compilatie van de 1e 2 officiele Valve trailers, maar kan'm nu helaas niet meer vinden. Iemand die toevallig een link hiernaar heeft?
|:( Zie nu pas de link hierboven, dacht dat ik ze allemaal gehad had, maar het was dus die link naar http://www.dailymotion.co..._video-de-team-fortress-2
Meesterlijke mix is dat!

[ Voor 20% gewijzigd door Cipri op 10-06-2007 21:42 . Reden: Found it! ]

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruto
  • Laatst online: 29-06 14:09

bruto

Druktemaker.

Wellicht al bekend hier, maar zag het nergens vermeld;

US, June 15, 2007 - Perhaps the best value in gaming now has an official release date: Valve Software has confirmed with us that The Orange Box is set to ship for the PC, Xbox 360 and PlayStation 3 on October 9th.

9 oktober dus!

The more you know, the more you know you don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 12:01
Cool ik wacht er met smart op !

deze game wordt echt grappig:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Zydell schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:48:
Damn, boel bekende namen/clans hier zeg! heb alleen -21- nog niet langs zien komen. Op zich wel logisch dat iedereen elkaar kent want zo groot was de nederlands TFC 'scene' nooit!
Daar ben ik dan! Heeft wel bijna een jaar geduurd om dit topic te vinden, maar toch :)

Clan-21 is nog steeds in slaapmodus, zie www.clan21.nl. Er is in Februari nog een 'reunie' geweest waar ik helaas niet bij kon zijn.

Ik heb zelf na TFC een tijdje Enemy Territory gedaan en vervolgens 2-3 jaar WoW. Nu door werk gestopt met WoW, werd te tijdsitensief en steeds uiteindelijk doe je toch steeds hetzelfde. Tijd om mijn aim weer es terug te krijgen, ik oefen nu beetje met Warsow, maar ben eigenlijk op zoek naar iets in de trand van TFC.

Ik vond dat de scene destijds een van de meest hechte en sociale was die ik ooit in een game heb gezien; De actieve mapmodding, uitgebreide 'etiquette' waar men zich over het algemeen heel goed aan hield, de UKTFCL, goeie herinneringen. Als ik dat ooit nog in een game kan vinden...

[-21-]RealCato :o

P.S. enkele van jullie zullen mijn broertje ook nog wel kennen, [RIP]Nimrod. Hij speelt zover ik weet bijna geen games meer, alleen nog Football manager geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door RealCato op 27-07-2007 12:00 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24896

lol ouwe gasten hier <3

[-21-] is still alive , alleen dan op het sociale vlak :)

[-21-]HellMaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 12:01
Back on Topic..
het is heel leuk zo reunie..

;) ging het nouw over GOT clan ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Heb net een uitgebreide preview in Pc Gameplay gelezen en deze game ziet er veelbelovend uit! (heb deel 1 nooit gespeeld :$ ) Alleen ik ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Ik denk zelf dat ze lager zullen liggen dan Ep 1. Niet dat het er slecht uitziet zeker niet. Maar als je de HD trailers bekijkt denk je ook niet van 'nou dit zullen crysis systeemeisen worden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228449

Ellow ouwe bekende spelers ,effe een hallootje van [-21-] !Shai! en van [Taipan] Sergio lachu om al die verhalen te lezen ,brings back herrineringen,sjees wat een tijd is er in dat tfc spelletje gegaan toen.!!!!

Greeets * Anoniem: 228449 slaps hellmaster en real cato :D:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-05 19:47

Ridge

From the Bold & the Beauti

Hoi hier [Taipan] Ridge en heel vroeger [KotR] Ridge :)

erg leuk om die verhalen te lezen.

* Ridge slaps Sergio

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

Hier [sowhat]boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renever
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01-2020

Renever

^-^-^-^-^

Sjemig.......allemaal bekende namen :)

speel sinds paar dagen ook weer tfc/cs voor de fun, idd wow is niets na 2 jaar ofzo :)

Grtz..[-MS-]DESTR@YER

Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Kijk, [Taipan] [-21-] [-MS-]
Dat zijn de bekendere namen :D

Laatst ook nog met [cow]Koetje van Killingcows gesproken :D

Hij gaat een lanparty houden met de cows. http://weilan.cowclan.eu/
Mss leuk voor de oude TFC-ers onder ons :D
Ik en [-LM-] Woodie gaan waarschijnlijk erheen. (LM... Dont worry Stranz is banned :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 22:39

The_Scarabial

MTB for life!

Klinkt mooi, maar veel te weinig tijd komend jaar om te spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 06-07 11:13

Len

Leeg

ook maar wat posten hier dan :) zoveel bekende namen die ook ineens op GoT zitten :o

[-21-]^L^ (en TFH DtF =NL= ... )

Ik ga het ook wel weer oppakken als FT2 of FF uitkomt. Ik heb best zin om wat te fraggen :D

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 22:47
Dit gaat inmiddels zwaar offtopic. Graag alleen nog over Team Fortress 2 / Fortress Forever posten en niet over oude clans :)

Anoniem: 12316

Er is weer een nieuwe 'trailer/interview' uit, dit keer is het de beurt aan de Soldier: SD kwaliteit - HD kwaliteit

Ik vind hem zelf erg grappig :P

• Vandread
Jaaaaaaaa ben echt benieuwd :D Weer eens een fps met humor.... lekker debiel pubben en dom ouwehoeren ^^

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07 17:03

Jan20

CMJJKFE

Erg nice. Ik hoop dat tf 2 online erg leuk is dan zal Tweakgaming wel weer een servertje runnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jan20 op 23-08-2007 21:07 ]

CMJJKFE

• DutchCommando
Haha. Leuke trailer inderdaad. Ik wacht geduldig af. Ook het maken van FF duurt eeuwig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 16:10

Zjemm

...

Geweldige filmpjes van tf2. ben erg benieuwd hoe het word, gelukkig duurt het niet lang meer.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Bij deze nog een link naar twee nieuwe gameplay filmpjes van TF2!

[ Voor 29% gewijzigd door Zydell op 25-08-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wanneer komt deze uit? Ik zag in CSS dat ze erover hadden dat de orange box released was ofzo, maar bij Steam zelf staat dat TF2 pas in october komt.

En weet iemmand ook of hij ook los in de winkel te koop wordt? Of kan je hem alleen via Steam kopen met creditcard. Of beter nog dat hij gebundeld is met Episode 2 want die wil ik toch hebben (en ben niet van plan om de Orangebox te halen omdat ik HL2 CE en Episode 1 al heb (en DODS los erbij))

[ Voor 50% gewijzigd door Bulls op 26-08-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Voor zover ik weet komt 'the orange box' (hl2 + ep1 + ep2 + portal + tf2) zowel via steam (creditcard) als via de winkel uit en is de release datum 10 oktober. Als je geen creditcard hebt zul je déze dus moeten aanschaffen in de winkel. Via steam kun je hoogst waarschijnljk ook alleen ep2 / portal of tf2 of een combinatie van ep2 + portal + tf2 aanschaffen via steam (met creditcard dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 09:45

PcManiaxx

ondertitel duh

God, die kerel in gameplay 2 movie kan werkelijk niet aimen :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Desondanks is het erg mooi om een gameplay-movie te zien. Het tempo is niet te hoog, iets wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Ik zat eigenlijk te hopen dat er "taunts" in zaten met leuke uitspraken en gezichtsuitdrukkingen (denk aan maniakale lachje van Heavy in Meet The Heavy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gameplay ziet er goed uit...
De tekenstijl vind ik geweldig en hopelijk steken ze wat van die trailer humor in het spel... echt geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21:56

The Zep Man

🏴‍☠️

Zydell schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 09:05:
Voor zover ik weet komt 'the orange box' (hl2 + ep1 + ep2 + portal + tf2) zowel via steam (creditcard) als via de winkel uit en is de release datum 10 oktober. Als je geen creditcard hebt zul je déze dus moeten aanschaffen in de winkel. Via steam kun je hoogst waarschijnljk ook alleen ep2 / portal of tf2 of een combinatie van ep2 + portal + tf2 aanschaffen via steam (met creditcard dus).
Je kan tegenwoordig in Steam met PayPal betalen. En volgens mij heb je voor PayPal sinds een tijdje geen credit card nodig.
Niet dat ik een PayPal account heb. Waarom een middelman hebben voor betalingen al kan het tegenwoordig ook snel via de bank? Als je de reacties hoort over PayPal wanneer het fout gaat...

Afijn, ik haal de Orange Box maar gewoon in de winkel. Na 10 oktober zal Marktplaats wel volstaan met ongebruikte serials voor Half-Life 2 en Episode 1.

[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 27-08-2007 18:08 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 20:30
Die Orange Box is allemaal heel leuk en aardig maar krijg ik ook nog een beetje korting als ik Half Life 2 al heb, of heeft niemand daar een idee over. Aangezien ik eigelijk wel Portals en TF2 wil en als die er toch bij zit Episode 2. maar Ep1 hoef ik niet en Half life 2 heb ik al!?!
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.