In the end, these are pittances. I am the one who gets to tell you, DANCE YOU WRETCHED MONGRELS
You have 80:00 minutes.
Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Reageer Nieuw TopicDisk manipulatie/kloon programma's lijken mij dan weer een prima kandidaat voor OM eerlijk gezegd.quote:gambieter schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:19:
Dat heeft pasta verplaatst naar OM (waar het trouwens niet thuishoort omdat het over Acronis TrueImage gaat, maar dat terzijde).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het heeft toch niets met hardware of hardware-reparatie te maken? Het is gewoon een backup- en restore-programma. Maar mij maakt het verder niet uit, maar OM zou zeker niet de eerste plek zijn waar ik naar Ghost of Trueimage info zou zoekenquote:alt-92 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:30:
Disk manipulatie/kloon programma's lijken mij dan weer een prima kandidaat voor OM eerlijk gezegd.
Hardwarematige kloonoplossingen wellicht, maar voor de software?quote:alt-92 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:30:
[...]
Disk manipulatie/kloon programma's lijken mij dan weer een prima kandidaat voor OM eerlijk gezegd.
Ik moet me toch bij Gambieter aansluiten.
(\__/) (\(\ (\__/) /)/)
(='.'=) (='.') ( ) ('.'=)
(")_(") o(_")") (_O_) ("("_)o
Hoezo zijn er geen domme vragen? Heb je al in mijn Inbox gekeken?
Een vriendelijk bedoelde tip: http://gathering.tweakers.net/forum/myreactquote:Shado-Beatz schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:42:
ik krijg er ook geen melding van ofzo, dus ik moet echt heel het forum door spitten..
[POLL] Nvidia of Ati
Ok ik had misschien het stukje van fanboy vraag moeten wijzigen in als je nu een nieuwe videokaart zou moeten kopen zou het dan een ati of een nvidia zijn? Maar dat had de mod ook even kunnen doen.
Lijkt mij een erg leuke en interresante poll, en ik was zo te zien niet de enige.
En dat je een product niet op merk koopt? Er zijn heel veel mensen bij die trouw zweren bij een bepaald merk omdat ze zichzelf over de jaren bewezen hebben, bijvoorbeeld philips of volkswagen, ken echt mensen die alleen dit soort producten aanschaffen omdat ze goede ervaringen hebben met het MERK.
Beetje vreemd slotje imho
Don't take life too seriously, You'll never get out alive!
Wij kunnen dus niets met die opmerking helaas, het beste is om even te kijken of het forum waar het hier over gaat een gelijkaardig topic heeft en zo niet even een moderator aanspreken via mail of iets dergelijks
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
ow ok, srry ^^quote:elevator schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:16:
Dit topic gaat enkel over de fora zoals die in de topicstart staan beschreven: Client Software Algemeen, Windows Clients, Beveiliging & Virussen, Windows Servers en Server-software, Officesuites en -software en Non-Windows Operating Systems.
Wij kunnen dus niets met die opmerking helaas, het beste is om even te kijken of het forum waar het hier over gaat een gelijkaardig topic heeft en zo niet even een moderator aanspreken via mail of iets dergelijks
pennenlikker wijzigde dit bericht 21-04-2009 21:25 (3%)
Don't take life too seriously, You'll never get out alive!
Maar je topic is in Videokaarten & Beeldschermen gesloten door dion_b. Neem even contact op met hem
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Reg. datum: 12 september 2000
Mi estas lernanto Esperanto
Edit: oeh, goede timing. Dat had je net zelf ook gezien.
F_J_K wijzigde dit bericht 03-05-2009 11:08 (31%)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Reg. datum: 12 september 2000
Mi estas lernanto Esperanto
Reg. datum: 14 mei 2009
Het mag waarschijnlijk wel als je toestemming vraagt aan de moderators (van de desbetreffende subgroep), maar gewoon een enquete neerplempen is not done
Voor zover ik kan zien had ie 'm ook ergens in BV neergezet en daar is ie helemaal verwijderd. En inderdaad, voor dit soort zaken gewoon even toestemming vragen via mail of DM, zodat de enquete van te voren beoordeeld kan worden door de crew.quote:Outerspace schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:54:
Jouw vraag staat er nog: JeroenA in "Thematopic: Virtualisatie: Impact op je ..."
Reg. datum: 14 mei 2009
Afwachten nu dus...
Edit: een discussie rondom mijn onderwerp starten is ook een optie. Daar hoef ik geen toestemming voor te hebben:). Wat minder gericht misschien, maar wel interessant.
JeroenA wijzigde dit bericht 14-05-2009 17:16 (24%)
Het is volgens mij vooral om een bepaalde drempel te creëren zodat niet iedereen zomaar enquêtes op het forum kan dumpen. Ziet een enquete er netjes uit en past het binnen het betreffende forum wordt er (binnen Spielerij tenminste) over het algemeen niet moeilijk gedaan. Zie overigens ook Het algemeen beleid #verbodenspam.quote:JeroenA schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:15:
Heb ik ondertussen gedaan. Zoals misschien tezien ben ik niet zo bekend op tweakers. Ik dacht hier mijn doelgroep tegen te komen voor mijn onderzoek, en dacht onschuldige een enquete te kunnen plaatsen, die belangrijk is voor mijn scriptie.
Zolang je topicstart er dan maar goed uit ziet, anders wordt ie alsnog geslotenquote:Edit: een discussie rondom mijn onderwerp starten is ook een optie. Daar hoef ik geen toestemming voor te hebben:). Wat minder gericht misschien, maar wel interessant.
/laat zoals je kon merken is dat in OFF geen probleem.quote:Maxonic schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:19:
JaDe verplaatsing heeft aan de kwaliteit van het antwoord gelukkig niks afgedaan. Ben het met je eens dat het op het randje zit, maar kan me anderszins ook voorstellen dat mensen die geïnteresseerd zijn in officesoftware niet zitten te wachten op programmeer-technische vragen.
en tenslotte /hint : ik programmeer dagelijks met OFF, daarnaast is er nog een dozijn of wat andere posters die kwalitatief minstens even goed kunnen antwoorden
In corporate religions as in others, the heretic must be cast out not because of the probability that he is wrong but because of the possibility that he is right.
Een interessante discussie starten is hoe dan ook een goed ideequote:JeroenA schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:15:
Heb ik ondertussen gedaan. Zoals misschien tezien ben ik niet zo bekend op tweakers. Ik dacht hier mijn doelgroep tegen te komen voor mijn onderzoek, en dacht onschuldige een enquete te kunnen plaatsen, die belangrijk is voor mijn scriptie.
Afwachten nu dus...
Edit: een discussie rondom mijn onderwerp starten is ook een optie. Daar hoef ik geen toestemming voor te hebben:). Wat minder gericht misschien, maar wel interessant.
Maar inderdaad zoals al aangegeven, toestemming vooraf is nodig om een 'drempel' te creeeren. Als er dagelijks een dozijn enquetes komt, gaat niemand meer invullen. En dan heb je er niets aan.
Dit is dé oplossing voor mijn probleem, microsoft bied het nergens ter download aan, op de cd staat het ingepakt met hun eigen bestandstype, en de zooi op google kun je niet zomaar altijd vertrouwen! Beetje sympathie mag dan toch wel of zie ik dat verkeerd? Waarom ineens een slotje erop? Zeg het me als het tegen de regels is, dan begrijp ik het wel, maar ik vraag om 1 bestand standaard in iedere windows aanwezig om mijn major probleem op te lossen! Ik kan het hier in huis nergens vandaan krijgen, allemaal 32bit systemen!
djdadevil wijzigde dit bericht 21-05-2009 14:14 (6%)
Don't Stop That Body Rock, Don't Stop That Party!
Dat is vast geen supergeheim formaat, en is vast wel uit te pakken.quote:djdadevil schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:09:
[Vista x64]winlogon.exe wanted!
Dit is dé oplossing voor mijn probleem, microsoft bied het nergens ter download aan, op de cd staat het ingepakt met hun eigen bestandstype,
Ik zou dat soort dingen ook niet zomaar van google downloaden! Ook zou ik willekeurige forumbezoekers niet zomaar vertrouwen!quote:en de zooi op google kun je niet zomaar altijd vertrouwen!
Omdat het hier geen bestandsuitwisselforum is.quote:Beetje sympathie mag dan toch wel of zie ik dat verkeerd? Waarom ineens een slotje erop?
Bij dezequote:Zeg het me als het tegen de regels is, dan begrijp ik het wel
De hoeveelheid bestanden is niet zo relevant!quote:maar ik vraag om 1 bestand standaard in iedere windows aanwezig om mijn major probleem op te lossen!
Microsoft heeft het auteursrecht op dat bestand, ongeacht of het "bij iedere windows pc" aanwezig is, forumbezoekers hier hebben niet het recht dat bestand aan te bieden!quote:Ik kan het hier in huis nergens vandaan krijgen, allemaal 32bit systemen!
Ten tweede, dit is een discussieforum, geen uitwisseldienst voor allerlei dingen, vraag mensen op msn, doe iets creatiefs met je vista-dvd, er zijn vast zat manieren om aan dit bestand te komen.
blaataaps wijzigde dit bericht 21-05-2009 14:29 (6%)
Spelling is een keuze
DM me
ik leg me er al bij neer, het is overigens alsnog opgelost, ik oordeelde te snel op HlPDsK, heb het alsnog voor elkaar weten te krijgen met 7-zip, maar ik zag het even niet meer zitten, moet je zelf eens voorstellen dat je 3 dagen niet vooruit komt met een probleem op je eigen pc! maar goed.. point taken!
Don't Stop That Body Rock, Don't Stop That Party!
Spelling is een keuze
DM me
Hiermee bedoel ik Moderator Alt-92 of wat hij ook mag zijn
Alt-92: verwijderd en wijzigd de laaste tijd alleen maar mijn reacties en vragen.
Alt-92: Heeft gewoon niets beters te doen dan mijn dwars te zitten
Alt-92: Is het altijd oneens met mij.
Alt-92: Erger zich aan me.
Alt-92: Geen kans om er normaal over te discusseren.
Alt-92: Roekenloos acties ondernemen.
Alt-92: Zijn gedrag is meer een samenzwering tussen andere personen hier op tweakers.
Alt-92: Is blijkbaar A technisch, probeert de groten man hier uit te hangen..... Maar weet 10 keer niets.
Alt-92: Altijd commentaar op mijn reacties.
Over duidelijk is het dat hij gewoon een hekel aan me heeft.
Zoals dit :
Ik heb nu sinds kort een laptop gekocht waar Windows Vista al op voorgeinstalleerd zat. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om deze op CD te zetten, en voor een andere computer te gebruiken.
Toen ik mijn vorige computer kocht zat Windows XP er met een CD bij, veel makkelijker dus om hem op meerdere computers te gebruiken.
Aangezien ik 3 computers heb, en aangezien Windows XP op de andere twee computers een beetje te ouderwets wordt wil ik er dus ook graag Vista opzetten.
Zomaar bijvoorbeeld een Recovery CD maken is geen oplossing, want dan kopieer ik gewoon een ganse backup met alle drivers etc van mn laptop naar mijn andere computers (dat zal dus niet werken).
Natuurlijk wil ik deze kopies niet illegaal verkopen, maar ik zet het er toch maar bij voor de zekerheid... Het zal uitsluitend voor bij mij thuis gebruikt worden .
Hierop had ik behulpzaam reageert op.
Hij vroeg om een niet legalen manier, dus hij kreeg het.
Echter had ik geen links gebruikt, maar puur advies.
Hij had het gedeeltelijk verwijderd, gewoon met de reactie dat het genoeg is. En dat dit bij Warez thuis hoort.
Waar ik dus helemaal niet mee eens bent.
Ik vind zijn actie puren censuur en onwetend.
Dat hij niet van niet legalen manieren houd dat is zijn probleem, maar daar staan wij lost van.
alt-92 is inderdaad een moderator van Windows Clients. Ik ga je lijstje met alt-92's eigenschappen eventjes negeren omdat ik denk dat dat weinig constructief is.quote:mysterieworld schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:33:
Hiermee bedoel ik Moderator Alt-92 of wat hij ook mag zijn
Ik snap je redenatie, maar wij op GoT willen mensen ook gewoon niet helpen met warez, dat is een standpunt wat wij op GoT al best lang innemen en waar vaker discussie over is.quote:Hierop had ik behulpzaam reageert op.
Hij vroeg om een niet legalen manier, dus hij kreeg het.
Echter had ik geen links gebruikt, maar puur advies.
Over het algemeen laten we meer en meer toe door onze gebruikers de afgelopen jaren, maar mensen echt gaan helpen ("Je moet de BIOS crack hebben!") willen we gewoon echt niet - zo'n type forum zijn wij namelijk niet, dus dat alt-92 dat weghaalt is helemaal niet zo raar.
Ik ben nog even in je geschiedenis gedoken en ik zie daar ook deze weggehaalde reactie van jou: mysterieworld in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D...", en hoewel ik snap dat het niet leuk is dat je bericht gewist wordt, moet je ook begrijpen dat we een aantal regels hebben in dat soort grote topics waarbij we die enigszins 'streng' moeten handhaven om de topics voor iedereen interessant te houden.
Ik denk dat je niet moet denken dat alt-92 iets specifieks tegen jou heeft (dat lijkt me namelijk zeer onwaarschijnlijk), we proberen als moderators er echter wel voor te zorgen dat het forum voor iedereen interessant blijft en daardoor zijn we soms best streng.
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last