Gathering of Tweakers

Quicksearch
Alanis Rulez! Ik trouwens ook

tegroen at tiscali punt nl moet gewoon werken hoor?? Wat vreemd zeg. Ben benieuwd!!!
Hmz, dat gebouwen script werkt niet bij mij :? Ik heb gewoon run gedaan in een nieuwe scene en niets veranderd aan de instellingen. Ik krijg dat progress ding te zien, maar mn computer voert dan niets uit (0%cpu). Of doe ik nu iets heel doms :?
Hier crashed hij ook, nu niet veel tijd om voor meer info te spitten (zo een college), maar als ik vanmidag weer thuis ben ga ik wel even kijken.

[Xbox 360 Gamertag] [Neejoh]
[www.miniwerk.nl] [Restauratie fotoblog Mini Cooper]

Je moet wel mijn max file openen wat ik al zei :P Of iig de losse tiles mergen met jouw scene (s1 tot 11, f1 tot 4, d1 en d2, dl1 en dl2 ofzo). Ik zal eens kijken of dat makkelijker kan, maar je hebt natuurlijk wel die meshes nodig :)
Helaas. Als ik de max file open zegt hij eerst dat ik eea van MentalRay mis. Als ik er dan voor kies om de file alsnog te openen zegt hij "failed to open C:/.. .max etc "
Heb je max 8 gebruikt?

Ja dat zal het zijn :P Shit eens even denken. Tips?? Export naar 3ds kan niet, dan behoudt hij de textures niet

Guillome wijzigde dit bericht 09-02-2006 13:49 (148%)

sinds vandaag "doe ik ook wat met 3d", heb 3dsmax7 geinstalleerd en ben bezig met de befaamde kruk-tutorial. Echter is mijn as bovenin veel minder gedraaid (twist) dan onderin. Heb de tutorial meerdere keren teruggelezen, maar ben niets vergeten. (waarschijnlijk is het toch ergens een kleine instelling, iets van evenredig-verdelen of zo).

Plaatje op imageshack (popups!)

verder is het een heel duidelijke tut, maar ik vind het wel jammer dat er niet bij staat wat elke stap nu precies doet. Meestal is het wel duidelijk, maar soms dus ook niet. Verder speel ik wel met de instellingen om zo meer/sneller te leren. tot nu toe erg leuk in iedergeval!

eperon wijzigde dit bericht 09-02-2006 14:12 (25%)

quote:
XLerator schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:52:
Je moet wel mijn max file openen wat ik al zei :P Of iig de losse tiles mergen met jouw scene (s1 tot 11, f1 tot 4, d1 en d2, dl1 en dl2 ofzo). Ik zal eens kijken of dat makkelijker kan, maar je hebt natuurlijk wel die meshes nodig :)
http://img138.imagevenue.com/loc206/th_a7200_buildingerror.jpg
Dat is een error die ik krijg als ik de spinners op hun default waarde laat.
Zodra ik de spinners draai doet hij het wel! :Y)

Gaaf scripje XL! Hij is nog neit erg snel maar er zit zeker wel een toekomst in lijkt me :)

Neejoh wijzigde dit bericht 09-02-2006 14:59 (8%)

Techno>Music

even een vraagje,
ik heb het tot nu toe niet nodig gehad maar ik kan precies mijn beeld niet draaien in perspectief?
Ik kan wel mijn model draaien maar dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Kan iemand me even helpen?
Ik werk in 3ds max 7

Techno>Music

HAY HAY HAY

ik druk altijd alt in en dan sleep ik met de linker muisknop.. rechtsonder zie je ook een icoontje er voor...

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

quote:
apNia schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:46:
ik druk altijd alt in en dan sleep ik met de linker muisknop.. rechtsonder zie je ook een icoontje er voor...
ik gebruik altijd alt + middle muisknop :7

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

Reg. datum: 17 januari 2006

wow dat ziet er realistisch uit
vraagje welk programma en welke renderer heb je gebruikt?

Reg. datum: 17 januari 2006

bedoelde eingelijk cola flessen op pagina 1

Techno>Music

bedankt voor men prob op te lossen guys!
dat cola flesje is niet echt moeilijk maar het is goed opgebouwd!netjes bedacht van de maker

Techno>Music

GoTzijdank!

Ik heb gisteren 3dsmax gedownload en ben begonnen met de tutorial van Oogst.
Nu probeer ik een hoofd te maken, heeft er iemand opbouwende kritiek?
Ik weet dat ik niet zo goed ben, maar ik moet het ooit leren...

http://i30.photobucket.com/albums/c341/maxedwin/natsmiletest.jpg

ps: serieuzer: Echt geniaal. http://forums.cgsociety.o...d.php?t=312216&page=5

Features wijzigde dit bericht 09-02-2006 21:13 (14%)

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

Tjeses, zulk mooi haar, zulke mooie ogen en wenkbrouwen, zo`n mooie huid, en dan dát gebit? :X
Haha, dat is een topic wat ik ook al een tijdje volg :)

XL, dat is Natalie Portman, kan hij er wat aan doen dat zij nooit wat aan haar tanden gedaan heeft? :D

Ik bedoel, tandvlees lijkt nep, de tanden vind ik niet bij het geheel passen, en dat die ene tand zo scheef staat, ok dat is haar fout :P ;)
Techno>Music

nog een vraagje, kan iemand me misschien even helpen met de instellingen voor dat coca cola flesje?
Ik wil graag de model nu bewerken zodat hij rendert als net echt glas.
Ik heb al een mail gestuurd naar de maker van de tutorial..maar kheb geen geduld :P

Techno>Music

Genius Or Madman?.. You Decide

quote:
Features schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:12:
Ik heb gisteren 3dsmax gedownload en ben begonnen met de tutorial van Oogst.
Nu probeer ik een hoofd te maken, heeft er iemand opbouwende kritiek?
Ik weet dat ik niet zo goed ben, maar ik moet het ooit leren...

[afbeelding]

ps: serieuzer: Echt geniaal. http://forums.cgsociety.o...d.php?t=312216&page=5

:| :| :| Damn... :/

Natalie O+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)

GoTzijdank!

quote:
Neejoh schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:35:
Haha, dat is een topic wat ik ook al een tijdje volg :)

XL, dat is Natalie Portman, kan hij er wat aan doen dat zij nooit wat aan haar tanden gedaan heeft? :D

Volg je ook het Matrix-robot topic?
Dat gevaarte is echt briljant. Alleen al hoe hij dat ding geanimeerd heeft.
Moet je maar 's naar zoeken als je het niet al volgt 8)

Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!

Nee eigelijk niet, maar is dat niet diezelfde die van 3Dpalace afkomt? Ben even de naam kwijt, maar de robots die de sentinals neer (proberen) te schieten? Die ken ik namelijk wel, onwijssssss geil om te zien :P

Neejoh wijzigde dit bericht 09-02-2006 22:38 (26%)

Techno>Music

Dit is dus men eerste plaatje die ik on line zet :p
ik heb wat gezocht achter dat glls en ik heb het gevonden. Maar ik ben dus absoluut niet tevreden met het resultaat.
Het material van dat glas is een raytrace waarvan ik alles op zwart stel behalve de transparency.
Nu is het resultaat niet echt gelijk het eerste flesje hier eens gepost op de 1ste pagina van dit topic.
Ook men plane is helemaal niet realistisch. ik heb 4 omni lichten gebruikt als verlichting.
graag c&c.

http://users.pandora.be/verswalm/testklein.bmp

L i m a wijzigde dit bericht 09-02-2006 23:33 (14%)

Techno>Music

quote:
L i m a schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:27:
Dit is dus men eerste plaatje die ik on line zet :p
ik heb wat gezocht achter dat glls en ik heb het gevonden. Maar ik ben dus absoluut niet tevreden met het resultaat.
Het material van dat glas is een raytrace waarvan ik alles op zwart stel behalve de transparency.
Nu is het resultaat niet echt gelijk het eerste flesje hier eens gepost op de 1ste pagina van dit topic.
Ook men plane is helemaal niet realistisch. ik heb 4 omni lichten gebruikt als verlichting.
graag c&c.

[afbeelding]
Sjek ff deze topic voor je glas http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1102015/0

Techno>Music

die heb ik al gecheckt
daaruit had ik mijn informatie. Als je kijkt op de 1ste pagina van dit topic dan zie je wat ik wil bereiken

edit:
ondertussen ik heb al een beter resultaat kunnen bereiken, en ik ben nu verder ana het experimenteren. Ik stel vooral vast dat als je het echt mooi wilt je ray traced shdows moet hebben ray traced reflection en refraction. En dan nog eens anti aliasing vna raytracen en advanced light aanzetten bij het renderen... Dan is je cpu al een heel eind bezig, en dat alleen voor een cola flesje?
Die ray traced reflection dat kan je vervangen door falloff. En die lightning maakt ook niet zo veel uit. Maar als je het echt nice wilt...

http://users.pandora.be/verswalm/test2klein.jpg

L i m a wijzigde dit bericht 10-02-2006 16:15 (97%)

Techno>Music

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws