Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: wolkje Moderator TMF / T.net Powermod
Blauw
Reg. datum: 01 november 2001

Dat soort dingen kun je beter via een Topic Report (http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif bovenaan je topic) regelen :) Dit is meer voor klachten cq. feedback bedoeld lijkt me.

wolkje wijzigde dit bericht 09-03-2008 11:35 (2%)
Reden: Lustucru ;)

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams (1952 - 2001)

Een vreemde Jodokus

aha...ok...dank u...hier kan ik bijvoorbeeld wel klagen over mijn titel?

:) nee ok ik snap het ik ga een topic report maken :)

rust in vrede mijn lieve vader

quote:
wolkje schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 10:54:
Dat soort dingen kun je beter via een Topic Report ([afbeelding] bovenaan je topic) regelen :) Dit is meer voor klachten feedback bedoeld lijkt me.
;)

is Engelandvaarder!

quote:
Alleen negatieve feedback toch? Want hier posten dat je het eens bent met de (actie van de) moderator is off-topic volgens de topictitel :P

Officieel moto fan :)

Volgens de topicstart mag het dan weer wel :P

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

is Engelandvaarder!

quote:
elevator schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 11:45:
Volgens de topicstart mag het dan weer wel :P
Zal ik dan een TR indienen voor een titelfix? :+

Hoeft niet hoor :+ Je kunt best positieve feedback geven terwijl je het oneens bent. Sterker nog, bij sommige gebruikers zou ik me pas echt zorgen gaan maken als ze het wel met me eens zijn. :p

En klagen doen we sowieso niet. Daarvoor gaan we een 0900 nummer invoeren en met de opbrengst daarvan leuken de we MOAM nog verder op. :)

"your call is very important to us, please hold" :+

[root@localhost /]$ modprobe brain.o
modprobe: Can't locate module brain.o - certified prutser - specs

Alt-92 is de enige moderator die ik niet kan respecteren, vaak word je al afgekraakt als je iets probeert te vragen wat in zijn ogen complete onzin is.

Andere moderators heb ik daar nog niet op kunnen betrappen, deze proberen je dan vaak toch nog te helpen i.p.v. het topic te sluiten of en of ander irritatie opwekkend post te plaatsen.

Ik ga het niet onderbouwen met voorbeelden, je snapt denk ik zelf wel wat ik bedoel als ik dit topic een beetje lees.

Niet persoonlijk bedoeld, maar sorry ik persoonlijk kan er niet meer van maken... andere moders keep up the good work!

Ik wil eigenlijk wel voorbeelden zien. Dit is een discussie en zo zonder voorbeelden (onderbouwing dus) weet ik in ieder geval de context niet.

Als ik kijk naar mogelijke slotjes: Posthistory van alt-92. Op de eerste pagina welgeteld 1 slotje.

Website TweakU2, met Bio! Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! I'm Bored

Inderdaad, graag onderbouwing waar je het niet mee eens bent.

het ultieme jaargetijde..... | #!/usr/bin/girl
Kunstnieuws dekleinekunstenaar.nl | Eigen werk: zomertje.nl | Vrolijke beestjes: gaasje.nl

Lees dan het topic maar een beetje door... maar goed klein voorbeeldje:

[Vista] Unattend install met overgenomen defaults

Kan er nog veel meer opnoemen maar geen zin om mijn tijd aan te verdoen.

Dat topic is hier al langs geweest, ik blijf bij mij mening 'een moderator hoeft niet altijd vanuit zijn functie te posten'.

Ah nu weet ik het weer, dat was mijn 'wannabe moderator' post :+

SinergyX wijzigde dit bericht 27-03-2008 14:53 (21%)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Als dat topic je enige wapenfeit is...
quote:
maar geen zin om mijn tijd aan heb te verdoen.
Dat is makkelijk discussiëren. Ik plemp ergens iets neer, beschuldig iemand van dat en besluit om er verder maar geen tijd meer aan te verdoen.

Website TweakU2, met Bio! Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! I'm Bored

ik geef toch een voorbeeld, die was het eerste die ik tegen kwam stond hierboven toevallig.

Daar moet ik het met SinergyX mee eens zijn. Of het is op persoonlijke basis, de user toont 0,0 inzet of een combinatie van beiden.

Ik bedoel: als jij je mening op dat ene topic baseert...

quote:
pennenlikker schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:22:
Alt-92 is de enige moderator die ik niet kan respecteren, vaak word je al afgekraakt als je iets probeert te vragen wat in zijn ogen complete onzin is.
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar sorry ik persoonlijk kan er niet meer van maken...
Dat valt dan weer niet helemaal te rijmen met elkaar :)

Misschien heeft dit meer te maken met een ingreep in één van jouw eigen topics of een reactie waar je het niet mee eens bent?

Het staat je vrij om me wel of niet lief te vinden hoor, maar dat geldt andersom net zo goed ;)

alt-92 wijzigde dit bericht 27-03-2008 15:29 (14%)

nee niet echt collega's van me hebben ook een hekel aan deze ouderwetse zak ;)

en bedankt alt-92 voor het vinden van nog een voorbeeld :)

pennenlikker wijzigde dit bericht 27-03-2008 17:18 (30%)

Blijf jij dan fijn bij je collega's...
Jouw collega is zeker ruffneck82?

quote:
pennenlikker schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:16:
en bedankt alt-92 voor het vinden van nog een voorbeeld :)
Graag gedaan. Zoals je ziet ben ik toch echt niet de beroerdste :)

Mocht je er behoefte aan hebben om toch je ei kwijt te willen, je kunt ook een DM of mail sturen - indien gewenst zelfs met ons aller HGA F_J_K.
Je kan er dan wel vanuit gaan dat je een beetje beargumenteerd te werk moet gaan :)

quote:
alt-92 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:50:
[...]

Graag gedaan. Zoals je ziet ben ik toch echt niet de beroerdste :)

Mocht je er behoefte aan hebben om toch je ei kwijt te willen, je kunt ook een DM of mail sturen - indien gewenst zelfs met ons aller HGA F_J_K.
Je kan er dan wel vanuit gaan dat je een beetje beargumenteerd te werk moet gaan :)
Daar is het doktersteam toch voor? :D

Ik heb 'maar' 6 push messages >:)
4x Rukapul :X
maar goed, die 'arme man' doet ook maar zijn werk (en heeft soms ook een beetje gelijk gehad) 8)

Relatieveren, dat is het belangrijkste...

Thuis PC: AMD Athlon 64+ 3400 2,4 GHz / 1024MB RAM / Geforce 6600 GT / 160 GB HD
Laptop: MSI M667 / AMD Turion64 X2 TL-52 / 2048 MB DDRII / 100GB / GeForce Go7600 256 MB

AFX Ghey Edition by HlpDsK

quote:
Denniswerf schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:01:
[...]

Daar is het doktersteam toch voor? :D
Het dokterteam in de meeste gevallen later pas voor:
De Organisatie achter GoT

Het is zo dat de HGA in eerste instantie aanspreekpunt is omdat hij/zij meer contact heeft met de moderators :)
quote:
Ik heb 'maar' 6 push messages >:)
4x Rukapul :X
maar goed, die 'arme man' doet ook maar zijn werk (en heeft soms ook een beetje gelijk gehad) 8)

Relatieveren, dat is het belangrijkste...
.... Iets met vermenigvuldig dat eens met 10.... :o
Ik heb mijn eerste push messsages van moto-moi en BalusC, je mag me aanraken 8)

Beetje offtopic, tot hoeverre zijn er ooit mods op 'hun plaats gewezen' door de hogere jongens?

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Voor slowchats over je PM's is er de HK :)

Anyway, als je bedoelt of er beslissingen ter discussie worden gesteld of zelfs teruggedraaid, ja dat komt voor. Waar hebben we anders het doktersteam en die hele organisatiestructuur voor? 8)7

Beste sanfranjake,

Ik kan het toch niet helemaal eens zijn met het sluiten van mijn topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1288687.

Uiteraard heb ik gezocht, en daarna van alles uitgeprobeerd, maar het loste mijn probleem niet op. Het forum is er toch juist voor om vragen te stellen en daarna iets van elkaar te leren.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws