I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 20
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:jOzh schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:56:
[...]
B&W heeft dat ook, van die belachelijke prijzen voor hun stands.
Hey maar Daklem, waarom ga je je puur richten op stereo, valt je Arcam set niet te combineren met HT?
Het was prima te combineren, maar vanwege gebrek aan plaats heb ik besloten om mijn HT weg te doen.
Film in stereo incl. subwoofer klonken alsnog erg fijn en vond het lekker klinken.
Upgrades voor stereo zijn minder belastend dan voor je HT set. Dat was ook 1 van de redenen. Uiteindelijk kostenbesparing
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
quote:kippekop schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:54:
[...]
Waarom ga je dan niet voor de concerto's eigenlijk?? Ik vind 500 euro voor iets dat geen geluid produceert nogal duur...
de concerto's kosten 2.350 per paar. De concertinos incl stands in kleur zwart, 1.450.
Vind ik nogal een groot verschil
Ik heb het inderdaad over de Domus seriequote:zimbab schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:33:
[...]
Sommige dingen kunnen toch ook een estetische functie vervullen? Ik zou die stands ook kopen als ik die speakers zou hebben.....ze hóren er gewoon bij vind ik. En je kan ze eventueel ook later nog een keer halen...hoeft niet per sé tegelijk met de speakers zelf. Bovendien is de Concerto echt wel een stuk duurder dan de Concertino inclusief stands.
We hebben het trouwens toch wel over de Domus serie hè? Of ga je de "oude" Concertino tweedehands kopen?
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

JVC AV-28X5BU
Mooie tv, heerlijk beeld. En dat geluid, zit veel meer in dan ik had verwacht.
overzicht foto:

Volgende maand ofzo als ik weer geld heb even gaan kijken voor een passend meubel. En een DTS receiver, dat 'dolby surround' van ~8 jaar geleden is 10x nix
^^
Ik vraag me af of het echt nuttig is geld uit te geven aan het geluid in zo'n kleine kamer.quote:GrandMasterYu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:47:
[...]En een DTS receiver, dat 'dolby surround' van ~8 jaar geleden is 10x nix
Je hoeft echt geen grote kamer te hebben om van DTS te kunnen genieten hoor, vraag maar aan Tom Swinnen. Overigens blijft men meestal niet 10 jaar in hetzelfde kamertje wonenquote:BlackJack schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:15:
[...]
Ik vraag me af of het echt nuttig is geld uit te geven aan het geluid in zo'n kleine kamer.
^^
Bel de landmacht eens. Is je kamer ook meteen een stuk groterquote:GrandMasterYu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:47:
Idd, ik wil gewoon een mortier achter me kunnen horen fluiten/vallen
Heeft die VCR van jou (als je dat ding uberhaupt nog gebruiktquote:GrandMasterYu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:47:
Vanochtend me nieuwe tv binnen gekregen
[afbeelding]
JVC AV-28X5BU
overzicht foto:
[afbeelding]
Volgende maand ofzo als ik weer geld heb even gaan kijken voor een passend meubel. En een DTS receiver, dat 'dolby surround' van ~8 jaar geleden is 10x nix
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
Ja die is afgeschermd. Gebruik em eigenlijk alleen nog maar om tv-geluid naar me receiver te pompen, hoewel me nieuwe tv nu een audio-out heeft word ie eigenlijk overbodig...quote:The_Eagle schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:52:
[...]
Heeft die VCR van jou (als je dat ding uberhaupt nog gebruikt) geen last van de magnetische straling die van je sub afkomt? Of is die sub magnetisch afgeschermd? Kan me anders voorstellen dat je VCR + de evt band die er in zit dat nit zo leuk zal vinden
Mike wijzigde dit bericht 31-01-2006 14:55 (56%)
^^
quote:GrandMasterYu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:47:
Vanochtend me nieuwe tv binnen gekregen
[afbeelding]
JVC AV-28X5BU
overzicht foto:
[afbeelding]
Slogan voor je kamer:
"Who needs a remote anyway?Everything in control with the touch of you toe!"
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
quote:zimbab schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:36:
Wil je ze in teak of in het zwart hebben Daklem? Niet dat het veel uitmaakt....beide versies zien er super uit!
Teak ziet er heel erg stijlvol uit, maar pianolak zwart is ook wel heel erg mooi!
Ben er dus nog niet helemaal over uit!
Pianolak -oei oei, laat kippekop het maar niet horen!quote:Daklem schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:32:
[...]
Teak ziet er heel erg stijlvol uit, maar pianolak zwart is ook wel heel erg mooi!
Ben er dus nog niet helemaal over uit!
Mooi zitten? Barcelona chair!
Het worden ook niet zijn speakers, maar die van mijquote:Mosez schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:20:
[...]
Pianolak -oei oei, laat kippekop het maar niet horen!
Reg. datum: 29 maart 2004
quote:Mosez schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:20:
[...]
Pianolak -oei oei, laat kippekop het maar niet horen!
Terecht!
Nee ik heb ze al in zwart pianolak (de concerto's dan) gezien op htforum, maar ik vind ze toch wel enorm veel mooier in teak, wel weer duurder...
jorg
Op zo'n bedrag maakt die 100 euro ook niet meer uitquote:kippekop schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:08:
[...]
Terecht!![]()
Nee ik heb ze al in zwart pianolak (de concerto's dan) gezien op htforum, maar ik vind ze toch wel enorm veel mooier in teak, wel weer duurder...
TV: Philips 28PW5407 70cm scherm, 50hz

AUDIO: Creative Inspire digital 5500, 5.1
DVD: Philips DVD 612

de rear speakers

M'n bed/bank idee. momenteel aan het leren voor tentamen dus vandaar de boeken

M'n boxsets staan op dit plankje. CSI, ER en 24.

Ik heb aardig wat geld opgespaart ben van plan m'n audio systeem te vervangen. Voor deze speakertjes krijg ik denk ik nog wel 50 euro, dat zou mooi meegenomen zijn.
M'n oog is gevallen op de Harman/Kardon AVR130

Die wil ik combineren met speakers van JBL:
Voor LF, RF, LR, RR: JBL balboa

De JBL balboa voor de Centerspeaker:

En de subwoofer moet ik nog uitkiezen, maar een logische keuze zou natuurlijk zijn, de balboa subwoofer:

Eerst moet ik m'n kamer nog gaan verbouwen om dit alles zo mooi op z'n plek te krijgen en ik denk dat ik de muren ook even een likje verf geef. Kamer is nu 3 tinten wit/geel, en dat past wel mooi bij de speakers.
Nog een vraag, receivers ed zijn in het buitenland meestal goedkoper te krijgen dan hier. Ik wil m'n speakers in NL halen, maar het goedkoopste waarvoor ik die receiver heb zien staan is 298 euro.
Weet iemand een online shop in duitsland oid waar deze receiver waarschijnlijk goedkoper is?
"En je vraagt je af, heb ik getekend voor een pakket?" ~Janneke je bent geweldig!!!~
quote:Roland_EM25 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:13:
Momenteel heb ik het volgende als ht:
TV: Philips 28PW5407 70cm scherm, 50hz
[afbeelding]
AUDIO: Creative Inspire digital 5500, 5.1
DVD: Philips DVD 612
[afbeelding]
de rear speakers
[afbeelding]
M'n bed/bank idee. momenteel aan het leren voor tentamen dus vandaar de boeken
[afbeelding]
M'n boxsets staan op dit plankje. CSI, ER en 24.
[afbeelding]
Ik heb aardig wat geld opgespaart ben van plan m'n audio systeem te vervangen. Voor deze speakertjes krijg ik denk ik nog wel 50 euro, dat zou mooi meegenomen zijn.
M'n oog is gevallen op de Harman/Kardon AVR130
[afbeelding]
Die wil ik combineren met speakers van JBL:
Voor LF, RF, LR, RR: JBL balboa
[afbeelding]
De JBL balboa voor de Centerspeaker:
[afbeelding]
En de subwoofer moet ik nog uitkiezen, maar een logische keuze zou natuurlijk zijn, de balboa subwoofer:
[afbeelding]
Eerst moet ik m'n kamer nog gaan verbouwen om dit alles zo mooi op z'n plek te krijgen en ik denk dat ik de muren ook even een likje verf geef. Kamer is nu 3 tinten wit/geel, en dat past wel mooi bij de speakers.
Nog een vraag, receivers ed zijn in het buitenland meestal goedkoper te krijgen dan hier. Ik wil m'n speakers in NL halen, maar het goedkoopste waarvoor ik die receiver heb zien staan is 298 euro.
Weet iemand een online shop in duitsland oid waar deze receiver waarschijnlijk goedkoper is?
Leuk uitziende speakertjes van JBL, nieuwe serie oid?
Verder kan je voor winkel in duitsland kijken op www.preissuchmachine.de of www.guenstiger.de (guenstiger is in feite preissuchmachine). Succes
Overigens is 298 euro volgens mij wel een nette prijs voor die reciever.
\_Specs_/ [b]
298euro is volgens mij idd de laagste prijs die er is. Geen probleem natuurlijk, als de receiver maar degelijk is. Ik ga er natuurlijk altijd op vooruit als je het vergelijkt met wat ik nu heb!
Die balboa serie is idd een vrij nieuwe serie. Zijn niet eens zo duur, 2 stuks balboa 10 zijn ongeveer 150 euro. Ik ben nog aan het kijken of ik het geld en de ruimte heb om misschien als front deze te kopen:
De balboa 30, standing speaker

Een link naar de serie:
http://www.jbl.com/home/products/series.aspx?SerId=BAL
"En je vraagt je af, heb ik getekend voor een pakket?" ~Janneke je bent geweldig!!!~
Waar kan je die oa halen/beluisteren ?
Dat lijkt me wel een mooie set als vervanging van mijn te grote fronts
..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..
Ik heb ze bij hem beluisterd.
Ik ga morgen even langs de MM rotterdam. Misschien dat ze daar staan, misschien neem ik ze dan wel gelijk mee!
quote:ZiegoM schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:23:
[...]
Leuk uitziende speakertjes van JBL, nieuwe serie oid?
Verder kan je voor winkel in duitsland kijken op www.preissuchmachine.de of www.guenstiger.de (guenstiger is in feite preissuchmachine). Succes
Overigens is 298 euro volgens mij wel een nette prijs voor die reciever.
Als ik daar ga zoeken (zit zelf ook aan een HK setje te denken namelijk) kom ik als goedkoopste toch in NL uit
Pick2pay:
Balboa 5.1 set met 2 30'ers: 830,- euro, en die met alleen de kleintjes in 5.1: 689,- euro, beide ex verzend.
homecinemastore: Balboa 5.1 set met 2 30'ers: 1189,- eur, alleen de kleintjes: 741 euro. Wel incl verzendkosten, maar dan nog. Je maakt mij niet wijs dat je voor zon grote balboa set meer dan 360 euro aan verzendkosten kwijt bent
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
quote:The_Eagle schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:32:
[...]
Als ik daar ga zoeken (zit zelf ook aan een HK setje te denken namelijk) kom ik als goedkoopste toch in NL uitProbeer de site van Pick2pay.nl eens. Zitten soms echt ver onder de winkelprijs. HK AVR135 doet daar 377,- ex verzendkosten. ter indicatie: homecinemastore doet voor die zelfde receiver op het moment 466,- Valt reuze mee dus
Pick2pay:
Balboa 5.1 set met 2 30'ers: 830,- euro, en die met alleen de kleintjes in 5.1: 689,- euro, beide ex verzend.
homecinemastore: Balboa 5.1 set met 2 30'ers: 1189,- eur, alleen de kleintjes: 741 euro. Wel incl verzendkosten, maar dan nog. Je maakt mij niet wijs dat je voor zon grote balboa set meer dan 360 euro aan verzendkosten kwijt bent
Ja, die ken ik ook. Daar had ik mijn vorige receiver vandaan.
Ik heb hem daar in Elst opgehaald, goede service!
\_Specs_/ [b]
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.