x
Hoedje wijzigde dit bericht 27-01-2006 18:46 (53%)
Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.
Huh, als ik dat zo zie is de E2g hetzelfde als de E2c black.quote:Hoedje schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:45:
Kijk is op de Shure site, de E2C zijn tegenwoordig ook in zwart en anders heb je nog de E2G. Neem contact op met de winkel waar je ze wil kopen, ik neem aan dat alle winkels deze uitvoeringen kunnen leveren.
x
Nee, bijna hetzelfdequote:Jaspur schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:55:
[...]
Huh, als ik dat zo zie is de E2g hetzelfde als de E2c black.
Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.
quote:Hoedje schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:58:
[...]
Nee, bijna hetzelfdede E2g heeft een korter snoer en een andere plug.
Oo, oke
Ik heb mp3man even gemaild of ze de E2c ook in het zwart hebben.
Volgens mij lees ik hier allemaal goed ervaringen met Shure E2c?
Zijn ze trouwens vergelijkbaar qua kwaliteit enzo met de Sennheiser Cx300? (:
Jaspur wijzigde dit bericht 27-01-2006 19:13 (11%)
x
Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB
Hey, pssst: http://cgi.ebay.nl/New-Se...0QQtcZphotoQQcmdZViewItemquote:Jaspur schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:06:
[...]
Oo, oke![]()
Ik heb mp3man even gemaild of ze de E2c ook in het zwart hebben.![]()
Volgens mij lees ik hier allemaal goed ervaringen met Shure E2c?
Zijn ze trouwens vergelijkbaar qua kwaliteit enzo met de Sennheiser Cx300? (:
heeft iemand de logitech dopjes en wil ruilen van dopmaten zodat je nog een vervangende set hebt? ik gebruik de Mediums... wil de andere wel ruilen, mail maar ... mail staat in mijn profiel.
Toll, maar dat is de gaming versie.. (:quote:
x
x
Reg. datum: 12 januari 2006
Oh, welke krant? Zou ik wel willen lezen..quote:Jaspur schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:31:
Er stond vandaag stuk in de krant dat in ear oordoppen slecht voor je gehoor zijn.
quote:
Ok, maar waarom zou je de C-versie willen hebben?
Persoonlijk vind ik het een voordeel dat de G een haakse stekker heeft, en daardoor iets minder kwetsbaar is.
quote:Jaspur schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:31:
Er stond vandaag stuk in de krant dat in ear oordoppen slecht voor je gehoor zijn.
Wat natuurlijk onzin is. Het gaat enkel om de luchtverplaatsing, en deze is bij hetzelfde dB niveau hetzelfde bij in-ear, "gewone" doppen, een koptelefoon, of speakers. Ik denk dat in-ear doppen je oren sparen omdat je een minder hard volume nodig hebt om de omgevingsgeluiden te overstemmen. Natuurlijk, op te hard volume luisteren is slecht voor je, en bovendien ronduit dom.
En net als LVGH, welke krant? Ik wil best het artikel lezen.
digitalmind wijzigde dit bericht 28-01-2006 01:18 (7%)
Rik
Reg. datum: 10 oktober 2005
Er stond in dat oordopjes slecht voor je oren zijn, en "diepe" (in-ear dus) nog slechter! Omdat hetzelfde aantal decibel nog dichter op je trommelvlies geprojecteerd wordt.
In de praktijk is dit natuurlijk onzin omdat in-ear oordopjes isoleren, en je het volume dus met 50-70% kan verminderen.
Zo staat dat erniet, ik heb al meerdere mensen dezelfde zin horen zeggen. In-ears zijn slecht voor je gehoor is complete onzin. Het gaat erom dat de mensen het volume te hoog zetten en niet dat je met inears muziek luistert.quote:Jaspur schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:31:
Macbook Powered |2.0 C2D - 2GB ram|
Wat je vooral niet moet doen is langer dan 1nummer op hoog volume luisteren (Echt hoog) want dan meestal wen je zon beetje aan het volume en dan word het helemaal niks meer en blijf je eigenlijk hard luisteren zonder dat je het zo gouw in de gaten hebt. Zet je mp3speler bijvoorbeeld maar eens even uit (oordopjes ook uit oren) neem pauze en stop dopjes weer in je oren en zet je mp3speler weer aan, je zult dan merken dat het volume stuk hoger lijkt
edit:
vraagje...hoe krijg je in godsnaam die sleeves (zoiets waren ut tog?
hxk-clan wijzigde dit bericht 28-01-2006 11:24 (59%)
Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B
quote:Boris Jeltsin schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:27:
Het Parool! (regio Amsterdam)
Er stond in dat oordopjes slecht voor je oren zijn, en "diepe" (in-ear dus) nog slechter! Omdat hetzelfde aantal decibel nog dichter op je trommelvlies geprojecteerd wordt.
In de praktijk is dit natuurlijk onzin omdat in-ear oordopjes isoleren, en je het volume dus met 50-70% kan verminderen.
juist e word ook aangeraden met een iPod max 60% van het volume te beluisteren... met creative's is het mischien anders maar met mijn Zen Sleek en EP-630 in-ears luister ik stand 7 en hij kan tot 25 dat is 28% en men sluit inderdaad de ogen voor wat jij zegt...
en ja opschool enzo hoor ik ook veel mensen hun oren verkrachten door hem zo hard te zetten... maar ze moeten niet zeggen dat het 'altijd' is (word nu gesuggereerd)...
op Nu.nl is het nog mooier daar staat wat lulkoek bij dat het met een iPod erger zou zijn omdat men daar langer naar luisterd omdat de batarij langer mee gaat
ik heb een jaar of 4 terug een MP-3 speler gekocht (MPman F-70 voor de kenner) en die deed 50 uur op een penlite, dat zie ik een iPod niet doen (een willekeurige andere HD speler ook niet maar de gemiddelde iPod heeft zeker niet de beste battarij in HD mp-3speler land)
Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud
Is dat t enige verschil dan? Is toch ook andere plug, langere. Toch?quote:suspect schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 00:31:
[...]
Ok, maar waarom zou je de C-versie willen hebben?
Persoonlijk vind ik het een voordeel dat de G een haakse stekker heeft, en daardoor iets minder kwetsbaar is.
x
quote:Jaspur schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:12:
[...]
Is dat t enige verschil dan? Is toch ook andere plug, langere. Toch?
Nee, de de plug is hetzelfde, maar dan haaks.
En het snoer is volgens mij iets korter.
Edit:
Ik heb net even gezocht naar plaatjes van de E2C,maar die blijkt ook een haakse plug te hebben, dus ik weet niet wat Hoedje dan bedoelt met een andere plug.
Marco wijzigde dit bericht 28-01-2006 14:31 (24%)
Met plug bedoel ik dat wat IN de mp3speler moet. Die van game dingen zijn toch langer?quote:suspect schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:19:
[...]
Nee, de de plug is hetzelfde, maar dan haaks.
En het snoer is volgens mij iets korter.
Edit:
Ik heb net even gezocht naar plaatjes van de E2C,maar die blijkt ook een haakse plug te hebben, dus ik weet niet wat Hoedje dan bedoelt met een andere plug.
x
Even over de E2C en E2g discussie:
Bijv. bij deze review zeggen ze dat de *c en *g versies ander geluid geven, http://reviews.designtechnica.com/review3355.html.
Echter dat klopt gewoon niet, in dit draadje zie je de reactie van Sugarfried, dat is een werknemer van Shure. Daarom staat ook op de officiele Shure pagina het volgende:
Tot slot quote ik nog iemand van head-fi:quote:"utilize the same technology as the original E Series, the E2g combines sound isolating sleeves with high-performance Dynamic MicroDriver technology to deliver full-range audio while blocking outside noise. Lightweight and compact, the E2g is optimized for compatibility with your Sony PSP and is also the ideal upgrade for other portable entertainment devices, including MP3, DVD and CD players."
quote:"The difference between the new Shure gamer line, eg., E4g, is just a shorter cord, smaller plug, and shiny black color, they sound exactly the same."
Aangezien Shure de gewone E lijn heeft geschrapt, heb je alleen nog de volgende modellen:
E2c
E2c (zwart)
E2g
E3c
E3c (zwart)
E3g
E4c
E4c (zwart)
E4g
E5c
E500 (moet nog uitkomen)
Bij de g versies is de plug anders en de kabel korter, verder zijn de oordopjes zelf 100% hetzelfde en klinken ze dus ook hetzelfde
quote:Jaspur schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:46:
[...]
Met plug bedoel ik dat wat IN de mp3speler moet. Die van game dingen zijn toch langer?
Dat snap ik, maar een plug kan niet langer zijn.
Alle 3,5mm jackplugs zijn even lang, anders zouden ze ook niet universeel zijn.
Het enige verschil wat er soms in kan zitten is dat sommige 4-polig zijn ipv 3.
Dit is bijvoorbeeld als er in het snoer een afstandsbediening zit.
Hiermee bedoelen ze waarschijnlijk dat de plastic/rubber behuizing van de plug kleiner is.quote:"The difference between the new Shure gamer line, eg., E4g, is just a shorter cord, smaller plug, and shiny black color, they sound exactly the same."
Inderdaadquote:suspect schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:45:
Hiermee bedoelen ze waarschijnlijk dat de plastic/rubber behuizing van de plug kleiner is.
Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B
Afterhours | DeepFM | theJazz | Chill.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last
Dit topic is gesloten.