Het is maar net hoe je het bekijkt.
Het was ook niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
Zelfs voor de dood normalen dingen heeft hij wat te zeuren of veranderd/verwijderd hij mijn reactie
Ooit eens gewoon behulpzaam geweest ???? Nee, hij slaat er meteen met de hamer erop.
En daarbij, de grootse ezels en gekken hier op tweakers die alleen maar zitten ze zeiken over 100 dingen en denken of ze alles weten en zitten af te kraken....Daar hoor je Alt-92 niets over zeggen.
Daar werd nooit ingegrepen....... Het was puur alleen bij mij.
Dus in feiten maakt me niemand wijs dat hij geen schijnheilig engel is.
Hij steund just die ezel....
Het was ook niet de eerste keer dat hij zo iets deed.
Zelfs voor de dood normalen dingen heeft hij wat te zeuren of veranderd/verwijderd hij mijn reactie
Ooit eens gewoon behulpzaam geweest ???? Nee, hij slaat er meteen met de hamer erop.
En daarbij, de grootse ezels en gekken hier op tweakers die alleen maar zitten ze zeiken over 100 dingen en denken of ze alles weten en zitten af te kraken....Daar hoor je Alt-92 niets over zeggen.
Daar werd nooit ingegrepen....... Het was puur alleen bij mij.
Dus in feiten maakt me niemand wijs dat hij geen schijnheilig engel is.
Hij steund just die ezel....
quote:elevator schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:46:
[...]
alt-92 is inderdaad een moderator van Windows Clients. Ik ga je lijstje met alt-92's eigenschappen eventjes negeren omdat ik denk dat dat weinig constructief is.
[...]
Ik snap je redenatie, maar wij op GoT willen mensen ook gewoon niet helpen met warez, dat is een standpunt wat wij op GoT al best lang innemen en waar vaker discussie over is.
Over het algemeen laten we meer en meer toe door onze gebruikers de afgelopen jaren, maar mensen echt gaan helpen ("Je moet de BIOS crack hebben!") willen we gewoon echt niet - zo'n type forum zijn wij namelijk niet, dus dat alt-92 dat weghaalt is helemaal niet zo raar.
Ik ben nog even in je geschiedenis gedoken en ik zie daar ook deze weggehaalde reactie van jou: mysterieworld in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D...", en hoewel ik snap dat het niet leuk is dat je bericht gewist wordt, moet je ook begrijpen dat we een aantal regels hebben in dat soort grote topics waarbij we die enigszins 'streng' moeten handhaven om de topics voor iedereen interessant te houden.
Ik denk dat je niet moet denken dat alt-92 iets specifieks tegen jou heeft (dat lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk), we proberen als moderators er echter wel voor te zorgen dat het forum voor iedereen interessant blijft en daardoor zijn we soms best streng.
mysterieworld wijzigde dit bericht 24-06-2009 19:57 (8%)