Gathering of Tweakers

Quicksearch
Maar we gaan er wel vanuit dat je - zeker als je met AD en DNS gaat spelen - zelf bijvoorbeeld in de online documentatie het één en ander gaat opzoeken voordat je aan de slag gaat :)

Als je dan met de vraag komt 'waar zijn root hints voor' terwijl zoeken bij google naar 'root+hints+dns' dat je ook al kan vertellen dan wek je toch al gauw de indruk dat je nog niet echt veel voorbereid hebt ;)

alt-92 wijzigde dit bericht 21-04-2008 12:59 (3%)

[root@localhost /]$ modprobe brain.o
modprobe: Can't locate module brain.o - certified prutser - specs

In your face Gnagna
Reg. datum: 24 april 2002

Tis niet dat ik oneens ben met het sluiten van een topic, maar ik ben die van mij helemaal kwijt. Het ging over de uitvinder van de undo. Hebben jullie enig idee waar hij is gebleven?

Acties: [view][quote]

Door: wolkje Moderator TMF / T.net Powermod
Blauw
Reg. datum: 01 november 2001

In de Huiskamer waar jij blijkbaar nog geen toegang tot hebt. Uitvinder undo (ctrl-z) :)

Zie ook Voorwaarden aanvragen huiskamer (HK) toegang.

wolkje wijzigde dit bericht 08-05-2008 12:18 (7%)

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)

Mmmmike the TV

Toevallig vroeg ik het net op irc of dit bekend gemaakt was aan jou :P
[12:10] <Kixtart> <betreffende mod>, heb je die gast ook even een DM gestuurd dat z'n topic weg is?

Maar verder zie de reactie van wolkje ;)

Edit:
Als dat je enige echte vraag was is hij beantwoord door:
Luuk-Online in "Uitvinder undo (ctrl-z)" (staat nu in HK dus)
quote:
Uit Wikipedia: Control-Z:

Control-Z was one of a handful of keyboard sequences chosen by the program designers at Xerox PARC to control text editing. Presumably these particular keystrokes were chosen because of their location on a standard QWERTY keyboard, since the Z (undo), X (cut), C (copy), and V (paste) keys are located together at the left end of the bottom row of the standard QWERTY keyboard.
Verder is het echt een topic waar verder in CSA niks mee gedaan kan worden en het roept reacties op die niet serieus van aard zijn (grappig) en past dus beter in de Huiskamer.

Kixtart wijzigde dit bericht 08-05-2008 12:28 (67%)

DirectMessage is an easy way to come into contact with me

In your face Gnagna
Reg. datum: 24 april 2002

Ah. Vandaar dat ik geen geschikt forum kon vinden. Niet om onaardig te zijn hoor, maar het is niet zo lekker geregeld moet ik zeggen. De foutmelding gaf wel heel weinig weg. Daarbij had ik had net een reactie van 3 pagina's ingetypt (ok 3 regels, maar toch :)), dus het zou wat handiger kunnen.

@Kixtart: O. Hmm. Had de laatste post nog niet gezien. Bedankt voor de oplettendheid iig. Ik vond het dus al een beetje lastig welk forum geschikt was. En het leek me leuk om idd naast antwoord op de vraag, hier ook een beetje over te discussieren. De undo lijkt me namelijk een van de meest productie verhogende functies die er in een programma kan zitten.

BTW: Is het mogelijk om je profiel te verwijderen? Ik mag blijkbaar (na 5 jaar) de huiskamer nog steeds niet in om mijn eigen topic te bekijken en zo vaak post ik ook weer niet op GOT, dus ik ben er wel een beetje klaar mee.

QkE wijzigde dit bericht 08-05-2008 13:07 (52%)

Mmmmike the TV

Dan had je hem misschien beter in SG kunnen zetten, maar dan had de topicstart wat meer informatie moeten bevatten wat je met het topic wilde bereiken. Nu was het gewoon een vraag naar de uitvinder. Mogelijk was hij wel in SG blijven staan als je ging discussieren over het nut van 'undo', maar ik denk dat er niet veel uit was gekomen om 1. Er snel 'grappige' reacties verschijnen en het serieuze gelijk weg is, 2. Iedereen het waarschijnlijk wel gewoon met je eens is en daarom ook alleen maar korte reacties verschijnen zoals "Ik vind undo ook geweldig _O_ ".

Zo'n dingen passen daarom beter in de huiskamer, maar degene die daar toegang tot willen, worden eerst gescreened om het tegen te gaan dat mensen de sfeer komen verpesten.

DirectMessage is an easy way to come into contact with me

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws