[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.459 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden gezien dat je dubbele purchases om kan zetten naar Steam credit waarmee je andere games kan kopen. Korting zal je niet krijgen. Als je minder wilt betalen, zal je via Steam moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:22
Dat is goed nieuws, kan je Ep1 ook nog kopen en DoD ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 20:30
Vandread schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:51:
Dat is goed nieuws, kan je Ep1 ook nog kopen en DoD ofzo
Via steam kan je die uiteraard kopen in de shops ook vast nog wel in ieder geval EP1. Ik weet niet of je buitenom steam DoD kan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:12

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik ben toch bang dat FF overschaduwd zal worden door TF2. Ik ga hem uiteraard toch proberen als hij uitkomt, als oude TFC/1.5 fan. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking spontaan verliefd is op dit spelletje.

Dit ziet er echt leuk uit! Alleen hopen dat het niet zo frusty wordt als DoD:S :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
Kijk dat is nog eens goed nieuws! maakt me dag weer hele maal perfect!

Edit: oo ff lezen ik dacht dat het om TF2 schrok me dood man niet meer doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Iddefridde op 08-09-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Iddefridde schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:01:
[...]

Kijk dat is nog eens goed nieuws! maakt me dag weer hele maal perfect!

Edit: oo ff lezen ik dacht dat het om TF2 schrok me dood man niet meer doen.
Ehm, volgens mij moet jij goed lezen voordat je tot conclusies komt. Hij schreef letterlijk "Fortress Forever".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
The Zep Man schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:16:
[...]
Ehm, volgens mij moet jij goed lezen voordat je tot conclusies komt. Hij schreef letterlijk "Fortress Forever".
ja dat bedoel ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Iddefridde schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:18:
[...]

Via steam kan je die uiteraard kopen in de shops ook vast nog wel in ieder geval EP1. Ik weet niet of je buitenom steam DoD kan kopen..
Jawel ik heb ook een DoD "standalone" DVD, bij verschillende webshops kun je hem zo krijgen.

Ik had eerst DoD gedownload met een Guestpass, en toen ik hem had gekocht, hoefde ik alleen de key te registreren en kon meteen weer verder gaan (DVD nooit aan geraakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:32
Op deze link valt het volgende te lezen:
In other TF2 news, stay tuned for a pretty big announcement next week. You're going to want to hold off on planning any vacations until you hear what we've got to say on Tuesday.
Dat is dus vandaag.

Hopelijk een demo met 1 of 2 levels ofzo :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Voor de filmpjes zie post hieronder (frontpage FF site)

[ Voor 102% gewijzigd door Zydell op 11-09-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Fortress Forever release datum is vastgesteld op 17 september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-07 16:25
BIG NEWS :D

Nu preorderen is 5 dollar besparen ( 44.99 $ ) en je kan de beta TF 2 spelen 17/9! Ik heb hem al gepreorderen.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Ja, helaas heb ik HL2 en Episode One al, om te concurreren gaan ze de release-datum van FF nu ook pushen zie ik :D.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
Big News staat er op de site, grote kans dat ze hem vanavond al release!
not2secure4u schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:17:
BIG NEWS :D

Nu preorderen is 5 dollar besparen ( 44.99 $ ) en je kan de beta TF 2 spelen 17/9! Ik heb hem al gepreorderen.

Ik wil hem dus ook pre-orderen, maar die klote steam-shop werkt hier niet.

[ Voor 69% gewijzigd door blix op 13-09-2007 16:14 ]

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mjah ik hoop dat ze ep2, tf2 en portal ook als een los pack beschikbaar stellen. Ik denk dat daar toch echt de meeste animo voor is. Waarom ze die andere dingen erbij doen is mij een raadsel eigenlijk. HL2 en EP1 hebben de meesten toch al, waarom zouden ze anders in godsnaam EP2 willen ? Goed het is duidelijk dat ze heel erg de nadruk aan het leggen zijn op TF2, maar voor TF2 heb je EP1 en HL2 niet nodig.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Gorion3
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

nahja we (ze) hebben het gereleased :)

http://www.fileplanet.com...ction/Mod_Files_&_Patches

of natuurlijk een torrent..

http://www.legittorrents....2e42da9b4991e11554cf13833

(2de "titel" drukken = link)

edit:
Fortress Forever natuurlijk :)

[ Voor 48% gewijzigd door Gorion3 op 13-09-2007 19:05 ]

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:22

Aapje

Opel-beun
Iemand enig idee wat voor betalings methodes steam bied? Ik ben niet echt in bezit van een creditcard namelijk...

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

BaBoOn schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:59:
Iemand enig idee wat voor betalings methodes steam bied? Ik ben niet echt in bezit van een creditcard namelijk...
Je kan ook via paypal betalen.

Simpelweg geld via je bank op je paypal account storten, en dan via je paypal account het spel kopen.

En je kan natuurlijk naar de winkel lopen en daar het spel kopen. :P

• blix
Fortress Forever is tof! Iedereen downloaden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
blix schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:58:
Fortress Forever is tof! Iedereen downloaden 8)
^ word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kvin het pakket ook wat vaag jah,

kheb HL2 al, EP1 heb ik destijds voor betaald (wat was het 15 euro oid?) en dan moet ik nu weer voor die 2 gaan betalen omdat ik EP2 en TF2 wil? beetje vreemde zaak.... regel dan een upgrade prijsje voor mensen die HL2 en EP1 al betaald hebben...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Chaoss schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:14:
kvin het pakket ook wat vaag jah,

kheb HL2 al, EP1 heb ik destijds voor betaald (wat was het 15 euro oid?) en dan moet ik nu weer voor die 2 gaan betalen omdat ik EP2 en TF2 wil? beetje vreemde zaak.... regel dan een upgrade prijsje voor mensen die HL2 en EP1 al betaald hebben...
Ik zit met hetzelfde probleem.

Wel vreemde zaak, ik had destijds episode 1 gekocht zodat als ik de orange pack kocht wist waar het over gaat, maar nu gaan ze opeens alles bundelen.
Nu heeft steam verzonnen dat je de spellen die je al heb kan weg geven, maar daar leg ik toch geen 50 euro voor neer. :?
En de spellen apart kopen slaat ook nergens op, dan leg je 20-30euro elk neer en ben je niets goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
SniperFox schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:58:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem.

Wel vreemde zaak, ik had destijds episode 1 gekocht zodat als ik de orange pack kocht wist waar het over gaat, maar nu gaan ze opeens alles bundelen.
Nu heeft steam verzonnen dat je de spellen die je al heb kan weg geven, maar daar leg ik toch geen 50 euro voor neer. :?
En de spellen apart kopen slaat ook nergens op, dan leg je 20-30euro elk neer en ben je niets goedkoper uit.
Inderdaad, dat pakket is nogal gay. Ik hoorde ook iets dat TF2 apart verkocht zou gaan worden voor $30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:36

Shabbaman

Got love?

$45 is 32,43 euro.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Alleen portals+tf2+ep2 is de ~ €40 wel waard vind ik, daarnaast krijg je HL2+EP1 er ook nog gratis bij die je kunt weggeven/verkopen aan iemand.. ik zou het wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kunnen we het nu alsjeblieft over de 2 games hebben ipv de prijs van die shizzle :P

Heeft iemand fortress forever bv. al gespeeld? EN zo ja, hoe is de gameplay???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Donnie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:40:
Kunnen we het nu alsjeblieft over de 2 games hebben ipv de prijs van die shizzle :P

FF is imho beste mod voor HL2 tot dusver. :) Gameplay is verslavend alleen grafisch valt het erg tegen (lijkt eerder TF1.5 op een opgepoetste oude HL engine dan dat het op de Source engine draait) maar zeker de moeite waard.

Toch denk ik dat ik meteen wel overstap naar TF2 als de beta maandag gereleased wordt

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 14-09-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

gameplay is erg lekker :) krijg af en toe wel oude TFC gevoel terug :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Over het algemeen wordt het spel erg goed ontvangen als ik af ga op de reacties op het FF forum. Natuurlijk zijn er momenteel nog veel bugs en kleine dingen maar dat wordt er in de loop van de tijd wel uitgefilterd; ze hebben de releasedatum natuurlijk flink lopen pushen doordat valve ineens TF2 aankondigd (staat hier volledig ge-preload ;)).

Heb het zelf natuurlijk ook gespeeld. Het draait op mijn laptopje maar matig though (maar wat wil je; 1.3GHz centrino, Radeon 9000 mobility 64MB), met name tijdens de echte actie. Ik ondervind met enige regelmaat crashes (dat zou aan oude drivers kunnen liggen; de radeon mobility 9000 wordt niet meer ondersteund door ATI...) maar ondanks dat vind ik het toch de moeite waard :)

De gameplay is erg eh 'dynamisch' vergeleken met TFC; vind het zeker snel en hektisch genoeg :) Vooral de arcade achtige manier waarop je soms weggeschoten wordt is gaaf. Anyways; ik hoop het spel binnenkort op een iets beter systeem te spelen zodat ik er meer van kan zeggen. Ik zou het voor de 500MB (+120MB Source SD Base) zeker installeren, helemaal als je ooit TFC gespeeld en gewaardeerd hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Dan kan jij ook strakjes een vergelijking maken tussen de 2 versies van fortress :)

• Kapoen
Donnie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:40:

Het is inderdaad een geëvolueerde versie van TFC, met goede en slechte kanten.
Positief:
- speeeeeeed :D
- goed mapdesign
- duidelijk gemaakt door echte TFC liefhebbers die veel storende elementen van het
oude TFC perfect hebben weggewerkt
- veel leuke toevoegingen aan de oude gameplay
Negatief:
- toch nog een aantal storende bugs
- maps die nog niet af zijn (ff_2fort?) of bugged steken in het pakket
- de oude grenadespam tactic van TFC zit er nog altijd in :(
- public play is zoals vanouds frustrerend als je team niet meewil

Er moet nog wat aan gepoetst worden, maar ik denk dat het team goed werk heeft afgeleverd :)

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kapoen schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:23:
[...]

Het is inderdaad een geëvolueerde versie van TFC, met goede en slechte kanten.
Positief:
- speeeeeeed :D
Ik vind de snelheid eigenlijk een tik te snel in verhouding met TF1.5. Aan de andere kant: er zitten geen teleporters in.

Wel zijn er handige opties toegevoegd. Zo kan je gewoon als engineer wijzen naar waar je Sentry Gun zich moet richten en hoef je niet meer met 45/180 graden controls te kloten. Ook is het bouwen van sentry guns en dispensers erg makkelijk doordat je van te voren ziet hoe het aan het einde eruit ziet al begin je met bouwen.

Ik (oud TFC/TF1.5 veteraan) heb wel een goed gevoel over deze mod maar hij voelt nog niet echt af. Dat 2fort mist is eigenlijk gewoon een grote zonde, want dit was eigenlijk de herkenningsmap van TFC/TF1.5. Dat Fortress Forever grafisch wat minder is boeit mij niet: aan de graphics van 'het origineel' heb ik mij ook nooit gestoord.

[edit]
Eigenlijk had deze mod al 2 jaar eerder uit moeten komen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 15-09-2007 10:58 ]

• Kapoen
The Zep Man schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 10:55:
[...]
[edit]
Eigenlijk had deze mod al 2 jaar eerder uit moeten komen. ;)
Ik denk dat dat niet mogelijk was tenzij men er een stel professionals aan liet werken,
en dan zou de mod ook niet gratis zijn.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nog ff wachten tot maandag en dan kan ik eindelijk TF2 spelen ! Ik heb de orange box net gepreordert en TF2 is al volledig naar mijn computer gedownload.
Ik kan echt niet wachten. Ik heb het originele TF nooit gespeeld maar de cartoon achtige grapics plus de ontzettende vernieuwende gameplay trekt mij enorm aan. De preview video's waren echten pareltjes.
Nog mensen die de orange box hebben gepreload?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kain_niaK schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:46:
Nog ff wachten tot maandag en dan kan ik eindelijk TF2 spelen ! Ik heb de orange box net gepreordert en TF2 is al volledig naar mijn computer gedownload.
Ik kan echt niet wachten. Ik heb het originele TF nooit gespeeld maar de cartoon achtige grapics plus de ontzettende vernieuwende gameplay trekt mij enorm aan. De preview video's waren echten pareltjes.
Nog mensen die de orange box hebben gepreload?
Ongetwijfeld. Echter, ik hoor er niet bij. Ik vermaak me nog wel een maandje met FF voordat ik de orange box 'gewoon' in de winkel aanschaf.

Echter, veel plezier vanaf maandag. ;)

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Bjk

Voor de echte fans, zal er binnenkort op HalfLife-2.nl een Valve pakket (alle games die Valve ooit uit heeft gebracht) als prijsvraag beschikbaar gesteld worden. (Incl de aankomende titels hl2 ep2, tf2, portals)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Nadat het een behoorlijke tijd stil is geweest in 'FPS-land', is het nu niet meer bij te houden; Bioshock nog niet eens voor de 2e keer uitgespeeld, ondertussen aan het schieten met Medal of Honour Airborne, en dan maandag alweer aan de gang met de beta van TF2!
Hij staat hier ook al klaar door mijn versie van de black box (HD2900XT) en ben wel zeer benieuwd.
De eerste is aan mij voorbij gegaan, maar voor deze ga ik wel wat tijd vrij maken!
Dat gaat me weer flink wat nachtrust kosten, net als met DOD:source...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
hoe laat word morgen TF2 (beta) gelanceerd.
Even de orange box gekocht via steam 32,43 euro.
vind het niet duur voor 3 games (HL2 E2-PORTAL-TF2)

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
pixon schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:45:
hoe laat word morgen TF2 (beta) gelanceerd.
Even de orange box gekocht via steam 32,43 euro.
vind het niet duur voor 3 games (HL2 E2-PORTAL-TF2)
Zou ik ook graag willen weten, ik hoop dat hij vanacht al wordt gelaunched, maar denk niet dat dat het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75167

Ik heb hem donderdag ook even gekocht; ca EUR 38,- is inderdaad niet duur voor drie games. Eigenlijk zelfs 5 games want je krijgt HL2 en Ep 1 er ook nog bij en als je die dan dubbel hebt (zoals in mijn geval) dan mag je ze weggeven aan iemand anders :) Alleen die weggeef systematiek bestaat nu volgens mij nog niet; misschien pas bij de release van Ep 2?

Je kan overigens TF2 al pre-loaden in steam (is toch 1.5 GB download ongeveer); dan kan je direct spelen als hij word ge-released. Misschien wel slim om al te doen; ik kan me voorstellen dat straks de content servers overbelast zullen zijn...

Vanavond maar even een potje knallen! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 17-09-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:45
The Orange Box komt officieel pas op 10 Oktober oid uit. Dus vanaf 10 Oktober kun je je dubbele games 'weggeven'. Verder snap ik niet goed hoe mensen kunnen klagen over de prijs van die box, of waarom er Ep1 en HL2 bij zitten. Ikzelf had alleen HL2 nog maar, omdat ik met Ep1 wachtte tot Ep2, omdat ik toch wel verwachtte dat er een pakket uit zou komen met alle twee erin. en nu heb ik voor 40 euro 5 games, dat is toch gewoon spotgoedkoop.

Maargoed, het is nu 10 uur in de ochtend, en TF2 is nog steeds niet unlocked :/
Ik ben benieuwd wanneer we aan het knallen kunnen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:28

CaDje

Framedrops for life

Sartsj schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:06:
The Orange Box komt officieel pas op 10 Oktober oid uit. Dus vanaf 10 Oktober kun je je dubbele games 'weggeven'. Verder snap ik niet goed hoe mensen kunnen klagen over de prijs van die box, of waarom er Ep1 en HL2 bij zitten. Ikzelf had alleen HL2 nog maar, omdat ik met Ep1 wachtte tot Ep2, omdat ik toch wel verwachtte dat er een pakket uit zou komen met alle twee erin. en nu heb ik voor 40 euro 5 games, dat is toch gewoon spotgoedkoop.

Maargoed, het is nu 10 uur in de ochtend, en TF2 is nog steeds niet unlocked :/
Ik ben benieuwd wanneer we aan het knallen kunnen.. :p
Denk dat je nog ff moet wachten totdat ze wakker zijn in de States :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Slecht nieuws voor diegenen die aan het wachten waren:
DigiQ8: So we in the HL2net steam channel are wondering, when you guys gonna unlock TF2? What time exactly?
Greg: Late in the day. We're not saying an exact time, unfortunately.

DigiQ8: So no 12AM release?
Greg: No - late in the day.
Komt van de steam forums: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=597928

[ Voor 12% gewijzigd door Magnetic_Man op 17-09-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rob1n schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:11:
Slecht nieuws voor diegenen die aan het wachten waren:

[...]

Komt van de steam forums: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=597928
Damn... dat wordt dan pas morgen spelen :S Alleen niet zo netjes; als je aan al je gebruikers wereldwijd communiceert dat je op 17 sep TF2 gaat unlocken dan moet je dat ook wel een beetje nakomen. Wat zullen ze in Australie wel niet denken; daar is het dan al dinsdag middag ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 17-09-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Het preloaden van TF2 gaan echt tergend traag...

Wss de content servers die overbelast worden, maar toch voor de zekerheid: iemand die een truc kent om het te versnellen? Het ligt niet aan de internetverbinding, want andere zaken gaan wel bliksemsnel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joske Pauwels schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:27:

Wss de content servers die overbelast worden, maar toch voor de zekerheid: iemand die een truc kent om het te versnellen? Het ligt niet aan de internetverbinding, want andere zaken gaan wel bliksemsnel...
Bij mij ging het gisteren met 400 a 500 kbps; misschien dat nu meer mensen bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joske Pauwels schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:27:

Steam afsluiten, clientregistry.blob verwijderen en Steam op starten en preloaden. Dit zou jij naar een andere (snellere) contentserver moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Zit echt te denken om Orange box aan te schaffen via steam, lekker TF2 Beta :D.

Weet iemand eigenlijk wat $45 ongeveer is in euro's, en hoeveel belasting hierbovenop komt? (weet niet of je voor digitale media ook btw moet betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
MOAW schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:02:
Zit echt te denken om Orange box aan te schaffen via steam, lekker TF2 Beta :D.

Weet iemand eigenlijk wat $45 ongeveer is in euro's, en hoeveel belasting hierbovenop komt? (weet niet of je voor digitale media ook btw moet betalen)
Iets van €32-34, geloof dat er $8 (!) aan belastingen bij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 17:54
@MOAW, ehm.. http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta= :+

Plus zoals je hierboven kan lezen, het kost je zo'n 38-40 euro.

Edit: Oh, blix was eerder :)

@Down, "Dit stond ookal eerder in het topic vermeld, was alleen benieuwd hoeveel % btw erbij zou komen." De totale prijs stond er ook al eerder vermeld 8)

[ Voor 59% gewijzigd door Brian op 17-09-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Dit stond ookal eerder in het topic vermeld, was alleen benieuwd hoeveel % btw erbij zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Heb die orange box vandaag op steam gekocht, en het was $ 54.39 met BTW. Omgerekend is dat dus 39.2468 euro.

Ik zit wel in Vlaanderen, maar ik neem aan dat de USA V.A.T. betaald wordt, en niet de Belgische BTW?

[ Voor 3% gewijzigd door Joske Pauwels op 17-09-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=28745973,noline]Joske Pauwels schreef op maandag 17 september 2007 @
Ik zit wel in Belgie, maar ik neem aan dat de USA V.A.T. betaald wordt, en niet de eigen BTW?
Nee, Belgische VAT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

TF2 is intussen volledig gedownload, maar helaas nog steeds gelocked...

I hoop dat ik hem vanavond nog kan spelen, want vertrek morgenvroeg voor enkele dagen op reis :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Joske Pauwels op 17-09-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 09:23
Heb ook de orange box aageschaft (cc:P)

Over FF.
Vind de gameplay erg snel moet er echt aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:28

CaDje

Framedrops for life

wanneer gaan ze het nu unlocken.... 1 min voor 12 ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 09:23
Houd rekening met time zones :) Ik zie het morgen wel als ik uit bed stap. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
CaDje schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:32:
Als ik zo eens door verschillende forums, teamfortress2fort.com struin kan het nog wel even duren,
zal ws. wel morgenochtend vroeg zijn bij ons...
ben morgen gelukkig vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaDje schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:32:
Valve kennende zal het wel op de laatste minuut aankomen. CS S werd ook rond 7.00 pm lokale tijd gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell

Zydell

* * * * *

Exclusieve webcam shot vanuit het kantoor van valve:

Afbeeldingslocatie: http://www.zydell.net/images/valve_office.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

lol, als dat allemaal waar is dan ga ik maar slapen en morgen vroeg rond 8 uur nog eens kijken. Het lijkt me echt cool om als een van de eerste mensen in de wereld het spel te spelen. Hopelijk hebben ze genoeg server beschikbaar en krijgen we geen problemen. Nog 6 a 7 uur en dan hopelijk kan ik het spel eindelijk spelen. Het schijnen de beste graphics tot nu toe te zijn die gebruik maken van de Source engine.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 14:14
Nou, het is inmiddels kwart over negen 's avonds aan de Amerikaanse oostkust (waar ik zit) en kwart over zes 's avonds aan de Amerikaanse westkust (waar Valve zit). Ze nemen er aardig de tijd voor inderdaad.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik hoop dat het over 2 minuten is, zo niet dan zie ik het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

Anoniem: 75167 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:37:
[...]

Damn... dat wordt dan pas morgen spelen :S Alleen niet zo netjes; als je aan al je gebruikers wereldwijd communiceert dat je op 17 sep TF2 gaat unlocken dan moet je dat ook wel een beetje nakomen. Wat zullen ze in Australie wel niet denken; daar is het dan al dinsdag middag ;)
Neh toen jij postte was het hierzo 06:37AM hehe :D. En zit in de meeste oosterlijke timezone van australie. In nieuw zeeland is het nog later, dat wel!

Tis hier nu overigens wel middag, 12:03 dus tja... ik wacht geduldig (riiiight).

edit: Brisbane is +10 (EST), Nederland +1 maar met zomertijd die we hier niet hebben (dus 8 uur later in Australie).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 18-09-2007 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Bah, wordt weer totaal geen rekening gehouden met de de rest van de wereld :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Laatst online: 14-05-2024
moet om 7uur gaan werken dus dan moet ik wachten tot 1500 uur.
steam heeft net een community update gedaan even dacht ik dat het zover was mar helaas.
we wachten rustig af.

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
blix schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 04:21:
Bah, wordt weer totaal geen rekening gehouden met de de rest van de wereld :'(.
Nou, ook niet met de VS zelf; het is nu bijna middernacht aan de oostkust. Me dunkt dat ze veel beter 18 september als datum hadden kunnen geven...

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-06 22:21
Zucht,ik wil niet ongeduldig klinken, maar schiet es op met unlocken!

maar dit geintje komt vaker voor, zo ook met C&C 3 van EA. Daar werd zoveel stennis geschopt op het forum, dat ze uiteindelijk de release tijd via EA link hebben verschoven.

Nadeel bij Valve is dan ook nog, dat de servers slecht bereikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Er schijnt een probleem met de Linux dedicated server software te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
W00t, een update. Nog niet geunlocked, maar ik kreeg weer een update binnen, raar...

[ Voor 128% gewijzigd door sorted.bits op 18-09-2007 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
En opnieuw krijg ik 0% preloaded op dit moment.

Ik gok dat er op dit moment iets staat te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

ik hoop het... hij is opnieuw dingen aan het downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de kleine update (http://www.halflife2.net/...ad.php?s=&threadid=130636) staat mijn TF2 preload op 0% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:29

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Same here, dat had ik ook. Maar ondertussen staat hij weer op pre-load complete, unreleased.

Damnit.

Het duurt nog maximaal 3 uur,dan wordt is het bij valve ook de 18e. Nou ja, ze hebben wel vaker een release date gemist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

het word wel heel erg op het randje he :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 26-06 12:28
Ik ben dus niet de enige die graag wil spelen ;) Naja het komt wel, maja het zou fijn zijn als men volgende keer ook een tijd erbij zet.

PS: Wellicht leuk om een steam group te maken voor Tweakers TF2 spelers ?

[ Voor 22% gewijzigd door punisher007 op 18-09-2007 08:18 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over 5 min ga ik naar m'n werk. Rond 12.00 kijk ik wel of het spel gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemh
  • Laatst online: 06-07 21:52
idd, ik verwacht hem vandaag niet voor 12 uur, zo eerst naar school, en dan hopelijk vanmiddag spelen!! Ik dacht dat ie toenet aan het unlocken was, veel hd activiteit, maar hij blijft gewoon pre-loaded staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Wanneer hij gaat unlocken, komt het er wel bij te staan. Tenminste dat was eerder altijd wel zo.

De blog gepost door jaapoes, daar kan je niet op replyen ofzo, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Volgens mij is hij unlocked, hij is nu nog een keer aan het updaten, maar ik kreeg ook een news message gepushed dat ik NU kon spelen.

Edit: Yup, unlocking game files.

[ Voor 11% gewijzigd door sorted.bits op 18-09-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 09:52
Jep hier unlocked hij ook :) Lol en nu naar men werk haha agony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Ja hij is klaar... start alleen niet op en moet naar school hahahah

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeuj, decrypting :D. Nu kijken hoeveel dwaze australiers er naast mij nog zijn die al 2 dagen zitten te wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leuk engineer trailertje :) Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Zucht, hij is geunlocked, maar hij start niet op. Lekker weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorted.bits schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:57:
Zucht, hij is geunlocked, maar hij start niet op. Lekker weer...
Iedereen heeft het probleem :(

edit: refreshed zijn serverlijst om de 3 seconden om te kijken of er al iemand kan spelen 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 18-09-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Anoniem: 215116 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:01:
[...]

Iedereen heeft het probleem :(

edit: refreshed zijn serverlijst om de 3 seconden om te kijken of er al iemand kan spelen 8)7
idd. :(

hij doet net alsof hij opstart " preparing to launch team fortress 2" maar er gebeurt niets .... schermpje verdwijnt na 4 seconden. :?

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik zie mensen spelen nu iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ik ook, maar ik ben er nog niet 1 van ;). Wel hoge pings naar de servers die draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha zo frusterend, ik zie servers van map veranderen enzo.. Bij elke map: "ohw die!" en dan in mn hoofd alweer een plattegrond van die map tekenen ^^

Torture I tell you! Torture!

edit: et zijn bots btw :D

Afbeeldingslocatie: http://fafeq.xoxie.net/lolbots.png

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 18-09-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
Anoniem: 215116 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:08:
haha zo frusterend, ik zie servers van map veranderen enzo.. Bij elke map: "ohw die!" en dan in mn hoofd alweer een plattegrond van die map tekenen ^^

Torture I tell you! Torture!

edit: et zijn bots btw :D
bots O.o ..... lol _O-

ik heb net geprobeert een dedicated server installatie te starten maar daar krijg ik de melding van dat de servers te druk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthstorm
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-01 13:41
Bij mij zegt het spel: preparing to launch... en dan gaat eht schermpje weer weg en gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Er is volgens mij 1 server waar niet alleen bots in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Dat deed ie bij mij dus ook, wel het launchscherm laten zien maar verder niks... Ben in iedergeval niet de enige :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Jaapoes schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:23:
Dat deed ie bij mij dus ook, wel het launchscherm laten zien maar verder niks... Ben in iedergeval niet de enige :|
Same here, ik heb de steam files maar eens validated en toen ik daarna weer wilde starten, moest er weer iets worden gedownload. Maja .... servers too busy to handle request :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien_psi
WOOT!!

hij doet iets

laad scherm ... van het spel zelf :9~

EDIT: jaaa ... een soort briefing filmpje krijg ik nmu

ik speel em!!

EDIT2: ... het is kik!!

[ Voor 44% gewijzigd door Damien_psi op 18-09-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
heb een kleine blik kunnen werpen, maar hij liep helaas vast... (Vista64)
zag er wel vet uit!

nu maar op mijn XP schijf zetten en nog maar eens proberen.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.