Hoofdcategorieën
Topicacties

Oneens met de actie van een moderator? Post het hier

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

Reageer Nieuw Topic
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Het was ook niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
Zelfs voor de dood normalen dingen heeft hij wat te zeuren of veranderd/verwijderd hij mijn reactie
Ooit eens gewoon behulpzaam geweest ???? Nee, hij slaat er meteen met de hamer erop.

En daarbij, de grootse ezels en gekken hier op tweakers die alleen maar zitten ze zeiken over 100 dingen en denken of ze alles weten en zitten af te kraken....Daar hoor je Alt-92 niets over zeggen.

Daar werd nooit ingegrepen....... Het was puur alleen bij mij.
Dus in feiten maakt me niemand wijs dat hij geen schijnheilig engel is.
Hij steund just die ezel....
quote:
elevator schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:46:
[...]

alt-92 is inderdaad een moderator van Windows Clients. Ik ga je lijstje met alt-92's eigenschappen eventjes negeren omdat ik denk dat dat weinig constructief is.

[...]

Ik snap je redenatie, maar wij op GoT willen mensen ook gewoon niet helpen met warez, dat is een standpunt wat wij op GoT al best lang innemen en waar vaker discussie over is.

Over het algemeen laten we meer en meer toe door onze gebruikers de afgelopen jaren, maar mensen echt gaan helpen ("Je moet de BIOS crack hebben!") willen we gewoon echt niet - zo'n type forum zijn wij namelijk niet, dus dat alt-92 dat weghaalt is helemaal niet zo raar.

Ik ben nog even in je geschiedenis gedoken en ik zie daar ook deze weggehaalde reactie van jou: mysterieworld in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D...", en hoewel ik snap dat het niet leuk is dat je bericht gewist wordt, moet je ook begrijpen dat we een aantal regels hebben in dat soort grote topics waarbij we die enigszins 'streng' moeten handhaven om de topics voor iedereen interessant te houden.

Ik denk dat je niet moet denken dat alt-92 iets specifieks tegen jou heeft (dat lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk), we proberen als moderators er echter wel voor te zorgen dat het forum voor iedereen interessant blijft en daardoor zijn we soms best streng.

mysterieworld wijzigde dit bericht 24-06-2009 19:57 (8%)

Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

quote:
mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:51:
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Het was ook niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
Zelfs voor de dood normalen dingen heeft hij wat te zeuren of veranderd/verwijderd hij mijn reactie
Ooit eens gewoon behulpzaam geweest ???? Nee, hij slaat er meteen met de hamer erop.
Ik zie dat niet per se terug komen in je geschiedenis - wat ik al wel zei is dat we een aantal spelregels hebben waarbij we verwachten dat iedereen zich daar aan houd: we zijn namelijk als GoT iets te druk om uitzonderingen toe te staan :)

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Misschien hebben ze de geschiedenis ook maar gewist,
zou me echt niet verbazen....

Maar hoe dan ook waardeer ik jou reactie hier op deze forum.
De reden hiervoor is dat je nu toe nog best menselijk over komt.

Daarbij komt er ook bij, Dat ik al die jaren hier op tweakers toch best een bijdragen geleverd had in algemeen ten positieven, ook al ben ik hier niet zo bekend. Hoewel ik zeker ben dat de moderators mijn inmiddels wel wat langer kennen dan vandaag.

Hoe dan ook, het komt vaker voor dat mijn reacties zonder waarschuwing of melding verwijderd worden.
En daar ben ik al helemaal niet blij om.
quote:
elevator schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:56:
[...]

Ik zie dat niet per se terug komen in je geschiedenis - wat ik al wel zei is dat we een aantal spelregels hebben waarbij we verwachten dat iedereen zich daar aan houd: we zijn namelijk als GoT iets te druk om uitzonderingen toe te staan :)

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:05:

Hoe dan ook, het komt vaker voor dat mijn reacties zonder waarschuwing of melding verwijderd worden.
[...]
Ik heb welgeteld één (1) reactie van je verwijderd uit het Windows 7 topic en naar de Trashcan gemoved omdat je ondanks eerdere waarschuwingen in het topic én de topicwarning (dat deel wat je net boven de Quickreply ziet én bij een normale reply) toch weer met iets aan komt zetten waar we nou juist om hadden gevraagd dat vooral NIET te doen.

Je laatste post waar ik een mbr in heb geplaatst staat afgezien van het stuk hulpverlening bij warez (wat ik dan ook weg heb geknipt omdat het tegen onze Forum policies ingaat) er nog steeds hoor.

En aangezien ik de moderator ben die in WOS het meest aanwezig is is de statistische kans dan ook zeer groot dat ik een actie uitvoer - en niet iemand anders.
Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

quote:
mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:05:
Misschien hebben ze de geschiedenis ook maar gewist,
zou me echt niet verbazen....
Over het algemeen doen we dat niet zomaar (tenzij je echt onzin reacties post, maar meestal maken we daar dan ook een notitie van voor de collega moderatoren en die zie ik niet staan).

Vergeet niet dat wij moderators (alt-92, ik, en nog een paar tientallen anderen) net zoals jij gewoon computer enthousiastelingen zijn die toevallig als moderator proberen GoT voor iedereen leuk te houden. Het denken in "ze" en "jullie" is dan ook niet helemaal terecht, wij als moderators proberen samen met jou en de andere gebruikers er voor te zorgen dat GoT ook juist interessant blijft.
quote:
Dat begrijp ik, en over het algemeen doen we dat ook niet.

Echter, zoals alt-92 ook al zegt, in grote topics (zoals bijvoorbeeld [Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 10 waar soms in een dag wel tweehonderd reacties gepost kunnen worden), is het soms voor ons gewoon niet te doen om iedereen een berichtje te sturen als we iets moeten wissen. Vaak ben jij dan bijvoorbeeld niet de enige waar we iets van wissen, maar wissen we twintig of dertig berichten tegelijkertijd, je zal begrijpen dat met de waarschuwingen die we dan in dat soort topics hebben staan, er eigenlijk ook wel uitgaan dat iedereen zich daar zo goed mogelijk aan houd.

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Fudge the system!
Reg. datum: 04 november 2002

Ik heb een topic geplaatst over het maken van een batch file met een commando erin waarmee ik alle openstaande vensters kan sluiten. Dit topic is tot 2 keer toe door alt92 afgesloten. De eerste keer was het probleem dat ik niet uitlegde wat ik zelf al gedaan had. Ik heb dus gegoogled naar het bestaan van zo'n commando, en kon niets vinden. Meer kan ik toch niet vertellen? Moet ik zomaar wat willekeurige commando's in een batch file gooien en dat proberen en dat hier vertellen?
In het tweede topic heb ik uitgelegd dat ik gezocht heb en waarop en wat de resultaten waren. Maar het was blijkbaar nog niet goed, want ook dit topic werd op slot gegooid met de mededeling dat "het stukje nadenken mist". Het is mij niet helemaal duidelijk wat er verwacht word dat ik met zo'n vage (en eerlijk gezegd enigszins denigrerende) opmerking aan moet. Als iemand mij kan uitleggen wat er specifiek niet goed is aan mijn post, dan kan ik het aanpassen...

Ik heb het windows clients beleid gelezen, maar daar kon ik niet ontdekken wat er niet goed was aan mijn post.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1358812/last

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 1024mb PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Maxtor 80 GB HD - Sapphire Radeon X1600 pro 512mb - AG Neovo 22 inch TFT

Acties: [view][quote]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Ik reageer even als user, aangezien ik geen modrechten heb in Windows Clients :)

In het eerste sluitbericht staat een link naar Windows Clients - Beleid die weer verwijst naar Het algemeen beleid #topicplaatsen. Lees dat eens door en probeer daarna te doorgronden waarom je topic daar niet aan voldeed.

Ik heb nota bene binnen 3 seconden een Google hit te pakken die precies uitlegde wat ik kon gebruiken (tip: als je niks van batch files weet, dan haal je dat toch uit je zoek-string; misschien zijn er wel andere oplossingen voorhanden ;))

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

Door: NMe
Admin Devschuur®
Koos Alberts-pauper
Reg. datum: 25 februari 2004

De meest gekke denkfout die ik zie is dat je een batch commando (draait vanaf de commandline en heeft geen weet van jouw vensters!) wil gebruiken om al je vensters te sluiten. Begrijp je waarom dat niet gaat werken en je dus compleet in de verkeerde richting zoekt? Dat in combinatie met het weglaten van "batch command" uit je zoekstring zoals mijn collega hierboven al roept moet je een heel eind verder krijgen. :)

Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.

Fudge the system!

Ok, maar ik wist dat dus niet. Aangezien een batch command wel vensters kan openen, is het toch neit zo heel raar als ik denk dat ze die ook kunnen sluiten, als dat niet, is dat wel raar vind ik. Maar goed, ik ben dus geen wizzkid, ik weet hoe ik een bacth file in elkaar kan draaien, maar daar houdt het ook mee op...

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 1024mb PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Maxtor 80 GB HD - Sapphire Radeon X1600 pro 512mb - AG Neovo 22 inch TFT

ye olde farte

quote:
Fudgem schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:36:
Ik heb een topic geplaatst over het maken van een batch file met een commando erin waarmee ik alle openstaande vensters kan sluiten. Dit topic is tot 2 keer toe door alt92 afgesloten.
Drie keer zelfs ;)

Je copy-paste letterlijk exact hetzelfde, dus echte verbetering zit er niet in ondanks dat dat wel gevraagd wordt.

je hebt het over 'vensters' - vensters van wat? De Verkenner? applicatievensters?
Console vensters?
De reden dat je daarover wat meer moet nadenken is dat er verschillende manieren zijn om een 'venster' op je desktop te krijgen, en dat daardoor ook verschillende methoden zijn om ze te termineren.

maar zolang je dat niet ziet, en alleen maar dezelfde topicstart C/P'ed, dan heeft het weinig nut om het te blijven proberen.
Fudge the system!

Wat is er nu niet duidelijk aan het woord vensters? Gewoon de vensters in de taakbalk dus. Alle vensters. Hoe meot ik nu weten hoe een venster heet, gewoon alle programma's die open staan moeten afgesloten worden...

En ik kopieerde neit exact dezelfde tekst, ik voegde toe wat jij zei dat erbij moest...

ye olde farte

quote:
Fudgem schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:17:
Wat is er nu niet duidelijk aan het woord vensters? Gewoon de vensters in de taakbalk dus. Alle vensters. Hoe meot ik nu weten hoe een venster heet, gewoon alle programma's die open staan moeten afgesloten worden...
Als jij het al niet weet, hoe moet een batchfile dat dan wel weten? :)

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

Wat is nu je punt? Dat je niet geholpen bent met je probleem (hint: lees mijn bericht en die van NMe nog eens door ;)) of dat jouw topic, volgens jezelf, prima voldeed aan 't gehanteerde beleid?

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

Fudge the system!

Mijn punt is dat mijn topic er onder een vage vermelding, en een link naar het beleid, eruit wordt geknald. Als ik dan een nieuwe topic open, waarin toegevoegd staat wat er in het eerste topic niet vermeld stond, dan is dat weer niet goed, omdat "het stukje nadenken mist". Als er nou gelijk was verteld wat er aan mijn topic niet goed was, dan had dit gedoe vermeden kunnen worden. Ik ben het niet oneens met het feit dat mijn topic gewist word, maar vertel me dan DUIDELIJK waarom dat zo is. Doe maar alsof ik geen technische nerd ben...

ye olde farte

Goed, halen we de relevante passage er even met de haren bij.
quote:
Nu wek je de indruk dat je voor de zekerheid maar zegt dat je gezocht hebt, maar wat je dan al geprobeerd hebt en niet zou werken had je dan ook wel kunnen vertellen.
Zoekresultaten is één ding. Maar als je iets wil bereiken en het werkt niet, zeg dan
quote:
Ik wil *gizmo* en *flubflub* doen maar dat lukt niet met *doodad* of *gadget*.
Ik heb gezocht naar *foobar* maar dat werkt ook niet.
Wie kan me helpen?
Daarmee geef je veel concreter aan wat de bedoeling is dan iets vaag als een venster sluiten (welk venster? Zie hierboven voor de verschillende mogelijkheden.)

alt-92 wijzigde dit bericht 08-07-2009 15:33 (59%)

quote:
alt-92 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:45:
Het lijkt me dat je intussen wel de manieren kent (of behoort te kennen, alswel de manier kan vinden) om dergelijke bestanden zichtbaar te krijgen.

Zonder verdere informatie is dit een exercitie in futiliteiten - en voldoet je topic ook niet aan Windows Clients - Beleid.
uit [XP] bestanden 0,1,2,3 in c:\windows\

Ik vind het vreemd dat ik hier op mijn persoonlijk kunnen beoordeeld word dat ik eigenlijk het antwoord al hoor te weten. (Ik stel geen vragen, als ik het antwoord al weet...) Als de manier 'google' bedoeld word, die is geraadpleegt en levert ook helemaal niets aan informatie op waar ik iets wijzer van wordt.

De informatie die ik verstrek is exact de informatie die er ook is, er worden in defraggler bestanden vermeld, die in de commandprompt, windows verkenner, etc, etc, helemaal ook niet te zien zijn en ze zijn ook niet zichtbaar te krijgen met methodes die ik weet. Wat niet vermeld word is, dat deze bestanden stuk voor stuk ruim een gig aan schijfruimte opslokken.

Wat mij betreft voldoet het topic WEL aan het beleid

- TopicTitel lijkt mij duidelijk
- Het gaat over Windows zelf, dus niet direct over onderliggende software (Dat onderliggende software als diagnose middel gebruikt word, zou hier niets aan moeten veranderen)
- Het probleem word kort en bondig uitgelegd met alle benodige informatie zonder fratsen.

Reg. datum: 04 februari 2008

Ik heb wel een opmerking over moderator IEF , deze beweert dat hij van alles weet, maar hij weet niks, en bemoeit zich met de discussie of een provider zoals caiway juist handelt. Hij vindt dat de topic maar gesloten moet worden , omdat er teveel kritiek op Caiway is, lekker censuur beleid als je het mij vraagt , je zou bijna denken dat hij betaald wordt door Caiway om de topic te sluiten. I.i.g. vind ik IEF een incompetente moderator en verzoek ik het topic weer te openen.

Reg. datum: 14 oktober 2006

quote:
Keiichi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:59:
uit [XP] bestanden 0,1,2,3 in c:\windows\

Ik vind het vreemd dat ik hier op mijn persoonlijk kunnen beoordeeld word dat ik eigenlijk het antwoord al hoor te weten. (Ik stel geen vragen, als ik het antwoord al weet...) Als de manier 'google' bedoeld word, die is geraadpleegt en levert ook helemaal niets aan informatie op waar ik iets wijzer van wordt.
Ik heb even gekeken, en wat ik mis is een uitleg over wat je zelf geprobeerd hebt. Alleen zeggen "ik heb gegoogled" is nietszeggend, geef aan waarop je gezocht hebt (zoektermen etc), wat er gebeurd als je de bestanden verplaatst, etc etc.

Ik ben geen moderator, maar topicstarts van een paar regels suggereren niet al te veel inzet. Gewoon aangeven wat je allemaal al gedaan hebt, dan is het ook zichtbaar dat je moeite hebt gedaan :) .

CQB 241

quote:
MeTheOne2008 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:07:
Ik heb wel een opmerking over moderator IEF , deze beweert dat hij van alles weet, maar hij weet niks, en bemoeit zich met de discussie of een provider zoals caiway juist handelt. Hij vindt dat de topic maar gesloten moet worden , omdat er teveel kritiek op Caiway is, lekker censuur beleid als je het mij vraagt , je zou bijna denken dat hij betaald wordt door Caiway om de topic te sluiten. I.i.g. vind ik IEF een incompetente moderator en verzoek ik het topic weer te openen.
Mja, het is imo meer de manier waarop je je profileert op dit forum. Ik vermoed dat IEF het topic sluit alvorens het gigantisch uit de klauwen kan lopen. Niet CAIWAY specifiek, maar meer ook richting de users.

offtopic:
Alles wat jij hier post betreft CAIWAY klaagtopics, en dat kan wel eens vervelend worden.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

quote:
Gratis tip: je zit in het verkeerde forumdeel. Dit is software, geen internetten en netwerken. Het is ook verstandig om Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! door te lezen, en contact op te nemen met IEF via DM :)

ye olde farte

quote:
Keiichi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:59:

De informatie die ik verstrek is exact de informatie die er ook is, er worden in defraggler bestanden vermeld, die in de commandprompt, windows verkenner, etc, etc, helemaal ook niet te zien zijn en ze zijn ook niet zichtbaar te krijgen met methodes die ik weet. Wat niet vermeld word is, dat deze bestanden stuk voor stuk ruim een gig aan schijfruimte opslokken.
Valt het je ook op dat je hier al tien keer zoveel info geeft als dat je in je topicstart hebt staan?

Mij namelijk wel ;)
____(>^^(>0o)>____

quote:
Kom op zeg, ik volg dat topic ook (en al je vorige 'booo evil caiway' topics). Het handje vol mensen dat er post zijn toevallig dan ook nog 'anti' caiway en daaruit maak jij op dat er 'teveel kritiek' is op Caiway?

Ik lees alleen maar geklaag en oplichterspraktijken van jou kant, totaal niet beargumenteerd en je vind het dan raar dat het topic gesloten wordt? Er was helemaal geen discussie en met zulke uitspraken richting een moderator maak je het enkel erger.

Het was trouwens al de 3rde waarschuwing in het topic, ook voorgaande topics.
ik deel trouwens de mening dat het topic dicht moest

SinergyX wijzigde dit bericht 10-07-2009 11:37 (3%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

quote:
alt-92 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:29:
[...]

Valt het je ook op dat je hier al tien keer zoveel info geeft als dat je in je topicstart hebt staan?

Mij namelijk wel ;)
Ik ga er stiekem vanuit dat er wel aangenomen kan worden dat ik wel wat moeite er al ingestoken heb :$

quote:
Keiichi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:48:
Ik ga er stiekem vanuit dat er wel aangenomen kan worden dat ik wel wat moeite er al ingestoken heb :$
Moet je niet doen. Er zijn namelijk veel luie mensen die net doen alsof ze gezocht hebben, en juist door aan te geven wat je gedaan hebt, kun je dat voorkomen. Ook voorkom je dat mensen oplossingen gaan suggereren die je al geprobeerd hebt. Altijd een volledige startpost maken, daar heb je zelf ook het meeste aan :)

ye olde farte

Precies :) Dus, probeer het gerust opnieuw, maar zet er dan wel bij wat je al gedaan hebt - zoals attrib gebruikt met -r -h -s enzo.

Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: