Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
hdejongh schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:47:
Er bestaat ook nog zoiets als een technet plus download only abonnement.
(TechNet Plus Direct (Download) level)
Daar staat alleen de volledige versie met en zonder SP1.
quote:
De beta 2 van SP1 voor exchange 2007 was helemaal geen "erg besloten beta".
Het was een CTP voor technet en MSDN subscriptions.
Dus wel besloten want niet publiekelijk voor iedereen te downloaden :)

Ik snap best dat het jou nu problemen bezorgt dat je die setup niet (meer) hebt, maar we kunnen er gewoon niet aan beginnen om dat soort zaken via het forum te laten lopen.

[root@localhost /]$ modprobe brain.o
modprobe: Can't locate module brain.o - certified prutser - specs

Het topic "OneCare abonnement beëindigen: moeilijk!" in B&V werd abrupt gesloten met de mededeling "We denken graag mee maar dit is geen rant-maar-raak-forum".
Ik had een meer positieve bijdrage van een moderator verwacht: Ik postte dit als een serieuze waarschuwing en zou graag meningen van anderen (niet alleen de mod) willen horen.
Misschien moet ik de tekst een beetje aanpassen?
Mag dit topic weer open?

[VISTA] Sluimerstand weg na schijfopruiming

Om even met het bewuste topic af te trappen. Uiteraard heb ik google gebruikt en ook dit forum geraadpleegd. Maar alle resultaten die ik krijg betreffende de sluimerstand gaan over hoe het verkeerd werkt, of dat de PC niet uit de slaapstand komt of alles wat niet relevant is. Mijn sluimerstand werkte prima maar is gewoon niet meer actief te krijgen en ik heb geen flauw idee waar ik iets in Vista kan aanvinken dat de sluimerstand wel gebruikt mag worden. En ik kan inderdaad wel screenies toevoegen van alle plekken waar de sluimerstand uit verdwenen is maar dat voegt nog minder toe want er staat niets. Dus naar mijn idee is het topic te vroeg gesloten. Ik krijg gewoon niet het goede antwoord via Google of de tweakers history en zo moeilijk kan mijn vraag niet zijn. Dus waarom niet het topic even openlaten totdat ik mijn antwoord heb en dan verdwijnt ook dit topic snel genoeg in de vergetelheid. Maar nu ben ik nog steeds nergens. Dus...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Dus.... is er de optie systeemherstel en de helpfunctie van Vista raadplegen.

Maar je zou als geen ander moeten weten dat dit niet de manier is om een topic te openen.
Reg. datum: 19 november 2000

Misschien dat dit helpt, start | uitvoeren en dan: powercfg /hibernate on

edit:
oeps, deze thread is niet bedoeld voor inhoudelijke replies

sewer wijzigde dit bericht 01-01-2008 22:02 (33%)

quote:
alt-92 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:29:
[...]

Yup, wij zijn nou eenmaal ev0l.

Nee, even serieus, als je in F_J_K in "Oneens met de actie van een moderator? P..." al een hint krijgt dat je bepaalde zaken niet afdoende oppakt en wij zien je bijna een jaar later nog steeds hetzelfde doen, dan wordt er directer gestuurd.

Dat heeft niks met willekeur te maken, en eerlijk gezegd mag je de oorzaak ook best wel een beetje bij jezelf zoeken in plaats van Calimero uit te hangen.
Dus een topic openen zoals dit mag wel? :)

[XP] history en wachtwoorden weg bij reboot

Pijnlijk om te zien hoe de mods zich in hun eigen argumenten verslikken.

quote:
Guardian Angel schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:59:
Dus.... is er de optie systeemherstel en de helpfunctie van Vista raadplegen.

Maar je zou als geen ander moeten weten dat dit niet de manier is om een topic te openen.
Ik had geen systeemherstelpunt van die actie. Dus dat had geen zin. Daarnaast heb ik ook de Vista Help gebruikt, maar deze geeft alleen aan hoe normaal gebruik werkt als de optie zichtbaar is. Bij mij kwam de optie gewoon nergens meer voor in windows. Ik had naar mijn idee vrij duidelijk omschreven in mijn topic wat het probleem was. Ik heb er inderdaad niet bijgezet waar ik allemaal al gezocht had maar als dat een vereiste wordt dan breekt m'n klomp. Dan moet je naast je probleem ook nog even alles gaan zitten opsommen waar je hebt gezocht en het niet hebt gevonden? Je mag er toch vanuit gaan dat men al gezocht hebt op andere plekken. Maar goed, ik vind het persoonlijk nogal bot om het topic zo maar dicht te knallen en ik vind jouw antwoord ook niet erg vriendelijk klinken.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

quote:
Het is wél de bedoeling om kort aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en waarop je hebt gezocht want anders krijg je dus reacties zoals die van mij hierboven. (En waarom niet bijvoorbeeld terug naar een nog ouder herstelpunt?)
quote:
Dagobert schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 08:33:
Ik heb er inderdaad niet bijgezet waar ik allemaal al gezocht had maar als dat een vereiste wordt dan breekt m'n klomp. Dan moet je naast je probleem ook nog even alles gaan zitten opsommen waar je hebt gezocht en het niet hebt gevonden? Je mag er toch vanuit gaan dat men al gezocht hebt op andere plekken.
Dus als ik jouw topic lees, kan ik nooit een antwoord geven: immers je hebt alles al geprobeerd, er is geen oplossing ;) ? Kortom, als jij aangeeft wat je al geprobeerd hebt, kan ik echt gericht nieuw advies geven waar je wat aan hebt :)

position: relative;

quote:
Haaglander schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 06:14:
[...]

Er wordt bij elke user ook naar zijn algehele GoT historie (cq notes) gekeken en daarop gemodereerd. Er wordt dus niet altijd strikt op regeltjes gemodereerd. ;)

Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zürich

is Engelandvaarder!

quote:
[...]

Mogelijk is dat topic ook niet volgens de policy. Plaats een TR via het http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif symbool, zodat de moderators er op geattendeerd worden, en dan zal blijken of het wel of niet mag :) . Het wijzen op andere (eventueel slechte) topics aanhalen maakt andere (gesloten) topics niet beter, ieder topic moet je apart bekijken. Zie de TR als een kans om de moderators te helpen het forum schoon en bruikbaar te houden. :)

gambieter wijzigde dit bericht 02-01-2008 10:59 (28%)

quote:
Dan treedt automagisch regel één in werking, namelijk dat we ev0l zijn ;)

Reg. datum: 22 juni 2001

Het volgende;

Een crosspost van een gebruiker:
-in [nos] : Gaat Breedbeeld laptop goed samen met 4/3 Wacom?
-in [oh] : [wacom]Gaat Breedbeeld laptop goed samen met 4/3 Wacom?
Inhoud 99% identiek.

Ik stuur een topic-report van degene in [oh] en reageer op degene in [nos], vervolgens worden er nog een paar replies in het [nos]-topic gedaan. In het [oh]-topic verschijnt één (imho) niet bijzonder hulpvol bericht.

Hierna wordt het topic in [nos] dicht gegooid met de melding om maar in [oh] verder te gaan.

Ik wilde er eigenlijk niet op reageren, maar ik vindt het toch een beetje raar om een zinvol topic dicht te gooien en met een lege verder te gaan. Vandaar.

Acties: [view][quote]

Door: F_J_K Admin Softe Goederen
Front Verplichte Underscores

Het past beter in Harde Waren. NOS-mods hebben daar geen modrechten, dus kunnen dat topic niet sluiten. Dan maar zo. Ik heb even de reacties vanuit NOS gequote, wat het zoeken wat makkelijker maakt voor anderen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'

Misschien dat een mod die OH rechten heeft de posts vanuit het ene topic kan mergen met het andere. Ik vond ook dat het beter paste in Harde waren, daarom het slotje in NOS. De reply's zijn ook nog steeds te lezen in het gesloten topic.

het ultieme jaargetijde..... | #!/usr/bin/girl
Kunstnieuws dekleinekunstenaar.nl | Eigen werk: zomertje.nl | Vrolijke beestjes: gaasje.nl

anti voetbal en slechte djs!

Iemand waarvan 8 van de 11 geopende topics in NOS gesloten word (waarvan de meeste binnen 2à3 reply's) kan daarvan niet de toegang worden ontzegt ofzo. 8)7 Ik denk dat die na 8 keer echt niet opeens de regels wel gaat snappen.
User: output2

Gezocht: Sponsers voor de inFlux Gaming Group!

Door: sanfranjake Moderator WOS/WSS/OFF
quote:
BarthezZ schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:05:
Iemand waarvan 8 van de 11 geopende topics in NOS gesloten word (waarvan de meeste binnen 2à3 reply's) kan daarvan niet de toegang worden ontzegt ofzo. 8)7 Ik denk dat die na 8 keer echt niet opeens de regels wel gaat snappen.
User: output2
Ik kan me voorstellen dat je je aan zoiets stoort. Achter de schermen gebeurt er zeker iets met kwalitatief slechte postings, alleen zullen we onze andere bezoekers er niet mee lastig vallen :)

7-2 Leaf, 26-2 Nada Surf, 13-3 Chuck Berry/Bill Wyman, 22-3 Fish, 23-3 Fiction Plane, 13-6 Joe Satriani, 18-6 Bruce Springsteen, 12-7 Doe Maar, life's good!!!
Windows Server 2008

Over maatregelen ten op zichte van een andere user wordt natuurlijk niks gezegd, maar je mag inderdaad wel aannemen dat het niet de bedoeling dat dit tot in lengte van dagen zo doorgaat. Maar iedereen verdient natuurlijk ook kans zich te verbeteren of aan te passen.

Spelling is een keuze
DM me

Preventief openbaar lynchen is uit? :z

Wilde je als proefkonijn fungeren dan? :)

Zo stout ben ik toch niet over het algemeen? O-)

Door: sanfranjake Moderator WOS/WSS/OFF
quote:
BarthezZ schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:33:
Zo stout ben ik toch niet over het algemeen? O-)
De softe goederen crew is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers >:)

7-2 Leaf, 26-2 Nada Surf, 13-3 Chuck Berry/Bill Wyman, 22-3 Fish, 23-3 Fiction Plane, 13-6 Joe Satriani, 18-6 Bruce Springsteen, 12-7 Doe Maar, life's good!!!
Windows Server 2008

Voor F_J_K

Ik doe het niet meer :|

Han wijzigde dit bericht 15-02-2008 12:52 (4%)

momania O+

quote:
sanfranjake schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:50:
[...]

De softe goederen crew is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers >:)
Nou... ik offer me niet op voor dat stelletje softies hoor O-)

In NOS zie ik 2 keer het thematopic (Backuppen) staan.
1 keer in het blauw met als topicstart elevator en 1 keer in het geel met als starter sanfranjake.

Lijkt me niet de bedoeling en vond het wel raar staan in MyReact's custom fora :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws