Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
whoops 2x geklikt :| zie hieronder

hxk-clan wijzigde dit bericht 25-01-2006 16:56 (106%)

Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B

quote:
lochtejans schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:08:
Sinds vanmorgen ben ik in het bezit van de creative EP630. Ze zijn een stukken beter dan de oordopjes die bij de Zen Sleek bijgeleverd waren. Het klinkt allemaal een stuk zuiverder naar mijn gevoel. Deze In-ear oordoppen is wel effe wennen ten opzichte van de vorige. Je moet ze echt je oren in drukken. Gelukkig zitten er 2 setjes rubbertjes bij van kleiner en groter formaat. Ik gebruik de kleinste. Is dat normaal of heb ik gewoon kromme oren? 8)7

Denk ook niet echt dat het iets met rare oren is, maar ik denk dat medium wel het gene is wat veel mensen hebben (standaard), zaten ook standaard al op mn EX71 en ze zaten hier ook meteen goed dus niks hoeven te verwisselen :+

btw: na het inspelen van de headphones is de bass wel iets minder BOOM-erig geworden (nog wel zat bass hoor :7 ) dus een aangename verbetering opsig

Hoort het trouwens dat het 'steeltje' vd oordopjes beetje naar buiten (van je hoofd af) steken (dus verder af dan met gewone ipod dopkes), krijg ze namelijk niet dichtbij én ook goed in de oren :P

hxk-clan wijzigde dit bericht 25-01-2006 17:12 (3%)

Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B

klautsack

Ja, dat heb ik ook met die steeltjes ;)

Reg. datum: 25 januari 2006

@ Wiske, kijk eens wat ik hier heb gevonden :P

Alleen vind ik die ''cord managers'' zoals ze heten :+ van Sumajin mooier...Maar ik heb daar het idee dat er niet zoveel kabel omheen kan, ik wil die kabel van 1.20 een behoorlijk stuk korter hebben :)

Reg. datum: 25 januari 2006

quote:
Apple Cookie schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:20:
@ Wiske, kijk eens wat ik hier heb gevonden :P

Alleen vind ik die ''cord managers'' zoals ze heten :+ van Sumajin mooier...Maar ik heb daar het idee dat er niet zoveel kabel omheen kan, ik wil die kabel van 1.20 een behoorlijk stuk korter hebben :)

Dankjewel voor de link. Die had ik nog niet gezien. :)

Ben het helemaal met je eens dat die van Sumajin er mooier uitzien.

Als ik naar de plaatjes kijk denk ik dat er wel meer omheen gedraaid zou kunnen worden dan wat nu gedaan is. Hoeveel in lengte dat dan is, weet ik natuurlijk niet. Is het voor jou een oplossing om 2 van die "cord managers" te gebruiken?

Met een leuke paarse en oranje kan je je kabeltje aardig "oppimpen". Of afhankelijk van je stemming een andere kleurencombinatie gebruiken ;)

Ik weet niet of ze ook in de winkel te koop zijn. Misschien zou je dan kunnen uitproberen hoeveel kabel je eromheen kan doen.

Reg. datum: 13 oktober 2004

ik heb een senheiser pmx 60, maar sinds gisteravond is het geluid heel slecht, hapert, en klinkt heel erg leeg. zou dit draadbreuk zijn of iets anders? heb er namelijk geen zak verstand van :(

zit nog garantie op dus zou geen probleem moeten zijn

quote:
dsonnaville schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:04:
ik heb een senheiser pmx 60, maar sinds gisteravond is het geluid heel slecht, hapert, en klinkt heel erg leeg. zou dit draadbreuk zijn of iets anders? heb er namelijk geen zak verstand van :(

zit nog garantie op dus zou geen probleem moeten zijn

hmm misschien zit er iets in 1 vd oor'doppen' (weet niet maar zou maarzo kunnen he :+). en anders zal het denk ik idd draadbreuk zijn helaas. Achja zolang als je kunt ruilen valt het kwa ergte nog wel mee

En misschien is het ook weer geen draadbreuk, je hebt namelijk bij oordopjes (EX71 bijv) als je draadbreuk hebt maar door 1 dopje geluid (d8 ik), en jij zegt alleen dat je slechter geluid hebt (8>

hxk-clan wijzigde dit bericht 25-01-2006 20:58 (16%)

Ik heb gisteren mijn Sony EX51 gesloopt tijdens het rennen naar de metro. Helaas,maar nix aan te doen.
Ik ben 's middags naar de media markt gegaan voor een nieuwe. Niets aan de hand, gewoon gekocht, 39,99 euri.
Wat ik nu merkte is dat het snoer van een andere kwaliteit is als hiervoor. De vorige had een heel lekker soepel snoer, deze is veel stugger, plastic achtiger.
Ik vind dat wel jammer, een stug snoer trekt wat meer aan de dopjes.

Als ik hem weer sloop (voorlopig nog niet hoop ik) ga ik toach aan een ander merk denken...

Medion 8000XL+maxtor 40GB+NEC2510+ATA100 CTRL , Philips 105S, HP 895CXI, Logitech cordless MM opt, sound over AKAI set.

Reg. datum: 31 augustus 2004

Ik irriteer me nog steeds mateloos, dat de sony mdr e888 oordoppen nog steeds niet in nl te koop zijn.

Aangezien ik geen zin heb in paypal en geen cc heb. En inear vind ik niet bepaald lekker zitten..

KCFPJKE

aka MrShoarmabroodje
Reg. datum: 25 mei 2003

quote:
Ashvind schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:06:
Ik irriteer me nog steeds mateloos, dat de sony mdr e888 oordoppen nog steeds niet in nl te koop zijn.

Aangezien ik geen zin heb in paypal en geen cc heb. En inear vind ik niet bepaald lekker zitten..
offtopic:
Waarom geen zin in paypal? Is best een goed betalingssysteem en werkt behoorlijk snel om er geld naartoe te sturen.

Rik

Reg. datum: 31 maart 2003

Mijn dure Sennheiser doppies kapot. Krijg ik van mijn moeder Philips she 255 oordopjes, vaag model maar ze klinken best goed en ze zitten ook perfect... had ik niet gedacht.

T E C H N O C H I C K E N

Heb sinds gister mijn EP-630 dopjes, maar vind wel dat er erg veel bass in zit.
Verder wel vet helder en gedetailleerd. Maar zoveel bass, hebben anderen daar ook last van?
Vandaag nog een poosje aangehad en naar mijn idee wordt dit wel minder (inspelen?), maar er zit wel een stapel bass in dat toch boven gemiddeld is. Moet wel zeggen dat ik voor deze oordopjes 2euro dingen had zonder enige bass at all. Verder SUPER relexe oordopjes:D

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

Reg. datum: 24 november 2005

quote:
Wiske schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:03:
[...]
Dankjewel voor de link. Die had ik nog niet gezien. :)

Ben het helemaal met je eens dat die van Sumajin er mooier uitzien.

Als ik naar de plaatjes kijk denk ik dat er wel meer omheen gedraaid zou kunnen worden dan wat nu gedaan is. Hoeveel in lengte dat dan is, weet ik natuurlijk niet. Is het voor jou een oplossing om 2 van die "cord managers" te gebruiken?

Met een leuke paarse en oranje kan je je kabeltje aardig "oppimpen". Of afhankelijk van je stemming een andere kleurencombinatie gebruiken ;)

Ik weet niet of ze ook in de winkel te koop zijn. Misschien zou je dan kunnen uitproberen hoeveel kabel je eromheen kan doen.

weet iemand of ze in de winkel te koop zijn?
Ik heb de sharp md33's , maar daar moest ik dus noodgedwongen een verlengkabel aandoen, omdat ik anders maar in 1 oor geluid had, maar nu is mijn draad dus 1,90m ofzo denk wel.
Maar ik ga morgen wel even naar de dixons, kijken of ze ze daar verkopen, maar ik denk het niet.

Verder wel jammer dat als ik ze bij apple moet bestellen ik rood zwart en wit krijg, ik had liever 2 zwarte in ieder geval gehad.

www.apple4me.nl

ik ben zelf in het bezit van de zwarte ex 71 SL doppen. Nu ben ik gister me medium dopje verloren :S
Iemand die nog 2 stuks medium over heeft? Heb er evt wel 7,50 euro over incl verzenden

Please stuur een PM als je wat hebt

Sony KDL-40V3000 + PS3

MSc.
Reg. datum: 31 mei 2001

quote:
knny schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:00:
ik ben zelf in het bezit van de zwarte ex 71 SL doppen. Nu ben ik gister me medium dopje verloren :S
Iemand die nog 2 stuks medium over heeft? Heb er evt wel 7,50 euro over incl verzenden

Please stuur een PM als je wat hebt

Ik ben laast een small verloren, heb nu "tegen m'n zin" medium doppen eropgedaan. Volgens mij kun je zo ook gewoon in een enveloppe duwen (goed dichtplakken!) kun je ze voor 0,39 verzenden :)

Even kijken of je een mailadresje in je profiel hebt...s

you've got mail!

steveman wijzigde dit bericht 26-01-2006 18:04 (4%)

Gratis relatietest: Zeg alles wat je partner zegt na in een hoog piepstemmetje.

Reg. datum: 12 januari 2006

quote:
Ashvind schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:06:

Offtopic: ik sta op het punt om deze doppen te bestellen via bluetin. Daar kun je het geld gewoon overmaken naar een Duitse bankrekening. In Nederland zullen ze vast nooit meer leverbaar worden (zijn ze wel geweest namelijk).

Reg. datum: 11 september 2004

quote:
LVGH schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:30:
[...]

Offtopic: ik sta op het punt om deze doppen te bestellen via bluetin. Daar kun je het geld gewoon overmaken naar een Duitse bankrekening. In Nederland zullen ze vast nooit meer leverbaar worden (zijn ze wel geweest namelijk).
offtopic: waar..?

x

Wie kan mij wat vertellen over de volgende doppen?

Etymotic ER-6i
Shure E2c en Shure E3c

Ik heb een iPod 5th Generation, en mijn muziekstijl is voornamelijk bas. maar ook andere muziek zoals Coldplay enz.

Of zouden jullie andere dopjes aanraden? De Shure E2c schelen 40 euro en de Etymotic is ongeveer 5 euro goedkoper dan de Shure E3c. (voor de prijs die ik kan krijgen)

Ik hoop dat jullie kunnen helpen :)

Reg. datum: 11 september 2004

quote:
dsonnaville schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:11:

Etymotic ER-6i
Shure E2c en Shure E3c

Ik heb een iPod 5th Generation, en mijn muziekstijl is voornamelijk bas. maar ook andere muziek zoals Coldplay enz.

Of zouden jullie andere dopjes aanraden? De Shure E2c schelen 40 euro en de Etymotic is ongeveer 5 euro goedkoper dan de Shure E3c. (voor de prijs die ik kan krijgen)

Als je de topics van Wat zijn goede oordopjes? doorzoekt kom je al een heel eind.
Waar kun jij ze voor die prijs krijgen?:>

x

ja ik vraag het omdat ik een speciale vraag heb, aan zo'n antwoord heb ik niks (sorry:P)

Reg. datum: 12 januari 2006

quote:
offtopic: bluetin.com ;)

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
dsonnaville schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:11:

Etymotic ER-6i
Shure E2c en Shure E3c

Cool, een nieuwe muziekstijl :Y) . Je kunt eigenlijk alles al vinden in het topic, dan kun je zeggen ik neem dopje x of dopje y, want ... . Daar kunnen wij dan commentaar op geven.

Maar koop gewoon de Shure E2C en je bent tevreden. Evt. kun je ook de Etymotics overwegen maar die zijn vrij oncomfortabel.

Btw, als je echt bass wil dan ga je voor de Super.fi 5 EB :*)

Hoedje wijzigde dit bericht 27-01-2006 09:16 (10%)

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Reg. datum: 17 juni 2000

Momenteel ook in het bezit van de Creative EP-630. Ik moet zeggen dat die bass geniaal is :)
Het valt mij overigens op dat de lagere bassen net wat harder gaan dan de hogere. Hoe dan ook, hij gaat inderdaad erg laag voor een gewoon oortelefoontje. Zeer lage bassen klinken echt erg strak alsof je een goede subwoofer in de huiskamer hebt, alleen zonder trillingen :) Gelukkig gaat de bass op een gegeven moment niet lineair mee met het geluid(volume), anders zou het idd gewoon te overdreven worden.

Uitgebalanceerd is het ook zeker qua geluid, en daardoor is muziek luisteren gewoon een stuk leuker. Momenteel luister ik via de pc, omdat ik nog een MP3 speler ga aanschaffen gezien ik mijn telefoon te groot vind voor een (sport) mp3 speler.
Reg. datum: 31 augustus 2004

quote:
thnx man!

KCFPJKE

Reg. datum: 24 februari 2005

Nou, ik heb de gok maar eens gewaagd en de Shure E4c besteld (Ebay). Ik heb de E3c al, en ben daar redelijk tevreden over, alleen het grotendeels ontbreken van het hoogste deel van het frequentiespectrum bleef toch irriteren; dit liet zich niet goed corrigeren met de equalizer. De wat zwakkere bas was naar mijn smaak wel netjes te versterken. Naar ik begrepen heb loopt het hoog van de E4 verder door. Ik ben benieuwd...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: