Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 juli 2005

wil je echt goeie oordopjes.. kijk dan eens naar Altec Lansing Inmotion IM716 HD Noise Free Ear pads of de Altec Lansing IM616 HD
(check ebay)

R

Reg. datum: 11 september 2004

Hallo
Ik zoek vervangers voor mijn Sony EX71Sl oordopjes waarvan de bedrading slijtage plekken verstoond.

Ik zit te twijfelen tussen de volgende twee: Creative EP630 en de Sennheiser CX300.
Welke komt in de richting van de Sony EX71SL? Want dat waren goede oordoppen, maar de bedrading vond ik slecht, of hebben de Creative EP630 en de Sennheiser CX300 ook zo'n soort bedrading? Ik bind de oordoppen gewoon rond m'n iPod en daar moeten mn nieuwe oordoppen dus wel tegen kunnen...

x

quote:
Jaspur schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:42:
Hallo
Ik zoek vervangers voor mijn Sony EX71Sl oordopjes waarvan de bedrading slijtage plekken verstoond.

Ik zit te twijfelen tussen de volgende twee: Creative EP630 en de Sennheiser CX300.
Welke komt in de richting van de Sony EX71SL? Want dat waren goede oordoppen, maar de bedrading vond ik slecht, of hebben de Creative EP630 en de Sennheiser CX300 ook zo'n soort bedrading? Ik bind de oordoppen gewoon rond m'n iPod en daar moeten mn nieuwe oordoppen dus wel tegen kunnen...
hoorde dat volgens sommige mensen dat de EP630 iets voller klonk als de EX71. Dat zijn zover ik gelezen heb de beste oordopjes voor zo 'weinig' geld.

hxk-clan wijzigde dit bericht 23-01-2006 18:58 (6%)

Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B

Owner of Ceramic White PSP

Is er eik veel verschil tussen L-Vormige en Rechtopstaande plug, laatsgenoemde vangen meer weerstand wat er misschien voor zorgt dat de ingang van je Device sneller lam maakt.

Maar zijn er nog meer voor- en/of nadelen van de L-vormige tov rechtopstaande, waar gaan jullie persoonlijk voor.

Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400

Het Algemene Screen-Protector Topic

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
Jaspur schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:42:
Hallo

tussen die 2 hoef je niet te twijfelen, wil je een rechte plug en een creative logotje neem de EP-630 of als je een L vormige wilt de Sennheiser (en je krijgt ook hun logotje) verder zijn het allebei Sharp MD-33 clones

-is al verteld zie ik net :X moet leren lezen :X

maar het is persoonlijk, heb je een kleine 4kantachtige flash mp3-speler (die je op alle manieren in je zak kan steken :P)? ga voor een L vormige, heb je een 'grote' HD player (als bijv. een iPod, Creative Zen Micro of Sleek, die vorm) die de ingang als je hem in je zak steekt (wat dan maar op 1 manier kan) naar boven heeft? ga voor een rechte

oja, een L vormige op een eerder genoemde HD player gaat beter dan een L vormige op z'n klein dingetje, persoonlijk vind ik de rechte dan nog wat mooier zitten maar een L vormige is wat meer 'all-round'

GoldenSample wijzigde dit bericht 23-01-2006 19:52 (28%)

Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

geen
Reg. datum: 04 november 2000

quote:
GoldenSample schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:48:
[...]

maar het is persoonlijk, heb je een kleine 4kantachtige flash mp3-speler (die je op alle manieren in je zak kan steken :P)? ga voor een L vormige, heb je een 'grote' HD player (als bijv. een iPod, Creative Zen Micro of Sleek, die vorm) die de ingang als je hem in je zak steekt (wat dan maar op 1 manier kan) naar boven heeft? ga voor een rechte

Het probleem bij mij is dus dat ik een recht plugje had (Sennheiser MX450) op een Zen Sleek en het kabeltje NOG heel snel brak.

Maar ik hoor nu dus pas voor het eerst dat die Sennheisers regelrechte clones zijn van die EP-630, is dit ook ZEKER weten het geval met de kwaliteit van het geluid? Dus is de kwaliteit van de Sennheisers gelijk aan die EP-630?

Als dit zo is, dan ga ik toch voor de Sennheisers, want ik durf het niet zo goed aan met de rechte plugjes. Nu alleen ff kijken waar ik hem makkelijk kan krijgen.

Athlon700, Asus K7V, 192 sdram, Club-3d ATI Radeon 7500 64 DDR Ram Tv-out; Laptop: 1,5 Ghz Centrino, 256 mb ram, Radeon mobility 9700.

quote:
Freak187 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:51:
[...]

Maar ik hoor nu dus pas voor het eerst dat die Sennheisers regelrechte clones zijn van die EP-630, is dit ook ZEKER weten het geval met de kwaliteit van het geluid? Dus is de kwaliteit van de Sennheisers gelijk aan die EP-630?
Daar wil ik ook wel even zekerheid over krijgen dan :) Want de specificaties @ mp3man zijn niet echt hetzelfde.. Andere getallen, want meer zie ik er niet van. B)

x

Owner of Ceramic White PSP

Hij is nog niet echt uit en er zijn nog niet echt reviews van, maar er word vanuitgegaan dat ook dit een ripoff is.

Kwestie van wachten, had ergens gelezen dat hij in Februarie naar Engeland kwam dus...

Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400

Het Algemene Screen-Protector Topic

quote:
JunkieXP schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:57:
Hij is nog niet echt uit en er zijn nog niet echt reviews van, maar er word vanuitgegaan dat ook dit een ripoff is.

Kwestie van wachten, had ergens gelezen dat hij in Februarie naar Engeland kwam dus...

Oké :)
Maar overal op internet zijn ze niet leverbaar. |:( Iemand die ze misschien in de winkel heeft zien liggen?

Jaspur wijzigde dit bericht 24-01-2006 16:30 (18%)

x

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
Freak187 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:51:
[...]

Het probleem bij mij is dus dat ik een recht plugje had (Sennheiser MX450) op een Zen Sleek en het kabeltje NOG heel snel brak.

Als dit zo is, dan ga ik toch voor de Sennheisers, want ik durf het niet zo goed aan met de rechte plugjes. Nu alleen ff kijken waar ik hem makkelijk kan krijgen.
hier heb ik met mijn EP-630 + Zen Sleek geen last van tot nu toe.. en ik heb het 'overschot' draden ook 'gewoon' in m'n zak gepropt, bij de EP's zit een erg soepel draad (voelt 'rubber achtig')

Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

Reg. datum: 13 oktober 2004

het volgende: ik heb een iPod 5th Generation en wil betere oordoppen halen. twijfel tussen volgende:

Etymotic Er6i ~60 Euro
Shure E2 ~45 Euro
Shure E3 ~75 Euro
Sharp MD-33 ~35 Euro

Mijn muziek stijl is voornamelijk trance maar ook luister ik gewoon naar muziek als coldplay enzo.
welke zouden jullie nemen als je mij was? ik kan er zoiezo goedkoop aankomen dus dan is het prijsverschil al minder. hebben jullie nog alternatieven?

Reg. datum: 23 april 2004

quote:
dsonnaville schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:20:
het volgende: ik heb een iPod 5th Generation en wil betere oordoppen halen. twijfel tussen volgende:

Etymotic Er6i ~60 Euro
Shure E2 ~45 Euro
Shure E3 ~75 Euro
Sharp MD-33 ~35 Euro

Mijn muziek stijl is voornamelijk trance maar ook luister ik gewoon naar muziek als coldplay enzo.
welke zouden jullie nemen als je mij was? ik kan er zoiezo goedkoop aankomen dus dan is het prijsverschil al minder. hebben jullie nog alternatieven?
Waar haal je die prijzen vandaan?

Aangezien ik benieuwd ben welke sleeves jullie het lekkerst vinden zitten, even een poll:

Poll: Welke sleeves gebuik je icm je Shures?
Flex-sleeves
Soft flex-sleeves
Foam-sleeves
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=112043&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

quote:
suspect schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:46:
[...]

Waar haal je die prijzen vandaan?
via ebay.com :) maar dat was mijn vraag niet..

Discothéque! Boom cha!
Reg. datum: 26 oktober 2001

heb vandaag mijn Shure E3c dopjes binnengekregen en dat is echt een hele verbetering zeg. Gebruik zelf de gele foampjes nu en dat gaat lekker. Heb gelijk maar 2 setjes erbij besteld en ook die tri-flex dingen kijken wat beter bevalt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

quote:
dsonnaville schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:53:
[...]

via ebay.com :) maar dat was mijn vraag niet..

Een collega van me heeft die Etymotics,maar de sleeves die daar bij zitten 'kunnen' behoorlijk gaan irriteren in je oren.
Persoonlijk zou ik voor de 1 van de Shures gaan, afhankelijk van wat je eraan uit wil geven.

Bedoel je op eBay toevallig 'nachy1818'?
Hoe er dan rekening mee dat door de verzendkosten en verzekering de prijs behoorlijk omhoog gaat.

quote:
suspect schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:03:
[...]

Een collega van me heeft die Etymotics,maar de sleeves die daar bij zitten 'kunnen' behoorlijk gaan irriteren in je oren.
Persoonlijk zou ik voor de 1 van de Shures gaan, afhankelijk van wat je eraan uit wil geven.

Bedoel je op eBay toevallig 'nachy1818'?
Hoe er dan rekening mee dat door de verzendkosten en verzekering de prijs behoorlijk omhoog gaat.
ja die bedoel ik ja :r

quote:
Vanwaar die smiley?

dat ik van die verzendkosten baal

quote:

Ik had laatst bij hem de E2G's besteld, maar door de verzending en verzekering werd de prijs precies verdubbeld.
Het totaal kwam omgerekend uit op bijna ¤70,- maar dat is nog steeds goedkoper dan wanneer je ze hier in Nederland zou bestellen.
En die E2G's zijn hier ook nog niet eens leverbaar.

zijn de oordopjes wel helemaal origineel ? wat is eigenlijk het verschil tussen die game uitvoering en de c uitvoering? welke is beter slechter als je daar over kunt spreken

Reg. datum: 12 september 2005

Ik heb nu ongeveer 4 maanden mijn creative EP 630. Ik heb ze gekocht nadat mijn Sony EX-71(mijn 2e setje) alweer een braadbreuk had. Maar sinds gister hebben, jawel, mijn creative's ook een draadbreuk :( Ik twijfel eigenlijk of hier garantie op zit, bij sony heb ik na veel pijn en moeite een nieuw setje gekregen, maar ik heb geen flauw idee hoe de service van creative is.

Ik word het wel zat om elke paar maanden nieuwe oordopjes te moeten gaan kopen...
Is het misschien verstandiger om naar wat duurdere oordopjes te gaan kijken (met een kwalititief betere draad, shure E2 bijvoorbeeld?), of moet ik gewoon leren wat zuiniger te zijn?

quote:
dsonnaville schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:03:
zijn de oordopjes wel helemaal origineel ? wat is eigenlijk het verschil tussen die game uitvoering en de c uitvoering? welke is beter slechter als je daar over kunt spreken

De dopjes zaten gewoon keurig in de originele gesealde verpakking, dus daar is niks mis mee.
Technisch gezien zijn de C en G identiek, dus het zal wel weer een marketingtruc zijn.
quote:
Ixtince schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:23:
Ik word het wel zat om elke paar maanden nieuwe oordopjes te moeten gaan kopen...
Is het misschien verstandiger om naar wat duurdere oordopjes te gaan kijken (met een kwalititief betere draad, shure E2 bijvoorbeeld?), of moet ik gewoon leren wat zuiniger te zijn?
De Shures hebben een dikke stugge draad, dus die zal niet zo snel stuk gaan.

aka MrShoarmabroodje
Reg. datum: 25 mei 2003

quote:
Ixtince schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:23:
Ik heb nu ongeveer 4 maanden mijn creative EP 630. Ik heb ze gekocht nadat mijn Sony EX-71(mijn 2e setje) alweer een braadbreuk had. Maar sinds gister hebben, jawel, mijn creative's ook een draadbreuk :( Ik twijfel eigenlijk of hier garantie op zit, bij sony heb ik na veel pijn en moeite een nieuw setje gekregen, maar ik heb geen flauw idee hoe de service van creative is.

Ik hoor eigenlijk maar weinig van EP 630's met draadbreuk. In ieder geval kan ik wel zeggen dat Creative een behoorlijk goede service heeft, en ik zou niet verwachten dat ze moeilijk gaan doen. :)

Rik

Belgian wacko
Reg. datum: 07 juli 2005

quote:
belblade schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:04:
hallo,

kort vraagje: ik zoek oordopjes oid voor mijn mp3-speler voor tijdens het sporten (lopen en fietsen)

zijn er hier uit dit topic die daarvoor gepast zijn ? (dwz: blijven zitten tijdens bewegen en redelijk "zweet-bestendig) , budget ligt rond de 35-40 euros, kwaliteit hoeft niet DE top te zijn maar gewoon goed ...

thanks
blade
niemand die hier ervaring mee heeft ? mijn huidige seinheiser mx400 zijn er echt niet geschikt voor helaas ...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: