Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
L i m a schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:46:
ja dat weet ik. Ik ben nu nog wel even zoet nu ik die mental ray heb gevonden. Want ik krijg nu een foutmelding als ik caustics inschakel dat er geen caustics generators zijn...
Ik heb het even opgezocht maar vind niet meteen iets duidelijk

jupz dat klopt. die moet je per object aanzetten. Object selecteren en dan rechtermuisknop preference en dan mental ray tablad en dan generate caustics ofzo...

Tijd voor deeltje 32 trouwens...

robin222 wijzigde dit bericht 11-02-2006 22:50 (4%)

Dan kan iemand meteen de sp updaten met wat verse informatie. De huidige post is ook wat verouderd, vooral met het oog op de voor- en nadelen van de software.

Website
lordpalf of the flapdrols

Techno>Music

hehe, ondertussen de shadow nog wat afgewerkt. Dat was de laatste update voor vandaag.

L i m a wijzigde dit bericht 12-02-2006 00:16 (35%)

Techno>Music

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

Als iemand even een nieuwe topic aanmaakt, kan ik mijn volgende WIP tonen. Een wip aan het einde van een topic is ook niks :P
Techno>Music

ja das waar :P

Techno>Music

Ik wil het wel even doen, heb ff gedult moet nog ff zo'n plaatje voor er boven maken. Als de startpost later geupdate moet worden hoor ik dat wel. kwartiertje en dan ben ik klaar.

Nieuw topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1111281

robin222 wijzigde dit bericht 12-02-2006 00:57 (21%)

trepanatie is zóó kinderachtig

Dus jij wil VJ worden, zo doe je dat: VjAcademy

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws